زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

جراحی زیبایی صورت در کلینیک آراد :

جراحی زیبایی صورت در کلینیک آراد :

جراحی زیبایی صورت در کلینیک آراد :

با افزایش سن کم کم فکر و کابوس های ترسناک در ذهن آدم ها مخصوصا خانم ها  تداعی می شود که چهره ای چروکیده با لک های قهوه ای رنگ چهره را پیر و افسرده خواهند داشت.  امروزه می توان با انجام انواع روش ها و جراحی صورت دیگر نگران افزایش سن خود نباشید . همان طور که می دانید همراه با افزایش سن میزان تولید کلاژن در پوست  کاهش می یابد و کم کم سلول های سازنده رنگدانه توانایی خود را از دست می دهند.

خوشبختانه امروزه با تکیه بر علم و تکنولوژی می توان از تکنیک های مختلفی از انواع مشکلات و آسیب های پوست صورت را در کوتاه ترین زمان برطرف کرد و مجدداً احساس سر زندگی و شادابی را در چهره به وجود آورد.  در مطلب پیش رو ما قصد داریم توضیحاتی در مورد جراحی زیبایی صورت و روشی موثر در جایگزینی آن به شما معرفی کنیم.  پس پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

انواع جراحی زیبایی صورت :

امروزه متخصصان زیبایی عمل های زیبایی و جوان سازی صورت را با دو هدف مشخص انجام می دهند.  برخی از این جراحی ها برای زیبایی از دست رفته صورت انجام می شود و برخی دیگر به دلیل اتفاقات و حوادث طبیعی انجام خواهد شد.

حتی این فرایند زیبایی و جراحی در جهت برجسته سازی و جذاب کردن اعضاء صورت مورد استفاده قرار می گیرد.  جراحی پلک ها،  چانه،  گونه،  رفع چین و چروک ها و همه مشکلات ناشی از افزایش سن با این عمل ها برطرف خواهد شد.

زیبایی چهره یکی از موضوعاتی است که از بدو تولد و خلقت انسان ها مورد توجه بوده است اما متاسفانه گذر عمر  و حوادث نا خواسته باعث می شود که زیبایی چهره تحت تاثیر قرار گیرد.  برخی افراد با این موارد کنار می آیند اما برخی دیگر به دنبال راهی مناسب برای بازگرداندن زیبایی بدن هستند مخصوصاً اگر این زیبایی در ناحیه صورت باشد.

زیرا اعتماد به نفس  و موقعیت های اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.  زمانی که افراد از زیبایی چهره خود رضایت داشته باشند قطعاً دید بهتری نسبت به زندگی خواهند داشت و با اعتماد به نفس عالی مراحل زندگی را سپری می کنند.  اگر شما فکر می کنید که می توانید با انجام عمل های زیبایی احساس بهتری داشته باشید می توانید از  این روش ها استفاده کنید.  امروزه رایج ترین عمل های زیبایی در صورت عبارتند از

  • عمل زیبایی بینی
  • عمل جراحی گوش
  • برجسته سازی گونه ها
  • اصلاح فرم چانه
  • عمل زیبایی پلک
  • لیفتینگ پوست صورت
  • لیفت شقیقه
  • تزریق ژل و چربی

 می باشد که امروزه به دلیل دوره نقاهت طولانی مدت و عوارض پس از جراحی معمولاً متخصصین برای زیبایی صورت روش هایی با کم تهاجم را پیشنهاد می‌ کنند.  هر کدام از عمل های زیبایی بر اساس شرایط افراد و ناحیه درمان مورد استفاده قرار می گیرد.  در ادامه مطلب در مورد هر کدام از این روش ها توضیحاتی برای شما ارائه خواهیم داد.

عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی( رینوپلاستی) یا جراحی زیبایی بینی در چند سال گذشته تنها روش برای تغییر مدل بینی به شکل دلخواه بود.  اما امروزه با انجام جراحی بسته بینی می توان به نتایج مطلوبی دست یافت.  در این روش متخصصین عمل زیبایی را  بدون ایجاد برش در پره های بینی انجام می دهند اما تمرکز و دقت در این روش با عمل جراحی باز بینی، قابل مقایسه نخواهد بود.  زیرا با عمل جراحی باز می توان به راحتی به غضروف و استخوان های بینی دسترسی پیدا کرد و نواقص بینی بهتر از بین می رود.

در این عمل جراحی انواع مشکلات بینی مورد بررسی قرار می گیرد و متخصصین بر اساس مدل مورد نظر ،مراحل جراحی را پیش می برند.  عمل جراحی بینی امروزه در بین نوجوانان رواج زیادی پیدا کرده است اما این عمل قبل از سن بلوغ انجام نخواهد شد.

در عمل رینوپلاستی مشکلات از قبیل کجی و انحراف بینی،  پهنی  یا بزرگی بینی و قوز  بینی رفع می شود و نتایج قطعی آن پس از یک سال به وضوح قابل مشاهده خواهد بود .

همچنین عوارض نا خوشایند   و دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر می گذارید.  اما در روش های غیر جراحی برای اصلاح فرم بینی مانند تزریق ژل،  تزریق چربی،  لیفت با نخ و یا لیفت با جراحی بدون مشاهده عوارض نا خوشایند و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت طولانی مدت می توان نتایج مطلوبی حاصل کرد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های لیفت بینی توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود.

عمل زیبایی گوش :

اتوپلاستی یکی از از عمل های زیبایی گوش می باشد که در سنین مختلف قابل انجام خواهد بود.  در این عمل جراحی مشکلاتی از قبیل نا هماهنگ بودن گوش ها و  نا متقارن بودن گوش های بزرگ  مورد درمان قرار می گیرد و ظاهر ناخوشایند گوش تغییر خواهد کرد.

کودکانی که با گوش های باد بزنی یا میکی موسی متولد می شوند می توانند پس از ۵ سالگی برای این جراحی زیبایی صورت اقدام کنند.  تغییراتی که در این جراحی حاصل می شود در لاله گوش خواهد بود و توسط متخصصین گوش، حلق و بینی انجام می شود و با تغییر ساختار غضروف بینی فاصله لاله گوش به سر کمتر تر خواهد شد.

 ممکن است پس از جراحی اتوپلاستی با برخی از عوارض جانبی مواجه شوید پس بهتر است که برای این عمل متخصصین حرفه ای و با تجربه را انتخاب کنید تا دیگر  نیاز به جراحی مجدد گوش نباشد . حتی ممکن است پس از جراحی با عفونت هایی در ناحیه جراحی مواجه شوید.

عمل جراحی فک و چانه

یکی از جراحی‌ های زیبایی صورت که امروزه بسیار پر طرفدار است عمل های مربوط به اصلاح چانه می باشد.  معمولاً این جراحی برای کسانی که صورت زاویه دار ندارند انجام می شود . در این عمل متخصصین با تغییراتی در استخوان فک به اصلاح چانه می پردازند .  تا زاویه ای درست و متناسب در چهره ایجاد شود و عقب رفتگی و جلو بودن چانه را مورد درمان قرار می دهند.

در این عمل جراحی چانه هایی که عقب تر از برجستگی لب ها هستند با استفاده از جایگذاری پروتز به حالت طبیعی خود باز می گردند در برخی مواقع پس از انجام این جراحی متقاضیان با مشکلاتی از قبیل عفونت در این ناحیه مواجه می شوند.

  تزریق چربی یکی از بهترین روش ها برای زاویه سازی و برجسته کردن چانه خواهد بود.  در این روش با انتقال چربی ها از بخش های مختلف بدن به چانه می توان نتایجی طبیعی و زیبا حاصل کرد.

جراحی زیبایی پلک :

یکی از عمل های پر کاربرد و امروزی برای بازگرداندن زیبایی به چشم ها عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک می باشد . با این عمل جراحی زیبایی صورت و چشم ها چندین برابر می شود و مشکلاتی از قبیل پف چشم و  افتادگی پلک مورد درمان قرار می گیرد.  این عمل جراحی در هر دو پلک بالا و پایین قابل انجام است و به لیفت پلک نیز کمک می کند.

عمل بلفاروپلاستی تاثیری در تیرگی و گودی زیر چشم نخواهد داشت.  همچنین ممکن است پف چشم ها در برخی افراد به دلیل بیماری هایی از قبیل تروئید و اختلال در عملکرد کبد ایجاد شود که متخصصین پس از تشخیص علت راه کار های درمانی را ارائه می دهند و عمل جراحی برای این افراد انجام نخواهد شد.

اگر  برای عمل بلفاروپلاستی به مراکز غیر تخصصی و  پزشکان کم تجربه را انتخاب کنید قطعاً با عوارض نا خوشایند ی از قبیل

  • نا متقارن شدن پلک ها
  • کوتاهی پلک
  • برجای ماندن جای زخم
  • عفونت شدید
  • خونریزی
  • آسیب به بینایی

 مواجه خواهید شد و ممکن است شما نیاز به عمل های اصلاحی و مجدد داشته باشید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی چشم از قبیل بلفاروپلاستی،  کانتوپلاستی و اپی کانتوپلاستی توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود . همچنین برای کسانی که از عمل جراحی می ترسند.

روش های غیر جراحی از قبیل لیفت با نخ،  تزریق ژل،  بوتاکس و پلاسما جت پیشنهاد خواهد شد که هر کدام از این روش ها با توجه به شرایط افراد و اهداف آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی زیبایی صورت با لیفت :

این عمل جراحی جزء پر طرفدارترین جراحی ها در چند سال اخیر بوده است.  لیفتینگ و  کشیدگی پوست صورت برای نواحی مختلف صورت انجام می شود و هدف از انجام آن رفع چین و چروک های سطحی و عمیق پوست می باشد . متخصصین جراحی را با تکنیک های مختلف انجام می دهند که بر اساس نیاز متقاضیان و نتایج آن پیشنهاد خواهد شد.

عوارضی از قبیل خون مردگی پوست،  عفونت  و درد شدید باعث می شود که متخصصین روش های غیر جراحی را برای لیفتینگ و کشیدگی پوست صورت پیشنهاد کنند.  این جراحی معمولاً در بین خانم های جوان و مسن که بالای ۴۰ تا ۶۰ سال هستند پرطرفدار تر است که در کنار جوان سازی پوست سبب رفع افتادگی در نواحی مختلف صورت پیشانی و گردن خواهد شد.

  امروزه به دلیل عوارض نا خوشایند و دوره نقاهت پس از جراحی لیفت صورت، متخصصین روش های غیر جراحی را مانند تزریق چربی،  تزریق ژل،  هایفوتراپی،  آر اف فرکشنال،  لیفت با نخ، بوتاکس و …. را پیشنهاد خواهند داد . هر کدام از این روش ها نسبت به عمق چین و چروک ها و افتادگی پوست پیشنهاد می شود  اما روش های غیر تهاجمی همانند جراحی با لیفت،  نتایج دائمی و همیشگی به همراه نخواهد داشت و برای حفظ تاثیرات آن ها باید مجدداً تکرار شوند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های لیفت و جوان سازی پوست صورت با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دستگاه های به روز دنیا انجام می شود.

زیبایی صورت با تزریق چربی :

تزریق چربی یکی از روش های کم تهاجمی نسبت به عمل جراحی می باشد.  معمولاً متخصصین برای کسانی که به دلیل افزایش سن زیبایی صورت خود را از دست داده اند و به دنبال راهی مناسب برای

  • فرم دهی به اجزاء صورت
  • زاویه سازی صورت
  • جوان سازی پوست
  • فرم دهی به لب ها
  • اصلاح فرم بینی
  • برجستگی چانه
  • لیفت گونه ها هستند پیشنهاد می شود.

در این روش متخصص با استفاده از چربی های بخش های مختلف بدن مانند پهلو،  ران و شکم زیبایی را به صورت هدیه می دهند.  در این روش چربی ها با استفاده  از دستگاه های مدرن و به روز دنیا مانند لیپوساکشن استخراج می شود و پس از فیلتر شدن به بخش های مختلف صورت تزریق خواهد شد .

یکی ویژگی های خاص و منحصر به فرد تزریق چربی این است که در این روش نیاز به برش،  بخیه خونریزی و پانسمان نمی باشد و چربی ها با استفاده از سرنگ های ظریفی به نواحی مختلف صورت تزریق می شود.  چربی ها پس از تزریق به بافت های دیگر بدن متصل خواهند شد و امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد .

بنابراین نتایجی طبیعی و ماندگار حاصل خواهد کرد . به دلیل استفاده از چربی های بدن سیستم ایمنی بدن نیز نسبت به چربی های تزریق شده واکنشی نشان نمی دهد  و نتایجی طبیعی و ماندگار را حاصل خواهد کرد.  در ادامه مطلب شما را با نحوه انجام تزریق چربی به صورت، عوارض،  مراقبت ها و نتایج آن آشنا خواهیم کرد.

مراحل تزریق چربی به صورت :

زمانی که زیبایی صورت به دلایل مختلفی از قبیل افزایش سن،  وراثت، عدم مراقبت صحیح و …. از بین می رود.  پوست کم کم خشک می شود و با تحلیل رفتن رفتن چربی ها در بخش های مختلف صورت چهره لاغر، استخوانی و پیر نمایان خواهد شد.  همچنین آسیب هایی از قبیل افتادگی و شل شدگی پوست  و چین و چروک ها چهره را نا زیبا خواهد کرد.

متخصصین برای زیبایی  پوست صورت و همچنین اجزاء مختلف آن تزریق چربی را گزینه مناسبی می دانند.  این عمل زیبایی در طی سه مرحله استخراج چربی،  فیلتر کردن و  تزریق چربی انجام می شود که همه مراحل آن با بی حسی موضعی سپری خواهد شد.

 متخصصین قبل از ارائه این خدمات آزمایش ها و معاینات لازم را انجام می دهند  تا اطلاعات دقیقی در مورد شرایط جسمی متقاضیان حاصل کنند.

پس از مساعد بودن شرایط افراد یکی از اندام های بدن مانند شکم ، پهلو یا ران برای تخلیه چربی آماده می شود ابتدا پوست این ناحیه ضد عفونی و بی حس می شود.  برش ظریف در حدود ۲ تا ۳ میلی متر در این ناحیه ایجاد خواهد شد تا کانولای دستگاه لیپوساکشن در بافت چربی ها قرار گیرد.  سپس با حرکات کانولا و ایجاد گرما پیوند بین چربی ها شکسته می شود و از بدن خارج خواهد شد.

پس از استخراج چربی ها مرحله ی فیلتر کردن انجام می شود.  در این مرحله چربی های استخراج شده در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می گیرد  این دستگاه با حرکات چرخشی سلول های چربی را از ترکیبات دیگر ر جدا می کند تا برای تزریق به اجزاء صورت آماده شود.

در مرحله آخر بی حسی پوست صورت انجام خواهد شد و چربی ها با استفاده از سرنگ های ظریفی در بخش های مختلف صورت بر اساس نیاز متقاضیان تزریق می شود.  این تکنیک زیبایی برای درمان فرو رفتگی های شقیقه، زیر چشم و نا هموار ی های سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین سبب فرم دهی به گونه ها، لب ها و بینی خواهد شد و تاثیر بی نظیری بر زاویه صورت خواهد داشت .

تزریق چربی به صورت در حدود یک تا دو ساعت طول می کشد.  سپس متقاضیان می توانند کلینیک را ترک کنند و دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل پشت سر بگذارند.

زیبایی صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-زیبایی صورت

کاربرد ها و مزایای تزریق چربی به صورت

  • زیبایی صورت
  • اصلاح فرم بینی
  • برجسته سازی و فرم دهی به لب ها
  • کاهش فاصله بینی تا لب
  • برجستگی چانه و فک
  • لیفت و برجسته سازی گونه ها
  • درمان فرو رفتگی شقیقه ها
  • درمان فرو رفتگی و تیرگی زیر چشم
  • درمان افتادگی پلک
  • لیفت ابرو
  • لیفت پیشانی
  • زاویه دار کردن صورت
  • جوان سازی پوست
  • درمان انواع آسیب های پوستی
  • استحکام و قوام پوست
  • شفافیت و شادابی پوست
  • ترمیم و بازسازی پوست

مزایا :

تزریق چربی بهترین جایگزین برای عمل جراحی زیبایی صورت می باشد.

 در این روش دیگر افراد نگران برش های ایجاد شده در صورت خود نیستید و نیاز نیست که دوره نقاهت طولانی مدتی  پشت سر بگذارند.

 در این روش نیاز به تیغ جراحی ، برش و بخیه نخواهد بود.

 مراحل تزریق چربی با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود. این دستگاه ها فقط بر چربی های بدن تاثیر گذار خواهد بود و به بافت های دیگر بدن هیچ آسیبی وارد نخواهد کرد.

 تزریق چربی علاوه بر فرم دهی و حجم دهی به اجزاء مختلف صورت،  سبب جوان سازی و درمان انواع آسیب های پوستی خواهد شد و زیبایی صورت را چندین برابر خواهد کرد.

 هزینه تزریق چربی نسبت به عمل جراحی بسیار با صرفه تر خواهد بود و دیگر عوارض نا خوشایند ی پس از جراحی را تجربه نخواهید کرد.

 پس از تزریق چربی به دوره نقاهت کوتاه مدتی نیاز خواهید داشت  در صورتی که پس از جراحی باید چند روزی در بیمارستان بستری شوید  سپس دوره نقاهت طولانی مدتی را  در منزل سپری کنید و به مراقبت های دشوار و سخت بپردازید.

 هزینه تزریق چربی نسبت به جراحی مقرون به صرفه تر خواهد.  زیرا دیگر در این روش هزینه ای برای بستری شدن و اتاق عمل و مراقبت های دیگر پرداخت نخواهید کرد .

نتایج حاصل از تزریق چربی در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است در صورتی که پس از جراحی برای به دست آوردن نتایج مورد نظر باید ۹ ماه تا ۱ سال صبر کنید.

بهترین کاندیدای تزریق چربی به صورت چه کسی هستند ؟

مشاهده چین و چروک ها بر سطح پوست باعث می شود که افراد اعتماد به نفس و زیبایی صورت خود را از دست بدهند  از این رو متخصصین تزریق چربی را برای باز یابی زیبایی چهره پیشنهاد می کنند.

معمولاً این تکنیک زیبایی زمانی پیشنهاد می شود که چین و چروک ها و خطوط بر سطح  پوست عمیق شده باشد و راه کار های کلینیکی و زیبایی دیگر نتایج مطلوبی به همراه نداشته باشد.  تزریق چربی برای کسانی که به دنبال جایگزینی مناسب به جای عمل جراحی هستن پیشنهاد می شود.

 تزریق چربی برای کسانی مناسب است که بدنشان توانایی و قابلیت تخلیه چربی را داشته باشد زیرا برخی افراد به دلیل لاغری شدید، چربی کافی برای تخلیه نخواهند داشت.

 افرادی که درگیر بیماری های خاص مانند بیماری های مربوط به سیستم ایمنی،  انعقاد خون و بیماری های ویروسی و خود ایمنی هستند مناسب نمی باشد.

 همه افرادی که به دلایل مختلفی از قبیل تغذیه نا مناسب، افزایش سن، وراثت،  بیماری ها،  ورزش بیش از حد،  استعمال دخانیات و …. زیبایی چهره خود را از دست داده اند مناسب می باشد و نتایجی طبیعی و ماندگار به همراه خواهد داشت.

 شما عزیزان با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان و مشورت با متخصصان می توانید  بهترین گزینه درمانی را برای جوان سازی و باز گرداندن زیبایی به چهره خود استفاده کنید.  متخصصین پس از معاینه و بررسی شرایط شما تشخیص می دهند که آیا تزریق چربی برای شما نتایج مطلوبی دارد یا خیر؟؟ تا از هدر رفتن وقت و هزینه شما جلوگیری شود.

هزینه عمل زیبایی صورت با تزریق چربی چقدر است؟

بدون شک هزینه تزریق چربی برای زیبایی و جوان سازی پوست صورت نسبت به عمل جراحی مناسب تر خواهد بود.  شما با انجام این فرایند لازم نیست که هزینه‌ ای برای اتاق عمل،  بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های خاص پرداخت کنید.

در این روش هیچ ماده مصنوعی به بدن وارد نمی شود و  چربی های قسمت های مختلف بدن به ناحیه صورت منتقل می شود پس شما هزینه ای برای خرید فیلر های پوستی پرداخت نخواهید کرد.

 عوامل مختلفی از قبیل

  • محل درمان
  • میزان تخلیه چربی
  • تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده
  • دارو های تجویز شده
  • آزمایش ها و معاینه های لازم
  • مهارت و تخصص پزشک
  • تعرفه کلینیک

هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است  پس برای اطلاع بیشتر از هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان و مشاوران ما مشورت کنید.

زیبایی صورت با تزریق چربی چه عوارضی به همراه دارد ؟

اگر چه تزریق چربی  جایگزین مناسبی برای جراحی صورت می باشد اما این تکنیک زیبایی نیز با معایب و عوارضی همراه است.  البته، شما با انتخاب پزشک ماهر و مراجعه به مراکز تخصصی می توانید در حدود ۹۰ درصد عوارض جانبی این تکنیک زیبایی را کاهش دهید.   در ادامه مطلب چند  گزینه از عیب ها و عوارض پس از تزریق چربی  را به شما معرفی خواهیم کرد.

به  دلیل تورم و کبودی پس از تزریق چربی متقاضیان باید استراحت بیشتری داشته باشند و به دوره نقاهت چند روزه نیاز دارند.

 برخی افراد پس از تزریق چربی  با واکنش ها حساسیت زا مواجه خواهند شد  و ممکن است در حین تخلیه چربی  به دلیل بی کیفیت بودن دستگاه ها همچنین عدم مهارت پزشک به بافت های اصلی بدن آسیب وارد شود .

 پس از آن تزریق چربی احتمال  لخته شدن خون ( تجمع مایعات در زیر پوست) وجود دارد .

 هماتوم یا سروما از  دیگر عوارض پس از تزریق است که  قابل درمان می باشد.

  در برخی مواقع  برای تثبیت نتایج این تکنیک زیبایی را در طی چند جلسه انجام می شود.

 پس برای تزریق چربی به هیچ وجه به مراکز غیر معتبر و  پزشکان کم تجربه مراجعه نکنید و سلامتی خود را در اولویت قرار دهید.

مراقبت های قبل از تزریق چربی :

اگر تصمیم دارید برای زیبایی صورت خود تزریق چربی را انجام دهید بهتر از ۵ تا ۶ هفته قبل  از این تکنیک زیبایی نکات زیر را اعمال کنید.

مایعات زیاد بنوشید مهم نیست که شما می خواهید تزریق چربی را برای کدام از بخش صورت خود انجام دهید.

 شما باید چند هفته قبل از تزریق چربی با نوشیدن مایعات زیاد بدن و پوست خود را به خوبی هیدراته و آب رسانی کنید.

چند هفته قبل  از تزریق چربی توصیه می شود مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را به طور جدی کنار بگذارید. تا پوست و بدن شما برای انجام این تکنیک زیبایی آمادگی کامل داشته باشد.

 اگر دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مصرف می کنید حتماً مصرف آن ها را متوقف کنید زیرا این دارو ها  باعث افزایش گردش خون در بدن خواهد شد و قطعاً مراحل تزریق چربی را برای پزشک دشوار می کند.

یکی از اعضای خانواده را هنگام مراجعه به کلینیک به همراه خود داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه در شب اول پس از تزریق از شما مراقبت کند .

سعی کنید برنامه های خود را قبل از تزریق چربی طوری منظم کنید که تا بهبودی کامل در منزل به استراحت بپردازید تا نیاز نباشد از خانه خارج شوید.

در روز تزریق خونسردی خود را حفظ کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.  ممکن است پزشک به دلیل شرایط شما ترجیح دهد که تخلیه چربی با بی هوشی انجام شود بنابراین با پزشک همکاری کنید و حتماً بدن خود را برای این شرایط آماده کنید.

هنگام مراجعه به کلینیک صورت خود را از هر نوع آلودگی و آرایش پاک سازی کنید.

 از محصولات مراقبتی و آرایشی پوست استفاده نکنید.

 اگر در دو هفته قبل از روش های لایه برداری و لیزر استفاده کرده و یا تصمیم دارید انجام دهید پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت های پس از تزریق چربی :

پس از پایان مراحل تزریق چربی پزشک توصیه های لازم را برای شما بیان خواهد کرد. شما برای دست یافتن به نتایج مطلوب و زیبایی صورت خود باید همه مراقبت را به خوبی اعمال کنید.

 ممکن است پزشک برای محافظت از پوست شما یک لایه محافظ به نام لیپوساکشن بر پوست قرار دهد.  درد پس از تزریق چربی کاملاً طبیعی است و با دارو های تجویز شده برطرف می شود.

پس از تزریق چربی از ماساژ دادن،  فشار دادن و خاراندن پوست بپرهیزید .

تا سه روز از شست و شوی پوست و رفتن به حمام خودداری کنید .

تا یک ماه از محصولات آرایشی استفاده نکنید .

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی گرد و غبار خودداری کنید.

 از انجام فعالیت های ورزشی و جا به جایی اشیای سنگین همچنین خم شدن تا بهبودی کامل خودداری کنید.

برای شست و شوی صورت از آب ولرم و شوینده های ملایم و غیر معطر استفاده کنید.

 هنگام خوابیدن طاق باز بخوابید  و هنگام خوابیدن زیر سر خود را با استفاده از دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی ایجاد شده را کاهش دهید.

 استفاده از کمپرس سرد نیز می تواند در کاهش این عوارض به شما کمک کند.

تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا در هنگام تعویض لباس فشاری به صورت  وارد نشود.

دارو های تجویز شده را  با دوز معین و سر وقت مصرف کنید.

اثرات و نتایج :

تزریق چربی یکی از بهترین روش ها برای باز گرداندن زیبایی صورت و جوان سازی پوست  خواهد بود.  در این روش می توان نتایجی از قبیل

  • بهبودی  بافت پوست
  • جوان سازی و محو شدن چاله ها و نا همواری های سطح پوست
  • فرم دهی به لب ها و گونه ها
  • برجستگی چانه
  • اصلاح فرم بینی
  • زاویه سازی صورت
  • درمان گودی زیر چشم و شقیقه ها

را حاصل کنید.  مدت ماندگاری تزریق چربی در حدود ۳ تا ۵ سال خواهد بود البته در برخی افراد تا آخر عمر نتایج آن باقی می ماند.  مهم ترین عوامل در مدت ماندگاری این فرایند مهارت و تخصص پزشک،  ناحیه برداشت چربی ها ، اعمال مراقبت ها و سوخت و ساز بدن می باشد.

همچنین بهتر است که برای حفظ ماندگاری و سلامتی پوست خود هر چند ماه یک بار با متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در ارتباط باشید تا با بررسی های لازم تصمیمات جدی و موثری را برای شما اعمال کنند.

شما بلافاصله پس از تزریق چربی نمی توانید شاهد نتایج قطعی آن باشید چون باید عوارض ایجاد شده از بین برود تورم و کبودی ممکن است دو تا سه هفته با شما همراه باشد .

سپس می توانید کم کم شاهد نتایج درمان باشید . نتایج قطعی تزریق چربی پس از ۲ تا ۳ ماه قابل مشاهده خواهد بود.  در صورتی که پس از جراحی زیبایی صورت ،  یک سال طول می کشد تا شما نتایج نهایی را مشاهده کنید و در این دوره عوارض نا خوشایند ی را تجربه خواهید کرد.

دوره نقاهت پس از تزریق چربی چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی اعلام کردیم زیبایی صورت با تزریق چربی بسیار خفیف تر از عمل جراحی می باشد زیرا در این روش هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست  ایجاد نمی شود و شما نیاز به مراقبت های دشوار و دوره نقاهت طولانی مدتی نخواهید داشت .

پس از جراحی شما تا چند روز در بیمارستان بستری خواهید شد و پس از مرخص شدن تا دو ماه باید مراقبت های ویژه ای انجام دهید.  در صورتی که دوره نقاهت و استراحت پس از تزریق چربی دو تا سه روز می باشد سپس می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید و پس از یک هفته به فعالیت های بیرون از منزل بپردازید.

پس از تزریق چربی تا سه  همه عوارض به طور کامل از بین می رود و شما می توانید آرایش ملایم داشته باشید.

 شست و شوی پوست نیز سه روز پس از تزریق چربی امکان پذیر خواهد بود اما باید شست و شو با آب ولرم و شوینده های ملایم انجام شود.

سعی کنید تا چند روز پس از تزریق چربی از مصرف غذا های حساسیت زا مانند غذا های شور ، غذا های تند و سفت خود داری کنید تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.

متخصصین پس از تزریق چربی مصرف مایعات زیاد،  تغذیه مناسب و دوری از نور خورشید را توصیه می کنند. همچنین دارو هایی برای پیشگیری از عفونت و کاهش عوارض تجویز می‌ کنند که باید به موقع و اندازه کافی مصرف شود.

برای زیبایی صورت با تزریق چربی به چند جلسه نیاز داریم ؟

قبل از تزریق چربی حضور شما در جلسه مشاوره الزامی است .در این جلسه شرایط جسمانی شما بررسی می شود و معاینات لازم انجام می شود  پس از مساعد بودن شرایط زمان مناسبی برای تزریق تعیین می شود.

معمولاً تزریق چربی در طی یک جلسه انجام می شود که مدت زمان آن به میزان تخلیه چربی و تزریق آن بستگی دارد که در حدود یک تا دو ساعت طول می کشد.  البته بیشتر مدت زمانی صرف تخلیه و آماده سازی سلول های چربی خواهد شد.

برخی افراد به دلیل افتادگی شدید پوست و یا عدم مهارت پزشک یا دست یافتن به نتایج ثابت و پایدار به جلسات بیشتری نیاز پیدا می کنند که این جلسات با فواصل ۳ تا ۶ ماهه انجام می شود.

زیبایی صورت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-زیبایی صورت

زیبایی صورت با تزریق ژل :

تزریق ژل یکی از روش های کاملا غیر تهاجمی برای بازگرداندن زیبایی و جوانی چهره می باشد.  در این روش به جای فیلر های طبیعی چربی از فیلر های مصنوعی استفاده می شود . مدت ماندگاری تزریق ژل ها نسبت به تزریق چربی کمتر است و معمولاً برای کسانی پیشنهاد می ‌شود که از تکنیک لیپوساکشن هراس دارند یا بدنشان توانایی تخلیه چربی را ندارد .

ژل های تزریقی در سه نوع نیمه موقتی،  موقتی و دائمی ساخته می شود که ژل های نیمه موقتی به دلیل توان و ماندگاری پایین معمولاً طرفداران چندانی ندارد که در حدود ۳ تا ۴ ماه ماندگار خواهد بود. ژل های دائمی نیز به دلیل عوارض نا خوشایند مورد تایید متخصصان زیبایی قرار نمی‌ گیرد.  بهترین نوع فیلر های مصنوعی ژل های موقتی است که حاوی ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید می باشد.  این ماده با بدن انسان سازگاری کامل دارد و به مرور زمان در بدن جذب می شود .

مدت ماندگاری و تاثیرات این فرایند در حدود ۹ تا ۱۸ ماه خواهد بود البته برند و مارک، شرایط بدنی و پوستی افراد نیز در این موضوع موثر می باشد. تزریق ژل برای از بین بردن خطوط سطح پوست مانند خط بین دو ابرو ، خطوط خنده ، خطوط پنجه کلاغی و خط چانه موثر می باشد همچنین به دلیل خاصیت هیالورونیک اسید سبب شادابی و آب رسانی پوست خواهد شد.

ژل های تزریقی برای فرم دهی لب ها و گونه ها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به اصلاح فرم بینی نیز بپردازد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل با برند ها و مارک های جهانی انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می توانند نتایج عالی و رضایت بخشی حاصل کنند.

برای زیبایی صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی ؟

پاسخ دادن به این سوال کار راحتی نیست زیرا هر کدام از این روش ها مزایا و ویژگی های خاص خود را خواهد داشت و متخصصین بر اساس شرایط پوستی ، اهداف متقاضیان و جنس پوست هر کدام از روش ها را انتخاب خواهند کرد.

اگر بخواهیم در مورد مزیت های تزریق چربی نسبت به ژل های مصنوعی گفت و گو کنیم باید گفت تزریق چربی به دلیل این که فیلر های آن از بدن خود شخص تهیه می شود می تواند حجم بیشتری از تزریق را در صورت انجام داد اما،  برای تزریق ژل محدودیت هایی در اندازه تزریق وجود دارد.

 پس از تزریق چربی، چربی ها سریعاً به بافت های بدن متصل می شوند اما امکان جا به جایی ژل ها در زیر پوست وجود دارد و ممکن است سطح پوست را ناهموار کند.  نتایج حاصل از تزریق چربی طبیعی تر از ژل های مصنوعی می باشد و ماندگاری بالاتری دارد اما مراحل تزریق ژل نسبت به تزریق چربی ساده تر است و شما در زمان کوتاه تری می توانید تاثیرات درمان را مشاهده کنید.

در صورتی که پس از تزریق چربی میزان عوارضی مانند تورم و کبودی زیاد است و پس از یک ماه نتایج قطعی آن قابل مشاهده خواهد بود . یکی از مزیت های خاص تزریق ژل استخراج ژل ها در صورت عدم رضایت متقاضیان و بروز حساسیت ها و واکنش های پوستی می باشد . اما، این ویژگی در چربی های تزریقی وجود ندارد.

 پس از تزریق ژل می توان بلافاصله فعالیت های روزانه را آغاز کرد اما پس از تزریق چربی متقاضیان به چند روز استراحت در منزل نیاز دارند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.com/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d8%af/

نتیجه گیری :

امروزه می توان برای زیبایی صورت از روش های مختلفی مانند جراحی و روش های کم تهاجم تر استفاده کرد و دیگر انسان ها نگران پیری چهره خود نخواهند بود.  با این تکنیک های زیبایی می توان زیبایی را به چشم ها،  لب‌ ها و گونه‌ ها،  چانه و حتی پوست باز گرداند و احساس جوانی و شادابی را در افراد زنده کرد .

معمولاً عمل جراحی برای کسانی پیشنهاد می‌ شود که با افتادگی و شلی شدید پوست مواجه شده اند و پوست آن ها به طور کامل حالت ارتجاعی خود را از دست داده است.  در غیر این صورت متخصصین روش های کم تهاجمی مانند تزریق چربی و ژل را گزینه موثر تری می دانند.  تزریق ژل و چربی زمانی پیشنهاد می شود که چین و چروک ها و خطوط بر پوست کمی عمیق شده اند و راه کار های جوان سازی دیگر نتایج چندانی به همراه نخواهد داشت .

با مشاهده چین و چروک ها بر سطح پوست به دلایل مختلفی روحیه افراد و اعتماد به نفس آن ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.  بنابراین برای رفع این مشکلات باید روش های موثر و مفید را انجام داد.  پس بهتر است که برای دست یابی به نتایج مطلوب از روش های کلینیکی استفاده کنید که در طی این مطلب  با چند نمونه از آن ها آشنا شدید.

پس توصیه می کنیم که برای دست یافتن به نتایج مطلوب به مراکز تخصصی و پزشکان با تجربه مراجعه کنید و از رفتن به مراکز ارزان قیمت و نا معتبر بپرهیزید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های جوان سازی و زیبایی صورت توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  در این کلینیک هدف متخصصین و کادر درمانی جلب رضایت متقاضیان و کسب بهترین نتایج خواهد بود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/0yfk

لینک آپارات:https://aparat.com/v/3r9kf

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/Fe1kkl1q

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.