زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

 جراحی پلک یا بلفاروپلاستی _ هزینه و توصیه ها

 جراحی پلک یا بلفاروپلاستی _ هزینه و توصیه ها

 جراحی پلک یا بلفاروپلاستی_ هزینه و توصیه ها

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک روشی موثر در بهبود ظاهر پلک ها می باشد. این جراحی را می توان برای هر دو پلک فوقانی و تحتانی و یا هر کدام که دچار مشکل شده است انجام شود. این عمل با هدف رفع مشکلات ظاهری پوست اطراف چشم،  زیبا سازی و درمان مشکلات عملکردی پلک ها انجام می شود . در این مطلب ما تصمیم داریم به جنبه های مختلف جراحی پلک بپردازیم و  مواردی هزینه ها و عوارض جانبی آن را مورد بررسی قرار دهیم.

در جراحی پلک با برداشتن بافت ها،  چربی ها و پوست اضافه در پلک بالا و پایین علائم پیری که به مرور زمان بر پلک ها  مشاهده می شود بر طرف کرد و نشانه های پیری از قبیل چین و چروک ها و شل شدگی پوست رفع می شود.

چشم ها دریچه ای برای بیان احساسات درونی هر فرد می باشد و زیبایی هر فرد را تحت تاثیر قرار می دهد . بلفاروپلاستی  یکی از بهترین روش های زیبایی و جوانی پوست اطراف چشم می باشد.

این جراحی نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارد و همه مراحل آن تحت بیحسی موضعی انجام می شود.

عوارض ناشی از جراحی در طی چند روز بر طرف می شود و شما دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری خواهید کرد.

اگر شما انتخابی صحیح درمورد پزشک و کلینیک داشته باشید این عمل جزء بی خطر ترین و کم عارضه ترین روش های زیبایی می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) چیست؟

افراد زیادی به دلیل شلی و افتادگی پوست اطراف چشم در جهت جراحی پلک اقدام می‌ کنند.  با این جراحی پوست اطراف چشم کشیده و سفت می شود تا چهره زیبا و جذاب تر به نظر برسد.‌ همچنین چشم ها حالت هوشیار تر پیدا می کند.  در برخی مواقع عمل بلفاروپلاستی در جهت افزایش وسعت دید انجام می شود. زیرا ،  افتادگی پلک ها بینایی را تحت تاثیر قرار می‌ دهد.  در این عمل درمانی پوست آویزان شده اطراف چشم بافت چربی و عضلات پلک بالا و پایین برداشته می شود و در برخی مواقع برداشتن پوست اضافه پلک کافی است.

وقتی بلفاروپلاستی برای پلک بالا انجام شود لیفت پلک یا بالا کشیدن پلک ها نیز نامیده می شود.  این جراحی با جراحی پتوز متفاوت است. در جراحی افتادگی چشم (پتوز) عضلات و تاندون های پلک بالا سفت و محکم می شوند تا مشکلات پوست بالای چشم رفع شود. زمانی که افتادگی پلک رفع  می شود که  قسمت هایی که سبب سنگینی و افتادگی پلک ها شده است حذف شود . پس این دو جراحی با هم فرق دارد. اما در هر دو روش عارضه افتادگی پلک ها را  برطرف خواهد کرد.

بلفاروپلاستی زیبایی

این عمل زیبایی از نظر متخصصان ضرورتی برای انجام آن نمی باشد. چون فقط با هدف زیبایی و افزایش جذابیت چشم ها انجام می شود.

پلک بالا و پایین به مرور زمان و با افزایش سن،  با مشکلاتی از قبیل تورم،  پف و افتادگی پلک همراه می شود و پوست اطراف چشم چروکیده و پیر به نظر می رسد.  همچنین افزایش سن سبب شل شدن عضلات و تجمع چربی ها در زیر پلک ها تاثیرات ناخوشایندی را در چهره ایجاد می کند و باعث می شود که زیبایی و جذابیت چهره از بین برود.  این افراد معمولاً چهره ای خسته و پیر دارند.

متخصصانی می توانند با جراحی زیبایی پلک این مشکلات را رفع کنند. متخصصان چشم،  گوش و حلق و بینی،  جراحان پلاستیک  نیز مجاز به انجام این جراحی می باشند.

بلفاروپلاستی درمانی

وقتی ساختار پلک دچار مشکلاتی شود بلفاروپلاستی درمانی انجام می شود. که جزء ضروری ترین عمل ها از نظر متخصصان می باشد.

بلفاروپلاستی درمانی را هنگام انجام می‌ دهند که پلک بالای چشم سنگین شود و بینایی فرد را دچار مشکل کند.  گاهی مواقع تورم پلک ها آنقدر زیاد است که افراد در هنگام استفاده از عینک با لنز طبی دچار مشکل می شود.  در این زمان متخصصان عمل جراحی پلک را پیشنهاد می کنند. برخی افراد به دلیل قرار گرفتن چین های پلک بر روی همدیگر دچار التهابات پوستی می شوند و یکی از کاربرد های دیگر این عمل رفع این مشکل می باشد.  برخی افراد آنقدر پلک سنگینی دارند که برای مشاهده مسافت دور به عضلات پیشانی و گردن خود فشار زیادی وارد می کند و ممکن است مشکلات زیادی در این نواحی ایجاد کند . پس می توانید با انجام این عمل خستگی و ناراحتی این عضلات را رفع کنید.

این جراحی نیز توسط متخصصان چشم گوش و حلق و بینی و زیبایی پلاستیک انجام می شود.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – بلفاروپلاستی

مراحل جراحی پلک

این جراحی را می توان برای پلک بالا و پایین و یا به طور همزمان بر هر دو انجام داد.

در این جراحی برش‌ ها یی در امتداد چین های طبیعی پلک و یا در زیر شکاف پلک  و یا زیر خط مژه پلک پایین ایجاد می شود.  این شکاف ها به گونه ای ایجاد می شود که پس از گذراندن دوره بهبودی هیچ اثری از آن ها بر  سطح فعلی مشاهده نمی‌ شود. متخصصان قبل از انجام جراحی قسمت های اضافه پوست و بالشتک های چربی‌ که  باید در طی جراحی برداشته شود تعیین می کنند.

برش ها توسط ابزار مخصوص جراحی و با دقت بالایی ایجاد می شود . سپس پس از حذف چربی ها و  بافت ها و پوست اضافه شکاف با بخیه های بسیار کوچک و یا چسب بخیه بسته می شود.

میزان برداشتن پوست اضافه چربی ها و یا عضلات اطراف چشم به نظر پزشک شما بستگی دارد. که در جلسه مشاوره و هنگام معاینه مشخص می شود.‌ عواملی مانند ساختار عضلانی صورت،  استخوان بندی شکل صورت،  و حالت ابرو ها به این موضوع بستگی دارد.

برخی از متخصصان برای به دست آوردن نتایج مطلوب تر و جوانسازی لایه های پوست اطراف چشم از لیزر دی اکسید کربن استفاده می‌ کنند تا چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم از بین برود.

کاربرد های جراحی پلک

بلفاروپلاستی کاربرد های فراوانی دارد که در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد آن ها ارائه خواهد شد.

  • برطرف کردن پوست افتاده و شل شده پلک بالا که سبب ایجاد چروکیدگی بر روی پوست شده است و کانتور پلک دچار مشکل کرده است.
  • درمان افتادگی پلک به دلیل سنگین شدن پوست اضافه که میدان دید را کاهش داده است.
  • رفع تورم و پف چشم ها در پست بالا و پایین برطرف شدن شلی و افتادگی در پلک پایین که سبب شده نواحی سفیده چشم پذیر قرنیه بیشتر دیده شود
  • رفع چین و چروک ها و خطوط ظریف پوست اضافه پلک

بهترین کاندیدای جراحی پلک چه کسانی هستند؟

نمی‌توان به طور دقیق گفت که کاندیدای این جراحی زیبایی و درمانی چه کسانی هستند؟؟ برای رفع مشکلات پوست اطراف چشم خود بهتر است با یک متخصص چشم و یا رفع مشکلات ظاهری پوست اطراف چشم با کارشناسان  مادر کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید . این عمل را می ‌توانید به وسیله سایت و یا به صورت تلفنی یا دنیای مجازی در تماس باشید پس از مشاوره میتوانید در یک جلسه حضوری به رفع مشکلات پوست اطراف چشم خود بپردازید.

پوست اطراف چشم های شما متورم و افتاده شده است. بلفاروپلاستی یکی از گزینه های مناسب برای زیبا سازی پوست این ناحیه می باشد. گاهی مواقع تورم پلک ها به دلیل آلرژی و ادم رخ می دهد. بنابراین قبل از اقدام به جراحی باید مطمئن شوید که پف و افتادگی پلک به دلیل افزایش سن می باشد.

اگر شما همه شرایط بیان شده را داشتید باید نسبت به نتایج عمل نیز درک واقع بینانه ای داشته باشید . این جراحی تاثیرات بی‌نظیری در زیبایی چشم ها و صورت شما خواهد داشت.  ولی شما نباید به دنبال نتایج معجزه باشید . به مرور زمان مجدداً پوست اطراف چشم در حال پیر شدن است و این روند اجتناب ناپذیر است. ممکن است شما پس  از چندین سال مجدداً به این جراحی نیاز داشته باشید یا به ترمیم نتایج جراحی بپردازید.

در واقع یکی از شروط مهم برای انجام این جراحی مساعد بودن شرایط بدنی متقاضی می باشد. همچنین بتوانند مراقبت های پس از عمل را به خوبی اعمال کنند.  نتایج این جراحی زیبایی و درمانی تا ۱۵ سال ماندگار می باشد.

البته برخی از بیماری ها شانس انجام این جراحی را از بین می برد و افرادی نمی توانند جزء کاندیدای مناسب حین جراحی باشد به طور کلی افرادی که

  • درگیر بیماری هایی از قبیل اختلالات انعقادی نیستند.
  • بیماری های ویروسی مشکل در سیستم ایمنی فشار خون کنترل نشده و …می باشد.

کسانی که به طور منظم دخانیات مصرف می ‌کنند و یا افراد سیگاری کاندیدای مناسبی برای عمل بلفاروپلاستی نمی ‌باشد . چون استعمال دخانیات باعث کاهش گردش خون و اختلال در روند بهبودی خواهد شد . معمولاً متخصصان توصیه می کنند دو هفته قبل از عمل از مصرف انواع دخانیات خودداری کنید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – بلفاروپلاستی

عوارض جراحی پلک چیست؟

یکی از مهمترین عوارض پس از جراحی مشکل در بستن چشم ها می باشد . این عارضه پس از از بین رفتن تورم و کبودی رفع خواهد شد.  در این دوره باید مراقبت هایی از قبیل استفاده از قطره های چشمی،  تعویض پانسمان و استفاده از کمپرس سرد و گرم را انجام دهید تا روند بهبودی را سرعت ببخشید.

از عوارض و خطرات دیگر این جراحی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاری دید
  • دوبینی
  • عفونت
  • ایجاد زخم یا تشکیل اسکار
  • نامتقارن شدن پلک ها
  • کوتاهی پلک
  • باقی ماندن پوست اضافه
  • بی حسی در نواحی اطراف چشم

البته این عوارض در صورتی ایجاد می‌شود که شما انتخاب مناسبی برای کلینیک و پزشک نداشته باشید. همچنین پس از جراحی باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید تا عوارض ناشی از جراحی در مدت زمان کوتاهی برطرف شود.

جراحی پلک در کلینیک زیبایی آراد اصفهان

کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی پوست و مو در اصفهان می باشد.  در این کلینیک متخصصان ما با سابقه درخشان و ایجاد محیطی امن و حرفه ای همیشه سعی می ‌کنند تا به عنوان بهترین کادر پزشکی و درمانی شناخته شوند.  متقاضیان ما در این کلینیک همیشه نتایج دلخواه و بی نظیری حاصل کرده اند و این نشانه مهارت و تخصص پزشکان در این کلینیک می باشد.  رضایت متقاضیان و کیفیت کار متخصصان  تضمین کلینیک زیبایی آراد اصفهان می‌ باشد. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی از قبیل انواع عمل های زیبایی چشم،  جوانسازی پوست،  درمان ریزش مو و… ارائه می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات کلینیک با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

عوامل مختلفی در هزینه های عمل بلفاروپلاستی تاثیر گذار است که شامل موارد زیر می باشد:

  • انجام آزمایش ها و معاینات قبل از جراحی
  • هزینه دارو ها و مراقبت هایی که در حین عمل و بعد از آن انجام می شود.
  • هزینه های اتاق عمل
  • مهارت و تخصص پزشک
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • نوع عمل جراحی

کسانی که این جراحی را انجام می دهند نیازی نیست در بیمارستان بستری شوند و دوره نقاهت را در منزل خود سپری خواهند کرد. بنابراین هزینه  ای برای بستری شدن پرداخت نمی‌ کنند.

برای آگاهی بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید . اگر جراحی بر روی هر دو پلک بالا و پایین انجام شود هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

مراقبت های قبل از جراحی پلک

این جراحی زیبایی و درمانی با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می شود. داروی بی حسی به پوست اطراف چشم به آرامی تزریق می شود.  برای کسانی که نیاز باشد داروی آرام بخش به صورت خوراکی یا تزریقی ارائه می شود.

اگر با صلاحدید پزشک انجام جراحی برای شما با بیهوشی عمومی یا با حسی انجام شود باید قبل از آن به مراقبت های زیر توجه داشته باشید.

  • از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون، دارو های ضد انعقادی، انواع مسکن ها و دارو های ضد التهابی به مدت دو هفته قبل از عمل خودداری کنید .زیرا ممکن است در حین عمل شما را دچار خونریزی کند.
  • در روز جراحی دارو های ضروری را استفاده کنید. مثلاً دارو های کنترل فشار خون
  • در روز جراحی بدون آرایش در کلینیک حضور داشته باشید و پوست شمار عاری از هر آلودگی باشد.
  • در روز جراحی حتماً یکی از اعضای خانواده را با خود به کلینیک بیاورید تا هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی کند.
  • شب قبل از جراحی استراحت کافی داشته باشید و استرس را از خود دور کنید.
  • از لنز آرایشی و طبی استفاده نکنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید حتما پزشک را در جریان قرار دهید.
  • دو هفته قبل از جراحی از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.

پس از جراحی شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارید و دوره نقاهت را می توانید در منزل خود سپری کنید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – بلفاروپلاستی

مراقبت های پس از جراحی پلک

  • از دست زدن به بخیه ها و دستکاری پلک ها خودداری کنید.
  • استفاده از کمپرس سرد و گرم را فراموش نکنید .
  • دارو های تجویز شده را به موقع مصرف کنید.
  • برای کنترل درد ، مسکن های تجویز شده را مصرف کنید و از مصرف خودسرانه مسکن های دیگر بپرهیزید.
  • هنگام خوابیدن زیر سرتان را با دو بالش بلند نگه دارید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • تا سه روز از شستشوی پلک ها بپرهیزید .
  • از فشار آوردن به چشم‌ ها ، خیره شدن به تلویزیون، رایانه و تلفن همراه خودداری کنید.

اثرات و نتایج

جراحی پلک یکی از روش های موثر برای زیبا سازی پوست پیرامون چشم و برطرف کردن اختلالات بینایی می باشد . نتایج این جراحی طولانی مدت است و تقریباً ۱۵ سال ماندگاری دارد . برخی افراد پس از چند سال نیاز به ترمیم مجدد خواهند داشت زیرا روند پیری را نمی توان متوقف کرد و به مرور زمان مجدداً پلک ها حالت افتاده و شل پیدا خواهند کرد.  نتایج قطعی پس از جراحی پس از ۳ تا ۶ ماه قابل مشاهده می باشد.  البته پس از برطرف شدن کبودی و تورم به چشم شما می توانید شاهد تاثیرات جراحی بر چشم های خود باشید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان روش‌ های دیگری به غیر از عمل جراحی برای جوانسازی و برطرف کردن پوست اضافه اطراف چشم انجام می‌ شود و برای کسانی که از عمل جراحی می ترسند و یا شرایط انجام این عمل را ندارند پیشنهاد می شود. روش های غیر جراحی شامل:

  • هایفوتراپی
  • پلاسما
  • پلکسر
  • لیفت با نخ
  • تزریق بوتاکس

می باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

افتادگی پلک
عکس قبل و بعد عمل افتادگی پلک
عمل افتادگی پلک
عکس قبل و بعد عمل افتادگی پلک
پلاسما جت پلک
هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک

دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است؟

پس از جراحی پزشک از آنتی بیوتیک های موضعی بر روی پوست‌ نواحی چشم استفاده می‌ کند تا از ایجاد عفونت در این ناحیه پیشگیری کند.  معمولاً پس از جراحی نیاز به پانسمان کامل چشم نمی باشد.

یکی از توصیه های مهم در دوره بهبودی استفاده از کمپرس سرد می باشد.  شما باید این عمل را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه چندین بار در طول روز انجام دهید تا میزان تورم و کبودی را کاهش دهید.

از روز سوم استفاده از کمپرس گرم مانند کمپرس سرد سفارش می شود. این عمل باعث افزایش میزان خون رسانی و تسریع روند بهبودی خواهد شد.

پزشک مصرف دارو های مسکن را بر اساس شرایط بدنی شما تجویز خواهد کرد.  معمولاً این جراحی با مصرف مسکن های معمولی کنترل می‌ شود و نیاز به مصرف مسکن های قوی نمی باشد.

پس از جراحی و برطرف شدن اثرات بی حسی و یا بیهوشی درد خفیفی را تجربه می کنید  این درد به دلیل تغییراتی است که در پلک های شما ایجاد شده است.  همه عوارض ناشی از جراحی در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد.  در صورت احساس درد شدید به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید.

در چند روز اول پس از جراحی با کبودی و تورم در اطراف چشم خود مواجه خواهید شد.  مشاهده این عوارض کاملاً طبیعی و نباید نگران باشید.  حتی ممکن است سفیدی چشم شما مقداری قرمز شود.  دست یافتن به بهبودی کامل پس از چند هفته امکان پذیر است در این دوره استفاده از لوازم آرایشی توصیه نمی شود.

اگر تصمیم دارید از لنز های طبی یا آرایشی استفاده کنید بهتر است تا از بین رفتن تورم چشم های خود،  صبر کنید . چون ممکن است و به آسیب به چشم های شما شود منجر شود. بهتر است در این موقع عینک را جایگزین کنید اما در هنگام استفاده از عینک نیز مراقب باشید.

اگر بخیه های شما از نوع جذبی باشد پس از ۴ تا ۷ روز بر طرف می‌ شود.  در صورت غیر جذبی بودن بخیه ها پس از یک هفته برای برداشتن آن ها و بررسی نتایج عمل به کلینیک مراجعه خواهید کرد.

تعداد جلسات جراحی پلک چقدر است؟

یکی از اقدامات مهم قبل از جراحی حضور در جلسات مشاوره می باشد. در این جلسات پزشک در مورد نحوه عمل، عوارض،  هزینه‌ ها و مراقبت های پس از جراحی با شما گفت‌ و گو خواهد کرد.  همچنین شما در این جلسه بدون تعارف همه انتظارات و اهداف خود را بیان خواهید کرد.

در جلسه مشاوره پزشک وضعیت جسمانی شما را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین مقدار پوست اضافه،  چربی ها و بافت که در حین جراحی برداشته می شود را تعیین می کند.

عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی در یک جلسه انجام می شود.  مدت زمان جراحی به اهداف شما و نوع جراحی بستگی دارد.  اگر جراحی برای یک پلک انجام شود زمان کمتری نسبت به جراحی دو پلک نیاز خواهد داشت.

پس از بهبودی و گذراندن دوره نقاهت جلسه دیگر برای بررسی نتایج عمل برای شما در نظر گرفته می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.