زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

درمان ریزش مو با پی آر پی در اصفهان

درمان ریزش مو با پی آر پی در اصفهان
محتوا پنهان

درمان ریزش مو با پی آر پی در اصفهان

با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه پزشکی و زیبایی کم‌ کم روش های درمانی تهاجمی کنار رفته اند و روش های کم تهاجم جایگزین آن ها قرار گرفته اند.  پی آر پی یکی از روش های درمانی کم تهاجم می باشد که امروزه کاربرد های بی نظیری در سر تا سر دنیا دارد.

این تکنیک زیبایی و درمانی در کشور ما به نام پلاکت درمانی معرفی می باشد  و راه کاری موثر در جهت درمان ریزش مو ، بهبود و کیفیت تار ها پس از عمل جراحی کاشت مو ، درمان آسیب دیدگی های ورزشی و رفع بیماری های ناشی از التهاب مورد استفاده قرار می گیرد.  این تکنیک زیبایی و درمانی روشی تزریقی است که با استفاده از سرنگ انجام می شود.

در طی مطلب پیشرو ما قصد داریم توضیحاتی در مورد این پروسه زیبایی و درمانی در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با مکانیسم درمان ریزش مو با فرایند زیبایی PRP بیشتر آشنا شوید.  قبل از ارائه توضیحاتی در مورد این روش باید گفت که هنوز تحقیقات گسترده ای بر این روند درمانی انجام نشده اما به دلیل تاثیرات بالا و ایمن بودن این روش باعث شده متخصصین از این روش استفاده کنند.

اگر قصد داریم در مورد این فرایند اطلاعات بیشتری حاصل کنید در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

پی آر پی چیست ؟

پی آر پی نام با  اختصاری از درمان ریزش مو با پلاسمای غنی شده از پلاکت  (Platelet-Rich Plasm )می باشد.  قبل از این که شما ما بخواهید اطلاعاتی در مورد این تکنیک درمانی حاصل کنید باید بدانید که پلاسما و پلاکت چیست تا درک بهتری از این روند درمانی داشته باشید .

خون انسان از دو بخش کلی تشکیل می شود که عبارت است از

  • هماتوکریت

این بخش از خون شامل سلول های خونی از قبیل گلبول های سفید و گلبول های قرمز و پلاکت ها می باشد.

  • پلاسما

مایع خون یا بخش زمینه ای که شامل آب و مواد محلول در آن از قبیل پروتئین ها ، مواد غذایی و  مواد معدنی  می باشد.

پس از استخراج خون از یکی از عضلات بدن پلاکت آن جدا می شود.  این فرایند با استفاده از از دستگاهی به نام سانتریفیوژ انجام می شود و ترکیبات خون جدا سازی خواهد شد.  پلاکت ها در بدن نقش لخته شدن خون و پیشگیری از خونریزی را بر عهده دارند.

بنابراین این سلول های بسیار ریز هستند  در بهبود و ترمیم انواع آسیب های بافتی نقش مهمی ایفا می کنند. البته،  قبل از تزریق پلاکت های جداسازی شده همراه با فاکتور های رشد به پوست سر تزریق می شوند تا سه عملکرد مهم انجام شود که عبارت است از

۱. تحریک پوست سر برای تولید کلاژن بیشتر ؛  این پروتئین همانند سیمانی در بین بافت ها قرار می گیرد.

۲.  عملکرد دیگر تشکیل عروق خونی جدید می باشد

۳. و  درنهایت سبب تقسیم سلول ها و سازماندهی آن ها خواهد شد.  این پروسه درمانی با اهداف و کاربرد های متفاوتی انجام می شود که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

کاربرد ها و مزایا پی آر پی

پلاکت درمانی کاربرد های زیادی در علم پزشکی دارد که ما به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • افزایش رشد موها

با تزریق این محلول به پوست سر التهاب  پوست کاهش می‌ یابد و سبب متوقف شدن ریزش مو خواهد شد.  این تکنیک درمانی راه کاری موثر برای درمان ریزش مو با الگوی زنانه و  آلوپسی آندروژنیک در خانم ها می باشد که ضخامت با افزایش تراکم مو ها را به همراه دارد.

البته این روش درمان قطعی و مورد تایید نمی باشد.  همچنین این فرایند برای درمان ریزش موی ارثی در آقایان نتایجی اثبات شده در دسترس نمی باشد.

  • تقویت گرافت ها پس از کاشت مو

کاربرد دیگر این پروسه درمانی در جهت تقویت و افزایش کیفیت گرافت های کاشته شده می باشد که به صورت تزریقی یا اسپری بر ناحیه گیرنده استفاده می شود . با این روش جای گیری گرافت ها در پوست سر با سرعت بالا تری انجام می شود و زخم های ایجاد شده در این ناحیه به سرعت بهبود می یابد .

همچنین اگر احتمال باقی ماندن اسکار بر سطح پوست وجود داشته باشد با این ترکیب تا حد چشمگیری از بین می رود.  پس متخصصین از این روش در جهت گرافت های ضعیف پس از کاشت مو استفاده می کنند.

  • ترمیم بافتی

کاربرد دیگری که می توان از پلاکت درمانی نام برد ترمیم بافت ها و تسریع بهبود آسیب ها می باشد.  این پروسه درمانی در جهت آسیب دیدگی رباط ها،  تاندون ها و عضلات نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کاهش التهاب

این فرایند در جهت رفع بیماری های مزمن مانند التهاب ها در مفاصل و استئوآرتریت مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر زیادی در کاهش التهابات آن خواهد داشت.

بهبود وضعیت پوست یکی دیگر از کاربر دهای پلاکت درمانی که امروزه طرفداران زیادی جلب کرده است که شامل درمان انواع آسیب های پوستی و جوان سازی پوست می باشد.  پس  این روش در جهت خشکی پوست ، درمان چین و چروک ها و خطوط سطح پوست ، درمان ترک های پوستی و …..  مورد استفاده قرار می گیرد.

پی آر پی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-پی آر پی

مزایا

در این روش همه مراحل درمان به صورت سر پایی و بدون نیاز به بی هوشی انجام می شود و روشی کم تهاجم می باشد.

 پس از پایان جلسه تزریق زیبا جویان می تواند کلینیک را ترک کنند و به فعالیت های روزمره خود بازگرداند.  بنابراین نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری نخواهد داشت.

 ترکیباتی که به پوست سر تزریق می شود از خون خود شخص تهیه می شود بنابراین احتمال انتقال بیماری های عفونی وجود ندارد.  همچنین احتمال بروز عوارضی مانند عفونت و حساسیت های پوستی بسیار کم است.

 روند بهبودی در این روش بسیار سریع است و مراحل درمان کوتاه و آسان سپری می شود.

 زمانی که برای انجام این فرایند زیبایی و درمانی صرف می کنید در حدود ۶۰ دقیقه خواهد بود.

شما در طی جلسات درمان شاهد متوقف شدن ریزش مو و ضخامت تار های مو می باشید.  این تکنیک درمانی روشی تکمیلی برای افزایش درصد موفقیت کاشت مو خواهد بود.

مراحل انجام پی آر پی مو

همه مراحل فرایند درمانی و زیبایی پلاک درمانی از مرحله نمونه گیری خون تا تزریق تقریباً یک ساعت زمان نیاز دارد.  این روش مانند اکثر روش های کم تهاجم با بی حسی موضعی انجام می شود تا متقاضیان در حین  نمونه گیری و تزریق دردی احساس نکنند.

حتی در برخی مواقع برای مشخص کردن محل دقیق نفوذ سرنگ پوست از سونوگرافی استفاده می شود و در مرحله آخر پلاسما درمانی تزریق محلول حاصل شده انجام می شود.

 همه مراحل این فرایند در کلینیک زیبایی آراد اصفهان زیر نظر متخصصین مجرب و حرفه ای سپری می شود.  در ادامه مراحل پلاک درمانی را به صورت مختصر به شما معرفی می کنیم.

در مرحله اول پزشک برای آماده سازی پلاسمای غنی شده در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلی لیتر خون از یکی از عضلات بدن استخراج می کند. البته،  قبل از از نمونه گیری ضد عفونی کردن و بی حسی پوست انجام می شود.

 در مرحله بعد نمونه گرفته شده در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می گیرد این دستگاه با حرکات چرخشی و نیروی گریز از مرکز ترکیبات خون را جداسازی خواهد کرد. سپس پلاکت ها جدا می‌شوند و با هورمون های رشد مواد مغذی مورد نیاز مو ها غنی سازی خواهد شد.

 پس از آماده شدن ترکیب مورد نظر با استفاده از سرنگ های ظریفی در لایه مزودرم پوست سر دقیقاً در نزدیکی ریشه مو ها به آرامی تزریق خواهد شد . تقریباً محلول در حدود ۳ تا ۶ میلیمتر به پوست سر تزریق می شود.

 پس از پایان مراحل تزریق توضیحات لازم در مورد چگونگی مراقبت ها در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید بدون نیاز به بستری شدن فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

کاندیدای مناسب پی آر پی مو چه کسانی هستند ؟

بر اساس مطالعات انجام شده در مورد بهترین کاندیدای این فرآیند می توان گفت کسانی که به تازگی دچار ریزش مو شده اند می توانند نتایج مثبتی حاصل کنند.  زیرا ، اگر زمان زیادی از ریزش مو ها گذشته باشد بازگرداندن و ترمیم فولیکول های مو کار آسانی نیست.

بهترین حالت ایده آل برای انجام این تکنیک درمانی زمانی است که پوست سر دارای فولیکول های ضعیف است.  کاندیدای این روش نیز همانند روش های دیگر درمانی و زیبایی باید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج آن داشته باشند . نتایج این عمل تا حدود زیادی به شرایط جسمی و سلامتی متقاضیان وابسته است.

پس  افرادی که دارای سلامتی عمومی مناسبی هستند و داروی خاصی مصرف می کنند می توانند نتایج مثبتی پس از درمان حاصل کنند.

 این تکنیک درمانی برای افرادی که اهل دخانیات هستند تاثیری نخواهد داشت.

 کسانی که دارای مو های ضعیف و شکننده دارند می توانند با کمک این روش مو های خود را ضخیم و با کیفیت کنند.

 همچنین راه کار موثر ای برای درمان بیماری های پوست سر می باشد و به تنظیم چربی پوست سر کمک می کند.

کسانی که عمل جراحی کاشت مو انجام داده اند می توانند با کمک پلاکت غنی شده گرافت های تزریق شده را تقویت کنند و سرعت بهبودی همچنین سلامتی گرافت ها را افزایش می دهد.

چه کسانی نمی توانند از پی آر پی مو استفاده کنند ؟

این عمل برای افرادی که زمان زیادی است مو های خود را از دست داده اند تاثیر چندانی نخواهد داشت.  همچنین افرادی که به طور کامل کچل هستند نمی توانند به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

 سلامتی عمومی یکی از موضوعات مهمی است که متقاضیان باید داشته باشد افراد مبتلا به بیماری هایی از قبیل لوپوس،  بیماری های تیروئیدی ، انواع مشکلات پوستی،  اختلالات کبدی دیابت و سایر اختلالات زمینه‌ ای نمی توانند از این روش در جهت متوقف کردن ریزش مو های خود استفاده کنند.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه انواع خدمات درمانی و زیبایی در جهت توقف ریزش مو  ابتدا شرایط جسمانی و بدنی شما را می سنجد و قطعاً بهترین راه کار درمانی را برای شما ارائه خواهند داد.  تا از هدر رفتن وقت و هزینه های شما جلوگیری کنند.

پس اگر می خواهید مطمئن شوید که این فرآیند برای شما نتایج مطلوبی به همراه دارد با متخصصین ما مشورت کنید.

عوارض پی آر پی مو چیست ؟

عوارض ناشی از پلاک درمانی همانند عوارض دیگر روش های درمانی تزریقی ناشی از تزریق می باشد.  عوارضی که می توان پس از این پروسه درمانی معرفی کرد به شرح زیر می باشد :

  • احتمال آسیب دیدگی رگ های خونی و بافت های عصبی در پوست سر به دلیل عدم مهارت و تجربه پزشک
  • مشاهده عفونت در ناحیه تزریق
  • ایجاد اسکار در محل تزریق
  • بی حسی پوست سر
  • درد های عضلانی
  • مشکل در کنترل ادرار

 عوارض ذکر شده در صورت عدم مهارت و تخصص پزشک اتفاق می افتد.  در برخی از گزارشات عوارض این فرایند ریزش مو ها نیز مشاهده می شود.  در برخی از سایت های پزشکی طبق مقالات ارائه شده اعلام کرده‌ اند که تا ۱۵ درصد از مو ها دائماً در مرحله تلوژن قرار دارند  این مرحله یکی از سیکل های طبیعی مو ها می باشد که در حدود سه ماه ادامه دارد.

در مرحله تلوژن مو های قدیمی به حال استراحت قرار می گیرند و مو های جدید مجدداً رشد می کنند.  اگر پس از انجام فرآیند درمانی مو ها زود تر از وقت معین وارد فاز تلوژن قرار گیرد  ریزش مو ها افزایش می یابد و کم پشتی مو ها شدت بیشتری خواهد داشت.

در صورت انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی مشاهده عوارض خاصی پس از تزریق نخواهید بود.  ممکن است در محل تزریق کمی التهاب،  سوزش،  خارش و کبودی مشاهده شود که در طی دو تا سه روز بهبود می یابد.

تا کنون در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک و احتمالی اعلام نشده است و این مسئله به علت مهارت متخصص بالای پزشکان ما در این کلینیک می باشد.  کیفیت خدمات،  به حداقل رساندن عوارض و جلب رضایت متقاضیان مهم ترین اهداف کادر درمانی کلینیک ما می باشد.

هزینه پی آر پی مو چقدر است ؟

پلاکت درمانی جزء روش های کم تهاجم تزریقی است که ترکیبات مورد استفاده آن از خون خود شخص تهیه می شود.  بنابراین هزینه بالایی ندارد. البته ، عوامل مختلفی هزینه های این تکنیک درمانی را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارت است از

  • وسعت طاسی و کم پشتی مو ها
  • تعداد جلسات درمان
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 خواهد بود.  هزینه های انواع خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان نسبت به شهرستان ها بیشتر است زیرا متخصصینی که در این مراکز فعالیت دارند از تجربه و تخصص بالایی برخوردار می باشند همچنین تجهیزات مورد استفاده مدرن و پیشرفته می باشد.

بنابراین درصد موفقیت نتایج درمان بالا خواهد بود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه ها با تعرفه استاندارد محاسبه می شود.  بنابراین برای کسب اطلاعات در این زمینه می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از پی آر پی مو

  • در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کافی داشته باشید تا از بروز عوارض احتمالی و نا خوشایند جلوگیری کنید و بتوانید مراحل درمان با خیال راحت و بدون استرس پشت سر بگذارید.
  • در جلسه مشاوره شرکت کنید و به همه سوالات پزشک به خوبی پاسخ دهید . اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • چند روز قبل از آغاز جلسات درمان مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان همچنین مصرف مشروبات الکلی را متوقف کنید.
  • از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون، دارو های ضد التهابی، مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید. زیرا احتمال خونریزی در حین درمان را افزایش خواهد داد همچنین باعث شدت گرفتن عوارض در دوره بهبودی می شود.
  • اگر نسبت به دارو ها و مواد بی حسی حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید.
  • زمانی که برای آغاز جلسات درمان به کلینیک مراجعه می کنید مو های خود را تمیز بشویید و از محصولات مراقبتی و بهداشتی مو و انواع حالت دهنده ها مانند ژل، اسپری،  تافت و …  استفاده نکنید.
  • چند روز قبل از آغاز جلسات درمان مایعات زیاد بنوشید تا بدن خود را به خوبی هیدراته کنید.

 مراقبت های پس از پی آر پی مو

برای افزایش تاثیرات درمان و کسب نتایج مطلوب باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید .  اعمال مراقبت ها نقش مهمی در نتایج درمان خواهد داشت و در صورت عدم مراقبت کافی تاثیری از این پروسه درمانی حاصل نمی کنید.

  • تا چند روز پس از انجام این عمل در معرض نور خورشید، گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار نگیرید.
  • سعی کنید در این فاصله زمانی در منزل استراحت کنید .
  • تا دو روز از شست و شوی محل تزریق بپرهیزید تا از بروز عفونت جلوگیری شود.
  • تا دو هفته پس از انجام این روند درمانی از مصرف دارو های ضد التهابی خودداری کنید.
  • از مصرف انواع ویتامین ها، سیر،  دارو های گیاهی و هر دارویی که باعث اختلال سیستم گردش خون می شود تا چند روز خودداری کنید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • از انجام فعالیت های ورزشی تا یک هفته بپرهیزید.
  • مایعات زیاد بنوشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه خود قرار دهید.
  • تعداد جلسات تعیین شده را کامل کنید.
  • از فشار دادن ، خاراندن و لمس کردن ناحیه تزریق بپرهیزید.
  • از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق شما می شود تا چند روز خودداری کنید تا ترکیبات تزریق شده به خوبی در پوست سر جذب شود.

 اثرات و نتایج

با این که تا کنون دلیل علمی ثابت شده ۱۰۰ درصدی برای تاثیرات این فرآیند درمانی ارائه نشده است اما بر اساس نتایج و شواهد به دست آمده این تکنیک می تواند ریزش مو ها را متوقف کند و همچنین باعث تحریک طبیعی رشد مو ها خواهد شد.

در سال ۲۰۱۹ تحقیقات زیادی در مورد این روش انجام شد که بر اساس مطالعات سیستماتیک که روی ۲۶۲ نفر که به بیماری آلوپسی آندروژنیک مبتلا بوده‌ اند به این نتیجه رسیدند  که با تزریق پلاکت غنی شده می توان ریزش مو ها را متوقف کرد و همچنین تاثیر بی نظیری در افزایش ضخامت و تراکم مو ها داشته است.

همچنین در همین سال مجدداً تیم دیگری آزمایش را بر ۴۶۰ نفر مبتلا به آلوپسی آندروژنیک و آلوپسی آره آتا انجام داد ند که در نهایت موثر بودن پی آر پی را به همراه داشته است.  که نتیجه این آزمایش ها در مجله Pubed ثبت شده است.

پلاکت یکی از اجزای اصلی خون است که در جهت رشد و بازسازی سلول های پوستی کمک کننده است.  در پلاسمای غنی شده میزان پلاکت ها در حدود ۵ برابر بیشتر از خون معمولی می باشد.  با افزایش غلظت پلاکت ها فاکتور های رشد بیشتری به همراه خواهد داشت.

در نتیجه باعث افزایش سرعت بهبودی، تاثیر بی نظیری در رشد مجدد مو ها خواهد داشت.  بر اساس شواهد و مطالعات به دست آمده به این نتیجه رسیده اند که این فرایند در کنار  متوقف کردن ریزش مو ها می تواند سبب رشد و تقویت تار های مو  شود . از این رو در بسیاری از موارد پس از کاشت مو در جهت تقویت گرافت های کاشته شده از پلاکت درمانی استفاده می کنند.

نتایج پس از پی آر پی در طی ۴ تا ۶ هفته قابل مشاهده است.  البته،  در برخی افراد ممکن است مشاهده نتایج تا ۳ماه طولانی شود. اگر چه برای دست یافتن به نتایج دلخواه باید در تعداد بیشتر از یک جلسه شرکت کنید.

نتایج حاصل از تکنیک درمانی پلاکت درمانی در حدود ۱۲ ماه می باشد.  مدت ماندگاری در این روش به عوامل مختلفی از قبیل

  • شرایط جسمانی متقاضیان
  • تعداد دفعات تزریق
  • کیفیت محلول تزریق شده
  • پاسخ بدن به درمان

 وابسته می‌ باشد.

دوره نقاهت پس از پی آر پی مو چقدر است ؟

با توجه به مراحل انجام پلاسمای غنی شده و استفاده از پلاکت های بدن خود شخص این روش با هیچ گونه واکنش حساسیت زا و خطرناکی همراه نمی باشد.

به هر حال همه روش های درمانی و زیبایی با عوارض رایج و جانبی همراه است و ممکن است حس نا خوشایند ی در متقاضیان ایجاد کند.  اما اکثر عوارض حاصل از این عمل بسیار خفیف و سطحی خواهد بود.  بنابراین متقاضیان می توانند بلافاصله پس از ترک کلینیک فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

 در دوره نقاهت ممکن است شما شاهد برخی از عوارض طبیعی باشید که شامل کبودی،  تورم یا قرمزی در محل تزریق می باشد . عفونت در این روش به ندرت اتفاق می افتد.  تنها در صورتی شاهد این عارضه خواهید بود که به کلینیک های نا معتبر مراجعه کنید و یا پزشک شما در این زمینه مهارت و تخصص کافی نداشته باشد .

بر اساس گزارشات حاصل شده عوارض جزئی و خفیف این فرآیند پس از ۲ تا ۳ روز از بین می رود.  حتی برای نتایج بهتر  می‌توان این روش را با دیگر روش های درمانی ترکیب کرد.  عوارض ناشی از این پروسه درمانی شامل  احساس گرما،  سفتی و خارش پوست در محل درمان باشد که پس از ۱۲ تا ۴۸ ساعت از بین می رود.

تعداد جلسات پی آر پی مو چقدر است ؟

بر اساس مقالات ارائه شده در مجله های پزشکی متقاضیان باید این فرآیند درمان را در طی سه جلسه با فواصل ۴ تا ۶ هفته انجام دهند.  همچنین در جهت تثبیت و حفظ نتایج درمان هر ۴ تا ۶ ماه یکبار مجدداً بهتر است تزریق پلاسما را انجام دهید.

متخصصین در جلسه مشاوره پس از معاینه شما و همچنین شدت ریزش مو ها تعداد جلسات و فواصل بین آن را مشخص می کنند.  همه جلسه پی آر پی ۶۰ دقیقه طول می کشد.  حتی ممکن است متخصصین برای کسب نتایج بهتر از روش های درمانی دیگر به طور همزمان استفاده کنند.

پی آر پی پوست چیست؟

پلاکت درمانی یا همان پلاسمای غنی شده از پلاکت امروزه در میان خانم ها و آقایان راه کار موثری برای جوان سازی پوست شناخته می شود که البته،  این روش به نام فیشیال خون آشام نیز  معرفی می شود که به منظور درمان نرم و زخم مورد استفاده قرار می گیرد .

بر اساس پژوهش ها و مطالعات انجام شده این روش درمانی برای حذف چین و چروک های ریز در جوان سازی پوست و  همچنین بستن منافذ باز موثر است. در این فرآیند متخصصین با استفاده از پلاکت های خون و همچنین فاکتور های رشد که در آن وجود دارد کلاژن سازی را در پوست تحریک می کند و انواع آسیب های پوستی بهبود می یابد.

محبوبیت این روش درمانی در بین متقاضیان نتایج سریع و موثر به دنبال داشته است به همین دلیل روز به روز طرفداران آن افزایش می یابد.  طبق بررسی های حاصل شده اکثر کسانی که به دنبال درمان های طبیعی برای رفع مشکلات زیبایی خود هستند از درمان پلاسمای غنی شده با پلاکت استفاده می کنند تا زیبایی و شادابی را به پوست خود هدیه دهند.

اگر قصد دارید که بدون تیغ جراحی پوستی کشیده و سفت داشته باشید ممکن است این روش برای شما گزینه بسیار مناسبی باشد.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با این روش به شما کمک می کنند که در زمانی کوتاه به نتایج مورد نظر خود بنویسید.  این فرآیند برای کسانی که سبک زندگی فعالی دارد و به سلامتی و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند راه کار بی نظیری است.

این تکنیک درمانی زمان شما را نمی گیرد و در طی یک ساعت زیبایی را به پوست شما هدیه می دهد.  در صورتی که  روش های دیگر جوان سازی روز ها و هفته ها زمان شما را می گیرند . این تکنیک درمانی به شما کمک می‌ کند تا بدون هدر دادن وقت خود انواع آسیب‌ دیدگی‌های پوست خود را درمان کنید.  این فرایند برای بخش های مختلف صورت و  بدن مانند

  • چین و چروک های ظریف اطراف چشم گونه ها و بخش میانی صورت
  • گردن
  • خط ناحیه دکلته
  • پشت دست و بازو

کاربرد دارد و همزمان با حذف چین و چروک ها و ترمیم پوست باعث لیفتینگ و کشیدگی پوست نیز خواهد شد.

« سوالات رایج زیبا جویان در مورد پی آر پی مو »

آیا پس از پلاکت درمانی نیاز به دوره بهبودی خواهم داشت ؟

 پس از انجام پلاسما درمانی شما محدودیتی برای انجام فعالیت های روزانه خود نخواهید داشت.  حتی شما می توانید پس از چند ساعت است حمام کنید یا مو های خود را بشویید.

ورزش کردن و فعالیت های روزانه را بهتر است سه روز پس از درمان آغاز کنید ممکن است پس از انجام این عمل با عوارضی مانند التهاب خفیف،  قرمز شدن یا تورم در پوست سر مواجه شوید که البته این عوارض نگران کننده نیستند پس از چند ساعت از بین می روند.

آیا پس از پلاسما درمانی می توانم مو های خود را رنگ کنم ؟

 توصیه می شود برای کسب نتایج مطلوب تا مدتی از رنگ کردن مو های خود بپرهیزید زیرا رنگ های شیمیایی تاثیرات نا مطلوبی بر ریشه و ساقه های مو ها خواهد داشت.

متخصصین توصیه می کنند تا ۷۲ ساعت از رنگ های شیمیایی قوی و موادی که باعث ضعیف شدن مو می شود استفاده نکنید استفاده از محصولاتی مانند ماینوکسیدیل نیز یک روز پس از درمان مانعی به همراه ندارد.

فرق پی آر پی با مزوتراپی مو چیست ؟

هر دو روشی زیبایی و درمان در جهت متوقف کردن ریزش مو ها و  بهبود کیفیت و ضخامت تار های مو می باشد.  در روش مزوتراپی دیگر نیاز به نمونه گیری خون نیست بلکه متخصصین از محلولی  آماده استفاده می کنند که کوکتل نامیده می شود.

کوکتل حاوی انواع اسید های آمینه،  پروتئین ها، ویتامین ها، هورمون های رشد ، دارو های گیاهی و ماینوکسیدیل می باشد.  در این روش محلول با استفاده از سرنگ های ظریفی در لایه مزودرم پوست سر  تزریق می شود.

مهمترین هدف آن بهبود خون رسانی در این ناحیه خواهد بود.  زمانی که شما برای مزوتراپی در نظر می گیرید کمتر از پلاسما درمانی خواهد بود و به عنوان یکی از درمان های موثر در حوزه پزشکی و زیبایی شناخته می شود.

آیا تزریق پی آر پی بی خطر است ؟

 به چه دلیل تهیه پلاسما از خون خود شخص،  این روش کاملاً بی خطر و ایمن است زیباجویان شاهد عارضه خاصی پس از درمان نخواهند بود.

آیا در حین تزریق پلاکت  احساس درد خواهم داشت ؟

 همه مراحل تزریق در این روش با بی حسی موضعی انجام می شود و به دلیل انسداد عصبی شما هیچ دردی احساس نمی کنید. حتی ممکن است پزشک برای حفظ آرامش شما دارو های ضد اضطراب و آرام بخش را به صورت خوراکی یا تزریق استفاده کند.

پی آر پی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-پی آر پی

تزریق پی آر پی مو چقدر موثر است ؟

استفاده از پلاکت درمانی برای متوقف کردن ریزش مو ها جزء روش های پرطرفدار می باشد که بر اساس مطالعات انجام شده بهبودی ۵۰ تا ۷۰ درصد امکان پذیر است.

بهترین کاندیدای این فرآیند کسانی هستند که دارای مو های نازک و کرکی شکل هستند مو ها به دلیل مرگ فولیکول ها دچار ریزش نمی شوند.  کسانی که با طاسی  کامل مواجه هستند معمولاً نتایج مثبتی از این تکنیک حاصل نمی کنند.  متخصصین برای این افراد روش های مناسب را پیشنهاد خواهند داد.

آیا پلاک درمانی را باید در هنگام کاشت مو انجام داد ؟

پلاک درمانی یکی از روش های غنی سازی گرافت های کاشته شده می باشد که پس از استخراج فولیکول ها و جایگیری در ناحیه گیرنده بسیار ضعیف هستند بنابراین می توان برای ماندگار کردن گرافت ها از این روش درمانی کمک گرفت.

تکنیک درمانی برای کسانی که ساقه مو های آن ها ضعیف و شکننده است توصیه می شود و می تواند درصد موفقیت کاشت مو را افزایش دهد.  همچنین از ریزش ناگهانی مو های پیوندی جلوگیری خواهد کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 پی آر پی چیست

مزایای پی آر پی مو

درمان ریزش موی ارثی با پی آر پی

نتیجه گیری :

در دنیای امروز یکی از مهم ترین دغدغه ها و نگرانی های خانم ها و آقایان ریزش مو های آن  ها خواهد بود زیرا ، در صورت متوقف نکردن ریزش مو ها به کم پشتی و یا طاسی سر منجر می شود و قطعاً زیبایی و اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد.

امروزه روش های درمانی مختلفی برای درمان ریزش مو ابداع شده است که بر اساس شرایط افراد و صلاحدید پزشک به کار گرفته می‌شود.  یکی از روش هایی که امروزه راه کاری موثر در متوقف کردن ریزش مو و طاسی سر می باشد تزریق پی آر پی است در این روش با کمک پلاسمای غنی شده  (پلاکت درمانی) و سلول‌های بنیادی خود شخص ریزش مو ها مراقبت و درمان می شود.

مراحل انجام این فرآیند باید حتما توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای پشت سر گذاشته شود. این روش همزمان با درمان ریزش مو باعث درمان بیماری های پوست سر و کیفیت مو ها می شود.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان روش های مختلفی برای متوقف کردن ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرد که عبارت است از

  • مزوتراپی
  • تزریق پلاسما
  • لیزر تراپی
  • تجویز دارو ها
  • کاشت مو
  • تزریق فیلر مو

می باشد . هر کدام از روش ها بر اساس علت ریزش مو ها و شرایط افراد و همچنین شدت ریزش انتخاب می‌ شود.  تا زیبا جویان بتواند در مدت زمان کوتاهی مو های از دست رفته خود را مجدداً بازیابند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/g7cw

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/lvkDTmaz

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
تبادل نظر در مورد تزریق چربی به صورت
فیشیال صورت در کلینیک پوست،مو و زیبایی اصفهان
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.