زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تزریق فیلر و ژل تضمینی

تزریق فیلر و ژل تضمینی

تزریق فیلر و ژل تضمینی

تزریق فیلر و ژل تکنیکی سریع جهت ایجاد اصلاحات متعدد در صورت از جمله بازگرداندن و بالا بردن حجم صورت، افزایش حجم لب‌ها، کاهش چین‌ و‌ چروک، خطوط اخم و خنده و غیره… است.

ژل‌ های مورد‌ استفاده به منظور تزریق دارای انواع متعددی هستند که تعدادی از آنها مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA) هستند، اما پر‌ کاربرد ترین و پر مصرف ترین ژل تزریقی به صورت اسید‌هیالورونیک اسید است.

پوست جوان و سالم حاوی میزان بسیار زیادی از ماده مرطوب و طبیعی به نام هیالورونیک‌اسید است.

با سپری شدن زمان و بالا رفتن سن، نور خورشید و دیگر عوامل می‌ توانند مقدار هیالورونیک‌اسید پوست را کاهش دهند و باعث شوند که چین‌ و ‌چروک‌ها ظاهر شوند.

فقدان هیالورونیک‌اسید در پوست باعث از دست رفتن ساختار و حجم پوست شده و این امر باعث به پیدایش چین‌ و ‌چروک‌ها می‌ شود.

با استفاده از فیلرهای حاوی هیالورونیک‌اسید می‌ توان این ماده را دوباره به پوست برگرداند و خطوط ایجاد شده در بخش های متعدد پوست را بهبود بخشید.

ساختار طبیعی مولکول هیالورونیک‌اسید مانند اسفنج است.

وظیفه اصلی و اساسی آن، جذب کردن آب است که موجب افزایش حجم پوست می‌ شود.

به این صورت، می‌ توان هیالورونیک‌اسید را به منظور مرطوب کننده داخلی پوست در نظر گرفت.

استفاده از فیلرها تکنیکی ساده و غیر‌ جراحی است که توسط پزشک به منظور اصلاح چین‌ و ‌چروک‌های پوست استفاده می‌ شود.

به این عنوان فیلر یا ژل با سر سوزنی بسیار نازک (سر سوزن انسولین) به زیر پوست تزریق می‌ شود تا بافت نرم لایه داخلی پوست (درم) را پر کند.

این کار موجب افزایش حجم درم و در نهایت کاهش چین‌ و‌ چروک‌های پوست‌ می‌ شود.

ما در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی آراد قصد داریم در مورد تزریق فیلر و ژل تضمینی توضیحات مختصری بدهیم لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

فیلر و ژل چیست؟

ژل موادی است که در بدن اشخاص یافت می شود و موجب روان شدن بافت های همبند خواهد شد.

این ماده مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است و عملکرد شکل دهی و فرم دهی را بر عهده دارد.

البته بایستی متذکر شویم که محبوب ترین برند ژل، اسید هیالورونیک می باشد، چرا که هیچ نوع عوارض و معایبی را از خود بر جای نمی گذارد.

اگر ژل را در موضع مذکور به روش صحیح تزریق کنند، علاوه بر جذب شدن در پوست زیرین، به بهبود رطوبت و کیفیت آن نیز کمک شایانی می کند.

ژل را در کدام نواحی تزریق می کنند؟

  • پروتز گونه
  • پروتز چانه
  • زیبا نمودن بینی بدون نیاز به عمل
  • افتادگی زیر چشم و یا فرورفتگی های آن قسمت ها
  • اصلاح خط اخم
  • پروتز لب
  • جوان سازی دست ها
  • حجم دهی صورت
  • پروتز باسن
  • خطوط لب
  • کناره های تحتانی بینی در دو طرف
  • پروتز واژن و غیره…

تزریق فیلر و ژل چگونه انجام می شود؟

پیش از تزریق پر کننده های صورت احتیاج است نواحی تحت درمان به خوبی تمیز و ضد عفونی شود و همینطور احتمال دارد در این نواحی از بی حسی موضعی استفاده شود.

در حال حاضر بسیاری از ژل ها حاوی لیدوکائین که نوعی داروی ملایم بی حسی است ، می باشند به همین علت در طول انجام این پروسه شخص بیمار درد و ناراحتی احساس نمی کند.

در نتیجه پزشک مقدار مشخصی از ژل و فیلر را در منطقه مناسبی در زیر پوست تزریق می کند.

نتایج این درمان با توجه به نواحی تحت درمان و نوع ژل احتمال دارد بلافاصله نمایان شود.

با این حال مقداری تورم و کبودی خفیف ایجاد می شود که موقتی بوده و پس از گذشت 3 روز می توانید نتایج نهایی را مشاهده نمایید.

مراحل تزریق فیلر تضمینی:

مرحله 1: ارزیابی چهره

پزشک، زیبایی، ظاهر و رنگ پوست صورت شما را ارزیابی کرده و ناحیه صورت شما را تقویت می کند.

نقاط استراتژیک روی صورت شما می تواند به منظور محل تزریق مناسب برای فیلر مشخص شود.

عکس هایی از بخش هایی که بایستی تحت درمان قرار گیرند، گرفته می شود.

مرحله 2: تمیز کردن و بی حسی

بخش های تزریق با یک ماده ضد باکتری تمیز می شوند.

جهت پیشگیری از درد در محل تزریق با هدف بی حسی پوست می توان از پماد بی حس کننده یا یک سوزن بی حس کننده موضعی استفاده کرد.

تزریق ها معمولا به راحتی قابل تحمل هستند.

مرحله 3: تزریق فیلر

تزریق معمولاً در هر قسمت فقط چند دقیقه زمان می برد. تزریق ، ماساژ و ارزیابی انجام می شود و در صورت لزوم فیلر اضافی تزریق می شود.

بسته به تعداد قسمت هایی که باید پر شود ، کل مراحل ممکن است به مدت 15 دقیقه کوتاه تا یک ساعت طولانی طول بکشد.

مرحله 4: تمیز کردن و اتمام

وقتی نتایج رضایت بخش باشد، علائم مداد روی صورت شما پاک می شود.

کمپرس یخ ممکن است برای کاهش تورم و رفع ناراحتی توصیه شود. اگرچه این بخش برای یک یا دو روز کمی حساس است ، اما اغلب به اندازه ای دردناک نیست که به دارویی نیاز داشته باشد.

اگر شما هم قصد انجام تزریق فیلر و ژل تضمینی را دارید می توانید به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان تحت نظر بهترین متخصصان ما قرار بگیرید و از نتایج بعد از اتمام کار لذت ببرید.

موارد منع استفاده و عوارض احتمالی تزریق فیلر و ژل چیست؟

افرادی که به نوعی حساسیت به هر یک از اجزای ژل دارند، کسانی که قبلا از ژل‌ های دائمی رنج برده‌اند و یا در محل تزریق دچار عفونت هستند نمی‌ توانند از ژل استفاده کنند. معمولا بعد از تزریق ژل، تورمی به وجود می‌ آید که پس از مدتی بهبود یافته و می‌ توان برای ترمیم و تزریق مجدد اقدام کرد که این زمان بین یک تا دو هفته متغیر‌ است.

از عوارض تزریق ژل‌ها می توان به حساسیت، عفونت، جابه‌ جایی، ایجاد بافت گرانوله یا گلوله گلوله شدن اشاره کرد.

در فرآیند تزریق ژل در صورتی که به وسیله پزشک متخصص و با تجربه‌ای انجام شود که دانش و اطلاعات خوبی در زمینه آناتومی اجزای صورت داشته‌ باشد، خطر بروز عوارض جانبی آن بسیار اندک خواهد‌ بود.

واکنش‌های آلرژیک و آسیب‌ دیدگی رگ‌های خونی اصلی از عوارضی هستند که بسیار به ندرت مشاهده می‌ شوند.

کبودی و خون‌ مردگی در محل تزریق ژل، شایع‌ ترین عارضه‌ای است که بعد از تزریق ژل مشاهده می‌ شود.

برای به حداقل رساندن احتمال بروز این عارضه بهتر است که از یک هفته قبل از تزریق ژل، از مصرف داروهای ضدالتهاب از قبیل آسپیرین (به جز در بیمارانی که برایشان ضروری است) و ایبوپروفن و نیز مکمل‌های حاوی روغن‌ ماهی، چای‌ سبز، سیر و سایر محصولات گیاهی خودداری شود.

تمامی این محصولات به عنوان رقیق‌ کننده خون شناخته‌ می‌ شوند و انعقاد‌ خون را به تاخیر می‌ اندازند،بنابراین خطر بروز خون‌ مردگی را بیشتر می‌ کنند.

تزریق ژل بر‌حسب محل انجام، نیاز به بی‌حسی موضعی با پماد یا بلوک عصبی دارد.

انواع فیلر و ژل

علاوه بر وجود ژل های نیمه دائمی و موقت، شاهد این هستیم که ژل های دیگری نیز با برچسب ژل دائمی وجود دارند که دارای ویژگی های مختص خود هستند و همانطور که از نام آن ها مشخص است به شکل دائمی می باشند.

استفاده از این ژل ها توسط شرکت غذا و داروی آمریکا توصیه نمی شود و به همین علت در سرتاسر دنیا دارای طرفدار و محبوبیت بخصوصی نیستند.

البته برخلاف این مورد شاهد این هستیم که روغن سیلیکون تزریقی با درجه پزشکی ۱۰۰۰ مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و برای روند های درمانی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

پزشکان اندکی هستند که از این ماده برای چاق شدن، پر کردن لب، تغییر شکل بینی و رفع جای زخم استفاده می کنند.

همچنین می توان از روغن سیلیکون برای افزایش سایز باسن و همچنین تقویت سینه ها استفاده کرد.

  • فیلرهای موقت یا قابل جذب

فیلر به معنای ماده پر کننده است و به هر متریال یا ماده ای که در روند تزریق استفاده شود گفته می شود.

در ادامه به ذکر تعداد زیادی از فیلر ها می پردازیم که هر کدام دارای وظایف بخصوصی هستند و به علت کاربرد متفاوتی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از انواع فیلر ها، فیلر های موقت هستند که از جنس های مختلف نظیر کلاژن، هیالورونیک اسید، کلسیم هیدروکسی آپاتیت، پلی لاکتیک اسید یا چربی بدن هستند و از راه های مختلفی نظیر بدن حیوانات یا منابع انسانی تهیه می شوند.

فیلر های موقت با نام قابل جذب نیز شناخته می شوند و همانطور که از این نام گذاری مشخص است، به راحتی جذب می شوند و لذا شما نیاز دارید تا در زمان کوتاهی بین ۶ الی ۹ ماه به تزریق دوباره این دسته از فیلر یا پرکننده ها بپردازید تا روند درمانی بدون مشکل پیشروی کند.

  • کلاژن

کلاژن یکی از انواع پروتئین هایی اساسی در ساختار پوست و بافت های اصلی بدن می باشد که دارای وظایف بسیار مهمی است و نبود آن می تواند باعث وارد شدن صدمات جدی و غیر قابل برگشتی به بافت پوست شود.

کلاژن را می توان یکی از مواد اصلی دخیل در ایجاد سفتی و استحکام پوست دانست که در بافت های محکم تری نظیر استخوان یا غضروف نیز بسیار مفید است.

زمانی که کلاژن پوست شما کاهش می یابد و رشته های تولیدی آن تجزیه می شود، پیری پوست رخ می دهد.

زمانی که شما به فکر استفاده از روش های تزریق ژل هستید، نیازمند استفاده از مقدار تعیین شده ای از کلاژن هستید که در بیشتر اوقات از سلول های حیوانی نظیر گاو و بعضاً از سلول های انسانی تهیه خواهد شد.

مشکلی اصلی این ماده ماندگاری بسیار کم آن است که باعث می شود شما بین هر ۳ الی ۴ ماه یکبار نیازمند تزریق دوباره باشید.

  • هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده ساختار پوست و غضروف ها می باشد و در تمامی بافت های بدن یافت می شود. اگر که این ماده یعنی هیالورونیک اسید را با آب مخلوط کنید، حجیم خواهد شد و همچنین حالت ژل مانندی پیدا می کند.

به علت اینکه در روند درمانی تزریق ژل بتوان ساختاری ژلی و البته طبیعی را بدست آورد، در تمامی درمان ها و روند های تزریق از این اسید استفاده می شود و می توان گفت که هیالورونیک اسید یکی از پرطرفدارترین ماده هایی است که در روند درمانی تزریق ژل مورد استفاده قرار می گیرد.

اسید مذکور به صورت معمول با استفاده از باکتری ها و در آزمایشگاه های مخصوص تولید می شود که در اغلب مواد منابع آن نیز حیوانات هستند.

در اغلب موارد می توان با استفاده از واکنش های ایجاد شده در این اسید به تعیین بهترین آن پرداخت و سپس با استفاده از آن پروسه درمان را انجام داد.

  • هیدروکسی آپاتیت کلسیم

در دندان های هر انسان مواد معدنی مختلفی وجود دارند که بدون حضور آن ها، استحکام و قدرت دندان از بین خواهد رفت و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلاتی نظیر لغزش و ناتوانی در انجام کار های روزمره رخ می دهد.

یکی از مواد معدنی که در دندان و استخوان هر فرد وجود دارد، هیدروکسی آپاتیت کلسیم می باشد.

در پروسه درمانی زیبایی تزریق، این ماده در یک محلول حل می شود که به شکل ژل می باشد و سپس می توان از آن برای مواردی نظیر جوانسازی پوست بخش های مختلف بدن و اندام های متفاوتی استفاده کرد.

یکی از مزایای اصلی این ماده داشتن ماندگاری بسیار بالا می باشد که باعث شده است بدون نیاز به تزریق دوباره بتوان تا حتی یک سال و نیم نیز از این ماده استفاده کرد، البته قابل توجه است که هیدروکسی آپاتیت کلسیم برای استفاده در لب ها مناسب نیست.

  • پلی لاکتیک اسید

یکی از متریال های اصلی مورد استفاده در روند تزریق، پلی لاکتیک می باشد که نوعی اسید پلیمر مصنوعی است که زیست تخریب و سازگار با بافت های بدن می باشد.

پلی لاکتیک اسید یکی از انواع مواد مورد استفاده و متریال های مورد نیاز برای تزریق ژل در بافت پوست می باشد که به لطف وجود آن روش های درمانی تزریق ژل عملی شده اند. این ماده که با نام PLLA نیز شناخته می شود، برای ساخته بخیه های جذبی و پیچ های استخوان نیز استفاده می شود.

استفاده از این ماده برای تزریق ژل به چند شکل مورد استفاده قرار می گیرد و در طول چند ماه انجام می شود.

همچنین قابل توجه است که اثر این ماده به مرور زمان و به صورت معمول بعد از چند هفته مشخص می شود و حتی گاهی تا ۲ سال نیز ماندگار خواهد ماند.

فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-فیلر

فیلرهای پوستی از چه ساخته‌ شده‌اند؟

به حتم برای شما نیز این سوال پیش آمده است که در اصل فیلر های پوستی از چه متریالی ساخته شده اند و ما با استفاده از چه موادی به تزریق ژل به پوست خود می پردازیم. همانطور که در بخش بالای متن اشاره کردیم، هدف اصلی شرکت سازمان غذا و داروی آمریکا، بررسی و تایید فیلر های پوستی نظیر ژل های تزریقی می باشد و به همین علت می توان بر اساس این تاییدیه و استاندارد های سازمان مذکور، به صورت عمیق تری با فیلر های پوستی آشنا شد.

به صورت کلی برای فیلر های پوستی دو دسته بندی وجود دارد که بر اساس ماندگاری و اجزای تشکیل دهنده هستند.

درصد بیشتری از فیلر ها حاوی موادی با نام لیدوکائین هستند که به عنوان حجم دهنده از آنها استفاده می شود و لذا در مرور زمان توسط بدن انسان جذب خواهند شد.

زیبا جوی عزیز اگر قصد انجام تزریق فیلر و ژل تضمینی را دارید می توانید به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید و در این کلینیک تحت درمان قرار بگیرید و از نتایج کار لذت ببرید.

کاندیدای مناسب تزریق فیلر و ژل:

شاید پس از خواندن این مطلب شما هم با توجه‌ به مزایای تزریق ژل به این روش زیبایی کم‌ هزینه و نتیجه‌ بخش مشتاق‌ تر شوید،اما نکته‌ای که در این‌ رابطه وجود دارد این است که استفاده از تزریق فیلر یک سری شرایط مخصوص دارد، این شرایط بر اساس نظر انجمن جراحان پلاستیک آمریکا تعیین شده است و شامل موارد زیر است:

▪︎فردی که قصد تزریق انواع فیلر را دارد باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشد.

▪︎نداشتن هیچ‌ گونه بیماری زمینه ای هنگام تزریق فیلر مهم است.

▪︎نداشتن هر گونه آلرژی و حساسیت هم اهمیت زیادی دارد؛ زیرا اگر فرد به انواع فیلر حساس باشد، ممکن است مشکلات جدی برای او پیش آید. در این مواقع برای انجام این روش زیبایی باید با پزشک خود مشورت کنید و در صورت تأیید او اقدام به تزریق فیلر نمایید.

▪︎افرادی که در حفظ سلامت پوست خود کوتاهی نمی‌ کنند، کاندیدای مناسبی برای تزریق فیلر هستند.

▪︎توجه داشته باشید که فرد باید انتظارات واقع‌ بینانه از نتایج حاصل از تزریق فیلر داشته باشد.

▪︎این روش زیبایی برای افراد بالای ۱۸ سال قابل‌ استفاده است و هیچ محدودیت جنسی ندارد.

▪︎چنانچه قصد دارید فقط قسمتی از صورت خود را فیلر بزنید، نیازی نیست که کل صورت را اصلاح کنید، با تصمیم گیری پزشک فقط ناحیه موردنظر اصلاح خواهد شد.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق ژل و چربی به صورت به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌ گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

چه افرادی از تزریق فیلر و ژل نمی‌ توانند استفاده کنند؟

  • افراد دارای عفونت در منطقه تزریق
  • افراد مستعد به تشکیل گوشت‌ اضافه و اسکار
  • زنان باردار یا شیرده
  • افرادی که دارای آکنه یا تاول در آن منطقه هستند.
  • بیماری‌های خودایمنی و ضعف سیستم ایمنی مثل دیابت
  • افراد مبتلا به آلرژی به مواد موجود در ژل یا ماده بی‌حس کننده
  • افراد با سابقه سکته قلبی، خون لخته شده و ترومبوز وریدهای عمقی
  • افراد با سابقه سکته‌ مغزی
  • افراد مبتلا به سرطان
  • افرادی که قبلا ژل‌های دائمی تزریق کرده‌اند.

مراقبت‌های قبل از تزریق فیلر و ژل

برای آنکه پس از تزریق ژل، ترمیم سریع‌ تر انجام گردد، دو هفته قبل از انجام تزریق ژل از مصرف آسپرین و سایر دارو های رقیق کننده خون و ضد التهاب‌ها شامل مسکن‌ های غیراستروئیدی خودداری نمائید.

علاوه براین از مصرف ویتامین E، مکمل‌های حاوی جینکو، سیر، جنسینگ و سیگار اجتناب نمایید.

اگر قصد تزریق ژل لب را دارید، چنانچه سابقه تبخال داشته‌اید، حتما قبل از انجام تزریق ژل با مشورت پزشک معالج داروی پیشگیری‌ کننده تبخال مصرف نمایید.

در صورت تشخیص پزشک قبل از انجام تزریق برای پیشگیری از عفونت، مصرف آنتی‌ بیوتیک را شروع کنید و تا مدت زمان تجویز شده از سوی پزشک پس از انجام تزریق نیز به طور منظم مصرف نمایید.

حتما پیش از انجام تزریق، آزمایشات تجویز شده از سوی پزشک را انجام‌ دهید.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر و ژل

  • تا زمان مورد نیاز از کیسه یخی که به شما بعد از تزریق ژل داده می‌شود، استفاده نمایید.
  • دوری از گرما تا یک هفته الزامی است و از ورزش شدید پرهیز کنید.
  • استفاده از محصولات ترمیم کننده موضعی جهت جلوگیری از کبودی احتمالی و مصرف داروی ضد تبخال و آنتی‌بیوتیک و در صورت لزوم، ماساژ دادن جهت یکنواخت کردن ژل تزریق‌ شده الزامی است.
  • پس از تزریق ژل تا ۲۴ ساعت از استحمام خودداری نمایید و تا ۱۰ روز از سونا و حمام بخار اجتناب کنید.
  • در دو هفته نخست پس از انجام تزریق، روزانه تا ۵ لیوان آب بنوشید، اما تا ۴۸ ساعت پس از انجام تزریق (به ویژه تزریق ژل لب) از نوشیدن مایعات داغ اجتناب نمایید.
  • استفاده از لوازم آرایشی تا ۲۴ ساعت پس از انجام تزریق ممنوع است.
  • تا ۱۰ روز استفاده از نمک را محدود کنید.
  • از دست‌ کاری و فشار روی نواحی‌ تزریق خودداری نمایید، پس از تزریق بلافاصله، نتیجه مشهود است اما ممکن است نواحی تزریق اندکی ورم داشته‌ باشد و حجم محل را بیشتر از مقدار واقعی تصور کنید. این حالت خصوصا در تزریق ژل‌ لب بیشتر است. اما تا دو هفته پس از تزریق بهبود می‌ یابد.
  • برای تسریع روند بهبود، سر خود را بالا نگاه دارید و حتما داروهای خود را تا آخر استفاده کنید، زیرا در صورت عدم رعایت این نکات، ورم دیرتر از بین می‌ رود. در روزهای نخست از انجام کار سنگین و خم شدن پرهیز کنید.
  • مصرف میوه‎‌جات خصوصا آناناس به دلیل دارا بودن ویتامین ث و بروملین توصیه می‌ شود زیرا روند بهبود را سرعت می‌ بخشد.
  • ماهی، میگو و امگا‌۳ نیز تاثیر مثبتی در روند بهبود پس از تزریق ژل دارند.
  • استفاده از کمپرس سرد صورت، سپس کمپرس گرم باعث بهبود سریع‌تر کبودی و ورم می‌ شود.
  • در ۲۴ ساعت نخست از قرار گرفتن بیش ازحد در معرض آفتاب یا گرمای شدید خودداری نمایید٠
  • وجود جوش‌ های‌ ریز در نواحی اطراف محل تزریق تا ۲ هفته پس از تزریق طبیعی است و به مرور بهبود می‌ یابد.

کاربردهای تزریق فیلر و ژل

درصد زیادی از عموم مردم، از فیلر های پوستی به عنوان روشی یاد می کنند که برای پر کردن چین و چروک ها و حل مشکلات پوستی استفاده می شود، اما قابل توجه است که کاربرد های تزریق ژل تنها به چند مورد انگشت شمار گفته شده محدود نمی شود.

وظیفه اصلی تزریق ژل، استفاده از آن برای جوانسازی پوست است و لذا اثر آن بر روی چین و چروک های صورت نیز بسیار فوق العاده است و توانسته نتیجه موفقیت آمیزی را در هر شرایطی ارائه دهد.

شرکت غذا و داروی آمریکا وظیفه بررسی کاربرد های روش های درمانی و ژل های تزریقی را دارد که به بررسی بیشتر کاربرد های تزریق ژل پرداخته است.

در بخش زیر به ذکر کاربردهایی می پردازیم که توسط سازمان غذا و دارو تایید شده اند.

  • استفاده برای رفع مشکلات صورت نظیر چین و چروک
  • حجم دهی به بخش های مختلف صورت و بدن
  • استفاده برای جوانسازی پوست و دست ها
  • افزایش زیبایی بینی

مزایای تزریق فیلر یا ژل

روش درمانی تزریق ژل بسیار محبوب است و دارای مزایای بسیاری می باشد که هر کدام در شرایط خاصی کاربرد دارند.

در بخش زیر با ما همراه باشید تا به ذکر اصلی ترین مزایای تزریق ژل بپردازیم:

  • وارد نشدن هیچ گونه آسیب به بافت های پوستی: در روند تزریق ژل معمولاً از ماده هیالورونیک استفاده می شود که در اصل نوعی اسید می باشد. به همین علت است که در طول زمان به راحتی جذب پوست می شود و همچنین آسیبی نیز به بافت های شما وارد نخواهد کرد.
  • امکان کاهش حجم و یا تخلیه ژله: دیگر مزیت استفاده از تزریق ژل این مورد است که اگر شما از نتایج و یا روند درمانی ناراضی بودید، به راحتی می توانید اقدام به تخلیه ژل کنید. البته قابل توجه است که اگر در رابطه با تصمیم خود جدی هستید بهتر است که با متخصصین حرفه ای مشورت کنید.
  • امکان مشاهده نتایج بلافاصله بعد از پایان تزریق ژل

   .یک روش غیرجراحی می‌ باشد.

  • دوره کوتاه استراحت بعد از تزریق ژل یا بدون نیاز به استراحت
  • دستیابی به نتایج کاملا طبیعی، در صورتی که توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شود.
  • امکان برگشت یا اصلاح نتایج
  • روشی تایید‌‌ شده و کاملا ایمن، دارای تاییدیه FDA
  • بهبود و رفع علائم پیری پوست از طریق کشیدن و پر‌کردن پوست و بر طرف کردن خطوط و چروک‌های موجود در آن با حداقل عوارض

اگر شما هم می خواهید از مزایای فوقالعاده تزریق فیلر و ژل تضمینی برخوردار شوید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان در این کلینیک تحت درمان قرار بگیرید و از نتایج کار لذت ببرید.

معایب تزریق فیلر و ژل

تا به اینجا عامل اصلی جهت عوارض تزریق فیلر را خدمت شما عرض کردیم؛ اما عوارض تزریق ژل، موارد دیگر را نیز در بر دارد، از همین جهت در ادامه عوارض احتمالی را خدمت شما ذکر خواهیم کرد تا از این مسئله آگاه شوید.

البته توجه داشته باشید که کلیه عوارض تزریق فیلر احتمالی هستند و نمی‌ توان گفت برای هر شخصی که به این شیوه می‌ پردازد، پیش می‌ آید.

گاهی اوقات جهت تزریق از فیلر هایی استفاده می‌ کنند که منبع غیرانسانی دارند.

برای نمونه می‌ توان به فیلری اشاره داشت که از کلاژن گاو به دست می‌ آید؛ از همین جهت پیشنهاد می‌ شود جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت پس از تزریق فیلر، حتما کمی از آن بر روی بدن شخص تست شود.

پزشک با انجام چنین کاری مطمئن می‌ شود که شخص حساسیت به کلاژن گاو دارد یا خیر!

اگر بعد از تست، جواب مطلوبی گرفته شد، پزشک می‌ تواند از فیلر جهت هر قسمتی که مد نظر دارد، استفاده کند.

عفونت

از عوارض تزریق فیلر می‌ توان به عفونت کردن نواحی اشاره کرد.

در بیشتر مواقع پیش آمده است که شخص تزریق فیلر را انجام داده و هیچ مشکلی در آن لحظه وجود نداشته است؛ اما بعد از گذشت مدت زمانی، ناحیه تزریق فیلر با عفونت مواجهه می‌ شود که گاهی اوقات مقدار عفونت به حدی زیاد است که شخص به جراحی احتیاج پیدا می‌ کند تا عفونت ایجاد شده تخلیه شود.

جوش بعد از تزریق

گاهی اوقات شما بعد از تزریق فیلر، پیرامون ناحیه‌ای که تزریق ژل انجام شده، جوش‌های ریز و درشتی را مشاهده خواهید کرد.

شما می‌ توانید در رابطه با این مسئله با پزشک خود صحبت کنید و با پیشنهاد او از محلول و کرم‌ های مناسب برای برطرف کردن این مشکل استفاده کنید.

عدم تقارن

ناهماهنگی و عدم تقارن در نواحی، مورد دیگری به حساب می‌آید که می‌توان آن را از عوارض تزریق فیلر در نظر گرفت.

این مسئله در بسیاری از مواقع و در بسیاری از شرایط برای داوطلبان رخ می‌ دهد و عامل آن را می‌ توان بی دقتی پزشک مربوطه در هنگام تزریق در نظر گرفت.

خونریزی، تورم و کبودی

از رایج ترین عوارض تزریق فیلر نیز می‌توان به مواردی نظیر خونریزی، کبودی و تورم اشاره کرد که این موارد خیلی عجیب، غریب و دور از انتظار نیستند و نباید نگرانی از بابت آن‌ها داشته باشید؛ چرا که بعد از گذشت مدت زمانی مانند یک تا دو هفته به صورت کامل بر طرف می‌ شوند.

جابجایی فیلر در بدن

یکی از عوارض تزریق فیلر که می‌ تواند نسبت به دیگر عوارض، مشکلات بیشتری را پیش آورد، جا به‌ جایی فیلر از محلی به محل دیگر است.

این مسئله گاهی اوقات موجب می‌ شود که بعضی از نواحی فلج شوند و مشکلات بسیار دیگری را نیز به دنبال داشته باشند.

البته بایستی متذکر شد که این مشکل نیز بعد از مدتی رفع می‌ شود و جای نگرانی خاصی ندارد؛ اما به هر حال بهتر است در صورت روبرو شدن با چنین مشکلی، مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید تا فرآیند درمان و بهبودی هر چه زودتر شروع شود تا نتایج بهتری بگیرید.

تخریب بافت پوست

گاهی اوقات پوست اشخاصی که تزریق فیلر انجام داده اند، تخریب می‌ شود؛ همچنین علاوه بر بافت پوست، می‌ توان به بافت‌ های تزریق شده نیز اشاره داشت.

این مسئله می‌ تواند علت های مختلفی داشته باشد که از جمله عوامل می‌ توان به حساس بودن پوست یا بی کیفیت بودن فیلر مورد استفاده جهت تزریق اشاره کرد.

التهابات پوستی

عارضه احتمالی دیگر که امکان دارد برای شخص پیش آید، ایجاد التهابات پوستی و بافت‌های تزریق شده است، که به صورت شما بر روی نواحی تزریق فیلر صورت گرفته، التهابات بسیاری نظیر تاول‌های ریز و درشت را مشاهده خواهید کرد.

لازم به ذکر است که بی توجهی به این مسئله، موجب عفونت پس از تزریق ژل می‌ شود و می‌ تواند مشکلات متعددی را برای شخص به وجود آورد.

بنابراین بهتر است در صورت روبرو شدن با چنین مشکلی، سریعا شرایط را با پزشک خود در میان بگذارید تا در مدت زمان کوتاهی، مشکل رفع شود.

قرمزی پوست

قرمز شدن و قرمز ماندن پوست برای مدتی، از سایر عوارض تزریق ژل به حساب می‌ آید.

البته این عارضه نیز چندان عجیب و دور از انتظار نیست و برای بسیاری از اشخاص پیش می‌ آید.

بهتر است در چنین مواقعی با پزشک خود صحبت کنید تا بررسی‌های مورد نیاز صورت گیرد. این مسئله موجب می‌ شود از رخ دادن بسیاری از مشکلات پیشگیری شود.

حساسیت

حساسیت پس از تزریق فیلر، عارضه دیگری به حساب می‌ آید که امکان دارد برای شما بعد از تزریق فیلر پیش آید.

حساسیت می‌ تواند دلایل متعددی داشته باشد که رایج ترین آن حساسیت به فیلر مورد استفاده در تزریق است از همین جهت پیشنهاد می‌ شود از پزشک خود بخواهید که فیلر را در ابتدا برای شما تست کند و مطمئن شود که بدن شما نسبت به این فیلر حساسیت ندارد و واکنش خاصی نشان نمی‌ دهد.

برای جلوگیری از معایب تزریق فیلر و ژل بایستی به یک کلینیک  معتبر مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان است.

عوارض تزریق فیلر و ژل

اخیرا یکی از پروسه هایی که در بین خانم ها بسیار رایج شده است، تزریق ژل ، تزریق فیلر و همچنین تزریق بوتاکس برای جوانسازی و از بین بردن افتادگی های صورت می باشد. گفته می شود که این نوع تزریقات فقط مختص صورت نیست و در دیگر اعضای بدن نیز در زمینه درمانی مورد استفاده قرار گرفته خواهد شد.

از جمله سوالاتی که متقاضیان در این زمینه دارند، این می باشد که آیا تزریق ژل و یا تزریق فیلر عوارضی را برای فرد به دنبال دارد و یا تا چه زمانی این مواد ماندگاریش را حفظ می کند؟

در پاسخ اظهار می کنیم که اگر فرد در ابتدا به یک دکتر پوست حاذق و باتجربه مراجعه نماید و همچنین برای این پروسه از بهترین مواد و برند استفاده کند، هیچ گونه عوارض و یا پیامدهای بدی را برای متقاضی ایجاد نمی کند.

در بیشتر مواقع مشاهده شده است که یکی از پیامدهای منفی این تزریق عدم آگاهی درست پزشک برای تزریق می باشد، چرا که با تکنیک نادرست و غیر اصولی و همچنین موضع را به خوبی ضد عفونی نکردن باعث ایجاد عوارضی می شود.

شایان ذکر است که بگوییم برخی از عوارض مانند: تورم و التهاب بعد از تزریق ممکن است که نمایان شود که کاملا طبیعی است و در عرض 2 تا 3 کاملا برطرف خواهد شد، اما در صورتی که این علائم حادتر شود، مراجعه به دکتر پوست و یا متخصص زیبایی الزامی می باشد.

تعداد جلسات تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل بدون نیاز به جراحی، معمولا در یک جلسه انجام می شود. با مراجعه به پزشک و مشورت برای تزریق ژل، نکات و توضیحات لازم توسط پزشک به شما ارائه می شود.

در  کلینیک بین المللی و تخصصی آراد تمام خدمات مربوط به تزریق چربی توسط بهترین دکتر صورت می‌ گیرد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تزریق فیلر و ژل تضمینی و غیره … در این کلینیک پیشنهاد می شود مقاله تزریق ژل به لب و حجم دادن سینه و باسن و چانه را نیز مشاهده نمائید.

ماندگاری نتایج تزریق فیلر و ژل

ماندگاری نتیجه انجام این پروسه زیبایی و جوانسازی به نوع فرآورده ، ناحیه تحت درمان و خود بیمار بستگی دارد.

در حالت کلی هرچه از ژل های غلیظ تری استفاده شود و همچنین تزریق به صورت عمیق انجام شود ، ماندگاری اثرات آن افزایش پیدا می کند.

برای حفظ نتایج می توانید این درمان را در بازه های زمانی مشخصی تکرار نمایید که در این صورت پزشک روش تزریق و مقدار ژل دریافتی را در صورت لزوم تغییر می دهد تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید نسبت به بقیه ژل ها کمتر می باشد و این نوع ژل به افرادی که برای اولین بار اقدام به انجام این روش زیبایی می کنند ، توصیه می شود.

اثرات این نوع ژل ها معمولا بعد از 6 الی 18 ماه از بین می رود.

ماندگاری اثرات تزریق ژل در لب نسبت به خط خنده کوتاه تر می باشد. برخی از فیلرهای هیالورونیک اسید ماندگاری بیشتری دارند اما کاربرد آن ها محدود تر است و بیشتر در مناطق خاص مثل گونه ها کاربرد دارند.

ماندگاری ژل هایی که توسط بدن جذب نمی شوند بیشتر است ؛ بنابراین این نوع از ژل ها برای افرادی مناسب هستند که از نتیجه درمان اطمینان دارند ؛ چرا که این نوع ژل ها تا چندین سال ماندگاری داشته و اثرات آن روی صورت باقی می ماند.

بنابراین لازم است حتما برای انجام این پروسه به متخصص متبحری مراجعه نمایید که دیدگاه مشترکی با شما در زمینه زیبایی صورت دارد و از سبک کاری ایشان رضایت دارید.

دوره نقاهت تزریق فیلر و ژل

دوره نقاهت تزریق فیلر و ژل بسیار کوتاه است و بیمار پس از تزریق ژل می‌ تواند کارهای روزانه خود را انجام دهد. هرچند لازم است بیمار به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب پس از تزریق ژل، مراقبت‌ هایی که توسط پزشک مربوطه توصیه می‌ شود را رعایت کند.

عدم توجه به مراقبت‌ های لازم امکان ایجاد خونریزی، احساس درد و ورم در ناحیه مورد نظر را برای بیمار به همراه خواهد داشت.

بنابراین رعایت نکاتی مراقبتی از جمله پرهیز از مصرف دخانیات و الکل برای مدت زمان 72 ساعت و پرهیز از انجام فعالیت‌ های سنگین ورزشی در دو روز اول از جمله مواردی است که موجب دستیابی بیمار به نتیجه مطلوب خواهد شد.

اثرات و نتایج نهایی فیلر و ژل

جذب فیلر زیر چشم به مرور زمان اتفاق می‌ افتد و مدت زمان تاثیر فیلر زیر چشم معمولا با گذشت یک الی دو هفته پس از اینکه ورم و کبودی در ناحیه تزریق از بین رفت مشخص می‌ شود.

در صورتی که بیمار تمام نکات مراقبتی توصیه شده توسط پزشک را رعایت کرده باشد از نتایج نهایی ژل زیر چشم رضایت کافی خواهد داشت، اما بیماران باید این نکته را در نظر داشته باشند که نتایج حاصل از فیلر زیر چشم دائمی نیست و حداکثر 6 ماه ماندگاری خواهد داشت.

بنابراین به منظور دست‌ یابی به نتیجه بهتر لازم است تزریق فیلر مجددا تکرار گردد.

نوع فیلر و میزان سیاهی و چین و چروک بیمار از جمله مواردی هستند که مدت ماندگاری فیلر زیر چشم را مشخص می‌ کنند.

هزینه تزریق فیلر و ژل

هزینه تزریق کردن ژل به نوع و میزان نیاز صورت برای جوانسازی ، بستگی دارد.

برندهای مختلف ژل نظیر ژوویدرم ، رستیلان ، رادیس و پرلن قیمت های مختلفی دارند. معمولا بر حسب تعداد سرنگ هایی که تزریق می شود ، هزینه این پروسه محاسبه می شود. هر چه چین و چروک های بیشتر و عمیق تری داشته باشید نیاز است که تا دوز بیشتری به پوست تزریق شود.

همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی ، مهارت پزشک از دیگر مواردی است که در تعیین هزینه انجام این پروسه تاثیر می گذارد.

برای اطلاع از هزینه انجام این پروسه در کلینیک آراد، بهترین مرکز پوست و زیبایی در اصفهان می توانید با شماره تماس های موجود در وب سایت تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه نمایید.

بهترین دکتر تزریق فیلر و ژل تضمینی در اصفهان

آشنایی با بهترین دکتر تزریق فیلر و ژل تضمینی می‌ تواند راهنمای خوبی برای افرادی باشد که همواره به دنبال رسیدن به زیبایی هستند و قصد دارند با کاهش چین و چروک پوست، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

برای اینکه بیماران بتوانند به نتایج مطلوب و دلخواه خود از تزریق فیلر زیر چشم دست پیدا کنند لازم است به بهترین دکتر متخصص در این زمینه مراجعه کنند.

برخی از مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی که بهترین دکتر تزریق فیلر و ژل تضمینی دارد شامل موارد زیر می‌باشد.

در زمینه پوست دارای مدرک و تخصص است.

  • برای انجام روش‌های تزریق فیلر مهارت و تسلط کافی دارد.
  • یک پزشک حرفه‌ای قبل از تزریق فیلر با بیمار خود در رابطه با انتظارات وی از تزریق ژل صحبت می‌ کند و نکات ضروری را به بیمار اطلاع می‌ دهد. همچنین با صبوری به تمام سوالات بیمار پاسخ می‌ دهد.
  • در کنار تمام این ویژگی‌های ذکر شده اخذ هزینه مناسب نسبت به خدمات خوب از مهم‌ ترین مواردی است که بهترین دکتر تزریق فیلر به بیماران خود ارائه می‌ دهد.
فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-فیلر

سوالات متداول تزریق فیلر و ژل تضمینی

1-آیا مشاوره با پزشک قبل از تزریق ژل ضروری است؟

بله، لازم است زیرا پزشک خصوصیات صورت شما و تقارن آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و به شما پیشنهاد می‌ کند که چه میزان و در چه نقاطی به تزریق ژل نیاز دارید.

پزشک، همچنین شما را از عوارض و مراقبت‌ های قبل و بعد از تزریق آگاه خواهد کرد.

2-ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

ژل‌ها ماندگاری متفاوتی دارند و با توجه به انواع آن‌ها بین شش ماه تا ۴ سال ماندگاری دارد.

مثلا ژل‌ های بر پایه هیالورونیک‌اسید حدود شش ماه تا یکسال ماندگاری دارد.

این ماندگاری می‌ تواند در افراد متفاوت مدت زمان‌ های متفاوتی طول بکشد.

3-آیا تزریق ژل عوارض جانبی عمده‌ای دارد؟

تزریق ژل به لب بسیار ایمن است و تنها عارضه‌های این روش کبودی و تورم است که پاسخ طبیعی بدن است و بعد از چند روز به طور طبیعی برطرف می‌ شود.

عفونت و واکنش‌های آلرژیک بسیار نادر هستند که معمولا در اثر مراجعه به مراکز غیرقانونی و غیر بهداشتی به‌وجود می‌ آید.

4-دوران استراحت پس از تزریق ژل چه مدت است؟

تزریق ژل یک عمل سرپایی است و به استراحت بالینی نیاز ندارد.

معمولا افراد پس از تزریق می‌ توانند عملکرد روزانه خود را ادامه دهند،اما ممکن است کمی تورم و کبودی وجود داشته باشد که پس از دو روز رفع می‌ شود.

5-چه زمانی می‌توان نتیجه تزریق را مشاهده نمود؟

نتیجه تزریق بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است ولی در ابتدا ممکن است کمی تورم در محل تزریق ژل وجود داشته باشد که پس از یک روز برطرف می‌ شود و نتیجه‌ نهایی قابل مشاهده خواهد بود.

6-مزایای تزریق ژل و پر کننده‌های مجاز کدام اند؟

  • سهولت کاربرد
  • تزریق بدون نیاز به بیهوشی و تنها با بی حسی موضعی
  • تزریق بدون نیاز به جراحی
  • سرپایی بودن این تزریق
  • وجود انواع مختلف ژل، متناسب با نیاز و بودجه مورد نظر بیمار
  • نتایج سریع و آنی

7-آیا ممکن است ژل گلوله گلوله شود؟

خیر، ژل‌های استاندارد و مورد تایید FDA چنین عوارضی ندارند.

8-چه ژل‌هایی استاندارد هستند؟

از برندهای معتبر ژل که در ایران نمایندگی دارند می‌ توان به برندهای زیر اشاره نمود:

  • ژل ژوویدرم فرانسه تحت لیسانس لابراتوار آلرگان آمریکا
  • ژل آلیاکسین ساخت لابراتوار IBSA ایتالیا
  • ژل استایلج ساخت کشور فرانسه

9-اگر پس از تزریق ژل پشیمان شوم، در این صورت چه باید کرد؟

در ابتدا لازم است قبل از انجام تزریق، انتظارات خود را با پزشک در میان بگذارید.

به خاطر داشته باشید که باید از تزریق ژل انتظارات واقعی داشته باشید. اگر از تزریق ژل راضی نبودید باید در نظر داشته باشید ژل‌ هایی مثل هیالورونیک اسید طی چند ماه جذب می‌ شوند و یا حتی می‌ توان با تزریق هیالاز آن‌ها را در کمترین زمان تجزیه نمود.

10-مراقبت‌های بعد از تزریق ژل چیست؟

از سیگار کشیدن و مصرف دخانیات به مدت یک تا دو هفته دوری کنید.

شستن ملایم صورت بلامانع است.

از خارش و ماساژ ناحیه تزریق شده برای حداقل ۴ ساعت بپرهیزید زیرا ژل در آن زمان فرم می‌ گیرد.

برای تسکین درد و بهبود کبودی از داروهای تجویز شده از سوی پزشک معالج استفاده نمایید.

برای ۲ روز بعد از تزریق روی قسمتی که ژل تزریق شده فشار وارد نکنید.

11-مراقبت‌های قبل از تزریق ژل کدامند؟

از مصرف داروهای ضد‌انعقاد مانند آسپرین، ویتامین E و C از دو هفته قبل خودداری نمایید.

داروهای ضدالتهاب مثل ایبوپروفن و داروهای مشابه را یک هفته قبل از تزریق قطع نمایید.

یک هفته قبل از درمان از دخانیات و الکل استفاده ننمائید.

12-آیا ژل را میتوان همراه با تزریق بوتاکس استفاده نمود؟

بله. در صورتی که محل تزریق ژل و بوتاکس متفاوت باشد می‌ توان هر دو تزریق را همزمان انجام داد.

13-از تزریق ژل برای چه مناطقی می‌توان استفاده نمود؟

از تزریق ژل می‌ توان در نواحی مختلف صورت مثل لب، گونه، چانه، اطراف چشم، چروک‌ های پیشانی و برای بالا بردن ابرو استفاده نمود.

14آیا می توان بعد از تزریق ژل سیگار کشید؟

استعمال سیگار در نتایج و ماندگاری این پروسه تاثیر گذارد و موجب کندی روند بهبودی می شود.

15-ممکن است ژل حرکت کرده و به قسمت های اطراف لب پخش شود ؟

در صورتی که از ژل های غیر استاندارد برای تزریق استفاده شود احتمال بروز چنین عارضه هایی وجود دارد.

از طرفی لازم است در خصوص مراقبت های بعد از تزریق ژل لب دقت شود.

16.آیا امکان خارج کردن ژل تزریق شده وجود دارد؟

دائمی نبودن نتایج حاصل از تزریق فیلر ها، یک مزیت بزرگ دارد.

منظور از مزیت تخلیه ژل تزریق شده می باشد! شما هر وقت که بخواهید، می توانید ژل تزریق شده را از لب ها یا صورت خود خارج کنید.

در واقع اگر از نتایج نهایی این فرآیند رضایت نداشتند، به راحتی می توانید با یک جلسه مراجعه به کلینیک مورد نظر خود، اقدام به خارج کردن ژل تزریق شده کنید و همه نشانه های انجام این فعالیت زیبایی را به طور کامل از بین ببرید.

اگر باز هم سوالات بیشتری در ذهن شما تداعی شده می توانید با مشاورین ما در کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نتیجه گیری

تزریق ژل با هدف صاف کردن چین و چروک ها ، جبران تحلیل چربی و زیباسازی پوست انجام می شود.

هر ساله تعداد زیادی از مردان و زنان به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند تا با انجام این پروسه ، صورتی زیبا و جوان داشته باشند.

جوانسازی پوست با این روش بسیار مقرون به صرفه می باشد اما برای دستیابی به بهترین نتیجه لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید.

به همین دلیل کلینیک آراد ، بهترین کلینیک پوست و زیبایی در اصفهان ، این مقاله ای جامع را در رابطه با این موضوع تهیه کرده است که خواندن آن به افرادی که قصد تزریق کردن ژل دارند و یا به تازگی این عمل را انجام داده اند ، توصیه می شود.

به طور کلی هر روش درمانی یا زیبایی دارای مزایا و عوارضی هستند. این روش زیبایی نیز خارج از این قاعده نیست و با استفاده از  مراقبت ها و دستوراتی که پزشک متخصص به فرد متذکر می شود و انتخاب کلینیک های معتبر می توان بروز این عوارض را کاهش داد ولی در صورتی که با عوارض شدید تری مواجه شدید بهترین کار این است که پزشک خود را مطلع سازید.

پیری، مرحله‌ای از زندگی انسان است که به دنبال کاهش قدرت اندام‌های بدن و همچنین ضعیف شدن سلول‌ های پوستی رخ می‌دهد.

علائم پیری در چهره به شکل چین و چروک، افتادگی و شل شدن پوست بروز می‌ کنند.

هیچ کس از این اتفاق خوشحال نیست و همگی به دنبال راهی برای به تعویق افتادن این مرحله از زندگی هستیم.

با افزایش سن، توانایی سلول‌ های پوست برای تولید چربی، کلاژن و الاستین کم می‌ شود و نتیجه آن، خشکی پوست، چروکیدگی و افتادگی آن خواهد بود، اما ما می‌ توانیم با کمک روش‌ هایی که علم در اختیار ما قرار داده است، به شادابی و طراوت پوست خود کمک کنیم.

برای مثال ممکن است گونه‌های صورت دچار افتادگی و کاهش حجم شده و این مسأله به شدت زیبایی چهره را تحت تأثیر قرار داده است.

در این صورت، تزریق فیلر و ژل تضمینی گونه یک راهکار بسیار مناسبی است که کمک می‌ کند تا گونه‌های خوش‌ فرم داشته باشید. البته ترانسفر چربی به گونه برای کسانی که ذاتاً گونه‌ های زیبایی ندارند نیز انجام می‌ شود.

در هر صورت این مسأله مهم است که این کار توسط متخصصین حرفه‌ای انجام شود تا نهایتاً نتیجه ‌ایده‌آل به دست آید.

قطعاً تزریق فیلر و ژل تحت نظر متخصصین کلینیک آراد واقع در اصفهان قرار بگیرید، همچنین در این کلینیک تمامی خدمات پوست و مو انجام می شود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

نماشا:https://www.namasha.com/v/ugYmXktT

آپارات:https://aparat.com/v/28bLl

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.