زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

دلایل بروز موخوره و راه های پیشگیری از آن

دلایل بروز موخوره و راه های پیشگیری از آن

دلایل بروز موخوره و راه های پیشگیری از آن

یکی از پدیده های رایجی که بدون محدودیت جنسی برای همه خانم ها و آقایان در دوران مختلف زندگی اتفاق می افتد موخوره مو می باشد. این پدیده نا خوشایند در انتهای مو ها و یا در قسمت تولید تار های مو مشاهده می ‌شود و باید پس از دیدن آن ها سریعاً برای در مان و درگیر نشدن همه مو ها اقدام کرد. چون اگر به موقع مورد درمان قرار نگیرد در سطح همه مو ها گسترش می یابد و باعث از دست رفتن زیبایی و سلامتی مو هد خواهد شد. معمولاً افراد پس از مشاهده این پدیده به فکر کوتاه کردن مو می افتند در صورتی که این یکی از راهکار های موثر در پیشگیری از پیشروی آن ها است و نمی توان به عنوان روش درمانی معرفی کرد. پس برای داشتن مو های سالم و عاری از آن ها باید به فکر مراقبت از مو ها باشید تا از مشاهده مجدد آن ها بر تار های مو پیشگیری کنید. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید می توانید در این نوشتار با راهکار های موثر در پیشگیری از آن آشنا شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

موخوره چیست؟

مو خوره ها پدیده ‌ای رایج در سطح مو هاست که بر اثر آسیب دیدگی ساقه و ریشه مو ها اتفاق می افتد و به حالت دو یا چند شاخه های و یا شکاف طولی در سطح مو ها، باعث از دست رفتن سلامتی و زیبایی خواهد شد. این عارضه به شکل های مختلفی مشاهده می‌شود که به علت شکنندگی آسیب‌ دیدگی و از دست رفتن حالت ارتجاعی مو ها حاصل می شود که در نهایت تبدیل به این پدیده ناخوشایند خواهد شد.

انواع موخوره چیست؟

مو خوره ها به شکل های مختلفی در در مو ها دیده می شود که بر اساس محل تشکیل آن ها، به شکل های مختلفی گروه بندی می شود که شامل موارد زیر می باشد.

▪ مو خوره ی دو شاخه ای

این نوع مو خوره جزء ساده ترین نوع آن ها شناخته می شود که به راحتی می توانید در انتهای مو ها آن ها را مشاهده کنید. در قسمت پایین مو شاهد حالت دو شاخه شدن مو ها به شکل Y می باشید وقتی که این نوع عارضه رایج را مشاهده کردید بهتر است چند سانتی مو های خود را کوتاه تر کنید . با این کار می توانید از پیشروی آن و انتقال به قسمت های بالای ساقه مو جلوگیری کنید.

▪ مو خوره ی شاخه ای

اگر در قسمت انتهای مو ها شاهد حالت چنگالی شکل باشید به این نوع عارضه مبتلا شده اید. که علت اصلی به وجود آمدن آن ها، عدم رطوبت و انعطاف پذیری مو ها می باشد. با کمبود آب و خشک شدن مو ها ساقه ضعیف می شود و پس از آسیب دیدگی به سادگی از کورتکس مو جدا خواهد شد و به شکل یک چنگال یه شاخه‌ ای مشاهده می‌ شود.

▪ مو خوره ی پر

اگر شما جزء افرادی هستید که به طور مکرر مو های خود را رنگ می کنید و از مدل ‌های مختلف کوتاهی استفاده می کنید با این نوع مو خوره مواجه خواهید شد‌ البته با عدم رعایت اصول بهداشتی و آلودگی مو ها شاهد این مشکل خواهید بود و در قسمت پایانی مو ها شاهد پری شاخه شاخه ای خواهید بود.

▪ مو خوره ی درختی

این نوع عارضه نا خوشایند به دلیل پوش دادن مو ها ایجاد می ‌شود که به تدریج متوچه نه آن هو خواهید شد. با این عمل کوتیکول و ساقه مو ها آسیب می بیند و این نوع موخوره پدید می آید.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید و با تاثیرات نا خوشایند اشعه ماورای بنفش بر مو ها این نوع عارضه مشاهده خواهد شد.

▪ مو خوره ی گره ای

اگر به این نوع مو خوره مبتلا شده باشید با نگاهی ساده می توانید شاهد گره ها یی ظریف و کوچک بر سطح مو های خود باشید. با قرار دادن مو ها در برابر دمای بالای دستگاه های گرما زا و حرارتی دچار آسیب های فیزیکی خواهند شد و این نوع مو خوره حاصل می شود. اگر از مو های خود به خوبی محافظت نکنید همه مو ها را درگیر خواهد کرد و به ساختمان مو ها آسیب جدی وارد می ‌کند.

▪ موخوره ی ناقص

با حالت کششی مو ها به طور دائم و مکرر ضعیف شدن کوتیکول مو را شاهد خواهید بود که به مرور زمان مو خوره ناقص را ایجاد می کند. این نوع عارضه برای افرادی که مو های خود را به حالت های کششی مانند دم اسبی و یا گوجه ای می بندند و یا از مدل های بافت افریقایی استفاده می ‌کنند مشاهده خواهد شد.

▪ مو خوره ی نقاط سفید

اگر مو ها به دلیل قرار گرفتن در برابر مواد شیمیایی دچار آسیب شود بدترین نوع مو خوره یعنی نقاط سفید را مشاهده خواهید کرد و به وضوح بر سطح مو ها دیده می ‌شود. در این شرایط به هیچ وجه مو های خود را رنگ نکنید و از مواد شیمیایی استفاده نکنید تا مو هایتان مجددا ترمیم و باز سازی شود.

موخوره
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – موخوره

علت ایجاد موخوره چیست؟

دلایل مختلفی باعث ایجاد مو خوره در بخش ‌های مختلف تار های مو خواهد شد که برس زدن خشن مو ها به طور مکرر یکی از علت‌ های اصلی این عارضه خواهد بود.

کسانی که به طور عادت روزانه مو های خود را با استفاده از برس های فلزی و پلاستیکی شانه می زنند با ایجاد ضربه های به ساقه مو شرایط را برای بروز مو خوره ها مهیا می‌ کنند. استفاده از شانه های پلاستیکی و با تولید جریان الکتریسیته ساکن اصطحکاک در سطح مو ایجاد می شود و باعث آسیب پذیری شدید مو ها خواهد شد. بنابراین در نهایت مو خوره منجر می شود . در این شرایط باید برس ‌های فلزی و شانه های پلاستیکی را دور بریزید و شانه های چوبی با دندانه های درشت را جایگزین آن ها کنید تا بتوانید از مو های مراقبت کنید.

یکی از دلایل مهم دیگر به وجود آمدن این پدیده نا خوشایند استفاده دائم از دستگاه های گرما زا برای خشک کردن سریع می باشد. درست است که می توانید با استفاده از دستگاه های گرما زا مانند سشوار مو ها سریع خشک می شود اما آسیب زیادی به ساختار مو ها وارد می شود و ترک خوردگی در ساقه و فولیکول مو ایجاد خواهد شد. پس بهتر است که استفاده از این دستگاه ها را به حداقل برسانید و هنگام استفاده از آن فاصله مو ها با سشوار را تنظیم کنید. همچنین باد گرم آن را به جای دما ی داغ به کار ببرید.

بهترین راه خشک کردن مو ها استفاده از حوله مناسب می باشد تا مو ها به طور طبیعی و به شکل مطلوب خشک شود .

با قرار دادن مو ها در معرض نور خورشید، آلودگی‌ ها ی محیطی و گرد و غبار با آسیب دیدگی کوتیکول مو ها شاهد مو خوره خواهید بود.

اگر شما می ‌خواهید در استخر در فضای باز شنا کنید بهتر است از قرار دادن مو های خود در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید و باد خودداری کنید. با نفوذ پرتو های نور خورشید بر تار های مو آسیب زیادی به مو ها وارد می شود و تحریک پذیری آن ها افزایش می یابد در نتیجه خشکی مو ها و آسیب به کوتیکول مو حاصل خواهد شد. در این شرایط بهتر است از کلاه های مخصوص استفاده شود. امروز محصولات مناسبی حاوی ضد آفتاب تولید شده است که با استفاده از آن ها می توانید از مو های خود در برابر نور خورشید و دستگاه‌های گرما زا مراقبت کنید.

• برس زدن دائمی مو ها

استفاده از برس های فلزی و شانه های پلاستیکی برای شانه زدن مو ها یکی از دلایل مهم ایجاد موخوره ها می باشد اگر در هنگام شانه زدن موها ملایمت به خرج ندهید و این عمل را به طور خشن انجام دهید به ساقه مو ها آسیب زیادی وارد می شود.با استفاده از شانه های پلاستیکی الکتریسیته ساکن به وجود می‌آید که اصطکاک حاصل شده سرعت ایجاد این عارضه نا خوشایند را افزایش می دهد. برای شانه کردن مو های خود برس ‌های فلزی و شانه های پلاستیکی را کنار بگذارید. زیرا این نوع ابزار ضربه ‌های زیادی به تار های مو وارد می‌ کند و تحریک و آسیب پذیری مو ها را افزایش می‌دهند. این توضیحات مبنی بر این نیست که از شانه کردن مو های خود خودداری کنید؛ بلکه پیشنهاد می شود شانه های چوبی دندانه درشت را به جای استفاده از برس ‌های فلزی و شانه های پلاستیکی استفاده کنید . شانه های چوبی به عنوان دوست مو های شما معرفی می شود و از آسیب ‌پذیری مو ها پیشگیری خواهد کرد.

موخوره
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – موخوره

• کشیده شدن مو ها در حین بستن به مدل ‌های تکراری

اگر شما همیشه به طور دائمی از یک مدل مو استفاده می کنید باید بدانید که آسیب زیادی به ساقه مو های خود وارد می کنید. با بستن مو ها به حالت دم اسبی، گوجه ای و یا بافت های آفریقایی حالت کششی مو ها افزایش می یابد و باید منتظر آسیب دیدگی و موخوره باشید. با بستن مو ها به مدل های مختلف از آسیب مو ها جلوگیری کنید و از مدل های متنوع استفاده کنید .

از بستن مو ها در هنگامی که خیس هستند بپرهیزید چون در هنگام خیسی مو ها آسیب پذیری آن ها افزایش می یابد.

یکی از دلایل مهم دیگر برای ایجاد موخوره استفاده از دمای داغ سشوار برای خشک کردن مو ها پس از استحمام می باشد. با این عمل سرعت خشک کردن مو ها به شدت افزایش می ‌یابد و این موضوع باعث آسیب دیدگی فولیکول ها و ساقه مو خواهد شد. با استفاده دائم از سشوار رطوبت مو ها به سرعت از بین می رود و مو ها حالتی خشک و زبر پیدا می ‌کنند و در نتیجه مو های شما حالت زیبایی خود را از دست می دهد. پس اگر کمتر از دستگاه های گرمازا استفاده کنید و یا در هنگام استفاده فاصله مو ها با دستگاه را افزایش دهید همچنین از دمای گرم آن به جای دمای داغ استفاده کنید می‌توانید به شکل مطلوبی از ایجاد موخوره جلوگیری کنید.

موخوره
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – موخوره

• اتو کشیدن مو ها

یکی از دستگاه هایی که بیشترین آسیب را به مو ها وارد می کند اتوی مو است . در این شرایط دمای دستگاه بسیار زیاد است وبه مو ها منتقل می ‌شود و با استفاده طولانی مدت از این دستگاه حالت کشیدگی مو ها را افزایش خواهد داد و در نهایت به شکنندگی و خشکی مو ها منجر می شود. دمای اتوی مو نسبت به سشوار بسیار بیشتر است و آسیب زیادی به تار های مو وارد می کند. برای مراقبت از مو ها می توانید از محلول های محافظت کننده استفاده کنید. تا هنگام اتو کردن مو ها درصد آسیب را کاهش دهید.

با قرار گرفتن مدت طولانی در در برابر اشعه نور خورشید ، گرد و غبار و آلودگی های محیطی آسیب زیادی به مو های خود وارد خواهید کرد. نور خورشید به مرور زمان رطوبت مو ها را از بین می برد پس بهتر است در هنگامی که تصمیم دارید در فضای باز شنا کنید از کلاه های مخصوص شنا استفاده کنید و یا از مواد محافظت کننده مو که دارای ضد آفتاب است استفاده کنید تا میزان نفوذ اشعه فرا بنفش به مو ها را کاهش دهید.

یکی دیگر از دلایل ایجاد موخوره بر مو ها قرار گرفتن در محیط های آلوده و گرد و غبار می باشد. اگر شما شغلی دارید که دائما در محیط‌های آلوده و گرد و غبار قرار دارد از کلاه های مخصوص استفاده کنید تا از مو های خود به خوبی محافظت کنید.

موخوره
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – موخوره

• رنگ و مش مو

اگر دائماً مو های خود را در معرض مواد شیمیایی و رنگ ها قرار می دهید باید بدانید که آسیب زیادی به ساقه مو های خود وارد می کنید و این مسئله خشکی شدید مو ها را به همراه دارد. پس شرایط برای ایجاد مو خوره بر مو ها مهیا می ‌شود. این عارضه با سرعت بالایی ایجاد خواهد شد. با دکلره کردن، استفاده از مش آسیب زیادی به تار های مو وارد خواهد شد پس سعی کنید تا مدتی از رنگ های شیمیایی استفاده نکنید و به مو ها فرصت دهید تا کوتیکول مو مجددا ترمیم و باز سازی شود.

راهکارهای مناسب برای درمان و پیشگیری از موخوره چیست ؟

قبل از این که به بررسی راهکار های موثر در پیشگیری و درمان مو خوره بپردازید باید به فکر کوتاه کردن مو های خود باشید تا از پیشروی آن ها به قسمت های دیگر مو پیشگیری کنید. بخش از مو که که دچار این مشکل شده است را نمی توان درمان کرد و تنها راه پیشگیری از گسترش آن کوتاهی است و جزء مراقبت های صحیح در این شرایط محسوب می‌ شود. برای پیشگیری از ایجاد مو خوره باید مراقبت های زیر را به کار بگیرید.

• به مو های خود آسیبی وارد نکنید.

با استفاده از دستگاه های گرما زا، از قبیل سشوار و اتو و مواد شیمیایی مانند رنگ مش و دکلره آسیب زیادی به تار های مو وارد می کنید. برای داشتن مو های سالم تا مدتی این روش های آرایشی را کنار بگذارید چون با آسیب دیدگی شدید مو ها درمان سخت تر می شود . پس بهتر است استفاده از دستگاه‌ های گرما زا را کاهش دهید و از رنگ کردن مو ها خودداری کنید. با رعایت این مراقبت ها به تدریج شاهد تاثیرات آن خواهید بود و به نتایج مطلوبی دست می یابید و به طور آگاهانه این اعمال را تکرار نخواهید کرد.

در هنگام استفاده از سشوار فاصله بین مو ها تا دستگاه را مقداری افزایش دهید و سری مخصوص آن را بر روی آن قرار دهید تا دمای ناشی از دستگاه را کاهش دهد.

اگر شما عاشق مو های رنگی رنگی هستید باید به فکر کوتاه کردن مو های خود باشید.‌ با کوتاه کردن مو ها میزان ایجاد مو خوره را کاهش خواهید داد و از مو های سالم و زیبا بهره مند می شوید.

یکی از نکات مهم در هنگام خشک کردن مو ها پس از استحمام این است که باید از ایجاد گره خوردگی مو ها خودداری کنید. زمانی که مو های خود را درون حوله می پیچید با این مشکل مواجه خواهید شد. اگر بدون پیچاندن حوله در اطراف مو ها به خشک کردن مو بپردازید آسیبی به مو ها وارد نمی‌ شود و از گره خوردگی آن پیشگیری خواهید کرد.

اگر می خواهید پس از استحمام مو های خود را شانه کنید بهتر است کمی صبر کنید تا مو هایتان خشک شود و هنگام آبکشی از نرم کننده استفاده کنید. استفاده از شانه های دندانه درشت به شما بسیار در این زمینه کمک می کند تا هنگام باز کردن گره ها آسیبی به ساقه مو وارد نشود.

• مدل های بستن مو های خود را متنوع تر کنید.

با استفاده از کش های سفت کشیدگی مو ها افزایش می یابد. پس کش های سفت خود را دور بریزید و از کش های نرم و مناسب برای بستن مو ها استفاده کنید. اگر شما مو های خود را به مدل های متنوع ببندید هیچ آسیبی به مو ها ی شما وارد نمی شود و در کنار زیبایی، سلامتی آن ها نیز حفظ خواهد شد و از پدیده موخوره پیشگیری می شود. با بستن مو ها به مدل های مختلف از ایجاد فشار به یک ناحیه از پوست سر جلوگیری می شود پس زاویه بستن آن ها تغییر خواهد کرد . پس هر چند وقت یک بار مدل بستن مو ها را تغییر دهید و از مدل های کوتاهی مو بهره‌مند شوید. این روش به طور چشمگیری از ایجاد مو خوره پیشگیری خواهد کرد.

موخوره
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – موخوره

• از روغن های طبیعی استفاده کنید.

یکی از دلایل مهم ایجاد موخوره در انتها و طول مو ها خشکی و عدم حفظ رطوبت مو ها می باشد. شما می توانید با کمک روغن های طبیعی مانند روغن آرگان سلامتی و رطوبت مو های خود را حفظ کنید. این روش مراقبتی تاثیر زیادی در حالت انعطافی مو ها خواهد داشت. استفاده از روغن ها در سنین مختلف توصیه می شود . اگر خریدن روغن آرگان برای شما هزینه بالایی دارد و می توانید با روغن هایی مانند روغن بادام یا نارگیل این عمل را انجام دهید. استفاده از این روغن ها از ساقه مو محافظت می کند و ریشه مو ها توسط روغن های دیگر مراقبت می شود.

• از قرص ها یا دارو های تقویت کننده مو استفاده کنید.

یکی از راهکار های موثر برای درمان و پیشگیری از موخوره مراجعه به کلینیک های زیبایی است .در کلینیک زیبایی آراد اصفهان جزء معتبر ترین کلینیک ها در زمینه پوست و مو می باشد. متخصصین حرفه ای و با تجربه پس از مشاهده مو خوره نوع و دلیل آن را مشخص می کنند و بهترین راهکار های درمانی و مراقبتی را در اختیار شما قرار می دهیم. از روش‌ هایی که متخصصین با تجربه برای پیشگیری از مو خوره پیشنهاد می‌کنند تقویت و تغذیه ریشه و ساقه موها می باشد. با این عمل تار های مو نسبت به عوامل مختلف مقاوم تر خواهد شد و آسیب پذیری آن ها به حد چشمگیری کاهش می یابد. متخصصین برای تقویت و تغذیه مو ها قرص و آمپول بیوتین را تجویز می کنند. این دارو ها بر اساس میزان شدت آسیب های که به ریشه و ساقه مو وارد شده با دوز معین معرفی می شود. با تقویت ریشه و ساقه مو ها و حفظ رطوبت آن ها از ایجاد آسیب هایی مانند خشکی و زبری، گره خوردگی و نازک شدن تار های مو پیشگیری می شود . استفاده از قرص ها و آمپول های حاوی بیوتین ریشه مو ها را مجددا ترمیم و باز سازی خواهد شد و مواد مغذی لازم برای مو ها تامین می شود.

موخوره
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – موخوره

• از شامپو های مناسب و تقویت کننده مو استفاده کنید.

قبل از این که محصولات که برای شستشوی مو ها استفاده می کنید را خریداری کنید بهتر است با جنس مو های خود آشنا باشید. با این عمل مو ها دچار آسیب نخواهد شد و مو ها یی سالم و خوش حالت خواهید داشت. شامپو ها یی را خریداری کنید که حاوی روغن های مفید مانند روغن بادام، گلیسیرین، روغن آرگان و دیگر روغن های طبیعی می باشد . می توانید برای انتخاب شامپو ی مناسب و سازگار با مو های خود با متخصصین پوست و مو مشورت کنید تا بهترین برند ها را با ترکیبات عالی به شما معرفی کنیم.

موخوره
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – موخوره

• نحوه صحیح شست و شوی مو ها را یاد بگیرید.

اکثر افراد در هنگام شستشو بیشتر به شستشو ی ساقه مو ها می‌ پردازند و بیشترین زمان خود را صرف این عمل می کنند . در صورتی که پوست سر و ریشه مو ها نیاز به شستشوی بیشتری دارد و ساقه مو با شستشوی زیاد خشک و شکننده خواهد شد. با شستشوی دائمی مو ها احتمال بروز موخوره را افزایش می‌ دهد.

متخصصین توصیه می‌ کنند که شستشوی مو ها بر حسب میزان چربی و آلودگی ها مشخص شود. افرادی که مو های چرب دارند و فعالیت غدد چربی آن ها بیشتر است باید به طور روزانه مو های خود را با شوینده های مناسب شست و شو دهند. اما کسانی که مو های خشک دارند هفته ای سه بار شست و شو برای آن ها کفایت می کند. اگر که مو های خود را رنگ کرده اید باید از شامپو های مناسب و مخصوص مو های رنگ شده استفاده کنید. تا آسیب پذیری مو ها را کاهش دهید و حتماً شامپو را بر اساس دستورالعمل درج شده بر روی آن استفاده کنید.

اگر در حین حمام کردن مو های شما به همدیگر گره خورد با صبر و حوصله گره ها را باز کنید می توانید برای این عمل از شانه های دندانه درشت چوبی استفاده کنید و بدون دست زدن مو های خود را آبکشی کنید.

موخوره
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – موخوره

• از محصولات مراقبتی مو استفاده کنید.

اکثر افراد فکر می کنند که با شستشوی دائم مو ها تنها راه مراقبت از مو ها را به کار گرفته اند. در صورتی که هنگام شستشو باید از شامپو های مناسب و سازگار استفاده کنند و پس از استحمام با استفاده از سرم ها و تقویت کننده های مو از ریشه و ساقه مو ها محافظت کنند تا از آسیب دیدگی و ایجاد موخوره جلوگیری شود.

• آداب شانه زدن مو ها را یاد بگیرید.

اکثر افراد فکر می‌ کنند که باید شانه زدن مو ها از قسمت ریشه به سمت قسمت انتهایی مو باشد. در صورتی که این روش شانه کردن کاملاً اشتباه است. زیرا با این عمل همه گره ها در قسمت انتهای مو ها جمع می شود و تار های مو دچار آسیب خواهد شد. پس برای شانه کردن ابتدا قسمت پایانی مو را به آرامی شانه کنید تا گره ها را باز کنید. سپس شانه را به سمت ریشه ها حرکت دهید. با کمک محصولات مراقبتی مانند اسپری های نرم کننده و سرم ها می توانید مو های خود را راحت تر شانه کنید و همچنین محصولات باعث حفظ رطوبت و سلامتی تار ها و ریشه مو خواهد شد . با این عمل می توانید مو ها را تقویت کنید.

• از روش درمانی و زیبایی مزوتراپی مو برای تقویت مو ها استفاده کنید.

با کمبود مواد مغذی، معدنی، ویتامین ها و پروتئین ها ریشه مو به خوبی تغذیه نمی شود و به مرور زمان تار های مو نازک تر، شکننده و حتی دچار ریزش خواهد شد. همچنین با این مشکلات می توانید شاهد موخوره ها بر قسمت انتهای مو ها و طول ساقه مو باشید. متخصصین زیبایی پوست و مو یکی از راهکار های موثر برای پیشگیری از این مشکل را تزریق محلول مزوتراپی به پوست سر می دانند. ترکیبات محلول مزوتراپی شامل انواع پروتئین ها، اسید های آمینه، مواد مغذی و معدنی و عصاره گیاهان می باشد که پس از تزریق به پوست سر ترکیبات آن توسط فولیکول مو جذب می شود و باعث تقویت و تغذیه ریشه مو ها خواهد شد . متخصصین ترکیبات محلول مزوتراپی را بر اساس مشکلات مو ها تعیین می کند. و در نتیجه ترکیبات آن برای همه افراد متفاوت خواهد بود.

مزایا و کاربرد های مزوتراپی مو

فرایند درمانی و زیبایی مزوتراپی جزء پر طرفدار ترین روش ها برای داشتن مو های سالم و محکم می باشد و تاثیرات بی نظیری به همراه داشته است. با کمک این فرآیند می‌ توانید نتایجی بهتر از مصرف دارو ها و آمپول های تقویتی حاصل کنید. با این عمل می توانید به درمان ریزش مو و پیشگیری از انواع آسیب های پوست سر و مو ها بپردازید. همچنین در جهت درمان موخوره بسیار موثر می باشد.

مزایای بی نظیر مزوتراپی عبارت است از:

• با استفاده از سرنگ های بسیار ظریف در هنگام تزریق محلول مزوتراپی هیچ دردی احساس نخواهید کرد و حتی در برخی مواقع به دلیل ترس متقاضیان از سرنگ از دستگاه مزوگان برای انتقال مواد معدنی و مغذی محلول مزوتراپی استفاده می شود.

• با تزریق محلول مزوتراپی باز سازی و ترمیم فولیکول مو ها حاصل می شود و این ماده به احیای ساختمان مو ها می‌ پردازد. بنابراین شاهد افزایش تراکم، زیبایی و خوش حالتی مو ها خواهید بود.

• با تزریق محلول مزوتراپی به پوست سر عامل مهم عدم تغذیه فولیکول ها هورمون dht مهار می شود و می توانید شاهد رویش مجدد مو ها باشید.

• مزوتراپی در جهت افزایش رشد مو ها که به دلیل ریزش موی منطقه‌ ای، سکه ای و آلوپسی و …. ایجاد شده مورد استفاده قرار می گیرد.

• با مزوتراپی می‌ توانید از بروز موخوره پیشگیری کنید. متخصصین ترکیبات محلول مزوتراپی را بر حسب شدت آسیب‌ های مو ها تعیین می‌کنند و این فرآیند جز ایمن ترین موثر ترین و بی خطر ترین روش های درمانی به صورت سر پایی می باشد.

• مراحل انجام مزوتراپی بدون نیاز به بیهوشی و بی حسی انجام می‌ شود زیرا یکی از ترکیبات این محلول مواد بی حس کننده است.

• از مزایای دیگر فرایند زیبایی و درمانی مزوتراپی می توان به ویژگی هایی از قبیل افزایش حالت انعطاف پذیری مو ها، افزایش متابولیسم و تقسیم سلولی در پوست سر و جریان خون رسانی در این ناحیه اشاره کرد.

• با انجام فرآیند مزوتراپی بدون عوارض شدید و نیاز نداشتن به دوره نقاهت می توانید به نتایج مطلوبی دست یابید.
• مزوتراپی را می توان در هر سنی بدون محدودیت جنسی انجام داد.

موخوره
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – موخوره

کاربرد های مزوتراپی

• درمان از ریزش مو ها
• پیشگیری از بروز موخوره ها
• افزایش حالت انعطاف پذیری و کششی پوست سر و مو ها
• از بین بردن التهاب، تحریکات، خارش پوست سر
• افزایش ضخامت مو ها و بهبود کیفیت تار های مو
• تنظیم کردن چربی پوست سر
• مهار هورمون های جنسی
• پیشگیری از سفیدی زود رس مو ها و تقویت رنگدانه های مو

مراحل انجام مزوتراپی مو

در طی این نوشتار شما را با انواع روش های پیشگیری و مراقبت از مو ها در برابر پدیده نا خوشایند مو خوره آشنا کردیم. با استفاده از روش تقویتی و مراقبتی مزوتراپی می توانید به تقویت ریشه و ساقه مو ها همچنین پوست سر بپردازید . این فرایند درمانی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با بهترین ترکیبات و برند های مزوتراپی انجام می شود . ترکیبات محلول مزوتراپی حاوی پروتئین ها ویتامین ها و مواد مغذی و عصاره انواع گیاهان می باشد.

این ترکیبات همراه با فاکتور های رشد با سرنگ های بسیار ظریف در لایه درم پوست سر دقیقاً مکانی که فولیکول های مو جای گرفته اند تزریق می شود. با تزریق محلول مزوتراپی تحریکات شیمیایی و فیزیکی در پوست سر ایجاد می‌ شود و شما به مرور زمان می توانید شاهد کیفیت تار ها مو خواهید بود .

با ضخامت تارهای مو از گره خوردگی مو ها جلوگیری می شود . همچنین با این عمل میزان کلاژن سازی در پوست سر افزایش می یابد و شما مو های خوش حالت و زیبا خواهید داشت.

مراحل انجام مزوتراپی ۳۰ دقیقه طول می‌ کشد و پس از پایان جلسه درمان، شما می توانید به محل کار خود و یا منزل بازگردید و فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

موخوره
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – موخوره

مزوتراپی مو برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که از مو های خشک برخوردار هستند بیشتر دچار مو خوره می شوند و این افراد باید مراقبت بیشتری از مو های انجام دهند. این افراد باید سعی کنند رطوبت موهای خود را تامین کنند.

کسانی که دائماً در فضا های باز هستند و نور خورشید دائما بر مو های آن ها تابیده می شود و یا محل کارشان به گونه‌ ای است که دائماً در معرض گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار دارند می توانند با کمک مزوتراپی مو های خود را در برابر این عوامل مقاوم تر کنند.
استفاده از محصولات ضد آفتاب نیز مو ها را در برابر این عوامل مراقبت خواهد کرد.

کسانی که از تغذیه مناسبی بر خوردار نیستند و مواد مغذی و مورد نیاز ریشه مو ها تامین نمی شود با کمک محلول مزوتراپی مواد مغذی ریشه مو تامین خواهد شد و به مرور زمان شاهد افزایش تراکم و ضخامت تارهای مو خواهند بود.

برای انجام فرآیند مزوتراپی محلول تهیه شده در لایه میانی پوست سر تزریق می شود و پس از جذب مواد مغذی توسط ریشه ها به مرور زمان شاهده افزایش ضخامت و حالت ارتجاعی و تراکم مو ها خواهید بود.

افرادی که به دلیل استفاده از مواد شیمیایی مانند هر رنگ و مش و دکلره مو هایشان دچار آسیب شده است .

کسانی که به صورت عادت از دستگاه های گرما زا مانند اتو و سشوار استفاده می کنند و مو های آن ها خشک و آسیب دیده شده است.

افرادی که از خشکی و زبری مو های خود رنج می برند و به دنبال روشی مناسب برای بر طرف کردن التهابات در پوست سر می باشند.

وقتی مو ها را در معرض مواد شیمیایی گرد و غبار و نور خورشید قرار می گیرد رطوبت خود را از دست می دهد و به مرور زمان شاهد مو خوره ها در قسمت انتهایی تار های مو و قسمت های طولی مو ها خواهید بود. با کمک مزوتراپی می‌ توانید به احیای ریشه و ساقه مو ها بپردازید.
در دوره درمان مزوتراپی باید از رنگ کردن مو ها خودداری کنید و روش های مراقبتی را به خوبی اعمال کنید.

عوارض مزوتراپی مو چیست؟

یکی از روش های درمانی و زیبایی موثر برای داشتن مو های سالم پر پشت و عاری از مو خوره فرآیند زیبایی و درمانی مزوتراپی می باشد. با انجام این عمل عوارض خاصی را تجربه نخواهید کرد. برخی افراد پس از تزریق محلول مزوتراپی با عوارض رایجی مانند:
• مقداری سوزش و تورم در ناحیه تزریق
• درد در محله نفوذ سرنگ در پوست سر
• کبودی در مدت زمان یک هفته
• حساسیت به ترکیبات مزوتراپی
مواجه می‌ شوند که البته این عوارض کاملا موقتی هستند و در ظرف ۲ تا ۳ روز به طور کامل از بین خواهد رفت. با طولانی شدن این عوارض پزشک خود را در جریان قرار دهید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مزوتراپی مو با بهترین برند ها و مارک های جهانی انجام می شود تا شما با حداقل عوارض و بدون ایجاد حساسیت بتوانید از نتایج بی نظیر آن لذت ببرید.

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟

فرایند زیبایی و درمانی مزوتراپی برای همه افراد هزینه متفاوتی دارد چون میزان ترکیبات این محلول بر اساس شرایط مو ها متقاضیان مشخص می شود. بنابراین هزینه ها در این فرآیند بر اساس عوامل مختلفی مانند ترکیبات تشکیل دهنده محلول مزوتراپی، تعداد جلساتی که پزشک در نظر می‌ گیرد، حجم مو ها میزان تخصص و مهارت پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک تعیین می شود. متخصصین در جلسات مشاوره شما را در مورد هزینه‌ های این فرایند زیبایی و درمانی مطلع خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از مزوتراپی مو

متخصصین حرفه ای و با تجربه در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جلسه مشاوره ابتدا علت مو خوره و نوع آن ها را مشخص می‌ کنند تا بر اساس نوع آن ها روش های مراقبتی موثر را در اختیار شما قرار دهند . یکی از راهکار های موثر در تامین مواد مغذی پوست سر، ریشه و ساقه مو ها مزوتراپی مو می باشد که قبل از آغاز درمان این توصیه ها را باید موارد توجه قرار دهید.

• به مدت دو هفته قبل از آغاز جلسات مزوتراپی مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون ، ضد التهابی، مکمل‌ ها و ویتامین‌ ها را قطع کنید.
• هنگام حضور در کلینیک مو های خود را بشویید و از مواد مراقبتی و آرایشی مو ها مانند ژل ها ، تافت ، اسپری و …. استفاده نکنید .
• اگر قبلا نسبت به دارو های بی حسی و انواع دارو های دیگر حساسیت داشته اید به پزشک اطلاع دهید.
• اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می‌ کنید پزشک را مطلع کنید.
• یک هفته قبل از آغاز روند درمان از مصرف سیگار و قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید.

مراقبت های پس از مزوتراپی مو

• از دست زدن، لمس کردن و ماساژ دادن محل تزریق محلول مزوتراپی بپرهیزید.
• پس از ۸ ساعت می توانید برای شستشو ی مو های خود اقدام کنید.
• تا دو روز از انجام فعالیت های سنگین که تعرق شما را به همراه دارد خودداری کنید . زیرا ممکن است ترکیبات تزریق شده از پوست سر خارج شود.
• اگر بر پوست سر خود برآمدگی خاصی احساس کردید به پزشک اطلاع دهید.
• در دوره درمان از رنگ کردن مو ها خودداری کنید و استفاده از دستگاه های گرما زا مانند سشوار و اتو را به حداقل برسانید.
• برای شستشو ی مو ها از آب ولرم و شوینده های سازگار با مو های خود استفاده کنید .
• به هیچ وجه در معرض نور خورشید و آلودگی های محیطی و گرد و غبار قرار نگیرید.
• جلسات تعیین شده را کامل کنید.
• مایعات زیاد بنوشید تا رطوبت مو های خود را تامین کنید.

اثرات و نتایج

عوامل مختلفی مانند برس کشیدن مو ها به صورت خشن و استفاده از برس فلزی و پلاستیکی، قرار دادن مو ها در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی و گرد و غبار، استفاده از دستگاه های گرمازا و مواد شیمیایی به طور دائم، کمبود مواد مغذی در پوست سر و عوامل دیگر باعث ایجاد مو خوره خواهد شد که برای پیشگیری از آن ها باید مو ها مقداری کوتاه شود و مراقبت های توصیه شده را اعمال کنید.

یکی از راهکار های موثر در تامین مواد مغذی پوست سر و ریشه مو ها فرایند زیبایی و درمانی مزوتراپی است که توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود. با انجام مزوتراپی ریشه و ساقه مو احیا خواهد شد و شاهد ضخامت و کیفیت تار های مو خواهید بود. در طی جلسات مزوتراپی می‌ توانید تاثیرات آن را متوجه شوید و پس از سه ماه نتایج قطعی آن قابل مشاهده می باشد.
با این فرآیند می توانید نتایج بی نظیری حاصل کنید همچنین مزوتراپی مو یکی از راهکار های موثر و درمانی در جهت درمان ریزش مو می باشد.

پس از تزریق محلول مزوتراپی در پوست سر ترکیبات آن توسط فولیکول ها جذب می شود و مهار هورمون dht انجام می شود و در نتیجه با گشاد شدن عروق خونی و افزایش تقسیم سلولی در پوست سر نتایج بی نظیری حاصل می شود.

مدت ماندگاری و تاثیرات مزوتراپی طولانی مدت است و سه تا چهار سال شما مو هایی مقاوم، پرپشت و ضخیم خواهید داشت. برای کسب نتایج دائمی بهتر است به طور سالیانه این عمل را در جلسات کمتر تکرار کنید.

دوره نقاهت پس از مزوتراپی مو چقدر است؟

همه ما می دانیم که مزو تراپی با چند تزریق ساده و بدون نیاز به برش و بخیه و خونریزی در پوست سر ایجاد می‌ شود و تاثیرات بی نظیری در درمان انواع الگوی ریزش مو، مو خوره ها و مشکلات پوست سر خواهد داشت. پس از انجام مزوتراپی شما بدون نیاز به استراحت در منزل می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید. داشتن مو های سالم و پیشگیری از ایجاد مو خوره باید روش های مراقبتی ذکر شده را به خوبی اعمال کنید. با تغذیه مناسب، استفاده از شوینده های سازگار با مو ها و با ملایمت رفتار کردن مو ها می توانید به نتایج بی‌ نظیری دست یابید تا مو ها یی سالم و پر پشت داشته باشید. اگر پس از طی کردن مراحل انجام مزوتراپی شاهد برآمدگی بر پوست سر خود بودید حتماً به پزشک اطلاع دهید. زیرا ممکن است دچار حساسیت شده باشید. متخصصین در این شرایط دارو های مناسب را تجویز خواهند کرد. التهاب و سوزش حاصل شده در پوست سر پس از چند ساعت به طور کامل بر طرف می‌ شود.

تعداد جلسات مزوتراپی مو چقدر است؟

متخصصین با تجربه و حرفه‌ ای در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر اساس ساختار مو ها ، میزان تراکم ، شدت مو خوره ها و وضعیت جسمانی افراد تعداد جلسات مزوتراپی را تعیین می کنن. برای پیشگیری و درمان مو خوره ۸ تا ۱۰ جلسه مزوتراپی در نظر گرفته می‌ شود. هر جلسه مزوتراپی ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. در ماه اول جلسات مزوتراپی به صورت هفتگی در ماه دوم به صورت ماهیانه انجام می شود تا شما به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

تعداد جلسات مزوتراپی بر حسب کاربرد های آ ن ها متفاوت است مثلاً برای افزایش تراکم مو ها و درمان انواع الگو های ریزش مو ۸ تا ۱۵ جلسه مزوتراپی در نظر گرفته می شود.

در ادامه این نوشتار به پاسخ سوالات شما عزیزان در زمینه پیشگیری از مو خوره می پردازیم.

آیا پیشگیری از موخوره بدون کوتاهی مو امکان پذیر است؟

با مشاهده مو خوره ها باید حتما در جهت کوتاه کردن مو ها اقدام کنید. زیرا قسمت های آسیب دیده مو مجدداً احیا و بازسازی نخواهند شد و درصورت کوتاه نکردن مو ها همه بخش ها را درگیر می کند . پس برای پیشگیری و گسترش از این پدیده حتماً مو های خود را کوتاه کنید. در این نوشتار درباره انواع روش های مراقبتی از مو ها ارائه شده است.

چه علت هایی باعث شدت یافتن موخوره ها می شود؟

اگر شما شاهد مو خوره بر مو های خود هستید و به دنبال راهکاری موثر در پیشگیری و جلوگیری از گسترش آن ها هستید بهتر است استفاده از دستگاه‌ های گرما زا را به حداقل برسانید و به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید. تا مدتی به مو های خود فرصت دهید و از رنگ کردن آن ها بپرهیزید. مواد شوینده و مراقبتی را برحسب جنس مو های خود خریداری کنید . می توانید برای پیشگیری از تاثیر اشعه نور خورشید بر مو ها و دستگاه های گرما زا مانند اتوی مو از محصولات مراقبتی حاوی ضد آفتاب استفاده کنید. شانه های چوبی را جایگزین شانه های پلاستیکی و برس های فلزی قرار دهید.

آیا به طور قطعی می توان برای درمان موخوره اقدام کرد؟

تاکنون راهکار درمانی قطعی برای مو خوره ها وجود ندارد و تنها راه پیشگیری از آن به کار گیری روش های مراقبتی ذکر شده می باشد. پس از مشاهده مو خوره ها باید قسمت‌ های درگیر شده را کوتاه کنید و مراقبت های توصیه شده را به کار بگیرید. با مراجعه به کلینیک های زیبایی می توانید از روش های تقویت کننده مو مانند مصرف قرص ها و آمپول ها های تقویت کننده و یا فرآیند های درمانی مانند مزوتراپی بهره‌مند شوید.

برای درمان موخوره به چه مراکزی مراجعه کنیم؟

برای بر طرف کردن انواع مشکلات پوست و مو ی خود باید به کلینیک های تخصصی معتبر و شناخته شده در سر تا سر کشور مراجعه کنید. متخصصین در این کلینیک ها شرایط مو های شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند و راهکار های موثر برای مراقبت از مو ها را به شما معرفی خواهند کرد. همچنین در این کلینیک ها روش های درمانی مناسب پیشنهاد می شود.
معمولا خانم‌ ها بیشتر از آقایان درگیر مو خوره هستند زیرا بیشتر از مواد شیمیایی و آرایشی مانند رنگ ها استفاده می کنند و آسیب زیادی به ساقه و ریشه مو ها وارد می کنند.

این عارضه به صورت شاخه ای شدن در انتهای مو و یا شکاف های طولانی بر ساقه مو مشاهده می شود . با مشاهده شکاف طولی در امتداد مو ها دچار عارضه‌ای به نام تریکوپتیلوزیس شده اید که علت اصلی شکنندگی و خشکی مو ها می باشد . متخصصین پس از مشاهده این مشکلات روش‌ های درمانی موثر را پیشنهاد خواهند کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d8%ac%d9%84%d9%88%db%8c-%d8%b3%d8%b1-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%85%d9%88%d8%ae%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2/

نتیجه گیری

مو خوره یکی از پدیده های رایج و آزارد هنده می باشد که به دلایل مختلفی از قبیل استفاده از دستگاه های گرما زا ، کمبود مواد مغذی بدن، استفاده از مواد شیمیایی، نور خورشید و عوامل مختلف دیگر حاصل می‌ شود و باید پس از مشاهده در جهت پیشگیری درمان آن ها اقدام کرد . شما می توانید با به کار گیری روش های مراقبتی موثر از ایجاد مجدد این عارضه پیشگیری کنید. در کنار مراقبت های توصیه شده و روش‌ های درمانی مانند مزوتراپی و مصرف ویتامین ها و آمپول ها سبب تقویت و تغذیه مو ها خواهد شد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های درمانی و زیبایی پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌ شود . متخصصین در این کلینیک تخصصی سعی می کنند با بهترین راهکار های درمانی و تجهیزات پیشرفته و مدرن رضایت شما عزیزان را حاصل کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinic.arad
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicarad.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/ebzu
لینک آپارات: https://aparat.com/v/f5BVy


لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/9vZjpkHw
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1486261952217296896?s=20
لینک یوتیوب: https://youtu.be/mrXZA-lM0a8
تلگرام: https://telegram.org
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.