زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

جلوگیری از انتشار بیماری کرونا

جلوگیری از انتشار بیماری کرونا
تمام ویروس های کرونا تقریباً شبیه هم هستند. ولی بیماری کووید ۱۹ هنوز به طور قطع مشخص نیست. که چقدر روی سطوح باقی می ماند.
ولی مطالعات نشان داده است. که برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا باید مراقب باشیم. زیرا زمان زیادی طول می‌کشد تا ویروس کرونا از روی سطوح از بین برود.

ویروس کرونا تا چه زمانی روی سطوح باقی می ماند:

زیرا که زمان زیادی مصرف می‌شود. تا ویروس کرونا به طور قطعی از روی سطوح از بین برود. همچنین گرما و سرما بر روی شرایط از بین رفتن و جلوگیری از انتشار بیماری کرونا بر روی سطوح تاثیر گذار است.

چگونگی از بین رفتن ویروس از روی سطوح:

تنها راه از بین رفتن ویروس کرونا از روی سطوح و جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ضدعفونی کردن سطوح با مواد الکلی می باشد زیرا به راحتی می توان ویروس ها از روی سطوح با ضدعفونی کردن از بین برد.

برای مراقبت و جلوگیری از انتشار بیماری کرونا چه راه هایی باید انجام دهیم:

و راه ضدعفونی کردن دست ها می تواند شستن مرتب آنها باشد و یا استفاده از مواد الکلی برای ضدعفونی کردن دست ها نیز می توانند برای جلوگیری از انتشار کرونا می تواند استفاده شود ولی مواظب باشید که الکل و مواد ضدعفونی کننده را به اطراف دهان و چشم هایتان نزنید.
و تا حد امکان سعی کنید که از منزل خارج نشوید و اگر مجبور به خروج از خانه شدید سعی کنید که دست به سطوح و وسایلی که به صورت همگانی از نزنید و مرتب دستهای خود را با آب و صابون بشویید و دستهای آلوده خود را که به سطوح میزنید برای جلوگیری از انتشار بیماری به اطراف دهان و چشم های تان نزنید.
و همچنین سعی کنید از افرادی که سرفه و یا عطسه می کنند و نشانه های کرونا در آنها وجود دارد فاصله بگیرید زیرا فاصله اجتماعی می‌تواند مانع از جلوگیری از انتشار بیماری کند چون فرد بیمار ممکن است با از سه و سرفه ویروس کرونا را در هوا پخش کند و اگر شما از ماسک و دستکش و فاصله اجتماعی را رعایت نکرده باشید به راحتی می توانید ناقل این ویروس شوید.

چه راههایی میتوان برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا به طور کامل انجام داد:

تنها راه جلوگیری از انتشار بیماری کووید ۱۹ حفظ بهداشت تنفسی می باشد بدین معنا که حتماً باید از ماسک به هنگام خروج از منزل استفاده کنید و دستان خود را به سطوح نزنید شما می توانید برای ضدعفونی سطوح از مواد ضدعفونی استفاده کنید و دستان خود را یا با مواد ضدعفونی و یا با صابون و آب مرتب بشویید و دستانتان را اگر به سطوح زدید آنها را به اطراف چشم هایتان و دهانتان نزنید و فاصله اجتماعی با افراد را حداقل یک متر رعایت کنید و در محیط های بسته حداقل امکان حضور نداشته باشید.
شما می توانید برای انجام درمانهای زیبایی برای افزایش زیبایی صورت خود و بدن به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و درمان های زیبایی را تحت نظر جناب دکتر علیزاده در این کلینیک انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید و همچنین کلینیک امکان مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه‌ای را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته که می توانید از آنها استفاده کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/3wmw
برای دریافت مشاوره آنلاین و نیمه رایگان برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا با اپ دکتر جان در خدمت همه ملت شریف ایران هستیم: http://doctorjaan.com
برای تخفیف ۳۰ درصدی لیفت بینی با نخ لیفت  در کلینیک بین المللی آراد توسط جناب دکتر علیزاده از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/01b7
برای تقویت سیستم ایمنی کنید و مقابله با ویروس کرونا از ویتامین سی استفاده کنید خرید از سایت داروجان با لینک زیر:
https://drdehghanipharmacy.com/4srg
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.