زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تزریق جوانسازی صورت :

تزریق جوانسازی صورت :

تزریق جوانسازی صورت :

اهمیت دادن به ظاهری زیبا و جوان از زمان خلقت انسان تا کنون ادامه دار بوده است و حتی در سنگ نوشته های مصر باستان آثاری از روش های آرایشی برای حفظ جوانی و زیبایی مشاهده شده است و از دیرباز تا کنون همه افراد به دنبال اکسیر جوانی بوده اند. یکی از فاکتور های مهم جوانی چهره داشتن پوست صاف و یک دست می باشد که متاسفانه پوست صورت نسبت به بخش های دیگر بدن سریع تر در معرض این آسیب ها قرار می ‌گیرد .

زیرا دائماً با محیط بیرون در ارتباط هستند در نتیجه آسیب پذیر تر خواهد بود . تا کنون در علم پزشکی راهی برای دست یافتن به جوانی و شادابی همیشگی و متوقف کردن روند پیری ابداع نشده است اما می‌ توان با راه کار های موثر و مراقبتی روند پیری پوست را به تاخیر انداخت تا بتوانید سالیان طولانی زیبایی و شادابی چهره خود را حفظ کنید .

پیشرفت های زیادی در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست ابداع شده است که در کلینیک های زیبایی و تخصصی ارائه می شود. جراحی ، لیزر ، بوتاکس، تزریق انواع فیلر ها،  هایفو تراپی و انواع روش های دیگر این شرایط را برای افراد مهیا خواهند کرد. در طی این مطلب ما قصد داریم چند روش موثر و جوان سازی را به شما معرفی کنیم و در پایان توضیحات کاملی در مورد فرایند زیبایی و درمانی هایفوتراپی برای شما ارائه دهیم پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

جوانسازی پوست و برطرف کردن علائم پیری :

افزایش سن یکی از دلایل مهم اجزاء و ساختار پوست می باشد. پروتئین هایی از قبیل کلاژن و الاستین  از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده پوست هستند که زیبایی و جوانی پوست را فراهم می کند.

  • استعمال دخانیات
  • ورزش نکردن
  • قرار گرفتن پی در پی در معرض نور خورشید
  • آلودگی هوا
  • تغذیه نا مناسب
  • فشار های عصبی

همراه با افزایش سن سبب تخریب سلول های پوستی خواهد شد و به تدریج با نازک شدن لایه سطحی پوست بافت پیوندی آن ضعیف تر می شود.  در این شرایط کم کم مشاهده علائم پیری بر چهره خواهید بود. برای درک بهتر این موضوع باید بیشتر در مورد لایه های پوستی و بافت اطلاعاتی حاصل کنید.

پوست از ۳ لایه مهم اپیدرم ، درم و هیپودرم تشکیل شده است . در لایه میانی پوست که همان درم نامیده می شود سلول های تولید کننده اپیدرم یا رو پوست و برخی از گیرنده های حسی قرار دارد.  لایه زیر پوست( هیپودرم) نیز از بافت های همبند و چربی تشکیل شده است.

هیپودرم به لایه های عضلانی زیرین پوست چسبیده است و عضلات را بر روی استخوان قرار می دهد. همراه با افزایش سن هر سه لایه پوست و بافت های مجاور آن تحت تاثیر قرار می گیرد . به همین دلیل برای دست یافتن به جوان سازی و شادابی پوست باید به سراغ روش‌ های کلینیکی رفت . علائم ناشی از پیری پوست عبارتند از :

  • چین و چروک ها

مشاهده چین و چروک ها و خطوط پوستی اولین نشانه های افزایش سن می باشد که پس از پشت سر گذاشتن ۲۵ سالگی به مرور بر بخش های مختلف صورت مشاهده می‌ شود که اگر به موقع راهی برای پیشگیری به کار نگیرید عمق‌ تر می‌شوند . این خطوط به دلیل حرکت عضلات صورت ایجاد می شود.

زمانی که در حال خندیدن یا صحبت کردن هستید این خطوط بر چهره نمایان می شود و کم کم در حالات عادی صورت نیز این علائم دائمی خواهد شد.

خطوط ایجاد شده بر سطح پوست معمولاً بر سطح پیشانی ، خط اخم،  اطراف دهان و دور چشم مشاهده خواهد شد که در کلینیک زیبایی آراد اصفهان روش های جوان سازی موثر مانند بوتاکس، لیزر درمانی،  تزریق فیلر یا انواع ژل ها،  هایفو تراپی ، لیزر ، تزریق چربی،  کربوکسی تراپی و موارد دیگر پیشنهاد می شود. متخصصین هر کدام از این روش ها را بر اساس شرایط فرد و میزان چین و چروک ها پیشنهاد خواهند داد.

  • کاهش حجم صورت

همراه با افزایش سن لایه های زیرین پوست با چند اتفاق مهم مواجه می شوند .کلاژن و الاستین پوست به مرور کاهش می یابد  و پوست حالت افتاده و شل پیدا می کند و چربی های زیر پوست در بخش های مختلف مانند شقیقه‌ ها ، چانه،  گونه،  بینی و چشم ها تحلیل خواهد رفت.  و فرم صورت شما حالتی استخوانی و ظاهری نا خوشایند پیدا می کند و می توانید به وضوح استخوان های اطراف دهان و چانه را مشاهده کنید.

البته این مشکلات در سنین بالا مانند ۵۰ تا ۶۰ سالگی بیشتر مشاهده می شود . کاهش حجم صورت باعث رفع چین و چروک ها و شل شدگی پوست خواهد شد و شما می توانید نشانه های پیری را به وضوح مشاهده کنید. تحلیل رفتن چربی ها بیشتر در زیر چشم و گونه ها زاویه فک و چانه و اطراف لثه بینی مشاهده می شود در این شرایط متخصصین روش های مختلف لیفت مانند تزریق چربی، تزریق ژل،  هایفوتراپی و روش های دیگر را پیشنهاد خواهند داد.

  • از دست رفتن خاصیت کشسانی پوست

قسمت زیرین و عمیق پوست از چند جزء مهم درست شده است که باعث قوام و انعطاف پذیری پوست خواهد شد که مهم ترین آن ها رشته های پروتئینی کلاژن می باشد که اسکلت اصلی بافت های پوستی را تشکیل می دهند. هیالورونیک اسید بخش دیگری است که همانند سیمانی در بین بافت های بین رشته های کلاژن را پر می کند و در پایان رشته های پروتئین الاستین سبب حالت کشسانی و انعطاف پذیری پوست خواهد شد.

با پیر شدن پوست افتادگی پوست نیز حاصل می‌ شود و با از دست رفتن خاصیت کشسانی و کاهش حجم چربی ها سبب کاهش هیالورونیک اسید و ضعیف شدن استخوان ها خواهد شد. با کاهش قوام و حالت الاستیسته پوست و خاصیت کشسانی این فرایند به فرسودگی رشته های کلاژن ختم می شود. بنابراین شما شاهد مشکلاتی از قبیل خشکی و سفت شدن لایه های سطحی پوست خواهید بود که پوست حالتی شکننده پیدا خواهد کرد .

مهم ترین بخش هایی که با کاهش خاصیت کشسانی مواجه می‌ شود پوست اطراف لب ،  اطراف چشم و سطح پیشانی خواهد بود . متخصصین برای این مشکلات نیز لیزر آندولیفت، میکرونیدلینگ و هایفوتراپی، همچنین آر اف فرکشنال و CO2 را پیشنهاد خواهند کرد.

  • تغییر در لایه های پوست

همان طور که در بخش قبلی گفتیم پوست از چند لایه مهم تشکیل شده است که لایه سطحی آن را اپیدرم یا رو پوست می نامند که خود از چند لایه سلول تشکیل می شود که به مرور زمان با قرار گرفتن در معرض نور خورشید خشک ، زمخت و بسیار حساس خواهد شد و شاهد لک ها و خال های پوستی در در این ناحیه خواهید بود.

لایه میانی یا درم از عروق و بافت های پیوندی، غدد چربی،  رشته های کلاژن و رشته‌ های الاستین و هیالورونیک اسید تشکیل شده است  که مهم ترین اجزاء ساختار بافت پیوندی را تشکیل می دهند و در شکل دادن پوست و حفظ قوام آن همچنین حفظ رطوبت نقش مهمی ایفا می کند.

به همین دلیل با تحلیل رفتن این لایه ها شاهد کاهش طراوت و خشک شدن پوست خواهید بود.  لایه زیرین پوست  یا هیپودرم دارای بافت پیوندی و بالشتک های چربی می باشد که به مرور زمان و افزایش سن بالشتک های چربی کم می‌ شود و تعداد سلول ها و ضخامت آن کاهش می یابد . در این شرایط با ظاهر شدن چین و چروک ها بر سطح پوست مواجه می شوید  این عارضه در بخش های مختلف صورت مشاهده می شود.

برای جوانسازی پوست چه زمانی باید اقدام کرد ؟

بهترین زمان برای انجام هر یک از روش های درمانی و زیبایی جوان سازی به شرایط پوستی متقاضیان بستگی دارد. این که چه زمانی علائم و نشانه های پیری برای شما آزاردهنده است و به فکر محافظت از پوست خود هستید و یا این که چه راه هایی را برای محافظت از پوست تان در نظر گرفته اید مهمترین عوامل برای  زمان جوان سازی می باشد .

استفاده از آبرسان ها ، کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب،  شست و شوی صحیح صورت و تمیز نگه داشتن پوست از مهم ترین ارکان زیبایی و کاهش سرعت پیری می باشد.  برخی از مراجعه کنند گان در اوایل سن سی سالگی با مشاهده اثرات اولیه پیری مانند چین و چروک های ظریف به فکر راهی موثر برای حفظ جوانی و شادابی چهره خود هستند و حتی ممکن است در این سنین شاهد انواع عارضه های پوستی مانند افتادگی و یا لک ها باشید.

متخصصین روش های درمانی مانند هایفوتراپی،  لیزر ،  لایه برداری و روش های کم تهاجم را گزینه موثری می‌ دانند تا بتوانند ساختار پوست را بهبود بخشند و سرعت روند پیری کاهش یابد.  در دهه چهارم زندگی باید مراقبت بیشتری از پوست خود داشته باشید. چون خانم ها با نزدیک شدن به سنین یائسگی با تغییرات هورمونی زیادی مواجه می شوند و قطعاً پوست صورت آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

مشاهده چین و چروک ها در اطراف چشم و دهان،  خشک شدن و لکه های پوست پس از ۴۰ سالگی رخ می دهد.  در این شرایط باید روش‌ های کم تهاجم مانند هایفوتراپی ، لیزر درمانی،  تزریق ژل و چربی و همچنین بوتاکس مورد استفاده قرار گیرد.

جوانسازی پوست
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-جوانسازی پوست

روش های جوانسازی پوست :

روش های جوان سازی در سه گروه مهم قرار می گیرند. روش های تهاجمی که لیفت با جراحی،  جراحی‌ های پلاستیک مانند کشیدن پوست می باشد.

 روش های کم تهاجم از قبیل هایفو تراپی،  آندولیفت و روش های تزریقی مانند تزریق بوتاکس، چربی و ژل خواهد بود.

 روش های غیر تهاجمی از قبیل مراقبت های کلی از قبیل مصرف انواع کرم های ضد چروک و درمان های خانگی است که قبل از مشاهده علائم پیری کاربرد دارد و پس از ایجاد چین و چروک ها تاثیری بر جوان سازی نخواهد داشت.

برای انتخاب روش های تهاجمی باید هزینه بالایی را پرداخت کنید و با بستری شدن در بیمارستان و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت طولانی مدت پس از یکسال می توانید نتایج جراحی را مشاهده کنید و خطرات و ریسک این جراحی را به جان بخرید . اما نسبت به همه روش ها ، ماندگار ترین نتایج را به دنبال دارد.

روش های غیر تهاجمی و کم خطر ساده ترین و راحت ترین روش ها محسوب می شوند و نمی تواند تاثیر چندانی بر پوست داشته باشد . عوارض ناشی از این روش ها بسیار کم است و خطرات بسیار محدودی دارد همچنین هزینه آن نسبت به جراحی مقرون به صرفه تر خواهد بود و می توانید تاثیرات چشمگیری بر پوست خود مشاهده کنید.

 زمانی که روش های کم تهاجم و بدون تهاجم را انتخاب می‌ کنید  می‌ توانید پوستی جوان داشته باشید توصیه می شود روش های تهاجمی و جراحی را برای همیشه کنار بگذارید.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین ما همواره تلاش می کنند بهترین و به روز ترین روش های زیبایی و درمانی پوست و مو را برای زیبا جویان عزیز ارائه دهند. با توجه به این که امروزه علم پزشکی به سمت روش‌ های کم تهاجم و غیر جراحی حرکت می کنند ما سعی می کنیم با تنوع در خدمات رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم شما را با یکی از پر کاربرد ترین روش های زیبایی و جوان سازی به نام هایفوتراپی آشنا کنیم. پس پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید .

جوانسازی پوست با هایفوتراپی :

قبل از این که بخواهید درک بهتری نسبت به این فرایند زیبایی پیدا کنید بهتر است بدانید که واژه هایفو( HIFO) به معنی امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا می باشد که تقریباً جزء روش های جدید و مدرن این فرایند زیبایی بدون نیاز به تزریق،  برش و بخیه بر سطح پوست انجام می شود و نتایجی در حد لیفت با جراحی به همراه خواهد داشت.

در این روش زیبایی با کمک امواج پر قدرت الکترو سوند لایه های زیرین و عمیق پوست را تحت تاثیر قرار می گیرد و می تواند صافی و یکدستی را بر لایه های سطحی پوست حاصل کند. در این روش امواج به صورت متمرکز لایه های زیرین پوست را مورد هدف قرار داده و با انتقال پالس های انرژی و تحریک رشته های کلاژن استحکام پوست را فراهم می کند تا شما بتوانید پوستی صاف و بدون چین و چروک را حاصل کنید.

در مورد فرایند هایفوتراپی تاکنون پژوهش‌ های بالینی پیشرفت های انجام نشده است اما در طی چند پژوهش کوچک متخصصین و محققان به این نتیجه رسیده اند که با این روش چین و چروک ها از بین می رود و با بهبود یافتن شرایط پوست لیفت و کشیدگی پوست حاصل می شود.  این فرایند زیبایی بدون ایجاد خطر و ریسک عمل جراحی طی خواهد شد.

در این روش از امواج پر قدرت و متمرکز فرا صوت لایه های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و با افزایش دما در حدود ۸۰ درجه لایه های زیرین پوست را دچار تخریب سلولی خواهد کرد . شاید کسب اطلاعات در مورد مکانیسم این فرایند برای شما عجیب باشد اما آسیب های سلولی کاملاً انتخابی ایجاد شده و به تحریک پوست  و تولید کلاژن می پردازد. هر چه میزان کلاژن در  پوست بیشتر باشد قطعاً می توانید نتایج بهترین حاصل کنید.

در این روش زیبایی، امواج این دستگاه هیچ  آسیبی به بافت ها و لایه های مجاور وارد نمی کند و ماهیچه ها و اعصاب دست نخورده باقی می ماند.

مراحل جوانسازی پوست با هایفوتراپی :

برای انجام فرآیند هایفو تراپی شما باید هیچ گونه آرایشی بر سطح پوست خود نداشته باشید.  در این شرایط مصرف محصولات مراقبتی نیز توصیه نمی شود.  مراحل انجام این عمل به شرح زیر خواهد بود.

متخصصین پس از بررسی میزان چین و چروک ها و افتادگی پوست ناحیه درمان را ضد عفونی و پاک سازی می کنند.  سپس برای کنترل درد از فرایند بی حسی استفاده خواهد شد.  سپس از ژل مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می شود. شاید این ژل را در زمانی که سونوگرافی انجام داده اید دیده باشید .

پس  از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه دستگاه هایفو بر سطح پوست قرار می گیرد و متخصصین با استفاده از نمایشگر این دستگاه طول امواج الکترو سوند را تنظیم می کنند. امواج الکترو سوند با پالس های کوتاه به اعماق پوست فرستاده می شود که در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه این جلسه درمانی طول می کشد . زمانی که فرایند هایفو تراپی انجام می شود شما احساس گرمای خفیف یا گز گز شدن خواهید داشت.

متخصصین برای رفع این عارضه استفاده از مسکن های مناسب و یا دارو های ضد التهابی را پیشنهاد می دهند. پس از به اتمام رسیدن جلسه هایفوتراپی متقاضیان می‌ توانند پس از ترک  کلینیک به محل کار خود بر گردند و فعالیت های روزانه خود را طبق معمول ادامه دهند.

جوانسازی پوست با هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

همان طور که پس از سنین ۲۵ تا ۳۰ سالگی کم کم علائم پیری بر چهره نمایان می شود  وقت آن است که  از گسترش و پیشرفت آن ها جلوگیری کنید. بنابراین متخصصین فرایند هایفو را به متقاضیان پیشنهاد می کنند. با این روش سرعت روند پیری به تاخیر می افتد . این فرایند زیبایی برای کسانی که در سنین جوانی هستند بهتر پاسخ می دهد .

 افرادی که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید با شل شد گی و افتادگی پوست مواجه شده اند می توانند در طی یک تا دو جلسه هایفو  نتایجی عالی حاصل کنند.

 کسانی که به دلیل افزایش سن کاهش و کلاژن،  پوست  ناحیه صورت و گردن آن ها شل و افتاده شده است نمی توانند با هایفو به نتایج قطعی دست یابند.

 متخصصین برای این افراد لیفت با جراحی را پیشنهاد می‌ کنند چون قوام پوست آن ها به شدت کاهش یافته است.

 افرادی که در بخش های مورد درمان با مشکلاتی از قبیل زخم،  آکنه های کیستی،  عفونت و یا ایمپلنت فلزی مواجه هستند توصیه نمی شود.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  قبل از ارائه هر خدمات درمانی شرایط متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند و بر اساس شرایط پوستی سن افراد و اهداف آن ها از نتایج جوان سازی بهترین روش زیبایی و جوان سازی را ارائه خواهند داد.

مزایا و کاربرد های هایفو تراپی

فرایند زیبایی هایفو تراپی در سال ۲۰۰۸ میلادی برای زیبایی و جوانسازی پوست شهرت زیادی پیدا کرده است و در طی این چند سال طرفداران آن در حدود ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است.  این فرآیند می تواند به صورت کاملا پیشرفته و مدرن و بدون نیاز به تیغ جراحی و بی هوشی چین و چروک های سطحی پوست را به طور کاملا ایمن و بدون ریسک برطرف کند.

 پس از طی ۱ تا ۲ جلسه کوتاه و محدود می توان به نتایج مطلوبی دست یافت.

 مدت زمان  جلسات درمانی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه می باشد.

این فرایند روشی بی درد سر است و پس از انجام آن نیاز به بستری شدن در بیمارستان نمی باشد و متقاضیان می توانند بدون نیاز به دوره نقاهت و استراحت فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

 کسانی که از روش های تزریقی برای جوانسازی پوست می ترسند فرایند هایفو تراپی پیشنهاد مطلوبی خواهد بود و هیچ ماده ای در حین این روش به بدن وارد نمی شود.

 مراحل هایفوتراپی بدون درد،  خونریزی و پانسمان سپری خواهد شد .

هایفو تراپی را می توان با روش های زیبایی دیگر مانند میکرونیدلینگ ترکیب کرد تا بتوانید تاثیرات بهتری حاصل کنید.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود.  این خدمات با استفاده از دستگاه های پیشرفته با برند های جهانی برای زیبا جویان عزیز  ارائه خواهد شد.  در ادامه کاربرد های هایفوتراپی را به شما معرفی خواهیم کرد.

جوانسازی پوست
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-جوانسازی پوست

کاربرد ها :

  • حذف چین و چروک‌ ها و خطوط سطح پوست
  • برطرف کردن شل شد گی و افتادگی پوست
  • کشیدگی و سفت شدن پوست در ناحیه گردن ،  غبغب و دکلته
  • کشیدگی و سفت شدن گونه ها،  ابرو ها و پلک ها
  • بهبود وضعیت خط چانه و کانتورینگ صورت
  • اصلاح خط لبخند
  • مناسب برای هر نوع رنگ پوست
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست
  • بستن منافذ باز پوست
  • رفع چربی های اضافه در بخش های مختلف صورت و بدن
  • درمان لاغری و اضافه وزن
  • از بین بردن غبغب

عوارض هایفوتراپی چیست ؟

 همه روش های زیبایی و درمانی که در کلینیک های زیبایی و درمانی پوست و مو برای زیبایی و جوانسازی پوست ارائه می شود قطعاً با عوارض رایجی همراه است.  فرایند هایفو تراپی جزء روش های بی درد سر و بی خطر است  و عوارضی که پس از آن مشاهده می شود در طی زمان کوتاهی برطرف خواهد شد.

این فرایند زیبایی با کمی تورم و قرمزی همراه می باشد که در طی چند ساعت بر طرف می شود . در صورتی که فرایند هایفو در مکان های غیر تخصصی و توسط افراد آماتور و کم تجربه انجام شود با عوارضی از قبیل آسیب بافت ها و عضلات صورت و بدن ،سوختگی پوست ،  تورم و کبودی گسترده و عدم کسب نتایج مواجه خواهید شد.

بنابراین قبل از مراجعه به کلینیک از مهارت و تخصص پزشک خود مطمئن شوید.  همه مراحل هایفوتراپی بدون درد سپری خواهد شد در صورتی که اگر بخواهید برای جوانسازی پوست  از لیفت با جراحی استفاده کنید با عوارض زیادی مواجه می شوید . از خطرات و نگرانی های این فرایند می توان به موارد ی از قبیل

  • ریسک بی هوشی عمومی
  • خونریزی
  • عفونت
  • جای زخم
  • ایجاد لخته‌ های خونی
  • ریزش مو ها

مواجه خواهید شد . در نتیجه متخصصین در صورت مساعد بودن شرایط متقاضیان روش های غیر جراحی را به زیبا جویان عزیز  توصیه می کنند. تا بتوان با کمترین میزان عوارض نتایج عالی و تاثیر گذار حاصل کنند.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود . در این کلینیک رضایت زیبا جویان عزیز و نتایج رضایت بخش از اهداف مهم کادر درمانی خواهد بود.

هزینه جوانسازی پوست با هایفو تراپی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است ؟

قطعاً هزینه های هایفو تراپی نسبت به عمل جراحی بسیار کمتر است زیرا در این روش نیاز به اتاق عمل و هزینه های اضافه نمی باشد.  متقاضیان پس از انجام هایفو تراپی نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند بنابراین هزینه ای در این زمینه پرداخت نخواهند کرد.  همچنین مراحل این عمل به صورت سر پایی است و هزینه ها بسیار کاهش می یابد. عوامل مختلفی هزینه ها را در کلینیک ها تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از :

  • تعداد جلسات هایفوتراپی
  • میزان آسیب های پوستی از قبیل
  • میزان چین و چروک ها و افتادگی پوست
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 خواهد بود . پس نمی توان برای این فرایند هزینه قطعی تعیین کرد.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخفیفات و هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان ما در تماس باشید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک  به صورت رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از جوانسازی پوست با هایفو تراپی :

فرایند هایفو تراپی جزء روش های سر پایی و بی دغدغه است.  بنابراین متقاضیان نیاز به مراقبت های دشوار قبل و بعد از آن نخواهد داشت. متخصصین در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد این فرایند زیبایی ارائه خواهند داد که مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشد.

اگر در سه ماه اخیر برای جوان سازی پوست صورت خود روش های دیگر از قبیل تزریق ژل و تزریق بوتاکس یا چربی را انجام داده اید حتما به پزشک خود اطلاع دهید و برای انجام این فرآیند عجله نکنید زیرا با نفوذ پرتو ها به اعماق پوست  تاثیرات روش های تزریقی از بین می رود.  متخصصین در این زمینه توضیحات کاملی برای شما ارائه خواهند داد .

از انجام فرآیند هایفو تراپی در دوران پریود ی یا سیکل ماهیانه خود داری کنید زیرا در این شرایط هورمون های بدن و  اعصاب افراد بسیار حساس است و بهتر از سه روز پس از دوران پریود ی برای هایفوتراپی اقدام کنید.

 زمانی که برای انجام این فرایند زیبایی به کلینیک مراجعه می‌ کنید از محصولات مراقبتی پوست  و لوازم آرایشی استفاده نکنید .

در صورت داشتن دندان فلزی یا ایمپلنت پزشک خود را با خبر کنید .

چند روز قبل از انجام فرایند هایفو  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید رفتن به سولاریوم بپرهیزید . زیرا میزان حساسیت پوست شما را افزایش می دهد و نمی توانید تاثیرات مطلوبی حاصل کنید.

 قبل از آغاز جلسه هایفو تراپی مایعات زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

 مراقبت های پس از جوانسازی پوست با هایفو تراپی :

 پس از انجام این فرایند زیبایی و درمانی از خاراندن، لمس کردن و دست زدن به پوست بپرهیزید.

 از قرار دادن کمپرس سرد یا گرم بر ناحیه درمان خود داری کنید.

 تا ۳ روز پس از انجام هایفو از آرایش کردن و استفاده از محصولات مراقبتی بپرهیزید. چون باعث ایجاد حساسیت،  افزایش قرمزی و تورم پوست خواهد شد.

 در صورت متورم شدن صورت هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید .

تا چند روز لباس های گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به ناحیه درمان فشاری وارد نشود.

اثرات و نتایج :

طی بررسی نتایج حاصل شده از این فرایند زیبایی به این نتیجه رسیده اند که تقریباً همه کسانی که فرایند هایفو تراپی را برای جوانسازی پوست خود استفاده کرده اند توانسته اند پس از سه ماه به نتایج مورد نظر خود دست یابند.  در صورتی که پس از انجام لیفت با جراحی باید یک سال صبر کنید تا بتوانید شاهد نتایج قطعی درمان باشید و حتی ریسک و خطرات زیادی را پشت سر بگذارید .

متاسفانه فرایند هایفو مانند لیفت با جراحی نتایج دائمی و همیشگی ندارد و در فاصله ۳ تا ۵ سال تاثیرات آن از بین می‌ رود و شما مجدداً باید برای این فرایند زیبایی اقدام کنید . البته،  متخصصین برای ثابت و پایدار شدن نتایج فرایند هایفو حضور در جلسات سالیانه را پیشنهاد می‌ کنند. پس از انجام فرآیند هایفو شما شاهد سفتی پوست خود خواهید بود.  فرایند کلاژن سازی در پوست به مرور زمان اتفاق می افتد و پس از ۳ ماه شما می توانید شاهد نتایج قطعی درمان باشید.

پس از پشت سر گذاشتن مدت ماندگاری هایفو تراپی و تاثیرات  آن مجدداً روند کلاژن سازی متوقف می شود و کم کم  پوست با مشکلات و آسیب هایی از قبیل چین و چروک و شل شد گی مواجه خواهد شد.  بنابراین از پوست خود بهتر مراقبت کنید و همچنین به طور سالیانه این فرایند زیبایی را تکرار کنید.  عوامل مختلفی مانند سن افراد ، اعمال مراقبت های پوستی، استفاده از محصولات مناسب ، تغییر سبک زندگی و ورزش منظم ماندگاری هایفو تراپی را تحت تاثیر قرار می دهد.

متخصصین تا زمانی که پوست شما انعطاف و حالت کشسانی خود را حفظ کرده است روش های جراحی را پیشنهاد نخواهند کرد و شما می توانید بدون درد سر و تجربه عوارض خطرناک،  پوستی جوان و شاداب حاصل کنید.  در این روش هیچ تزریقی بر سطح پوست  انجام نمی شود و دیگر شما نگران فلج شدن عضلات صورت خود یا عوارض دیگر نخواهید بود.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان جوانسازی پوست با استفاده از روش‌ های مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود متخصصین ما پس از بررسی شرایط پوستی و سن شما بهترین خدمات را ارائه خواهند داد.

دوره نقاهت پس از هایفوتراپی چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی اعلام کردیم فرایند هایفو تراپی یکی از  روش‌ های غیر جراحی است.  بنابراین مراحل جوانسازی بدون نیاز به بی هوشی،  برش،  بخیه و حتی تزریق هیچ ماده مصنوعی بر پوست  انجام می شود.  بنابراین پس از پایان جلسه هایفو تراپی متقاضیان می توانند کلینیک را ترک کنند و به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

با نفوذ امواج و پالس های کوتاه الکترو سوند به لایه های عمیق پوست شما در حین درمان با احساس گز گز شدن و یا بی حسی همچنین داغی پوست مواجه می شوید.  شاید این احساس برای شما چندان خوشایند نباشد بنابراین متخصصین مصرف مسکن یا دارو های ضد التهابی را پیشنهاد خواهند داد.  پس از انجام فرآیند هایفو با عوارض رایجی از قبیل کمی قرمزی و تورم مواجه خواهید شد .

این عارضه ها در مدت زمان کوتاهی بر طرف می‌ شود و شما به مرور زمان شاهد تاثیرات بی نظیر این فرآیند و پوست خود خواهید بود . البته،  پس از انجام فرآیند هایفو تراپی باید مراقبت های توصیه شده را جدی بگیرید.  مصرف مایعات زیاد،  قرار نگرفتن در معرض نور خورشید ، تغییر سبک زندگی و تغذیه مناسب از عوامل مهم و تاثیر گذار بر نتایج هایفو تراپی خواهد بود.

تعداد جلسات جوانسازی پوست با هایفو تراپی چقدر است ؟

برای دست یافتن به نتایج موثر و سریع هایفو تراپی باید کلینیک های تخصصی و معتبر را انتخاب کنید.  متخصصین در سال اول برای زیبا جویان عزیز دو  تا سه جلسه هایفوتراپی پیشنهاد خواهند کرد و در سال های بعدی برای تداوم و ماندگاری اثرات این عمل باید به طور سالیانه در جلسات شرکت کنید.

عوامل مختلفی مانند میزان چین و چروک ها و شلی پوست و نیاز های متقاضیان در تعداد جلسات تاثیر گذار خواهد بود.  بر اساس تجربیات به دست آمده با شرکت در جلسات تعیین شده می توانید نتایج مطلوبی حاصل کنید.  هر جلسه هایفو تراپی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد که این مدت زمان بر اساس میزان آسیب های پوستی متغیر خواهد بود .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هایفو تراپی یا انواع روش های دیگر جوان سازی با تجهیزات مدرن و استاندارد با برند های جهانی انجام می شود و شما عزیزان می توانید نتایج عالی حاصل کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b2%d8%b4/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%ba%d8%a8%d8%ba%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

نتیجه گیری :

داشتن چهره جوان و زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس و حس سر زندگی در افراد خواهد شد . این نیاز بشر از دیر باز تا کنون وجود داشته است و راه های متنوعی برای حفظ جوانی و شادابی پوست ابداع شده است . تا کنون روشی برای متوقف کردن روند پیری ارائه نشده اما می توان با راه کار های درمانی موثر سرعت پیری پوست را به تعویق انداخت.

همان ‌طور که می‌ دانید پوست از سه لایه اپیدرم ، درم و هیپودرم درست شده است که به مرور زمان تغییراتی در هر لایه ایجاد خواهد شد.  پس از مشاهده کوچکترین علائم پیری بر چهره باید برای پیشگیری از پیر شدن پوست به کلینیک های زیبایی و تخصصی مراجعه کنید.  فرایند هایفو تراپی یکی از روش های موثر برای افزایش تولید کلاژن،  استحکام و قوام پوست و جوانی پوست می باشد که می تواند مشکلات زیادی را از سر راه بردارد.

در این روش بدون تجربه ریسک ها و خطرات عمل جراحی می توانید نتایجی در لیفت با جراحی حاصل کنید.  در این روش با کمک امواج پر قدرت الکترو سوند  لایه های عمیق پوست کشیده و سفت خواهد شد و به مرور زمان و افزایش تولید کلاژن ، اسیب های پوستی از قبیل چین و چروک‌ ها و خطوط ایجاد شده منافذ باز برطرف می‌ شود و پوست کیفیت بهتری خواهد داشت.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود .

در این کلینیک جوان سازی و شادابی پوست با روش هایی از قبیل هایفوتراپی، لیزر آندولیفت،  تزریق ژل ، تزریق چربی،  لیفت با نخ و موارد بی شمار دیگری ارائه می شود .هر کدام از این روش ها بر اساس شرایط پوستی فرد و میزان چین و چروک ها انتخاب می‌ شود و قطعاً متخصصین بهترین روش درمانی را برای شما پیشنهاد خواهند داد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/x29r

لینک آپارات: https://aparat.com/v/0BS3K

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/rhy7icLk

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.