زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

دلایل ریزش ابرو و درمان آن

دلایل ریزش ابرو  و درمان آن

دلایل ریزش ابرو و درمان آن

ابرو ها نیز مانند مو های سر و یا بخش های دیگر ممکن است به دلایل مختلفی دچار ریزش شود.  این اتفاق حتی ممکن است مو های زائد را نیز تحت تاثیر قرار دهد . ریزش مو در بخش های مختلف بدن دلایل یکسانی خواهد داشت و در هر سنی و در هر جنسیتی که باشید ممکن است در دوران مختلف زندگی خود با این مشکلات مواجه شوید . یکی از ارکان مهم زیبایی برای داشتن چهره زیبا  ابرو های پهن و خوش حالت می باشد که این موضوع جذابیت چهره را چند برابر می کند.‌ بنابراین ما در طی این مطلب می خواهیم به بررسی دلایل ریزش و کم پشتی ابرو ها بپردازیم و یکی از بهترین راهکار های درمانی که نتایج قطعی و دائمی به همراه دارد را به شما معرفی کنیم تا شما با برطرف کردن علت این مشکل زیبایی را به چهره خود بازگردانید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

عوامل ریزش ابرو ها چیست؟

قبل از هر اقدامی در جهت درمان و کم پشتی حجم ابرو ها باید علت آن از سر راه برداشته شود.‌ زیرا اگر این موضوع حل شود روش های درمانی نتایجی به همراه نخواهد داشت و روند درمان در مسیری مطلوب قرار نمی گیرد.  پس با مراجعه به کلینیک های زیبایی ابتدا متخصصین دلایل ریزش و کم پشتی حجم ابرو ها را بررسی می کنند . علت ها شامل موارد زیر خواهد بود.

  • بیماری های پوستی

پسوریازیس،  تئوریک،  آتوپیک و بیماری های مربوط به درماتیت پوستی علت های دیگر ریزش و کاهش حجم ابروها می باشد.  تلوژن افلوویوم سبب ریزش گذرا و موقتی ابرو ها خواهد بود که البته با ریزش مو ها نیز همراه می باشد .‌علت اصلی بروز این عارضه استرس بیش از حد و دائمی باشد.  یکی از بیماری های دیگری که می توان جز علت‌ های مهم معرفی کرد اسکلروز است که با زخم کردن سطح پوست فولیکول‌ های تار های مو را از بین خواهد برد و با ریزش تار های ابرو همراه می باشد.‌ ضایعه های پوستی از قبیل خال ها نیز باعث ریزش مو نقطه ای در ابرو ها می شود.

  • بیماری های داخلی

مشکلاتی از قبیل فقر آهن،  اختلالات هورمونی،  بیماری های زمینه ای،  بیماری های عفونی،  اختلال در عملکرد غدد مختلف بدن از قبیل تیروئید  و موارد دیگر علت‌ های مهم ریزش موی سر و ابرو می باشند  و شاهد تغییرات نا خوشایندی  چهره خود خواهید بود.‌ وقتی که عملکرد غدد بدن مانند تیروئید، دچار مشکل شود کم کم با ریزش مو ها مواجه می شوید.  اما این عوارض جزء دلایل ریزش به حساب نمی آید مگر این که الگوی ریزش به شکل خاصی پیش برود شما متوجه کم کاری و پرکاری غده تیروئید خواهید شد . در این الگو لبه های خارجی و یک سوم بخش انتهای ابرو با ریزش مواجه می شود .‌متخصصین با بررسی این الگو راهکار های درمانی موثر را معرفی می‌ کنند.

  • تغذیه

یکی از موارد مهم برای داشتن مو ها و ابرو های سالم و زیبا داشتن تغذیه اصولی و با ارزش غذایی می باشد . مصرف اسید های چرب مفید به شکل مطلوبی ریزش مو و ابرو را از بین می برد.  اسید های چرب شامل امگا ۳ و امگا ۶ می باشد که در برخی از مواد غذایی می توانید بیابید. اسید های چرب حاوی امگا ۳ از قبیل اسید آلفا لینولئیک و ایکوزاپنتانوئیک می باشد که در موادغذایی از قبیل ماهی قزل آلا ، سالمون و ساردین یافت می‌ شود . برخی از روغن های گیاهی نیز شامل روغن سویا ، روغن کتان و کانولا می‌ باشد.  اسید های چرب امگا ۶ نیز در روغن سویا،  روغن کانولا ، روغن بادام زمینی روغن آفتابگردان و ذرت یافت می‌ شود.

پروتئین ها نیز یکی از مواد غذایی است که می تواند برای تقویت و تغذیه فولیکول های مو و ابرو موثر باشد.  مو ها از مهم ترین عنصر به نام پروتئین ساخته شده است و با افزایش مصرف آن شاهد رشد مو ها و ابرو ها خواهید بود. حبوبات سرشار از پروتئین است بنابراین با فعال کردن فولیکول‌ ها تولید تار های مو ایجاد می‌ شود.  با مصرف این مواد غذایی از ریزش آن ها نیز جلوگیری خواهید کرد . مواد دیگری که به غیر از پروتئین در داشتن مو های سالم و پر پشت ضروری است بیوتین ، آهن و روی می باشد با تامین بیوتین از مواد غذایی مورد نیاز از شکنندگی و آسیب دیدگی تار های مو و ابرو جلوگیری خواهید کرد.  تخم مرغ یکی از منابع مهم بیوتین و B12 خواهد بود و نقش مهمی در استحکام و رشد آن ها ایفا می کند .

گوشت انواع ماکیان و مرغ منبع مهم دیگر تامین کننده پروتئین بدن می باشد با کاهش سطح پروتئین در بدن و مصرف مواد غذایی بی ارزش شما به تدریج مو های شکننده و آسیب دیده خواهید داشت . حتی رنگ و کیفیت آن ها نیز تحت تأثیر قرار می‌ گیرد.  گوشت مرغ سرشار از آهن است که برای داشتن مو های سالم ضروری می باشد.

مصرف غلات را باید روزانه در برنامه غذایی خود قرار دهید چون می توانید انواع ویتامین ها و آهن بدن خود را تامین کنید.‌ این مواد غذایی سبب تقویت و تغذیه مو ها خواهد شد.

یکی از مواد ضروری برای تقویت و ریشه مو ها استحکام و داشتن مو های سالم آنتی اکسیدان ها می باشد .ویتامین E  آنتی اکسیدان های ضروری بدن است که در انبه،  بادام زمینی ، فندق و بادام و موارد دیگر یافت می شود .

یکی از پیشنهادات مهم متخصصین برای داشتن مو های سالم شاداب و خوش حالت نوشیدن روزی ۸ لیوان آب می باشد که با افزایش حالت انعطاف پذیری مو ها از شکنندگی تار های مو جلوگیری خواهد کرد..

  • دارو ها

دارو ها یی که سبب  ریزش ابرو و مو های می شود شامل  دارو هایی است  که در جهت  تنظیم کردن  فشار خون، کاپتوپریل، کلومیدین پروپرانولول و … می باشند که باعث ریزش  مو های  بخش های مختلف بدن از قبیل  ابرو ها و مژه ها و سر می شود .‌  دارو های دیگری سبب ریزش مو ها می شود عبارت است از:

▪ دارو های کاهش وزن مانند ریمونابانت،  سیبوترامین و ونوستات

▪ دارو های تشنج مانند فنیتوئین، فنوباربیتال اسید، والپروئیک

▪ دارو های روانپزشکی مانند لیتیوم ، آمی تریپتیلین،  هالدول

▪ دارو های ضد التهابی مانند ایندومتاسین، ناپروکسن،  سولدیناک

▪ دارو هایی که سبب  تغییرات هورمونی در سطح بدن می شود و هورمون های جنسی مانند تستسترون را افزایش می دهد مانند  دارو های ضد بارداری،  استروئید ها و آنابولیزان می باشد که در صورت بروز این مشکل  باید حتما پزشک خود را مطلع کنید.

  • سرطان ها

برخی از سرطان های پوستی سبب  ریزش مو و ابرو ها خواهد شد که این سرطان ها شامل سارکوم،  کاپوزی،  SCC،  BCC می باشد.

برخی از روش های درمانی از قبیل  پرتو درمانی یا شیمی درمانی سبب ریزش مو ها و ابرو ها خواهد شد که  پس از پایان دوره درمان رویش مجدد مو ها آغاز می شود در نتیجه ریزش موقتی می باشد.

  • عفونت

انواع عفونت ها جز  بیماری ‌هایی است که به طور مستقیم  ریشه و ساقه مو را تحت تاثیر قرار می دهد  و به ریزش مو و ابرو ختم می ‌شود.  این بیماری را می توان  چند گروه دسته بندی کرد  که عبارت است از:

▪ عفونت های قارچی

این نوع عفونت پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و  ریزش موقت مو ها و ابرو ها را به دنبال دارد.

▪برخی حشرات موذی از قبیل شپش ها سبب خارش پوست سر و ابرو ها می شود و ریزش مو های این بخش ها  به علت  خراشیده شدن پوست ایجاد می‌ شود و ریزش مو در این نواحی را به دنبال دارد.

▪ بیماری هانس به تدریج  سبب نازکی  تار های ابرو ها می شود و در پایان به ریزش آن ها ختم خواهد شد.

  • اختلالات رفتاری

تریکوتیلومانیا یکی  از اختلالات روانی است  که افراد به کندن مو های بخش ‌های مختلف بدن خود می ‌پردازند  که نوعی بیماری ژنتیکی می باشد   و سیستم عصبی این  افراد  را درگیر خواهد کرد.  این افراد وقتی که دچار استرس می شوند  به کندن مو های خود می پردازند  و با تکرار این عمل همه فولیکول ‌های مو ها ی خود را از بین می برند.

  • عوامل فیزیکی

عوامل مختلفی مانند  تصادفات،  سوختگی،  ضربه های فیزیکی، برداشتن غیر اصولی ابرو ها به تدریج  باعث  از بین رفتن تار های مو و ابرو می شود و به کاهش حجم آن  ها ختم می ‌شود.  روش های آرایشی دائمی دیگری از قبیل خالکوبی و تاتو  و هاشور باعث کم پشتی و کاهش حجم ابرو ها می شود.

  • افزایش سن

افزایش سن یکی از علل مهم است که باعث ریزش و کاهش حجم  ابرو ها می شود معمولا خانم هایی که در دوران جوانی با روش های غیر اصولی ابرو های خود را برداشته اند   با این مشکل مواجه  می شوند.  خانم هایی که حالت دادن ابرو های خود  از تیغ استفاده می کنند در سنین بالا تر با کاهش حجم ابرو ها مواجه نخواهند شد و روند پیری تاثیر چندانی بر زیبایی ابرو های آن ها نخواهد داشت.  با آگاهی داشتن در این زمینه و راهکار های اصولی در دوران میان سالی و پیری ابرو هایی  پر پشت و زیبا خواهید  داشت.  با کنترل کردن استرس  و نوشیدن   مایعات زیاد و آب رسانی پوست می ‌توانید در داشتن ابرو ها ی زیبا و پر پشت اقدام کنید.

استفاده از  لوازم آرایشی بی  کیفیت و نا مرغوب  همچنین قرار دگرفتن ابرو ها در معرض دمای بالا و نور خورشید با ریزش و کاهش حجم ابرو ها در سنین پیری خواهید شد.

  • طاسی منطقه ای

بیماری ها ی  سیستم ایمنی بدن سبب  ریزش و طاسی منطقه ای در قسمت های مختلف  سر و ابرو ها می شود.  تعداد افراد امحدودی از افراد درگیر این بیماری خواهند شد و جزء موارد خاص و نادر ریزش و کم پشتی مو ها و ابرو ها محسوب می شود.

 ریزش ابرو
ریزش ابرو

عوامل دیگر ریزش ابرو

ژنتیک نیز یکی عوامل مهم ریزش و کاهش حجم ابرو ها است که حتی برای برخی افراد در سنین نوزادی اتفاق می ‌افتد که به نام ریزش مو ی مادرزادی معرفی می شود.  این افراد می توانند برای داشتن ابرو های پر پشت و زیبا در سنین جوانی به کاشت ابرو بپردازد و جزء بهترین روش های موثر برای افرادی است که به طور ژنتیکی با ابرو های کم پشت مواجه هستند.

درمان ریزش ابرو

برای این که بتوانیم درمانی مناسب  برای داشتن ابرو ها ی سالم و پر پشت انتخاب کنید باید علت کم پشتی و ریزش ابرو ها مورد بررسی قرار گیرد و پس از تشخیص درمانی موثر و مفید به کار گرفته شود.  با تشخیص درست و درمان موثر می توانید مجدد ابرو های زیبا و پرپشت داشته باشید.

پس از بررسی علت ریزش و کم پشتی ابرو ها روش درمانی موثر ارائه می ‌شود اما برخی از دلایل پس از بر طرف شدن نیز رویش  ابرو یی اتفاق نمی ‌افتد و باید برای داشتن  ابرو های پر پشت کاشت ابرو انجام شود.  کاشت ابرو یکی از روش های طبیعی برای پر پشت کردن ابرو ها می باشد که نتایج دائمی به همراه دارد و مانند ابرو های طبیعی شاهد رشد آن ها خواهید بود.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرایند زیبایی و درمانی در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید.

درمان ریزش ابرو با کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از روش های موثر و دائمی داشتن ابرو های پر پشت و زیبا می باشد  تا چهره  شادابی و جوانی خود را مجددا حاصل کند . برای جبران ابرو های ریخته شده از مو های بخش ‌های مختلف بدن از قبیل بغل گوش و یا پشت سر برداشت می شود و  به ابرو ها منتقل می شود . پس از آن جایگذاری گرافت ها،  مجدداً رشد خواهند کرد.  با انجام این عمل به طور دائم ابرو هایی زیبا و پر پشت خواهید داشت.  البته باید در جهت پیوند ابرو  نسبت به کاشت موی سر مهارت و ظرافت بیشتری به کار برند. متخصصین در مراحل کاشت ابرو به زاویه،  خواب و جهت رویش ابرو ها همچنین چرخه رشد مو ها و برداشت فولیکول های تک واحدی دقت بیشتری می کنند .

مراحل انجام کاشت ابرو

۱. طراحی مدل ابرو برای متقاضیان بر حسب ساختار و اجزاء مختلف توسط پزشک

متخصصین در طی اولین مرحله در مورد مدل ابرو گفت و گو خواهند کرد و بر حسب حالت چهره متقاضی مدل ان انتخاب و ترسیم  می شود.

۲. برداشت گرافت ها از بانک مو

در جهت انجام کاشت ابرو  گرافت های بغل گوش و یا پشت سر جدا خواهند شد که به علت تک واحدی بودن گرافت ها متخصصین مو های پشت گوش را برای ابرو ها استخراج می کنند و از نظر ساختاری به مو های ابرو شباهت بیشتری دارند. متخصصین برای استخراج گرافت ها از ابزار های مناسب استفاده می کنند تا آسیب  کمتری به فولیکول ها و ناحیه برداشت گرافت ها وارد شود و زیبا جویان نتایج رضایت بخشی حاصل کنند.

۳. کاشت فولیکول‌ ها در ناحیه ابرو

متخصصین پس از جدا سازی گرافت ها از پشت سر یا پشت گوش با میکروسکوپ های مخصوص آن ها سلامتی آن ها را مورد بررسی قرار می دهند تا در صورت لزوم  آن ها را ترمیم و بازسازی کنند و در محلولی مغذی نگهداری و ذخیره خواهند شد تا ناحیه کاشت آماده شود پس از بیحسی محل گیرنده ،  فولیکول‌ ها استخراج شده به صورت جداگانه در این ناحیه جایگذاری می شود.  این مرحله از کاشت مو بسیار مهم است  زیرا متخصصین به عمق،  جهت و زاویه گرافت ها ها باید توجه بیشتری داشته باشند و با انتخاب زاویه و جهت مناسب نتایج کاشت ابرو کاملا طبیعی و عالی حاصل شود.

 ریزش ابرو
ریزش ابرو

مزایای کاشت ابرو

کاشت ابرو طبیعی ترین و قطعی ترین روش درمان برای ریزش ابرو ها می باشد که مدل های  آن ها بر اساس سلیقه هر فرد  و ترکیب اجزاء صورت انتخاب می شود.

این فرایند زیبایی نتایجی طبیعی و همیشگی به همراه دارد و فولیکول های های  جایگذاری شده در ابرو ها مجدداً شروع به رشد خواهند کرد .

پس از انجام کاشت ابرو نیاز نیست که دوره بهبودی طولانی مدتی را پشت سر بگذارید زیرا همه مراحل کاشت با استفاده از دستگاه‌ ها و تجهیزات پیشرفته انجام می شود و عوارض آن به حداقل می رسد.

فولیکول‌ ها یی که در ناحیه ابرو جای گذاری می‌ شوند کم کم  رشد خواهند کرد و حتی می توانید پس از مدتی می توانید اصلاح ابرو ها را انجام دهید.

این فرآیند زیبایی جز با دوام ترین و طبیعی ترین درمان ریزش  ابرو ها محسوب می ‌شود و نسبت به روش های آرایشی از قبیل تاتو، میکروبیلدینگ،  هاشور،  فیبروز و …مناسب تر است  زیرا به ترمیم مجدد نیز نیاز  ندارد و هیچ آسیبی به بافت های دیگر  پوست  ابرو وارد نخواهد کرد.  در نتیجه نیاز نیست در چند جلسه هزینه ای  برای ترمیم پرداخت کنید.

زیبایی و جذابیت چهره چندین برابر خواهد شد حس جوانی و افزایش اعتماد به نفس افراد را تقویت می کند.

کاربرد های کاشت ابرو

  • درمان ریزش ابرو ها
  • تغییر فرم و حالت ابرو ها به دلخواه و سلیقه هر فرد
  • متناسب کردن مدل ابرو با اجزای صورت
  • ایجاد تقارن در  ابرو ها
  • پوشاندن جاهای خالی ابرو

بهترین کاندیدای کاشت ابرو چه کسانی هستند؟

در این  نوشتار عوامل اصلی ریزش ابرو ها را برای شما بیان کردیم که برخی از علل آن  پس از رفع شدن  رویش مجدد ابرو ها را به دنبال دارد. اما عوامل  دیگری از قبیل وراثت،  مصرف برخی دارو ها و یا بیماری ها باعث کم پشتی ابرو ها تا آخر عمر  افراد خواهد شد. در این زمان متخصصین در جهت باز گرداندن جوانی و شادابی به  چهره متقاضیان کاشت ابرو را انتخاب می‌ کنند که کاندیدای مناسب آن موارد زیر می باشند:

  • کسانی که به طور ژنتیکی با ابرو هایی کم پشت  و نازک مواجه شده اند و امکان رویش مجدد ابرو ها برای  آن ها وجود ندارد
  • افرادی که به علت مبتلا شدن به بیماری های خاص و مصرف برخی دارو ها با ریزش ابرو مواجه شده اند.
  • افرادی که به مدت طولانی به طور غیر اصولی در جهت برداشتن ابرو ها اقدام کرده ‌اند و فولیکول های ابرو‌ های خود را از بین برده اند.
  • افرادی که از نظر سلامتی در شرایط مساعدی قرار دارند  و درگیر بیماری خاصی نیستند.
  • افرادی که با مشکلات تغییرات هورمونی و اختلال در غدد بدن مواجه هستند و ابرو های آن ها  به به مرور زمان کم پشت و نازک  شده است.
  • افرادی که دچار آلوپسی آندروژنیک شده اند.
  • کسانی که به دلیل انجام روش های آرایشی دائمی از قبیل انواع روش های تاتو مانند هاشور ، فیبروز و موارد دیگر حجم ابرو های خود را از دست داده اند
 ریزش ابرو
ریزش ابرو

 عوارض کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یکی از قطعی ترین و پر طرفدار ترین روش درمان و افزایش تراکم ابرو ها محسوب می شود که حتما باید  توسط متخصصین  و حرفه ای و با تجربه انجام شود  زیرا باید به مواردی از قبیل رعایت کردن  زاویه رشد ،  خواب و رویش ابرو ها ، عمق مناسب نتایج مورد نظر را حاصل خواهید کرد در غیر این صورت با عوارضی مانند نا متقارن شدن ابرو ها و رویش تا منظم  مواجه خواهید شد.  پس در این فرایند زیبایی  مهارت و تخصص بالای متخصصین ضروری می باشد با انتخاب مکان های غیر تخصصی و افراد کم تجربه عوارضی مانند ورم و کبودی گسترده ، خونریزی شدید ، درد ، عفونت و زخم تجربه خواهید کرد.  اگر مراحل کاشت ابرو توسط متخصصین حرفه ای و کار بلد انجام شود شما  عوارض  خاصی  را تجربه نخواهید کرد.

از عوارض جانبی این عمل می توان به تورم،  کبودی و سوزش اشاره کرد  که به تدریج بر طرف خواهد شد.  مراحل  انجام پیوند ابرو توسط  دستگاه‌ های پیشرفته و مدرن انجام می شود  تا فولیکول ها و ناحیه برداشت فولیکول ها  صدمه ای نبینند  تا بتوان نتایج کاملا مطلوب حاصل کرد.  پس یکی از اقدامات مهم  برای داشتن ابرو های  پر پشت و سالم  انتخاب کلینیک های معتبر و  متخصصین حرفه ای و با تجربه می باشد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان کاشت مو و ابرو و مژه با استفاده از دستگاه‌ های استاندارد و پیشرفته انجام می شود و متخصصین در جهت  پیوند مدرن ترین تکنیک های زیبایی را مورد استفاده قرار می دهد و در پایان نتایج  فوق‌ العاده  ای به همراه خواهد داشت.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  مهم ترین هدف اصلی خود را رضایت زیبا جویان  عزیز می دانند و با ارائه خدمات عالی با مهارت و تخصص بالا این هدف را دنبال می کنند.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

اولین موضوعی که در ذهن متقاضیان را در مورد کاشت ابرو در گیر می کند  هزینه انجام این فرایند زیبایی می باشد.‌ متخصصین  پس از بررسی علت ریزش ابرو ها  و بر طرف کردن دلایل برای نتایج بهتر راهکار درمانی موثر را ارائه خواهم داد.‌ کاشت ابرو فقط در در کلینیک های تخصصی انجام می شود و هزینه ها بر اساس  میزان مهارت و تخصص پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک ، دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده،  تعداد گرافت های برداشته و کاشته شده،  مدت زمان انجام کاشت  ابرو ، دارو ها ی مورد استفاده و اتاق عمل تعیین خواهد شد.  شما باید بدون در نظر گرفتن  هزینه ها کیفیت و نتایج درمان را بیشتر مورد اهمیت  قرار دهید تا بتوانید با انتخاب پزشک با تجربه و کلینیک معتبر به بهترین نتایج را حاصل کنید.

در  کلینیک زیبایی آراد اصفهان  کاشت مو و ابرو  با تکنیک های پیشرفته و دستگاه های  استاندارد و هوشمند با هزینه مناسب و تعرفه های استاندارد  ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.‌ مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از کاشت ابرو

  • متخصصین  زیبایی در  طی جلسه مشاوره ابتدا به بررسی دلایل ریزش و کم پشتی ابرو ها خواهند پرداخت . متخصصین با تجربه در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پس از تشخیص  علت ریزش  ابرو ها راهکار درمانی موثر را ارائه  خواهند داد و مراقبت هایی که باید انجام دهید در دوره درمان ارائه داده می شود تا  بهترین نتایج ممکن حاصل  شود.
  •  دو هفته قبل از کاشت ابرو از مصرف سیگار و مشروبات الکلی خود داری کنید  تا عوارض پس از کاشت  ابرو را کاهش  دهید و سرعت روند بهبودی افزایش یابد.
  •  متخصصین در جلسات مشاوره نمونه کار های کاشت ابرو را به شما نشان می دهند تا شما بتوانیم با نتایج درمان بیشتر آشنا شوید و درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج آن پیدا کنید
  •  دو هفته قبل از انجام کاشت  ابرو از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  ویتامین آ و ای ،  مکمل ها و دارو های ضد التهابی خودداری کنید زیرا  در حین کاشت ابرو با خونریزی شدید همراه خواهید  شد و یا عوارض پس از کاشت ابرو افزایش می یابد .
  •    سعی کنید چند روز قبل از انجام کاشت ابرو  از انجام انواع فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید و بیشتر  استراحت کنید  همچنین وعده های غذایی را به طور کامل دریافت کنید. تا بدنتان تقویت شود.
  • از آرایش کردن ابرو ها  خودداری کنید.

مراقبت های پس از کاشت ابرو

  • ۳ تا ۵  روز پس از کاشت ابرو در منزل استراحت داشته باشید.
  • با  استفاده از کمپرس سرد،  تورم و کبودی را در  در پیشانی و زیر چشم ها را کاهش دهید و از قرار دادن کمپرس به صورت مستقیم بر روی ابرو ها بپرهیزید.
  •  دارو های تجویز شده توسط پزشک را در جهت  بهبودی  سریع تر مصرف کنید تا از بروز عوارضی مانند عفونت و درد  جلوگیری کنید.
  •  از دست زدن و  فشار آوردن و خاراندن  ناحیه اهدا کننده و گیرنده جداً خود داری کنید.
  • سه روز پس از انجام کاشت ابرو می توانید به حمام بروید.
  • در معرض نور خورشید و هوای ، گرد و غبار و آلودگی محیطی  قرار نگیرید.
  •  تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی همچنین رابطه جنسی خودداری کنید .
  •   لباس های یقه گشاد و یا دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس از فشار آوردن به ابرو ها پیشگیری کنید.
  •  برای شست و شو از  شوینده های مناسب و شامپو بچه استفاده کنید .

اثرات و نتایج

اگر به دنبال  نتایج عالی و قطعی هستید در انتخاب پزشک و کلینیک دقت زیاد  داشته باشید . متخصصین  مجرب و حرفه ای قبل از اقدام به  انجام کاشت ابرو دلایل  کم پشتی و ریزش ابرو ها را تعیین می کند  و قبل از آغاز روند درمان با از سر راه برداشتن دلایل آن شرایط را در جهت کاشت  ابرو را فراهم  خواهند کرد.  حتی احتمال دارد پس ا رفع علل ان رویش مجدد مو ها شروع شود و نیاز به کاشت ابرو نمی باشد.  اما در برخی شرایط  نیز تنها راهکار برای داشتن ابرو های زیبا و طبیعی کاشت ابرو می باشد.  متخصصین مدل ابرو ها را بر اساس بخش های مختلف صورت و سلیقه هر  فرد تعیین  می کنند تا چهره جذاب و خاص  به نظر برسد .

اگر قبل از انتخاب پزشک در مورد مهارت و تخصص پزشک تحقیقی انجام نشود و  یا پزشک در این زمینه مهارت و تخصص  کافی نداشته باشند متقاضیان  با عوارضی از قبیل  عدم تقارن ابرو ها،  عفونت،  زخم های عمیق، رشد  نکردن گرافت ها و … مواجه خواهند شد .  پس اگر می خواهید که  نتایج  مطلوبی  حاصل کنید  باید کلینیک های معتبر و تخصصی را انتخاب کنید  . نتایج قطعی کاشت ابرو پس از ۶ تا ۹ ماه مشاهده می شود  و نتایج طبیعی و همیشگی به همراه خواهد داشت.  برای پیوند ابرو متخصصین تعداد واحد های گرافت ها،  عمق و زاویه و چرخه رشد فولیکول ها را مورد توجه قرار می دهند تا پس از رویش ابرو ها  نتایج کاملاً طبیعی و  رضایت بخش باشد.

دوره نقاهت پس از کاشت ابرو چیست؟

پس از انجام کاشت ابرو با کمی سوزش،  تورم و کبودی و درد خفیف  مواجه خواهید شد که البته کاملاً طبیعی می باشند که با استراحت کافی در منزل  و اعمال  مراقبت های ارائه  شده د زمان کوتاهی رفع خواهد شد.  متخصصین در طی  جلسات مشاوره در مورد سرعت یافتن  دوران بهبودی توضیحات جامعی در اختیار شما قرار می دهند .قرار دادن   کمپرس سرد در رفع عوارض جانبی مانند  تورم و کبودی بسیار  موثر است ،  در این دوره دارو های مناسبی برای پیشگیری از عفونت تجویز می  شود که باید با دوز کافی و به موقع مصرف شود.  تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های سنگین و ورزشی خودداری کنید.  پس از ۵ تا ۷ روز می توان فعالیت های روزانه خود را مجددا آغاز کرد  و پس از چند ماه نتایج قطعی و  بی نظیر این فرایند زیبایی قابل مشاهده می باشد. روند بهبودی در همه متقاضیان کاملا متفاوت است و به شرایط بدنی هر فرد  مهارت و تخصص پزشک و اعمال  مراقبت ها بستگی دارد.

تعداد جلسات کاشت ابرو چقدر است؟

اصلی ترین مرحله انجام کاشت ابرو مراجعه به کلینیک معتبر و پزشک ماهر می باشد.  پس از سپری کردن این مرحله باید در جلسه مشاوره شرکت کنید.  در طی این جلسه متخصصین  علت ریزش و کاهش حجم ابرو ها مورد بررسی قرار می‌ دهند تا نتایج مورد نظر حاصل شود.  متخصصین در جلسات مشاوره با تجویز  آزمایشات و معاینات مورد نیاز  شرایط بدنی افراد را مورد ارزیابی قرار می‌ دهند و در مورد باید ها. نباید ها و عوارض و نتایج پس از کاشت ابرو توضیحات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.  در فرایند زیبایی پیوند ابرو در یک جلسه انجام می شود . مدت زمان انجام این عمل برای همه افراد بر حسب تعداد گرافت های برداشته و کاشته شده در ناحیه ابرو ها متفاوت خواهد بود.

برای کاشت ابرو  گرافت ها  خارج می‌ شود که با کمک روش های FIT یا FUT صورت میگیرد.  در طول چند مرحله پیوند ابرو شاهد  عارضه هایی  مانند خونریزی،  کبودی و تورم شدید نخواهید بود زیرا در کلینیک های مدرن و تخصصی این عمل با دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و هوشمند انجام می شود و میزان آسیب به ناحیه گیرنده و کاشت ابرو به حداقل می رسد.  مراحل پیوند ابرو به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی طی می شود.  در نتیجه  نیاز به دوره بهبودی طولانی مدت و یا بستری شدن در بیمارستان ندارد و  بهترین نتایج ممکن را به همراه دارد . پس از یک هفته حتما در جلسه دیگری به کلینیک مراجعه کنید  تا نتایج درمان مورد بررسی قرار گیرد  و در صورت نیاز دارو های لازم و تقویت فولیکول های کاشته شده  تجویز شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%af%d9%88%d8%b1-%da%86%d8%b4%d9%85-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87%d8%8c-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6%d8%8c-%d9%85%d8%b2%d8%a7/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%aa%d8%a7%d8%aa%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88-%d9%88-%d8%a8%d8%af/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b4%d9%82%db%8c%d9%82%d9%87/

نتیجه گیری

در طی  این مطلب دلایل مختلف ریزش و کاهش حجم ابرو ها مورد بررسی قرار دادیم.  دلایل مهم ریزش ابرو ها عبارت است از انواع بیماری های پوستی،  استرس،  سرطان،  افزایش سن،  تغذیه نامناسب مصرف برخی از دارو ها و موارد دیگر  که قبل از اقدام به هر راهکار درمانی باید علت از سر راه برداشته شود.  متخصصین در برخی شرایط پس از رفع دلیل آن ها با رشد مجدد ابرو ها  مواجه خواهند شد اما در برخی مواقع  فولیکول ها  در این بخش از بین می روند و هیچ رشدی  در این ناحیه شاهد نخواهید بود.  متخصصین برای این افراد کاشت ابرو را در نظر می گیرند که با انتقال  مو های پشت گوش و یا پشت سر به ابرو انجام خواهد شد.

در طی مراحل کاشت گرافت ها  از بانک مو استخراج شده به محل گیرنده یعنی ابرو ها انتقال  می یابد. مهارت و تخصص پزشک برای انجام این عمل اهمیت زیادی دارد و بهترین نتایج ممکن  را برای متقاضیان به همراه دارد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  متخصصین قبل از اقدام به  کاشت  ابرو دلیل ریزش و کاهش حجم ابرو ها  را تعیین خواهند کرد و سپس مراحل انجام پیوند ابرو طی می‌ شود تا زیبا جویان بتوانید به نتایج مورد نظر خود برسند.  در جهت کاشت ابرو  متخصصان به   از قبیل عمق،  زاویه و چرخه رشد مو ها توجه می کنند و  زیرا نتایج پیوند ابرو به این موارد بستگی دارد با رعایت این نکات شما می توانید ابرو های پر پشت و متقارن داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/d1z1

لینک آپارات: https://aparat.com/v/ogJNX

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/bPQBfOMu

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/6Suxd8g4OjI

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.