زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین مرکز تزریق چربی به آلت تناسلی زنان در اصفهان

بهترین مرکز تزریق چربی به آلت تناسلی زنان در اصفهان

بهترین مرکز تزریق چربی به آلت تناسلی زنان در اصفهان :

یکی از فاکتور های مهم ازدواج در برقراری رابطه زناشویی با کیفیت و مطلوب می‌ باشد که می‌ تواند به استحکام بنیان خانواده نیز کمک کند.  زیبایی ناحیه تناسلی یکی از موضوعات مهم در بهبود و ارتقاء کیفیت روابط جنسی خواهد بود و با داشتن ظاهری نا زیبا سبب دلسردی و شریک جنسی خواهد شد.‌

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه پزشکی شرایط به شکل عالی فراهم شده است تا بتوان برای زیبا سازی ناحیه تناسلی اقدام کرد .تزریق چربی به آلت تناسلی زنان یکی از بهترین درمان روش های جوان سازی زیبایی واژن است که با باز سازی بافت های این ناحیه زیبایی و جوانی را به ناحیه تناسلی باز می‌ گرداند .

این فرایند زیبایی در کلینیک های معتبر و تخصصی انجام می شود.  در این مراکز مجوز وزارت بهداشت در محل مناسب قرار دارد تا شما عزیزان بتوانید از کیفیت خدمات مطمئن شوید .

وسایل و تجهیزاتی که در کلینیک های تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد و با کیفیت است و مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار می گیرد . در مراکز معتبر کادر درمانی با احترام به حقوق زیبا جویان عزیز رضایت آن ها را جلب خواهند کرد .

در طی این مطلب ما قصد داریم شما را با این فرایند زیبایی بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات دقیقی در مورد نحوه تزریق و تاثیرات آن برای شما ارائه دهیم.

با استفاده از چربی های بدن خود شخص میزان عوارض،  بروز واکنش های حساسیت زا به حداقل می‌رسد.

 چربی ها پس از تزریق سریعاً به بافت های دیگر بدن جوش می خورند و در زیر پوست جا به جا نمی شود .

اگر به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید شما پس از تزریق شاهد عوارض خاصی نخواهید بود و دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری خواهید کرد .

نتایج حاصل از تزریق چربی ماندگار و طولانی مدت است و زیبا جویان عزیز می توانند در مدت زمان کوتاهی شاهد نتایج بی نظیر تزریق چربی باشند.

 در این روش نیازی به بی هوشی عمومی نیست و مراحل درمان با بی حسی موضعی سپری می شود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

بهترین کاندیدای تزریق چربی به آلت تناسلی زنان چه کسانی هستند ؟

قبل از این که شما بخواهید تزریق چربی  را در مراکز معتبر انجام دهید باید این نکته را مورد توجه قرار دارد با تزریق چربی می توانید چین و چروک های ایجاد شده در لابیا را از بین ببرید و کمی آن ها را روشن کنید اما این فرایند برای سفید کردن واژن گزینه مناسبی نخواهد بود .‌

پس کسانی که از تیرگی لابیا ی خود رنج می برند بهتر است برای روشن سازی پوست این ناحیه از فرایند زیبای لیزر استفاده کنند.

 خانم هایی که در سنین میانسالی و یائسگی قرار دارند و یا به دلیل افزایش سن ، وراثت،  زایمان های طبیعی با افتادگی و ایجاد چروک دری لابیا مواجه هستند ، می توانند با تزریق چربی به واژن زیبایی این ناحیه را باز گردانند.

افرادی که نسبت به ژل های تزریقی دچار حساسیت و واکنش های آلرژیک می شوند می توانند تزریق چربی را جایگزین ژل های تزریقی کنند.

 برخی افراد نیز برای دست یافتن به نتایج مطلوب باید حجم بالایی از ژل را به این ناحیه تزریق کنند.‌ بنابراین هزینه زیادی را پرداخت خواهند کرد پس بهتر است که تزریق چربی را جایگزین این فرایند زیبایی قرار دهند.

 تزریق چربی به واژن خانم هایی که در دوران بارداری و شیر دهی قرار دارند انجام نمی شود.

 خانم هایی که از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردارند یا با بیماری های عفونت واژینال،  زگیل یا تبخال تناسلی مواجه هستند بهتر است پس از درمان قطعی بیماری فرایند زیبایی تزریق چربی را انجام دهند.

مراحل تزریق چربی به آلت تناسلی زنان :

تزریق چربی به آلت تناسلی زنان :

واژن یکی از حساس ترین و مهم ترین اعضای بدن خانم ها محسوب می شود که عوامل مختلفی از قبیل سن ، زایمان های طبیعی،  اختلالات هورمونی،  تغییرات نا خوشایند ی از قبیل پیری شد گی یا افتادگی و تیرگی را در آن ایجاد می کنند.

این تغییرات بیشتر در ناحیه لابیا ماژور در بخش خارجی واژن اتفاق می افتد و لابیا ماژور به مرور زمان با از دست دادن بافت های چربی خود دچار تغییراتی نا خوشایند می شود.‌

معمولاً این تغییرات در سنین میانسالی و بالای ۴۰ سال رایج تر است و باعث می شود تا خانم ها با هدف افزایش اعتماد به نفس و بهبود کیفیت روابط جنسی به سراغ روش های جوان سازی واژن روی بیاورند.

استفاده از تزریق چربی به واژن کاربرد های بی نظیری دارد که در بخش بعدی مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

کاربرد های تزریق چربی به آلت تناسلی زنان :

  • افزایش تولید کلاژن سازی در بافت واژن
  • جوان سازی واژن
  • فرم دهی و افزایش حجم لابیا ماژور
  • زیبا سازی شکل ظاهری واژن
  • بهبود و ارتقاء کیفیت روابط جنسی
  • افزایش اعتماد به نفس خانم
  • رفع تیرگی و افتادگی لابیا
  • افزایش میل و لذت جنسی

مزایای تزریق چربی به آلت تناسلی زنان

تزریق چربی جزء روش های کم تهاجم و بی خطر زیبایی است که برای انجام آن نیاز به هیچ برش و بخیه ای بر ناحیه  تناسلی نمی باشد .‌

چربی ها ی مورد نیاز ، از یکی از اندام های بدن مانند شکم،  پهلو،  ران یا باسن استخراج می شوند و پس از فیلتر شدن به بخش های مناسب واژن تزریق خواهد شد .

قبل از مراجعه به مراکز و کلینیک های زیبایی باید در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک و معتبر بودن کلینیک به‌ خوبی تحقیق کنید.  در غیر این صورت نمی‌ توانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید و حتی شاهد عوارض نا خوشایندی خواهید بود.

شما می توانید با کسانی که قبلا تزریق چربی انجام داده اند گفت و گو کنید و نظر آن ها در مورد نتایج تزریق بدانید.  همچنین می توانید با جست و جو در اینترنت و وب سایت های متخصصین اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید و با مشاهده نمونه کار های پزشک نسبت به نتایج عمل درک واقع‌ بینانه ای پیدا کنید.

  همچنین از میزان مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.

پس از انتخاب پزشک متخصص و کلینیک معتبر ابتدا شرایط بدنی شما مورد بررسی و معاینه قرار می گیرد. متخصصین در جلسه مشاوره میزان و حجم تزریق چربی را مشخص می کنند .

برای تهیه فیلر در این روش چربی ها از بخش های دیگر بدن از قبیل پهلو ، شکم ، ران یا باسن استخراج می‌ شود و با فیلتر کردن سلول های چربی توسط دستگاه سانتریفیوژ ، مرحله جدا سازی را پشت سر خواهید گذاشت.

چربی ها در این روش با استفاده از دستگاه لیپوساکشن خارج می شوند .این دستگاه ها بسیار مدرن و پیشرفته طراحی شده‌ اند و تنها هدف آن ها خورد کردن سلول های چربی خواهد بود .

بنابراین به بافت های دیگر بدن هیچ آسیبی وارد نمی کند.  مراحل تزریق چربی بدون نیاز به بی هوشی و با بی حسی موضعی انجام می شود . در نتیجه زیبا جویان عزیز عوارض پس از بیهوشی را تجربه نخواهند کرد.

 پس از فیلتر کردن سلول های چربی توسط دستگاه سانتریفیوژ فرد به حالت پاپ اسمیر قرار می گیرد تا ناحیه مورد نظر ضدعفونی و بی حس شود . سپس سلول های چربی فیلتر شده با استفاده از سرنگ های ظریف و مخصوص به نقاط مختلف واژن تزریق خواهد شد .

در این روش هیچ برش و بخیه ای بر ناحیه تناسلی ایجاد نمی شود و فیلر های طبیعی چربی با استفاده از سرنگ به آرامی در بخش های مختلف واژن تزریق خواهد شد.‌ پس  از تزریق شما می توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-آلت تناسلی

به طور کلی تزریق چربی به واژن در چند مرحله مهم انجام می شود که شامل :

  • آزمایش ها و معاینات لازم
  • ضد عفونی کردن و بی حسی ناحیه تخلیه چربی
  • استخراج چربی توسط دستگاه ‌های پیشرفته لیپوساکشن
  • فیلتر کردن سلول های چربی با دستگاه سانتریفیوژ
  • بی حسی و ضد عفونی کردن واژن
  • تزریق چربی با استفاده از سرنگ های ظریف در واژن

 می باشد . مدت زمان پشت سر گذاشتن مراحل تزریق برای همه زیبا جویان متفاوت می باشد که در حدود دو تا سه ساعت طول می کشد.‌ بیشترین مدت زمان این روش صرف استخراج و جداسازی سلول های چربی خواهد شد.

متخصصین با تجربه و حرفه ای ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبا سازی واژن از قبیل تزریق ژل،  تزریق چربی،  لابیا پلاستی و واژینو پلاستی را ارائه خواهند داد.

عوارض تزریق چربی به آلت تناسلی زنان :

تزریق چربی به واژن با هدف زیبایی و جوان سازی این ناحیه انجام می شود و به دلیل استفاده از چربی های بدن خود شخص چربی های تزریق شده با بدن سازگاری کامل دارد و روشی کاملاً ایمن و بی خطر معرفی می شود .‌

بنابراین زیبا جویان عزیز پس از تزریق چربی شاهد هیچ گونه حساسیت و واکنش آلرژیک نخواهند بود.  متخصصین قبل از انجام این فرایند زیبایی شرایط جسمانی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند.‌

در صورت وجود عفونت در این ناحیه از انجام این فرآیند خود داری خواهند کرد زیرا ،  در صورت ابتلا به عفونت در این ناحیه نمی توان نتایج مطلوبی از این فرایند زیبایی حاصل کرد.  از عوارض موقتی تزریق چربی به واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • درد خفیف که با مصرف دارو های مسکن از بین می رود.
  • تبدیل چربی به کیست زمانی که چربی یک جا و بیش از اندازه تزریق شود و در زیر پوست تجمع یابد .
  • کبودی و التهاب که در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.
  • خارش و سوزش ناحیه تزریق که پس از چند ساعت بر طرف می شود.
  • التهاب و سوزش ناحیه تزریق که می توان با کمپرس سرد کاهش داد.

با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه شما می‌ توانید میزان عوارض را به حداقل برسانید.  در صورت مراجعه به مراکز نا معتبر و رعایت نکردن نکات بهداشتی در حین تزریق چربی با عوارضی از قبیل عفونت،  خونریزی ، نکروز ، جمع شدن چربی ها در زیر پوست،  نا متقارن شدن ناحیه تناسلی،  درد شدید و جذب سریع چربی ها مواجه خواهید شد .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق چربی به صورت و اندام های مختلف بدن توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود.  همه مراحل این فرایند زیبایی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن پزشکی انجام خواهد شد.

هزینه تزریق چربی به آلت تناسلی زنان چقدر است ؟

یکی از سوالات مهم زیبا جویان عزیز در مورد تزریق چربی به واژن میزان هزینه ها خواهد بود این موضوع به عوامل مختلفی وابسته است که شامل میزان :

  • مهارت و تخصص پزشک وضعیت بیمار و مشکلات ناحیه واژن
  • مدت زمان تخلیه و تزریق چربی
  • ویزیت اولیه
  • دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده
  • موقعیت جغرافیایی و تعرفه کلینیک

 خواهد بود. در شهر های بزرگ از قبیل اصفهان و تهران هزینه ها با تعرفه بالا تری محاسبه می شود. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به آلت تناسلی زنان :

قبل از مراجعه به مراکز زیبایی تزریق چربی باید در مورد معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک تحقیق کنید و با مشاهده نمونه کار های پزشک نسبت به نتایج درمان درک واقع بینانه ای داشته باشید .‌

شما می توانید با مراجعه به وب سایت های متخصصین از سابقه کاری و تجربه پزشک مطلع شوید متخصصین در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی ارائه خواهند داد.

  • برای انجام تزریق چربی به واژن باید آزمایش های لازم را انجام دهید و نتایج آن را در اختیار پزشک خود قرار دهید.
  • اگر در ناحیه واژن با بیماری های عفونت واژینال مواجه هستید قبل از آغاز جلسه تزریق مورد درمان قرار دهید.
  • دو هفته قبل از انجام تزریق چربی مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید تا بدن خود را هیدراته کنید .
  • ۶ ساعت قبل از تزریق از خوردن غذا و یا نوشیدن مایعات خودداری کنید.
  • شب قبل از تزریق دوش بگیرید و مو های زائد ناحیه تناسلی را بر طرف کنید.
  • در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید.
  • دو هفته قبل از تزریق چربی از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی بپرهیزید. همچنین متخصصین مصرف انواع ویتامین ها و مکمل ها متوقف کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد بپوشید.

مراقبت های پس از تزریق چربی به آلت تناسلی زنان :

  • از ماساژ دادن ، دست زدن و خاراندن ناحیه تناسلی خودداری کنید .
  • تا چند روز پس از تزریق چربی به واژن از رانندگی خودداری کنید.
  • تا یک ماه از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.
  • از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی یک هفته پس از تزریق چربی بپرهیزید.
  • برای جذب کامل چربی توسط واژن از گن های مخصوص استفاده کنید.
  • تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی و جابجایی اشیا سنگین بپرهیزید .
  • تا دو روز از رفتن به حمام خود داری کنید .
  • برای شست و شو از آب ولرم استفاده کنید.
  • تا ۷۲ ساعت با استفاده از کمپرس سرد تورم و التهاب ایجاد شده در این ناحیه را کاهش دهید .
  • از مصرف غذا های پر نمک، چرب و شور خودداری کنید.
  • دارو های تجویز شده توسط پزشک را سر وقت و به اندازه کافی مصرف کنید.
  • از پوشیدن لباس های زبر و تنگ خودداری کنید و لباس های نخی و گشاد را جایگزین آن قرار دهید.

اثرات و نتایج :

تزریق چربی به آلت تناسلی یکی از رایج ترین روش های جوان سازی واژن در بین خانم ها می باشد که مراحل انجام آن مستلزم دقت و مهارت بالایی متخصصین خواهد بود.

تزریق چربی به واژن روشی نوین و موثر در بازسازی بافت های تحلیل رفته در این ناحیه خواهد بود که به زیباسازی واژن کمک می کند.‌ با مراجعه به کلینیک های معتبر و متخصصین با تجربه می توانید به نتایج عالی از قبیل :

  • برطرف شدن افتادگی پوست واژن
  • از بین بردن چین و چروک ها در لابیا ماژور
  • روشن سازی و سفت شدن پوست واژن
  • تغییر در اندازه لابیا و حجیم کردن واژن
  • برطرف کردن عدم قرینگی و تناسب در دو طرفه واژن
  • درمان آتروفی یا خشکی واژن

دست یابید.

پس از تزریق چربی ژل های تزریق شده سریعاً به بافت های دیگر و در متصل می شوند و بافتی یکدست و هموار پیدا می کند.  بنابراین نتایجی کاملا طبیعی به همراه دارد.

ماندگاری تزریق چربی نسبت به فیلر های مصنوعی بیشتر است البته عواملی از قبیل ناحیه تخلیه چربی،  میزان مهارت پزشک و سوخت و ساز بدن متقاضیان میزان ماندگاری را تحت تاثیر قرار می دهد.

پس از تزریق چربی شما تا دو هفته با تورم و کبودی در این ناحیه مواجه خواهید بود و پس از یک ماه شاهد نتایج قطعی آن می باشید. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین قبل از ارائه هر روش درمانی و زیبایی شرایط جسمانی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند .

کسانی که کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به ناحیه تناسلی نباشند می توانند با تزریق ژل برای جوان سازی این ناحیه اقدام کنند.

دوره نقاهت پس از تزریق چربی به آلت تناسلی زنان چقدر است ؟

تزریق چربی جزء روش های کم تهاجم و سر پایی است که جوان سازی این ناحیه با کمک چربی های بخش های مختلف بدن انجام می شود.‌ در این روش هیچ ماده مصنوعی وارد بدن نمی شود در نتیجه میزان حساسیت و واکنش های آلرژیک به حداقل خواهد رسید.

پس از تزریق چربی شما به دو تا سه روز استراحت نیاز دارید .سپس می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید . عوارض ناشی از تزریق چربی در فاصله زمانی یک تا دو هفته از بین می رود.

البته مراقبت ها در نتایج درمان و روند بهبودی نقش مهمی ایفا می کند شما می توانید با استفاده از کمپرس سرد میزان التهاب و تورم ناحیه واژن را کاهش دهید .‌متخصصین برای پیشگیری از عفونت دارو های مناسبی از قبیل آنتی بیوتیک ها را تجویز می کنند.

تغذیه مناسب و نوشیدن آب کافی سرعت بهبودی را افزایش خواهد داد .‌ پس از تزریق چربی تا یک ماه از برقراری رابطه جنسی خود داری کنید تا نتایج حاصل از تزریق به پایداری کامل برسد و شما عزیزان بتوانید به نتایج عالی مطلوب دست یابید.

تعداد جلسات تزریق چربی به آلت تناسلی زنان چقدر است ؟

برای اکثر افراد تزریق چربی به واژن در یک جلسه انجام می شود.  البته متخصصین بر اساس شرایط سنی متقاضیان،  میزان آسیب دیدگی ها،  افتادگی پوست واژن،  قوام پوست و سوخت و ساز بدن ممکن است جلسات بیشتری برای تزریق در نظر بگیرند.

این جلسات با فاصله ۳ تا ۶ ماه انجام خواهد شد.‌ مدت زمان تزریق چربی به میزان افتادگی و شلی پوست بستگی دارد و معمولاً دو تا سه ساعت طول می کشد بیشترین زمان جلسه تزریق صرف تخلیه و فیلتر کردن چربی ها خواهد شد.

«پرسش و پاسخ با پزشک متخصص»

تزریق چربی به آلت تناسلی زنان برای چه کسانی مناسب است ؟

همه خانم هایی که به دلیل یائسگی،  کهولت سن یا زایمان طبیعی واژن افتاده و چروکیده دارند و به ژل های تزریقی نیز حساسیت دارند می توانند برای تزریق چربی اقدام کنند.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-آلت تناسلی

آیا تزریق چربی به لابیا ماژور موثر است ؟

تزریق چربی به لابیا ماژور جزء روش های نوین و موثر در بازسازی بافت های از دست رفته می باشد که به جوان سازی و زیبایی ناحیه تناسلی خانم ها منجر می شود.

آیا تزریق چربی به واژن خطری به همراه دارد ؟

با این روش جوان سازی و زیبایی هیچ خطری برای زیبا جویان عزیز ایجاد نمی شود و با تزریق چربی بروز واکنش های آلرژیک و حساسیت زا به حداقل می رسد زیرا چربی ها از بدن خود شخص استخراج می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%98%d9%86-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%98%d9%86-%d8%ad%db%8c%d9%86-%d8%b2%d8%a7%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%98%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c/

نتیجه گیری :

ناحیه تناسلی خانم ها بر اثر دلایل مختلفی از قبیل افزایش سن ، زایمان های پشت سر هم،  نوسانات وزنی و مشکلات ژنتیکی ممکن از زیبایی خود را از دست بدهد و ظاهری زشت پیدا کند. بنابراین خانم ها تصمیم می گیرند که برای جوان سازی ناحیه واژن از روش های مناسب و طبیعی استفاده کنند.‌

تزریق چربی به آلت تناسلی زنان یکی از پر طرفدار ترین روش های جوان سازی محسوب می شود که به دلیل نیاز به دقت و مهارت بالا باید در کلینیک های تخصصی و توسط متخصصین حاضر و با تجربه انجام شود. با این روش می توان مشکلات زیادی را برطرف کرد.

نتایج حاصل از این روش ماندگار و طبیعی خواهد بود و برای جوان سازی ناحیه تناسلی از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود.

در مراکز معتبر و تخصصی مراحل انجام تزریق چربی با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی طی می شود در صورت عدم توجه به این موضوع ممکن است پس از تزریق چربی با عوارض نا خوشایند ی مانند جذب سریع چربی ها و یا عفونت شدید مواجه شوید .

پس قبل از انجام این فرایند باید در مورد بهترین مراکز تزریق چربی تحقیق کنید تا بتوانید به نتایج عالی دست یابید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود .

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/zgo2

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.