زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

درمان کچلی ابرو

درمان کچلی ابرو

ابرو نقش مهمی در زیبایی صورت مخصوص خانم ها دارد که ریزش و کم باشی آن می تواند فرد را دچار استرس و نگرانی کند که خود استرس موجب ریزش بیشتر ابرو می‌شود که این ریزش منجر به کتلی ابرومیشود عوامل زیادی باعث ریزش ابرو میشود و برخی از شایع ترین عوامل کمبود مواد غذایی مشکلات غده تیروئید بارداری زایمان افزایش سن مصرف داروهای شیمیایی کچلی قارچی التهابات پوستی و ارثی می باشد که ما قصد داریم در این مقاله به درمان کچلی ابرو با روش های مختلف بپردازیم.

انواع درمان کچلی ابرو

درمان کچلی ابرو با قطره موضعی بیماتوپروست:

اینقدر قطره چشمی است که موجب رشد ابرو میشود و استفاده از کرم یا پماد کورتیکواستروئید که‌درمان کچلی ابرو را انجام می‌دهد و از ریزش ابروها جلوگیری میکند.

درمان کچلی ابرو با طب سوزنی:

طب سوزنی با تحریک گردش خون ریزش ناشی از کچلی ابرو را تا حد ممکن درمان می کند.
در مواردی که ریزش مو و کچلی ابرو به دلیل اختلالات هورمونی می باشد با مراجعه به پزشک می توانید به درمان‌کچلی ابرو روی بیاورید .
رژیم غذایی سالمی نقش مهمی را دارد غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب امگا نیز می‌توانند نقش مهمی در درمان‌ریزش‌مو داشته باشد غذاهای حاوی ویتامین ها مانند ویتامین aوeوcو انواع پروتئین ها و غذاهای سرشار از آهن نیز برای درمان کچلی ابرو مناسب هستند.

درمان کچلی ابرو با روغن ها:

درمان کچلی ابرو را نیز می‌توانید با روغن‌های طبیعی انجام دهید مانند:
روغن کرچک
روغن نارگیل
روغن بادام تلخ
روغن رزماری
همچنین وازلین خواص بیشماری دارد از جمله ضخیم و پرپشت شدن ابرو و اگر از روش های گفته شده نتیجه مورد پسند خود را به دست نیاورده اید می توانید از روش فیبروز برای درمان کچلی ابروی خود استفاده کنید.

فیبروز چیست:

فیبروز یکی از روش های نیمه دائمی برای درمان کچلی ابرو است که ی آرایش ابروها نیز استفاده می‌شود در این روش هاشور و سایه زدن ابرو استفاده می‌شود و ابروهای طبیعی و زیبا به شما هدیه می دهد.

فیبروز چگونه انجام میشود:

فیبروز برای درمان کچلی ابرو به این صورت انجام می گیرد که با تزریق جوهر به پوست توسط قلم های مخصوص که در حالت رشد ابرو زده می‌شود به حالت طبیعی و زیبایی پیدا می کند روز انواع مختلفی دارد که بسته به انتخاب شما به حالت صورت و فرم ابرو انجام می گیرد.

مدل های هاشور:

مدل هاشور ۳:

به تیغ ماهی نیز مشهور است که هاشور در انتهای ابرو زده میشود

مدل هاشور۵:

به ابروی آسیایی نیز معروف است که آجر در قسمت پایینی ابرو و قوس ابرو انجام می گیرد

مدل هاشور ۶:

به کلاسیک نیز معروف است که نقطه شروع هاشور در پایین ابرو قرار میگیرد.
همه موارد بالا روشهای از هاشور به روش فیبروز هستند که شما می‌توانید برای درمان کچلی ابرو از هر کدام از مدلها که دوست داشتید استفاده کنید.

مزایای فیبروز:

این درمان به دست افراد متخصص و ماهر می‌تواند به صورت طبیعی باشد و زیبایی خاصی به ابروهای شما بدهند و رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ نمی‌کند و پاکسازی آن آسان است و بدون هیچ مشکل می توانیم مدل ابروها را تغییر دهیم این روش هزینه مناسبی دارد و می توانید با آن به فرم دلخواه ابروهای خود دست پیدا کنید و همچنین سوزش و درد کمتری را به دنبال دارد همچنین رنگ های مورد استفاده در فیبروز از مواد معدنی هستند که به راحتی جذب پوست می شوند و پس از پاک شدن قرمزی به جان می گذارند و ظاهر طبیعی شما را حفظ می‌کند.

هزینه:

هزینه انجام فیبروز با توجه به مدل انتخاب شده شما و همچنین مقدار درمان‌کچلی ابروی شما و مقدار مواد استفاده شده برای هر فرد متفاوت است و شما پس از انجام معاینات یا تماس یا مراجعه به کلینیک های زیبایی می توانید از قیمت این کار اطلاعات را به دست آوردید.

نتیجه:

در این مقاله به درمان کچلی ابرو پرداختیم که ممکن است به هر دلیلی برای فردی به وجود بیاید شما می‌توانید با داشتن رژیم غذایی مناسب و استفاده از ویتامین ها و انواع پروتئین ها و غذاهای سرشار از آهن کچلی ابروی خود را درمان کنید و همچنین می توانید از روغن های طبیعی استفاده کنید اگر پاسخ خود را به خوبی دریافت نکردید می توانید از روش جدید و پرطرفدار فیبروز استفاده کنید که با تزریق جوهر به پوست توسط قلم های مخصوص انجام می‌شود و مدل‌های مختلفی دارد که با توجه به نظر شما و فرم صورت مدل انتخاب می شود و این رنگدانه ها به عمق پوست تزریق نمی شوند و اگر به هر دلیل از نتیجه کار ناراضی بودید یا پشیمان شدید می توانید به راحتی آن را از صورت خود حذف کنید.
پیشنهاد ما به شما کلینیک بین المللی آراد است از معتبرترین و بهترین مراکز زیبایی بوده و شما می توانید به روش فیبروز را برای درمان کچلی ابروی خود تحت نظر پزشکان متخصصین کلینیک انجام دهید که یکی از این پزشکان ماه جناب دکتر علیزاده میباشد که شما میتوانید با خیالی آسوده زیبایی را به صورت خود هدیه دهید همچنین می توانید از فرصت فوق العاده این کلینیک امکان مشاوره رایگان برای مراجعه‌کنندگان است استفاده کنید و همه سوالات خود را با این مشاوران در میان بگذارید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/1xcx

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.