زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

امروزه  استفاده از تزریق ژل برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک های بخش های مختلف صورت طرفداران زیادی پیدا کرده است.  در این روش از ژل های تزریقی برای بازیافتن حجم چربی از دست رفته پوست و برطرف کردن چین و چروک ها استفاده می شود.  با این عمل بافت های پوست ترمیم و بازسازی شده که بر اساس نوع ژل موقتی و یا دائمی می باشند و شما می توانید حس جوانی و شادابی را مجدداً تجربه کنید.  با افزایش سن در قسمت های کناری دهان و بینی خطی عمیق و بلند ایجاد می شود که به عنوان خط خنده شناخته می‌ شود.  این خط به مرور زمان عمیق می شود و جداسازی لب ها را از گونه ها باعث می شود.‌ بنابراین افراد زیادی برای رفع این مشکل به دنبال راهی مناسب با عوارض کم می باشند.  برطرف کردن این خطوط  در هر سنی امکان پذیر است و کسانی که از این مسئله احساس نارضایتی دارند می توانند از این روش استفاده کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

تزریق ژل برای درمان خط خنده

برای درمان خط خنده (Laugh Line) روش های مختلفی وجود دارد.  یکی از روش های موثر و سریع برای حل این مشکل تزریق ژل می باشد. شاید شما در مورد این عمل شایعات زیادی شنیده اید.  معمولا کسانی که به این شایعات دامن می زنند که برای انجام این عمل به مراکز نامعتبر مراجعه کرده اند که در مورد این روش اطلاعات نادرست می دهند. شایعاتی که در مورد این فرآیند به گوش می رسد در مورد فلج کردن صورت و آسیب دیدگی اعصاب می باشد و یا این که ژل ها در زیر پوست جمع می شوند و افراد را بیمار می کند.

این شایعات صحت ندارد و فقط هدف از گفتن آن ها ایجاد نگرانی متقاضیان می باشد. در طی این مطلب ما تصمیم داریم شما را با این فرآیند زیبایی آشنا کنیم و با ارائه مطالبی علمی و درست نگرانی ها و تردید های شما را برطرف کنیم.

ژل هایی که برای برطرف کردن خط خنده مورد استفاده قرار می گیرد نوعی پر کننده پوستی هستند.  پس در  اجزای مختلف صورت و بدن که به دلایل مختلف حجم خود را از دست داده‌اند تزریق می شوند تا چهره جوانی و شادابی خود را باز می یابد . همچنین کسانی که پوست اطراف لب هایشان افتاده و شل شده است می توانند با این روش به جوانسازی پوست این ناحیه بپردازند.

مراحل درمان خط خنده با تزریق ژل

یکی از اقدامات مهم برای انجام این فرآیند زیبایی انتخاب کلینیک معتبر و بهره بردن از پزشکی متخصص و با تجربه در زمینه زیبایی چهره می باشد.  اگر شما این اقدامات اولیه را با دقت بالا انجام دهید هیچ نگرانی برای شما در طی درمان ایجاد نمی شود.  پزشک مجرب در طی جلسات مشاوره شرایط شما را مورد بررسی قرار می دهد و بر اساس معاینات اولیه دوز تزریق ژل و نوع آن را برای درمان خط خنده مشخص می کند.  همچنین در این جلسه مراقبت های قبل و بعد از آن برای شما شرح داده می شود.  با رعایت مراقبت های توصیه شده باعث می شود که عوارض جانبی بسیار خفیف باشد و شما به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  ابتدا پزشک محل  تزریق را تعیین می کند و ضد عفونی کردن و بی حسی پوست انجام می شود.  در مرحله بعد ژل  انتخاب‌شده با دوز معین به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.  انجام این پروسه درمانی زمان زیادی نیاز ندارد و شما می توانید بلافاصله بدون بستری شدن در بیمارستان فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.

مزایا و کاربرد های تزریق ژل

از مزیت های تزریق کردن ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تزریق فیلر های پوستی باعث جوانسازی و زیبایی پوست می شود. و با درمان خط خنده چهره جوان و شاداب به نظر می‌رسد.
  • این عمل بدون نیاز به برش، جراحی و بخیه زدن انجام می‌شود.
  • مدت زمان تزریق بسیار کوتاه است و می توان نتایج آن را بلافاصله مشاهده کرد.
  • نیاز به دوره نقاهت و استراحت ندارد و عوارض آن بسیار خفیف و ناچیز می باشد.
  • هزینه این عمل مقرون به صرفه است و بدون ایجاد حساسیت می توان با خیال راحت از نتایج آن بهره مند شد.
  • اگر این عمل زیبایی را در مکان های تخصصی و معتبر انجام دهید شاهد عارضه خاصی نخواهید بود و بروز مشکلاتی از قبیل حساسیت و آلرژی را به حداقل می رساند.

کاربرد ها

  • درمان خط خنده
  • بازگرداندن حجم چربی های از دست رفته در بخش های مختلف صورت و بدن
  • جوانسازی پوست و رفع چین و چروک و خطوط سطح پوست
  • هزینه مناسب
  • برجستگی لب ها
  • اصلاح فرم بینی
  • زاویه سازی صورت
  • جوانسازی پوست دست
  • حجم دهی به سینه ها
  • حجم دهی به باسن
  • جوان سازی اندام تناسلی
 از بین بردن خط خنده با تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

بهترین کاندیدای درمان خط خنده با تزریق ژل

همه کسانی که به دلایل مختلفی نشانه های اولیه پیری در چهره آن ها نمایان شده است می توانند از این فرایند زیبایی بهره‌مند شوند.  تزریق فیلر برای برجسته کردن قسمت های مختلف صورت راهی مناسب و سریع می باشد.  چون این افراد با مشاهده نشانه های پیری در چهره به دنبال روشی سریع برای رفع کردن آثار پیری و چین و چروک ها می باشند.  همه افرادی که نسبت به ژل های تزریقی حساسیت ندارند و به دنبال روشی آسان و بی دردسر هستند می توانند از نتایج این عمل بهره‌مند شوند.  البته باید برای انجام آن به مکان های تخصصی مراجعه کنید  زیرا در این مراکز غیر تخصصی بدون در نظر گرفتن شرایط بدنی شما و  بدون آگاهی این عمل انجام می‌شود و ممکن است برای شما عوارضی مانند حساسیت و آلرژی به همراه داشته باشد.  پس اگر شما می خواهید از این عمل زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه کمک بگیرید.  پزشک در جلسه مشاوره عمق و میزان شدت خط خنده را مورد بررسی قرار می‌دهد و بر اساس آن و همچنین وضعیت جسمانی شما این عمل را انجام می دهد.

 چه کسانی نمی توانند تزریق ژل را  برای درمان خط خنده انجام دهند؟

همانطور که گفته شد تزریق برای افرادی که از سلامتی کامل برخوردارند هیچ ممنوعیتی ندارد.  اما کسانی که درگیر بیماری های خاص از قبیل عفونت های پوستی،  خود ایمنی و جراحت باز در ناحیه تزریق هستند یا به طور مداوم باید از دارو های رقیق کننده خون استفاده کنند کاندیدای مناسبی برای این فرایند زیبایی نیستند.  خانم‌ های باردار و شیرده نیز نمی‌توانند از این فرآیند زیبایی بهره مند شوند و باید صبر کنند تا این دوران را پشت سر بگذارند.

عوارض درمان خط خنده با تزریق ژل

برخی از افراد به دلیل این که با این روش درمانی و زیبایی آشنایی کامل ندارند نگران عوارض آن هستند و جلسات تزریق را به تعویق می اندازند.  در صورتی که اگر شما به کلینیک های تخصصی و پزشکان مجرب مراجعه کنید از ژل های مرغوب برای شما استفاده می‌شود بنابراین شما به جز عوارض جانبی و طبیعی شاهد عارضه خاصی نخواهید بود . منظور ما از عوارض جانبی و طبیعی مقداری قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق می باشد که با مراقبت های ارائه شده و کمپرس سرد در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.  خوشبختانه متخصصان مجرب و کار آزموده در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در این زمینه تجربه کافی دارند و با شناخت از برند های معتبر ژل ها می توانید نتایج بی نظیری بدون عوارض احتمالی حاصل کند و از زیبایی چهره خود نهایت لذت را ببرند.

اگر فرایند  تزریق در مکان های غیر تخصصی مانند سالن های زیبایی و آرایشگاه ها انجام شود مسلماً باید منتظر عوارض ناخوشایندی باشید.  و عوارض تا مدتی با شما همراه است و تاثیرات نامطلوبی بر زیبایی شما خواهد داشت.  عوارضی که بدون مهارت پزشک و تجربه کافی انجام شود شامل موارد زیر می باشد:

  • التهاب
  • سوزش
  • کبودی
  • خارش
  • تورم طولانی مدت
  • بروز آلرژی و حساسیت
  • ایجاد زخم های بزرگ و عفونت در ناحیه تزریق
  • گلوله گلوله شدن و جمع شدن ژل ها در زیر پوست
  • نامتقارن شدن چهره و تغییر حالت آن

آیا تزریق ژل برای درمان خط خنده درد دارد؟

با تزریق ژل در اطراف لب،  شما هیچ  دردی احساس نمی‌کنید.  زیرا ژل های تزریقی خود حاوی بی حس کننده می باشد و پزشک همچنین از مواد بی حس  استفاده می کند و شما هیچ دردی در حین تزریق و پس از آن احساس نخواهید کرد . تاکنون گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک و نادر  در کلینیک زیبایی آراد ارايه نشده ورضایت زیبا جویان ما در این کلینیک زیبایی نشانه مهارت تخصص پزشک با تجربه و  کیفیت ژل های تزریقی می باشد.

بهترین برند  ژل برای درمان خط خنده

متخصصان از بهترین برند های ژل برای درمان خط خنده استفاده می‌کنند. زیرا نوع ژل بر اساس جنس پوست، عمق چین و چروک و خطوط و سن هر فرد  تعیین می شود.  ژل های طبیعی بر پایه ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده اند و جزء بهترین ژل های درمان خط خنده محسوب می‌ شوند.  این ژل ها ترکیبات طبیعی دارند و پس از تزریق به ترمیم و بازسازی پوست می پردازند و از آسیب‌های سلول های پوستی پیشگیری می کند.

مرغوبترین برند های ژل برای درمان خط خنده ژوویدرم،  رستلین،  اسکالپترا و بلوترو می باشد که البته هرکدام از این ژل ها در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد که برای درمان خط خنده کاربردی ندارند.  هر کدام از این ژل ها مدت ماندگاری و اثر گذاری آن ها متفاوت است بنابراین قیمت آن ها نیز با هم فرق می کند.

از میان برند ژل ژوویدرم برای درمان خط خنده ژل های  Juvedem ultra XC ، Ultra Pulus XC، Juvedem Volbella مناسب می باشد . مدت زمان هر کدام از این ژل ها با هم متفاوت می باشد .  ژل  اولترا پلاس برای خطوط عمیق مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین این  ژل برای از بین بردن چروک های سطحی پوست استفاده می شود.  مدل Juvedem Volbella برای خط خنده طولانی و عمیق مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از برند های معتبر ژل های تزریقی مدل Restylane Defyne می باشد که یک سال ماندگاری دارد.  این ژل نیز برای خطوط عمیق خنده مورد استفاده قرار می گیرد .مدل Restylane Lyft برای پر کردن خطوط متوسط و عمیق استفاده می شود و ماندگاری آن نیز یک سال می باشد.

مدل دیگر Restylane Refyne می باشد که برای حذف خط خنده عمیق کاربرد دارد.  ماندگاری این ژل نیز  نیز یک ساله است و ظرافت خاصی دارد . ژل‌ دیگری که برای انواع خطوط سطحی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد مدل Restylane Silk می باشد.

اگر از مدل های برند اسکالپترا برای درمان خط خنده استفاده کنید ماندگاری این ژل بیشتر است زیرا به صورت تدریجی در پوست جذب می شود تا شما بتوانید حالت طبیعی چهره را احساس کنید.

در بیشتر کلینیک ها از ژل‌ اسکالپترا برای درمان خط خنده استفاده می‌کنند.  این ژل تقریباً دو سال ماندگاری دارد و به خاطر نتایج طبیعی آن اثرگذاری مدت طولانی آن زیاد به چشم نمی آید

برند بلوتر بالانس در جهت رفع خط خنده متوسط و عمیق مورد استفاده قرار می گیرد.  شما می توانید نتایج تزریق این ژل را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کنید.  اما ماندگاری آنها ۶ ماه بیشتر نمی باشد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از بهترین برند ها ی ژل برای درمان خط خنده استفاده می شود.  شما می توانید با مراجعه به این کلینیک و بهره بردن از تجربه و مهارت بالای متخصصان بهترین نتایج را برای زیبایی و جوانسازی چهره خود حاصل کنید .

هزینه درمان خط خنده با تزریق ژل چقدر است؟

بر اساس میزان چین و چروک ها و عمق و شدت خط خنده هزینه تزریق برای همه افراد متفاوت می باشد.  هر چه میزان عمق خط خنده بیشتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.  چون برای درمان خطوط دوز تزریق ژل متفاوت است.  یکی از موضوعاتی که در هزینه نهایی تزریق را تعیین می کند مارک و برند ژل می باشد . عوامل دیگری مانند میزان مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک بر هزینه ها تاثیر گذار می باشد.  برای دریافت هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه این کلینیک تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل

  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشکتان را مطلع کنید.
  • اگر به ژل های تزریقی و یا دارو های بی حسی حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید.
  • یک هفته قبل از تزریق از مصرف غذا ها و دارو هایی که سبب کاهش غلظت خون می شود بپرهیزید.
  • یک هفته قبل از تزریق از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و همچنین مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • هنگامی که به کلینیک مراجعه می کنید آرایش نداشته باشید.

مراقبت های پس از تزریق ژل

  • پس از تزریق برای کاهش میزان تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • دارو هایی که توسط پزشک تجویز شده را سر وقت مصرف کنید و از مصرف خود سرانه دارو ها بپرهیزید.
  • تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن ناحیه تزریق خودداری کنید .
  • تا یک هفته از رفتن به حمام ، سونا و جکوزی بپرهیزید.
  • از ماساژ دادن، لمس کردن و گرم کردن ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • تا دو روز هنگام خوابیدن و استراحت کردن زیر سر خود را با کمک دو بالش بلندتر از بدن قرار دهید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • از انجام فعالیت های سنگین و ورزشی بپرهیزید.
 از بین بردن خط خنده با تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

اثرات و نتایج

در طی مطلب شما با انواع ژل های مناسب برای درمان خط خنده آشنا شدید.  هر کدام از ژل ها ماندگاری متفاوتی دارند و بر اساس نوع پوست،  سن فرد و عمق خط خنده ژل‌ تزریقی تعیین می شود.  مدت ماندگاری در هر کدام از این ژل ها متفاوت است که البته عواملی مانند میزان عمق خطوط و سبک زندگی در میزان ماندگاری آن موثر می باشد.  به طور کلی ماندگاری ژل های تزریق  ۶ ماه  تا  ۲ سال می باشد.

ژل های تزریقی به مرور زمان در پوست تجزیه و جذب می شوند بنابراین مجدداً پوست حالت ارتجاعی و سفتی خود را از دست می دهد . بنابراین پس از پایان دوره ماندگاری باید برای تزریق ژل مجدداً اقدام کنید.

پس از تزریق کردن ژل در ناحیه خط خنده دو تا سه روز ممکن است با عوارضی مانند قرمزی و التهاب مواجه شوید و پس از، از  بین رفتن این مشکلات شما می توانید نتایج درمان را به خوبی مشاهده کنید. هرچه زمان بگذرد نتایج درمان برای شما طبیعی تر به نظر می رسد اما تاثیر گذاری نهایی پس از ۲ تا ۳ هفته می باشد.

دوره نقاهت پس از درمان خط خنده با تزریق ژل چقدر است؟

همان طور که می دانید استفاده از ژل های تزریقی،  برای درمان خط خنده روشی غیر جراحی محسوب می‌ شود. در این روش نیاز به تیغ جراحی، برش و بخیه زدن نیست و ژل با سرنگ ظریفی با کمک بی حسی در اطراف لب تزریق می شود.  بنابراین شما نیاز به گذراندن دوره نقاهت ندارید و می توانید بلافاصله پس از ترک کردن کلینیک،  فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید . برای کسب نتایج مطلوب پس از تزریق بهتر است آب بیشتری بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید.  در دوره بهبودی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید . همچنین از گرم کردن و فشار دادن ناحیه تزریق خودداری کنید  زیرا ممکن است اثرات درمان را کاهش دهید.  اگر پس از تزریق دچار آلرژی و حساسیت شدید سریعاً به پزشک مراجعه کنید در صورت ناراضی بودن از نتایج درمان پزشک با کمک آنزیم های مخصوص ژل  تزریقی را از پوست استخراج می کند و پوست به حالت قبل باز می گردد.

تعداد جلسات تزریق ژل برای درمان خط خنده چقدر است؟

پس از انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر،  پزشک در جلسه مشاوره عمق خط خنده،  جنس پوست و شرایط جسمانی را مورد ارزیابی قرار می دهد و بر اساس شرایط شما برند و مارک ژل و میزان تزریق را تعیین می کند. در جلسه مشاوره در مورد اقدامات قبل و بعد از تزریق توضیحاتی برای شما ارائه می شود. شما در این جلسه باید پزشک را از بیماری‌ های خود و دارو هایی که مصرف می کنید مطلع کنید. این فرایند زیبایی در یک جلسه انجام می‌ شود و زمان زیادی نیاز ندارد . تقریباً تزریق در فاصله ۱۵ تا ۳۰ دقیقه انجام می شود شما در صورت رضایت پس از پایان دوره ماندگاری می‌توانید این عمل را مجدداً تکرار کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%86%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af/

نتیجه گیری

منظور از خط خنده خطوطی است که در دو طرف دهان ایجاد می‌ شود و از کنار بینی تا گوشه لب ادامه پیدا می کند. این خطوط زیبایی و جوانی چهره را تحت تاثیر قرار می دهند و گونه ها و لب ها را از هم جدا می کند.  یکی از روش‌ های موثر برای رفع این مشکل تزریق ژل می باشد که باید در مکان های تخصصی و توسط پزشک های باتجربه انجام شود. زیرا در غیر این صورت عوارض ناخوشایندی به دنبال دارد . این فرایند زیبایی باید با ژل های مرغوب و معتبر انجام شود تا شما بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  یکی از ویژگی‌ های خاص ژل های تزریقی افزایش خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست می باشد بنابراین شما چهره ای شاداب و جوان خواهید داشت.‌ در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از برند های معتبر بهره مند خواهید شد و نتایج تزریق کاملاً طبیعی به نظر می رسد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/tif9

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.