زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تزریق چربی در کلینیک تخصصی بین المللی آراد

تزریق چربی در کلینیک تخصصی بین المللی آراد

تزریق چربی در کلینیک تخصصی بین المللی آراد :

همراه با افزایش سن شاهد کاهش حجم صورت و دیگر بافت های بدن خواهید بود و نشانه های پیری بر چهره نمایان می شود . به مرور زمان بالشتک های چربی در قسمت های مختلف بدن رو به تحلیل می رود و با استخوانی شدن ظاهر اندام ، چین و چروک ها و خطوط عمیق تر خواهد شد. امروزه از روش های زیادی می توان برای جبران چربی های از دست رفته و از بین بردن چین و چروک ها استفاده کرد.

تزریق چربی یکی از روش های جوان سازی موثر است که در کنار جوان سازی به حجم دهی بخش های مختلف بدن می پردازد که در چند سال اخیر طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است.  در طی مطلب پیش رو قصد داریم به بررسی  کاربرد ها،  عوارض،  مراقبت ها و تاثیرات این فرایند زیبایی بپردازیم.

اما، قبل از ارائه توضیحات در مورد این فرایند زیبایی باید برخی نکات را برای شما بازگو کنیم.

در سال ۱۳۹۷ در حدود ۷۰ هزار نفر از متقاضیانی که تزریق چربی انجام داده اند ۹۰ درصد آن ها توانسته اند به نتایج رضایت بخش دست یابند.

دوره بهبودی و ریکاوری پس از تزریق در حدود یک  هفته  خواهد بود و عوارض ناشی  از این فرآیند حداکثر تا دو هفته طول می کشد.‌

این فرایند زیبایی جزء روش های کم تهاجم محسوب می شود و به دلیل استخراج چربی ها با استفاده از دستگاه لیپوساکشن نسبت به تزریق ژل تهاجم بیشتری خواهد داشت. این تکنیک بدون خونریزی، درد و ایجاد زخم بر سطح پوست انجام خواهد شد اما نسبت به تزریق ژل ماندگاری بیشتری دارد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

تزریق چربی چیست ؟

تزریق  چربی یکی از بهترین روش های زیبایی و جوان سازی است که  چربی های  بدن خود شخص که مورد استفاده قرار می گیرد. چربی ها نوعی حجم دهنده ها  تزریقی هستند که با قرارگیری در زیر لایه پوست سبب جوان سازی و حجم دهی پوست خواهد شد .

فیلر ها در انواع مختلفی وجود دارند که تزریق ژل نیز یکی از آن ها خواهد بود ؛ اما ژل ها جزء فیلر های مصنوعی معرفی می شوند و چربی ها در دسته ژل های طبیعی قرار می گیرند.  برای انجام جوان سازی پوست با چربی از چربی های بدن خود شخص استفاده می شود .‌ مدت ماندگاری این روش نسبت به تزریق ژل بیشتر است و به دلیل استفاده از بافت های چربی بدن دچار حساسیت و واکنش های آلرژیک نخواهند شد و مطمئنا عوارض چندانی پس از تزریق تجربه نخواهند کرد.

زمانی که شما در بخش های مختلف صورت و بدن خود دچار فرورفتگی یا کاهش حجم شدید ، می توانید برای جوان سازی و جبران چربی های از دست رفته  این فرایند زیبایی را انجام دهید . اگر به دنبال روشی مناسب برای ماندگاری طولانی مدت هستید و تزریق ژل برای شما دوام چندانی ندارد چربی ها گزینه مناسبی خواهند بود.

برای بهبود انحنای سطح کانتور بدن و صورت این فرآیند بسیار مناسب است است و هیچ جای زخمی بر پوست  باقی نماند.  چربی ها را می توان به بخش های مختلف بدن از قبیل سینه ، باسن و حتی اندام تناسلی تزریق کرد و به صورت کاملا طبیعی زیبایی را به بخش های مختلف بدن باز می گرداند.

مراحل تزریق چربی :

در این تکنیک زیبایی متخصصین شرایط جسمانی متقاضیان را مورد بررسی قرار می‌ دهند و آزمایشات و معاینات لازم را انجام می دهد.  سپس متخصصین پس از انتخاب ناحیه تخلیه چربی این عمل را بااستفاده از دستگاه لیپوساکشن انجام می دهند .

چربی ها پس از استخراج استریل و خالص سازی شده و با استفاده از سرنگ های مخصوص به ناحیه مورد نظر تزریق خواهند شد . به طور کلی این فرایند در سه مرحله ۱. استخراج چربی ۲.  خالص سازی و انتقال ۳.  جایگذاری انجام می شود که توضیحات کاملی در مورد آن ها ارائه خواهیم داد.

۱. استخراج چربی ها

قبل از این که متخصصین مراحل انجام تزریق را انجام دهند با کمک شما محل مناسبی را برای تخلیه چربی مشخص می کنند و با استفاده از از دارو های بی حسی مراحل انجام آن به راحتی سپری خواهد شد.‌ پس از بی حسی پوست برش کوچکی به اندازه ۲ تا ۳ میلیمتر در محل تخلیه چربی ایجاد می شود تا بتوان با استفاده از دستگاه لیپوساکشن مقدار مورد نیاز  چربی را استخراج کرد.

۲. خالص سازی و انتقال

پس از پشت سر گذاشتن مرحله تخلیه چربی برای خالص سازی چربی ها آن ها را در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می دهند.‌ این دستگاه با نیروی گریز از مرکز و حرکات چرخشی ناخالصی های موجود در چربی های استخراج شده را جدا می کنند و پس از آماده شدن چربی ها با استفاده از سرنگ های مخصوص به ناحیه مورد نظر تزریق خواهند کرد.

۲. جایگذاری

در طی این مرحله ابتدا ناحیه دریافت چربی آماده می شود متخصصین با استفاده از سرنگ های مخصوص چربی ها را به زیر بافت پوست منتقل می کنند. متخصصین در این مرحله ممکن است از تکنیک های مختلفی استفاده کند معمولاً سوزن تزریق چندین بار وارد پوست می شود و در هر بار کمی چربی در زیر پوست تزریق خواهد شد. در هر بار تزریق  ،  خطی از چربی در زیر لایه های زیر پوست جایگذاری خواهد شد تا شبکه ای از این خطوط در این ناحیه تشکیل شود.

برای انجام تزریق متخصصین برای دستیابی به نتایج دلخواه و حجم مناسب تزریق را در چند مرحله انجام می دهند و در برخی مواقع برای رسیدن به حجم مورد نظر محل تزریق را ماساژ خواهند داد.  نوع جایگذاری چربی ها در زیر پوست برای متخصصین متفاوت است و برخی پس از تزریق ناحیه مورد نظر را ماساژ نخواهند داد . مراحل تزریق به نظر خود پزشک بستگی دارد و نمی‌ توان گفت کدام یک از تکنیک ها بر دیگری برتری دارد.

چربی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد -چربی

مزایای تزریق چربی :

برای انتقال چربی ها به بخش های مختلف بدن از چربی های خود شخص استفاده می شود.  بنابراین متقاضیان به ندرت دچار واکنش های آلرژیک  و حساسیت زا خواهند شد. زیرا بدن آن ها نسبت به چربی های بدن خود واکنش نشان می‌ دهند.

نتایج حاصل از این فرایند طبیعی ماندگار و ایمن است. چون  این فرآیند به زیبایی جزء روش های کم تهاجمی و تاثیرگذار بر جوانسازی پوست می‌باشد.

دستگاه هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد کاملاً ایمن و پیشرفته طراحی شده اند.

در مراحل انجام این روش برش های عمیق بر سطح پوست ایجاد نشده و کمترین میزان درد و خونریزی را تجربه خواهید کرد .

نتایج حاصل از تزریق کاملاً طبیعی است و چربی ها پس از تزریق به بافت های دیگر بدن متصل می شوند و امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد.

کاربرد ها :

  • تزریق چربی در صورت

با استفاده از این روش می توان چین و چروک‌ ها و خطوط ایجاد شده در صورت را در مدت زمان کوتاهی برطرف کنید. با این روش خطوط حاصل شده در کناره چشم ها ، بین دو ابرو ، خطوط افقی پیشانی ، خط خنده  و ….را می توان به صورت کاملا ایمن از بین برد . برای جوان سازی پوست و تزریق به صورت از چربی های شکم و ران استفاده می شود. که با استفاده از دستگاه لیپوساکشن استخراج شده و پس از جدا سازی ناخالصی ها به بخش های مورد نظر صورت تزریق خواهد شد.

با این فرایند زیبایی می توان فرورفتگی هایی که به دلیل افزایش سن یا بروز آکنه ها و جوش ها بر سطح پوست نمایان شده را برطرف کرد.  حجم دهی به لب ها ، بهبود کانتور خط فک ، عقب رفتگی چانه و موارد این گونه را می توان با این فرایند از بین برد.

  • تزریق چربی در پستان ها

اگر شما می خواهید حجم سینه های خود را کمی افزایش دهید انتقال چربی به سینه گزینه مناسبی خواهد بود.  البته برای انجام این عمل شکل و بافت سینه شما باید مطلوب باشد . اگر میزان افتادگی سینه های شما شدید باشد و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده باشد شما نمی توانید به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یابید.

حتی اگر ایمپلنت سینه انجام داده اید  و می‌ خواهید نتایج حاصل از آن را بهبود ببخشید چربی ها می توانند در حفظ ظاهری سینه های شما کمک کننده باشد با این روش می توانید به رفع نواقص ایمپلنت سینه بپردازید.

  • حجم دهی به باسن

یکی از کاربرد های دیگر این فرایند زیبایی بهبود انحنای بیشتر باسن و خوش حالتی آن می باشد که به لیفت باسن برزیلی معرفی می باشد. در این روش بدون نیاز به جایگذاری ایمپلنت،  حجم باسن افزایش می یابد.  برای حجم دهی به باسن متخصصین چربی ها را از  نواحی بخش‌ های دیگر بدن مانند شکم یا ران ها استفاده می کنند.

  • جوانسازی پوست دست

برای جوان سازی پوست دست این فرایند زیبایی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود . همان طور که می دانید با افزایش سن حجم دست ها کاهش می یابد و تاندون ها و عروق سطحی در این ناحیه بیشتر مشاهده خواهد شد. شما می توانید با این فرایند زیبایی ظاهری زیبا به دست های خود ببخشید.

 بهترین کاندیدای تزریق چربی چه کسانی هستند ؟

کسانی که در بخش های مختلف صورت  و بدن خود دچار فرورفتگی و کاهش حجم چربی ها شده اند .

کسانی که به دنبال نتایجی موثر تر و ماندگار نسبت به تزریق فیلر های دیگر مانند ژل های موقتی هستند.

افرادی که به دنبال روشی مناسب برای بهبود انحنای سطحی کانتور بدن یا صورت خود هستند و قصد دارند جای زخم و اسکار های ایجاد شده بر سطح پوست دست یا صورت خود را از بین ببرند.

کسانی که زیبایی و فرم سینه خود را از دست داده اند و یا از نتایج ایمپلنت پستانی خود رضایت ندارند و می خواهند از این روش برای بازسازی و ترمیم فرم سینه های خود استفاده کنند.  زیرا گاهی مواقع بعد از ایمپلنت در ناحیه پستان هماهنگی‌ هایی مشاهده می شود که با استفاده از چربی های تزریقی می توان فرم سینه را بهبود بخشید.

برخی افراد نیز به دلیل ابتلا به سرطان سینه مجبورند بخشی از سینه خود را تخلیه کنند تزریق چربی برای این افراد گزینه مناسبی خواهد بود و به بازسازی کلی سینه می پردازند.  البته برای تزریق به این ناحیه باید در ۲ تا ۴ جلسه به کلینیک مراجعه کنید.

کسانی که از فرم باسن خود رضایت ندارند و به دنبال روشی مناسب برای افزایش حجم و زیبایی باسن خود هستند.

کسانی که بدنشان توانایی تخلیه چربی را داشته باشد .

افرادی که به دلیل افزایش سن حجم بخش های مختلف صورت و بدن خود را از دست داده اند و بدنشان حالتی استخوانی پیدا کرده است.

به طور کلی کسانی می توانند از این فرایند زیبایی بهره‌مند شوند که درگیر بیماری های سیستم گردش خون نمی باشند از نظر سلامتی در شرایط مساعد قرار دارند و می توانند انتظار واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل پیدا کنند.

چربی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد -چربی

عوارض تزریق چربی چیست ؟

خوشبختانه این فرایند زیبایی جزء کم عارضه ترین و ایمن ترین روش های جوانسازی محسوب می شود . بروز عوارض جانبی در این روش به ندرت اتفاق می افتد اما مشاهده عوارض طبیعی از قبیل ورم و کبودی خواهید بود که پس از دو هفته بدون احساس درد از بین می رود.

متخصصین در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد عوارض و خطرات این فرایند زیبایی برای زیبا جویان عزیز شرح خواهند داد. بروز برخی از عوارض به شرایط متقاضیان بستگی دارد. اما برخی از عوارض در همه روش های جوان سازی کاملاً مشترک است.  در ادامه مطلب چند مورد از عوارضی که در همه روش های جوانسازی کم تهاجم حتی روش‌ های جراحی مشاهده می شود را به شما معرفی خواهیم کرد. که البته در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تا کنون این عوارض گزارش نشده است .

  • بروز واکنش های آلرژیک و حساسیت زا
  • بی حسی موضعی در ناحیه تزریق
  • عفونت
  • اختلال در حواس پوستی
  • ایجاد اسکار یا زخم شدید
  • واکنش بدن نسبت به چربی های تزریق شده بدون رعایت نکات ایمنی
  • آسیب به ساختار های عمیق پوست به دلیل تجربه کم پزشک
  • نتایج نا مطلوب
  • نا متقارن شدن بدن یا صورت
  • افزایش تعداد جلسات تزریق

برخی از عوارض اعمال شده به مهارت و تجربه پزشک بستگی دارد بنابراین شما برای انجام این فرایند زیبایی باید کلینیک های تخصصی و معتبر را انتخاب کنید.

همه مراحل تزریق با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود.  احساس درد در متقاضیان بستگی به آستانه تحمل آن ها دارد ممکن است شما در حین تزریق صورت کمی احساس درد داشته باشید و برخی از متقاضیان دیگر چنین احساسی نخواهند داشت.

در هنگام تخلیه چربی برش بسیار کوچکی در حدود ۲ تا ۳ میلی متر در ناحیه استخراج ایجاد می شود و کانولا ی  دستگاه لیپوساکشن در بافت چربی قرار می گیرد . بنابراین جای زخم عمیقی در پوست مشاهده نخواهد شد. عوارض ناشی از تزریق پس از دو هفته به طور کامل از بین می رود.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل و چربی توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود . در این کلینیک هیچ گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک ارائه نشده است.

هزینه تزریق چربی چقدر است ؟

به دلیل مراحل تزریق و استفاده از دستگاه های پیشرفته هزینه این روش نسبت به تزریق ژل بیشتر است اما مطمئناً شما نتایج طبیعی تری از این فرایند حاصل خواهید کرد. تزریق فیلر های چربی به بخش های مختلف بدن انجام می شود و ممکن است برخی افراد به چند جلسه تزریق نیاز داشته باشد .

مثلاً برای تزریق به سینه باید دو تا سه جلسه شما در کلینیک حضور داشته باشید و پس یکی از عاملان دیگر که باعث تغییر در هزینه ها می شود تعداد جلسات تزریق خواهد بود.  دستگاه‌ ها و تجهیزات مورد استفاده،  میزان مهارت و تخصص پزشک،  مدت زمان انجام تزریق،  موقعیت جغرافیایی کلینیک از موارد تاثیر گذار بر هزینه ها می باشد.‌

در کلینیک زیبای آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با تعرفه های مناسب و استاندارد ارائه می‌ شود و شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

چربی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد -چربی

مراقبت های قبل از تزریق چربی :

قبل از اقدام به هر عملی برای انجام این فرایند زیبایی در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک و معتبر بودن کلینیک تحقیق کنید و مطمئن شوید که پزشک شما در این زمینه مهارت کافی دارد و دستگاه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد با کیفیت و استاندارد هستند.

در جلسه مشاوره شرکت کنید و با پزشک در مورد انتظارات و اهداف خود گفت و گو کنید.

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید .

دو هفته قبل از انجام فرآیند تزریق از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون ،دارو های ضد التهابی،. ویتامین ها،  مکمل ها دم نوش ها و دارو های گیاهی خودداری کنید .

دو هفته قبل از تزریق ، مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی کنار بگذارید.

شب قبل از تزریق دوش بگیرید و نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنید.

هنگام مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد بپوشید.

آزمایش هایی که پزشک برای شما در نظر گرفته را انجام دهید و نتایج آن را در اختیار پزشک قرار دهید.

مراقبت های پس از از تزریق چربی :

سعی کنید چند روزی پس از تزریق استراحت کامل داشته باشید .

از پوشیدن لباس های زبر و تنگ خودداری کنید.

اگر تاثیر در ناحیه صورت انجام شده زیر سر خود را با استفاده از دو بالش بلند نگه دارید تا از میزان تورم ناحیه تزریق بکاهید.

تا دو هفته پس از تزریق از مصرف انواع دخانیات خودداری کنید .

مایعات زیاد بنوشید .

تغذیه مناسب داشته باشید و از مصرف غذا های شور ، چرب و پرکالری خودداری کنید.

دارو های تجویز شده را سر وقت مصرف کنید.

تا دو روز از رفتن به حمام خودداری کنید.

تا بهبودی کامل از رفتن به سونا ،استخر و جکوزی بپرهیزید.

در معرض نور خورشید قرار نگیرید از انجام فعالیت های سنگین و شدید بدنی خودداری کنید.

فعالیت های ورزشی خود را به یک ماه پس از تزریق موکول کنید.

اثرات و نتایج :

تزریق چربی یکی از پر کاربرد ترین روش های زیبایی است که امروزه طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است نتایج حاصل از این عمل به مرور زمان قابل مشاهده است.پس شما پس از تزریق می توانید شاهد نتایج اولیه این عمل باشید اما در فاصله زمانی سه ماه نتایج قطعی آن مشاهده خواهد شد.

مدت ماندگاری برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت می باشد و عواملی مانند متابولیسم بدن،  میزان مهارت پزشک  و محل تخلیه چربی بر این موضوع تاثیر گذار می باشد.‌ پس از تزریق در حدود ۳۰ درصد از چربی ها سریعتر جذب می شوند و شما شاهده ۷۰% از نتایج خواهید بود .

بنابراین متخصصین برای به دست آوردن نتایج مد نظر خود مقدار بیشتری چربی در این ناحیه تزریق می کنند در صورت جذب بالایی چربی ها شما می توانید مجددا به کلینیک مراجعه کنید تا تزریق بیشتری در این ناحیه انجام شود . نتایج حاصل از این فرایند ماندگاری طولانی مدت دارد.

دوره نقاهت پس از تزریق چربی چقدر است ؟

دوره نقاهت برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است و به شرایط بدنی هر فرد بستگی دارد و نمی‌توان زمان دقیقی برای این موضوع در نظر گرفت.  برای به دست آوردن اطلاعات دقیق شما باید در جلسه مشاوره با پزشک گفت و گو کنید و نکات مناسب در دوره نقاهت را برای شما شرح دهند.‌ به طور معمول متخصصین ۵ تا ۷ روز استراحت پس از تزریق را پیشنهاد می کنند اما برخی افراد حتی به زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارند.

تورم و کبودی حاصل شده در این ناحیه پس از دو هفته برطرف می شود. با داشتن شرایط مناسب و اعمال مراقبت ها شما می توانید پس از یک هفته فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید .‌پس از انجام تزریق باید از انجام برخی از کار ها خودداری کنید. متخصصین در این دوران محدودیتی را برای متقاضیان در نظر می‌ گیرند.  استفاده از دارو هایی که ممکن است نتایج تزریق را دچار اختلال کند مانند آسپرین یا پروفن که با اختلال در سیستم گردش خون میزان عوارض را افزایش می دهد .

مصرف خودسرانه هر دارویی ممکن است سلامتی شما را به خطر بیاندازد بنابراین قبل از مصرف هر دارویی باید با پزشک خود مشورت کنید.

مصرف دخانیات نیز یکی از محدودیت ها پس از تزریق می باشد شما باید تا دو هفته پس از تزریق از مصرف دخانیات خودداری کنید.‌ با مصرف مشروبات الکلی دوره نقاهت طولانی مدت تر می شود و شما نمی توانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

شما باید همیشه به خوبی استراحت کنید تا سیستم گردش خون و ایمنی بدنتان فرصت کافی برای  رسیدن به شرایط عادی را حاصل کند.‌ با استراحت کافی دوره بهبودی شما کوتاه تر می شود پس باید نسبت به این موضوع صبور باشید و از رژیم غذایی مناسبی برخوردار باشید.

تعداد جلسات تزریق چربی چقدر است ؟

یکی از سوالات رایج زیباجویان در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در مورد زمان مناسب برای ترمیم مجدد تزریق خواهد بود.  این موضوع به سوخت و ساز بدن و میزان مهارت پزشک بستگی  دارد . تعداد جلسات تزریق برای بخش های مختلف بدن کاملا متفاوت است.

مثلا برای حجم دهی به سینه ها باید شما در یک تا سه جلسه حضور داشته باشید مدت زمان هر جلسه تزریق به میزان تخلیه چربی و ناحیه تزریق بستگی دارد.  عوامل مختلفی تعداد جلسات تزریق را تحت تاثیر قرار می دهد که به شرح زیر خواهد بود.

  • سن در شرایط بدنی متقاضیان

یکی از موضوعات مهم شرایط سنی متقاضیان است که با بالا رفتن سن میزان آسیب پذیری پوست نیز افزایش می یابد و با تغییراتی در سیستم ایمنی بدن متخصصین ترجیح می‌ دهند که تزریق در طی چند جلسه انجام شود.

  • میزان ایرادات و آسیب های پوستی

میزان ایرادات و نواقص بخش های مختلف بدن برخی از متقاضیان به قدری بالاست که متخصصین تزریق را در طی چند جلسه انجام می دهند تا بتوانند به نتایج مطلوب و مورد نظر خود دست یابد.

  • محل تزریق

محلی که قرار از تزریق چربی انجام شود یکی از موضوعات دیگر و تاثیر گذار بر تعداد جلسات خواهد بود . متخصصین در جلسه مشاوره بررسی های لازم را انجام می دهند و تعداد جلسات را مشخص خواهند کرد. مثلاً برای تزریق چربی به سینه در حدود دو تا سه جلسه در نظر گرفته می شود تا ۸۰ درصد از چربی های تزریق شده به تثبیت برسند.

  • مهارت و تخصص پزشک

در برخی مواقع به دلیل کم تجربه بودن پزشک زیباجویان نمی توانند در یک جلسه به نتایج مورد نظر خود برسد و در نتیجه باید تزریق را در جلسات بیشتری انجام دهند. برای پیشگیری از این مشکل باید شما قبل از حضور در جلسات تزریق از میزان مهارت و تخصص پزشک خود مطمئن شوید.

متخصصین برای در نظر گرفتن فاصله بین جلسات به میزان پایداری سلول های چربی برداشت شده توجه می کنند که در حدود ۶۵ درصد از چربی های تزریق شده پس از ۳ تا ۶ ماه جذب می شوند بنابراین باید در این فاصله زمانی برای تزریق مجدداً به کلینیک مراجعه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%da%af%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%ba%d9%84-%d8%b1%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%88-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87/

نتیجه گیری :

تزریق چربی یکی از بهترین روش های جوان سازی پوست،  از بین بردن چین و چروک و خطوط ایجاد شده بر سطح پوست می باشد . با این روش حجم از دست رفته نقاط مختلف بدن مانند صورت،  باسن،  سینه  و …..مجدداً جبران خواهد شد و نتایج عالی و ماندگار به همراه دارد. البته،  اعمال مراقبت ها و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت همانند مهارت پزشک در انجام این تکنیک زیبایی مورد اهمیت می باشد.

با انتخاب پزشک ماهر  و مراجعه به کلینیک های معتبر و تخصصی و اعمال مراقبت ها به بهترین شکل دیگر نگرانی بابت این فرایند زیبایی نخواهید داشت.  چربی هایی که به نواحی مختلف بدن تزریق می شوند سریعاً به بافت های دیگر بدن متصل شده و بافتی هموار و یکدست پیدا می کند .

بنابراین شما مانند فیلر های دیگر شاهد جا به جایی چربی در زیر پوست نخواهید بود . در واقع می توان گفت که این فرایند زیبایی امروزه یکی از موثرترین و محبوب ترین روش های زیبایی در سر تا سر جهان می باشد که می تواند زیبایی و جوانی را مجدداً برای زیبا جویان عزیز حاصل کند.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/2qzo

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.