زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

خطر ابتلا به کووید ۱۹ و بیماران زمینه ایی

خطر ابتلا به کووید ۱۹ و بیماران زمینه ایی
کرونا یک ویروس ناشناخته است. که افراد زیادی را مبتلا می‌کند و آنها را در بر می‌گیرد. خطر ابتلا به کووید ۱۹ برای همه افراد وجود دارد.

خطر ابتلا به کووید ۱۹:

کرونا یک ویروس خطرناک و ناشناخته است که با تلاش پزشکان و متخصصان هنوز هیچ داروی واکسن خاصی برای آن کشف نشده است این بیماری برای همه افراد خطرناک نیست و فقط برای افرادی که دارای بیماری های زمینه ای از جمله دیابت، فشار خون ،بیماری های قلبی عروقی، سرطان و …. هستند می‌تواند خطرناک باشد همچنین افرادی که سن بالایی دارند و سیستم ایمنی بدن ضعیفی دارند در معرض خطر این ویروس قرار دارند که این افراد بیشتر از همه در معرض خطر ابتلا به کووید ۱۹ قرار دارند و باید به رعایت اصول بهداشتی و محافظت از خود بپردازند.

ناقلان ویروس کرونا چه کسانی هستند:

خطر ابتلا به کووید ۱۹ در همه افراد وجود دارد و افرادی هستند که به این بیماری مبتلا می‌شوند و هیچ گونه علائمی ندارند یا علائم خفیف این بیماری در آن ها دیده می شود از جمله از دست دادن حس چشایی و بویایی، این افراد به راحتی می توانند ناقلان ویروس کرونا باشند و آن را به دیگران منتقل کنند پس رعایت اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک می تواند راه جلوگیری از ویروس کرونا از ناقلان این ویروس باشد.

درمان و پیشگیری از کرونا:

 خطر ابتلا به کووید ۱۹ در همه افراد ممکن است به وجود آید و در حال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلا به این ویروس رعایت اصول بهداشتی از جمله ‌وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون، دوری از افراد مبتلا به ویروس، شرکت نکردن در مجالس و میهمانی ها و دوری از رفت و آمد و شلوغی و…. است.

نتیجه:

کرونا یک ویروس خطرناک است که همه جهان را در بر گرفته خطر ابتلا به کووید ۱۹ در بیماران زمینه ای بیشتر است و آنها بیشتر از همه باید به اصول بهداشتی و مراقبت از خود اهمیت بدهند افرادی هستند که به این ویروس مبتلا می‌شوند ولی به دلیل داشتن سیستم ایمنی بالا هیچ گونه علائمی ندارند و به آنها ناقلان ویروس کرونا می‌گویند که به راحتی می‌توانند این ویروس را به دیگران منتقل کنند که رعایت اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک می‌تواند به ما کمک بزرگی از جلوگیری از ابتلا به این بیماری کند.
شما می توانید برای انجام درمانهای زیبایی برای افزایش زیبایی صورت خود و بدن به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و درمان های زیبایی را تحت نظر جناب دکتر علیزاده در این کلینیک انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید و همچنین کلینیک امکان مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه‌ای را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته که می توانید از آنها استفاده کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/vhx9
برای دریافت مشاوره آنلاین و نیمه رایگان درمورد خطر ابتلا به کووید ۱۹ با اپ دکتر جان در خدمت همه ملت شریف ایران هستیم: http://doctorjaan.com
برای تخفیف ۳۰ درصدی بوتاکس در کلینیک بین المللی آراد توسط جناب دکتر علیزاده از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/0at2
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.