زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تاثیر کچلی ابرو بر زیبایی

تاثیر کچلی ابرو بر زیبایی

ابرو یکی از عناصر زیبایی صورت به شمار می‌رود که از آنها می‌تواند فرد را جوان تر یا پیرتر نشان بدهد افزایش حجم ابرو و پر بودن آن تأثیر زیادی بر صورت دارد و گروه‌ها به هر دلیلی شروع به ریزش کند فرد زیبایی و جوانی خود را از دست می دهد چون تاثیر کچلی ابرو بر زیبایی بسیار زیاد است.

تاثیر کچلی ابرو بر زیبایی

روش درمان کچلی ابرو:

امروزه روش های متعددی برای درمان کچلی ابراز وجود دارد که یکی از این روش های امروزی که طرفداران زیادی بین خانم‌ها دارد درمان ابرو با میکروبلیدینگ است.

میکروبیلدینگ چیست:

میکروبیلدینگ هاشور طبیعی ابرو است که در این روش تاج و دم ابرو در جهت طبیعی رویش ابرو ها زده می‌شود و همچنین جاهای خالی ابرو نیز پر می‌شود میکروبلیدینگ با استفاده از سوزن های فراوان در یک ردیف که ظاهر طریق مانندی دارد و با آن رنگ به صورت خط های هاشور به پوست تزریق می‌کند مزیت میکروبیلدینگ نسبت به روش های دیگر تابع بودن هاشور است که اینها شورا به صورت رویش خط ابرو است و حالت طبیعی و زیبایی را به وجود می آورد که شما می توانید برای تاثیر کچلی ابرو بر زیبایی از این روش استفاده کنید و نتیجه مطلوب و دلخواه خود را مشاهده کنید.

مزایای میکروبیلدینگ:

° نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت ندارد
°بدون بیهوشی کامل انجام میشود
°عوارض را برای شما در پی نخواهد داشت
°خط ها در ردیف رشد ابرو زده میشود
°حالت طبیعی ابرو ها حفظ می شود
° ماندگاری و هزینه مناسبی دارد
موارد گفته شده چند نمونه از مزایای میکروبیلدینگ هستند که باعث می شود تاثیر کچلی ابرو بر زیبایی انجام نگیرد و این درمان دوره ماندگاری بین ۱۴ الی ۱۸ ماه دارد و پس از گذشت این دوره شما می توانید دوباره این روش را ترمیم کنید.

هزینه:

هزینه انجام روش میکروبیلدینگ برای هر فرد متفاوت است چون با توجه به مدت زمان انجام این درمان و همچنین میزان حجم ابروها و تاثیر کچلی ابرو مشخص می شود.

نتیجه:

همان طور که گفته شد ریزش موی ابرو یکی از عوامل ناراحت کننده است چون ابروها نقش بسزایی در زیبایی صورت دارند می توان با استفاده از روشهای خانگی این ریزش و کنترل کرد ه صورت قطعی پاسخگو نیست اما می‌توانید از روش‌های جدید مانند میکروبیلدینگ استفاده کنید که خط ها به صورت طبیعی زده می‌شود و حالت مصنوعی به صورت شما نمی دهد و ماندگاری ۱۸ الی ۱۴ ماه دارد و با انجام توصیه ها و نکات مهم می توانید این ماندگاری را افزایش دهید.
شما می‌توانید با مراجعه یا تماس با کلینیک بین المللی آرا با انجام مشاوره رایگان از این درمان برای تاثیر کچلی ابرو اطلاعات کافی را بدست آورید و از تخفیفات روزانه کلینیک اطلاع پیدا کنید و می توانید درمان میکروبیلدینگ را توسط جناب دکتر علیزاده در این کلینیک انجام دهید و زیبایی طبیعی را به ابروهای خود بازگردانید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/cnx8

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.