زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین مرکز تزریق چربی به آلت تناسلی مردان در اصفهان

بهترین مرکز تزریق چربی به آلت تناسلی مردان در اصفهان

بهترین مرکز تزریق چربی به آلت تناسلی مردان در اصفهان :

رشد آلت تناسلی مردان پس از ۲۰ سالگی متوقف می شود و هر فردی سنی بالا تر از ۲۰ سال داشته باشد فردی بالغ و از نظر جسمی کامل شناخته می شود.  متاسفانه یکی از دلایل مراجعه آقایان به کلینیک های زیبایی و نا راضی بودن از اندازه آلت تناسلی خود می باشد . البته،  برخی از مردان آلتی با اندازه متعادلی دارند اما به دلیل کاهش اعتماد به نفس و وسواس های فکری تصور می کنند که اندازه آلت تناسلی آن ها کافی نیست و نمی ‌توانند نیاز های جنسی شریک جنسی خود را تامین کنند.

طبق پژوهش های حاصل شده طول ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر برای اندازه آلت در حالت نعوظ متناسب خواهد بود و تقریباً ۹۰ درصد از آقایان با چنین مشکلی مواجه نمی شود و تنها تعداد محدودی از آقایان از کوچکی آلت رنج می برند.  تزریق چربی به آلت تناسلی مردان یکی از روش های بی نظیر و کم تهاجمی است که با کمک ذخایر چربی بدن سایز آلت افزایش می یابد .

در این روش چربی ها از بخش های مختلف بدن تهیه می شود و پس از تزریق نتایجی طبیعی به دنبال دارد .‌اگر شما قصد دارید در مورد این تکنیک زیبایی و درمانی اطلاعات بیشتری حاصل کنید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا با نحوه تزریق چربی به آلت،  نتایج آن و مراقبت ها و عوارض آن بیشتر آشنا شوید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

تزریق چربی به آلت تناسلی مردان :

افزایش سایز آلت آقایان با روش های جراحی و غیر جراحی امکان پذیر است و آقایان پس از ۲۰ سالگی می توانند برای افزایش سایز آلت خود با روش های مختلف اقدام کنند. آقایانی که به دلایلی  از کوچکی آلت خود رنج می برند و یا قصد دارند سایز آلت خود را افزایش دهند می توانند از این روش ها استفاده کنند . در این روش چربی ها به صورت شبکه ای منظم در زیر پوست آلت تزریق می شوند. نتایج حاصل از این عمل برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است.

در چند سال اخیر مردان بیشتر به روش های کم تهاجم گرایش دارند زیرا ، در این روش برای افزایش سایز آلت از چربی های بدن خود شخص استفاده می شود و مطمئناً عوارض آن نسبت به ‌جراحی خفیف تر خواهد بود.

این روش جزء پر کاربرد ترین روش ها می باشد که از نظر ایمنی و دست یابی به نتایج مورد تایید می باشد.  مراحل انجام این عمل به صورت بی حسی موضعی طی می شود در ادامه مطلب مراحل انجام تزریق چربی را با توضیحات بیشتری برای شما ارائه خواهیم داد.

مراحل تزریق چربی به آلت تناسلی مردان :

پس از تحقیقات کامل در مورد معتبر بودن کلینیک و انتخاب پزشک ماهر و با تجربه شما در جلسه مشاوره حضور خواهید داشت . متخصصین با هدف و علت افزایش سایز آلت تناسلی با شما صحبت خواهند کرد . متخصصین ابتدا شرایط جسمانی شما را مورد ارزیابی قرار می دهد تا مطمئن شوند که شما کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی می  باشید.

متخصصین با توجه به آناتومی آلت تناسلی و اهداف شما روش های مناسب را برای شما ارائه می دهند . پس از مساعد بودن شرایط شما توضیحات کاملی در مورد نحوه انجام تزریق ، مراقبت ها و عوارضی که ممکن است تجربه کنید در اختیار شما قرار می دهند. همچنین سابقه پزشکی شما مورد بررسی قرار می‌ گیرد. مراحل تزریق چربی به آلت تناسلی در طی چند مرحله انجام می شود که شامل :

  • مکش چربی ها از بخش های مناسب بدن تخلیه چربی

مرحله تخلیه اولین مرحله آغاز این فرایند زیبایی است که سلول های چربی از یکی از نواحی بدن که با صلاحدید پزشک مشخص شده تخلیه می شود. در این روش برش کوچکی در ناحیه تخلیه ایجاد می شود و کانولا ی دستگاه لیپوساکشن در بافت چربی قرار می گیرد. کانولا با حرکات چرخشی و گرمایشی چربی ها را خورد کرده و با نیروی مکش دستگاه تخلیه می شود.

  • آماده سازی چربی

چربی ها پس از استخراج باید به طور ویژه پردازش شوند تا بافت های غیر چربی جدا شوند. در صورت عدم توجه در این مرحله و نداشتن مهارت کافی پزشک،  ممکن است عوارضی مانند عفونت را به همراه داشته باشد. متخصصین در این مرحله از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می کنند.

چربی های استخراج شده در این دستگاه قرار می ‌گیرد و با حرکات چرخشی دستگاه سلول‌ های چربی از ترکیبات دیگر جدا خواهد شد و برای تزریق آماده می شوند.

  • تزریق چربی در الت تناسلی

این مرحله با ایجاد برش کوچک بر روی آلت چربی ها به این ناحیه تزریق خواهند شد. انجام مرحله تزریق به تخصص و تجربه پزشک بستگی دارد. چگونگی تزریق چربی بر اساس زیبا شناسی عمل را تعیین خواهند کرد .هدف متخصصین با تزریق چربی به آلت داشتن ظاهری طبیعی در آلت خواهد بود و به اندازه مناسبی در این ناحیه تزریق می شود.

متاسفانه در برخی از کلینیک ها به دلیل عدم آگاهی پزشک از روش های قدیمی برای تزریق چربی استفاده می شود و نتایج رضایت بخشی به دنبال ندارد. بنابراین،  برخی از پزشکان تزریق چربی را رد می کنند. متخصصین در دو مرحله ساده ا این فرایند را انجام می دهند.

چربی ها با استفاده از یک انژکتور بسیار نازک در بافت آلت تزریق می شود بنابراین متخصصین سلول های چربی بزرگتر را که به اصطلاح گرانولوم نامیده می شوند و از نظر زیبایی نتایج مطلوبی به دنبال ندارد را فیلتر خواهند کرد .

سپس آلت تناسلی با استفاده از مواد مخصوص به حالت نعوظ تبدیل می شود و سلول های چربی در زیر بافت پوست تزریق خواهد شد. با این عمل چربی ها به طور مساوی در سطح الت پخش می شوند .تزریق چربی به آلت به مدت دو تا سه ساعت طول می کشد و زیبا جویان عزیز می توانند پس از پایان جلسه تزریق دوره نقاهت را در منزل سپری کنند.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-آلت تناسلی

کاربرد های تزریق چربی به آلت تناسلی مردان :

  • افزایش یافتن طول و عرض آلت تناسلی آقایان
  • افزایش اعتماد به نفس آقایان در برقراری رابطه جنسی
  • افزایش حس مردانگی و عزت نفس
  • افزایش میل جنسی
  • درمان نعوظ دردناک
  • درمان خمیدگی آلت

مزایا

همه مراحل تزریق چربی به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. بنابراین شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت و پس از پایان جلسه تزریق مرخص می شوید.

 مدت زمان تزریق چربی در حدود دو تا سه ساعت می باشد و هیچ جای زخم یا اسکار بر سطح حالت باقی نمی ماند.

 با تزریق چربی به آلت تناسلی سایز آلت در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می یابد .

عوارض تزریق چربی نسبت به جراحی بسیار خفیف تر خواهد بود  و در مدت زمان کوتاهی می توانید شاهد نتایج تزریق چربی باشید.

 متقاضیان پس از تزریق چربی دوره نقاهت طولانی مدتی را نیاز نخواهند داشت و پس از ۳ تا ۵ روز می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

تزریق چربی به آلت تناسلی باعث افزایش اعتماد به نفس و حفظ غرور اقایان خواهد شد.

تفاوت انواع روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان :

قرار دادن سیلیکون اسلیو یکی از روش های جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان می باشد. در این روش دیگر شما نگران جذب چربی‌ ها نخواهید بود و سایز آلت به صورت یک دست و هموار افزایش می یابد. به هر حال این روش جراحی نسبت به تزریق چربی معایب بیشتری خواهد داشت که شامل موارد زیر می باشد.

جایگذاری سیلیکون اسلیو هزینه بالایی خواهد داشت و احتمال بروز عفونت بالا خواهد بود.

 اندازه آلت تناسلی مردان در حالت شل با اندازه طبیعی آن یکسان نیست و حتی در برخی مواقع به جمع شدن آلت تناسلی، حمید گی و یا کاهش آلت تناسلی در هنگام نعوظ منجر خواهد شد .

خطر سوراخ شدن پوست آلت نیز در حین رابطه از معایب دیگر این روش می باشد. پس از جراحی آلت دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری خواهید کرد.

روش دیگر افزایش سایز آلت تناسلی مهندسی بافت با داربست های زیست تجزیه نا پذیر می باشد. در این روش به جای کاشت سیلیکون در زیر پوست آلت از مواد اسفنجی قابل تجزیه به شکل لوله استفاده می شود. این مواد اسفنجی به مدت دو روز در مایعی که حاوی سلول های بدن خود بیمار است قرار می گیرد و لوله ها در زیر پوست آلت جای گذاری می شود .

این لوله ها همانند پایه برای حفظ سلول های بدن خود شخص جایگذاری می شود تا به مرور زمان بافت آلتی تناسلی دائمی را ایجاد کند. لوله های جایگذاری شده به مرور زمان جذب خواهند شد. همانند بخیه های جذبی که به مرور زمان جذب می شوند و نیاز به کشیدن ندارند .

افزایش سایز آلت تناسلی با روش داربست جزء روش های مناسب است. مخصوصا برای کسانی که کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به آلت تناسلی نیستند و به دنبال راه کاری دائمی هستند . به دلیل استفاده از تجهیزات خاص برای تهیه داربست قبل از جراحی باید کلینیک از هر نظر مجهز و معتبر باشد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های افزایش سایز آلت تناسلی مردان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن انجام می شود. شما قبل از انتخاب هر یک از روش ها باید با مشاوران و کارشناسان ما مشورت کنید و اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید.

تزریق ژل به آلت تناسلی مردان روش دیگر غیر جراحی است. متخصصین برای افرادی پیشنهاد می‌ کنند که نمی‌ خواهند روش‌ های جراحی را انجام دهند و بدنشان قابلیت تخلیه چربی را ندارد . در این روش برای افزایش سایز آلت تناسلی از ژل های حاوی هیالورونیک اسید استفاده می شود.

تزریق ژل مانند تزریق چربی روشی کم تهاجم است اما میزان ماندگاری آن نسبت به تزریق چربی کمتر است. همچنین ممکن است پس از تزریق ژل با واکنش های حساسیت زا مواجه شوید . جمع شدن ژل در زیر پوست و جا به جا شدن آن ها از معایب دیگر تزریق ژل خواهد بود . مدت ماندگاری این فرایند در حدود ۹ تا ۱۸ ماه می باشد و در این بازه زمانی ژل ها به مرور زمان در بدن جذب می شوند. دو هفته پس از تزریق ژل متقاضیان می‌ توانند شاهد نتایج قطعی درمان باشند.

بهترین کاندیدای تزریق چربی به آلت تناسلی مردان چه کسانی هستند ؟

زمانی که شما برای تزریق چربی به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه می کنید متخصصین ما،  ابتدا شرایط جسمانی و سوابق پزشکی شما را مورد بررسی قرار می دهند و با شما در مورد علت و هدف تزریق چربی گفت‌ و گو خواهند کرد . پس از مساعد بودن شرایط متخصصین مراحل انجام این فرایند زیبایی را آغاز خواهند کرد . مواردی که در ادامه مطلب بیان می شود دلایل اصلی مراجعه آقایان به کلینیک است تا بتواند سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهند.

 متقاضیان این فرایند شامل موارد زیر خواهند بود:

افرادی که سن ۲۰ سالگی را پشت سر گذاشته اند و به رشد کامل بدن دست یافته اند و دوران بلوغ را پشت سر گذاشته اند.

 آقایانی که از اندازه آلت تناسلی خود بر اساس شرایط جسمانی شان راضی نیستند .

کسانی که به دلیل برخی از اختلالات پزشکی سایز آلت تناسلی آن ها کاهش یافته است.

 کسانی که به دلیل کوچکی آلت اعتماد به نفس خود را از دست داده اند و با هدف بهبود اعتماد به نفس و افزایش عملکرد رابطه جنسی سعی دارند سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهند .

کسانی که اندازه آلت تناسلی آن ها کوچک است و در هنگام نعوظ درد شدیدی را احساس می کنند یا آلت تناسلی آن ها در حالت نعوظ دچار خمیدگی می شود.

شما می توانید در هنگام حضور در جلسه مشاوره در مورد اهداف و علت بزرگ کردن آلت تناسلی خود با پزشک گفت و گو کنید . متخصصین پس از ارزیابی شرایط جسمانی شما روش مناسبی را ارائه خواهند داد.  بر اساس اهداف و نظرات شما و آناتومی آلت تناسلی معمولاً متخصصین روش های غیر جراحی را پیشنهاد می کنند سپس در صورت لزوم از روش‌ های جراحی استفاده خواهند کرد .

به طور کلی کاندیدای مناسب تزریق چربی افرادی هستند که از نظر شرایط جسمانی و سلامتی در شرایط مناسبی قرار دارند و درگیر بیماری های خاص نیستند.  متخصصین قبل از تزریق چربی به آلت تناسلی موارد زیر را مورد توجه قرار می دهند.

  • سابقه انجام عمل جراحی در چند ساله اخیر و یا روش های غیر جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی
  • بررسی سابقه ابتلا به بیماری های خاص در چند سال اخیر
  • کسب اطلاعات لازم در مورد آلرژی و مصرف دارو ها از قبیل دارو های هورمونی، مکمل ها که برای بهبود عملکرد رابطه جنسی استفاده می شود.

عوارض تزریق چربی به آلت تناسلی مردان چقدر است ؟

پس از تزریق چربی به  آلت متقاضیان متوجه افزایش سایز آلت تناسلی خود خواهند شد چون اکثر سلول های چربی در هنگام تزریق سالم می مانند . پس از تزریق چربی تا حدودی تورم و کبودی در این ناحیه افزایش می یابد که به مرور زمان کاهش خواهد یافت . سلول هایی که پس از تزریق زنده نمی مانند به شکل نکروز چربی مشاهده خواهند شد. البته،  نکروز چربی به میزان فیبروز و زخمی که ایجاد می شود بستگی دارد .

پس از تزریق چربی آلت حالتی نرم دارد و همانند بافتی مانند چربی های شکم می باشد . بافت آلت در حالت نعوظ بهبود می یابد زیرا چربی ها در بین بافت آلت تناسلی فشرده می شود. سلول های چربی که دچار نکروز می شوند در برخی مواقع در کنار یکدیگر تجمع می یابند و حالت گره در آلت تناسلی ایجاد می کنند که با تزریق استروئید در کلینیک پس از چند ماه از بین می رود. عوارض ذکر شده به دلیل انتخاب پزشک کم تجربه و رعایت نکردن نکات ایمنی در حین تزریق چربی می باشد.

عوارض رایج تزریق چربی کمی تورم ، کبودی و سوزش در ناحیه تخلیه و تزریق چربی می باشد . متخصصین برای پیشگیری از عفونت و سرعت بهبودی دارو های مناسبی را تجویز خواهند کرد. مطمئناً بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی نسبت به روش‌ های جراحی عوارض کمتری به دنبال دارد .تزریق چربی روشی کم تهاجم است و دوره کوتاه مدتی را برای نقاهت نیاز دارد.

در صورتی که پس از جراحی متقاضیان باید به مدت یک تا دو هفته استراحت مطلق داشته باشند حتی شاهد عوارضی از قبیل عفونت و خونریزی شدید،  واکنش‌ های منفی،  درد شدید و… خواهند بود. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود .کیفیت خدمات، مهارت پزشک و جلب رضایت متقاضیان تضمین خدمات ما در این کلینیک خواهد بود.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-آلت تناسلی

هزینه تزریق چربی به آلت تناسلی مردان چقدر است ؟

هزینه افزایش سایز آلت تناسلی مردان با تزریق چربی در هر کلینیک و مرکز تخصصی کاملاً متفاوت است . همچنین بر اساس اهداف متقاضیان و علت تزریق هزینه ها تحت تاثیر قرار می گیرد .

عوامل مختلفی هزینه تزریق چربی را متغیر خواهد کرد که شامل میزان مهارت و تخصص پزشک،  میزان تخلیه و تزریق چربی ، مدت زمان انجام عمل،  هزینه های اتاق عمل ، دارو ها و تجهیزات مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد.  در شهر های بزرگ مانند اصفهان و تهران انواع خدمات زیبایی با هزینه بالاتری انجام می شود .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می شود . همچنین شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به آلت تناسلی مردان :

متخصصین بر اساس اهداف شما در جهت تزریق چربی ابتدا سوابق پزشکی شما را مورد بررسی قرار می دهند . در جلسه مشاوره سطح سلامتی جسمانی شما ارزیابی خواهد شد و دلایل شما برای افزایش سایز آلت تناسلی تحلیل می شود.

سپس متخصصین توضیحات کاملی در مورد نحوه تزریق و مراقبت های قبل و بعد از تزریق ارائه خواهند داد و اطلاعات کاملی در این زمینه اختیار شما قرار می دهند. پس حضور شما در جلسه مشاوره اهمیت زیادی دارد. قبل از انجام تزریق برای کاهش عوارض پس و سرعت روند بهبودی متخصصین رعایت برخی موارد را برای شما توصیه می کنند.

دو هفته قبل از تزریق چربی از مصرف انواع دارو ها و غذا های رقیق کننده که سیستم گردش خون را دچار اختلال می کند  از قبیل آسپیرین و پرو فن بپرهیزید.

 از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی خودداری کنید.

 ۶ ساعت قبل از تزریق چربی از خوردن غذا و نوشیدنی مایعات بپرهیزید.

 هنگام مراجعه به کلینیک یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی کند و شب اول پس از تزریق از شما مراقبت کند.

  اگر به بیماری‌ مبتلا هستید و یا مجبور ید دارو مصرف می کنید  پزشک خود را در جریان قرار دهید.

اگر نسبت به دارو ها و مواد بی حسی حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید تا از بروز عوارض احتمالی جلوگیری کنید.

 شب قبل از تزریق دوش بگیرید و مو های زائد ناحیه تناسلی را برطرف کنید.

 استرس نداشته باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.

مراقبت های پس از تزریق چربی به آلت تناسلی مردان :

پس از تزریق چربی استراحت کافی داشته باشید و از دستکاری کردن، ماساژ دادن و لمس کردن ناحیه تزریق خودداری کنید .

تا دو روز از رفتن به حمام بپرهیزید.  از شست و شوی ناحیه تزریق و آب داغ و شوینده های معطر خودداری کنید.

 دارو های تجویز شده را به موقع و سر وقت مصرف کنید.

 مایعات زیاد بنوشید تا بدنتان هیدراته شود و تاثیرات تزریق  و سرعت بهبودی را افزایش دهید.

 میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

 از مصرف غذا های شور و چرب  و تند خود داری کنید.

 تا یک ماه از انجام فعالیت های ورزشی و جا به جایی اشیاء سنگین رفتن به سونا و استخر و جکوزی خود داری کنید.

تا بهبودی کامل از برقراری رابطه جنسی و تحریک شدن ناحیه تناسلی  خود داری کنید.

از کمپرس سرد استفاده کنید.

در صورت طولانی شدن و شدت یافتن عوارض پزشک خود را در جریان قرار دهید.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-آلت تناسلی

اثرات و نتایج :

پس از تزریق چربی شما شاهد تاثیرات اولیه تزریق خواهید بود . البته،  نتایج حاصل از این عمل برای همه متقاضیان یکسان نیست اما اکثر آن ها شاهد افزایش طول و قطر آلت تناسلی خود خواهند بود و پس از تزریق چربی طول و عرض آلت در حدود ۳۰ درصد افزایش می یابد.

متقاضیانی که به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه می‌ کنند می‌ توانند نتایج عالی حاصل کنند و شانس موفقیت آن ها در عمل بسیار بالا خواهد بود و سریع اعتماد به نفس خود را باز می یابند. نتایج قطعی تزریق چربی پس از یک تا سه ماه قابل مشاهده خواهد بود.  عوامل مختلفی در میزان ماندگاری تزریق تاثیر گذار است که شامل میزان مهارت و تخصص پزشک،  محل تخلیه چربی ها و  اعمال مراقبت ها و سوخت و ساز بدن خواهد بود.

چربی مورد نیاز از نواحی مختلف بدن استخراج می شود و برای تزریق به آلت تناسلی آماده می شود. تزریق چربی به مقدار بسیار کم انجام می شود و چند سوراخ ظریف بر روی آلت مشاهده خواهد شد . پس از تزریق چربی در زیر پوست آلت اندازه آلت تناسلی افزایش خواهد یافت و ظاهری طبیعی ایجاد می کند.  متخصصین پس از تزریق مطمئن می شوند که چربی تزریق شده به اندازه کافی مواد مغذی و خون را دریافت می کند تا بتوانند در زیر پوست سالم بماند .

این موضوع به میزان مهارت و تجربه پزشک شما بستگی دارد. پس از انجام این فرآیند شما به مدت ۱ تا ۲ ساعت در بیمارستان می مانید و با مساعد بودن شرایط شما از کلینیک مرخص شوید و دوره نقاهت را در منزل سپری کنید . اعمال مراقبت ها در دوره بهبودی نتایج درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

دوره نقاهت پس از تزریق چربی به آلت تناسلی مردان چقدر است ؟

پس از افزایش سایز آلت تناسلی با تزریق چربی نباید دغدغه شروع مجدد فعالیت های روزانه خود را داشته باشید زیرا تا مدتی باید در منزل استراحت کنید.  پس از تزریق چربی معمولاً ۲ تا ۳ روز استراحت برای شما تعیین می شود. اعمال مراقبت ها در دوره بهبودی نقش مهمی در نتایج درمان خواهد داشت.‌ متخصصین توصیه می کنند تا یک ماه پس از تزریق چربی از انجام فعالیت های شدید بدنی خود داری کنید.

یکی از سوالات رایج متقاضیان پس از تزریق چربی زمان آغاز فعالیت های جنسی می باشد .متقاضیان می توانند در مدت زمان کوتاهی مجدد روابط جنسی خود را آغاز کنند. متخصصین توصیه می‌ کنند یک تا ۲  هفته پس از تزریق می توانید فعالیت های جنسی خود را آغاز کنید. در برخی افراد ممکن است مشاهده نتایج قطعی  ۳ تا ۶ ماه طول بکشد .بنابراین شما باید صبور باشید تا به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

پس از تزریق چربی عملکرد ناحیه تناسلی مجدداً به حالت عادی باز می گردد و شما نباید نگرانی در مورد نعوظ و یا دفع ادرار داشته باشید . شما می توانید با رعایت برخی از نکات سرعت بهبود را افزایش دهید. متخصصین توضیحاتی در مورد نحوه ماساژ دادن آلت در طول روز برای شما ارائه می دهند تا از ایجاد توده چربی یا نا متقارن شدن آلت جلوگیری کنید.‌ قبل از آغاز فعالیت های جنسی باید با پزشک مشورت کنید تا توضیحات لازم را برای شما ارائه دهند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی مربوط به اندام تناسلی خانم ها و آقایان توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود. در این کلینیک انواع خدمات با تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام خواهد شد و شما عزیزان شاهد نتایج عالی با حداقل عوارض خواهید بود.

تعداد جلسات تزریق چربی به آلت تناسلی مردان چقدر است؟

تزریق چربی در طی یک جلسه انجام می شود . این جلسه درمانی و زیبایی در حدود یک تا دو ساعت طول می‌ کشد البته میزان تخلیه چربی و مهارت پزشک مدت تزریق را تحت تاثیر قرار می دهد .‌متخصصین قبل از انجام تزریق چربی در جلسه مشاوره شرایط جسمی شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و به منظور حفظ سلامت شما ضربان قلب ، فشار خون ، تنفس و نبض و همچنین مقدار اکسیژن در خون شما را مورد بررسی قرار خواهند داد.

متخصصین در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد چگونگی تزریق چربی برای شما ارائه می دهند. پس  حضور شما در جلسات مشاوره اهمیت زیادی دارد . به دلیل جذب بالای سلول های چربی در بدن برخی از افراد متخصص این جلسات دیگری پس از ۳ تا ۶ ماه برای متقاضیان در نظر می‌ گیرند تا با تزریق مجدد چربی به نتایجی پایدار و تثبیت شده دست یابند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%b2-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%82%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ad%d8%af%d8%a7%d9%82%d9%84-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d8%a2%d9%84%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b0/

نتیجه گیری :

احساس رضایت در روابط جنسی از تصورات ذهنی هر فرد نشأت می گیرد. برخی از آقایان از سایز اندام تناسلی خود رضایت ندارند و فکر می‌ کنند که نمی توانند رابطه جنسی با کیفیتی را تجربه کنند. استفاده از برخی از دارو ها،  دستگاه های وکیوم و یا عمل جراحی روش هایی است که ممکن است عوارض زیادی به دنبال داشته باشد و بهتر است روش های کم تهاجم را انتخاب کنید تا آسیبی به بافت های ناحیه تناسلی وارد نشود.

خوشبختانه امروزه با کمک فیلر تزریقی می توان سایز آلت تناسلی را تا ۳۰ درصد افزایش داد. تزریق ژل و چربی دو روش غیر تهاجمی است که در کلینیک های معتبر تخصصی انجام می شود. تزریق ژل های مصنوعی ماندگاری چندانی ندارد و ممکن است با واکنش های آلرژیک همراه باشد اما تزریق چربی به دلیل استفاده از چربی های بخش های دیگر بدن شاهد حساسیت و واکنش آلرژیک نخواهید بود و نتایجی طبیعی و عالی حاصل خواهید کرد.

چربی های تزریق شده در زیر پوست آلت سریعاً به بافت های دیگر متصل شده و امکان جا به جایی آن ها وجود ندارد. بنابراین شما نتایج طبیعی حاصل می کنید و سطح آلت هم هموار و یک دست خواهد بود در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین بر اساس شرایط متقاضیان یکی از بهترین راه کار های درمانی را ارائه خواهند داد .شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/as6c

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.