زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

جراحی زیبایی چشم در کلینیک آراد

جراحی زیبایی چشم در کلینیک  آراد

جراحی زیبایی چشم میتواند شامل روش هایی برای برطرف کردنچین و چروک اطراف چشم هاو همچنین درشت کردن چشم های ریز،اصلاح کردن مردمک هایی که تقارن ندارند و همچنین جراحی پلک باشد.

نشانه های پیری در پوست اطراف چشم بیشتر از نواحی دیگر هستند.زیرا پوست اطراف چشم 40درصد نازکتر از نواحی دیگر است.افزایش سن از جمله جز علتهای اصلی برای چروک های چشم و صورت و همچنین پف چشم است.

جراحی زیبایی چشم در کلینیک بین المللی آراد

دلایل انجام جراحی زیبایی چشم

انجام دادن روش های جراحی برای زیبایی چشم برای افرادی پیشنها د میشود که دارای چشمانی افتاده هستند.و یا پلک انها پف دارد و یا افتادگی پلک دارند ودرمیدان دید انها مشکلاتی را ایجاد میکند.دلیل انجام این روش برای زیبا تر شدن چشم هاست.

جراحی زیبایی‌چشم چه روش هایی را شامل میشود؟

روش های جراحی زیبایی چشمها شامل موارد مختلفی است.از جمله انها میتوان به :بلفاروپلاستی و یا از بین بردن پف چشم ها،اپیکانتال فولد یا حذف کردن پوست غیرطبیعی گوشه ی داخلی چشم،کانتوپلاستی جانبی یا شکل دادن به گوشه ی چشم،درمان و از بین بردن چروک های پنجه کلاغی دور چشم.

جراحی زیبایی چشم بلفاروپلاستی

جراحی بلفاروپلاستی جز روشهای دائمی که دارای دوره ی نقاهت کوتاهی است و فرد میتواند فعالیت های خود را مجدد اغاز کند.بلفاروپلاستی با زیباتر کردن پلک ها و رفع افتادگی و پف انها باعث زیبایی چشم میشود.

چه افرادی میتوانند جراحی زیبایی چشم را انجام دهند؟

افرادی که با افزایش سن انها چین و چروک هایی در اطراف چشمانشان ایجاد دشه اند و یا دارای پف چشم و چشمانی افتاده هستند میتوانند از این روش های جراحی بهرمندشوند.

مزیت ها و کاربرد استفاده از روش های جراحی

استفاده از روش های جراحی برای زیبایی چشم کاربرد ها ومزیتهایی را دارد.
باعث میود که چهره ی فرد زیباتر شود،جوانتر شدن چهره،سرحال نشان دادن چهره و همچنین با نشاط بودن صورت،ارایش چشم ها زیباتر میشود،علائم پیری نیز از بین میروند.

مراقبت های قبل ازانجام جراحی زیبایی چشم بفاروپلاستی

درصورتی که قصد انجام عمل بفاروپلاستی را داشته باشید،یا پزشک به شما این روش را پیشنهاد کند قبل از انجام دادن عمل بلفاروپلاستی درصورتی که پزشک ازمایشات مربوطه را برای شما نوشته بود باید ازمایشات را انجام دهید.همچنین از مصرف داروهایی که باعث انعقاد خون میشوند خوداری کنید.

مراقبت های بعد از انجام جراحی بلفارپلاستی

باید مراقبتهای بعد از عمل را بسیار جدی بگیرید.زیرا بر روی نتیجه تاثیر زیادی را میگذارد.به توصیه های پزشک عمل کنید.همچنین ازمصرف الکل و مشروبات الکلی تا دو هفته خودداری کنید.بخیه هارا دستکاری نکنید.چنانچه علائم تا چند وز بهبود پیدا نکرده اند به پزشک مراجعه کنید.

هزینه ی انجام جراحی  چشم چقدر است؟

هزینه های جراحی بستگی به موارد مختلفی دارد.البته کلینیک و پزشک مربوطه نیز امری مهم است.در کلینیک بین المللی اراد تخفیفاتی به مراجعین داده میشود تا بتوانند با هزینه ی کمتر به  بهترین نتیجه دست پیدا کنند.علاوه بر این مشاوره ی زیبایی دراین کلینیک که توسط دکتر علیزاده صورت میگیرد رایگان است.

نتیجه

استفاده از روش های جراحی زیبایی چشم ها ،تاثیر بسزایی را در زیبایی و جوانسازی صورت شما دارد.این روش ها متعدد اند.درصورتی که قصد انجام روش های جراحی را برای جوانسازی دارید،باید در انتخاب پزشک دقت کنید.همچنین هزینه های این رو شها با یکدیگر فرق دارد و متفاوت است.
جراحی زیبایی چشم در کلینیک اراد،هر ساله طرفدارن و رضایت مندان زیادی را در کشور دارد.تمامی این عملهای جراحی تحت نظر دکتر علیزاده صورت میگیرد.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/nhth

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/lvzc

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.