زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

درمان کچلی ابرو چگونه است؟

درمان کچلی ابرو چگونه است؟

ریزش موی ابرو یکی از عوامل نگران کننده است و با گذشت زمان و افزایش سن باعث بروز این مشکل می‌شود اغلب خانم ها برای جبران ریزش ابرو رو به استفاده از لوازم آرایشی می آورند ولی باعث نازک شدن موی ابرو می شوند امروزه روش های زیادی برای درمان کچلی ابرو وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

درمان کچلی ابرو چگونه است؟

درمان کچلی ابرو:

برای درمان کچلی ابرو می‌توانید از روغن های طبیعی برای تقویت ابرو استفاده کنیم مانند :
°روغن کرچک
° روغن بادام تلخ
°رساندن پروتئین و ویتامین با خوردن غذاهای مناسب
° استفاده از ماسک سیر و پیاز
که اینها روشی خانگی بوده و به طور قطعی جواب نمی‌دهد و بیشتر ریزش را کنترل میکند.
یکی دیگر از روش های درمان کچلی ابرو که امروزه طرفداران زیادی دارد و زیبایی ابرو و صورت را افزایش می دهد درمان کچلی ابرو با روش میکروبلیدینگ است.

میکروبیلدینگ چیست:

میکروبیلدینگ به یک نوع آرایش نیمه دائمی گفته می‌شود که با تتو ابرو فرق دارد در میکروبیلدینگ ابرو ها پر تر و طبیعی تر به نظر می رسند در این روش متخصص با استفاده از سوزن های ریز هاشور هایی طبیعی در شکل موی ابرو به وجود می‌آورد در میکروبیلدینگ ابرو ها زیبا تر و پرتر نشان داده می شود و حالت طبیعی ابرو نیز از بین نمی رود این روش نیمه دائمی محسوب می‌شود که پس از مدت حدود ۱۴ تا ۱۸ دوباره به ترمیم نیاز دارد این روش برای افرادی که به دنبال درمان کچلی‌ابرو می باشند و برای افرادی که به زیبایی ابروی خود اهمیت میدهند پیشنهاد می‌شود.
مزایای میکروبیلدینگ:
° مدت ماندگاری طولانی
° دوران نقاهت کوتاه
°هزینه مناسب
°طبیعی بودن حالت ابرو
° زیبا و پر کردن ابرو
و….
موارد گفته شده چند مورد از مزایای میکروبیلدینگ است که می تواند به عنوان بهترین درمان کچلی ابرو استفاده کنید و زیبایی را به صورت خود هدیه دهید.

هزینه:

هزینه انجام درمان میکروبیلدینگ برای درمان کچلی ابرو برای هر فرد متفاوت است و با توجه به نوسانات روزانه بازار شما می توانید با مراجعه به مراکز زیبایی از هزینه انجام این درمان اطلاعات کافی را به دست آورید.

نتیجه:

در این مقاله به درمان کچلی‌ابرو پرداختیم که با گذشت زمان و افزایش سن باعث ریزش ابرو میشود و زیبایی شما را به هم می‌زند شما می توانید با استفاده از روغن ها و ماسک های خانگی این ریزش را کنترل کنید اما نمی توانید به صورت قطعی آن را درمان کنید اما می توانید از روش میکروبیلدینگ استفاده کنید که ماندگاری ۱۴ الی ۱۸ ماه دارد و کاملاً ایمن بوده و به صورت نیمه دائمی در صورت شما می ماند و شما می توانید پس از گذشت دوران ماندگاری دوباره آن را ترمیم کنید.
اگر به دنبال یک مرکز زیبایی برای انجام میکروبیلدینگ هستید ما به شما کلینیک بین المللی آراد را پیشنهاد می کنیم شما می توانید میکروبیلدینگ را برای درمان کچلی ابرو در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید و از خدمات پیشرفته ترین کلینیک استفاده کنید همچنین از امکان مشاوره رایگان بهره مند شوید و اطلاعات کافی را از این درمان به دست آورید درمان میکروبی رژیم توسط جناب دکتر علیزاده پزشک با تجربه این کلینیک انجام می شود و شما می توانید نتیجه دلخواه خود را بدست آورید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/8xys

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.