زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

جراحی بلفاروپلاستی پف چشم

جراحی بلفاروپلاستی پف چشم
جراحی بلفاروپلاستی پف چشم از جمله جز روشهای درمانی برای از بین بردن پف چشم هاست.پف زیر چشم افراد شیوع بیشتری را نسبت به پف پلک بالایی دارد. تمامی افراد دارای کیسه ی چربی در زیر چشم خود هستند.ممکن است به دلایل مختلفی این کیسه دچار تغییراتی شود.مثل بزرگ شدن حجم چربی که ذخیره شده است.
در برخی از افراد رابط های نگه دارنده شل میشوند و این چربی به صورت کیسه ای میشود.سرانجام باعث ایجاد پف زیر چشم میشود.

پف زیر چشم ودلایل ایجاد آن

پف زیر چشم دلایل مختلفی را دارد.اصلی ترین دلیل ان افزایش سن و پیری پوست است.از جمله دلایل ایجاد پف چشم عبارتنداز:
شل شدن پوست که ناشی از افزایش سن باشد،افزایش و تجمع یافتن بافت چربی به دلایل ارثی ایجاد شده باشد،حساسیت های هورمونی مثل کم کاری تیروئید،تجمع یافتن اب و نمک های اضافه در بدن به دلیل ایجاد بیماری های قلبی،کلیوی و..

انواع روشهای درمانی برای از بین بردن پف زیر چشم

درمان های مختلفی را برای این مشکل ارائه شده است.که امروزه پزشکان با توجهبه فرد مورد نظر از شیوه های درمانی مختلفی برای او استفاده میکنند. از جمله بهترین و اخرین درمانها برای پف چشم استفاده کردن از امپول های مفید برای رفع ان بوده است.این امپول ها تاثیر مثبتی را از خودنشان داده اند.تغییرات انها از کم تا عالی است.
بهترین برند موجود از انها درماهیل است.برای درمان با استفاده از این امپول،حداقل 6 جلسه در مدت زمان یک هفته است.
این دارو دارای حساسیت بسیار کمی است .ولی بیمار تورم ملایم و کبودی را به دلیل وجودسوزن تجربه میکند.مثل بقیه ی داروها استفاده از این دارو برای خانم ها باردار یا افرادی که دارای حساسیت پوستی هستند ممنوع است.
اخرین روش درمانی استفاده از جراحی بلفاروپلاستی پف چشم است. بزرگ ترین مزیتی که این روش دارد این است که سریع به نیتجه ی دلخواه خود میرسید.
برای انجام دادن این عمل باید به یک متخصص مراجعه کنید و همچنین قبل از عمل با اومشورت کنید و درصورت نبودن مشکل میتوانید این عمل جراحی را انجام  داده و زیبایی را به پلکهایتان برگردانید.

چه افرادی میتوانند از جراحی بلفاروپلاستی پف چشم بهرمند شوند؟

کسانی میتوانند از جراحی بلفاروپلاستی پف چشم بهرمند شوند که:سن انها حداقل 35 سال بوده و همچنین پف زیر چشم باعث ایجاد تغییرات بدی در چهره ی انها شده باشد.علاوه بر این نیز میتوان کسانی که جوانتر بوده ولی از این مشکل رنج میبرند از جراحی بلفاروپلاستی پف چشم برای انها استفاده شود.
فرد نباید بیماری زمینه ای خاصی را داشته باشد و همچنین سالم نیز باشد.
نباید از جراحی بلفاروپلاستی پف چشم انتظار داشته باشید که حلقه های سیاه اطراف چشمتان و نیز چین وچروکهای اطراف پلکتان را برطرف کند.برای رفع این مشکلات باید از روشهای درمانی دیگری استفاده کنید.

مزیت ها و کاربردهای جراحی بلفاروپلاستی پف چشم

ازجمله مزیت های  که استفاده از این روش درمانی دارد این است که روشی دائمی بوده و نیازی به مراجعه و یا ترمیم مجدد ندارد.علاوه بر این باعث میشود که چهره ی فرد زیباتر شود و همچنین طراوت وشادابی جوانی نیز به پوست او برگردد.همچنین جراحی بلفاروپلاستی پف چشم دوره ی نقاهت کوتاهی را دارد.

مراقبت های قبل ازانجام جراحی بلفاروپلاستی پف چشم

قبل از جراحی بلفاروپلاستی‌پف چشم از قدرت بینایی و همچنین برسی کردن لایه ی اشکی و نیز برسی کردن حرکات چشم و همچنین اعصاب حرکتی حسی صورت فرد و نیز برسی ابروها و قرینه بودنشان از جمله کارهای است که قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی پزشک باید به انها توجه کند.
علاوه بر این موارد باید وضعیت سلامتی بیمار از نظر مصرف دارویی خاص و همچنین ازمایشات لازمه چک گردد.

مراقبت های بعد از انجام جراحی بلفاروپلاستی پف چشم

بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی پف چشم ،یک تا دوروز بعد از عمل از کمپرس سرد استفاده کنید.به این ترتیب که ابتدا یک گاز رابر روی چشم یا پلکتان قرار میدهید و سپس کمپرس را به ارامی بر روی چشمتان میگذارید.
تا دوروز بعد از عمل زمانی که دراز میکشید بالشت بلند را زیر سر خود بگذارید.تا بیشتر از زمین فاصله داشته باشید.زیرا زمانی که بدن شما کمی شیب داشته باشد ورم و کبودی به حداقل میرسد.
درصورتی که پزشک شما برای شما داروی خاصی را تجویز کرد ،انهارا مصرف کنید.
به بخیه های خود دست نزنید.و انها را نکشید.بعد از یک هفته ویا پنج روز به کلینیک مراجعه و پزشک بخیه هارا خارج میکند.

هزینه ی انجام جراحی بلفاروپلاستی پف چشم

هزینه ی انجام جراحی بلفاروپلاستی پف چشم بستگی به پزشک و همچنین کلینیک مربوطه دارد.در کلینیک بین المللی اراد طرح های تخفیفی ویژه ای همراه با مشاوره ی رایگان در اختیار افراد قرار میگیرد.

نتیجه

جراحی بلفاروپلاستی پف چشم از جمله جز روشهای درمانی برای از بین بردن پف چشم هاست.پف زیر چشم افراد شیوع بیشتری را نسبت به پف پلک بالایی دارد.اصلی ترین دلیل ایجاد پف زیر چشم افزایش سن است.با افزایش سن رباط های نگه دارنده شل شده و چربی به سمت پایین پلک حرکت کرده باعث ایجاد پف چشم میشود.انجام دادن این عمل بیشتر برای افرادی که سن انها بالای 35 سال است.هزینه ی انجام این عمل بستگی به کلینیک و پزشک مربوطه دارد.

معرفی پزشک

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد از  انواع روشهای درمانی برای رفع پف چشمها و همچنین بلفاروپلاستی پف چشم توسط پزشک ماهر و باتجربه جناب آقای دکتر علیزاده صورت می گیرد.که مراجیعین بسیاری را در سراسر ایران دارد و تمامی انها رضایت کامل را دارند.
 برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/8287
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه از این لینک استفاده کنید: https://clinicarad.com/wtu3
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.