زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

 پی آر پی چیست

 پی آر پی چیست

 پی آر پی چیست

ریزش مو یکی از مشکلات نا خوشایند و آزاردهنده است که برای همه افراد اعم از زن و مرد اتفاق می‌ افتد. مطمئنا ریزش مو همراه با نازک شدن آن ها تاثیرات نا مطلوبی بر زیبایی و اعتماد به نفس هر فرد خواهد داشت. از این رو افراد زیادی پس از مواجه شدن با این مشکل به دنبال راه کار درمانی موثر برای متوقف کردن ریزش مو های خود هستند.

پی آر پی مو یکی از روش های کلینیکی تاثیر گذار است که جزء راه کار های مدرن و پیشرفته  در درمان ریزش مو محسوب می شود و با ترمیم و بازسازی تار های مو شاهد پر پشتی و متراکم شدن مو ها خواهید بود. اما به نظر شما پی آر پی چیست و چگونه می تواند بر رشد و تقویت مو ها تاثیر گذار باشد؟  در طی این مطلب ما قصد داریم به بررسی چگونگی درمان ، هزینه ها و تاثیرات پی آر  پی بر مو ها بپردازیم . اگر شما نیز قصد دارید اطلاعاتی در این زمینه حاصل کنید ادامه مطلب را از دست ندهید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

پی آر پی مو چیست ؟

خون از سه بخش تشکیل شده است که به گلبول های سفید، قرمز و پلاسما تقسیم می شود .‌پلاسما قسمتی از مایع خون است که از آب و پروتئین تشکیل شده است و گلبول های قرمز و سفید خون با اجازه پلاکت ها به جریان خون وارد می شوند. پلاکت ها سلول های خونی هستند که در هنگام خونریزی باعث لخته شدن خون می شوند و نقش مهمی در بهبودی زخم ها خواهند داشت. در نتیجه متخصصین  دریافته اند که با پلاسمای غنی از پلاکت می توان جراحات و آسیب های تاندونی، عضلانی،  مفاصل و حتی پوست و مو را ترمیم و بازسازی کرد.‌

پلاکت ها پس از حضور در ناحیه درمان با آزاد کردن فاکتور های رشد به ترمیم و رشته سلول ها در این ناحیه می پردازند و بر اثر این رویداد ها روند بهبودی در بدن تحریک می شوند و سرعت بهبودی افزایش می یابد.

پس در پاسخ این که بدانیم PRP چیست باید گفت که این فرایند درمانی جزء روش های کلینیکی است که در این روش با استفاده از پلاسمای غنی شده از پلاکت می توان در جهت درمان ریزش مو ها و ترمیم مجدد پوست استفاده کرد.

آیا پی آر پی  برای درمان ریزش مو موثر است ؟

پلاکت ها یکی از اجزاء مهم خون محسوب می شوند که به بازسازی و رشد سلول ها کمک خواهند کرد و پلاکت درمانی یا همان پلاسمای غنی شده همان طور که از اسمش می توان فهمید در حدود ۵ برابر بیشتر از خون معمولی حاوی پلاکت می باشد. غلظت پلاکت ها با فاکتور های رشد بیشتری همراه است. پس با سرعت بالایی می تواند ناحیه درمان را ترمیم و بازسازی کند و باعث رشد مجدد بافت ها خواهد شد.

مو ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند و در طی مطالعات حاصل شده به این نتیجه رسیده‌ اند که پلاسمای غنی شده در کنار پیشگیری از ریزش مو ها می تواند باعث تقویت و رشد مو ها شود. از این رو متخصصین پس از عمل جراحی کاشت مو، در جهت تقویت گرافت های کاشته شده انجام این فرایند زیبایی و درمانی را توصیه می کنند.

با این روش درمانی در جهت درمان ریزش مو و افزایش رشد مو ها پس از کاشت  و آسیب‌ دید گی‌ های پوست سر و درمان بیماری های التهابی کارایی دارد.  که ترکیبات آن با استفاده از سرنگ های ظریفی به پوست سر تزریق می شود. پس از کاشت مو ترکیبات محلول مورد نظر به صورت اسپری بر ناحیه گیرنده استفاده می شود و سرعت بهبودی در پوست سر افزایش می یابد پس رشد گرافت ها بیشتر خواهد شد. همچنین اگر اسکار یا جای زخمی در این ناحیه باقی مانده باشد با کمک این تکنیک بر طرف می شود .معمولاً متخصصین از پلاکت درمانی بعد از کاشت مو برای تقویت و محکم شدن گرافت ها استفاده می کنند.

کاندیدای مناسب پی آر پی مو چه کسانی هستند ؟

بر اساس مطالعات حاصل شده بهترین کاندیدای پلاسما درمانی مو  افرادی هستند که در مدت زمان کوتاهی با ریزش مو های خود مواجه شده اند. زیرا اگر زمان زیادی از ریزش مو ها گذشته باشد باز سازی و احیای فولیکول ها با مشکل همراه خواهد بود .متخصصین فرایند پلاسما درمانی را برای بخش‌ هایی که از فولیکول های ضعیفی برخوردار است استفاده می کنند.

در این روش نیز باید متقاضیان نسبت به نتایج درمان درک واقع بینانه داشته باشند. نتایج حاصل از این فرایند به شرایط جسمانی و سلامتی متقاضیان بستگی دارد.  پس اگر بدن متقاضیان از نظر سلامتی در شرایط مساعدی باشد و دارو ی خاصی مصرف نمی کنند یا اهل دخانیات نیستند می‌ توانند به نتیجه‌ ای که دوست دارند برسند.

پی آر پی مو برای چه کسانی مناسب نمی باشد ؟

این فرایند درمانی برای افرادی که مدت های طولانی با ریزش مو همراه شده اند نتایج مناسبی به همراه نخواهد داشت . همچنین کسانی که از طاسی کامل  مو رنج می برند نمی توانند به نتایج مورد دلخواه خود دست یابند . زیرا بر پوست سر شان فولیکولی برای تقویت و رشد مجدد وجود ندارد .‌

کسانی که در گیر بیماری هایی از قبیل لو پوس،  تیروئید،  مشکلات پوستی ، دیابت،  اختلالات کبدی و دیگر اختلالات زمینه‌ ای هستند کاندیدای مناسبی برای PRP  نمی باشند و نمی توانند با این روش مشکل خود را برطرف کنند .اگر می خواهید بدانید که آیا شما کاندیدای مناسبی برای پلاسما درمانی هستید می توانید با متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد  مشورت کنید تا با بررسی شرایط شما و در صورت مناسب نبودن این روش راه کار های درمانی دیگر را به شما پیشنهاد کنند.

مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-مو

مراحل درمان ریزش مو با prp چگونه است ؟

پی آر پی مو و یا پلاسما درمانی روشی سه مرحله ای است که در مرحله اول نمونه خون از بازوی متقاضیان گرفته خواهد شد .‌متخصصین برای جدا سازی پلاکت ها و مایعات دارای چگالی های مختلف نمونه خون را در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می دهند . این دستگاه به مدت ۱۰ دقیقه با نیروی  گریز از مرکز و حرکات چرخشی خون را به سه لایه

۱. پلاسمای بدون پلاکت

۲. پلاسمای غنی از پلاکت

۳.  سلول های قرمز خون

تقسیم بندی می کنند.

پس از آماده سازی پلاکت غنی شده در مرحله آخر فراورده حاصل شده را همراه با فاکتور های رشد با استفاده از سرنگ های ظریفی به لایه درم پوست سر که فولیکول ها در این ناحیه قرار دارند تزریق می شود.  البته تا کنون در مورد اثبات تاثیر گذاری این روش تحقیقات کاملی به اثبات نرسیده است اما طبق تجربیات و شواهد حاصل شده این روش درمانی تاثیر گذار خواهد بود. متخصصین پس از کاشت مو ترکیبات حاصل شده را به ناحیه اهدا کننده اسپری می کنند تا گرافت ها تقویت شوند.

کاربرد ها و مزایای پی آر پی :

پس از تزریق محلول به ناحیه درمان فاکتور های رشد و پلاکت ها سریعاً فعال می شوند. این فاکتور ها به عملکرد ها مهمی را به دنبال دارند که شامل :

  • رشد مو ها

متخصصین از PRP  در جهت کاهش التهاب و توقف ریزش مو استفاده می کنند. این فرایند ریزش مو ی زنانه یا آلوپسی آندروژنیک را در خانم ها متوقف کرده و باعث افزایش ضخامت و تراکم مو ها خواهد شد. البته این روش برای درمان این بیماری به قطعیت نرسیده و برای درمان ریزش موی ارثی آقایان نیز نتایج کاملا اثبات شده به دنبال ندارد.

  • کاشت مو

پس از انجام کاشت مو ترکیبات محلول پلاسمای غنی شده به صورت تزریق یا اسپری بر ناحیه گیرنده مورد استفاده قرار می گیرد. با این روش جای گیری گرافت ها در پوست سر سرعت می گیرد و زخم های حاصل شده در ناحیه گیرنده سریع التیام می یابد . همچنین اگر جای زخمی در این ناحیه باقی مانده باشد سریعاً بهبود خواهد یافت.

  • ترمیم بافتی

با کمک پلاکت درمانی می توان در جهت ترمیم بافت ها و تسریع بهبودی آسیب ها استفاده کرد. این شیوه در جهت ترک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • بهبود یافتن وضعیت پوست

یکی دیگر از کاربرد های پلاک درمانی که امروزه طرفداران زیادی به سمت خود جلب کرده است درمان بیماری های پوستی می باشد. با این روش حتی می توان چین و چروک ها ، خشکی پوست، ترک های پوستی و ….را مورد درمان قرار داد.

مزایا :

فرایند درمانی و زیبایی پلاکت درمانی در کاهش سرعت ریزش مو و رویش مجدد مو ها بسیار موثر می باشد. همچنین می توان عمل پلاکت درمانی را همراه با روش های دیگر مورد استفاده قرار داد . بر اساس مقاله انتشار یافته در سال ۲۰۲۱ ترکیب میکرونیدلینگ و پی آر پی در جهت بازسازی و افزایش تولید کلاژن موثر می باشد و نتایج مطلوبی برای متقاضیان به همراه دارد. پلاکت درمانی مو باعث رشد قابل توجه مو ها در بیماری ‌های آلوپسی آندروژنیک می باشد اما با ترکیب آن با میکرونیدلینگ درمانی تکامل یافته در جهت ترمیم مو ها ، جوان سازی پوست و بهبود یافتن جای زخم بخیه ترک های پوستی و …. می باشد.

روش درمانی پلاکت درمانی به صورت غیر جراحی انجام می شود و هیچ برش و بخیه بر سطح پوست ایجاد نخواهد شد.

تاثیرات درمان را می توانید در مدت زمان کوتاهی مشاهده کنید.

به دلیل استفاده از خون خود فرد احتمال عوارضی مانند عفونت به صفر می رسد.

پس از انجام این عمل نیاز به استراحت طولانی مدت نمی باشد و متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات درمانی و زیبایی مو از قبیل مزوتراپی ، کاشت مو،  پی آر پی و تجویز دارو ها توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود .‌متخصصین بر اساس شدت ریزش مو ها  و شرایط جسمانی متقاضیان و علت ریزش مو راه کار درمانی مناسب را تعیین خواهند کرد.

عوارض پی آر پی چیست ؟

به دلیل این که در طی مراحل این روش از خون خود فرد استفاده می شود ریسک ابتلا به بیماری های واگیردار وجود نخواهد داشت .البته این فرآیند درمانی به صورت تزریق انجام می‌ شود و همانند هر روش هر درمانی و زیبایی دیگر با عوارض رایجی همراه است. در صورت انتخاب پزشک کم تجربه و یا مراجعه به مکان های غیر تخصصی ممکن است با عوارضی از قبیل  :

  • آسیب دیدگی رگ های خونی و عصبی
  • عفونت
  • بافت اسکار
  • جمع شدن کلسیم در ناحیه تزریق

مواجه خواهید شد . همان طور که می دانید این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود پس ممکن است که پوست برخی از متقاضیان نسبت به مواد بی حسی واکنش های منفی نشان دهد. پس در نتیجه باید پزشک خود را در جلسه مشاوره در جریان قرار دهید .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود. بنابراین زیبا جویان عزیز شاهد عوارض خاصی نخواهند بود همه مراحل درمان با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن طی می شود. تاکنون در این کلینیک گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک اعلام نشده است. رضایت متقاضیان و کیفیت خدمات درمانی در این کلینیک، تضمین خدمات این کلینیک زیبایی خواهد بود.

هزینه پی آر پی مو چقدر است ؟

در کلینیک های تخصصی و معتبر هزینه انواع خدمات درمانی بر اساس تعرفه ای معقول و استاندارد محاسبه می شود.  در هر کلینیک زیبایی عوامل مختلفی تعیین کننده هزینه ها خواهد بود که عبارت است از  :

  • تعداد جلسات درمان
  • مدت زمان انجام عمل
  • شدت ریزش مو ها
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

می باشد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است. شما برای کسب اطلاع از هزینه ها و تخفیفات ویژه در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . مشاوران با تجربه و دلسوز ما به صورت کاملاً رایگان توضیحات کاملی در مورد فرایند های درمانی و هزینه ها برای شما ارائه خواهند داد.

مراقبت های قبل از پی آر پی :

شما باید در جلسه مشاوره حضور داشته باشید تا متخصصین به بررسی علت ریزش مو ها ی شما بپردازند. سپس بر اساس شدت ریزش مو ها تعداد جلسات مورد نیاز را برای شما تعیین کنند. متخصصین در طی جلسات توضیحات کاملی در مورد مراقبت ها قبل و بعد از این عمل توضیحات کاملی ارائه خواهند داد.

دو روز قبل از از انجام این عمل مایعات زیاد بنوشید تا پوست بدن و سر را به خوبی هیدراته کنید.

یک تا دو هفته قبل از آغاز جلسات درمانی مصرف غذا های چرب را کاهش دهید و مصرف کافئین را به حداقل برسانید.

اگر داروی خاصی و مکملی استفاده می کنید حتما در جلسه مشاوره پزشک خود را در جریان قرار دهید. زیرا مصرف برخی از مکمل ها خطراتی و عوارضی مانند کبودی را پس از تزریق افزایش می دهد . مصرف مکمل ها ۲ تا ۳ هفته قبل از درمان متوقف کنید.

مصرف دارو های رقیق کننده و ضد التهابی از قبیل آسپیرین،  پرو فن و دارو های گیاهی دو هفته قبل از انجام این فرآیند درمانی ممنوع می باشد زیرا ممکن است در حین درمان باعث خونریزی شود و یا دوره بهبودی را طولانی کند.

از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید. زیرا باعث اختلال در سیستم گردش خون شده و عوارض پس از درمان را افزایش می دهند.

هنگام مراجعه به کلینیک مو های خود را به خوبی شست و شو دهید و از محصولات مراقبتی و آرایشی مو مانند ژل، اسپری، تافت و…. استفاده نکنید.

مراقبت های پس از پی آر پی :

تا بهبودی  کامل به محل تزریق، از دست زدن ،لمس کردن و فشار دادن ناحیه تزریق خودداری کنید.

از قرار گرفتن در معرض انواع آلودگی های محیطی مانند گرد و خاک  و باد خودداری کنید.

تا ۲۴ ساعت پس از تزریق از محصولات آرایشی و مراقبتی مو استفاده نکنید .

از قرار دادن کمپرس گرم و سرد در ناحیه تزریق به طور جدی خودداری کنید.

سر خود را در هنگام استراحت به صورت نیمه خوابیده قرار دهید . سعی کنید ناحیه درمان را کمی بالاتر نگه دارید و از  تماس ناحیه تزریق با بالش خودداری کنید.

در صورت احساس درد، مسکن هایی که پزشک تجویز کرده را استفاده کنید و از مصرف خود سرانه دارو ها بپرهیزید.

در صورت کبودی یا قرمزی بیشتر از دو هفته،  به پزشک مراجعه کنید.

تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

در این دوره درمان استفاده از دستگاه های گرما زا را به حداقل برسانید .

مایعات زیاد بنوشید.

تغذیه مناسبی داشته باشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید .

در صورت بروز واکنش های حساسیت زا پزشک خود را در جریان قرار دهید.

اثرات و نتایج :

نتایج حاصل از پی آر پی مو پس از چهار تا شش هفته قابل مشاهده می باشد. حتی برخی افراد ممکن است پس از ۳ ماه شاهد نتایج قطعی باشید. مطمئناً برای رسیدن به نتایج دلخواه و توقف کامل ریزش مو ها باید در جلساتی بیشتر از یک جلسه شرکت کنید. شما با انجام پلاسما درمانی می توانید حداقل تا ۱۲ ماه شاهد متوقف شدن ریزش مو های خود باشید.  عواملی باعث افزایش مدت ماندگاری و نتایج این فرآیند درمانی خواهد بود شامل شرایط جسمانی متقاضیان ، تعداد جلسات پلاکت درمانی و کیفیت انجام این عمل می باشد.

تا کنون نتایج علمی صد در صد ی برای تاثیر گذاری فرایند پلاکت درمانی بر مو ها وجود ندارد اما طبق شواهد حاصل شده این فرایند می تواند در جهت درمان ریزش مو موثر باشد و رشد مو ها را افزایش می دهد.  بر اساس نتایج یکی از مطالعات سیستماتیک که بر روی یک ۲۶۲ نفر با بیماری آلوپسی آندروژنیک انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که با تزریق پلاسمای غنی شده ریزش مو ها کاهش می یابد و به مرور زمان شاهد افزایش ضخامت و تراکم مو ها خواهید شد.

دوره نقاهت پس از پی آر پی مو چقدر است ؟

با توجه به مراحل انجام این فرآیند درمانی متوجه شده اید که همه مراحل به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. متقاضیان پس از پایان این عمل می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند .البته اعمال مراقبت ها در دوره بهبودی اهمیت بالایی خواهد داشت. متخصصین توصیه می کنند چند روز قبل و بعد از  پلاکت درمانی مصرف مایعات را افزایش دهید تا بتوانید تاثیرات درمان را افزایش دهید.

دو تا سه روز انجام فعالیت های ورزشی و سنگین را کنار بگذارید تا ترکیبات تزریق شده توسط فولیکول ها جذب شود و شما شاهد تاثیرات بهتری خواهید بود . یکی از موضوعات مهم در کسب نتایج درمانی کامل کردن جلساتی است که برای متقاضیان در نظر گرفته می شود . در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد تعداد جلسات این فرایند درمانی ارائه خواهیم داد.

مو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-مو

تعداد جلسات پی آر پی چقدر است ؟

مطمئنا برای کسب نتایج مطلوب برای متوقف کردن ریزش مو ها و افزایش تراکم و ضخامت آن ها یک جلسه تاثیری نخواهد داشت و متخصصین بر اساس مدت زمان ریزش مو،  علت ریزش مو ها و شرایط جسمانی متقاضیان تعداد جلسات را تعیین خواهند کرد. معمولاً ۳ تا ۵ جلسه پلاکت درمانی در نظر گرفته می شود فواصل بین این جلسات در حدود ۳ تا ۴ هفته خواهد بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%ab%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%db%8c-%d8%a2%d8%b1-%d9%be%db%8c/

https://clinicarad.com/%D9%BE%DB%8C-%D8%A2%D8%B1-%D9%BE%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%88/

https://clinicarad.com/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%88%d8%b7-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%db%8c-%d8%a2%d8%b1-%d9%be%db%8c/

 

نتیجه گیری :

اگر شما با ریزش مو مواجه شده اید و این مشکل برای شما نگران کننده است می‌ توانید از گزینه‌ های درمانی مناسبی از قبیل مصرف دارو ها ، کاشت مو،  مزوتراپی و …استفاده کنید . یکی از روش‌ های درمانی دیگری که امروزه مورد توجه متخصصین و زیبا جویان عزیز قرار گرفته است پی آر پی مو می باشد . البته تا کنون اثبات علمی و محدودی در مورد این روش درمانی وجود دارد و بسیاری از متخصصان اعتقاد دارند که این فرایند درمانی راه کاری مطمئن و موثر برای تقویت و رشد مو ها خواهد بود. در طی این مطلب توضیحاتی در مورد این فرایند درمانی ارائه دادیم .

پس اگر شما سوالی در این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید. کلینیک زیبایی آراد اصفهان به دلیل داشتن مجوز های لازم از وزارت بهداشت ، تیم مجرب و دلسوز ، تجهیزات پیشرفته و مدرن و ارائه مشاوره رایگان قبل و بعد از درمان به عنوان کلینیکی معتبر و تخصصی در حوزه زیبایی و درمانی پوست و مو معرفی می شود .این کلینیک با سابقه درخشان خود توانسته رضایت زیبا جویان عزیز را به خوبی جلب کند.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/oh2q

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.