زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

رابطه سیگار و لاغری صورت

رابطه سیگار و لاغری صورت

رابطه سیگار و لاغری صورت

در مورد موضوع لاغری صورت و مصرف سیگار بررسی ها و پژوهش های زیادی انجام شده است و در طی این پژوهش به این نتیجه رسیده اند که سیگار می تواند در لاغری و کاهش وزن افراد تاثیر گذار باشد.  البته،  این موضوع در مورد همه افراد صدق نمی کند و نمی توان گفت که هر فردی که لاغر است حتماً سیگار مصرف می کند.

  طی مطالعات انجام شده در جامعه پزشکی در مورد تاثیرات سیگار بر اندام بدن مخصوصا صورت بررسی های زیادی شده است و در حال حاضر به این نتیجه رسیده اند که تاثیرات شیمیایی و حیاتی مصرف سیگار در افراد لاغر هم چنان ادامه دارد.

سیگار علاوه بر لاغری تاثیرات نا خوشایند ی بر همه اجزاء مختلف بدن خواهد داشت.  میزان مرگ و میر های افراد سیگاری سه برابر افرادی است که هرگز سیگار نکشید ه اند.  پس بهتر است که این عادت نا خوشایند را کنار بگذارید تا از تاثیرات مخرب آن جلوگیری کنید.  به دلیل اهمیت این موضوع به غیر از بحث لاغری صورت برخی از تاثیرات مخرب سیگار را بر اندام های مختلف بدن به شما معرفی خواهیم کرد.

پس از استعمال دخانیات ترکیبات موجود در آن پس از چند ثانیه بر مغز شما تاثیر می گذارد و در مدت زمان کوتاهی به شما انرژی می‌ دهد . نیکوتین موجود در سیگار باعث مختل شدن عملکرد شناختی شما خواهد شد و باعث اضطراب و افسردگی می شود.  همچنین بی خوابی های شبانه و سر درد را به همراه دارد.

مصرف سیگار در کنار لاغری صورت باعث اختلالات تنفسی می شود.  حتی در موارد حاد تر سبب التهاب دائمی لوله های تنفسی و ریه ها خواهد شد.  سرطان ریه و انواع عفونت های دستگاه تنفسی را نیز به دنبال خواهد داشت.

مصرف سیگار،  سیستم قلبی و عروقی را دچار آسیب های جدی خواهد کرد.  نیکوتین موجود در سیگار با سفت کردن رگ های خونی جریان خون رسانی در بدن را محدود می کند و باعث افزایش فشار خون،  ایجاد لخته های خونی و خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.  بنابراین شما می‌ توانید با ترک سیگار فشار خون خود را تنظیم و کنترل کنید.

یکی از آسیب های جدی دیگر مصرف سیگار ، تغییرات پوستی است.  زیرا دود دخانیات باعث تخریب سلول های پوستی خواهد شد و خطر ابتلا به سرطان پوست را به شدت افزایش می دهد.  همچنین احتمال ایجاد عفونت های قارچی ناخن و ریزش مو ها را به دنبال دارد.

مصرف سیگار یکی از دلایل کاهش اشتها و لاغری صورت می باشد.  با مصرف سیگار و اختلال در سیستم گوارشی بدن تمایل مصرف مواد غذایی به شدت کاهش می یابد. همچنین خطر ابتلا به سرطان مری،  حنجره ، گلو و دهان نیز افزایش خواهد یافت.

دیابت نوع ۲ یکی از بیماری هایی است که مصرف سیگار شدت آن را افزایش می دهد.   با مصرف سیگار میزان  انسولین بر بدن دچار نوسان خواهد شد و مقاومت بدن در برابر انسولین افزایش پیدا می کند که به دیابت نوع دو و عوارض دیگر منجر خواهد شد. کسانی که دائما  سیگار می کشند خطرات اعلام شده را تجربه خواهند کرد.

 مخصوصاً کودکانی که والدین آن ها سیگاری هستند بیشتر از کودکانی که در معرض سیگار قرار ندارند در خطر ابتلا به این بیماری ها قرار می گیرند.  استعمال سیگار برای اطرافیان نیز  خطرناک و مضر است.

امروزه افراد زیادی به تناسب اندام و کاهش وزن فکر می کنند که می توان با رعایت رژیم غذایی اصولی و زیر نظر متخصصین در جهت کاهش وزن اقدام کرد.  رژیم غذایی که بتواند شیوه زندگی و متابولیسم بدن را بهبود ببخشد نتایج مطلوبی به همراه دارد . معمولاً برخی افراد با استفاده از راه کار های پر خطر و غیر اصولی و بدون اطلاعات علمی می خواهند وزن خود را کاهش دهند که یکی از این روش ها استعمال سیگار و دخانیات می باشد.

در مورد رابطه سیگار و لاغری صورت باید گفت که نیکوتین دارای خاصیت کاهش اشتها خواهد داشت  می‌ تواند به همراه کاهش اشتها تاثیرات جبران نا پذیری را در بدن داشته باشد.  پس کاهش وزن با سیگار کشیدن کار بسیار خطرناکی است . پس بهتر است که برای کاهش وزن راه کار های موثر و اصولی را انجام دهید.

یکی از تاثیرات دیگر نیکوتین موجود در سیگار افزایش متابولیسم بدن می باشد.  بنابراین پس از ترک سیگار افراد با افزایش وزن مواجه خواهند شد . زیرا با ترک سیگار حس بویایی و چشایی افراد تقویت می شود و افراد از مصرف مواد غذایی لذت می برند.

در این شرایط باید مصرف میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی قرار داد و از افزایش بی روی وزن پس از ترک سیگار جلوگیری کرد.  پس شما می توانید با تغذیه سالم و انجام فعالیت های منظم ورزشی  از مزایای بی نظیر ترک سیگار لذت ببرید.

 پس اگر می خواهید زندگی سالم و موفقی داشته باشید بهتر است که سیگار را ترک کنید و با استفاده از روش های اصولی وزن خود را کاهش دهید.

چون،  همراه با کاهش وزن شما زیبایی و شادابی  چهره خود را از دست می دهید و با تحلیل رفتن حجم گونه ها و بخش های دیگر صورت باعث پیری زود رس و کاهش اعتماد به نفس خود خواهید شد.  در ادامه در مورد تاثیرات سیگار بر لاغری صورت بیشتر گفت و گو خواهیم کرد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

تاثیر سیگار بر لاغری صورت

همان طور که در بخش قبلی مطلب بیان کردیم مصرف سیگار می تواند همه اعضاء بدن را تحت تاثیر قرار دهد.  از عملکرد مغز گرفته تا سلامتی پوست،  مو و ناخن ها.  بنابراین شما باید برای حفظ سلامتی خود مصرف سیگار را متوقف کنید تا بتوانید سلامتی و زیبایی خود را بازگردانید.  در صورت عدم توجه به این مسئله و تداوم در مصرف سیگار زیبایی چهره خود را از دست خواهید داد.  از تاثیرات سیگار بر صورت می توان به موارد ذیل زیر اشاره کرد.

  • لاغری صورت
  • کاهش حجم،  افتادگی و صاف شدن گونه ها
  • نمایان شدن استخوان ها در در صورت
  • گودی زیر چشم
  • فرو رفتگی شقیقه ها
  • تغییر فرم صورت به شکل نا مطلوب
  • تیرگی پوست اطراف چشم
  • ایجاد چین و چروک ها
  • افتادگی پوست
  • تحلیل رفتن و  تیرگی رنگ لب ها
  • تیرگی لثه ها
  • تعرق بیش از حد
  • کدر شدن رنگ پوست

 اشاره کرد.  یکی از مهم ترین دلایل لاغر شدن صورت با مصرف سیگار کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن می باشد.  با مصرف سیگار حس بویایی و چشایی افراد تحت تاثیر قرار می‌ گیرد .  یکی  از لذت های مصرف غذا ها بوی غذا می باشد با ضعیف شدن حس بویایی گرایش و تمایل به مصرف مواد غذایی به حداقل می رسد .

همچنین با افزایش متابولیسم بدن سلول های چربی کم کم کاهش یافته و چروکیده خواهد شد و در نتیجه از صورتی لاغر و برخورد خواهید شد.  پس اگر می خواهید مجدداً زیبایی و جوانی را در چهره خود حاصل کنید بهتر است که همین الان تصمیم بگیرید و مصرف سیگار را کنار بگذارید تا بتوانید از لحظات و دوران مختلف زندگی خود لذت ببرید. در ادامه مطلب ما قصد داریم یکی از روش های درمان لاغری صورت و باز گرداندن چربی های از دست رفته را به شما معرفی کنیم.

درمان لاغری صورت با تزریق چربی :

نمی توان تنها دلیل لاغر شدن صورت را مصرف دخانیات و سیگار معرفی کرد بلکه عوامل مختلف دیگری مانند

  • افزایش سن
  • ابتلا به بیماری ها
  • ژنتیک
  • تغذیه نا مناسب
  • رژیم های غذایی غیر اصولی
  • فشار های عصبی و ….

را معرفی کرد . بنابراین با داشتن صورت لاغر و استخوانی زیبایی اجزاء مختلف صورت نهفته می ماند زیرا هیچ کس گونه های استخوانی،  شقیقه های فرو رفته،  پوست کدر و تیره را دوست ندارد . بنابراین امروزه می توان با استفاده از راه کار های کلینیکی مجدداً جوانی و شادابی را به چهره باز گرداند.  کسانی که اهل دخانیات هستند باید مصرف سیگار را کنار بگذارند تا بتوانند از این روش  بی نظیر بهره مند شوند.

تزریق چربی یکی از روش های کلینیکی است که توسط متخصصین زیبایی انجام می شود.  در این روش برای باز یابی چربی های صورت از چربی های بخش های مختلف بدن مانند شکم،  ران و پهلو استفاده می شود.  چربی ها با استفاده از تکنولوژی به روز دنیا و دستگاه‌ های پیشرفته لیپوساکشن و لیپوماتیک استخراج خواهند شد.

این روش به صورت کاملا ایمن و بی خطر انجام می شود. این دستگاه ها هیچ آسیبی به بافت های دیگر بدن وارد نخواهد کرد  و می ‌تواند با کاهش حجم چربی ها در بخش های پهلو،  شکم و ران ها در کنار زیبایی و خوش فرمی صورت تناسب اندام را نیز به همراه داشته باشد.

چربی ها پس از تزریق به بخش های مختلف صورت مانند گونه ها،  لب ها،  چانه،  زیر چشم ها و  شقیقه ها نتایجی طبیعی به همراه دارد و در کنار فرم دهی به این اجزا انواع آسیب های پوستی مانند چین و چروک ها،  خطوط ایجاد شده در اطراف دهان و چشم ها و جای زخم و فرورفتگی های سطح پوست را مورد درمان قرار می دهد. در ادامه مطلب شما را با چگونگی انجام تزریق چربی به بخش های مختلف صورت آشنا خواهیم کرد.

مراحل درمان لاغری صورت با تزریق چربی :

  • مشاوره و بررسی علت لاغر شدن صورت

پس از مراجعه شما به کلینیک های معتبر و تخصصی پزشک ابتدا به بررسی علت لاغر شدن صورت و کاهش بالشتک های چربی در بخش های مختلف صورت می پردازد.  اگر حجم صورت شما به دلیل مصرف سیگار کاهش یافته باشد متخصصین توصیه می کنم چند هفته قبل از تزریق چربی مصرف سیگار را متوقف کنید تا بتوانید از تاثیرات این فرایند زیبایی بهره‌مند شوید.  در صورت تداوم و اصرار در مصرف سیگار تزریق چربی برای شما نتایجی به همراه نخواهد داشت.

 کسانی که به دلیل بیماری دچار لاغری و کاهش وزن شده اند نیز  باید بیماری آن ها مورد کنترل و درمان قرار گیرد.  در غیر این صورت امکان انجام تزریق چربی برای آن ها وجود ندارد.  پس از انجام مشاوره ها و معاینات لازم در صورت مساعد بودن شرایط متقاضیان مراحل تزریق چربی آغاز می شود.

  • استخراج چربی ها

در این مرحله  تخلیه چربی با بی حسی پوست انجام می شود البته برای برخی افراد با صلاحدید پزشک،  تخلیه چربی با بی هوشی انجام خواهد شد که البته قبل از آن باید آزمایش های ضروری انجام شود.  پس از بی هوشی و یا بی حسی برش ظریفی در محل تخلیه چربی ایجاد می شود.  چربی ها توسط کانولای دستگاه لیپوساکشن به آرامی تخلیه خواهند شد.

  • فیلتر کردن چربی ها

پس از استخراج چربی ها از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می شود تا بتوان با حرکات چرخشی و دورانی آن سلول های چربی را از ترکیبات دیگر جدا کرد.  این مرحله باید با مهارت و دقت بالا انجام شود در صورت عدم توجه به این مسئله عوارضی مانند پس زدن چربی ها، جذب سریع چربی ها و عفونت  ایجاد خواهد شد.

  • تزریق چربی به صورت

متخصصین پس از آماده سازی سلول های چربی با استفاده از سرنگ های ظریفی چربی ها را به بخش های مختلف صورت مانند گونه ها،  شقیقه ها،  چانه و لب ها تزریق خواهند کرد . مرحله تزریق باید توسط متخصصین کار بلد و با تجربه انجام شود متخصصین چربی ها را برحسب  اهداف و نیاز های متقاضیان تزریق خواهند کرد.  پس از پایان تزریق چربی زیبا جویان عزیز می توانند پس از دریافت  توضیحات کامل در مورد اعمال مراقبت‌ ها کلینیک را ترک کنند و دوره نقاهت را در منزل سپری کنند.

مزایا و کاربرد های تزریق چربی به صورت :

تزریق چربی جزء روش های کم تهاجم برای بازگرداندن بالشتک های چربی به بخش های مختلف صورت می باشد.  به دلیل استفاده از چربی های بدن خود شخص احتمال بروز عفونت و واکنش های آلرژیک به حداقل می رسد.

 این روش موثر می تواند علاوه بر درمان  لاغری صورت انواع آسیب های پوستی را مورد درمان قرار دهد.

 دستگاه هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد بدون آسیب به بافت های دیگر چربی ها را تخلیه می کنند و روشی کاملاً ایمن و بی خطر معرفی می شود.  البته اگر مراحل تخلیه و تزریق چربی توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود .

عوارض ناشی از تزریق چربی خطرناک نیست  و در طی چند روز استراحت در منزل برطرف می شود .

در مدت زمان کوتاهی می توان شاهد نتایج طبیعی و ماندگار تزریق چربی بود.

 این فرایند زیبایی به غیر از جوان سازی پوست صورت و بازگرداندن فرم طبیعی به چهره برای بخش های مختلف بدن مانند گردن،  بازو ها ، ران ها،  باسن،  سینه و حتی اندام تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد ها

  • درمان لاغری صورت
  • برجسته سازی و افزایش حجم گونه ها
  • زاویه سازی صورت
  • برجستگی چانه
  • درمان فرورفتگی زیر چشم
  • درمان فرورفتگی شقیقه ها
  • افزایش حجم لب ها
  • کاهش فاصله بین بینی تا لب
  • درمان افتادگی گوشه لب
  • برطرف کردن خطوط سطح پیشانی،  خطوط پنجه کلاغی و خطوط خنده
  • جوان سازی پوست
  • محو کردن چین و چروک ها ناشی از افزایش سن و افتادگی پوست
  • شفافیت و شادابی پوست
  • صاف و یکدست شدن پوست
  • بر طرف کردن نا هموار ی ها و چاله های ناشی از جوش ها و آکنه های پوستی

بهترین کاندیدای درمان لاغری صورت با تزریق چربی چه کسانی هستند ؟

تزریق چربی برای کسانی که از سلامتی کامل بر خور دارند و بدنشان توانایی تخلیه چربی را دارد انجام می شود.  معمولاً افرادی که در شرایط زیر قرار دارند می توانند برای حجم دهی و زیبایی چهره خود از تزریق چربی استفاده کنند.

کسانی که به دلیل مصرف انواع دخانیات و سیگار زیبایی چهره خود را از دست داده اند و پس از ترک سیگار می خواهند در مدت زمان کوتاهی شاهد جوانی و شادابی مجدد چهره خود باشند.

 کسانی که به دلیل نوسانات وزنی و  انجام فعالیت های ورزشی و بدن سازی چربی های بخش های مختلف صورت خود را مانند گونه ها از دست داده اند .

کسانی که به طور ژنتیکی صورتی لاغر و گونه های استخوانی دارند .

کسانی که به دلیل افزایش و افتادگی پوست همچنین از دست رفتن بالشتک های چربی جوانی چهره خود را از دست داده اند.

 کسانی که به دنبال نتایجی طبیعی و ماندگار هستند و نمی ‌خواهند از فیلر های مصنوعی استفاده کنند.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انجام تزریق چربی،  شرایط جسمانی و بدنی شما را ارزیابی خواهند کرد و قطعاً بهترین راه کار زیبایی و درمانی را برای بازگرداندن حجم صورت و جوانی چهره معرفی خواهند کرد.

درمان لاغری صورت با تزریق چربی چه عوارضی به همراه دارد ؟

همه روش درمانی و زیبایی با عوارض رایجی همراه هستند . پس از تزریق چربی شما با عوارض رایجی مانند تورم و کبودی، سوزش و التهاب مواجه خواهید شد.  عوارض ناشی از تزریق چربی به مرور زمان برطرف می شود.  در صورت مراجعه شما به مکان های غیر تخصصی و عدم مهارت پزشک در این زمینه با عوارضی مانند

  • نا متقارن شدن صورت
  • عفونت
  • پس زدن چربی ها
  • هماتوم یا لخته شدن خون
  • طولانی شدن دوره نقاهت
  • واکنش های آلرژیک
  • آسیب دیدگی بافت های اصلی بدن
  • برجا ماندن جای زخم
  • نیاز به جلسات بیشتر تزریق

 مواجه خواهید شد.  بنابراین برای کاهش عوارض و دست یافتن به نتایج مطلوب تحقیق در مورد مهارت و تخصص پزشک مهمترین اقدام برای انجام این فرآیند می باشد.  بنابراین به هیچ وجه به کلینیک‌ های غیر تخصصی اعتماد نکنید چون ممکن است شما با پرداخت هزینه کم خطرات زیادی را به جان بخرید.  تجهیزاتی که در این مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرد قطعاً از استاندارد ها و کیفیت های لازم برخوردار نمی باشند و باعث آسیب به سلامتی شما خواهد شد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن امروزی انجام می‌ شود . همچنین متخصصین ما در این کلینیک در ارائه خدمات مهارت و تجربه کافی را خواهند داشت و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده از نتایج بی نظیران بهره مند شوید.

مراقبت های قبل از درمان لاغری صورت با تزریق :

تزریق چربی یکی از روش های تخصصی،  ماندگار و طبیعی برای بازگرداندن حجم صورت با استفاده از چربی های بدن خود شخص می باشد.  بنابراین قبل از انجام این عمل شما باید در جلسات مشاوره شرکت کنید تا متخصصین با ارزیابی و بررسی شرایط شما تشخیص دهند که می توانید  از تزریق چربی استفاده کنید یا خیر ؟ در صورت مساعد نبودن شرایط شما ممکن است تزریق ژل انجام شود.  پس  در بخش‌ های بعدی مطلب توضیحاتی در این زمینه برای شما ارائه خواهیم داد.

اگر قصد دارید که برای باز گرداندن زیبایی و جوانی چهره خود تزریق چربی را انجام دهید باید چند هفته قبل از تزریق مصرف سیگار و انواع دخانیات را متوقف کنید زیرا پس از تزریق چربی و مصرف مجدد سیگار نمی توانید به نتایج مطلوبی دست یابید.

  همچنین مصرف دخانیات عوارض پس از تزریق را به شدت افزایش می دهد و شما دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر خواهید گذاشت.  چون ترکیبات سیگار باعث کاهش خون رسانی به ناحیه تزریق خواهد شد و شما نمی توانید به نتایج مطلوبی دست یابید.

 دو هفته قبل از تزریق چربی باید مصرف انواع دارو ها و غذا های رقیق کننده خون از قبیل آسپرین،  پرو فن،  دارو های گیاهی،  مکمل ها و ویتامین ها را کنار بگذارید.  زیرا با افزایش گردش خون شرایط تزریق برای پزشک سخت و پیچیده خواهد شد.

 هنگامی که به کلینیک مراجعه می‌ کنید باید پوست خود را از هر نوع آرایش و محصولات مراقبتی پاک سازی کنید تا بتوانید مراحل تزریق را انجام دهید.

 در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید.

 اگر نسبت به ترکیبات دارویی و مواد بی حسی حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید حتماً چند روز قبل از تزریق چربی بدن خود را با مصرف مایعات کافی هیدراته کنید تا بدن شما برای تخلیه و تزریق چربی و آمادگی کامل داشته باشد.

 برنامه های خود را جوری تنظیم کنید که پس از تزریق چربی چند روزی در منزل استراحت کنید و مجبور نشوید که از خانه خارج شوید تا روند بهبودی سرعت بیشتری داشته باشد.

 هنگام مراجعه به کلینیک یکی از اعضای خانواده را به دنبال داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه و شب اول پس از تزریق شما را همراهی کند.

 ممکن است در روزی که می خواهید تزریق چربی را انجام دهید استرس بر شما غلبه کند و یا شرایطی ایجاد شود که شما انتظار آن را نداشته باشید.  پس سعی کنید با اعتماد به پزشک خون سردی خود را حفظ کنید و استرس خود را کاهش دهید. تا بتوانید به نتایج مدنظر خود دست یابید.

 ممکن است به دلیل شرایط شما پزشک تشخیص دهد که مراحل تزریق چربی با بی هوشی انجام شود پس باید آزمایش های ضروری انجام شود.

سیگار
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-سیگار

مراقبت های پس از درمان لاغری صورت با تزریق چربی :

پس از تزریق چربی باید همه مراقبت های توصیه شده از سمت پزشک را جدی بگیرید. پس چند روزی در منزل بمانید و استراحت کنید.  البته به آرامی پیاده روی کنید تا از لخته شدن خون در پا ها جلوگیری کنید و همچنین تورم ایجاد شده را کاهش دهید.

 هنگام استراحت زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا میزان تورم و کبودی ایجاد شده در صورت را کاهش دهید

از مصرف غذا های شور،  پر نمک و سفت خود داری کنید و سعی کنید غذا های آبکی را جایگزین کنید.

 لباس های راحت و یقه گشاد بپوشید تا هنگام تعویض لباس فشاری به صورت شما وارد نشود.

 هنگام استراحت طاق باز بخوابید و از خوابیدن بر روی صورت خودداری کنید.

 پس از تزریق چربی در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتما هنگام خارج شدن از خانه ضد آفتاب استفاده کنید.

 مایعات زیاد بنوشید تا پوست خود را هیدراته کنید و رطوبت مورد نیاز بدنتان تامین شود. با این راه کار  می توانید تاثیرات تزریق چربی را افزایش دهید.

 تا یک ماه از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید .

از مصرف سیگار و قلیان بپرهیزید.

 از شست و شوی پوست تا سه روز خود داری کنید . پس از سه روز می توانید پوست خود را با آب ولرم و شوینده های ملایم شست و شو دهید.

 از خم شدن،  ماساژ دادن،  فشار دادن و لمس کردن صورت خود بپرهیزید.

هزینه درمان لاغری صورت با تزریق چربی چقدر است ؟

تزریق چربی  در مراکز زیبایی با هزینه های متفاوتی انجام می شود.  هزینه ها بر اساس موقعیت جغرافیایی کلینیک،  نوع دستگاه ها و تجهیزات کلینیک،  میزان مهارت و تخصص پزشک تعیین خواهد شد البته عوامل مختلفی مانند شرایط پوست افراد،  میزان تخلیه و تزریق چربی،  مدت زمان انجام عمل،  جنس پوست و اهداف متقاضیان برای تزریق چربی هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

  بنابراین نمی توان هزینه قطعی و مشخص برای انجام این عمل اعلام کرد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با تعرفه های استاندارد و با تخفیفات ویژه انجام می شود . پس اگر شما قصد دارید در این زمینه اطلاعاتی حاصل کنید با مشاوران و کارشناسان ما ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.

درمان لاغری صورت با تزریق ژل :

تزریق ژل یکی از روش های موثر دیگر برای باز یابی حجم از دست رفته صورت می باشد.  در این روش به جای سلول های چربی از فیلر های مصنوعی استفاده می شود.  این فیلر ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که شامل موقتی،  نیمه موقتی و دائمی خواهد بود.  به دلیل عوارض بالای ژل های دائمی متخصصین از تزریق آن ها به صورت امتناع می کنند . ژل های نیمه موقتی نیز از  کلاژن ساخته شده‌ اند و دوام چندانی ندارند و تاثیرات آن در حدود ۳ تا ۴ ماه از بین می رود.

 از نظر متخصصین بهترین نوع ژل های تزریقی ژل های موقتی است که در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.  این ژل ها از ماده ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده اند.  هیالورونیک اسید یکی از مواد  طبیعی موجود در بدن می باشد که وظیفه آن آب رسانی و استحکام پوست خواهد بود .

تولید هیالورونیک اسید به مرور زمان و افزایش سن کاهش می یابد در نتیجه شما شاهد افتادگی و شلی پوست خواهید بود.  بنابراین ژل های حاوی این ماده سازگاری مناسبی با بدن دارند.  این ژل ها پس از تزریق به صورت به تدریج در پوست جذب خواهند شد و تاثیرات آن از بین می رود.  تزریق ژل برای کسانی که بدنشان قابلیت تخلیه چربی را ندارد و یا به دنبال نتایجی سریع هستند پیشنهاد می شود.  ژل های تزریقی می تواند مشکلاتی از قبیل :

  • لاغری صورت
  • افتادگی گونه ها
  • کم حجمی لب ها
  • مشکلات ظاهری بینی
  • گودی زیر چشم و خطوط ایجاد شده بر سطح پوست

 را مورد درمان قرار دهد  و نتایجی سریع و موثر به همراه خواهد داشت.  نحوه تزریق ژل نسبت به چربی آسان تر است.  میزان تزریق ژل بر اساس ناحیه درمان انجام می شود و میزان تزریق با دوز معین انجام می شود . پس از تزریق ژل یک هفته تا ده روز  طول می کشد تا ژل ها  با بافت بدن یکی شود و زیبا جویان عزیز بتوانند شاهد نتایج و تاثیرات این فرایند زیبایی بر چهره خود باشند.

تفاوت تزریق چربی و ژل در چیست ؟

تفاوت این دو تکنیک زیبایی کاملا مشهود و واضح می باشد. اولین و مهمترین  تفاوت این دو روش در ابتدا در نوع فیلر خواهد بود .

  برای تزریق چربی از سلول های چربی بدن خود شخص و برای تزریق ژل از ژل های مصنوعی و ساخت دست بشر استفاده می شود.

 امکان بروز حساسیت واکنش‌ های آلرژیک چربی ها نسبت به فیلر های مصنوعی بسیار کم است اما در مقابل میزان تهاجم در تزریق ژل کمتر از تزریق چربی خواهد بود . زیرا در این روش دیگر نیازی به دستگاه های لیپوماتیک نمی باشد.

 ژل های تزریقی به صورت آماده در بخش های مختلف پوست با استفاده از سرنگ  های ظریفی تزریق خواهد شد .

نتایج حاصل از تزریق ژل در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده خواهد بود  اما نمی توان نتایج تزریق چربی پس از پایان عوارض در طی یک تا دو ماه قابل مشاهده خواهد بود.

  مدت ماندگاری تزریق چربی نسبت به ژل های تزریقی بیشتر است و به دلیل اتصال چربی های تزریق شده به بافت های دیگر بدن امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد.  بنابراین نتایجی طبیعی به همراه خواهد داشت

 یکی از برتری های قابل توجه تزریق ژل نسبت به تزریق چربی استخراج ژل ها در صورت ایجاد عوارض نا خوشایند و نا رضایتی متقاضیان خواهد بود.  در این شرایط امکان تخلیه ژل ها با استفاده از آنزیم های مخصوصی به نام هیالورونیک امکان پذیر می باشد در صورتی که این تکنیک برای تزریق چربی امکان پذیر نخواهد بود.

اثرات و نتایج :

قطعاً تزریق چربی یکی از روش های موثر برای باز گرداندن زیبایی به چهره و درمان لاغری صورت می باشد.  زیرا، در این روش بدون تزریق هیچ ماده مصنوعی به صورت می توان نتایجی طبیعی و ماندگار حاصل کرد.  این فرایند زیبایی در کنار فرم دهی و افزایش حجم صورت تاثیرات بی نظیر دیگری از قبیل

  • جوان سازی پوست
  • درمان آسیب های پوستی
  • درمان تیرگی پوست
  • اصلاح فرم بینی
  • زاویه سازی صورت
  • شادابی پوست
  • درمان افتادگی پوست

موثر می باشد و نتایجی طبیعی و ماندگار به همراه خواهد داشت.  مدت ماندگاری تزریق چربی به عوامل مختلفی وابسته است.  میزان مهارت و تخصص پزشک ، ناحیه برداشتن چربی ها،  سوخت و ساز بدن  و سبک زندگی و رژیم غذایی بر تاثیرات و ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار خواهد بود.

اگر تزریق چربی را انجام می دهید باید مصرف انواع دخانیات را کنار بگذارید.  زیرا ترکیبات موجود در سیگار باعث تحلیل رفتن سلول های چربی ،   کاهش خونرسانی به صورت،  افزایش متابولیسم بدن،  کاهش اشتها و بی خوابی خواهد شد و با ایجاد این تاثیرات بر بدن نتایج نا خوشایند ی بر زیبایی و اعتماد به نفس افراد خواهد  داشت . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست  از قبیل

  • جوان سازی
  • پاک سازی
  • روش های مراقبتی پوست

 توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود.  شما عزیزان می توانید برای دریافت این خدمات با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سیگار
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-سیگار

دوره نقاهت پس از درمان لاغری صورت با تزریق چربی چقدر است ؟

قبل از این که بخواهید برای باز گرداندن حجم از دست رفته صورت خود از تزریق چربی استفاده کنید باید در این زمینه اطلاعات کاملی حاصل کنید.  مثلاً قبل از این که به کلینیک مراجعه کنید برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کنید که پس از تزریق چربی چند روزی در منزل استراحت کنید.

چون پس از تزریق با تورم و کبودی در صورت مواجه خواهید شد این عوارض در طی ۷ تا ۱۰ روز برطرف می شود.  در این دوره باید توصیه های متخصصین را به خوبی اعمال کنید. • استفاده از کمپرس سرد در کاهش التهاب و تورم پوست به شما کمک می کند.

  • نوشیدن مایعات سرعت بهبودی را افزایش خواهد داد .
  • مصرف دارو های تجویز شده از ایجاد عوارض نا خوشایند مانند عفونت پیشگیری می کند .
  • پس از تزریق چربی بهتر است تا بر طرف شدن کامل عوارض از آرایش کردن صورت خودداری کنید .
  • مصرف سیگار و انواع دخانیات را برای همیشه ترک کنید.
  • با ماندن زیاد مدت در حمام و شست و شوی پوست با آب داغ ممکن است التهاب و قرمزی پوست را افزایش دهید. پس بهتر است که مدت زمان حمام را به چند دقیقه محدود کنید .
  • انجام فعالیت های شدید بدنی سرعت جذب سلول های چربی را افزایش خواهد داد بنابراین تا یک ماه از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید .

سرعت بهبودی و کاهش عوارض در همه زیبا جویان عزیز متفاوت خواهد بود و به شرایط بدنی آن ها و اعمال مراقبت ها بستگی دارد.  متقاضیان می توانند پس از یک تا دو هفته به فعالیت های بیرون از منزل خود بپردازند.

تعداد جلسات درمان لاغری صورت با تزریق چربی چقدر است ؟

تزریق چربی برای حجم دهی به بخش‌ های مختلف صورت معمولاً در طی یک جلسه انجام می شود.  این جلسه در حدود یک تا دو ساعت طول خواهد کشید . در صورتی که برای بازیابی حجم صورت با تزریق ژل در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز خواهد بود.  در تزریق چربی بیشترین زمان صرف استخراج چربی و آماده سازی آن ها برای تزریق خواهد شد . برخی افراد به دلیل سوخت و ساز بالای بدن و دست یافتن به نتایج پایدار و ثابت باید در جلسات بیشتری حضور داشته باشند .

این جلسات با فواصل سه تا شش ماه برگزار خواهد شد زمانی که تخلیه چربی انجام می شود تا ۶ ماه می توان چربی ها را نگه داری کرد و در جلسات بعدی تزریق مورد استفاده قرار می گیرد.  متخصصین به دلیل جذب ۳۰ درصد از چربی های تزریق شده معمولاً برای کسب نتایج بهتر مقدار بیشتری چربی تزریق خواهد کرد تا بتوان پس از پشت سر گذاشتن دوره بهبودی به نتایج مورد نظر دست یافت.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d8%af/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%85%db%8c%d8%b4/

نتیجه گیری :

در حدود چهار هزار ماده شیمیایی در سیگار و تنباکو وجود دارد.  بر اساس این موضوع محققان باور دارند که این مسئله می‌ تواند میزان کلاژن و الاستین پوست را به شدت کاهش  دهد.  این عوامل آن دسته از فیبر هایی که حالت ارتجاعی و استحکام پوست را حفظ می کند را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  از این رو افرادی که دائماً سیگار مصرف می کنند از پوستی سالم و با طراوت برخوردار نخواهند بود.

زیرا،  با مصرف سیگار سلول های پوستی تخریب می شوند و با کاهش یافتن  بالشتک های چربی باعث لاغری و از دست رفتن شادابی چهره خواهد شد.  پیامد هایی که مصرف سیگار بر بدن به همراه دارد بسیار خطرناک است.  برخی افراد برای کاهش وزن خود به مصرف سیگار روی می آورند در صورتی که تناسب اندام به اندازه سلامتی بدن ضروری نمی باشد.  اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید بهتر است روش‌ های مناسب را جایگزین آن قرار دهید و هر چه سریعتر مصرف سیگار را متوقف کنید.

حتی اگر پس از ترک سیگار با وزن بالا مواجه شوید مطمئناً خطرات آن نسبت به مصرف سیگار بیشتر است.  چون ، معمولاً نیمی از افرادی که سیگار می‌ کشند  به بیماری دیابت و  بیماری های مرتبط با سیگار جان خود را از دست می دهند.  پس  برای داشتن اندامی متناسب، چهره ای زیبا و بدن  سالم بهتر است راه کار های مفید را به کار بگیرید.

در این زمینه می توانید با مشاوران و متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید تا بتوانید با روش های مفید و سریع نتایجی عالی حاصل کنید.  تزریق چربی یکی از روش های کلینیکی برای کاهش حجم چربی ها در بخش های مختلف بدن مانند پهلو ، شکم و ران ها می باشد و انتقال آن به صورت می تواند زیبایی گونه ها ، فرم دهی لب ها،  زاویه سازی صورت و جوان سازی پوست را به دنبال داشته باشد.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان  یکی از بهترین کلینیک ها در کشورمان و  خاورمیانه می باشد که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بهره گیری از کادر مجرب و آموزش دیده سر آمده کلینیک های زیبایی پوست و مو می باشد.  شما عزیزان می توانید در هر نقطه از کشور عزیزمان هستید برای  انجام انواع خدمات زیبایی ما به کلینیک مراجعه کنید و خاطره ای شیرین در ذهن شما ماندگار می شود.

تیم تشریفاتی کلینیک،  تیم فناوری و تحقیقات پیشرفته و مدیریت عالی در  این کلینیک دست به دست هم داده تا بتواند بهترین خدمات زیبایی را در زمینه پوست،  مو،  لاغری و تناسب اندام برای زیبا جویان عزیز ارائه دهند.  از ویژگی های بی نظیر این کلینیک می توان به نیروی انسانی و کاملاً متخصص،  تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا و رضایت متقاضیان در خارج و داخل کشور اشاره کرد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/06kn

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.