زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

راهکار های خانگی و داروی درمان چربی پوست

راهکار های خانگی و داروی درمان چربی پوست

راهکار های خانگی و داروی درمان چربی پوست

ابتدا لازم به ذکر است که چربی پوست و بدن نکته منفی به حساب نیامده و در حد متعادل خود از ایجاد خشکی و مشکلات ناشی از اگزما ، پسوریازیس و… جلوگیری می کنم اما هنگامی که غدد چربی از حد خود بیشتر چربی ترشح می کنند منافذ پوست باز شده و مشکلات آغاز می شود . با درمان چربی بیش از اندازه پوست منافذ باز شده بسته میشوند و از ایجاد جوش ها و آکنه های مزاحم جلوگیری خواهد کرد. به هیچ وجه توصیه نمی شود که چربی را به طور کامل از بین برد چراکه سبوم به خودی خود ماده مضر نبوده و حتی برای حفظ سلامت پوست لازم است .این ماده می‌تواند به حفظ رطوبت و آب پوست کمک کند و همچنین در جلوگیری از نشانه های پیری و چین و چروک بسیار موثر است.

در روش درمانی چربی بیش از اندازه پوست میزان ترشح آن کنترل شده به حد متعادل خود می‌رسد به این ترتیب شما از مزایای آن سود برده و هیچ جوش یا آکنه مشاهده نمی کنیم همچنین دارای پوستی شاداب و زیبا هستید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

روش تشخیص چربی پوست

قبل از اینکه برای درمان چربی پوست اقدام شود لازم است ابتدا اطمینان حاصل نمایید که پوست چربی دارید در صورت وجود نشانه های زیر به شما ثابت می کند که پوست چربی بیش از اندازه ترشح کرده و باید به فکر درمان و به تعادل رساندن آن باشید. همچنین در صورتیکه واقدی نشانه ها هستید و هنوز احساس می کنید چربی سطح پوست شما نامتعادل و بیشتر از حد است باید برای تشخیص درست به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا بتوانید به خوبی از آن مراقبت نموده و از پیری زودرس یا چین و چروک جلوگیری کنید. کلینیک پوست مو و زیبایی آراد اصفهان با فراهم کردن مشاوره های رایگان می‌تواند شمارا در مسیر مراقبت از پوستتان راهنمایی کند.

نشانه های پوست چرب

  • براقی پوست حتی زمانی که آن را کاملا شسته اید
  • پوست زمخت
  • مواد آرایشی به خوبی به روی پوستتان می خوابد
  • میزان جوش آکنه در پوست بسیار زیاد است

راهکارهای خانگی برای درمان چربی پوست

نکته مهم در رابطه با درمان های خانگی این است که روش ها می توانند چربی سطح پوست را تا زمانی که از آنها استفاده می کنید کاهش دهند و یک درمان قطعی و دائمی محسوب نمی شوند به همین دلیل توصیه می شود برای درمان قطعی این مشکل به سراغ راهکارهای کلینیکی یا دارویی رفته و البته می توانید درمان های خانگی را در کنار این روش ها ادامه دهید تا به اثرگذاری حداکثری دست یابید.

شستشوی مداوم پوست

بهترین راه برای از بین بردن چربی پوست آب گرم و صابون می باشد می‌تواند آن را به میزان قابل توجهی از بین ببرند و به همین دلیل توصیه می شود که افرادی که به صورت کلی پوست چربی دارند هر روز استحمام کنند البته باید توجه داشت که شستشو نباید به صورتی باشد که باعث خشکی پوست و کاهش چربی طبیعی سطح آن شود به صورت کلی شستشوی روزانه دو بار کافی بوده و بیشتر از آن سبب خشکی پوست میشود.

در صورتی که احساس کردید شستشوی روزانه پوست باعث ایجاد خشکی در آن می‌شود بهتر از صابون مورد استفاده را تغییر داده یا مقدار شست و شو را کمتر کنید علاوه بر آن به یاد داشته باشید صابونهای معطر یکی از علل تحریک غده های چربی هستند و اگر از صابون های بسیار قوی حاوی مواد شیمیایی استفاده می کنید امکان دارد پوستتان خشک شده و بدن برای مقابله با این موضوع غدد چربی را فعال تر کند همچنین از لیف و کیسه هایی که برای شست و شو استفاده می کنید در صورتی که دارای زبری زیادی باشند با تحریک غدد چربی سطح ترشح آن را افزایش می دهند همچنین صابونهای گلیسیرین بدون اثر برای افرادی که دارای حاکمیت نیستند بسیار موثر خواهد بود. نکته ای که لازم است در هنگام شستشو رعایت کنید این است که پوست باید با استفاده از یک حوله نرم و بدون فشار و ضربه برای خشک کردن پوست استفاده کنید تا غدد چربی تحریک نشود. نکته دیگر اینکه بعد از انجام فعالیت های ورزشی و تعریق زیاد حتماً باید صورت خود را بشویید زیرا ذرات عرق می تواند منافذ پوست را مسدود نموده و به آن آسیب بزند.

درمان چربی پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی پوست

استفاده از تونرهای پاک کننده

تونرها یکی از گزینه‌های موثر برای از بین بردن آلودگی ها و چربی های سطح پوست است همچنین با باز کردن راه‌های تنفسی پوست می تواند مواد آرایشی باقی‌مانده را در منافذ نیز به طور کامل از بین ببرد همچنین باید توجه داشته باشید که تونرهای حاوی الکل برای پاکسازی پوست مناسب نیستند و می‌توانند باعث خشکی شدید آن شوند بهتر است از تونر های استفاده کنید که دارای مواد کاملا طبیعی مانند عصاره فندق جادوگر هستند چرا که این ترکیبات می تواند پوست را تسکین داده و منافذ آن را به طرز موثری پاکسازی کند تونرهای قابض امکان دارد برای بعضی از افراد ایجاد حساسیت کند پس قبل از خریداری حتما از تستر های آن استفاده کنید.

ماساژ پوست با‌کاغذ بلات

در صورتی که درخشش ناشی از چربی پوست شما را آزار داده و دوست دارید آن را کمتر کنید ولادت گزینه مناسبی به حساب می‌آید این کاغذها تاثیری بر روی عملکرد غدد ترشح کننده چربی ندارد و راهکار درمان یا کنترل ای نیستند اما تا زمانی که مشغول به درمان این مشکل هستید می توانید از آن برای تقویت کردن جلوه پوست خود استفاده کنید پاکسازی روزانه صورت و پوست صورت با استفاده از این کاغذها سبب می‌شود که راه‌های تنفسی پوست باز نگه داشته شده و درمان هایی که برای کنترل چربی پوست انجام می دهید تسریع یابد.

تغییر رژیم غذایی

خوردن غذاهایی مثل مواد چرب و شور یا نوشیدنی ها و خوراکی هایی که قند خون را بالاتر می برند برای افرادی که دچار ترشح چربی بیش از حد هستند بسیار مضر است و می تواند شدت ترشح چربی را افزایش دهد به همین دلیل توصیه می‌شود افرادی که در حال درمان پوست چرب خود هستند مواد غذایی زیر را که دارای چربی کمتر و آنتی اکسیدان های از بین برنده چربی هستند استفاده کنند و در رژیم غذایی خود جای دهند.

  • میوه و سبزیجات تازه
  • حبوبات به خصوص انواع لوبیا
  • نخود فرنگی
  • غلات کامل مانند گندم جو دوسر
  • شیر کم چرب
درمان چربی پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی پوست

مرطوب کننده های سازگار با پوست چرب را امتحان کنید

اغلب افرادی که دارای پوست هایی با قدرت چربی فعال هستند طوب کننده استفاده نمی‌کنند چراکه اعتقاد دارند این مرطوب‌کننده‌ها سطح چربی پوست شان را بالاتر می‌برد این یک تصور کاملاً غلط و اشتباه است مرطوب کننده های فاقد چربی می‌تواند در کنترل مقدار چربی ترشح شده از سطح پوست تاثیر گذار باشند کرم های حاوی آلوورا روغن درخت چای عصاره‌های چای سبز و ترکیباتی که کمی پوست را خشک میکند و آنتی اکسیدان هایی از بین برنده چربی دارند می تواند بهترین انتخاب برای پوست چرب باشد.

به کاربردن لایه بردار های حاوی سالیسیلیک اسید

لایه بردارها از بین بردن سلول‌های مرده پوست راه‌های تنفسی آن را باز می‌کند. این ترکیبات ، علاوه بر از بین بردن سلول‌های مرده چربی های اضافی سطح پوست را به طور کامل از بین برده به آن را به حد تعادل می رساند بهترین روش برای قرار دادن این مواد بر روی پوست به صورت ماساژ ملایم و دورانی است و بعد از حدود ۳۰ ثانیه ماساژ باید پوست تان را با آب گرم بشویید بهتر است این کار را شبها قبل از خواب چه زمانی که قصد ندارید از خانه خارج شوید، انجام دهید و بعد از شستشو از مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنیم.

 

کنترل استرس

استرس می‌تواند بر میزان چربی های ترشح شده بدن تاثیر بگذارد و غدد چربی نیز از این قاعده مستثنا نیستند به همین دلیل توصیه می‌شود به سراغ روش‌هایی را برای کمک به تمدد اعصاب و کنترل استرس شما کمک کند ورزش های آرامش بخش مانند یوگا و مدیتیشن بسیار در کنترل استرس مفید هستند البته پیاده روی های اندر یادوی منظم می تواند ذهن شما را از موضوعی که باعث استرس میشود آزاد کند داشتن خواب کافی افزایش مصرف مایعات در رژیم غذایی حذف سیگار و الکل نیست تاثیر زیادی بر روی کنترل استرس شما خواهند داشت.

تعویض محصولات آرایشی با مشورت پزشک

در مقایسه با دیگر انواع پوست، پوستهای چرب در معرض آسیب‌های بیشتری قرار دارند، استفاده از مواد آرایشی نامناسب می تواند آسیب جبران ناپذیری برای این نوع از پوست ها داشته باشد با توجه به این موضوع بهتر است درباره انتخاب آن با یک پزشک متخصص پوست و مو مشورت نمایید تا با توجه به سطح میزان چربی ترشح شده توسط غدد چربی و آسیب‌های فعلی آن بهترین کرم و پاک کننده ها به شما پیشنهاد شود.

آب کافی بنوشید

از دلایل افزایش فعالیت غدد چربی در بدن نبود آب کافی و لازم است زمانی که تنها در زمان احساس تشنگی به سراغ شیر آب می رویم و یا در احساس خشکی پوست از محصولات آبرسان و مرطوب کننده استفاده می کنید باید منتظر باشید که پوستتان چرب تر شده و آسیب های جدی را مشاهده کنید این یک مکانیزم و طبیعت بدن نمی تواند تولید کند اما می تواند باعث افزایش فعالیت غدد چربی این فقدان را جبران کند اما در صورتی که آب کافی مصرف می کنید می تواند جلوی تمام این مشکلات را بگیرید.

درمان چربی پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی پوست

ماسک‌های طبیعی برای درمان چربی پوست

استفاده از ماسکهای طبیعی یکی از روشهایی برای بهبود شرایط پوست و حفظ سلامت آن است این ماسک ها علاوه بر کاهش چربی پوست نتایجی مانند جوان سازی پوست کاهش جوش آکنه روشن سازی و از بین بردن لک را به دنبال دارم در ادامه موثرترین ماسک های صورت را به شما معرفی می کنیم.

ماسک عسل

عسل را میتوان پزشک طبیعی پوست دانست زیرا فواید زیادی برای پوست داشته و کمک زیادی برای برطرف کردن مشکلات آن می‌کنند این ماده با داشتن خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی سطح پوست را از چربی ها خالی غدد چربی را کنترل و منافذ آن را پاکسازی می‌کند ساخت ماسک عسل و قرار دادن آن به مدت ۱۰ دقیقه به روی پوست صورت سبب می شود که بتوانید پوستی نرم و مرطوب داشته باشید و اثرات چربی نیز از بین برود.

درمان چربی پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی پوست

ماسک بلغور جو دو سر

بلغور جو و سبز دارای ترکیبات کلوئیدی است که می تواند سطح فعالیت غدد چربی را کنترل نموده و میزان چربی و پوست را نیز کاهش دهد این ماده شامل آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهابی نیز هست که خاص تسکین دهندگی دارند و همچنین بهبود تحریکات ناشی از بالا رفتن سطح چربی را شامل می شوند. ترکیب این ماسک با میوه هایی مانند موز سیب پاپایا و عسل درمان مناسبی برای کنترل سطح چربی پوست می باشد برای اینکه این ماسک را تهیه کنید باید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا نصف فنجان جوی دوسر را در آب گرم ریخته و آنقدر مخلوط کنید تا حالت خمیری به خود بگیرد و سپس یک قاشق غذاخوری عسل به خمیر اضافه کنید و همچنین می توانید چند قطره آب میوه مانند سیب موز سایر میوه‌ها را به آن بیافزایید این ترکیب برای ۲ تا ۳ دقیقه روی پوستتان قرار داده و سپس با آب گرم بشویید صورتتان را آرام خشک کنید و سپس بر روی آن کمی مرطوب کننده فاقد چربی بمالید.

درمان چربی پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی پوست

ماسک گل رس

گل رس بهداشتی در مراکز دارویی مانند داروخانه ها و یا فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی قابل دسترس است. که بهترین نوع آن از نوع خاک رس سبز فرانسوی است این نوع خاک رس می تواند چربی پوست را به طور کامل جذب نموده و پوستهای روغنی و دارای آکنه را به بهترین نحو درمان نماید.

ماسک لیمو و تخم مرغ

ترکیب لیموترش با تخم مرغ برای پوست های چرب جزء بهترین درمان ها به حساب می آید این ترکیب می تواند با پاکسازی منافذ باز پوست و همچنین از بین بردن باکتری ها به درمان چربی پوست شما کمک زیادی کند اما نکته مهم این است که اگر به تخم مرغ حساسیت دارید یا بر روی پوستتان زخم ها و حفره های ناشی از جوش ها و آکنه ها وجود دارد بهتر است از این روش استفاده نکنید اما در صورتیکه می خواهید آن را امتحان نمایید و موارد گفته شده را ندارید از دستورالعمل زیر برای تهیه این ماسک پیروی کنید. ابتدا یک تخم مرغ و یک قاشق چای خوری آب لیمو ترش تهیه کنید سپس این دو را با هم ترکیب کرده و آنقدر هم بزنید تا غلیظ گردد سپس آنرا به روی صورتتان بمالید و منتظر بمانید تا کاملاً خشک شود بعد از اینکه خشک شد می توانید صورتتان را با آب گرم بشویید و آن را خیلی آرام خشک کنید.

 

 روش های درمانی برای پوست چرب با دارو

در صورتی که می خواهید چربی پوست شما به صورت قطعی از بین برود بهتر است ابتدا از یک پزشک متخصص کمک بگیرید تا با معاینه کامل و بررسی شرایط پوست شما و میزان ترشح چربی در آن، داروهای متناسب با شرایط شما تجویز کند. داروهای تجویز شده می‌توانند سطح ترشح چربی را کنترل نموده و در نهایت آن را به تعادل مطلوب برساند اغلب داروهایی که برای درمان چربی پوست توسط پزشکان متخصص تجویز می شود که حاوی موادی مثل اسید سالیسیلیک اسید گلیکولیک اسید بتا هیدروکسی یا بنزوئیل پراکسید هستند. خوب است بدانید که این مواد در محصولات آرایشی نیز به کار می روند و برای پوست های چرب بسیار مناسب است اما لازم است قبل از خرید حتما آنها را تست کنید.

  • ایزوتر تینوئین
  • آکوتان
  • کرم های آماده یا ساختنی
  • قرص های خوراکی ضدبارداری
  • تزریق بوتاکس

بهترین روش برای درمان چربی پوست کدام است؟

بهترین روش برای درمان پوست چرب برای هر فرد امکان دارد متفاوت بوده و نمی توان برای همه از یک نسخه استفاده کرد در خصوص درمان های خانگی می توانید از تجربیات افرادی که شرایط مشابه شما را برای پوستشان دارند استفاده کنیم همچنین میتوانید با آزمون و خطا روش‌ها را امتحان نموده تا بهترین و موثرترین روش برای پوست خودتان دست یابید در خصوص درمان های دارویی تاکید می‌کنیم که حتماً با مشورت پزشک داروها را امتحان کنید زیرا مصرف بیش از حد یا سرخود دارو ها امکان دارد غدد چربی شما را به کل مختل نماید.

درمان چربی پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی پوست

تزریق بوتاکس

همانطور که گفته شد بوتاکس همه سعی شده است که می‌تواند عملکرد غدد چربی را کنترل کند تا مقدار سبوم کمتری ترشح گردد اثرات تزریق این ماده حدود یک هفته بعد خود را نشان می‌دهد البته نیاز نیاز است با توجه به شرایط فرد و میزان چربی پوست آن را تمدید کرد.

بهترین کاندیدا تزریق بوتاکس

  • تمام افراد بالای ۱۸ سال می توانند برای برطرف کردن چین و چروک یا خط پیشانی و یا کاهش چربی پوست از بوتاکس استفاده کنند اما افرادی که در زیر ذکر می شود بهتر از انجام این روش صرف نظر کنند.
  • افرادی که در دوران حاملگی و شیردهی هستند
  • افرادی که دارای بیماری‌های قلبی هستند
  • افرادی که بیماری‌های ام اس یا نارسایی‌های کلیه دارند
  • کسانی که بیماری های عفونی و التهابی دارند
  • افرادی که به پروتئین گاوی حساسیت دارند
  • افرادی که بیماری اختلالات انعقادی خون دارند
  • کسانی که از داروهای ضد انعقاد خون استفاده میکنند
  • کسانی که در دو هفته اخیر واکسیناسیون انجام داده‌اند
  • کسانی که سابقه حساسیت به بوتاکس را دارا هستند

مزایای انجام بوتاکس

در این مقاله ما فقط به این جنبه است کاربرد بوتاکس پرداختیم که می‌تواند سبب کنترل میزان ترشح چربی پوست گردد اما روش موثر تزریق بوتاکس برای جوانسازی و زیباسازی پوست صورت و بدن نیز استفاده می شود که دارای مزایایی همچون:

  • عدم نیاز به بستری و بیهوش شدن
  • روش غیر تهاجمی
  • هزینه کمترنسبت به جراحی زیبایی
  • عدم وجود دوره نقاهت
  • درد بسیار کم
  • راحتی بیمار پس از انجام تزریق
  • مشاهده نتایج بوتاکس بعد از تزریق
درمان چربی پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی پوست

 معایب و عوارض بوتاکس

بوتاکس عملی ایمن و کم خطر است، اما در صورتی که کار را بدست پزشک متخصص و مجرب بسپارید در این صورت نیز باید میزان تزریق و شرایط عمل مناسب باشد. اگر پزشک تخصص و مهارت کافی نداشته باشد امکان نامتقارن شدن صورت افتادگی ماهیچه ها وجود دارد اگر به درستی تزریق انجام گیرد احتمال وقوع عوارض جانبی به صفر خواهد رسید اما در هر حال گاهی زخم یا قرمزی کوچکی در ناحیه تزریق مشاهده می‌شود که پس از مدت کوتاهی برطرف می شود همچنین در موارد نادر شاهد عوارض شدید تر بوتاکس در بلع حرف زدن و تنفس بوده ایم . اگر چنین عوارضی برایشان رخ داد حتماً خیلی سریع به پزشک مراجعه کنید البته این عوارض جانبی به ندرت ظاهر می شوند به ویژه اگر میزان و دوز کافی تعریف شده باشد این عمل خیلی ساده است به طوری که حتی می توانید در هنگام استراحت میان کار این تاثیر را انجام بدهید و بدون اینکه کسی متوجه چیزی بشود سریع به کار و زندگی خود بازگردید.

مراقبت های قبل از انجام بوتاکس

بوتاکس یک عمل سرپایی و بدون نیاز به جراحی محسوب می شود و می‌توانید آن را در مدت زمان کمی انجام داده و به سریعاً به روال عادی زندگی خود برگردید. بنابراین نیازی به مراقبت های قبل از انجام بوتاکس نیست می توان گفت به عنوان یک مراقبت بهتر است در انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر برای انجام بوتاکس و همچنین اطمینان از تبحر کافی پزشک برای انجام این تزریق اطمینان حاصل کنید.

کلینیک پوست مو و زیبایی آراد اصفهان از جمله کلینیک های معتبر برای انجام بوتاکس به جهت از بین بردن چین و چروک ها و خط خنده و همچنین مشکلات چربی پوست می باشد.

مراقبت های بعد از بوتاکس

بهتر است برای نتیجه گیری بهتر از بوتاکس تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس محل تزریق را ماساژ ندهید و دستکاری نکنید و سعی کنید حتی هیچ نوع کرمی به آن ناحیه مالیده نشود همچنین تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس حمام نکنید و یا از سونا و جکوزی و استخر هم استفاده نکنید‌‌. همچنین تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق هرگونه فعالیت و ورزش برای شما ممنوع است لازم به ذکر است که چهار ساعت بعد از تزریق نیست سعی کنید دراز نکشید و یا به مدت طولانی هم نشوید و همچنین تا دو ساعت بعد از تزریق با عضلات صورت کار کنید و محل های تزریق را کمپرس سرد بگذارید.

درمان چربی پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – درمان چربی پوست

جلسات مورد نیاز برای بوتاکس

بوتاکس روشی است که به منظور اهداف مختلفی استفاده می شود همچنین باید در نظر داشته باشید که با توجه به این اهداف پزشکی متخصص برای شما جلسات دوره ای را تجویز می نماید. یک پزشک متخصص می داند که چه مقدار دز سلام بوتاکس برای برطرف کردن مشکل شما نیاز است همچنین باید توجه داشته باشید که متخصصین خوب با کلینیک های معتبر و سرشناس همکاری می کنند.

کلینیک پوست مو و زیبایی آراد اصفهان از جمله کلینیک هایی با سابقه درخشان در امر بوتاکس و تزریق آن میباشد که دارای پزشکان متخصص در زمینه انجام انواع عمل زیبایی و جوانسازی میباشد. شما میتوانید برای دریافت مشاوره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

هزینه و قیمت

در برخی از کلینیکها هزینه بوتاکس به صورت دز های مشخص از محصول یا به صورت دوره ای می باشد. همانطور که می دانید هزینه محلول ها یا تزریقاتی که انجام می‌شود بستگی به برند و کشور سازنده دارد این یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت برای بوتاکس است همچنین توجه کنید که تخصص و مهارت یک پزشک بسیار مهم است که یک پزشک خوب ممکن است در افزایش هزینه موثر باشد. کلینیکی که از آن خدمات مد نظر خود را نیز دریافت می‌کنید هم می‌تواند از عوامل تاثیر گذار در قیمت باشد.

کلینیک پوست مو و زیبایی آراد اصفهان از جمله کلینیک های قدرتمند در امر تزریقات بوتاکس است که با مناسبتر نمودن هزینه بوتاکس شرایط را برای استفاده بسیاری از مردم فراهم آورده است.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%db%b1%db%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%da%af%d8%b1-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-rf-%d9%81%d8%b1%da%a9%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84/

نتیجه گیری

چربی پوست موزه نیست ست و مقدار مناسب آن برای بدن لازم است اما هنگامی که سطح پوست آنقدر چرب میشود که سبب به وجود آمدن جوش و آکنه می شود باید به فکر درمان آن افتاد چربی بیش از اندازه باعث بسته شدن منافذ و راه‌های تنفسی پوست میگردد و همچنین به بافت آن نیز آسیب می رساند این موضوع با ایجاد جوش آکنه بر روی زیبایی شما و سلامت ظاهری پوستی نیز تاثیرات منفی دارد.

برطرف کردن چربی پوست راه های مختلفی دارد که یکی از این روش ها بوتاکس میباشد در کنار این روش می‌توان از ماسکهای خانگی و درمان های سریع مثل شستشوی صورت با صابون مخصوص استفاده کرد همچنین لازم به ذکر است که هدف استفاده از این موارد برای از بین بردن چربی کامل پوست نیست بلکه به این جهت استفاده می‌شود که مقدار ترشح آن را به حد تعادل خود برساند.

معرفی کلینیک برتر در انجام بوتاکس

همانطور که بارها در طی متن به نام کلینیک آراد اصفهان اشاره شد ، لازم به ذکر است که این مرکز زیبایی در تمامی عمل ها و جراحی های زیبایی نام آور بوده و همچنین با داشتن تجهیزات قدرتمند و مدرن اماده خدمت رسانی و هدیه دادن زیبایی به افراد زیباجو میباشد، کلینیک پوست مو و زیبایی آراد اصفهان با فراهم اوردن شرایط مناسب و مشاوره رایگان ، زیبایی را در یک قدمی شما اورده که میتوانید در لحظه به آن دست یابید.

کلینیک پوست مو و زیبایی آراد اصفهان با برگزار کردن قرعه کشی های متعدد و یا جلسات مشاوره ای قبل از انجام دوره های درمانی سعی دارد تا افراد متقاضی عمل های جراحی و زیبایی را به خوبی از نتایج آنها اگاه و در انتخاب بهترین روش به متقاضیان کمک کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/iiun

لینک آپارات: https://aparat.com/v/sNC3Y

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/ca9igeAy

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1486602584802488320?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/8XvqxlUMlVU

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.