زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

دلایل ریزش مو جلوی سر و راهکار های درمان آن

دلایل ریزش مو جلوی سر و راهکار های درمان آن

دلایل ریزش مو جلوی سر و راهکار های درمان آن

ریزش مو ها برای همه افراد مانند یک کابوس وحشتناک است بنابراین به طور روزانه به پر پشتی مو های خود توجه می کنند و در مرز های مشخص مو مانند کنار شقیقه ها پیشانی و جلوی سر توجه بیشتری می کنند. به طوری که هرچه سن افزایش می یابد میزان حساسیت نیز نسبت به این موضوع افزایش پیدا می کند. کسانی که با ریزش مو با کاهش تراکم مو ها مواجه می‌ شوند و به دنبال راهکاری موثر برای بازگرداندن مو های ریخته شده می باشند تا بتوانند زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانند. امروزه با مراجعه به کلینیک های تخصصی می‌توان از روش‌ های مختلفی برای داشتن مو هایی سالم و زیبا بهره مند شد.

ناحیه ریزش مو در همه افراد متفاوت است و با هر الگو شاهد کم پشتی مو ها در نواحی مختلف خواهید بود . یکی از الگو های رایج آن ریزش موی جلوی سر می باشد با این الگوی ریزش پیشانی بلند تر خواهد شد و تاثیرات ناخوشایندی بر اجزای صورت خواهد داشت. کسانی که با الگوی ریزش مو در جلوی سر مواجه هستند باید روشی موثر را سریعاً به کار گیرند تا از پیشروی این الگو جلوگیری کنند تا زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

علت ریزش موی جلوی سر چیست؟

اقدامات اولیه که برای درمان ریزش مو باید انجام شود تشخیص علت این مشکل می باشد. چون با تعیین علت می توانید به شکل مطلوبی سرعت درمان را افزایش دهید و متخصصین می توانند راهکار های مناسب و موثرتری را در نظر بگیرند. با تشخیص صحیح و به موقع برای برطرف کردن ریزش مو شما وقت و هزینه کمتری صرف خواهید کرد و حجم کمتری از مو های خود را از دست خواهید داد.

دلایل مختلفی باعث کاهش حجم مو های جلوی سر خواهد شد که تشخیص علت آن در روند درمان اهمیت زیادی دارد. در طی این نوشتار ما به بررسی دلایل ریزش مو در ناحیه جلوی سر و روش های درمانی مناسب آن می پردازیم تا سوالاتی که در ذهن شما عزیزان وجود دارد بر طرف شود و شما به بهترین نتایج ممکن در این زمینه دست یابید.

• کاهش وزن

نوسانات وزنی یا کم کردن وزن یکی از دلایل مهم برای ریزش مو ها می باشد. موهای قسمت جلوی سر نسبت به قسمت های دیگر ریشه های سست تر و ضعیف تری دارند و بیشتر تحت تاثیر عوامل ریزش مو قرار می‌ گیرند. همراه با کاهش وزن مواد مغذی ضروری مو ها از قبیل ویتامین ها و پروتئین ها کاهش می یابد.

کسانی که با رژیم های غذایی غیر اصولی به کم کردن وزن می‌ پردازند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از مو های خود را از دست خواهند داد و این موضوع یکی از دلایل مهم ریزش مو بیان می شود. چون با کاهش وزن میزان مواد مغذی کاهش می یابد و از تغذیه شدن فولیکول های مو پیشگیری می کند. فولیکول ها پس از ضعیف شدن به راحتی از پوست سر جدا خواهند شد و شما شاهد کاهش تراکم در قسمت جلوی سر خود خواهید بود.

• کمبود آهن

یکی از مهم ترین مواد معدنی ضروری برای داشتن مو های پرپشت و محکم آهن می باشد. ریزش مو حتی برای کسانی که به فقر آهن و کم خونی مبتلا نیستند نیز اتفاق می افتد. آهن مورد نیاز بدن از غذا ها و مکمل ها تأمین می شود و برای داشتن مو های محکم ضروری می باشد. البته برخی افراد پس از مشاهده ریزش مو ها به طور خودسرانه به مصرف قرص های آهن می پردازند . در صورتی که باید به این موضوع توجه کنید که همان طور که کاهش آهن برای بدن ضرر دارد مصرف بیش از حد آن نیز خطرناک است. پس با مشاهده ریزش مو ها از انجام این عمل به طور خودسرانه بپرهیزید. چون ابتدا باید علت ریزش مو ها توسط متخصصین بررسی شود تا در صورت نیاز دارو های تجویز شود.

• استرس

در کنار همه دلایل ریزش مو یکی از عوامل مهم قرار گرفتن به طور دائم در شرایط استرس زا می باشد. با استرس دائمی عملکرد طبیعی بدن دچار اختلال خواهد شد و سلامتی و زیبایی مو ها را تحت تاثیر قرار می دهد . چون با افزایش استرس میزان خون رسانی در بدن کاهش خواهد یافت. بنابراین سبب ضعیف شدن ریشه مو و در نهایت ریزش مو ها خواهد شد. با کاهش خونرسانی مواد مغذی به ریشه مو نمی رسند و سطح هورمون های بدن نیز دچار اختلال خواهد شد.
این هورمون ها از تغذیه فولیکول ها جلوگیری کرده و باعث خالی شدن قسمت جلویی سر می شود.

• تغییرات هورمونی و ریزش مو در آقایان

عوامل مختلفی باعث اختلال در ترشح هورمون های بدن خواهد شد و یکی از دلایل اصلی ریزش مو در جلوی سر خانم ها و آقایان می باشد. برای تشخیص علت ریزش مو آزمایش های لازم انجام می شود متخصصین بر اساس آزمایش ها مشکلات ریزش مو را مورد بررسی قرار خواهند داد. اگر شاهد ریزش مو های خود به دلیل مشکلات هورمونی باشید باید در جهت درمان سریعا اقدام کنید و با به تعادل رساندن هورمون ها، ریزش موها را قطع کنید.

فولیکول های مو نسبت به هورمون های جنسی مردانه حساسیت زیادی دارند. دلیل ریزش مو در آقایان رایج تر است با افزایش ترشح هورمون های جنسی ریزش مو افزایش می یابد. غالباً در پسران جوان در سنین بلوغ بیشتر مشاهده می شود و باید با مشاهده این علائم سریع به دنبال روش‌ های درمانی باشد.

یکی از علت های ریزش مو در خانم ها مشکلات هورمونی و اختلال در دوران قاعدگی می باشد. با ایجاد این اختلالات پوست و مو آن ها تغییرات نامطلوبی خواهد کرد و با درمان سریع می توان این مشکلات را بر طرف کرد.

ریزش موی جلوی سر تغییرات هورمونی در خانم ها بیشتر است همچنین خانم ها با پشت سر گذاشتن دوران بارداری ریزش مو را تجربه می کنند . چون تار های مو در این دوران سست تر می شود. اما خوشبختانه پس از پایان دوران بارداری و متعادل شدن هورمون ها شاهد رویش مجدد مو ها قطع ریزش می باشند.

اگر چه در دوران بارداری نیز تار های مو ضعیف شده اما پس از پایان دوره رویش مو ها آغاز می شود. در دوران شیردهی، تغییرات هورمونی نسبت به دوران بارداری در سطح بالا تری خواهد بود . همچنین مواد مورد نیاز مو ها باید به خوبی تأمین شود در غیر این صورت ریشه موها سست تر خواهد شد. با مصرف غذا های مفید و پرخاصیت حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می توان این دوران را بدون ریزش مو پشت سر بگذارید.

یکی از دوران دیگر که مو های خانم ها دچار ریزش مو می شود و تغییرات هورمونی رخ می دهد دوران یائسگی در این دوران است که شاهد ریزش شدید مو ها خواهند بود که معمولاً در سنین ۴۰ سالگی اتفاق می افتد . با کاهش هورمون استروژن در سال‌ های اولیه دوران یائسگی ریزش مو ها شدید تر است و تا متعادل شدن هورمون ها ادامه دارد. در این دوران نیز ریزش مو به صورت موقتی است و پس از متعادل شدن هورمون ها شاهد رویش مجدد مو ها خواهید بود اما سرعت رشد کمی دارد.

• ژنتیک

یکی از عوامل مهمی که زیبایی مو ها را تحت تأثیر قرار می دهد د ژنتیک یا وراثت می باشد. بر اساس پژوهش های به دست آمده آقایان ریزش مو را از خانواده مادر به ارث می برند . اگر شما در خانواده مادری خود شاهد ریزش موی جلوی سر هستید باید منتظر چنین الگویی برای مو های خود باشید. البته این مورد به طور صد در صد اتفاق نمی افتد. اما جزء عوامل مهم ریزش مو می باشد و نباید از این موضوع چشم پوشی کرد. خانم ها الگوی ریزش مو را از خانواده مادر و پدر به طور یکسان ارث می برند و و اگر ریزش مو در جلوی سر اتفاق بیفتد باید عوامل ژنتیکی را مورد بررسی قرارداد.

• استفاده از محصولات آرایشی نا مرغوب

شاید این صحبت عجیب باشد که چگونه با مصرف محصولات آرایشی ریزش مو اتفاق می افتد. وقتی شما آرایش می کنید و از مواد آرایشی در جلوی پیشانی استفاده می کنید به مرور زمان فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد در صورت مصرف محصولات آرایشی در هنگام بیرون رفتن از خانه انجام شود و هنگام بازگشت آرایش خود را پاک نکنید باقیمانده مواد آرایشی با آلودگی های محیطی به طور همزمان ترکیب شده در قسمت جلوی سر اتفاق می افتد.

• بیماری ها

بیماری هایی همانند خود ایمنی، سرطان ها ، دیابت و … باعث ضعیف شدن ریشه های مو و ریزش مو ها خواهد شد. این ریزش همراه با نازکی و شکنندگی مو ها همراه است و چون مو های جلوی سر ضعیف تر هستند بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرد. پس باید بیماری تشخیص داده شود و مورد درمان قرار گیرد تا بتوانید ریزش مو ها را نیز کاهش دهید. اگر شما ‌تا آخر عمر با این بیماری همراه باشید نمی‌ توانید از راهکار های درمانی برای قطع ریزش مو بهره مند شوید و دائم از ریزش مو ها را شاهد خواهید بود.

• مراقبت صحیح از مو ها

استفاده از شوینده های نا مرغوب و نا مناسب و نا سازگار در در مدت زمان کوتاهی شاهد ریزش موی جلوی سر خواهید بود. اگر شما مو های خشکی دارید و از شامپویی استفاده کنید که این مشکل را افزایش دهد سلول‌ های تولید کننده فولیکول مو را تحت تاثیر قرار می دهید.
شستشوی نا درست و آلودگی های محیطی نیز علت های دیگر ریزش مو در این ناحیه می باشد و حتی به کچلی ختم می شود.

• مشکلات مربوط به پوست سر

در برخی افراد ساقه و ریشه مو مشکلی ندارد و علت اصلی آن پوست سر است. معمولاً کسانی که پوست سرشان چربی نا متعادلی دارد و خشک یا چرب است بیشتر شاهد ریزش مو می باشند و باید برای درمان ریزش مو به کنترل و تنظیم چربی سر بپردازند. استفاده از شامپو های مخصوص راه حل مناسبی می باشد . مثلاً برای موهای خشک باید از شامپو های مخصوص استفاده شود. برای پوست های خشک روغن های گرم پیشنهاد می شود . همچنین کسانی که پوست سرشان چرب است باید از مواد غذایی فاقد چربی استفاده کنند تا بتوانند چربی پوست سر را تنظیم کنند‌ تا از ریزش مو ها جلوگیری کنند.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

راهکارهای درمان ریزش موی جلوی سر

اگر می خواهید به درمان ریزش مو بپردازید باید ابتدا علت اصلی آن مشخص شود مراجعه به کلینیک های تخصصی می تواند کمک زیادی در این زمینه برای شما باشد . چون متخصصین بر اساس شرایط مو ها و شرایط جسمانی و علت ریزش مو ها را به خوبی تشخیص می دهند تا بتوانند درمانی مناسب را برای شما به کار گیرد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین با تجربه و حرفه ای آزمایش ها معاینات بالینی را انجام می دهند تا بتوانند علت ریزش مو ها را تشخیص دهند و بر اساس علت ریزش بهترین روش های درمانی را ارائه دهند. امروزه روش های مختلفی برای درمان ریزش مو در نواحی مختلف سر وجود دارد که شامل پی آر پی، مزوتراپی، کاشت مو و درمان های دارویی می باشد که متخصصین بر اساس علت ریزش مو ها و شرایط جسمانی فرد این روش‌ ها را انتخاب می کنند. در این مطلب ما در مورد انواع روش های درمان ریزش مو در جلوی سر اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم.

برخی افراد برای درمان ریزش موی جلوی سر قبل از مراجعه به کلینیک های زیبایی به روش های خانگی می پردازند. تا بتوانند مو های از دست رفته خود را بازگرداند . همان طور که می دانید هزینه روش های خانگی کمتر است و عوارضی به همراه ندارد اما روش های خانگی تاثیری بر روند درمان نخواهد داشت و معمولاً برای پیشگیری از ریزش مو مناسب می باشد. چون ریزش مو ها به دلیل تغییرات هورمونی، مشکلات پوست سر و عوامل ارثی و… اتفاق می‌ افتد و ماسک ها نمی توانند تاثیری بر ریزش مو ها داشته باشند . در طی این مطلب ما راهکار هلی خانگی را که هزینه کمی به دنبال دارد به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از ریزش مو ها پیشگیری کنید.

• استفاده از روغن های گیاهی

با کمک روغن‌های گیاهی مانند جینسینگ، نارگیل، بادام، آرگان و …به تقویت ریشه مو ها می پردازند. بهتر است این روغن را به مدت نیم ساعت به مو ها بمالید و با آب ولرم و شامپو های مناسب شست و شو دهید . در هنگام ماساژ دادن پوست سر از ناخن ها استفاده نکنید و انگشتان خود را به طور دورانی بر پوست سر حرکت دهید. با استفاده روغن ها می توانید متوجه شوید که کدام روغن برای مو های شما مناسب تر است.

افرادی که پوست سرشان چرب است در هنگام استفاده از روغن ها باید محتاطانه عمل کنند . چون با مصرف روغن ها پوست سر چرب تر می شود و ریزش مو ها شدت می یابد. پس از پایان استفاده از روغن ها از شامپو های سازگار و مناسب با مو های خود استفاده کنید تا چربی ایجاد شده بر پوست سر کاملا بر طرف شود.

• الوئه ورا

یکی از گیاهانی که در زیبایی و سلامتی پوست و مو اهمیت زیادی دارد ژل آلوئه ورا می باشد که می توانید با مقداری لیموی تازه و روغن نارگیل مخلوط کنید و به پوست سرتان بمالید. تا ریشه و ساقه مو ها تقویت شود و می تواند در پیشگیری از ریزش موی جلوی سر موثر باشد. با استفاده از این گیاه میزان خون رسانی در پوست سر افزایش می یابد و همچنین پوست سر تمیز خواهد شد. آلوئه ورا چربی های اضافه از پوست سر را از بین می‌ برد و در نتیجه مو های لطیف خواهید داشت.

  • آبلیموی تازه

یکی از راهکار های خانگی برای پیشگیری از ریزش مو استفاده از آب لیموی ترش تازه است که از نازکی و شکنندگی تار های مو پیشگیری می کند . برای استفاده از آبلیمو کافیست چند قطره از آن را بر پوست سر بمالید و پس از مدتی مو ها را بشویید. با استفاده از آب لیموی ترش فولیکول‌ های مو تحریک می‌ شود و میزان خون رسانی در پوست سر افزایش می یابد. همچنین با استفاده از لیمو ترش PH مو ها تنظیم شده و از مشکلاتی از قبیل شوره سر، بیماری، بیماری های قارچی خفیف جلوگیری می کند و جزء روش های مطمئن و موثر در پیشگیری از ریزش موی جلوی سر می باشد.

• کاشت مو

کاشت مو یکی از روش های موثر در درمان ریزش مو جلوی سر می باشد این روش درمانی نتایج کاملا دائمی و طبیعی به همراه دارد و می توان برای نواحی مختلف سر را مورد استفاده قرار داد. نتایج حاصل شده بسیار مطلوب خواهد بود و مو های کاشته شده دقیقا شبیه مو های سر می باشد. چون ا از قسمت‌ های پر تراکم سر استخراج می‌ شود و به نواحی کم پشت منتقل می شود. متخصصین با انجام آزمایش ها و معاینات لازم بهترین ناحیه برای برداشت فولیکول ها را مشخص می کنند و مو های این ناحیه را قسمت های کم پشت سر انتقال می دهند. متخصصین در جلسات مشاوره در مورد انواع تکنیک های پیوند مو با شما گفتگو خواهد کرد و بر اساس انتظارات و اهداف شما نوع تکنیک را انتخاب می کنند و با نشان دادن نمونه کار های پیوند مو ذهن شما را در مورد نتایج درمان آشنا می کنند.

مراحل انجام پیوند به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود و نیاز به بیهوشی عمومی و بستری شدن در بیمارستان نمی باشد..

متخصصین بر اساس تکنیک پیوند مو از ابزار ها و تجهیزات مناسب استفاده می کنند و بانک مویی را انتخاب می کنند که مو های آن با موهای جلوی سر مطابقت داشته باشد. با انتقال گرافت ها به نواحی کم پشت سر پیوند مو به پایان می رسد و شما باید منتظر نتایج بی نظیر آن باشید. این عمل زیبایی تقریباً طولانی مدت است ممکن است ۳ تا ۸ ساعت طول بکشد. اگرچه مدت زمان پیوند مو به میزان طاسی و کم پشتی سر و همچنین تعداد گرافت های برداشته و کاشته شده بستگی دارد. در هنگام مراجعه به کلینیک یک نفر را به همراه داشته باشید تا مواظب تان باشد چون پس از انجام پیوند مو به علت بی حسی پوست سر سطح هوشیاری شما کاهش می یابد. استفاده از کمپرس سرد یکی از روش‌ های مناسب برای کاهش عوارض پس از پیوند مو می باشد. شستشوی مو ها پس از سه روزه امکان پذیر است. البته باید با شوینده های مناسب و تجویز شده انجام شود و در هنگام شستشو به آرامی با ملایمت برخورد کنید . برای شست و شو از دوش متحرک با فشار کم استفاده کنید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

تجویز دارو های مناسب برای درمان ریزش مو

متخصصان با مشاهده ریزش خفیف در ناحیه جلوی سر مصرف دارو های تقویت کننده فولیکول مو را مناسب می داند تا به استحکام و سلامتی فولیکول های مو بپردازند . شما می توانید برخی از دارو های ضد ریزش را داروخانه های معتبر تهیه کنید اما باید ابتدا علت ریزش مو های شما مشخص شود و برای این کار رفتن به کلینیک های معتبر زیبایی ضروری است . پس بهتر است که بدون تجویز پزشک دارویی مصرف نکنید و بر اساس علت و تشخیص ریزش مو ها روش های درمانی موثر را انتخاب کنید.

رایج ترین دارو های ضد ریزش مو و مینوکسیدیل و فیناستراید می باشد که برای ریزش موی منطقه ای بیشتر تجویز می شود. ماینوکسیدیل را می توانید در درصد های متفاوت در داروخانه ها تهیه کنید. سطح غلظت آن بر اساس میزان ریزش مو ها و گستردگی ریزش انتخاب می شود.

فیناستراید نیز جزء دارو های خوراکی است که معمولاً برای آقایانی که دچار ریزش موی آندروژنیک هستند تجویز می شود و پس از چند ماه شاهد قطع ریزشی مو ها می باشید.

برای درمان ریزش مو می توان از دارو های دیگر مانند اسپیرونولاکتون، کورتیکو اسید، دارو های ضد آندروژن، کتوکونازول و ….استفاده کرد. در دوران مصرف این داروها می توانید شاهد‌ قطع ریزش و رویش مجدد مو های خود باشید. برخی دارو ها برای متعادل کردن هورمون های جنسی تجویز می شوند. برای عفونت های قارچی داروهای مناسبی برای رفع مشکلات پوست سر تجویز خواهد شد

دوره درمان و مدت تاثیر گذاری دارو ها متفاوت است و به شدت ریزش مو ها، نوع پوست ، جنس مو ، علت ریزش مو و نوع زندگی هر فرد بستگی دارد . پس حتماً بدون اطلاع پزشک و تشخیص مناسب از مصرف دارو ها خودداری کنید چون ممکن است مشکلات زیادی برای شما ایجاد شود. پس از پایان دوره مصرف دارو باید مجدداً به کلینیک مراجعه کنید تا متخصصین روند درمان را بررسی کنند و در صورت نیاز دوره درمانی جدید را آغاز کنید.

• مزوتراپی مو

یکی از روش های پرطرفدار و موثر برای درمان ریزش موی جلوی سر مزوتراپی مو می باشد. با انجام این فرآیند درمانی ریشه ، ساقه و پوست سر به شکل مطلوبی تقویت می شوند و باعث قطع ریزش مو ها در نواحی مختلف سر خواهد شد. در طی این روش درمانی دارو های تقویت کننده مو از قبیل انواع اسیدهای آمینه، انواع ویتامین ها، آنزیم ها، فاکتورهای رشد و پروتئین به پوست سر تزریق می شوند . محلول مغذی مزوتراپی به لایه میانی پوست سر دقیقاً محلی که ریشه مو قرار دارد تزریق می شود . این عمل سلول های فیبروبلاست تحریک شده و کلاژن بیشتری تولید می کند و به استحکام و ضخامت مو ها منجر می شود.

مزوتراپی مو برای درمان ریزش مو در بخش های مختلف سر انجام می شود. با بررسی علت های مانند استرس، تلووژن افلوویوم ، ریزش موی منطقه ای و کم شدن رشد مو ها انجام می شود. انجام فرایند مزوتراپی میزان خون رسانی در پوست سر افزایش یافته و سبب کنترل و تعادل چربی پوست سر خواهد شد . همچنین از مزوتراپی برای تقویت گرافت های کاشته شده در تکنیک پیوند مو استفاده می‌ شود. تا با افزایش خون رسانی در این ناحیه نتایج بهتری حاصل شود و میزان عوارض و تورم ناشی از کاشت مو کاهش یابد این عمل زخم های ایجاد شده در این ناحیه درمان می کند.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

مراحل درمان ریزش موی جلوی سر با مزوتراپی

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پس از تشخیص علت های ریزش مو در قسمت جلوی سر و همچنین با در نظر گرفتن شرایط جسمانی، حجم مو ها و میزان ریزش همچنین نوع پوست سر ترکیبات محلول مزوتراپی را تعیین می کنند و تعداد جلسات نیز مشخص خواهد شد .

متخصصین در جلسه مشاور شما را از هزینه ها، عوارض و مراقبت های پس از مزوتراپی مطلع خواهند کرد. همه مراحل مزوتراپی مو به صورت سر پایی و بی حسی موضعی انجام می شود. یکی از ترکیبات محلول مزوتراپی مواد بی حسی است تا شما در حین تزریق هیچ دردی احساس نکنید. کسانی که آستانه درد پایینی دارند نیز بی‌ حسی موضعی برای آن ها انجام می‌ شود. اگرچه دستگاه مزوگان بدون سرنگ محلول مزوتراپی را به بخش میانی پوست سر منتقل می کند. هر جلسه مزوتراپی ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از پایان جلسه بدون مراقبت و استراحت در منزل می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

مزایا و کاربرد های مزوتراپی مو

مزوتراپی یکی از بهترین روش های درمانی برای ریزش مو جلوی سر می باشد. البته این روش برای این نواحی دیگر سر نیز انجام خواهد شد.
• بدون نیاز به خونریزی، برش و بخیه این عمل انجام می‌ شود و همچنین ترکیبات با چند تزریق ساده انجام خواهد شد.
• هزینه مزوتراپی نسبت به روش‌ های درمانی دیگر مناسب تر و با صرفه تر است و شما شاهد تاثیرات درمان در مدت زمان کوتاهی خواهید بود.
• پس از انجام مزوتراپی عوارض خاصی را تجربه نمی کنید.
• بدون نیاز به استراحت و دوره نقاهت می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.
• مزوتراپی مو بدون محدودیت سنی و جنسی انجام می شود و برای انواع الگو های ریزش مو مناسب می باشد.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

کاندیدای مزوتراپی مو چه کسانی هستند؟

در ابتدای مطلب در مورد علت های ریزش مو توضیحاتی برای شما ارائه شد. اگر شما به علت عواملی مانند جراح، سوختگی و یا شکستگی دچار ریزش مو در قسمت جلوی سر شده‌اید انجام مزوتراپی مو را راهکار درمانی مناسبی برای شما نمی باشد. همچنین کسانی که به بیماری های خاص مبتلا هستند و دائماً دارو های فشار خون و ضد انعقادی و استفاده کنند انجام می شود.

مزوتراپی مو برای کسانی که به دلیل فشار های عصبی و استرس، تغییرات هورمونی و استفاده از رژیم های غذایی نا مناسب به ریزش مو مبتلا شده اند پیشنهاد می شود. برخی افراد پس از تزریق ترکیبات مزوتراپی دچار حساسیت می شوند که باید قبل از جلسه درمان پزشک را در جریان قرار دهند. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین با تجربه و حرفه ای با انجام معاینات آزمایش های لازم به بررسی علت ریزش مو می پردازند تا بهترین روش های درمانی را ارائه دهند.

عوارض درمان ریزش مو جلوی سر با مزو تراپی چیست؟

مزوتراپی مو یکی از روش های غیر جراحی و کاملا ایمن است و شما در طی درمان عوارض خاصی را تجربه نخواهید کرد. ترکیبات انتخابی مزوتراپی با سرنگ های بسیار ظریفی به لایه میانی پوست سر تزریق خواهد شد . همه مراحل درمان توسط متخصصین با تجربه انجام می شود. چون با انتخاب پزشکان غیر حرفه‌ ای در این زمینه ممکن است اعصاب و بافت های پوست سر دچار آسیب شود. از عوارض رایج مزوتراپی می توان به مقداری قرمزی، التهاب و خارش اشاره کرد که پس از چند ساعت هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند. پس از انجام این فرایند نیاز نیست که مراقبت خاصی را انجام دهید . کسانی که به محلول مزوتراپی حساسیت دارند ممکن است شاهد برآمدگی هایی در ناحیه تزریق باشند که در صورت مشاهده عوارض باید پزشک را در جریان قرار دهند.

اگر علت ریزش مو جلوی سر به درستی مشخص شود شما مراحل درمان را به خوبی پیش خواهید برد می توانید به بهترین نتایج ممکن دست یابید. متخصصین با تجربه در کلینیک های زیبایی و تخصصی ابتدا علت ریزش مو ها را تشخیص می دهند تا شما درمان سریع و موثر حاصل کنید. پیشنهاد ما کلینیک زیبایی آراد اصفهان می باشد زیرا در این کلینیک بهترین روش های درمانی با تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود و همچنین شما می توانید از مهارت متخصصین حرفه ای و مجرب بهره مند شوید . در این کلینیک زیبایی متخصصین با بررسی سوابق پزشکی، خانوادگی و انجام آزمایش‌ های لازم علت ریزش مو ها را به خوبی تشخیص می دهند و بر اساس شرایط بیمار بهترین روش درمانی را ارائه خواهند داد.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

هزینه درمان ریزش موی جلوی سر با مزوتراپی چقدر است؟

متخصصین زیبایی ترکیبات محلول مزوتراپی را بر اساس علت ریزش مو ها مشخص می کنند. بنابراین هزینه آن برای همه افراد متفاوت خواهد بود. عوامل دیگری که بر هزینه های این فرایند زیبایی تاثیر گذار است شامل تعداد جلسات، ترکیبات و برند محلول مزوتراپی، میزان تخصص و تجربه پزشک، میزان ریزش مو ها و موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد. در نتیجه نمی‌ توان هزینه ثابتی برای درمان اعلام کرد.

برای آگاهی بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. باید هزینه آزمایش هایی که برای علت ریزش مو انجام می‌ شود را به لیست هزینه ها اضافه کنید.

مراقبت های قبل از درمان ریزش مو موی جلوی سر با مزوتراپی

• اگر دچار ریزش مو شدید به هیچ وجه به طور خود سرانه دارویی مصرف نکنید . زیرا باید ابتدا علت ریزش مو مشخص شود و این کار فقط توسط متخصصین با تجربه امکان پذیر می باشد .
• متخصصین زیبایی در جلسات مشاوره در مورد عوارض و مراقبت هایی که باید انجام شود همچنین تعداد جلسات با شما گفت‌ و گو خواهند کرد .
• در جلسه مشاوره اگر به دارو های بی حسی و یا دارو های دیگر حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید.
• قبل از مراجعه به کلینیک مو های خود را به خوبی بشویید.
• اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید. تا دچار تداخل دارویی نشوید.
• از محصولات آرایشی و بهداشتی مو مانند اسپری، ژل، تافت، نرم کننده ها و …استفاده نکنید .
• از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.
• از مصرف دارو های رقیق کننده خون، ضد التهابی، دارو های گیاهی مکمل ها و ویتامین ها بپرهیزید.

مراقبت های پس از درمان ریزش موی جلوی سر با مزوتراپی

• از فشار دادن ، لمس کردن و دست زدن به ناحیه تزریق خودداری کنید.
• از قرار دادن کلاه و یا روسری بر مو ها و ناحیه تزریق خودداری کنید.
• پس از انجام مزوتراپی در معرض نور خورشید ، آلودگی‌ ها و گرد و خاک قرار نگیرید.
• تا ۸ ساعت مو های خود را نشویید.
• از انجام فعالیت هایی که باعث تعرق شما می شود بپرهیزید .
• برای شستشوی مو ها از شوینده های مناسب استفاده کنید.
• هنگام شست‌ و شو از آب داغ استفاده نکنید.
• تعداد جلسات تعیین شده را به طور کامل انجام دهید.
• مایعات زیاد بنوشید .
• استفاده از دستگاه های گرما زا را کاهش دهید.
• از رنگ کردن مو ها و استفاده از مواد شیمیایی بپرهیزید.

اثرات و نتایج

مزوتراپی یکی از تکنیک های موثر سریع و مناسب برای درمان ریزش موی جلوی سر می باشد. که اگر ریزش مو ها به دلیل اختلالات هورمونی، فشار های عصبی و استرس، تغذیه نامناسب و موارد دیگر ایجاد شده باشد می توانید از طریق فرایند مزوتراپی نتایج موثری حاصل کنید. ترکیبات محلول مزوتراپی بر اساس علت ریزش مو ها تعیین می‌ شود و در برند های مختلفی وجود دارد. پس از تزریق ترکیبات به لایه میانی پوست سر فولیکول های مو ترکیبات را جذب کرده و تعداد سلول های فیبروبلاست افزایش می‌ یابد. ترکیبات محلول به بازسازی و ترمیم فولیکول ها ی مو می پردازند و با افزایش خون رسانی فولیکول ها تقویت و تغذیه خواهند شد. با گذراندن تعداد جلسات متوجه تاثیرات بی نظیر مزوتراپی بر مو ها و پوست سر خود خواهید بود به صورتی که در طی جلسه سوم چربی پوست سر تنظیم می شود. نتایج قطعی مزوتراپی مو ها پس از درمان قابل مشاهده است و مو ها کم کم ضخیم خواهند شد. همچنین این فرایند تاثیر بی نظیری بر سرعت رشد مو ها خواهد داشت. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین از بهترین برند ها و مارک های مزوتراپی استفاده می‌ کنند تا شما بتوانید به بهترین نتایج دست یابید و مو هایی زیبا و پرپشت داشته باشید.

دوره نقاهت پس از درمان ریزش مو جلوی سر با مزوتراپی چقدر است؟

مزوتراپی مو جز روش های غیر تهاجمی است که مراحل انجام آن بدون هیچ برش و بخیه ای انجام می‌ شود. همچنین نیاز به بیهوشی ندارد پس از تزریق محلول به پوست سر مقداری سوزش و التهاب کاملاً طبیعی است که در مدت زمان کوتاهی رفع خواهد شد. بنابراین نباید به ناحیه تزریق دست بزنید و از فشار دادن این ناحیه خودداری کنید. با انجام فعالیت هایی که باعث تعریق شما شود ممکن است ترکیبات تزریق شده از پوست سر همراه با عرق خارج شود. شستشوی مو ها را به ۸ ساعت پس از تزریق موکول کنید و از شوینده های ملایم و آب ولرم استفاده کنید. با کاهش دادن استفاده از دستگاه های گرما زا و رنگ کردن مو ها می توانید نتایج بهتری از این فرایند زیبایی حاصل کنید.

تعداد جلسات درمان ریزش موی سر با مزوتراپی چقدر است؟

تعداد جلسات بر حسب حجم مو های جلوی سر، میزان ریزش و نازکی تار های مو مشخص می شود. همچنین ترکیبات آن به علت ریزش موها بستگی دارد در طی جلسات می‌ توانید شاهد تغییرات بی نظیر این فرایند زیبایی باشید. کم کم ریزش مو ها قطع می‌ شود و مو ها ضخیم تر و با کیفیت تر خواهند شد. در طی جلسه سوم و چهارم چربی پوست سر تنظیم می شود و نیاز نیست روزانه به شستشوی مو ها بپردازید . جلسات مزوتراپی ۸ تا ۱۵ جلسه خواهد بود که جلسات در ماه اول هفته یک بار ماه دوم هفته ای دو بار و در ماه آخر ماه یکبار انجام خواهد شد. هر جلسه مزوتراپی ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و زمان زیادی را شما در جهت درمان صرف نخواهید کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%88%d9%84%d8%a7%da%a9%d8%aa%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d8%a7%d8%b1%d8%ab%db%8c/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%85%d9%88%d8%ae%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2/

نتیجه گیری

عوامل مختلفی باعث ریزش موی جلوی سر خواهد شد که در طی این نوشتار شما را با انواع روش های درمانی خانگی و کلینیک آشنا کردیم. استفاده از روش های خانگی در جهت درمان چندان کار ساز نیست و باید بر اساس علت ریزش مو ها روش‌ های مناسب استفاده شود. مراجعه به کلینیک های تخصصی بهترین راه‌حل در جهت درمان و باز گرداندن مو ها می باشد.

ریزش مو ها در جلوی سر جزء شایع ترین الگوهای ریزش مو در آقایان می باشد و با افزایش سطح پیشانی و کاهش حجم مو ها در این ناحیه تاثیرات نا خوشایند ی بر چهره ایجاد می‌ شود. این الگوی ریزش را اگر به موقع مورد درمان قرار دهید طاسی تا پشت سر ادامه خواهد داشت و به طاسی نعل اسبی منجر خواهد شد.

برخی افراد فکر می‌ کنند که این الگوی فقط مختص آقایان است در صورتی که خانم ها نیز ممکن است با این مشکل مواجه شوند. یک سوم از خانم ها با این الگوی ریزش مو مواجه هستند که با افزایش هورمون های مردانه در بدن خانم ها ایجاد می شود . متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر اساس علت ریزش و شدت آن بهترین روش درمانی را ارائه می دهند. در این کلینیک روش‌ های درمانی با بهترین دستگاه ها و تجهیزات انجام خواهد شد تا شما با حداقل عوارض به نتایج بی‌ نظیری دست یابید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinic.arad
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicarad.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/4joa
لینک آپارات: https://aparat.com/v/F8DMx


لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/doiv5Xd1
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1480779841196605442?s=20
لینک یوتیوب: https://youtu.be/EGJmVhMEvLs
تلگرام: https://telegram.org
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.