زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

خونریزی بعد از کاشت مو

خونریزی بعد از کاشت مو

خونریزی بعد از کاشت مو

افرادی هستند که به کاشت مو می پردازند ممکن است که در نواحی کاشت مو و همچنین بانک‌مو دچار خونریزی بعد از کاشت مو شوند خونریزی در این مرحله طبیعی است و روندی از بهبودی محسوب می‌شود در نظر داشته باشید که خونریزی بعد از کاشت موی موقتی است و بعد از مدتی متوقف خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کاشت مو چیست؟

کاشت موثرترین روش برای بازیابی موهای از دست رفته است کاشت مو به صورت تخصصی انجام می‌گیرد بانک موی فرد برداشته و در محل‌هایی که دچار کم مویی و طاسی است کاشته می‌شود کاشت مو طبیعی و دائمی است موهای کاشته شده بعد از بهبودی نیاز به مراقبت خاص و ویژه ندارند و مانند موهای طبیعی بدن دوباره رشد می کنند و روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد متخصص شما با توجه به عوامل مختلفی مانند میزان بانک‌ مو ، آستانه تحمل درد و موارد دیگر بهترین روش کاشت مو را برای شما در نظر می‌گیرد باید در نظر داشته باشید که کاشت مو و پیوند مو یک عمل جراحی به حساب می‌آید روش‌های جدید کاشت مو بسیار کم تهاجمی هستند و عوارض آنها نیز طی چند ساعت از بین می‌رود ، این روش درمانی به صورت سرپایی است اما همچنان این روش‌ها نام جراحی را با خود به همراه دارد و قطعا جراحی بدون عوارض جانبی نخواهد بود خونریزی بعد از کاشت مو یکی از عوارض طبیعی و موقت است که در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

خونریزی بعد از کاشت مو

هنگامی که به پوست جراحتی وارد شود به کمک فرآیندی که فیبروز نام دارد التیام پیدا می‌کند در مورد کاشت مو و به خصوص کاشت مو به روش میکرو FIT محل های التیام یافته زخم های بسیار کوچکی دارند و نمی‌توانید به چشم غیرمسلح آنها را ببینید وضعیت زخم ها و بهبودی در افراد متقاضی متفاوت است و بستگی به فاکتور های مختلفی دارد مثلاً اینکه توانایی بدن بیمار برای التیام زخم ها چقدر است توجه کنید که تمام روش های کاشت مو اثر هایی را می تواند به جا بگذارد و کاشت مو بدون زخم نیز اصلاً ممکن نخواهد بود.

خونریزی بعد از کاشت مو چه زمانی متوقف می‌شود؟

بسته به روشی که برای کاشت مو در نظر گرفته می شود بازه خونریزی نیز می‌تواند متفاوت باشد مثلاً در روش پیوند فولیکولی یا FUT خونریزی ممکن است تا دو هفته ادامه داشته باشد در این مدت در نواحی بانک مو به طور طبیعی می ریزد و بهبود پیدا می‌کند همه این مراحل جزو روند طبیعی بدن هستند و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد خونریزی بعد از کاشت مو را می توان به سادگی مدیریت کرد و به حداقل رساند در موارد بسیار نادر ممکن است که خونریزی زیاد شود اگر در کنترل خونریزی خود موفق نبودید باید با پزشک خود تماس بگیرید شما می توانید کاشت مو را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

تمیز کردن محل کاشت در صورت خونریزی

اگر دچار خونریزی بعد از کاشت مو در ناحیه بانک مو شدید و این خونریزی شدید است برای تمیز کردن خون باید یک گاز استریل را روی سر قرار دهید برای ۱۵ دقیقه به میزان بسیار کمی آن را فشار دهید و بر دارید توجه کنید که این کار به ویژه در محل کاشت باید با دقت بالایی صورت گیرد تا فولیکول های پیوند زده سالم بماند نکته دیگر در حین این ۱۵ دقیقه نباید گاز را بردارید نگاه کنید که چقدر خون ریزی کرده و دوباره بخواهید مجدد آن را روی سر قرار دهید برخی از افراد چندین بار گاز را چک میکنند که این کار را نکنید و صبر کنید تا ۱۵ دقیقه کامل شود.

کاهش خونریزی بعد از کاشت مو

. زخم ها را نکنید

اولین و مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ عنوان نباید زخم های خشکیده شده را بکنید باید بگذارید تا روند بهبودی تکمیل شود این کار باعث می‌شود که روند بهبودی کند شود و حتی ممکن است که باعث کنده شدن فولیکول‌های پیوند زده شود.

از مصرف داروها و غذاهای رقیق کننده خون پرهیز کنید

تا چند روز بعد از انجام جراحی از خوردن داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود خودداری کنید داروهایی مانند آسپیرین و ایبوپروفن می‌تواند باعث افزایش ورم و خونریزی بعد از کاشت می شود و روند بهبودی را دچار اختلال کند فقط داروهایی را که پزشک برای شما در نظر گرفته شده را مصرف کنید و همچنین با دقت از دستورالعمل‌ ها پیروی کنید و به صورت خودسرانه به تغییر دوز داروهای خود نپردازید همچنین از مصرف کافئین  ،الکل و غذاهای تند و مولتی ویتامین ها خودداری کنید.

سر خود را بالا نگه دارید

برای کاهش تورم و خونریزی بعد از انجام کاشت باید سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید تا یک هفته در حالت نیمه نشسته باید بخوابید یک یا دو بالش زیر گردن قرار دهید تا سر بالاتر از حد معمول قرار گیرد و از غلت زدن احتمالی که موجب کشیده شدن سر روی بالش می‌شود خودداری کنید.

سر خود را نخارانید

خارش به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز بعد از کاشت مو طبیعی است به هیچ وجه نباید سر خود را بخارانید زیرا می‌تواند به فولیکول‌های تازه پیوند شده آسیب وارد شود.

ورزش نکنید

تا چند روز بعد از کاشت از انجام فعالیت های ورزشی شدید و بلند کردن وزنه‌های سنگین خودداری کنید ورزش باعث تعریق و همچنین فشار به پوست سر می‌شود که می‌تواند خونریزی را بعد از کاشت مو افزایش دهد هر چه خونریزی کمتر باشد مراحل التیام یافتن فولیکول های پیوند زده بیشتر می‌شود پس تا می توانید استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

کمپرس سرد

اگر در ناحیه بانک موی خود دچار ورم هستید روی محل می توانید از گاز استریل استفاده کنید و سپس کمپرس سرد را به مدت ۱۰ دقیقه روی محل قرار دهید اگر بدون هیچ محافظی کمپرس سرد یا یخ را مستقیم روی محل پیوند قرار دهید اثرات منفی را می‌تواند بر کاشت مو به جا بگذارد.

مراقبت های قبل از کاشت مو

. قبل از کاشت مو باید در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کامل را داشته باشید هرچه پزشک ماهر و با تجربه تر باشد بهترین نتیجه را برای شما می‌تواند رقم بزند و شما را از هر گونه عوارض جانبی و احتمال نیز در امان می دارد.

. حداقل باید ۱۰ روز قبل از کاشت مو از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن خودداری کنید و اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتما پزشک را باید در جریان مصرف داروهای خود قرار دهید.

.حداقل یک هفته قبل از انجام کاشت مو باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید حتی بعد از کاشت نیز باید از مصرف این گونه مواد خودداری کنید زیرا در روند بهبودی می تواند اختلال زیادی را ایجاد کند.

. هنگام مراجعه به کلینیک برای کاشت مو استحمام کنید اما از هیچگونه مواد حالت دهنده و آرایشی بر روی موها استفاده نکنید.

عوارض کاشت مو

کاشت موی عمل جراحی به حساب می‌آید و کاملاً طبیعی است که بعد از انجام این عمل شاهد عوارض گوناگونی باشید. کاشت مو جزو عمل های سبک محسوب می‌شود بنابراین شاهد عوارض زیادی بعد از انجام این عمل نخواهید بود یکی از عوارض کاشت مو که ممکن است بعد از انجام این عمل رخ دهد خونریزی بعد از انجام آن است التهاب و تورم می‌تواند از عوارض دیگر بعد از کاشت مو باشد خونریزی زیاد بعد از انجام کاشت مو روند بهبودی فولیکول های جدید را می‌تواند کند کرده اما توجه به توصیه‌ها و مراقبت ها می تواند میزان خونریزی را تا حد زیادی کاهش دهد شما می توانید با خیالی آسوده کاشت مو را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بهترین نتیجه را بگیرید.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو

جراحی کاشت مو چگونه صورت میگیرد؟

یکی از رایج‌ترین خطرات برای کاشت مو به روش های گوناگون خونریزی بعد از کاشت مو در همان روز یا حداقل در دو هفته بعد از انجام کاشت است فولیکول های برداشته شده از ناحیه اهدا گرفته می‌شود و با برش‌های کوچک مجدد در پوست سر در مناطق هدف کاشت می‌شود جراحان معتبر در ایجاد برش های میکرو جراحی آسیبی به پوست وارد نمی کنند و به حداقل رساندن این آسیب ها باعث می شود که زخم کمتری به وجود آید و در نتیجه خونریزی کمتری نیز حاصل شود معمولاً موهای برداشت شده به عنوان بانک مو از پشت سر است اما اگر در پشت پوست سر رشد کافی وجود نداشته باشد ممکن است که موها از زیر ریش و برخی از قسمت‌های دیگر برداشته شود . بعد از کاشت مو شما می توانید با چند ساعت استراحت به منزل باز گردید اما باید استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید و همچنین به توصیه‌های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید تا از خونریزی بعد از کاشت مو جلوگیری شود و بهترین نتیجه را بدست آورید همچنین اگر پزشک برای شما دارویی در نظر گرفته باید آن را به موقع مصرف کنید تا روند بهبودی حاصل شود.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

هزینه کاشت مو بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد و هزینه آن می‌تواند برای هر فرد متفاوت باشد از جمله اینکه پزشک کدام روش را برای شما مناسب ترین و ایمن ترین روش تشخیص دهد به چه میزان مو برای استخراج نیاز دارید و تمیز آن باید در منطقه مورد نظر گذاشته شود تا شما بتوانید به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید همچنین اعتبار کلینیک مورد نظر ، مهارت و تجربه پزشک می‌تواند در هزینه انجام کاشت مو اثرگذار باشد جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید و یا با مراجعه حضوری به این کلینیک با مشاوران و کارشناسان به گفت‌وگو بنشینید و از هزینه انجام این درمان اطلاع پیدا کنید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که میتوانید از آن بهره مند شوید.

دوره نقاهت کاشت مو چقدر است؟

کاشت مو یک عمل جراحی به حساب می‌آید که می‌تواند به رفع کم مویی و طاسی سر بپردازد این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدت ندارد بعد از انجام درمان نیاز نیست که در بیمارستان بستری شوید می توانید به منزل باز گردید ولی باید استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید دوره نقاهت و بهبودی که می‌تواند بین ۷ تا ۱۴ روز بسته به سیستم بدنی فرد داشته باشد اگر به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید و آنها را به خوبی رعایت کنید خیلی سریع روند بهبودی حاصل می شود و شما می توانید نتایج خوبی را از کاشت مو برای خود به همراه داشته باشید البته این را در نظر داشته باشید که انتخاب کلینیک معتبر و پزشک متخصص نیز می تواند در این امر نقش مهمی را ایفا کند چرا که هرچه پزشک ماهر و با تجربه تر باشد نتیجه بهتری را برای شما رقم می زند و شما را از هرگونه عوارض و دوره نقاهتی در امان می دارد. شما می توانید کاشت مو را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

کاندیدای مناسب کاشت مو چه افرادی هستند؟

کاندیدای مناسب کاشت مو افرادی هستند که دچار ریزش شدید مو شده‌اند و این ریزش الگوی مشخصی دارد می‌توانند با کشت مو زیبایی و جوانی را دوباره به خود بازگردانند همچنین افرادی که به دلایل مختلفی دچار کم مویی در مناطق مختلفی از سر شده اند می توانند با کاشت مو این مشکل را برطرف کنند کاشت مو برای افرادی که زخم و بخیه روی سر دارند و می‌خواهند جای آنها را بپوشانند و زیبایی ظاهر خود را حفظ کنند نیز می‌توانند از کاشت مو استفاده کنند اگر شما هم کاندیدای مناسب برای کاشت مو هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به کاشت مو بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

مزایای کاشت مو

کاشت مو یک روش دائمی است که می‌تواند به رفع طاسی و کم مویی فرد کمک کند داشتن موهای پرپشت و زیبا هم زیبایی ظاهر را برای افراد در پی دارد و هم اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد کاشت مو اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد کمترین عوارض را می‌تواند داشته باشد و مزایای زیادی را به همراه دارد شما می توانید از مزایای بی شمار کاشت مو کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را افزایش دهید همچنین انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز در این کلینیک تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبا و جوان باقی بمانید.

اثرات و نتایج کاشت مو

کاشت مو اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه و به روش درست انجام گیرد می‌تواند تا آخر عمر به رفع کم مویی و طاسی فرد کمک کند و فرد همیشه از داشتن موهای پرپشت و زیبا لذت ببرد نتایج کاشت مو می‌تواند دائمی باشد اگر شما هم علاقه دارید که از نتایج کاشت مو بهره‌مند شوید و از عوارض این روش درمانی نیز در امان باشید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به کاشت مو به پردازید و از نتایج آن بهره مند شوید شما می توانید تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو را نیز برای خود انجام دهید و زیبایی و جوانی خود را افزایش دهید.

تعداد جلسات کاشت مو

اگرچه کاشت موی یک روش جراحی به حساب می‌آید ولی یک جراحی بسیار کوچک به حساب می آید البته با پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته کاشت مو بسیار سریع انجام میگیرد و شما در طی یک جلسه می توانید نتایج خوبی را از کاشت مو به دست آورید و اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید کاشت مو را انجام دهید می توانید زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان پردازید و از نتایج آن بهره مند شوید و از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید البته باید در نظر بگیرید که بعد از کاشت ممکن است که دچار خونریزی شوید که خونریزی بعد از کاشت مو طبیعی است و جای هیچگونه نگرانی نیست و جزئی از روند درمان به حساب می‌آید پس اگر دچار این مشکل شدید خونسردی خود را حفظ کنید و با پزشک خود مشورت داشته باشید تا پزشک شما را راهنمایی کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-bht-2/

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%ae%d9%85-%d9%88-%d8%a8%d8%ae%db%8c%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%86%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%85%da%a9/

نتیجه گیری

بسیاری از افراد در نواحی که کاشت مو انجام داده اند شاید دچار خونریزی بعد از کاشت مو شوند خونریزی در این نواحی طبیعی است و بخشی از روند بهبودی بدن به حساب می‌آید خونریزی بعد از کاشت مو به صورت موقتی است و بعد از مدتی نیز از بین می‌رود کاشت مو یکی از موثرترین و ایمن ترین روش هاست که می توانید برای بازیابی موهای از دست رفته از آن استفاده کنید . مو از بانک موی خود فرد برداشته می‌شود و در قسمت های کم پشت و طاس استفاده می‌شود این کاشت مو کاملا طبیعی و دائمی است موهای کاشته شده بعد از مدتی بهبود پیدا میکند و نیاز به مراقبت خاص و ویژه‌ای ندارد و می توانید مانند موهای قبلی خود با آنها رفتار داشته باشید و روش های گوناگونی برای کاشت مو وجود دارد که متخصص با توجه به عوامل مختلفی مانند بانک موی شما ، آستانه تحمل درد و موارد دیگر بهترین روش کاشت مو را برای شما در نظر می‌گیرد تا شما بتوانید به نتایج خوبی دست پیدا کنید کاشت مو نیز می‌تواند عوارضی را به همراه داشته باشد از عوارض جانبی آن می توان خونریزی بعد از کاشت مو را نام برد که این خونریزی طبیعی و موقتی است و جای هیچگونه نگرانی نیست شما می‌توانید کاشت مو را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/svrj

لینک آپارات: https://aparat.com/v/GPNOy

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/HaobOrfS

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر:https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1515270925679218688?s=20&t=Krdv3z_nNHho1WjHAELzUg

لینک یوتیوب: https://youtu.be/oN7kUQIk3OI

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.