زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

درمان لاغری صورت در کلینیک زیبایی آراد :

درمان لاغری صورت در کلینیک زیبایی آراد :
محتوا پنهان
1 درمان لاغری صورت در کلینیک زیبایی آراد :
1.1 دلایل لاغری صورت چیست ؟

درمان لاغری صورت در کلینیک زیبایی آراد :

همراه با افزایش سن شاهد تغییراتی در فرم ظاهری  چهره خود خواهید بود و این تغییرات به لاغری موضعی در صورت منجر می شود . به دنبال این لاغری شاهد  فرو رفتگی هایی در بخش های مختلف ، چین و چروک ها و افتادگی پوست خواهید بود.  علل اصلی این مشکلات به وراثت  و همچنین روند پیری پوست بستگی  دارد.

از  نظر متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان استفاده از روش های نوین و جوان سازی مانند تزریق ژل و چربی بسیار موثر می باشد که البته  بهترین زمان برای درمان لاغری صورت پس از  سن ۳۰ تا ۳۵ سالگی می باشد . زیرا در این سنین کم کم نشانه های پیری از قبیل چین و چروک‌ ها و خطوط عمیق بر سطح پوست نمایان می شود.  البته لاغری صورت دلایل مختلفی دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

دلایل لاغری صورت چیست ؟

همه ما می دانیم که لاغر شدن صورت به  طور ناگهانی اتفاق نمی‌ افتد بلکه به تدریج و در طی دوره های مختلف زندگی شاهد لاغر شدن بخش های مختلف صورت خواهید بود.  همان طور که در بخش قبلی بیان کردیم دو دلیل اصلی این عارضه وراثت و روند طبیعی پیری پوست خواهد بود.  پس برخی عوامل باعث می شود که روند لاغری در صورت سرعت بیشتری داشته باشد که شامل

  • مصرف برخی از دارو ها
  • نوسانات وزنی در طی دوران مختلف
  • استرس بیش از حد
  • استعمال دخانیات
  • بیماری های سخت و شدید
  • قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید
  • اختلالات هورمونی  می باشد.

البته عوامل بیان شده باعث می شود که سرعت لاغری در صورت افزایش یابد اما جزء دلایل اصلی لاغری معرفی نمی شوند.  پس از لاغر شدن صورت کم کم علائم و نشانه های آن بر چهره نمایان می شود در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

نشانه ها و علائم لاغری صورت چیست ؟

همه ما با علائم بارز و روشن لاغری بخش های مختلف صورت آشنا هستیم که برخی از آن ها شامل

  • ایجاد چین و چروک‌ ها و خطوط بر سطح پوست صورت
  • صاف شدن گونه ها
  • حالت افتاده شدن پوست اطراف دهان و فک
  • گودی زیر چشم
  • مشاهده خطوط خنده،  خطوط اخم و خطوط پنجه کلاغی و خطوط سطح پیشانی
  • کاهش حجم کلی صورت و استخوانی شدن فرم آن
  • تغییر فرم بینی
  • ایجاد غبغب و ….. می باشد.

معمولا لاغر شدن صورت پس از سن ۳۰ سالگی آغاز می‌ شود و تا سن ۵۰ سالگی ادامه دار خواهد بود . به طوری که به صورت محسوس خصوصیات زیبایی خود را از دست می دهید.  البته ، تغییرات ایجاد شده به صورت ناگهانی نیست و در طی چند مرحله اتفاق می افتد که شامل موارد زیر می باشد.

  • تغییر کلی فرم صورت

زمانی که شما در آینه صورت خود را مشاهده می کنید کم کم متوجه تغییرات کلی در فرم چهره خود خواهید شد و احساس می کنید که مانند روز های جوانی چهره جذاب و زیبا ندارید . علت این موضوع تغییر کردن شکل انحنای s شکل بخش های بیرونی ابرو ها می باشد که کم کم با افزایش سن دچار تغییر می شود و زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

  • چین و چروک ها

مشاهده چین و چروک ها نشانه های اولیه و بارز بالا رفتن سن می باشد. که در بخش‌ هایی مانند اطراف بینی،  اطراف دهان، لب ها  و چشم ها مشاهده می شود.

  • صاف شدن گونه ها

با تحلیل رفتن چربی ها در بخش هایی مانند گونه ها ظاهر افراد دچار تغییر خواهد شد و با شلی پوست در این نواحی مواجه خواهند شد.

چگونه از لاغری صورت پیشگیری کنیم ؟

برای جلوگیری از لاغر شدن صورت باید به تغذیه و بدن خود بیشتر توجه کنید.  همچنین از نظر ظاهری به صورت خود بیشتر  برسید.  از جمله موارد ی که می توانید برای پیشگیری از لاغر شدن صورت انجام دهید شامل موارد زیر می باشد.

از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کنید  و از ضد آفتاب استفاده کنید .

همیشه با استفاده از لوسیون ها و کرم های مرطوب کننده پوست خود را مرطوب و تقویت کنید و  به هیچ وجه از از لوازم آرایشی نا مرغوب و بی کیفیت استفاده نکنید .

دائما صورت خود را ورزش بدهید.  مثلاً برای افزایش حجم گونه ها لپ های خود را باد کنید و گونه ها را به سمت بالا بکشید و سپس به سمت  داخل جمع کنید.

غذا های سالم بخورید. سلامتی بدن و قدرت آن به مصرف غذا هایی که شما مصرف می کنید بستگی دارد.  پس باید غذا هایی را مصرف کنید که دارای مواد معدنی،  ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشد نه این که بتواند فقط رشد بدن شما را به دنبال داشته باشد . بلکه باید به زیبایی پوست صورت و چاق شدن آن نیز کمک کند.

پس اگر شما به دنبال روشی طبیعی برای چاق کردن صورت خود هستید باید مصرف برخی از غذا های سالم مانند پنیر،  جو،  شیر،  هویج،  سیب زمینی،  روغن زیتون،  عسل،  آووکادو،  مغزیجات،  تخم گیاهان،  حبوبات و چربی های سالم را جدی بگیرید.  شما می‌ توانید غذا های معرفی شده را نیز در بین وعده های غذایی خود استفاده کنید تا بتوانید سلامتی بدن و شادابی صورت خود را حفظ کنید.  اگر به دنبال روش های طبیعی دیگر برای درمان لاغری صورت هستید و نمی خواهید وزن خود را اضافه کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آب کافی بنوشید.

با نوشیدن مایعات می توانید از بهترین روش برای جلوگیری از لاغر شدن صورت استفاده کنید . در این روش با هیدراته شدن و مرطوب نگه داشتن پوست،  آب رسانی پوست نیز انجام می شود و متخصصین روزی ۸ لیوان آب را توصیه می کنند.

یوگای صورت

یوگا ی صورت یکی از روش های موثر برای پر کردن و چاق شدن صورت می باشد . حتی این روش می‌ تواند برای افزایش کلاژن سازی و الاستین در پوست کمک کننده باشد. همان ‌طور که می‌ دانید الاستین و کلاژن دو پروتئین ضروری و مورد نیاز پوست هستند تا شما بتوانید پوستی سفت و شاداب و سالم داشته باشید . همچنین می‌ تواند فرورفتگی های گونه های شما را برطرف کنند.

باد کردن بادکنک

یکی از ترفند های موثر برای افزایش حجم عضلات گونه باد کردن بادکنک می باشد که کافیست شما یک بادکنک را باد کنید و حالت لب ها و گونه های خود را تا چند دقیقه حفظ کنید . این کار را باید روزی ۵ تا ۶ بار در روز برای پیشگیری از لاغر شدن صورت تکرار کنید.

مصرف روغن زیتون

استفاده از چربی های اشباع نشده و سالم که در روغن زیتون وجود دارد سلامتی و شادابی پوست شما را حفظ خواهد کرد.  با مصرف و جذب قطره از روغن زیتون می توانید گونه های خود را به آرامی ماساژ دهید و اجازه دهید تا روغن جذب پوست شود.  با گردش خون رسانی در این ناحیه به مرور زمان حجم گونه ها افزایش می یابد و شما می توانید لاغری صورت خود را به طور طبیعی برطرف کنید.

موارد ذکر شده در بخش های بالا در جهت پیشگیری  از ایجاد لاغر شدن صورت معرفی می شود.  بنابراین اگر می خواهید زیبایی و حجم صورت خود را در کوتاه ترین زمان حاصل کنید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از روش های مدرن و پیشرفته امروزی مانند  تزریق ژل و چربی استفاده کنید.  برای آشنایی بیشتر با این دو تکنیک زیبایی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

درمان لاغری صورت با تزریق ژل :

تزریق ژل یکی از روش های سریع و موثر برای درمان لاغری و باز گرداندن حجم بخش های مختلف صورت می باشد.  در این روش فیلر های مخصوص در مدت زمان کوتاهی به پوست صورت تزریق می شود.  معمولاً ژل هایی که برای افزایش حجم صورت مورد استفاده قرار می گیرد از ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده است.

  هیالورونیک  اسید ماده ای طبیعی است که در بدن انسان وجود دارد و به مرور زمان به افزایش سن تولید آن کاهش می یابد و وظیفه اصلی هیالورونیک اسید حفظ رطوبت و استحکام پوست می باشد.  بنابراین با افزایش سن و کاهش میزان هیالورونیک اسید کم کم پوست حالتی شل و افتاده پیدا می کند.  ژل های تزریقی در برند ها و مارک های متفاوتی وجود دارند که هیالورونیک اسید موجود در آن به دلیل جذب مولکول های آب به سمت خود سبب بر جستگی و حجم دهی به صورت خواهد شد .

این ژل ها با بدن انسان سازگاری دارند  بنابراین واکنش ها و حساسیت ها به ندرت اتفاق می‌ افتد . البته ، مهارت و تخصص پزشک نیز در این زمینه اهمیت ویژه ای خواهد داشت.  تزریق ژل به صورت به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد البته این فاصله زمانی نسبت به میزان تزریق ژل و ناحیه تزریق متفاوت خواهد بود.  پس از تزریق ژل نیاز به دوره نقاهت و استراحت در منزل نمی باشد و متقاضیان می توانند بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

لاغری
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لاغری

مراحل و چگونگی تزریق ژل در درمان لاغری صورت :

پس از مراجعه شما به کلینیک زیبایی آراد اصفهان ابتدا متخصصین شرایط بدنی شما را مورد بررسی قرار می دهند و حساسیت های شما نسبت به ژل ها مورد بررسی قرار می‌ گیرد . سپس متخصصین بر اساس اهداف و نظرات شما ژل مناسب را انتخاب خواهند کرد.  مراحل تزریق ژل به صورت با بی حسی موضعی سپری می شود .

در این روش هیچ برش و بخیه ای  بر سطح پوست ایجاد نخواهد شد . متخصصین ژل های حاوی هیالورونیک اسید را با زاویه مناسب و با دوز معین در ناحیه مورد نظر تزریق خواهند کرد . سپس با ماساژ های آرام و ملایم ژل ها به زیر پوست به طور یکنواخت پخش خواهد شد . پس از پایان تزریق ژل برای کاهش تورم و سوزش پوست  از کمپرس سرد  استفاده می شود سپس شما عزیزان می توانید بدون معطلی کلینیک را ترک کنید و فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.

مزایا و کاربرد های درمان لاغری صورت با تزریق ژل

تزریق ژل به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود.  پس از تزریق ژل نیاز به استراحت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت نمی باشد . هزینه تزریق ژل نسبت به روش های دیگر درمانی مناسب تر خواهد بود .

نتایج حاصل از تزریق ژل بلافاصله قابل مشاهده است در صورت عدم رضایت متقاضیان و همچنین بروز واکنش های آلرژیک امکان استخراج ژل ها وجود دارد.  اگر شما برای تزریق ژل به کلینیک های تخصصی مراجعه کنید شاهد عوارض خاصی نخواهید بود .

کاربرد ها :

  • جوان سازی پوست
  • درمان لاغری صورت
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست
  • اصلاح فرم بینی
  • برجسته سازی و فرم دهی به لب ها
  • لیفت گونه ها
  • درمان افتادگی پلک
  • درمان تیرگی و گودی زیر چشم
  • کاهش فاصله بینی تا لب ها
  • درمان خط خنده ، خط اخم و خطوط پیشانی
  • زاویه سازی صورت

عوارض درمان لاغری صورت با تزریق ژل :

تزریق ژل یکی از روش های سر پایی و کاملاً بی خطر می باشد . ژل هایی که برای حجم دهی و زیبایی صورت مورد استفاده قرار می گیرد هیچ آسیبی به بافت های دیگر پوست وارد نمی کنند همچنین به دلیل ترکیبات منحصر به فرد آن با بدن انسان سازگاری دارد.  اگر شما تزریق ژل را در مراکز تخصصی و توسط افراد متخصص انجام دهید شاهد عوارض خاصی نخواهید بود.

برخی از عوارض رایج تزریق ژل سوزش ، تورم و کبودی می باشد که در طی دو تا سه روز برطرف می شود . مراحل انجام تزریق به صورت کاملاً ساده و بدون هیچ برش و بخیه ای سپری خواهد شد.  در صورت انجام تزریق ژل توسط افراد آماتور و غیر حرفه ای شاهد عوارضی مانند

  • نا متقارن شدن صورت
  • جمع شدن ژل در زیر پوست
  • عفونت
  • کبودی و تورم گسترده
  • درد شدید

 همراه خواهید بود .  پس برای کسب نتایج مطلوب و رضایت بخش کلینیک های معتبر تخصصی را انتخاب کنید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل با استفاده از مارک ها و برند های جهانی انجام می شود . همچنین متخصصین ما در این زمینه تجربه و مهارت بالایی دارند و شما عزیزان می توانید با کمترین میزان عوارض ، نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

اثرات و نتایج تزریق ژل :

درمان لاغری صورت با تزریق ژل روشی موثر و سریع خواهد بود متقاضیان می توانند پس از پایان جلسه درمانی بلافاصله شاهد تاثیرات تزریق باشند.  تورم و کبودی ایجاد شده بر سطح پوست در طی دو تا سه روز برطرف می شود و نتایج قطعی پس از ۷ تا ۱۰ روز به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.   متاسفانه استفاده از ژل های تزریقی ماندگاری همیشگی ندارد و پس  از یک دوره ۹ تا ۱۸ ماهه تاثیرات آن از بین می رود و شما باید برای تزریق مجدد ژل باید  اقدام کنید.  البته،  عواملی مانند

  • سوخت و ساز بدن
  • ناحیه تزریق
  • برند و مارک ژل
  • مهارت پزشک

 در این زمینه تاثیر گذار خواهد بود. یکی از برتری های تزریق ژل این است که اگر افراد پس از تزریق از نتایج آن رضایت نداشتند و یا این که با عوارض ها واکنش های آلرژیک مواجه شدند می‌ توان با کمک آنزیم های مخصوص ژل تزریق شده را استخراج کرد و پوست به حالت قبل باز می گردد.

درمان لاغری صورت با تزریق چربی :

همان طور که می دانید علت اصلی لاغر شدن صورت از دست رفتن بالشتک های چربی به مرور زمان می باشد . در این شرایط کم کم چهره حالت استخوانی و لاغر به خود می گیرد.  یکی از راه های موثر برای باز گرداندن جوانی و شادابی به چهره تزریق چربی به صورت خواهد بود.  متخصصین برای این منظور از چربی های بخش های مختلف بدن مانند پهلو،  ران و شکم استفاده می کنند .

بنابراین در این روش نیازی به تزریق فیلر های مصنوعی به بدن نمی باشد و میزان واکنش ها و عفونت به حداقل می رسد . چربی ها برای حجم دهی به صورت با کمک فرایند لیپوساکشن از بدن تخلیه می شود و پس از فیلتر شدن به صورت تزریق خواهد شد.

در این روش نمی توان از چربی های بدن شخص دیگری استفاده کرد چون سلول های چربی با بافت بدن سنخیت ندارند و باعث بروز عوارض نا خوشایند ی خواهد شد . نتایج حاصل از تزریق چربی نسبت به ژل های تزریقی طبیعی تر است  زیرا،  چربی ها پس از تزریق به بافت های دیگر متصل می شوند و امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد و نتایجی عالی و رضایت بخش به همراه خواهد داشت.

مراحل درمان لاغری صورت با تزریق چربی :

برای تزریق چربی شما باید به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.  زیرا این روش مستلزم مهارت و تجربه بالا خواهد بود . متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از تزریق چربی با انجام آزمایش ها و معاینات لازم شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط شما مراحل تزریق چربی انجام خواهد شد.

تزریق چربی در سه مرحله مهم استخراج،  آماده سازی و تزریق انجام می شود که در ادامه به صورت جداگانه برای شما توضیحات مختصری خواهیم داد.

۱. استخراج چربی ها

متخصصین در جلسه مشاوره محل تخلیه چربی را انتخاب می‌ کنند معمولاً چربی ها از نواحی مانند شکم ، پهلو و ران استخراج خواهد شد.  پس از انتخاب ناحیه تخلیه چربی بی حسی پوست انجام می شود و با قرار دادن کانولا ی  دستگاه لیپوساکشن در بافت چربی پیوند بین چربی ها شکسته شده و از بدن استخراج می شود.

۲. آماده سازی

در این مرحله چربی های تخلیه شده در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می گیرد و با حرکات چرخشی آن ترکیبات دیگر جدا خواهد شد.  اگر این مرحله به خوبی انجام نشود ممکن است با عوارضی مانند عفونت و یا پس زدن چربی ها مواجه شوید.

۳. تزریق چربی

در این مرحله متخصصین تزریق چربی را با تکنیک های مناسبی انجام می دهند.  تکنیک ها بر اساس تجربه و تخصص پزشک متفاوت خواهد بود.  سلول های چربی به صورت لایه ای  شبکه ای در زیر بافت پوست قرار می گیرد  و سبب حجم دهی و فرم دهی به صورت خواهد شد.

پس از پایان تزریق چربی مراقبت های لازم برای شما شرح داده می‌ شود و می‌ توانید کلینیک را ترک کنید و دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل سپری کنید.

مزایا و کاربرد های تزریق چربی به صورت

تزریق چربی نتایجی طبیعی و قطعی به دنبال دارد ماندگاری این روش نسبت به تزریق ژل های مصنوعی بیشتر است.

 به دلیل استفاده از چربی های بدن خود شخص نیاز به تزریق فیلر های مصنوعی به بدن نمی باشد  و امکان جا به جایی چربی ها در زیر پوست وجود ندارد زیرا سلول های چربی پس از تزریق به بافت های دیگر متصل می شود .

در این روش در کنار حجم دهی و چاق شدن صورت جوان سازی پوست نیز حاصل خواهد شد و همه فرورفتگی ها و چاله های ناشی از آکنه ها و جوش های پوستی مورد درمان قرار می گیرد.

 با تزریق چربی پوست شفاف و درخشنده خواهد شد و نتایج عالی و ماندگار به دنبال دارد.

کاربرد ها

  • از بین بردن خطوط سطح پیشانی،  خطوط پنجه کلاغی،  خطوط اطراف دهان و خط بین چانه
  • جوان سازی پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها ایجاد شده
  • تغییر فرم بینی
  • حجم دهی به لب ها
  • برجسته سازی گونه ها
  • درمان غبغب
  • زاویه سازی صورت
  • درمان انواع آسیب های پوستی
  • درمان فرورفتگی های زیر چشم و شقیقه ها

عوارض و معایب درمان لاغری صورت با تزریق چربی :

با توجه به این موضوع که چربی ها از بدن خود شخص تهیه می شوند شما به ندرت شاهد عوارضی مانند عفونت و ایجاد واکنش های حساسیت زا خواهید بود.  اگر برای تزریق چربی به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید شاهد عوارض خاصی نخواهید بود.  تورم و کبودی پس از تزریق چربی امری کاملاً طبیعی است  که به مرور زمان برطرف می شود.  در صورت مراجعه به مراکز غیر تخصصی شاهد عوارضی مانند

  • نا متقارن شدن صورت
  • پس زدن چربی ها
  • عفونت
  • حساسیت
  • کبودی و تورم گسترده
  • ایجاد زخم بر سطح پوست

 و مشکلات دیگر خواهید بود.  پس اگر می خواهید نتایج رضایت بخشی از این فرایند زیبایی حاصل کنید پیشنهاد می کنیم که به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید.  در این کلینیک تزریق چربی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا انجام می شود و متخصصین در این زمینه مهارت و دوره های کاملی را پشت سر گذاشته اند.

اثرات و نتایج تزریق چربی :

پس از تزریق چربی شما نمی توانید بلافاصله شاهد نتایج درمان باشید زیرا تورم و کبودی به مدت یک تا دو هفته با شما همراه است.  البته،  تورم ایجاد شده پس از ۷ روز برطرف می‌ شود اما کبودی تا مدتی ادامه دار می باشد.  نتایج حاصل از تزریق چربی ماندگار تر از ژل های تزریقی است.

چربی ها پس از تزریق به بافت های دیگر بدن می چسبند و نتایجی طبیعی به دنبال دارد . نتایج قطعی تزریق چربی پس از یک تا دو ماه قابل مشاهده خواهد بود و ماندگاری نسبتا طولانی مدتی خواهد داشت.  برای اکثر متقاضیان تزریق چربی یک تا پنج سال دوام دارد حتی برخی افراد می توانند تا سالیان طولانی از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند . عوامل مختلفی مانند

  • ناحیه برداشت چربی ها
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • متابولیسم بدن
  • مراقبت از پوست

 بر ماندگاری تزریق تاثیر گذار می باشد.  از نتایج تزریق چربی به صورت می توان به مواردی از قبیل

  • درمان لاغری صورت
  • محو شدن  چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده بر سطح پوست
  • رفع فرورفتگی ها و چاله های ناشی از جوش ها و آکنه ها
  • شفافیت و شادابی پوست
  • جوان سازی پوست
  • ایجاد تقارن در صورت
  • زاویه سازی صورت و موارد دیگر اشاره کرد.

چه کسانی برای درمان لاغری صورت اقدام می کنند ؟

کسانی که سن ۳۰ سالگی را پشت سر می گذارند و کم کم متوجه می‌ شوند که زیبایی دوران جوانی خود را ندارند و چربی‌ ها در بخش‌ های مختلف صورتشان تحلیل رفته است می توانند برای روش های موثر مانند تزریق چربی و ژل اقدام کنند.

 کسانی که بدن بسیار لاغری دارند و توانایی تخلیه چربی را  ندارند باید تزریق ژل را انجام دهند و در مقابل کسانی که نسبت به ژل های تزریقی حساسیت دارند تزریق  چربی برای آن ها پیشنهاد مناسبی خواهد بود

 کسانی که به دلیل نوسانات وزنی پوست افتاده و شل دارند.

  کسانی که خواهان تغییر فرم صورت خود هستند  .

کسانی که صورتی لاغر و استخوانی دارند بهتر است که برای درمان لاغری صورت خود اقدام کنند  و این که کدام روش برای آن ها مناسب تر است توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تعیین خواهد شد . هر کدام از تکنیک های زیبایی با  مهارت و تخصص بالا انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می توانند بهترین نتایج ممکن را در این زمینه حاصل کنند.

مراقبت های قبل از درمان لاغری با تزریق ژل و چربی

پس از حضور شما در جلسه مشاوره متخصصین شرایط جسمانی شما را مورد ارزیابی قرار می دهند و بر اساس این موضوع یکی از روش های درمانی را پیشنهاد خواهند داد . در این جلسه مراقبت های لازم قبل و بعد  از این دو فرایند برای شما شرح داده می شود . مراقبت هایی که در زیر اعلام می‌ کنیم جنبه عمومی دارد و با انتخاب هر کدام از روش ها مراقبت های ویژه ای توسط پزشک برای شما اعلام خواهد شد.

دو هفته قبل از درمان از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی ، دارو های گیاهی ، مکمل ها ، ویتامین e ، روغن ماهی و ….خود داری کنید. زیرا با مصرف آن ها قبل از تزریق با عوارضی مانند خونریزی و کبودی مواجه خواهید شد .

دو هفته قبل از درمان مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را متوقف کنید زیرا با اختلال در گردش خون  شدت عوارض افزایش می یابد و شما باید دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری کنید.

 چند روز قبل از تزریق با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید تا بتوانید تاثیرات درمان را افزایش دهید .

هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی بر صورت نداشته باشید حتی از محصولات مراقبتی استفاده نکنید .

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا مجبور ید دارو  مصرف کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 اگر نسبت به فیلر ها و ژل های تزریقی همچنین مواد بی حسی حساسیت دارید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

مراقبت های پس از تزریق ژل و چربی :

پس از تزریق هر کدام از فیلر ها از ماساژ دادن،  لمس کردن و فشار دادن صورت خود داری  کنید .

هنگام خوابیدن زیر سر خود را با استفاده از دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید تا میزان تورم و کبودی پوست را کاهش دهید.

 استفاده از کمپرس سرد در هر دو تکنیک زیبایی بسیار موثر خواهد بود  و عوارض پس از آن را به حداقل می رساند.

 ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل و چربی می توانید پوست خود را با استفاده از شوینده های ملایم و آب ولرم شست و شو دهید . به هیچ عنوان از آب داغ و شوینده های قوی و معطر استفاده نکنید .

لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به ناحیه تزریق فشاری وارد نشود .

تا بهبودی کامل از خم شدن،  انجام فعالیت های شدید بدنی و جا به جایی اشیا سنگین خود داری کنید.

 از رفتن به سونا،  استخر ، جکوزی،  و حمام داغ و همچنین سولاریوم خودداری کنید .

در معرض نور خورشید قرار نگیرید و هنگام خارج شدن از خانه مصرف ضد آفتاب را فراموش نکنید.

 با نوشیدن مایعات کافی بدن خود را هیدراته کنید .

برای درمان لاغری صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی ؟

در طی این مطلب شما را با این دو تکنیک زیبایی آشنا کردیم .  این که کدام روش بهتر است به شرایط افراد و نظر پزشک بستگی دارد.  مثلاً کسانی که از لاغری شدید رنج می‌ برند و بدنشان به اندازه کافی چربی ندارد باید تزریق ژل را انجام دهند و در مقابل کسانی که نسبت به فیلر های مصنوعی دچار حساسیت می شوند تزریق چربی برای آن‌ ها گزینه مناسب تری خواهد بود.  هر کدام از روش ها بر اساس اهداف و نظرات متقاضیان انتخاب می شود.

تزریق چربی نتایجی ماندگار تر و طبیعی تر از ژل های تزریقی خواهد داشت.  چربی ها پس از تزریق در زیر پوست جا به جا نخواهد شد و نتایجی طبیعی به همراه دارد .

در این روش عوارضی مانند عفونت و واکنش های حساسیت زا  به ندرت اتفاق می افتد زیرا ، چربی ها از بدن خود شخص تهیه  می‌ شود و بدن نسبت به چربی های تزریق شده آشنایی دارد در مقابل ژل های مصنوعی نتایج و تاثیرات سریع تری خواهد داشت و متقاضیان می توانند بلافاصله شاهد نتایج درمان باشد.  تزریق ژل برای فرم دهی تاثیرات قابل توجهی دارد در صورتی که تزریق چربی می تواند به جوان سازی و ترمیم پوست نیز بپردازد.

 تفاوت دیگر این دو روش در مدت ماندگاری آن ها خواهد بود.  ژل های تزریقی پس از ۹ تا ۱۸ ماه تاثیرات خود را از دست می دهند در صورتی که چربی ها نتایج ماندگار تری خواهند داشت و حتی متقاضیان می توانند تا سالیان طولانی از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند .

پس اگر شما نیز می خواهید زیبایی و جوانی چهره خود را با هر یک از تکنیک های زیبایی باز گردانید پیشنهاد می‌ کنیم با متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید تا بتوانید نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

هزینه درمان لاغری صورت با تزریق ژل و چربی چقدر است ؟

همان طور که می دانید تزریق ژل و چربی با اهداف یکسان انجام می شود اما به دلیل تفاوت در نوع فیلر،  مراحل تزریق و میزان آن هزینه ها نیز متفاوت خواهد بود.  مراحل تزریق ژل بسیار ساده سپری می شود اما برای تزریق چربی از تجهیزات و دستگاه های بیشتری مانند لیپوساکشن و  سانتریفیوژ استفاده می شود.

مدت  زمان تزریق ژل نسبت به چربی ها کوتاه تر است تزریق ژل در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد در صورتی که  تخلیه چربی و تزریق آن در حدود ۱ تا ۲ طول می کشد.  برای تزریق چربی نیاز به خریدن ژل های مصنوعی نمی باشد و چربی ها از بدن خود شخص تهیه می‌ شود. بنابراین شما هزینه‌ ای در این زمینه پرداخت نمی کنید به طور کلی عوامل مختلفی هزینه های تزریق ژل و چربی را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل :

  • موقعیت جغرافیایی و تعرفه کلینیک
  • میزان تخصص و  مهارت پزشک
  • نوع فیلر
  • برند و مارک ژل ها
  • مدت زمان تزریق
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • ناحیه تزریق

خواهد بود.  اگر شما می خواهید در مورد هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی آراد اصفهان اطلاعاتی حاصل کنید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.  همچنین در این کلینیک تخفیفات ویژه ای  برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است.

دوره نقاهت پس از درمان لاغری صورت با تزریق ژل و چربی چقدر است ؟

تزریق ژل روشی سر پایی است و همه مراحل آن به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می شود.  زیبا جویان  بدون معطلی پس از تزریق ژل می توانند کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند . اما،  تزریق چربی به دوره نقاهت کوتاه مدتی به مدت سه تا پنج روز نیاز دارد.

البته،  این مسئله به فرآیند لیپوساکشن مربوط می شود.  مراقبت های دوره بهبودی در روند درمان نقش مهمی ایفا می کند . پس برای افزایش سرعت بهبودی باید مایعات زیاد بنوشید . دارو های تجویز شده را به اندازه کافی و سر وقت مصرف کنید.  در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از پوست خود به خوبی مراقبت کنید .

تورم و کبودی ناشی از تزریق ژل در طی دو تا سه روز بر طرف می شود در صورتی که برای رفع عوارض تزریق چربی به مدت یک تا دو هفته زمان نیاز خواهید داشت..

تعداد جلسات درمان لاغری صورت با تزریق ژل و چربی چقدر است ؟

تزریق ژل و چربی در یک جلسه انجام می شود . مدت زمان این دو تکنیک زیبایی کاملاً متفاوت است تزریق ژل به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد در صورتی که برای تزریق چربی شما باید یک تا دو ساعت زمان در نظر بگیرید.  دوره ماندگاری تزریق ژل در حدود ۹ تا ۱۸ ماه می باشد و شما باید پس از پایان این دوره برای حفظ نتایج مجدداً به کلینیک مراجعه کنید.

  تزریق چربی برای برخی افراد باید در طی دو تا سه جلسه انجام شود تا بتوانند به نتایج پایدار و ثابت دست یابند.  این جلسات  با فواصل سه تا شش ماه انجام خواهد شد اما ماندگاری آن نسبت به تزریق ژل بیشتر خواهد بود . یکی از مزایای دیگر تزریق چربی نسبت به ژل ها این است که برای تزریق چربی محدودیتی برای میزان تزریق نخواهد بود و متخصصین برای کسب نتایج مطلوب چربی بیشتری در این ناحیه تزریق می‌ کنند.

چون پس از دوره کوتاهی در حدود ۳۰ درصد از چربی ها جذب می شود . بنابراین بهتر است که برای کسب نتایج مطلوب چربی بیشتری در این ناحیه تزریق شود تا رضایت زیبا جویان را حاصل کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d8%b5/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%be%d8%b1-%d8%b7%d8%b1%d9%81%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%84%d8%a8-%d9%88-%d8%b5/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c/

نتیجه گیری :

یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی داشتن صورت خوش فرم و شاداب و سر حال می باشد.  در سنین جوانی و با حجم متعادل اجزای صورت فرد می تواند از زیبایی چهره خود لذت ببرد اما متاسفانه افزایش سن باعث می شود که کم کم چربی ها در بخش های مختلف صورت مانند گونه ها ، چانه ، لب ها و …. کاهش یابد و کم کم شاهد علائم پیری بر چهره باشید .

نمایان شدن چین و چروک ها بر سطح پوست و افتادگی پوست  باعث می شود که افراد به فکر راه کار ی مناسب برای باز گرداندن جوانی و درمان لاغری صورت خود باشند.

البته،  در طی این مطلب برخی از روش ها را برای پیشگیری از لاغری به شما پیشنهاد کردیم اما متاسفانه روند پیری امری اجتناب نا پذیر است و به مرور زمان تغییراتی در چهره ایجاد خواهد کرد . در گذشته تنها راه باز گرداندن جوانی به چهره راه های جراحی و کاشت پروتز بود اما امروزه با استفاده از تکنیک های غیر تهاجمی مانند تزریق ژل و چربی می توان نتایج عالی و منحصر به فرد ی حاصل کرد .

بنابراین اگر شما قصد دارید که شادابی و جوانی را مجدداً به چهره خود باز گردانید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان و مشاوره با متخصصین حرفه ای و کار بلد تا مدت  های طولانی از جوانی خود لذت ببرید.

 مهارت و تخصص پزشکان،  کادر درمانی مجرب و حرفه ای،  وسایل و تجهیزات مدرن و پیشرفته و تنوع در خدمات از مهم ترین ویژگی های کلینیک زیبایی آراد اصفهان می باشد و شما عزیزان می توانید از روش ها و تکنیک های بی نظیر آن برای جوان سازی پوست،  تناسب اندام ، درمان ریزش مو و ….بهره مند شوید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/vs93

لینک آپارات:https://aparat.com/v/0n15O

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/PfrHaBsn

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.