زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

درمان قطعی پف زیر چشم

درمان قطعی پف زیر چشم
درمان قطعی پف زیر چشم نیز طرفداران زیادی را پیدا کرده است .همانگونه که میدانید افزایش سن و پیری باعث ایجاد پف زیر چشم ورم و پف الودگی چشم ها میشود.زیرا هرچه سن فرد افزایش یابد،بافت اطراف چشم ها مثل عضلات نگه دارنده پلک ها ضعیف میگردد.چربی ها به سمت پایین حرکت میکنند.حرکت کردن چربی ها باعث میشود که چشم ها ورم کند.
پف زیر چشم ها یک نگرانی درباره ی زیبایی میباشد.میتوان برای درمان ان از برخی روش های زیبایی استفاده کرد. زمانی که بافت زیر چشم ها ساختار قرار گرفتن خود را از دست میدهند،نور خورشید ،وراثت انها را تحریک میکند.یعنی باعث میشود که این پف زیر چشم بیشتر دیده شود.

درمان قطعی پف زیر چشم

علائم پف زیر چشم

علائم این عارضه عبارتند ا ز:ورم خفیف،ابجاد حلقه های سیاه زیرچشم، شل شدگی و افتادگی پوست.

انوع روش های درمانی برای درمان قطعی پف زیر چشم

روش های درمانی این عارضه متعدد است از جمله به برخی از این روش ها میتوان اشاره کرد به:
تزریق ژل یا فیلر ، عمل جراحی بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یکی از روش های جراحی برای از بین بردن پف چشم است.در این روش برش کوچکی را ایجاد میکنند و چربی که در زیر پلک تجمع شده است را خارج میکنند.

چه افرادی برای درمان قطعی پف زیر چشم مناسب اند؟

همانگونه که میدانید با افزایش سن افراد این چربی ها به سمت پایین حرکت میکنند و باعث میشود که زیر چشم ورم کند.این ورم معمولا ظاهر نامناسبی را برای فرد ایجاد میکند.درصورتی که بیماری زمینه ای خاصی را ندارید میتوانید ازروش بلفاروپلاستی استفاده کنید.

انجام دادن روش های درمانی برای این عارضه چه کاربردی دارد ؟

انجام دادن این روش ها باعث میشود که اعتماد به نفس فرد مجدد به او بازگردد. و چهره ی او شاداب تر و جوان تر به نظر برسد. زیرا پف زیر چشم باعث ایجاد ظاهری خسته و پف الود میشود و همچنین فرد هنگام نگاه کردن به صورت خود حس خستگی وپیری را در صورت خود احساس میکند.با انجام دادن روش های درمانی شادابی و جوانی را میتواند به صورت خود برگرداند.

مراقبت های قبل ازانجام بلفاروپلاستی یکی از روش های درمانی برای درمان قطعی پف زیر چشم

همانگونه که اشاره شد بلفاروپلاستی یکی از روش های درمانی برای از بین بردن پف زیر چشم میباشد.برای انجام دادن این عمل ابتدا باید پزشک خود را ملاقات کنید و با او مشورت کنید.سپس پزشک نوبت و وقت مناسب را برای انجام دادن این عمل به شما میدهد.

مراقبت های بعد از انجام بلفاروپلاستی

انجام دادن این عمل سرپایی است.برای بلافاروپلاستی پلک پایین چون ممکن است احتمال خونریزی وجود داشته باشد،ازبیمار خواسته میشود که تا 48 ساعت اینده مرتبا از کمپرس سرد بر روی چشمانش استفاده کند. انجام این کار هم مانع از خونریزی و هم مانع از تورم و کبودی چشم ها میشود.

هزینه ی انجام این عمل  برای درمان قطعی پف زیر چشم چقدر است؟

هزینه ی انجام بلفاروپلاستی متغییر است و بستگی به پزشک شما دارد.کلینیک اراد در تمامی روزها طرح های تخفیفی متنوعی را به مراجعین اارئه میدهد همچنین افراد میتوانند مشاوره ی زیبایی را به صورت رایگان از پزشک این کلینیک دریافت کنند.

نتیجه عمل بلفاروپلاستی

بعد از انجام عمل زمانی که تورم و کبودی  ها بهبود یافتند،نتیجه قابل مشاهده است.با از بین رفتن این پف حس جوانی و شادابی به شما برمیگردد.و مجدد اعتماد به نفس از دست رفته ی خود بدست می اورید.
انجام دادن این عمل نیاز به متخصص خبره و توانا را دارد.اگر قصد دارید که عمل بلفاروپلاستی را انجام دهید ما به شما توصیه میکنیم که این کار را حتما زیر نظر پزشک انجام دهید.کلینیک اراد با سالها تجربه در این زمینه تحت نظر دکتر محمد علیزاده سالیان سال است که خدمات درمانی و زیبایی را به مردم ارائه میکند و دارای میزان بالایی از سطح رضایت در سطح کشور میباشد.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/oxy2

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/qz72

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.