زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

دلایل ریزش مو در خانم ها

دلایل ریزش مو در خانم ها

بیشتر است یا در خانم ها دچار ریزش مو هستند. که سن متوسط ابتلا به این مشکل در خانمها ۳۰ سالگی استو دلایل ریزش مو در خانم ها متفاوت است. اما به خاطر نقش موثری که در زیبایی ظاهر دارد. باعث اختلال در زیبایی افراد می شود.

دلایل ریزش مو در خانم ها

علائم و دلایل ریزش مو در خانمها:

دلایل ریزش مو در خانمها متفاوت است. مانند محکم بستن موها، ریزش مو ژنتیکی، استرس و اضطراب ،استفاده از رنگ های شیمیایی و…. که باید برای رفع ریزش به دنبال درمان ها باشید.

انواع درمان برای دلایل ریزش مو در خانم ها:

دلایل ریزش‌مو در خانم ها علت‌های مختلفی دارد که می‌توان با استفاده از درمان های جدید زیبایی این مشکل را برطرف کرد مانند استفاده از درمان مزوتراپی که در این روش پس از انجام بی‌حسی موضعی ویتامین ها، پروتئین ها و مواد مغذی مورد نیاز ریشه مو متوسط سوزن های مخصوص به پوست سر تزریق می‌شود و باعث تقویت ریشه مو و رشد موها میشود ریزش موها را برطرف می‌کند.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام مزوتراپی هستند:

دلایل ریزش مو در خانمها مختلف است افرادی که می‌خواهند. این ریزش موها را از بین ببرندو و یا باعث تقویت موهای خود شوندو می توانند از روش مزوتراپی استفاده کنند و برای همه افراد مناسب است.

مزایای مزوتراپی چیست:

دلایل ریزش مو‌ در خانمها متفاوت است و از طرف دیگر به روش های درمانی زیادی نیز وجود داردو مانند مزوتراپی که از مزایای آن می‌توان به جلوگیری از ریزش موها و تقویت موها اشاره کرد که مواد مغذی به طور مستقیم به ریشه مو تزریق میشود.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی:

از یک هفته قبل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را به صفر برسانید و مصرف داروهای منعقد کننده خون مانند آسپرین بپرهیزید و پوست سر خود را تمیز کنید.

مراقبتهای پس از انجام مزوتراپی:

پس از انجام مزوتراپی برای رفع دلایل ریزش مو در خانم ها از رفتن به استخر و سونا و جکوزی بپرهیزید و از گرفتن دوش آب گرم خودداری کنید و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید چون باعث حساس شدن پوست میشود.

هزینه:

هزینه رفع دلایل ریزش مو در خانمها به روش مزوتراپی با توجه به مقدار مواد تزریق شده و استفاده از داروهای بی حسی موضعی مشخص می شود و شما می توانید برای اطلاع از هزینه درمان به مراکز زیبایی مراجعه کنید.

نتیجه:

دلایل ریزش مو در خانمها بسیار زیاد است و حدود ۴۰ درصد خانم‌ها از مشکل ریزش مو رنج می برند می توانند از روش مزوتراپی برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو استفاده کنند و باعث افزایش رشد و حجم مو های خود شوند.
شما می توانید درمان مزوتراپی را برای رفع دلایل ریزش مو در خانم ها در کلینیک بین المللی آراد و تحت نظر پزشکان متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از ریزش موها جلوگیری کنید همچنین می توانید از فرصت های فوق العاده کلینیک مانند امکان مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه نیز استفاده کنید.

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/hq2j

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/4da9

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.