زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

راز بزرگ کردن چشم

راز بزرگ کردن چشم

برای داشتن چشم هایی درشت و زیبا می توانید عمل جراحی چشم انجام دهید. و با جراحی زیبایی چشم در واقع شما می توانید به سایز دلخواه تان برای زیبایی چشم‌ها برسید. و شما می توانید با روش های پزشکی راز بزرگ کردن چشم را برای خود داشته باشید.

علت انجام عمل بزرگ کردن چشم :

علت های زیادی از جمله این که ممکن است در بعضی از افراد به دلی علت های زیادی از جمله این که ممکن است در بعضی از افراد به دلیل ارث ممکن است از چشم های کوچکی برخوردار باشند همچنین پلکای پایینیه آنها مشخص نباشد.

چه راههای درمانی برای بزرگ کردن چشم وجود دارد:

به دنبال راز بزرگ کردن چشم برای داشتن چشم هایی درشت تر و زیباتر می توان از روش درمان اپی کانتال بهره بود که در این روش برای بزرگ کردن چشم استفاده می شود که با استفاده از جراحی چشم و گوشه داخلی چشم ترمیم میشود و چشم ها بزرگ تر و جذاب تر می شود.

مزیت های استفاده از اپی کانتال برای درشت نشان دادن چشم ها:

به دنبال رازبزرگ کردن چشم می توان از روش اپی کانتال استفاده کرد که باعث می شود تا گوشه بیرونی چشم بزرگ تر به نظر برسد و چشم ها درشت تر شوند بعد از طولانی مدت و ماندگاری زیادی بر روی چشم ها می تواند از مزیت های استفاده از این روش باشد.

مراقبت های قبل از انجام اپی کانتال:

به عنوان راز بزرگ کردن چشم میتوان از اپی کانتال استفاده کرد یک روش کاملاً شناخته شده در علم پزشکی می باشد که قبل از انجام این روش حتماً باید یک پزشک متخصص ماهر را برای انجام این روش انتخاب کنید که طبق دستور پزشک از مصرف داروهای خودسرانه خودداری کرده و همچنین مکمل های غذایی که باعث رقیق شدن خون میشود را نیز نباید قبل از درمان مصرف کنید.

مراقبت های بعد از انجام روش به عنوان راز بزرگ کردن چشم:

بعد از انجام روش جراحی اپی کانتال به عنوان راز بزرگ کردن چشم باید برای رفع کبودی و ورم هنگام خواب سر خود را کمی بالاتر از بدنتان قرار دهید بعد از سه روز اولی که این عمل را انجام داده اید سعی کنید استراحت کنید بعد از ورزش های سرد و سنگین بعد از این چند روز نیز خودداری کنید و سعی کنید تا سه روز حمام نروید و محله بخیه ها را نشوید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش اپی کانتال برای بزرگ کردن چشمها به عنوان راز بزرگ کردن چشم بسته به انتخاب پزشک معالج همچنین حق الزحمه و داروهای بیهوشی داروهای استفاده شده در این روش دارد که همگی بر هزینه‌های این روش تاثیرگذار می‌باشند.

نتیجه:

به دنبال راز بزرگ کردن چشم می توان از روش جراحی پیکان طالب بهره بود که با استفاده از این روش می‌توان درمان افتادگی پلک را نیز درمان کرد و به درشت شدن چشم ها و زیباتر شدن آنها برای چهره کمک شایانی کرد
شما اگر قصه انجام عمل پیکان تار به عنوان راز بزرگ کردن چشم را دارید می توانید این روش‌ها را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت به همچنین مشاوره شدن با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/fq4s

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.