زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

درمان قطعی برای ریزش مو

درمان قطعی برای ریزش مو
یکی از مشکلاتی که هم خانم ها و هم آقایان را به خود درگیر می‌کند. ریزش بیش از اندازه موها می باشد. که می تواند بر زیبایی افراد تاثیر زیادی بگذارد. و ریزش بیش از اندازه آنها می‌تواند باعث ناامیدی و نارضایتی در افراد شود. که برای درمان قطعی برای ریزش مو هم میتوان از راههای خانگی استفاده کرد. و هم می‌توان از درمان‌های پزشکی برای رفع جلوگیری از ریزش مو استفاده کرد.

چه علت هایی باعث ریزش مو میشود:

علت های زیادی می‌تواند باعث ریزش مو هم در خانمها و هم در آقایان باشد. که یکی از این علت ها می تواند افزایش سن باشد و یا مشکلات ارثی و تغییرات هورمونی و همچنین مشکلات ژنتیکی و یا کمبود مواد معدنی و ویتامین ها و املاح مورد نیاز برای مو می تواند از علت های ریزش مو باشد. که برای درمان قطعی برای ریزش مو می توان از روش های خانگی نظیر استفاده از ماسک های خانگی که میتوان به راحتی آنها را استفاده کرد و یا درمان های پزشکی بهره برد.

درمان قطعی برای ریزش مو چه راه هایی میباشد:

برای درمان قطعی برای ریزش مو میتوانید از راهکار های خانگی استفاده از ماسک ها که به راحتی می توانید آنها را تهیه کنید نظیر استفاده از روغن نارگیل برای جلوگیری از ریزش مو و محافظت از موها استفاده کنید همچنین می توانید از روش های پزشکی نظیر استفاده از روش پی آر پی و یا مزوتراپی نیز بهره ببرید که با استفاده از روش مزوتراپی میتوانید باعث جلوگیری از ریزش موها و درمان قطعی برای ریزش موها و همچنین رشد مجدد موها شوید در این روش پزشک متخصص با استفاده از املاح و ویتامین‌ها و آنزیم های مورد نیاز برای رشد فولیکول های مو آنها را به صورت مستقیم به لایه میانی پوست نزدیک به فولیکول‌های مو تزریق می‌کند
و باعث جلوگیری از ریزش و رشد مجدد موها در همان جلسات اول می شود. که تقریباً جلساتی که برای درمان قطعی برای ریزش مو در نظر می‌گیرند بین ۶ تا ۸ جلسه میباشد که هر جلسه حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و با توجه به میزان ریزش موهای شما جلسات برای تزریق بعدی برای شما در نظر گرفته می شود در این روش به علت اینکه از سرنگ های خیلی ریز برای تزریق استفاده می‌کنند خیلی درد کمی برای افراد به دنبال دارد که افراد مختلف در رده سنی های متفاوت می توانند از این روش استفاده کنند.

چه کسانی می توانند از روش های مزوتراپی برای درمان قطعی برای ریزش مو بهره ببرد:

درمان قطعی برای ریزش مو برای همه افراد به جز کسانی که آلوپسی اندروژنی دارند. می توانند از این روش برای درمان استفاده کنند. همچنین اگر ساقه موی شما دچار آسیب دیدگی شده است. می توانید از روش مزوتراپی برای درمان برای ریزش مو بهره مند شوید. و همچنین اگر سرعت رشد موهای شما کم شده است می توانید از مزوتراپی برای درمان استفاده کنید.

مزوتراپی چه مزایایی دارد چه کاربردهایی دارد:

مهمترین مزیت مزوتراپی برای درمان قطعی برای ریزش مو می‌توان به بهبود خونرسانی و همچنین بدون داشتن دوره نقاهت و عوارض بسیار کم و ناچیز و همچنین هزینه های مناسب و درمان ریزش مو بدون نیاز به جراحی اشاره کرد که مزوتراپی می تواند کاربرد هایی که داشته باشد باعث درمان سلولیت و جلوگیری از ریزش مو در خانم ها و آقایان و همچنین بر طرف کردن جای زخم و اسکار و همچنین درمان لک های پوستی و جوانسازی پوست نیز می‌توان از مزوتراپی بهره برد.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی برای درمان قطعی برای ریزش مو:

قبل درمان قطعی برای ریزش مو با استفاده از روش مزوتراپی باید از مصرف داروهای نظیره آسپرین و وارفارین خودداری کرده باشید و سعی کنید که از یک روز قبل از انجام این روش حتما استحمام کرده باشید و موهای سر خود را بشویید زیرا بعد از انجام این روش نباید تا حداکثر سه روز موهای خود را بشویید.

مراقبتهای لازم برای بعد از انجام مزوتراپی:

بعد از انجام روش مزوتراپی برای درمان قطعی برای ریزش مو سعی کنید از هیچگونه مواد آرایشی و حالت دهنده بر روی موهای خود استفاده نکنید و حداکثر تا ۴۸ ساعت از شستن موی سر خود خودداری کنید و شما می توانید در روز سوم برای شستن موهای خود حمام بروید و سعی کنید از آب گرم برای شستن موی خود بیشتر از ۱۵ دقیقه استفاده نکنید زیرا استفاده از آب خیلی گرم برای شستن باعث کبودی می شود و همچنین تا چند روزه اول سعی کنید فعالیت های سنگین و ورزش های سخت که باعث تعریق می شود جلوگیری کنید زیرا ممکن است محلول مزوتراپی از پوست خارج شود سعی کنید بعد از انجام مزوتراپی آب و مایعات فراوان بنوشید
و اگر در پوست خود دچار برآمدگی شدید این بدین معنی است که امکان دارد محلول مزوتراپی برای پوست شما دچار حساسیت کرده باشد که حتماً به پزشک معالج و کلینیکی که در آن این روش را انجام داده‌اید خبر دهید و سعی کنید تا ۲۴ ساعت بعد از انجام روش مزوتراپی به عنوان درمان قطعی برای ریزش مو از مصرف داروهای نظیره آسپیرین و ایبوپروفن و همچنین ویتامینهای خودداری کنید مصرف استامینوفن برای تسکین دردهای ناشی از تزریق بلامانع است.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام مزوتراپی بستگی به انتخاب کلینیک و همچنین پزشک معالج و تعداد جلسات درمانی و دوزه داروی تزریقی و ترکیبات محلول مزوتراپی بستگی دارد که شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط به انجام تزریق مزوتراپی برای درمان قطعی برای ریزش مو را توسط کارشناسان کلینیک بین المللی آراد جویا شوید.

نتبجه:

درمان قطعی برای ریزش مو می‌تواند با استفاده از روش های خانگی و همچنین استفاده از روشهای دائمی که استفاده از روش های پزشکی می باشد بهره برد که یکی از روشهای دائمی در علم پزشکی که باعث جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها می باشد استفاده از روش مزوتراپی می باشد که در این روش پزشک معالج با استفاده از سرنگ های خیلی ریز مواد مربوط به مزوتراپی را به لایه های میانی پوست نزدیک فولیکولها تزریق می‌کند که باعث جلوگیری از ریزش مو و درمان قطعی برای ریزش مو میشود.
بهترین کلینیک ای که می توانی برای جلوگیری از ریزش موها را انتخاب کنید و پیشنهاد ما به شما می باشد انتخاب کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده می باشد تا بتوانید برای درمان قطعی برای ریزش موی خود با استفاده از سوابق کاری و تجربه بالای جناب دکتر محمد علیزاده برای درمان بهره‌مند شوید از نتایج فوق‌العاده بعد از انجام این روش برای موهای خود نیز برخوردار شوید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط کارشناسان حین کلینیک به صورت حرفه‌ای برای شما در نظر گرفته شده است با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/orqx
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/yqt3
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.