زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

جلوگیری از انتقال ویروس کرونا …..

جلوگیری از انتقال ویروس کرونا …..
می توان طغیان ویروس کرونا را از طریق وب سایت ها و گزارش های محلی هر شهر و یا کشور پیگیری کرد. و ببینیم که در بعضی از شهرها و حتی کشورها طغیان ویروس کرونا افزایش پیدا کرده است. و این ویروس در بعضی از شهرها بیشترین مبتلایان را به خود دارد. در بعضی از شهرها تقریبا کنترل شده است.
شما می توانید برای جلوگیری از انتقال این ویروس مراقبت های بهداشتی را رعایت کنید. در برخی از کشورها نظیر چین توانستند که جلوی طغیان این ویروس را با حفظ موارد بهداشتی گرفته و مانع از انتشار بیش از حد این ویروس شوند و تنها با حفظ و رعایت بهداشت می توان مانع انتشار این ویروس شد.

برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا چه کارهایی می توانند انجام دهند….

چرا شستن دست‌ها می‌تواند مانع از انتشار ویروس شود:

برای اینکه هنگامی که بیرون از خانه می روید ممکن است. دست های خود را به سطوح بزنید و دست‌های آلوده ممکن است. به اطراف دهان و چشم ها زده شود و باعث شود. تا ویروس کرونا از طریق چشم ها و یا دهان وارده بدن شده و برای شما مشکل ساز شود. پس هنگام بیرون رفتن از خانه مرتب دستهای خود را با آب و صابون یا مواد الکلی ضدعفونی کنید و مواظب باشید که دستانتان را به اطراف چشمها و دهانتان نزنید.

چرا باید از فردی که صرفه و یا عطسه می کند یک متر فاصله بگیریم؟

زیرا فردی که سرفه و یا عطسه می کند و ناقل ویروس کرونا باشد از طریق سرفه و یا عطسه ذرات ویروس کرونا در هوا معلق می شود و فرد سالم با استفاده از تنفس و نداشتن فاصله مناسب باعث می شود تا این ویروس به راحتی وارد بدن آن شود و همچنین فردی که سرفه و یا عطسه می کند می تواند ذرات آب دهان خود را بر روی سطوح و یا وسایل اطراف بریزد و باعث شود این ویروس روی سطوح بماند که با دست زدن به این سطوح می توانید به راحتی ویروس را با خود حمل کنید که اگر دستان خود را به اطراف چشم‌ها و دهان تان بزنید می‌توانید ناقل ویروس کرونا شوید.

چرا نباید به اطراف بینی و دهانتان دست بزنید؟

چون وقتی که بیرون از خانه باشیم و دستان خود را به سطوح و وسایل همگانی بزنید ممکن است که فردی سرفه و یا عطسه کرده باشد و ذرات معلق در هوا که حاوی این ویروس هستند بر روی این سطوح ریخته شده باشند و دست های تان را بر روی این سطوح زده باشید که باعث می‌شود اگر دست هایتان را ضدعفونی نکرده باشید و آن را به اطراف چشم ها و دهان تان بزنید باعث می شود تا این ویروس به راحتی وارد بدن شما شود
پس باید برای جلوگیری از  ویروس کرونا و انتشار آن سعی کنید که از بهداشت تنفسی زدن ماسک و شستن مداوم دست های خود و اطرافیان تان نیز مطمئن شوید و رعایت اصول بهداشتی را برای جلوگیری از این ویروس رعایت کنید.
شما می توانید برای انجام درمانهای زیبایی برای افزایش زیبایی صورت خود و بدن به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و درمان های زیبایی را تحت نظر جناب دکتر علیزاده در این کلینیک انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید و همچنین کلینیک امکان مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه‌ای را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته که می توانید از آنها استفاده کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/rwiu
برای دریافت مشاوره آنلاین و نیمه رایگان درمورد ویروس کرونا با اپ دکتر جان در خدمت همه ملت شریف ایران هستیم:http://doctorjaan.com
برای تخفیف ۳۰ درصدی جوانسازی با هایفوتراپی در کلینیک بین المللی آراد توسط جناب دکتر علیزاده از لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicarad.com/df3t
مکمل مولتی ویتامین + جنسینگ سویسانته تقویت کننده سیستم ایمنی بدن در روزهای کرونایی خرید با سایت دارو جان از طریق لینک زیر :
https://drdehghanipharmacy.com/0lns
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.