زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و مو اصفهان

تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و مو اصفهان

تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و مو اصفهان

با افزایش سن و به تدریج شاهد نشانه ها و علائم پیری در چهره و اندام خود خواهید بود که علت اصلی آن تحلیل رفتن حجم چربی ها در این اجزاء  بدن می باشید با افزایش سن کم کم بالشتک های چربی در زیر پوست کاهش می‌ یابد و شاهد چهره های استخوانی و پوستی شل و افتاده خواهید بود.  همچنین با ایجاد خطوط و چین و چروک ها بر سطح پوست زیبایی خود را از دست می دهید.  امروزه می توان با تکنیک های مختلفی چربی هایی که تحلیل رفته را جبران کرد و پوست را مجدداً عاری از  هر گونه چین و چروک و خطوط کرد و جوانی و شادابی را مجدداً به چهره بازگرداند .

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین روش های زیبایی تزریق چربی است که در جهت جوان سازی و حجم دهی مورد استفاده قرار می گیرد و در چند سال اخیر افراد زیادی این عمل را انجام داده اند.  در طی این نوشتار ما به بررسی این فرایند زیبایی می پردازیم.

نکات مهم

در سال ۱۳۹۷ ت تقریباً ۷۰ نفر از فرایند زیبای تزریق چربی بهره مند شده اند که ۹۰ درصد آن ها از نتایج آن رضایت کامل داشته اند.

این فرایند زیبایی به یک هفته استراحت و بهبودی نیاز دارد و عوارض ایجاد شده پس از چهارده روز به طور کامل از بین می رود.

این عمل جزء روش های نیمه تهاجمی شناخته شده است و انجام استخراج چربی توسط دستگاه‌ های پیشرفته لیپوساکشن نسبت به فرآیند زیبایی تزریق ژل تهاجمی تر است . اما این عمل نسبت به عمل جراحی تهاجم کمتری دارد.

این فرایند زیبایی بدون درد،  خونریزی و برجای ماندن زخم مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل استفاده از چربی های بدن خود شخص  ماندگاری بالا تری نسبت به ژل های تزریقی دارد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

تزریق چربی چیست؟

در طی این عمل زیبایی به جای استفاده از ژل های تزریقی از چربی های بدن خود فرد برای جوانسازی و حجم دهی استفاده می شود.  فیلر ها یا حجم دهنده ها با تکنیک تزریق به زیر لایه های پوست وارد می شود تا به حجم دهی و جوان سازی پوست بپردازد.  فیلر ها در نوع های مختلفی وجود دارد که ژل های تزریقی نیز یکی از آن ها می باشد که امروزه به دلیل غیر تهاجمی بودن و نتایج سریع طرفداران  زیادی به سمت خود جذب کرده است.

چربی هایی که به عنوان فیلر به اجزای مختلف بدن تزریق می شود از چربی های بدن خود شخص  تهیه خواهد شد و به همین دلیل ماندگاری نسبتاً طولانی دارد.  بدن انسان نسبت به چربی های تزریق شده کمتر دچار آلرژی و حساسیت می شود و بنابراین نتایج کاملاً طبیعی است و روند درمان با رعایت اصول و مراقبت ها به خوبی پیش خواهد رفت.  همچنین میزان عوارض به حداقل می‌ رسد.

چه زمانی باید به فکر تزریق چربی بود؟

زمانی که احساس می کنید قسمت های مختلف صورت شما با حجم کمتر و  فرورفتگی ها مواجه شده است.

زمانی که می‌ خواهید روشی را انتخاب کنید که نسبت به ژل ها و انواع فیلر های دیگر ماندگاری طولانی مدت تری داشته باشید.

زمانی که تصمیم دارید فرم سطحی کانتور صورت و یا بدن خود را با کیفیت بهتری بهبود بخشید و جای زخمی بر سطح پوست شما مشاهده نشود.

اگر به دنبال روشی هستید که سایز سینه های خود را کمی افزایش دهید زیرا استفاده از تزریق سلول های چربی گزینه مناسب تری نسبت به ایمپلنت پستانی می باشد و نتایج طبیعی ترین حاصل خواهید شد.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – تزریق چربی

مراحل انجام تزریق چربی

برای انجام این عمل زیبایی چربی ها یی که  برای تزریق مورد استفاده قرار می‌ گیرد با کمک دستگاه لیپوساکشن از محل  تخلیه استخراج می شود و پس  از خارج شدن و فیلتر کردن با کمک سرنگ های نازک و مخصوص به ناحیه مورد نظر تزریق می شوند.  به طور کلی این عمل در طی سه مرحله استخراج،  فیلتر کردن و تزریق انجام می شود که هر کدام از مراحل را به طور کامل توضیح می دهیم.

۱. استخراج چربی ها

متخصصین در جلسه مشاوره ناحیه استخراج چربی ها را مشخص می کنند . سپس با کمک بی حسی موضعی ناحیه تخلیه را بی حس می کنند تا هنگام استخراج چربی‌ ها شما دردی را احساس نکنید . در ناحیه تخلیه چربی ها شکاف کوچکی  به اندازه ۲ تا ۳ میلی متر ایجاد می شود و کانولای دستگاه لیپوساکشن در چربی ها قرار می گیرد و با حرکت ارتعاشی کانولا و مکشی دستگاه چربی ها استخراج شود.

۲. فیلتر کردن و انتقال چربی ها

پس از استخراج چربی ها ، چربی ها را در دستگاه به نام سانتریفیوژ قرار می دهند.  این دستگاه با نیروی گریز از مرکز و حالت چرخشی چربی ها را از نا خالصی های دیگر جدا می کند.  تا برای تزریق به محل مورد نظر آماده شود.

۳. تزریق کردن چربی

در مرحله پایانی چربی های فیلتر شده توسط سرنگ های مخصوص به محل مورد نظر تزریق می شود.  متخصصان در هر کلینیک با تکنیک های خاص این عمل را انجام می دهند و تزریق در چند نوبت انجام می شود.  سلول های چربی به حالت لایه لایه بر روی هم قرار می گیرند تا بتوان به حجم مورد نظر دست یافت. متخصصین در برخی شرایط برای کیفیت بهبود کانتور بهتر پس از تزریق،  ناحیه مورد نظر را ماساژ می دهند.  پس روش های انجام این فرایند زیبایی متفاوت است.  مرحله تزریق بر اساس نظر پزشک انتخاب می شود اگرچه نتایج همه روش ها یکسان است و هیچ کدام بر دیگری برتری ندارد. در برخی از شرایط متخصصی ناحیه تزریق را پانسمان می کنند.

مزایا و کار برد های تزریق چربی

این فرایند زیبایی مزایای بسیاری دارد که عوارض نا چیز آن را بی اهمیت می کند.  متخصصین زیبایی در جلسات مشاوره در مورد مزایای بی نظیر این عمل توضیحاتی برای شما ارائه خواهند داد که برخی از مزایای آن شامل موارد زیر می باشد.

  • چربی های تزریق شده از بدن خود شخص تهیه می شود پس در نتیجه واکنش های حساسیت زا و آلرژیک به حداقل می رسد.
  • پس از تزریق سلول های چربی می توانید شاهد نتایج طبیعی با ماندگاری بالا باشید و جزء روش های ایمن و بی خطر معرفی می شود.
  • این فرایند نسبت به عمل جراحی کم تهاجم تر است و همراه با جوان سازی پوست شاهد حجم دهی به قسمت های مختلف صورت و بدن خواهید بود و می توانید این نتایج را به طور کاملا طبیعی با ماندگاری بالا حاصل کنید.

 کار برد ها

  • جوانسازی صورت

برای افزایش حجم صورت می توانید از این فرایند زیبایی بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.  با این عمل همه چین و چروک ها و خطوط سطح پوست مانند خطوط پنجه کلاغی،  خط اخم ، خط پیشانی،  خط خنده و…. بر طرف می‌ شود و شاهد چهره ای جوان و شاداب خواهید بود. در طی این عمل چربی ها از نواحی مختلف مانند  شکم و پهلو و قسمت های دیگر توسط دستگاه لیپوماتیک یا ساکشن استخراج می شود و پس از فیلتر شدن به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

با این عمل می توانید فرورفتگی ها و نا همواری های سطح پوست را که به دلیل جوش ها و آکنه ها ایجاد شده درمان کنید.

افزایش حجم لب ها،  زاویه سازی صورت،  بهبود کانتور خط فک رفع عقب رفتگی چانه،  لیفت بینی و …. کاربرد های دیگر این عمل می باشد.

  • تزریق چربی در پستان ها

اگر به دنبال روشی مناسب هستید تا سایز سینه های خود را مقداری افزایش دهید تزریق  چربی یکی از گزینه‌ های مناسب می باشد اگرچه متقاضیان در این روش باید پوستشان حالت ارتجاعی خود را حفظ کرده باشد . اگر سینه های شما افتادگی و شلی شدید دارد و پوست حالت کششی خود را از دست داده این فرایند زیبایی نمی‌ تواند نتایج مطلوبی حاصل کند.

اگر جز  افرادی هستید که در گذشته ایمپلنت سینه انجام داده اید و به دنبال هر روشی مناسب در جهت افزایش سایز سینه ها هستید و می خواهید نا همواری های ظاهری سینه را از بین ببرید این فرآیند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

برخی از خانم ها با ابتلا به بیماری های سرطانی مانند سرطان سینه حجم سینه آن ها برداشته شده است و می توانند با کمک چربی های بدن خود این مشکل را برطرف کنند.

با تزریق کردن چربی به سینه ها به باز سازی سینه ها خواهید پرداخت این عمل برای کسانی که به دلیل  ماسکتومی حجم سینه های خود را از دست داده اند گزینه مناسبی می باشد.  این عمل در طی ۲ تا ۴ جلسه انجام می شود.

  • حجم دهی به باسن

اگر شما خواستار باسنی خوش فرم و گرد هستید با این عمل زیبایی می توانید تغییرات بی نظیری در این ناحیه ایجاد کنید.  در این روش نیاز به جراحی و ایمپلنت برای افزایش سایز باسن نیست.  در این روش چربی ها معمولاً از شکم و پهلو استخراج می شود و با تزریق به باسن حجم آن افزایش می یابد.  همچنین این عمل در جهت بر طرف کردن افتادگی و شلی باسن و عدم تقارن در دو طرف باسن انجام می شود.

  • جوانسازی دست ها

به مرور زمان و افزایش سن شاهد چین و چروک ها بر سطح پوست دست خواهید بود و همچنین رگ های برجسته عروقی آزاردهنده می باشند که با کمک چربی های تزریق شده در زیر پوست دست به طور کامل برطرف می شود و حجم از دست رفته دست ها مجدداً جبران خواهد شد.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – تزریق چربی

بهترین کاندیدای تزریق چربی چه کسانی هستند؟

مهمترین هدف از انجام این عمل زیبایی و جوان سازی افزایش حجم قسمت های مختلف صورت و بدن می باشد که به علت های مختلفی از بین رفته است.  این عمل معمولاً برای بخش های مختلف صورت،  لب ها،  پشت دست ها،  سینه و باسن مورد استفاده قرار می گیرد.  باید برای تزریق به هر کدام از بخش های بدن متقاضی   به اندازه کافی چربی برای استخراج و انتقال داشته باشد.

افرادی که از  نظر سلامتی در شرایط مساعدی قرار دارند و به بیماری‌ های خاص مبتلا نیستند و می توانند به بهترین نتایج دست یابند.  این عمل زیبایی طرفداران زیادی دارد که کاندیدای آن شامل موارد زیر می باشد.

افرادی که به بیماری های سیستم گردش خون مبتلا نیستند.

کسانی که از نظر سلامتی و جسمانی در شرایط مساعد قرار دارند.

افرادی که می‌ توانند نتایج این عمل را به خوبی درک کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع فیلر های تزریقی با بهترین برند ها و بهترین نتایج ممکن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه در بخش های مختلف بدن تزریق می شود.  فرایند زیبایی پیوند چربی با کمک دستگاه های کاملا استاندارد و پیشرفته انجام می شود تا شما با حداقل عوارض نتایجی طبیعی با ماندگاری طولانی مدت حاصل کنید.  در این روش از دستگاه های با کیفیت استفاده می شود.  این دستگاه ها طوری برنامه ریزی شده است که فقط بر بافت های چربی تاثیرگذار است و به اجزاء دیگر بدن هیچ آسیبی وارد نمی کند.

معایب عوارض تزریق چربی چیست؟

مرحله استخراج و آماده سازی چربی ها زمان زیادی نیاز دارد و این موضوع باعث شده که نسبت به تزریق ژل ها به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.  همچنین این فرایند زیبایی نسبت به تزریق ژل ها ماندگاری بیشتری دارد و باید هزینه بیشتری پرداخت کرد . تزریق کردن چربی به سینه و باسن در طی جلسات بیشتری انجام می‌ شود.

این فرایند زیبایی به عنوان کم عارضه ترین و ایمن ترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست محسوب می‌ شود و عوارض احتمالی و خطرناک به ندرت اتفاق می  افتد.  عوارض جانبی این عمل شامل ورم و کبودی است که در طی دو هفته برطرف می شود.

متخصصین در جلسه مشاوره در مورد عوارض پس از تزریق توضیحات لازم را برای شما ارائه می دهند. البته میزان عوارض به شرایط جسمانی هر فرد بستگی دارد و تاکنون در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هیچ عارضه خطرناکی گزارش نشده است.  عوارضی که پس از تزریق ممکن است به ندرت اتفاق بیفتد شامل موارد زیر می باشد.

  • عفونت شدید
  • واکنش های حساسیت زا و آلرژیک
  • آسیب به بافت ها و ساختار پوست به علت عدم تجربه پزشک
  • نتایج نا مطلوب و عدم رضایت متقاضیان
  • نیاز به جلسات بیشتر تزریق

برخی از عوارض ایجاد شده به مهارت و تخصص پزشک بستگی دارد بنابراین باید قبل از اقدام به هر عملی در مورد مهارت و تخصص پزشک خود و همچنین کلینیک تحقیق کنید.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – تزریق چربی

هزینه تزریق چربی چقدر است؟

این فرایند زیبایی نسبت به تزریق فیلر های دیگر از قبیل ژل ها دشوار تر است چون در این عمل مرحله استخراج و آماده سازی چربی ها نیز سپری می شود و این مراحل به مهارت و تخصص پزشک بستگی دارد. به علت زمان زیاد این عمل نسبت به تزریق ژل ها هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد.  ماندگاری این فرایند به مهارت پزشک و تکنیک های انجام شده وابسته است .  هرچه پزشک در این زمینه تخصص بالا تری داشته باشد هزینه شما نیز افزایش می یابد.

تزریق چربی در کشور های اروپایی هزینه بیشتری نسبت به کشور ما دارد.  در برخی از کلینیک ها این عمل با قیمت پایین تر انجام می شود اگرچه این کلینیک‌ ها دارای مجوز لازم برای انجام این عمل را ندارند و متخصصینی که در این کلینیک ها به فرآیند های زیبایی می پردازند مهارت کافی نخواهند داشت . همچنین ممکن است از دستگاه های بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده شود و عوارض خطرناکی را برای شما به همراه داشته باشد . کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی با تجهیزات مدرن و بهترین دستگاه های استاندارد انجام می شود و کادر پزشکی حرفه ای و با تجربه با هدف کسب رضایت شما عزیزان عمل های زیبایی را انجام می دهند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان و همچنین گرفتن وقت حضوری با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما در کلینیک تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از تزریق چربی

  • قبل از اقدام به هر عملی باید در مورد معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک خود تحقیق کنید و با مشاهده نمونه کار های پزشک از مهارت پزشک خود مطمئن شوید.
  •  متخصصین برای بررسی شرایط جسمانی شما آزمایش‌ ها و معاینات لازم را تجویز می‌ کنند . شما پس از انجام آزمایش آن ها را در اختیار پزشک خود قرار دهید.
  •  در جلسه مشاوره با پزشک در مورد انتظارات و اهداف خود گفت و گو کنید.
  •  اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  •  شب قبل از عمل دوش بگیرید و نکات بهداشتی را رعایت کنید .
  • از مصرف سیگار و قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  •  دو هفته قبل از تزریق از مصرف داروهای ضد التهابی و رقیق کننده خون،  ویتامین ها و مکمل ها و همچنین دارو های گیاهی که باعث رقیق شدن خون می شود خودداری کنید.
  • در هنگام حضور در کلینیک آرایش صورت نداشته باشید.

مراقبت های پس از تزریق چربی

  • از دست زدن، لمس کردن، ماساژ دادن و فشار دادن محل تخلیه و تزریق  چربی خودداری کنید.
  • پس از ۲۴ ساعت می توانید دوش بگیرید.
  • با استفاده از کمپرس سرد تورم و کبودی را کاهش دهید.
  • تا مدتی پوشیدن لباس های تنگ و چسبان را کنار بگذارید و لباس‌های نخی و گشاد را جایگزین آن ها کنید.
  • تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی و سنگین خودداری کنید.
  • غذا های نرم و آبکی بخورید
  • تا ۶ هفته گن های توصیه شده را استفاده کنید.
  • دارو های تجویز شده را به موقع مصرف کنید.
  •  میوه ها و سبزیجات تازه و غذا های کم کالری را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – تزریق چربی

اثرات و نتایج

فرایند زیبایی تزریق  چربی به عنوان روشی مناسب در جهت جوان سازی و حجم دهی پوست می باشد که در چند سال اخیر به بهترین و پر طرفدار ترین روش زیبایی تبدیل شده است.‌ در این روش چربی های مورد نیاز برای تزریق از بدن خود فرد استخراج می شود و پس از تزریق به بافت های دیگر بدن سریع جوش می خورد در نتیجه شاهد نتایجی طبیعی با ماندگاری بالا و طولانی مدت خواهید بود.  با رعایت رژیم غذایی مناسب ، وزن خود را ثابت نگه دارید تا به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  البته مدت ماندگاری این فرآیند به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل میزان تخصص و مهارت پزشک،  متابولیسم بدن و اعمال مراقبت های هر فرد می باشد.  پس از تزریق تقریبا ۳۰ درصد از چربی های تزریق شده از بین می‌ روند و متخصصین برای کسب نتایج مطلوب جلسه دیگر را در نظر می گیرند و یا در جلسه پیوند  چربی بیشتری تزریق می کنند که پس از جذب  ۳۰ درصد چربی ها به نتایج طبیعی دست یابید.

دوره نقاهت پس از تزریق چربی چقدر است؟

همان طور که گفته شد عوارض رایج تزریق کبودی و تورم می باشد که در ناحیه تخلیه و تزریق چربی مشاهده می شود.  این عوارض ممکن است تا دو هفته طول می کشد و به تدریج با استفاده از کمپرس سرد و مراقبت های انجام شده رفع می شود.  متخصصین توصیه می کنند پس از تزریق  در منزل استراحت کنید و تا ۶ هفته استفاده از گن ها توصیه می شود  تا  از میزان عوارض آن جلوگیری شود.  سلول‌ های چربی پس از تزریق به بافت های دیگر بدن به خوبی جوش می خورد و شما می توانید نتایج طبیعی و طولانی مدت دست یابید.  پس از تزریق چربی های تزریق شده به  بافت دیگر می چسبد و نتایج قطعی تزریق پس از یک ماه قابل مشاهده است.  با داشتن تغذیه مناسب،  ثابت نگه داشتن وزن،  نوشیدن مایعات و مصرف میوه ها و سبزیجات روند بهبودی سرعت می یابد . در هنگام ایجاد حساسیت از محصولات معطر  و تحریک کننده پوست خودداری کنید . همچنین با مصرف آنتی بیوتیک ها از ایجاد عفونت پیشگیری خواهد کرد.

تعداد جلسات تزریق چربی چقدر است؟

در جهت اقدام به این فرایند زیبایی به کلینیک های معتبر و  تخصصی مراجعه می کنید.  متخصصین در این جلسه توضیحات لازم را  برای شما ارائه می دهد و شما می توانید نظر خود را در این زمینه اعلام کنید.

افزایش سایز سینه ها با تزریق سلول های چربی به ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد تا بتوان به نتایج مطلوب دست یافت.  کسانی که متابولیسم بالایی دارند جذب چربی ها در بدنشان بیشتر است و بنابراین ممکن است پس از سه ماه به تزریق مجدد نیاز داشته باشند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%88-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%b2%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%88-%da%98%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%a8/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%98%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d9%88/

نتیجه گیری

تزریق چربی  یا پیوند چربی یکی از معروف ترین و محبوب ترین روش های زیبایی است که در مطلب با کاربرد های بی‌ نظیر آن آشنا شدید. این فرآیند به عنوان ایمن ترین روش زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد پس از تزریق و اتصال به بافت های دیگر بدن می تواند شاهد  نتایج بی نظیر آن باشید . در حال حاضر در کلینیک های تخصصی این عمل با بهترین دستگاه ها و تکنیک ها انجام می شود و به نتایج بی‌ نظیری دست خواهید یافت.  تزریق  چربی برای افزایش سایز سینه و باسن،  لب ها و گونه ها ، لیفت بینی و زاویه سازی صورت و انجام می  شود و جزء روش های پرطرفدار شناخته شده است.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرایند  زیبایی تزریق چربی و انواع فیلر های دیگر با دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می‌ شود و شما بهترین نتایج ممکن را با حداقل عوارض تجربه می کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/90or 

لینک آپارات: https://aparat.com/v/iNXUq

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/jsHbOTA3

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1483675721654730756?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/gjSL8LyHjIg

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.