زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تزریق چربی به روش نانو فت چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی به روش نانو فت چگونه انجام می شود؟
محتوا پنهان
1 تزریق چربی به روش نانو فت چگونه انجام می شود؟
1.1 تزریق چربی به روش نانو فت چیست ؟

تزریق چربی به روش نانو فت چگونه انجام می شود؟

امروزه روش‌ های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرد اما بسیاری از این روش ها دارای محدودیت های خاصی هستند مثلاً کسانی که با چین و چروک های عمیق بر سطح پوست خود مواجه هستند معمولا نمی توانند با استفاده از برخی روش های جوان سازی به نتایج مورد نظر خود برسند.

همچنین برخی از روش های دیگر فقط در جهت باز گرداندن حجم از دست رفته بخش‌ های مختلف صورت مانند گونه ها، لب ها ، و …  مورد استفاده قرار می گیرد و اما در جهت بر طرف کردن خطوط و چین و چروک های قسمت هایی مانند دست ها موثر نیست و جزء دغدغه‌ های متقاضیان خواهد بود.  به همین دلیل امروزه برای رفع این مشکلات و کمبود ها تکنیک زیبایی تزریق چربی وارد عرصه زیبایی شده است.

در این تکنیک زیبایی چربی ها به صورت طبیعی از نواحی مختلف بدن استخراج می شوند و  برای باز سازی و جوان سازی پوست د استفاده قرار می ‌گیرند. بنابراین نتایجی که از این فرآیند حاصل می‌ شود بسیار طبیعی و ماندگار می باشد.  به دلیل گستردگی استفاده از این روش برای زیبایی و جوان کردن پوست پزشکان سعی می کنند روز به روز این تکنیک زیبایی را ارتقا دهند تا بتوانند با ایمنی بیشتر نتایج و  ماندگاری آن را افزایش دهند.

یکی از نتایجی که در این زمینه حاصل شده از تزریق چربی به روش نانو فت می باشد . به همین دلیل مطلب پیشرو را به این موضوع اختصاص داده ایم تا متوجه شوید که این تکنیک زیبایی چگونه می تواند پوستی جوان و شفاف را برای شما به ارمغان بیاورد. پس در ادامه‌ مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

تزریق چربی به روش نانو فت چیست ؟

قبل از این که بخواهیم توضیحاتی در مورد تزریق چربی به روش نانوفت ارائه دهیم ابتدا باید اطلاعات دقیقی در مورد تزریق چربی طبیعی  حاصل کنید و با نحوه انجام این فرایند آشنا شوید.  در این تکنیک زیبایی متخصصین مقدار معینی چربی از یکی از نواحی بدن مانند شکم،  پهلو یا ران استخراج می کنند.

استخراج چربی ها با دستگاه های مخصوصی به نام لیپوماتیک یا لیپوساکشن انجام می شود. بنابراین تزریق چربی نوعی روش نیمه تهاجمی محسوب می شود.  پس از تخلیه چربی ها از ناحیه مورد نظر طی مراحلی برای تزریق آماده می شوند.  در این مرحله با استفاده از دستگاهی به نام سانتریفیوژ نا خالصی هایی که با چربی ها استخراج شده جدا سازی خواهند شد و به عنوان سلول های چربی به واحد هایی تبدیل می شوند و برای تزریق به ناحیه مورد نظر مناسب خواهد بود.

سلول های چربی پس از  آماده شده در سرنگ های ظریفی نگه داری خواهند شد تا برای تزریق مورد استفاده قرار گیرند.  این تکنیک زیبایی را می توان برای بخش های مختلف صورت و بدن مانند گونه ها،  پیشانی،  شقیقه ها،  زیر چشم،  دست ها،  پا ها،  سینه،  باسن و …. مورد استفاده قرار داد.

پس در گذشته برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده بر سطح پوست از سلول های چربی استفاده می کردند و هنگام استخراج چربی ها متخصصین تلاش می کردند که سلول های چربی دچار آسیب نشود تا بتوانند به نتایج مورد نظر  خود برسند.

اما به مرور زمان و بر اساس تجربیات حاصل شده به این نتیجه رسیدند  که همه بخش سلول ها چربی برای ترمیم و بازسازی پوست لازم نمی باشند بلکه فقط بخشی از سلول های بنیادی یا سلول های فیبروبلاست برای جوان سازی موثر خواهند بود بنابراین روش زیبایی نانو فت ابداع شد که مورد استفاده قرار می ‌گیرد .

در این تکنیک زیبایی دیگر از سلول های زنده چربی برای تزریق استفاده نمی کنند و به جای آن از سلول های کوچک نانو متری استفاده می شود. که سبب ترمیم آسیب های پوستی خواهد شد.  پس برای دست یافتن به نتایج مد نظر ترکیبی از چربی های مایع فیلتر شده و سلول های بنیادی به پوست تزریق می شود.  میزان غلظت این مایع زیاد است و تاثیرات شگفت انگیز ی بر چین و چروک ها،  جای زخم و آسیب های پوستی خواهد داشت.

به دلیل این که سلول های بنیادی نوعی سلول های تمایز نیافته هستند که می توانند برای بخش های مختلف بدن مورد استفاده قرار گیرند و با سلول های بدن مطابقت دارند.  این سلول ها پس از تزریق با تقسیم و تبدیل شدن به سلول های سالم در بسته های مختلف باعث بهبود کیفیت پوست خواهند شد و پوستی زیبا و شاداب را به شما هدیه می دهد.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-تزریق چربی

مزایا و کاربرد های تزریق چربی به روش نانو فت

  • استفاده از سلول های بنیادی و قدرت ترمیم بالای پوست
  • کاهش بروز واکنش های حساسیت زا و  آلرژیک به دلیل استفاده از چربی های بخش های دیگر بدن
  • بدون احساس درد در هنگام تزریق
  • روشی موثر برای از بین بردن چین و چروک های بخش های مختلف صورت و دست ها
  • نتایج قطعی و طبیعی
  • بدون نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت
  • عوارض بسیار خفیف
  • نتایج عالی و ماندگار

کاربرد ها

نکته حائز اهمیت در مورد این تکنیک زیبایی این است که روش نانوفت برای حجم دهی به بخش های مختلف بدن مورد استفاده قرار نمی گیرد.

پس این تکنیک زیبایی راه کار موثری برای سینه و باسن نمی باشد.  این فرآیند بیشتر جنبه درمانی دارد و راه حلی مناسب برای بهبود آسیب ها و از بین بردن ضعف های پوستی می باشد. از مهم ترین کاربرد های این تکنیک درمانی و زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • باز گرداندن شادابی و جوانی به بخش های مختلف صورت
  • درمان انواع لکه های پوستی و کم و مک
  • درمان تیرگی و سیاهی اطراف چشم
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده بر پشت دست ها
  • درمان جای جوش،  جای زخم،  جای آکنه و سوختگی
  • ترمیم و باز سازی پوست

مراحل تزریق چربی به روش نانو فت

برای دست یابی به نتایج این تکنیک زیبایی و مزایای بی نظیر آن باید چند مرحله را پشت سر بگذارید.

۱. مراجعه به کلینیک های معتبر و انتخاب پزشک با تجربه

 یکی از اقدامات مهم قبل از تزریق چربی به روش نانوفت مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی می باشد . این مرحله ای است که به خود شما بستگی دارد.  اگر می خواهید به کلینیک‌ های معتبر و مناسب مراجعه کنید حتماً در این زمینه تحقیق کنید . حتی می توانید از کسانی که قبلاً این تکنیک زیبایی را انجام داده اند پرس و جو کنید.

  حائز اهمیت است که بدانید این فرآیند به عنوان روشی کاملاً تخصصی می باشد و مراحل انجام آن مستلزم مهارت بالا و دستگاه ها و تجهیزات ویژه می باشد.  بنابراین انجام این فرآیند از عهده هر کسی بر نمی آید.  پس برای انتخاب کلینیک معتبر باید دقت و حساسیت بالایی به خرج دهید و حتماً با اطرافیان خود مشورت کنید.

۲. حضور در جلسات مشاوره

اقدام مهم دیگری که قبل از این تکنیک زیبایی و درمانی باید مورد توجه قرار دهید شرکت در جلسات مشاوره می باشد.  در این جلسه باید هر سوالی در ذهن  دارید از پزشک بپرسید و انتظارات و خواسته های خود را بدون تعارف و ترس بیان کنید تا پزشک بتواند در این زمینه شما را راهنمایی کند.

همچنین پزشک در این جلسه همه شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد بررسی قرار می دهد.  پس از معاینات و بررسی سوابق پزشکی تشخیص می‌ دهد که این تکنیک برای شما روشی موثر هست یا خیر !! و توضیحات لازم را برای مراقبت های قبل پس از تزریق شرح خواهد داد . مثلا اگر شما به انجام آزمایش های قبل از  تزریق نیاز داشته باشید پزشک آزمایش های لازم را تجویز می‌ کند و با همفکری شما محل استخراج چربی ها و میزان آن مشخص می شود.

۳. مراجعه به کلینیک و آغاز فرایند  درمان

پزشک در جلسه مشاوره در صورت مساعد بودن شرایط زمان مناسبی را برای حضور شما در کلینیک تعیین می کند. پس از رسیدن به زمان معین ،  پزشک ناحیه تخلیه چربی را پاک سازی و بی حس خواهد کرد.  بی حسی در ناحیه ای انجام می شود که استخراج چربی صورت می گیرد.

۴. تخلیه چربی ها

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان استخراج چربی با دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود.  با استفاده از این دستگاه ها تعداد سلول های بنیادی که برداشته می شود تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.  معمولاً متخصصین در این تکنیک چربی ها را از شکم یا ران ها استخراج می کنند.

فرآوری سلول های چربی

پس از پشت سر گذاشتن مرحله استخراج چربی ها،  فرآوری سلول های چربی استخراج شده انجام می شود . در این مرحله به زمان زیادی نیاز دارید .  بنابراین شما می‌ توانید از اتاق عمل بیرون بروید و کمی استراحت کنید.  در این مرحله چربی ها به حالت مایع تبدیل می شوند که حالتی لطیف و ابریشمی دارند .

در این مایع سلول های بنیادی زیادی قرار گرفته است و غلظت بالایی دارند.  بنابراین ترکیبات دیگری که همراه با چربی ها استخراج شده جدا می شوند . سپس پس از شکستن پیوند بین سلول های چربی به حالت مایع تبدیل خواهد شد و بسته  های میکروسکوپی نانو فت به دست می آیند.  این بسته های میکروسکوپی به خوبی فیلتر شده اند و توسط املاح مخصوصی غنی سازی خواهند شد.

مثلاً برای غنی کردن آن ها از ماده سیتوکین استفاده می شود و توانایی آن را برای التیام و بهبودی ناحیه های آسیب دیده افزایش می دهد . زیرا این ماده دارای مقدار زیادی سلول های بنیادی می باشد و با تقسیم و تکثیر در ناحیه درمان به ترمیم و بازسازی این ناحیه می پردازد.

۵. تزریق چربی

پس از آماده شدن سلول های چربی و سلول های بنیادی در بسته ها مجدداً شما به اتاق عمل می روید تا مرحله بی حسی ناحیه تزریق را انجام دهید.

سپس،  پس با استفاده از سرنگ های ظریفی سلول های آماده  شده به ناحیه درمان تزریق می شود.  تزریق چربی زمان زیادی نیاز ندارد و در طی چند دقیقه انجام می شود.  این تکنیک زیبایی و درمانی در حدود یک تا سه ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

۶. ترخیص از کلینیک

پس از پایان مراحل تزریق چربی شما مدتی در کلینیک خواهید ماند تا پزشک شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار دهد و پس از از بین رفتن اثرات دارو های بی حسی میزان حساسیت های شما بررسی می شود.

در صورت مساعد بودن شرایط شما به منزل باز می گردید. بنابراین باید یکی از اعضای خانواده با شما همراه باشد تا شما بتوانید به منزل باز گردید.

تعداد جلسات تزریق چربی به روش نانو فت

ممنون از این تکنیک زیبایی و درمانی در طی یک جلسه انجام خواهد شد و نیاز به تمدید مجدد آن نمی باشد اما در برخی موارد خاص و جذب سریع سلولهای چربی توسط بدن متقاضیان مجدداً به تکرار تزریق نیاز خواهند داشت .

اما در صورت که این اتفاق نیفتد باید پس از ۲۱ روز مجددا به کلینیک مراجعه کنید تا نتایج ترتیب توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرد همچنین در صورتی که شما با عوارض نا خوشایند ی مانند درد شدید یا التهاب قابل توجهی مواجه شویم.

باید برای بررسی شرایط خود به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک راهکارهای درمانی موثر را به کار گیرد فرایند زیبایی و درمانی نان و فکر در حدود یک تا سه ساعت طول می کشد و نتایج عالی و ماندگار به همراه خواهد داشت

کاندیدای مناسب تزریق چربی به روش نانو فت چه کسانی هستند ؟

به دلیل عوارض بسیار کم این تکنیک زیبایی و درمانی ممنوعیت خاصی برای متقاضیان این فرایند وجود ندارد.  در صورتی که فرد با بیماری های که با انتقال چربی شدت می یابد مواجه باشند نمی تواند این فرایند را انجام دهد.  کاندیدای مناسب این فرآیند عبارتند از

  • کسانی که در رده سنی ۳۰ تا ۶۵ سال می باشند .
  • کسانی که از سلامتی عمومی مناسبی برخوردارند و درگیر بیماری های خاص و مربوط به گردش خون نمی باشند.
  • کسانی که می توانند درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج درمان داشته باشند.
  • کسانی که بانک چربی مناسبی برای استخراج چربی داشته باشند .

این که آیا شما کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی و درمانی هستید یا خیر باید توسط  پزشک متخصص و دارای تجربه تعیین می شود که ابتدا باید مورد معاینه قرار بگیرید.  متخصصین در صورت مساعد بودن شرایط مراحل درمان را برای شما شرح خواهند داد.

بر اساس نتایج حاصل شده کسانی که در جهت حجم بخشیدن به بخش های مختلف بدن خود و یا از بین بردن چین و چروک های عمیق می خواهند  این تکنیک زیبایی را انجام دهند کاندیدای مناسبی برای این فرایند نخواهند بود.

پس از نظر متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهتر است  پس از سن ۳۰ سالگی برای انجام این تکنیک اقدام کنید تا بتوانید از عمیق شدن چین و چروک ها در سنین بالا تر پیشگیری کنید تا  بتوانید از مزایای بی‌ نظیر آن بهره مند شوید.

 کاندیدای مناسب دیگر که این تکنیک زیبایی را انتخاب می کنند افرادی هستند که با مشکلات و آسیب هایی از قبیل جای اسکار و یا سوختگی در سطح پوست مواجه هستند زیرا سلول های بنیادی و چربی به ترمیم و باز سازی پوست می‌ پردازند و نتایج عالی به همراه دارد.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-تزریق چربی

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به روش نانو فت  نمی باشند ؟

افرادی که به بی اشتهایی عصبی مبتلا هستند و یا ورزشکارانی که به دلیل ورزش زیاد چربی های بدن خود را از دست داده اند  و ماهیچه های زیادی دارند کاندیدای مناسبی برای نانو فت نمی باشند.

 افراد بالای ۶۵ سال که حالت انعطاف و کشسانی پوست خود را از دست داده اند  و با چین و چروک های عمیق مواجه شده اند .

کسانی که بانک چربی مناسب برای تخلیه چربی ندارند و از لاغری شدید رنج می برند.

 افرادی که درگیر بیماری های خاص مانند بیماری های مربوط به انعقاد خون،  سیستم ایمنی،  دیابت و… می باشند.

عوارض تزریق چربی به روش نانو فت چقدر است ؟

اگر شما برای این تکنیک زیبایی و درمانی کلینیک های معتبر و تخصصی را انتخاب کنید و پزشک شما در این زمینه مهارت و تخصص کافی داشته باشد قطعاً شما شاهد عوارض خاصی پس از درمان نخواهید بود.

با این حال اگر در این زمینه تحقیقات لازم را انجام ندهید احتمالا پس از تزریق در مدت زمان زیادی با عوارض نا خوشایند ی مواجه خواهید شد و دوره نقاهت و بهبودی طولانی مدتی را سپری خواهید کرد . از رایج ترین عوارضی که پس از تزریق به روش نانو فت مواجه می شوید عبارت است از

  • تورم
  • کبودی
  • قرمزی و التهاب
  • احساس درد خفیف

 و در برخی موارد به دلیل عدم مراقبت از ناحیه درمان و  ماهر  نبودن پزشک و معتبر نبودن کلینیک با عوارضی مانند

  • عفونت در ناحیه تخلیه و تزریق چربی
  • لخته شدن خون در ناحیه درمان
  • نا متقارن شدن محل تزریق
  • گلوله گلوله شدن و جمع شدن چربی ها در زیر پوست

 مواجه می شوید . پس برای پیشگیری از عوارض نا خوشایند پس از تزریق چربی حتماً به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک ها و خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می توانند با خیال راحت مراحل درمان و دوره بهبودی را پشت سر بگذارند.  در این کلینیک تا کنون گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک و احتمالی مشاهده نشده است.

هزینه تزریق چربی به روش نانو فت چقدر است ؟

هزینه این تکنیکی درمانی و زیبایی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود.  مثلاً این که برای تزریق چربی شما به چقدر چربی نیاز دارید و یا تزریق چربی در کدام یک از نواحی بدن و به چه دلیل انجام می شود.  عوامل مختلف دیگری مانند

  • دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • دارو هایی که در حین درمان استفاده می شود.
  • مراقبت هایی که قبل و بعد از عمل اعمال می شود.
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. در  کلینیک های معتبر و تخصصی هزینه ها با تعرفه استاندارد و معقول محاسبه می شود بنابراین قبل از این که بخواهید این فرایند زیبایی و درمانی را انجام دهید باید  اطلاعات کاملی در مورد هزینه ها حاصل کنید تا بتوانید مراحل درمان را با خیال راحت پشت سر بگذارید.

اگر می خواهید در مورد هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان اطلاعاتی حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان انجام می شود.

مقایسه تزریق چربی به روش نانو فت با روش های دیگر تزریق چربی

در حال حاضر تزریق چربی به دو روش نانو فت و میکرو فت  انجام می شود که در هر دو تکنیک چربی ها مستقیما پس از تخلیه به محل مورد نظر تزریق نمی شوند بلکه در طی مراحلی سلول ها برای تزریق به اندازه های میکروسکوپی تبدیل می شوند.  مهم ترین تفاوتی که بین این دو تکنیک وجود دارد اندازه سلول های چربی در هنگام تزریق می باشد.

در روش میکرو فت  سلول ‌های چربی پس از استخراج فرآوری و تصفیه می شوند و به بسته های میکرو متری تبدیل خواهند شد.  در این روش بر عکس نانو فت از سلول های بنیادی که باعث افزایش غلظت محلول چربی می شود خبری نیست و در جهت حجیم کردن بخش های مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع از سلول ها با بافت بدن سازگاری بهتری دارند و بزرگتر هستند و می توانند حجم از دست رفته بدن را جبران کنند.  نتایجی که از این دو تکنیک درمانی و زیبایی حاصل می شود مشابه هستند و نتایجی طبیعی و ماندگار به همراه خواهد داشت.  به هر حال نتایج نهایی هر دو روش در مدت زمان کوتاه قابل مشاهده است و به دوره نقاهت کوتاه مدت نیاز دارد و به صورت نیمه تهاجمی انجام می شوند .

هزینه تکنیک نانو فت نسبت به میکرو فت  کمی بیشتر است زیرا ذراتی که مورد استفاده قرار می گیرد به اندازه کوچکتر تبدیل می‌ شوند و باید مراحل طولانی ترین را با دقت بیشتری سپری کنند.  اگر شما در طی تبلیغات تزریق چربی با روش بایو فت مواجه شدید باید بگوییم که این روش یک روش تبلیغاتی است که ادعا می کند روشی بدون تورم است . در صورتی که تورم یکی از عوارض طبیعی پس از تزریق چربی می باشد.

پس اگر در روشی ادعا شود که بدون تورم است باید به آن شک کرد زیرا ، در این روش ها از ژل های نیمه دائمی استفاده می شود تا نتایجی شبیه به تزریق چربی حاصل شود.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به روش نانو فت

زمانی که شما برای انجام این تکنیک زیبایی به کلینیک‌ های تخصصی مراجعه می کنید و کاندیدای مناسبی شناخته شدید پزشک توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت ها برای شما  ارائه خواهد داد تا شما بتوانید با سرعت بیشتری دوره بهبودی را پشت سر بگذارید و از بروز عوارض نا خوشایند جلوگیری کنید.

 مراقبت هایی که قبل از انجام این تکنیک زیبایی باید  اعمال شود به شرح زیر می باشد.

  • یک ماه قبل از این فرآیند مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را کنار بگذارید زیرا ، با مصرف این مواد روند بهبودی درمان کاهش می یابد و باعث کبودی، تورم و خونریزی غیر قابل کنترل می شود.
  • دو هفته قبل از این فرآیند مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  دارو های ضد التهابی،  غیر استروئیدی،  ویتامین ها و مکمل ها را متوقف کنید.
  • قبل از آغاز جلسه درمان باید آب زیاد بنوشید و پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

 وعده های غذایی خود را به طور کامل دریافت کنید تا بدنتان توانایی پشت سر گذاشتن مراحل درمان را داشته باشد .

  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • شب قبل از تزریق چربی دوش بگیرید و هنگام مراجعه به کلینیک هیچ گونه آرایشی در ناحیه درمان نداشته باشید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی کند.
  • هنگام مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد بپوشید.

مراقبت های پس از تزریق چربی به روش نانو فت

پس از انجام این تکنیک زیبایی و درمانی باید برخی مراقبت ها را انجام دهید تا از عوارض احتمالی پیشگیری کنید .

  • پزشک برای افزایش سرعت بهبودی و پیشگیری از برخی عوارض دارو های مناسبی را برای شما تجویز می کند که باید به طور منظم و به اندازه کافی مصرف شود.
  • از انجام فعالیت های شدید بدنی و فعالیت های ورزشی مانند وزنه برداری،  ورزش های هوازی،  پیلاتس،  ایروبیک،  بدنسازی،  زومبا و …  بپرهیزید.  زیرا،  با انجام این ورزش ها میزان تعرق افزایش می یابد و با افزایش جریان خون رسانی نیز  تورم و التهاب  شدت بیشتر خواهد داشت
  • از خم و  راست شدن زیاد و جا به جایی اشیای سنگین خودداری کنید.
  • برای پیشگیری از درد و کنترل آن از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • از ماساژ دادن،  خاراندن و فشار دادن ناحیه تخلیه و تزریق چربی ها بپرهیزید.
  • در هنگام استراحت بر روی محل تزریق نخوابید  و تا چند روز در هنگام خواب سرتان  را بالا تر از بدن قرار دهید .
  • از رفتن به محیط های گرم،  سونا ، جکوزی و حمام داغ خودداری کنید

و در معرض نور خورشید و آلودگی ‌های محیطی و گرد و غبار قرار نگیرید.  تابش مستقیم نور خورشید و حرارت بالای آن باعث می شود که چربی ها در ناحیه درمان نا متوازن شوند و باعث عدم تقارن در ناحیه تزریق شود .

  • زخم های ایجاد شده در ناحیه تخلیه چربی را به خوبی ضد عفونی کنید  و شست و شو دهید.
  • پماد های موضعی که برای جلوگیری از عفونت تجویز شده را به خوبی استفاده کنید .
  • مایعات زیاد بنوشید و  تغذیه مناسب داشته باشید مثلا از مصرف غذا های شور،  چرب و پر نمک و غذا هایی که حساسیت زا هستند خودداری کنید.
تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-تزریق چربی

اثرات و نتایج :

از مهم ترین ویژگی های تزریق چربی به روش نانوفت می توان به ماندگاری بالای آن نسبت به روش های دیگر اشاره کرد که نتایجی ماندگار و تقریباً دائمی خواهد داشت.

زیرا،  در این تکنیک درمانی از سلول های بنیادی و چربی استفاده می‌ شود و پس از تزریق در ناحیه مورد نظر  رشد،  تقسیم و تکثیر می شوند و به عبارتی می تواند به ترمیم و بازسازی محل آسیب دیده بپردازد.  ممکن است در هنگام تزریق برخی از سلول های چربی از بین بروند اما ماندگاری این تکنیک با  سلول های چربی باقی مانده بسیار بالا می باشد و نتایج ثابت و پایداری به همراه دارد .

بر اساس تجربیات حاصل شده در روش تزریق چربی معمولی پس از چند ماه درصد بالایی از چربی های تزریق شده از بین می روند و مجددا به تزریق نیاز خواهید داشت اما دلیل نمی شود  که با دائمی بودن نتایج روش نانو فت در اعمال مراقبت ها کوتاهی کنید . پس باید برای پیشگیری از بروز خطرات و عوارض در  ناحیه تزریق مراقبت ها را به خوبی انجام دهید.

لازم است بدانید که از این تکنیک زیبایی و درمانی نباید انتظار معجزه دائمی داشته باشید بلکه طبیعتا  همراه با افزایش سن مجدداً شاهد علائم پیری بر پوست خود خواهید بود و مجدداً شادابی اولیه خود را از دست می دهید.  اما،  در این شرایط نیز ۷۰ تا ۸۰ درصد چربی ها به روش نانو فت در بدن باقی می مانند و زنده خواهند ماند.

برای مشاهده اثرات جوان سازی به روش نانو فت باید صبر کافی داشته باشید.  زیرا نسبت به روش های دیگر به زمان بیشتری نیاز دارد تا نتایج خود را نشان دهد.  بر اساس شرایط بدنی افراد و محل تزریق شما می توانید پس از ۳ تا ۴ هفته شاهد نتایج نهایی پس از تزریق باشید.

دوره نقاهت پس از تزریق چربی به روش نانو فت چقدر است ؟

پس از انجام تکنیک نانو فت شما به دوره نقاهت کوتاه مدتی نیاز خواهید داشت.  البته ممکن است در ناحیه استخراج چربی ها کمی با تورم و کبودی مواجه شوید ممکن است  پزشک از  شما بخواهد تا مدتی از این لباس های  مخصوص استفاده کنید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید.

اما به طور کلی می توانید پس از یک هفته به فعالیت های روزانه و اجتماعی خود باز گردید.  نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی ماندگار،  طبیعی و طولانی مدت خواهد بود.  بنابراین فرایند  نانو فت روشی موثر و جایگزینی مناسب برای تزریق چربی در  حوزه زیبایی محسوب می شود.

《 سوالات رایج زیباجویان 》

چربی مورد نیاز برای تزریق چربی از کدام بخش های بدن تهیه می شود ؟

 معمولا متخصصین سعی  می کنند که چربی ها را از بخش هایی مانند شکم و پهلو و ران استخراج کنند زیرا بافت های چربی زنده ممکن است در بخش های دیگر به میزان کافی وجود نداشته باشد و در برخی مواقع برای دستیابی به نتایج مطلوب باید چربی بیشتری استخراج شود.

مراحل تخلیه چربی با بی حسی موضعی انجام خواهد شد و باید با دقت بالایی این مرحله را سپری کرد تا سلول های چربی سالم استخراج شود که  پس از تصفیه کردن و جدا سازی ترکیبات آن برای بخش های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد.  ممکن است پس از تخلیه چربی در این ناحیه با عوارضی مانند در کبودی و تورم همراه شود که پس از چند روز به صورت طبیعی است و  رفع می شود.

البته میزان عوارضی که مشاهده می شود به شرایط فیزیکی افراد و اعمال مراقبت ها بستگی دارد.  ممکن است برخی افراد بعد از ۳  روز بتوانند فعالیت های اجتماعی خود را آغاز کنند و برخی دیگر به دلیل شدت یافتن عوارض تا یک هفته در منزل به استراحت بپردازند.

این تکنیک زیبایی تاثیر بی نظیری بر جوان سازی و ترمیم پوست خواهد داشت و تقریبا در تمام جهان به عنوان روشی موثر و بی نظیر مورد استفاده قرار می‌ گیرد.  به دلیل عوارض بسیار کم این پروسه مورد محبوب زیبا جویان زیادی قرار گرفته است.

سلول های بنیادی چگونه در افزایش حجم اندام کمک کننده خواهد بود ؟

سلول های بنیادی از بافت های چربی تهیه می شود سلول های چربی نیز دارای مقدار زیادی غشای سلول بنیادی مزانشیمی است و می تواند عملکرد بازسازی و ترمیم بدن را تقویت کند.

همچنین به دلیل عوامل رشد عملکرد سلول های بنیادی را افزایش می‌ دهد و با افزایش گردش خون رسانی، جوان سازی پوست و سلول حاصل می شود.  بافت های چربی فرآوری شده به صورت کم تهاجم به محل مورد نیاز تزریق می شوند و بهترین نتایج را به دنبال خواهد داشت.

آیا اثرات تزریق چربی با نانو فت را می توانم سریعاً مشاهده کنم ؟

خیر،  پس از تزریق چربی به روش نانوفت نمی توان بلافاصله شاهد تاثیرات و نتایج درمان باشید و بر عکس،  اثرات جوان سازی در این روش با تاخیر بیشتری نسبت به روش های دیگر نمایان می شود که بر اساس شرایط بدنی افراد و ناحیه درمان پس از ۳ تا ۴ هفته نتایج آن قابل مشاهده خواهد بود.

میزان چربی مورد  نیاز برای جوان سازی  محل تزریق چقدر است ؟

برای جوان سازی پوست صورت و یا تزریق در این ناحیه باید در حدود ۳۰ تا ۴۰ سی سی چربی از بدن استخراج شود و  برای زیبایی و جوان سازی پوست دست ها و نواحی بالای سینه نیز مورد استفاده قرار می گیرد . حتی این تکنیک زیبایی را می توان در کنار انواع روش های جراحی زیبایی انجام داد.

چرا تکنیک تزریق چربی به روش نانو فت برای همه افراد توصیه نمی شود ؟

این نوع روش  زیبایی ممکن است برای برخی افراد نتایج موثری به همراه نداشته باشد.  برخی افراد به دلیل نداشتن چربی به اندازه کافی در جهت تخلیه ، کاندیدای مناسبی برای این فرایند نخواهد بود . همچنین برخی افراد تمایل دارند که سریعاً نتایج پس از تزریق را مشاهده کنند  در این شرایط متخصصین استفاده از پر  کننده های مصنوعی را پیشنهاد خواهند کرد.

حتی برخی افراد باید همزمان با تزریق چربی تزریق فیلر ها را نیز انجام دهند . تزریق چربی نانوفت بیشتر راه کاری  درمانی محسوب می‌ شود که زمان زیادی نیاز دارد تا بتواند نتایج درمان را مشخص کند.  اما نتایج حاصل از آن ماندگار و طولانی مدت خواهد بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

تمام خواص تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت برای زیبایی و لاغری 

تزریق چربی به صورت و لب و جوانسازی قیمت و هزینه و مزایای و معایب و ماندگاری

نتیجه گیری :

تزریق چربی یکی از روش های محبوب و پر طرفدار برای زیبایی و جوان سازی پوست می باشد که محبوبیت بالایی در بین زیبا جویان پیدا کرده است و اکثر افراد ترجیح می‌ دهند که برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست ایجاد شده  بر  بخش های صورت و بدن خود و یا اصلاح فرم لب بینی و چانه از این تکنیک زیبایی بهره‌ مند شوند.

در چند سال گذشته انتقال چربی ها به روش ترمیمی و  طبیعی انجام می شد و خطرات زیادی را به همراه داشت اما در چند سال اخیر جراحان در جهت بهبود تکنیک زیبایی تزریق چربی و ایمنی بالا تر و اثر بخشی بهتر در مدت زمان طولانی سعی کرده‌ اند روشی پیشرفته‌ تر را جایگزین تزریق چربی کنند.

که به روش نانو فت شناخته می شود . در واقع این تکنیک زیبایی و درمانی آخرین نوع  پیشرفته روش تزریق چربی می باشد .  در این روش نیز از چربی های بدن خود شخص استفاده می شود طبق مطالعات به دست آمده سلول های بنیادی موجود در این روش به جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک ها می پردازد.

نانو فت تاثیر چندانی بر حجم دهی ناحیه درمان نخواهد داشت و با مقایسه روش میکرو فت در مقیاس کوچکترین قرار می گیرد.  فرایند نانو فت جدید ترین متد تزریق چربی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می باشد که مزایای بی نظیری به همراه دارد. تزریق  چربی به روش نانو فت راه کاری  کاملا ایمن است و به‌ عنوان گزینه‌ ای مناسب و پر طرفدار برای تزریق چربی طبیعی می باشد.

سلول های تزریق شده در این روش صد در صد با بدن ما سازگاری دارد و میزان عوارض و واکنش ها را به صفر می رساند.  اما برای مشاهده نتایج قطعی آن باید زمان زیادی را در نظر بگیرید تا شاهد نتایج بی نظیر و دائمی آن باشید .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان انجام می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/9tm7

لینک آپارات:https://aparat.com/v/ArwgQ

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/tlohe9o2

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.