زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تزریق چربی به ساق پا خانم ها

تزریق چربی به ساق پا خانم ها

تزریق چربی به ساق پا خانم ها

همیشه داشتن پا های زیبا و خوش حالت باعث می شود که زیبایی اندام چندین برابر جلوه کند، اما متاسفانه کسانی که از این زیبایی برخوردار نیستند و پا هایی لاغر و ضعیف دارند سعی می کنند با پوشیدن لباس های بلند و گشاد معایب پا های خود را بپوشانند .

خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای باز گرداندن زیبایی به ساق پا ابداع شده است در طی این مطلب ما می خواهیم در مورد چگونگی تزریق چربی به ساق پا در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گفت و گو کنیم.

 شاید تصور کنید که این فرایند فقط برای بازگرداندن زیبایی پا های خانم ها استفاده می شود در صورتی که حتی آقایان نیز می توانند از نتایج موثر آن بهره مند شوند و با حداقل عوارض نتایج بی نظیری حاصل کنند.

اما قبل از این که در مورد این فرایند اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم بهتر است به بررسی علل لاغر شدن ساق و مچ پا با درمانی آگاهانه نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

علت لاغری ساق پا چیست ؟

همان طور که می دانید پا ها به عنوان ستون بدن شناخته می‌ شوند و بیشتر فعالیت‌ های بدنی ما به این عضو وابسته می‌ باشد بنابراین راه رفتن ،  ایستادن،  ورزش کردن و مستلزم داشتن پا های قوی خواهد بود.

ساق و مچ پا می تواند در اکثر فعالیت ها کمک زیادی به ما بکند اما متاسفانه برخی افراد به علت لاغری بیش از حد پا های خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند؛  حتی در کنار کاهش قدرت بدنی و زیبایی باعث افت اعتماد به نفس شان خواهد شد .

این افراد معمولاً از پوشیدن لباس های کوتاه خودداری می کنند و نمی توانند لباس های مورد علاقه خود را در مراسم های خاص بپوشند.

دلایلی که باعث بروز لاغری و ضعیفی پا ها می شود عبارتند از :

یکی از دلایل بروز این مشکل مسائل ژنتیکی است البته،  افزایش سن و  افزایش وزن در این مسئله بی تاثیر نخواهد بود که در ادامه شرح مختصری در مورد هر کدام ارائه خواهیم داد.

  • ژنتیک

مشاهدات زیادی در مورد این که ژنتیک می توانند باعث لاغری پا ها شود وجود ندارد.  اما می توان به عنوان یکی از دلایل لاغری ساق یا مچ پا معرفی کرد.

کسانی که به این دلیل با مشکل لاغری پا ها مواجه هستند همیشه ادعا می کند که ساق پا های اعضای خانواده آن ها یکسان است.

  • شرایط سنی

مورد دیگری که می توان در مورد لاغری ساق یا مچ پا معرفی کرد  شرایط سنی هر فرد خواهد بود چون،  با تحلیل رفتن ماهیچه ها و چربی ها به دلیل افزایش سن و از دست دادن ماهیچه های سارکوپنیا تاثیرات این مشکل افزایش می یابد.

طبق تحقیقات و پژوهش های حاصل شده بر افرادی که بالای ۵۰ سال هستند متوجه شده اند که در این سن در حدود ۱ تا ۲ درصد از حجم ماهیچه ها کاهش می یابد.

  • وزن پایین (کم وزنی)

کم وزنی یکی از دلایل مهم و تاثیر گذار بر حجم و حالت پا ها می باشد.  پس اگر شما وزن پایینی داشته باشید قطعاً  مچ و ساق پای شما لاغر خواهد بود.

اما زمانی که وزن شما افزایش می یابد پا های شما قادر به تحمل وزن را نخواهد داشت و به مرور زمان با ایجاد فشار ها بر این ناحیه، حجم آن افزایش می یابد.  حتی اگر شما از تقویت پا های خود با ورزش خودداری کنید.

 پس طبق عوامل ذکر شده لاغری ساق یا مچ پا تاثیر زیادی در قدرت بدنی، زیبایی و اعتماد به نفس افراد خواهد داشت.

پس  برای درمان مناسب در جهت  رفع این مشکل باید ابتدا نشانه ها و دلایل آن را بررسی کنید که عبارت است از :

  • آرتروز

یکی از بیماری های پیشرونده که به شکستن غضروف پا و ضعیف شدن آن ها منجر می‌ شود بیماری آرتروز خواهد بود.

  • دیابت

دیابت بیماری است که با تجزیه قند عملکرد فعالیت های بدن را دچار اختلال می کند.  همچنین تاثیر زیادی در کاهش استحکام استخوان ها و فشار خون خواهد داشت .

در کنار ضعیف شدن و شکنندگی استخوان دیابت باعث افزایش تورم در این ناحیه خواهد شد.

  • شکستگی استخوان

این که میزان شکستگی در استخوان ها چقدر است مهم نیست مهم آسیبی است که به استخوان به دلیل ضعیف شدن پا ها وارد شده است.

  • آسیب دیدگی ساق پا

معمولاً این عارضه برای ورزشکاران بیشتر اتفاق می افتد چون،  در هنگام ورزش کردن همه وزن خود را بر روی پاها می اندازند و در زمان های مختلف شاهد این مشکل خواهند بود. پیچ خوردگی مچ  یا ساق پا به طور  ناگهانی به پا ها آسیب زیادی به ساق یا مچ پا وارد می شود.

  • کف پای صاف

کسانی که دارای پا هایی با کف صاف هستند معمولاً پا های آن ها به داخل چرخیده شده است و هنگام راه رفتن به انجام فعالیت ها احساس درد خواهند داشت.

علائم و نشانه های لاغر شدن ساق پا چیست ؟

با بررسی دلایل لاغری در ساق یا مچ پا ها می توان به وضوح نشانه های ضعیف شدن این عضو از بدن را مشاهده کرد.  با بررسی این علائم و نشانه ها راه کار های درمانی موثری را انتخاب خواهید کرد این علائم عبارتند از :

✓ قرمز شدن ساق یا مچ پا

✓  احساس درد در هنگام دویدن،  راه رفتن یا پریدن

✓  نداشتن قدرت کافی برای ایستادن طولانی مدت بر روی پا ها

✓  ضعف یا گز گز پا ها

با توجه به دلایل و نشانه های لاغری پا ها ما می‌ خواهیم در این مطلب در مورد تزریق چربی به ساق  پا در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گفت و گو کنیم.  پس  اگر شما با این مشکل مواجه هستید پیشنهاد می‌ کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

ساق پا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-ساق پا

تزریق چربی به ساق پا

همیشه خانم ها دوست دارند اندامی زیبا،  جذاب و متناسب داشته باشند چون با پوشیدن لباس های زیبا ، زیبایی خود را به رخ می کشند.

حتی ساعت ها به انجام فعالیت های ورزشی می  پردازند تا دست ها و پاهایی عضله ‌ای به خوش حالت داشته باشند.

اما متاسفانه با وجود انجام انواع فعالیت های ورزشی ساق یا مچ پا هیچ حجمی به خود نمی گیرد و با متناسب شدن اعضای دیگر بدن همچنان این بخش از بدن لاغر و ضعیف نمایان می شود.  بنابراین یکی از دلایل مهم مراجعه متقاضیان به کلینیک زیبایی آراد اصفهان درمان لاغری ساق یا مچ پا  با تزریق چربی  خواهند بود.  با انجام این تکنیک زیبایی می توانند لباس هایی که دوست دارند بپوشند در نتیجه اعتماد به نفس آن ها افزایش پیدا می کند.  تزریق چربی یکی از روش های طبیعی و موثر برای افزایش حجم پا ها خواهد بود .

پس با تزریق چربی به این ناحیه حجم آن افزایش می یابد و بدون درد سر عمل جراحی و صورت سر پایی نتایج عالی و رضایت بخش حاصل خواهند کرد . میزان حجم پا ها در این روش به سلیقه افراد و تناسب اجزاء دیگر بدن بستگی خواهد داشت.

مراحل تزریق چربی به ساق پا

کسانی که اندازه مچ یا ساق پای آن ها با اجزاء دیگر بدنشان تناسب ندارد و معمو
لاً به کلینیک های تخصصی و معتبر مراجعه می‌ کنند.  متخصصین قبل از این که راه کار درمانی موثری را پیشنهاد دهند ابتدا به دلایل و نشانه های لاغری پا ها می پردازند و بر اساس شرایط سنی شرایط و  بدنی راه‌ کار درمانی موثر را پیشنهاد خواهند داد.  تزریق چربی جزء روش هایی است که نتایج طبیعی به همراه دارد و همه مراحل آن با بی حسی موضعی سپری خواهد شد و در کوتاه ترین زمان می توان ضعیفی لاغری و معایب ظاهری پا ها را درمان کرد.

متخصصین قبل از ارائه تکنیک زیبایی تزریق چربی شرایط جسمانی و بدنی متقاضیان را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که بدن آن ها توانایی برای پشت سر گذاشتن مراحل تزریق چربی دارد.  در این روش نیاز به تزریق فیلر های مصنوعی نخواهد بود بلکه سلول های چربی از اندام های دیگر بدن مانند شکم، پهلو یا باسن استخراج می شود . این تکنیک زیبایی در سه مرحله مهم انجام می شود که به شرح زیر می باشد.

۱. استخراج چربی ها

در این مرحله متخصصین با استفاده از دستگاه های پیشرفته لیپوساکشن یا لیپوماتیک چربی ها را از یکی از بخش های بدن استخراج می کنند.  متخصصین ابتدا شکاف کوچکی در محل تخلیه چربی ایجاد خواهند کرد و با قرار دادن کانولا ی این دستگاه ها چربی ها را به سمت خارج تخلیه می کنند.   دستگاه لیپوماتیک پیشرفته تر از دستگاه لیپوساکشن است و آسیب کمتری به بافت ها وارد می کند . زیرا،  این دستگاه دارای حس گر های مخصوص می باشد بنابراین بدون آسیب به بافت ها و ماهیچه ها فقط سلول های چربی  را تحت تاثیر قرار می دهد.

۳. فیلتر کردن چربی ها

در این مرحله پس از استخراج چربی ها با کمک دستگاه سانتریفیوژ سلول های چربی جدا سازی می شود تا برای تزریق به پا ها آماده شود.  این مرحله بسیار حساس است در صورت عدم دقت در این مرحله ممکن است پس از تزریق با عارضه عفونت مواجه شوند.

۳. تزریق چربی

مرحله پایانی مرحله تزریق چربی های فیلتر شده خواهد بود.  چربی ها با استفاده از سرنگ های ظریف و متوسط تزریق می شود.  متخصصین مرحله را بر اساس متد ها و تکنیک های مخصوص خود پشت سر می گذارند . نوع تزریق چربی به مهارت و سابقه پزشک وابسته خواهد بود.

کاربرد ها و مزایای تزریق چربی به ساق پا

  • درمان لاغری و ضعیفی ساق یا مچ پا
  • استحکام و تقویت استخوان های پا
  • بهبود کیفیت فعالیت های مرتبط به پا ها
  • ایجاد تقارن در پا ها
  • از بین بردن علائم و نشانه ها و همچنین معایب ظاهری پا ها
  • ایجاد تناسب بین اجزاء بدن
  • افزایش اعتماد به نفس
  • پوشیدن لباس های مورد دلخواه

مزایا

تزریق چربی به پا ها مزایا و کاربرد های بی نظیری به دنبال دارد بنابراین متخصصین بهترین و طبیعی ترین روش را در این تکنیک زیبایی معرفی می کنند.  از مزایای این فرایند می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • از بین بردن معایب ظاهری پا ها

برخی از افراد به علت عوامل ژنتیکی یا مادرزادی پا های لاغر دارند که حتی به پرانتزی شدن پا های آن ها منجر می شود.  با تزریق چربی به این ناحیه می توان ظاهری زیبا در پا ها ایجاد کرد و فرم پا ها طبیعی و زیبا جلوه کند.

  • برطرف کردن لاغری پا ها

با تزریق چربی به مچ پا می توانید در کوتاهترین زمان نتایجی سریع و موثر حاصل کنید . برای این که تناسب خاصی بین اجزاء بدن ایجاد شود تزریق چربی گزینه مناسبی خواهد بود . مخصوصاً این نقص برای کسانی که دارایی ران ها و لگن بزرگ هستند بسیار ناخوشایند می باشد.  بنابراین همیشه در هنگام پوشیدن لباس دچار مشکل خواهند شد.

  • افزایش سرعت بهبودی

همه مراحل تزریق چربی به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می‌ شود.  بنابراین نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نمی باشد و زیبا جویان می‌ توانند در پس از دوره نقاهت کوتاه مدت فعالیت های روزانه خود را مجدداً آغاز کنند.

  • عوارض ناچیز

تزریق چربی با دستگاه های پیشرفته انجام می شود.  بنابراین  به دلیل استفاده از چربی های بخش‌ های دیگر،  بدن دچار واکنش های حساسیت زا نخواهید شد و می توان نتایجی عالی حاصل کرد.

  • ماندگاری طولانی مدت

همان طور که می‌ دانید برای افزایش حجم ساق یا مچ پا از چربی‌ های بخش‌ های دیگر بدن استفاده می شود.  چربی ها پس از تخلیه و فیلتر شدن به این ناحیه تزریق می شود.  چربی ها پس از تزریق به بافت های دیگر بدن متصل شده و نتایج تقریبا طولانی و حتی برای برخی افراد همیشگی حاصل می شود.

بر اساس نیاز ها و خواسته های شما و   فرم پا ها میزان تزریق چربی مشخص می شود.  متخصصین مراحل تزریق را بر اساس اجزاء دیگر بدن پشت سر می‌ گذارند زیرا،  برخی افراد به صورت حرفه‌ ای فعالیت های بدن سازی انجام خواهند داد و یا این که دارای پا های پرانتزی هستند.  بنابراین باید تناسب به خاصی بین اجزاء بدن حاصل شود.

ساق پا
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-ساق پا

بهترین کاندیدای تزریق چربی به ساق پا چه کسانی هستند ؟

تزریق چربی جزء روش های طبیعی و ماندگار می باشد و برای کسانی که دارای پا های لاغر هستند گزینه بی نظیری خواهد بود.

کسانی که به دلیل انجام فعالیت های ورزشی دارای پا های لاغر هستند.

کسانی که به دلیل عوامل ژنتیکی دارای پاهای پرانتزی و یا لاغر می باشند

کسانی که به دلیل آسیب دیدگی و شکستگی استخوان های پا زیبایی و حجم پا های خود را از دست داده اند.

اونی که به دلیل افزایش سن با تحلیل ماهیچه های پا های خود مواجه شده‌اند.

کسانی که نمی توانند به دلیل لاغری پا های خود لباس های مورد نظر و علاقه خود را بپوشند  و همیشه در مجالس مجبورند لباس های گشاد و بلند به تن داشته باشند.

کسانی که پا های ضعیف دارند و در هنگام راه رفتن یا انجام فعالیت ها دچار مشکل و درد می شوند.

کسانی که دارای ران و  لگن بزرگ  هستند و کوچک بودن مچ یا ساق پا برای آن ها آزار دهنده است.

کسانی که می‌ خواهند با نتایج طبیعی ساق یا مچ پا های خود را محکم تر کنند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از تزریق چربی به هر کدام از بخش های بدن ابتدا شرایط جسمانی متقاضیان را بررسی خواهند کرد . کسانی که چربی کافی برای تخلیه داشته باشد و از نظر شرایط جسمانی در شرایط مساعدی قرار گرفته باشند کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی خواهند بود . در صورت لاغری شدید بدن متخصصین از تزریق ژل استفاده می کنند که در مقالات دیگر وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان توضیحاتی در مورد آن ارائه شده است.

تزریق چربی به ساق پا چه عوارضی به همراه دارد ؟

به دلیل این که چربی ها از بدن خود شخص تهیه می شود و همه مراحل آن به صورت سر پایی خواهد بود متقاضیان شاهد عارضه خاصی نخواهند بود مگر این که تزریق چربی را در مراکز نا معتبر توسط افراد غیر حرفه ای انجام دهند.  به دلیل پشت سر گذاشتن مرحله استخراج چربی این روش روشی نیمه تهاجمی محسوب می‌ شود و بافت عوارض رایجی مانند کبودی و تورم همراه می باشد.  البته ، عوارض ذکر شده در طی یک تا دو هفته در از بین می رود.  شما با انتخاب کلینیک های حرفه ای می توانید میزان عوارض را تا ۹۰ درصد کاهش دهید.  همچنین اگر قبل از تزریق چربی در این زمینه اطلاعات کافی حاصل کنید می توانید به طور آگاهانه و با اعمال مراقبت ها نتایجی عالی حاصل کنید.

 عوارض جانبی تزریق چربی شامل

  • کبودی
  • تورم
  • التهاب
  • سوزش
  • کمی درد

 خواهد بود که در طی یک تا دو هفته رفع می شود.  در صورت طولانی مدت شدن این عوارض باید با پزشک خود گفت و گو کنید.

 در صورت مشاهده عوارضی از قبیل

  • عفونت شدید
  • نکروز
  • تورم و کبودی گسترده و طولانی مدت
  • خون مردگی
  • درد شدید
  • پس زدن چربی ها و ….

سریعا پزشک را در جریان قرار دهید تا راه کار های درمانی موثر برای شما انجام شود.  تا کنون در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هیچ گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک و احتمالی ارائه نشده است زیرا ،در این کلینیک هدف کادر درمانی جلب رضایت متقاضیان،  کاهش عوارض و کسب بهترین نتایج در این زمینه خواهد بود.

هزینه تزریق چربی به ساق پا چقدر است ؟

در حال حاضر روش های مختلفی مانند تزریق ژل یا قرار دادن ایمپلنت در ساق پا در جهت افزایش حجم این ناحیه انجام می شود . اما تزریق چربی جزء روش های طبیعی و منحصر به فرد است که زیبا جویان می‌ تواند با کمک چربی های بدن خود نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنند.  عوامل مختلفی هزینه‌ های این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهند که عبارتند است :

  • میزان تخلیه و استخراج چربی
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • دارو هایی که پزشک در دوره بهبودی تجویز می کند.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و  مو با تعرفه استاندارد برای زیبا جویان محاسبه می شود.  شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به ساق پا :

  • به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید و با پزشک در مورد انتظارات اهداف خود گفت و گو کنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک را در جریان قرار دهید.
  • دو هفته قبل از تزریق چربی باید مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین،  پرو فن،  ناپروکسن،  زعفران، روغن ماهی،  دارو های گیاهی،  مکمل ها و ویتامین ها را متوقف کنید،  چون با افزایش جریان خون رسانی مراحل تزریق برای پزشک دشوار می شود.
  • دو هفته قبل از تزریق چربی باید مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را نیز کنار بگذارید زیرا، باعث افزایش عوارض در دوره بهبودی خواهد شد.
  • از یکی از اعضای خانواده بخواهید هنگام مراجعه به کلینیک با شما همراه باشد زیرا ممکن است در هنگام بازگشت به خانه دچار مشکل شوید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از پوشیدن لباس های زبر و تنگ خودداری کنید.
  • بهتر از قبل از این که به کلینیک مراجعه می کنید مو های زائد پا های خود را به طور کامل برطرف کنید.

مراقبت های پس از تزریق چربی به ساق پا :

  • پس از تزریق چربی توصیه می شود دو تا سه روز در منزل استراحت کنید و برای پیشگیری از احساس درد و ایجاد عفونت دارو های تجویز شده به موقع و با دوز معین استفاده کنید.
  • هنگام خوابیدن زیر پا های خود را کمی بلند نگه دارید .
  • با نوشیدن مایعات زیاد اثرات تزریق را افزایش دهید.
  • از ایستادن طولانی مدت بر روی پا ها و انجام انواع فعالیت های ورزشی و خم شدن خودداری کنید .
  • با قرار دادن کمپرس سرد روی پا از میزان تورم و کبودی ایجاد شده بکاهید.
  • از ماساژ دادن و فشار دادن محل تخلیه و تزریق چربی به پرهیزید.
  • تغذیه مناسب داشته باشید و از مصرف غذا های چرب و حساسیت زا خودداری کنید.
  • میوه ها و سبزیجات تازه در برنامه غذایی خود بگنجانید.
  • تا بهبودی کامل از رفتن به استخر، شنا کردن،  جکوزی،  سونا و مکان های داغ خودداری کنید.

اثرات و نتایج

تزریق چربی به ساق پا یکی از روش های طبیعی و ماندگار برای بازگرداندن زیبایی و اعتماد به نفس افراد خواهد بود نتایج حاصل از تزریق در طی یک تا ۳ تا ۴ هفته قابل مشاهده می باشد چربی ها پس از تزریق سریعاً به بافت های دیگر بدن جوش می خورند و امکان جابجایی آنها وجود ندارد بنابراین نتایج حاصل از آن کاملاً طبیعی و زیبا به نظر می رسد مدت ماندگاری تزریق چربی برای همه متقاضیان متفاوت است عوامل مختلفی از قبیل

  • شرایط سنی
  • محل تخلیه چربی ها
  • میزان تزریق چربی
  • مهارت و تخصص پزشک
  • متابولیسم بدن

 مدت ماندگاری را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است تا سالیان طولانی نتایج آن ماندگار باشد پس از تزریق چربی بلافاصله در حدود سی درصد چربی های تزریق شده جذب می شوند.  بنابراین متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب مقدار بیشتری چربی تزریق خواهند کرد.  در برخی شرایط نیز متخصصین برای پایداری و تثبیت نتایج تزریق چربی را در طی دو جلسه با فواصل ۳ تا ۶ ماه انجام می دهند.  نتایجی که از تزریق چربی حاصل می کنید عبارتند از

  • برطرف کردن نواقص ظاهری پا ها
  • استحکام و تقویت پا ها
  • افزایش اعتماد به نفس
  • درمان لاغری پا

 خواهد بود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل و چربی برای بخش های دیگر بدن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.

در این کلینیک علاوه بر باز گرداندن  زیبایی به ساق پا تزریق چربی برای بخش‌ های دیگر نیز انجام می شود که به شرح زیر می باشد :

متخصصین در جهت تناسب اندام بین اجزای بدن از تکنیک تزریق چربی استفاده می کنند.  بنابراین کسانی که از لگنی به پهن و بزرگ برخوردار هستند می توانند برای تزریق چربی به بخش‌ های دیگر پا های خود اقدام کنند.

کسانی که می خواهند پایین تنه ای زیبا و تو پر داشته باشند می توانند تزریق چربی به ران و باسن را نیز تجربه کنند.  تزریق چربی به باسن مشکلاتی از قبیل افتادگی و شل شدگی باسن،  عدم تقارن،  کوچکی و لاغری این ناحیه را درمان می کنند و با چربی به ران ها فاصله بین آن دو کاهش یافته و زیبایی پا ها چندین برابر می شود.

خوشبختانه تزریق چربی نسبت به ایمپلنت و تزریق ژل عوارض کمتری به همراه دارد زیرا روشی کاملاً طبیعی است و از هیچ ماده خارجی استفاده نمی‌ شود.  بنابراین سیستم ایمنی بدن نسبت به تزریق واکنشی نشان نخواهد داد.

دوره نقاهت پس از تزریق چربی به ساق پا چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم تزریق چربی با استفاده از دستگاه لیپوماتیک و لیپوساکشن انجام می‌ شود بنابراین روش به صورت نیمه تهاجمی انجام می شود؛  بنابراین متقاضیان بهتر است تا پنج روز در منزل استراحت کنند . دوره نقاهت برای همه افراد کاملاً متفاوت است به شرایط بدنی آن ها و  اعمال مراقبت ها بستگی دارد.

  استراحت کافی مصرف به موقع داروها اعمال مراقبت های توصیه شده می تواند سرعت بهبودی را افزایش دهد ممکن است پزشک برای افزایش سرعت بهبودی از شما بخواهد تا مدتی از گن های مخصوص و چسبان استفاده کنید یا جوراب های تنگ در این زمینه به شما کمک می کند هنگام شستشوی پاها باید از آب ولرم و شوینده های غیر معطر استفاده شود و از ایجاد هرگونه فشار به پا ها خودداری کنید

همچنین پس از تزریق چربی از ایستادن طولانی مدت بر روی پاهای خود بپرهیزید نوشیدن مایعات کافی تغذیه مناسب و دوری از فعالیت های شدید بدنی در این زمینه به شما کمک می کند

تعداد جلسات تزریق چربی به ساق پا چقدر است ؟

متخصصین در جلسه مشاوره محل مناسبی را برای تخلیه چربی و میزان چربی های مورد نیاز را مشخص خواهد کرد. پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه و ارائه مشاوره‌ های لازم تزریق چربی در طی یک جلسه انجام می شود.  زمانی که شما برای تزریق چربی در نظر می گیرید به انتظارات و خواسته های شما و میزان تزریق چربی بستگی دارد که در حدود ۱ تا ۲ ساعت طول می کشد.  در برخی مواقع نیز متخصصین برای تثبیت و پایداری نتایج دست تزریق چربی را در طی دو جلسه با فواصل سه تا شش ماهه ارائه خواهند داد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق چربی به بخش های مختلف صورت و بدن توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می شود.  همه تکنیک های زیبایی با استفاده از تجهیزات پیشرفته با استاندارد های جهانی ارائه خواهد شد.

تفاوت تزریق چربی و ژل به ساق پا در چیست ؟

مهم ترین تفاوت بین این دو روش زیبایی در نوع فیلر و مراحل تزریق خواهد بود . برای تزریق ژل نیازی به استخراج چربی نمی باشد بلکه افزایش حجم پا ها با کمک ژل های حاوی هیالورونیک اسید انجام می شود. هیالورونیک اسید یکی مواد موجود در بدن است که وظیفه آن استحکام و حفظ شادابی پوست می باشد ترکیبات این ژل ها با بدن انسان سازگاری دارد .

بنابراین به ندرت باعث حساسیت و واکنش های آلرژیک خواهد شد.  این فیلر ها برخلاف چربی های تزریق شده  ماندگاری دائمی و طولانی‌مدت ندارند بلکه پس از ۹ تا ۱۸ ماه تاثیرات آن از بین می‌ رود و باید برای تمدید مجدد اقدام شود.  به همین دلیل متخصصین تزریق چربی را گزینه بهتری می دانند چون،  چربی ها پس از تزریق در زیر پوست جا به جا نمی شوند اما این مزیت برای ژل های تزریقی وجود ندارد .

 تفاوت دیگری که می‌ توان نسبت به تزریق چربی ها بیان کرد استخراج ژل ها در صورت عدم رضایت از نتایج درمان خواهد بود اما ویژگی برای چربی های تزریق شده وجود ندارد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

تزریق چربی به ساق پا

تزریق چربی به مچ پا

نتیجه گیری :

تزریق چربی به ساق پا یکی از روش های طبیعی رایج و ایمن برای بازگرداندن زیبایی و فرم دهی به پاها می باشد.  متقاضیان می توانند با کمک این تکنیک معایب ظاهری پا های خود را برطرف کنند.  این تکنیک زیبایی علاوه بر افزایش اعتماد به نفس سبب تقویت و استحکام پا ها خواهد شد . زیبا جویان می توانند پس از تزریق چربی با اعمال مراقبت های مناسب نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل کنند.

یکی از مزیت های این روش نسبت به تزریق ژل یا جای گذاری ایمپلنت استفاده از چربی های بدن خود شخص خواهد بود.

بنابراین دیگر بدن نسبت به چربی های تزریق شده واکنشی نشان نمی دهد و چربی ها پس از تزریق با اتصال به بافت های دیگر بدن در زیر پوست جا به جا نخواهند شد در نتیجه نتایجی طبیعی و ماندگار به همراه خواهد داشت .

کسب نتایج مطلوب به میزان مهارت و تخصص پزشک شما و اعمال مراقبت ها بستگی دارد.  هر چه پزشک شما در این زمینه تجربه بالاتری داشته باشد قطعاً شما نتایج بهتری حاصل می کنید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق چربی توسط پزشک ماهر و با تجربه جناب آقای دکتر علیزاده انجام می‌ شود.

بنابراین زیبا جویان می توانند با خیال راحت زیبایی پا های خود را به دست پزشکان ماهر و متخصص ما در این کلینیک بسپارند.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات رایگان می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/ewhj

لینک آپارات: ساق پا (aparat.com)

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.