تفاوت لیزر آنجلا و مونالیزا

از دستگاه های لیزری که برای استفاده زیبایی واژینال مورد استفاده قرار می گیرد می توان به لیزر مونالیزا و ژولیت اشاره کرد.

برای مقایسه بین این دو لیزر بهتر است نگاه اجمالی به مشخصات و ویژگی های هر کدام داشته باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت تفاوت بین لیزر آنجلا و مونالیزا با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

تکنولوژی لیزر

با توجه به این که دستگاه مونالیزا تاچ و ژولیت هر دو از تکنولوژی مشابه بهره می گیرند می توان گفت که انتخاب هر کدام از این دو دستگاه بستگی به نظر فرد و پزشک دارد.

دستگاه مونالیزا تاچ از مهم ترین دستگاه های نسل co2 است که اشعه آن جذب پوست می شود.

اشعه لیزر co2 با ایجاد منافذ در سطح ناحیه تناسلی و بخش مرطوب به صورت کنترل شده کلاژن سازی آن ناحیه تا حد زیاد بالا خواهد رفت.

دستگاه مونالیزا نسبت به دستگاه ژولیت بافت سطحی را بیشتر را تخریب می کند در نهایت با ترمیم این بخش ناحیه تناسلی جوان و روشن می شود.

از دستگاه مونالیزا برای موارد زیر بهره برده می شود:

۱- روشن کردن ناحیه واژینال

۲- انجام لابیا پلاستی

۳- تنگ کردن واژن

۴- برطرف کردن سوزش و خشکی واژن

۵- درمان عفونت واژینال

۶- برطرف نمودن زگیل تناسلی

دوره نقاهت لیزر مونالیزا در مقایسه با لیزر ژولیت

استفاده از لیزر مونالیزا نسبت به ژولیت دارای نقاهت کمتر خواهد بود.

در استفاده از لیزر به دوره ای که ممکن است مقداری سوختگی، سوزش و قرمزی روی پوست ایجاد شود تا زمان بهبود آن دوره نقاهت می گویند.

در استفاده از لیزر مونالیزا این زمان وجود نخواهد داشت و یا کوتاه خواهد بود.

لیزر ژولیت دوره نقاهت آزاردهنده ای نخواهند داشت و در زمان کوتاهی برطرف خواهد شد.

دردناک بودن لیزر

در استفاده از لیزر نسل جدید از فناوری کولینگ و یا خنک کننده استفاده می شود و باعث می شود درد لیزر احساس نشود.

لیزر مونالیزا دارای فناوری کولینگ می باشد و درد را تا حد زیاد کاهش می دهد.

نتیجه بخشی لیزر

میزان نتیجه گرفتن از یک دستگاه لیزر بستگی به پوست و تجویز نوع لیزر توسط پزشک دارد.

لیزر مونالیزا تاچ توانسته رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند.

هزینه لیزر

لیزر مونالیزا و ژولیت دارای عملکرد مشابه می باشد، اما هزینه استفاده از دستگاه لیزر مونالیزا برای افراد کمتر است.

میزان نتیجه بخشی و اثر گذاری لیزر از جمله عواملی که در هزینه نهایی آن تاثیر گذار خواهد بود.

هرچه نتیجه بخشی بیشتر باشد تعداد جلسات لیزر و هزینه آن کمتر خواهد بود.

در زمان معالجه تمام موارد و دیگر موضوعات لازم برای فرد توضیح داده می شود تا با آگاهی بیشتر به انتخاب دستگاه لیزر بپردازد.

لیزر آنجلا چیست؟

بسیاری از خانم ها به دلیل افزایش سن و ورود به سنین یائسگی بدلیل کاهش سطح استروژن در بدن به مشکلات بسیاری مانند: خشکی واژن، عفونت واژن، تیرگی ناحیه تناسلی، گشادی واژن و یا شلی شدگی واژن دچار خواهند شد.

بیماری های مربوط به ناحیه تناسلی بانوان این عوامل شامل عوارضی مانند: سوزش واژن، خارش شدید واژن، درد در ناحیه تناسلی، خونریزی ناحیه تناسلی و درد زمان رابطه جنسی را تجربه خواهند کرد و برایشان آزاردهنده خواهد بود.

از جدیدترین روش های درمان برای رفع مشکلات ناحیه تناسلی در بانوان استفاده از دستگاه لیزر آنجلا است.

برترین و هوشمند ترین تکنولوژی در زمینه لیزر و از روش های درمان بیماری مربوط به ناحیه تناسلی زنان بوده و برای درمان در این حوزه شناخته شده.

استفاده از دستگاه لیزر آنجلا به دلیل غیر تهاجمی بودن در زمینه درمان و عمل زیبایی دستگاه تناسلی بانوان کاربرد زیادی دارد.

لیزر آنجلا محدودیت سنی نداشته و خانم‌‌‌های جوان و تمام دختران باکره جهت زیبایی واژن و سلامت ناحیه تناسلی و بهبود اعتماد به نفس در رابطه‌ جنسی و افزایش حس اعتماد به نفس  می توانند از خدمات این دستگاه استفاده کنند.

لیزر آنجلا بدون نیاز به بستری و بدون بیهوشی و با بی‌حسی موضعی و بدون احساس درد به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به جراحی سنگین نمی باشد.

کاربردهای درمانی لیزر آنجلا

۱- درمان بی‌اختیاری و تکرر ادرار خفیف

۲- درمان عفونت‌ ناحیه تناسلی و عفونت مربوط به واژن

۳- درمان خشکی واژن

۴- درمان رابطه جنسی دردناک

۵- درمان خروج باد از واژن

۶- درمان شلی شدگی و افتادگی واژن

۷- درمان آتروفی واژن که به دلیل بیماری، یائسگی، انجام عمل جراحی، شیمی درمانی و یا شیردهی ایجاد شده.

۸- درمان زگیل‌ تناسلی بانوان

۱۰- نتیجه‌ بخشی سریع

۱۲- ماندگاری طولانی مدت

نحوه کارکرد دستگاه لیزر آنجلا

دستگاه لیزر آنجلا اشعه لیزر را به کمک یک پالس به نام اسمارت پلاس به بافت مورد نظر وارد می کند.

این دستگاه این قابلیت را دارد که تعداد نقاطی که باید اشعه به بافت بتابد را تنظیم کرده و در دو مرحله انجام شود.

در مرحله اول پالسی با انرژی بالا در مدت زمان کم به بافت وارد شده و میکرون بافت را تخریب می کند.

در مرحله دوم پالسی با انرژی کم در مدت زمانی طولانی حرارتی عمیق را در محل ایجاد می کند و باعث می شود که در بافت عروق جدید ایجاد شود و باعث کلاژن سازی به دلیل تحریک در فیبروبلاست‌ خواهد شد.

مدت زمان انجام لیزر آنجلا چند دقیقه می باشد؟

مدت زمان انجام لیزر آنجلا بستگی به نوع درمان داشته و بین ۳ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود.

آیا برای استفاده از لیزر آنجلا نیاز به بیهوشی می باشد؟

برای انجام لیزر آنجلا برای داخل واژن نیاز به بیهوشی و بی حسی نمی باشد اگر از لیزر آنجلا برای انجام عمل زیبایی زنان مانند لابیاپلاستی استفاده شود پزشک از کرم‌ بی‌حس کننده موضعی استفاده خواهد کرد.

دوره نقاهت لابیاپلاستی با آنجلا چه مدت زمانی می باشد؟

این روش درمانی دوره نقاهت کوتاه مدتی خواهد داشت و باید حداقل به مدت یک هفته از برقراری رابطه جنسی و ورزش ها مانند: دوچرخه سواری و شنا و رفتن به استخر اجتناب ورزید.

امنیت دستگاه لیزر آنجلا

پس از استفاده از دستگاه لیزر آنجلا و پس از گذشت ۱۰ روز از انجام آن نتایج بهبود بیمار و نتایج عمل زیبایی واژن قابل مشاهده است.

برای ماندگاری طولانی مدت باید حداقل سه جلسه لیزر درمانی انجام شود.

از دیگر ویژگی های دستگاه لیزر آنجلا دارا بودن ماندگاری بالا و طولانی مدت است.

تا چندین سال پس از انجام لیزر در حوزه درمان و در حوزه زیبایی این عمل ماندگار است پس از گذشت دوسال از انجام لیزر آنجلا نیاز به انجام یک جلسه لیزر درمانی است.

تفاوت لیزر آنجلا و مونالیزا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد- مونالیزا

جوان سازی واژن با لیزرآنجلا

انجام عمل لابیا پلاستی با روش لیزر آنجلا احتمال عفونت ناحیه تناسلی را به میزان زیادی کاهش می دهد.

درمان زگیل تناسلی با لیزرآنجلا

در این روش به دلیل نفوذ عمیق اشعه لیزر بر روی بافت زگیل ضایعات پوست هدف گیری شده و سوزانده می شود.

در این روش عوارضی مانند احساس درد و سوزش در کمترین میزان خود است و آسیب به بافت بیشتر از ۱ میلی متر در عمق پوست فراتر نمی رود.

استفاده از لیزر برای درمان زگیل تناسلی اغلب برای زگیل بزرگتر کاربرد دارد به دلیل سهولت روش استفاده از لیزر نسبت به سایر روش ها در درمان زگیل تناسلی بسیار مورد توجه بیماران قرار گرفته.

تنگ کردن واژن با لیزر آنجلا

در روش جراحی تنگ کردن واژن با لیزر آنجلا قسمت ۲ تا ۳ سانت ورودی واژن تنگ می شود.

از عوارض این عمل رابطه جنسی دردناک است.

در روش تنگ کردن واژن با لیزر تنگ کردن واژن به صورت عمقی انجام می شود و تمام طول واژن تنگ خواهد شد.

درمان عفونت واژن با لیزرآنجلا

لیزر آنجلا برای درمان عفونت واژن و درمان عفونت تناسلی از بهترین راه های درمانی است. لیزر آنجلا از بهترین روش های غیر دارویی برای درمان عفونت واژینال می باشد.

این روش علاوه بر درمان عفونت در رفع کامل ترشحات واژن، رفع سوزش، کاهش خارش و در کاهش درد در ناحیه تناسلی موثر است.

از مزیت های درمان عفونت واژن با لیزر آنجلا به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

۱- لیزرآنجلا باعث بازسازی بافت داخلی و هیدراته نمودن محیط واژن می شود.

۲- لیزر آنجلا موجب بهبود اسیدی بودن محیط داخلی واژن خواهد شد.

۳- درمان عفونت واژن با کمک لیزر به سلامت واژن و بهبود عملکرد آن کمک خواهد کرد.

۴- با لیزر آنجلا خشکی واژن کاهش یافته و میزان ترشحات و رطوبت واژن افزایش می یابد.

مونالیزا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-مونالیزا

درمان بی اختیاری ادرار با لیزر آنجلا

برای درمان بی اختیاری ادرار و یا درمان تکرر ادراری به کمک لیزر می توان گفت نزدیک به ۹۰ درصد بیماران بیان کرده اند بی اختیاری آن‌ها به کمک این روش درمان شده است.

سخن آخر درباره لیزر آنجلا

لیزر آنجلا به دلیل تحریک کلاژن سازی در ناحیه مثانه و مجاری ادرار باعث تقویت و جوان سازی بافت این ناحیه شده و قدرت انعطاف پذیری این ناحیه را بیشتر می کند  و موجب می شود قدرت مثانه برای کنترل و خروج ادرار بیشتر شود.

اگر شما عزیزان هم به دنبال کلینیک معتبر جهت درمان خود زیر نظر متخصصان باتجربه می باشید، پیشنهاد ما به شما عزیزان مراجعه به کلینیک تخصصی آراد است.

اوزون تراپی واژن تهران

تنگ کردن واژن و انواع مختلف آن

سفید سازی واژن

آشنایی بیشتر با کلینیک تخصصی آراد

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آراد یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در سطح جهانی آماده ارائه هرگونه خدمات زیبایی به شما عزیزان می باشد.

شما با مراجعه به کلینیک تخصصی آراد می توانید از تخفیفات این کلینیک جهت کاهش هزینه های درمانی خود و دریافت بهترین نوع درمان استفاده نمایید.

همچنین کلینیک تخصصی آراد دارای محیطی تمیز و آرام بخش می باشد تا شما عزیزان در حین درمان و پس از درمان دچار استرس اضطراب و عوارض درمانی نشوید.

با مراجعه حضوری به کلینیک تخصصی آراد از مشاورین این کلینیک در خصوص درمان خود بهره مند شوید.

با مراجعه به کلینیک تخصصی آراد از زیبایی بیشتری بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

آپارات:https://aparat.com/v/fWB07