زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

درمان فوری ریزش مو

درمان فوری ریزش مو

یکی از مشکلات شایع امروزی که جوانان و میانسالان به آن دچار شده‌اند و باعث نگرانی و استرس آنها شده ریزش مو از ریزش مو مشکل ساز بوده و همیشه افراد به دنبال راه درمان فوری ریزش مو بوده اند.

علائم ریزش مو و دلایل آن:

ریزش مو می تواند علت های زیادی داشته باشد ولی با افزایش سن بر دچار ریزش مو و کم مویی می‌شود و همیشه دنبال راه چاره می گردد یکی از عناصر زیبایی صورت مو است که برای فرد مهم بوده و پس به دنبال راه درمان فوری ریزش مو می رود اما ریزش مو در ۲۴ ساعت شبانه روز حدود ۱۰۰ تار مو بوده که این امر عادی است اما اگر افزایش پیدا کند باید به دنبال راه درمان آن باشید.

انواع درمان ریزش مو:

همیشه راه حل های درمانی مناسب برای درمان فوری ریزش مو وجود دارد یکی از این درمان‌ها پی آر پی است که با مراجعه به پزشک متخصص میتوانید درمان را انجام دهید به این صورت که خون گرفته شده از مراجعه کننده پس از انجام آزمایشات لازم با انواع مواد مغذی مورد نیاز مو غنی شده و توسط پزشک متخصص و پس از استفاده از بی حسی های موضعی به پوست سر به وسیله سوزن های مخصوص تزریق می شود و باعث تقویت ریشه مو و قطع ریزش می‌شود و می‌توان آن را یکی از بهترین درمان ریزش مو نامید.

چه افرادی برای انجام درمان ‏پی آر پی مناسب هستند:

این روش درمانی برای افرادی که دچار ریزش موی ارثی یا ریزش سکه ای و یا ریزش مو به دلیل افزایش سن و ضعیف نازکی مو هستند و همچنین افرادی که قصد دارند موهای خود را تقویت کنند یکی از درمان فوری ریزش مو است که می توانند انجام دهند.

‏پی آر پی چه کاربردی دارد:

°تقویت مو
°تقویت ریشه مو و پوست سر به طور مستقیم
° تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر
°افزایش ضخامت موها
° درمان فوری ریزش مو
° ایجاد نرم کنندگی و درخشان کنندگی مو
و….

مراقبت های قبل از انجام درمان پی آر پی:

از مصرف الکل و مشروبات الکلی یک هفته قبل از انجام درمان خودداری کنید و آب فراوان بنوشید تا پوست شما دچار کمبود آب نشود و از مصرف دخانیات پرهیز کنید همچنین قرار گرفتن در دور نور مستقیم آفتاب باعث مشکلات پوستی میشود با رعایت این نکات می توانید به درمان فوری ریزش مو بپردازید.

مراقبتهای پس از انجام درمان پی آر پی:

مصرف فراوان آب برای تامین آب مورد نیاز بدن ،دوری از انجام فعالیت های سنگین که موجب تعریق می شود، تا یک هفته از رفتن به استخر و سونا بپرهیزید، از فشار وارد کردن به پوست سر خودداری کنید و از مواد شیمیایی برای رنگ کردن مو ها تا مدتی پرهیز کنید با رعایت این نکات می توانید بهترین نتیجه را از درمان فوری ریزش مو با روش پی آر پی به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام درمان فوری ریزش مو با روش پی آر پی با توجه به مشخصات فردی تعیین می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به مراکز زیبایی معتبر از این هزینه مطلع شوید و این درمان را انجام دهید.

نتیجه:

ریزش مو ممکن است با توجه به عوامل مختلف به دلایل زیادی به وجود بیاید که باید درمان شود تا از طاسی سر جلوگیری شده و زیبایی فرد از بین نرود شما برای انجام این کار می توانید از درمان فوری ریزش مو به روش پی آر پی استفاده کنید و مواد مورد نیاز را به ریشه موی خود برسانید و از ریزش موها جلوگیری کنید این درمان تحت نظر پزشک متخصص و در مراکز زیبایی معتبر انجام می گیرد و عوارضی برای شما در پی نخواهد داشت و شما پس از انجام تزریق می توانید به فعالیت های عادی و روزانه خود ادامه دهید.
شما می توانید برای انجام درمان پی آر پی برای درمان فوری ریزش مو با کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و این درمان را تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید همچنین می توانید با انجام مشاوره رایگان اطلاعات کافی را از این درمان به دست آورده و از تخفیفات روزانه کلینیک مطلع شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/niqd

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.