زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو چیست؟

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو چیست؟

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو چیست؟

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو : در مقالات قبلی شما با  مزوتراپی اشنا شدید.وحتما می‌دانید که این روش ،یکی از روش‌های درمانی موثر جهت ریزش مو است. در این روش درمانی، داروی مزوتراپی مو به وسیله سوزن‌های بسیار ریز، به لایه میانی پوست سر تزریق می‌شوند. داروی مزوتراپی باعث افزایش خون رسانی به ریشه مو می شود .همچنین  به تقویت ریشه مو و کاهش ریزش آن کمک می‌کند. این داروها که به صورت محلول به بازار عرضه می‌شوند، توسط کمپانی های  مختلف خارجی و تحت اسامی و برند‌های گوناگون تولید می‌شوند.

در روش مزوتراپی، از ترکیبات دارویی به خصوصی استفاده می‌شود. تا کمبودهایی که در بدن وجود دارند و باعث ریزش مو شده‌اند برطرف شوند. در این روش دارو در قسمت های مختلف پوست تزریق می‌شود. در واقع دارو به بجای اینکه خورده شود، مستقیماً به داخل پوست تزریق می‌شود این ترکیبات به تقویت جریان خون در رگ‌های پوست سر و تغذیه فولیکول‌های مو کمک می‌کنند.ضعیف شدن گردش خون  باعث عدم تغذیه سلول های پوستی و همچنین  اکسیژن‌رسانی به پوست می شود.

داروهای مزوتراپی باعث تغذیه سلول های پوست میشود. همچنین با افزایش گردش خون دفع سموم و اکسیژن رسانی را به همراه دارد . لازم به ذکر است که داروی مورد استفاده و همچنین میزان محلول مورد نیاز برای تزریق، در هر جلسه با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است. داروهایی که در روش درمانی مزوتراپی مو به کار می‌روند به دو دسته تقسیم میشوند.1 – داروهای خالص 2-داروهای از پیش مخلوط شده

داروهای از پیش مخلوط شده داروهایی هستند که  بسته به هدف درمان و مورد مصرف، از ویتامین‌های مختلف، اسیدهای آمینه و املاح موردنیازتهیه میشوند. در واقع  مواد تشکیل دهنده  این داروها بدون هیچگونه مواد نگهدارنده یا افزودنی هستند.

این دارو به صورت مستقل و به تنهایی در مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرند.این محصولات از نوع کلاسیک هستند که به صورت ترکیبی با سایر محصولات به کار می‌روند. تشخیص اینکه کدام محصول برای شما مناسب است، به عهده پزشک متخصص شما است.در حال حاضر بهترین برند دارو مزوتراپی از کشور امریکا و کره است .جهت کسب اطلاعات بیشتر از برند داروها و نحوه تزریق و….. میتوانی با مشاورین کلینیک بین المللی آراد تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که  کلیه خدمات مشاوره در این مرکز رایگان است .

مراحل انجام کار با بهترین مارک داروی مزوتراپی مو

اولین ومهم ترین قدم در مواجه ی علمی با ریزش مو یافتن علت ان است.پس از ان باید بر اساس علت،درمان را اغاز کرد. ریزش موی اندروژنتیک یا هورمونی-ارثی مصرف داروهای مختلف، داروهای تخفیف دهنده ی اضطراب یا تپش قلب ،کم خونی و فقر اهن ،مشکلات تیروئید،مشکلات هورمونی در زنان ،استرس ،رژیم های غذایی سخت و غیرعلمی و بلاخره بیماری های مختلف پوستی از جمله عوامل  ریزش مو به شمار میروند.که پزشک بسته به عوامل ریزش و …مزوتراپی را تجویز میکند

در واقع میتوان گفت که مزوتراپی و برای کسانی مناسب است که ریزش موی کمی را داشته و میخواهند موهایی پرپشت و زیبا داشته باشند.نوع و میزان دارو توسط پزشک تعیین میشود .

از داروهای بیحسی برای موضع استفاده میشود سپس، یک محلول مخصوص مزوتراپی که ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، آمینو اسید‌ها و عصاره‌های گیاهی  و …دارد، به پوست سر، تزریق می شود ، به این شکل تمام مواد مغذی مستقیما به فولیکول‌های مو می رسد. در واقع عمق تزریق به اندازه یک میلی‌متر است و همان جایی است که ریشه‌های مو، وجود دارند.

کاربردها یا مزایا

برای تقویت پوست سر با افزایش خون رسانی و مقابله با خشکی موها

روشی آسان و بدون درد و خونریزی و جراحی سنگین

افزایش رشد موها و تغذیه کننده ریشه موهمچنین افزایش حجم موها

جلوگیری از ریزش و طاسی افزایش ضخامت موها

روشی برای افزایش خون رسانی و کنترل هورمون ریزش مو

بهترین کاندیدا

افرادی که به داشتن موی ها و زیبایی خود اهمیت میدهند

افرادی که به دلایل مختلف دچار  دچار ریزش مو شده اند.

افرادی که به دنبال راهی برای جوانسازی پوست هستند.

افرادی که می‌توانند مراقبت های قبل و بعد از مزوتراپی را به راحتی انجام دهند.

معایب یا عوارض

مزوتراپی از  ترکیب مواد طبیعی، ویتامین ها، مواد معدنی و عصاره گیاهان تشکیل شده است .که عوارضی را به دنبال نخواهد داشت . باعث زیبایی پوست می شود  شما می توانید با انجام مراقبت های قبل و بعد از مزوتراپی از بروز عوارض احتمالی جلوگیری کنید. در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مزوتراپی پوست و مو توسط کادر درمانی حرفه ای و با تجربه به انجام خواهد شد.

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو و مراحل مزوتراپی
فواید بهترین مارک داروی مزوتراپی مو – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

هزینه

هزینه درمان مزو تراپی مو با بهترین مارک داروی مزوتراپی مو به عوامل زیادی  بستگی دارد از جمله  نوع و برند مواد مزوتراپی  ، تعداد جلسات، مدت زمان انجام بستگی دارد و شما می‌توانید با انجام معاینات و مشاوره از قیمت حدودی این درمان اطلاع پیدا کنید.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید مي‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید .مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان میباشد .

مراقبت قبل از عمل

یک هفته قبل  از مزو تراپی داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، وارافین،، ویتامین c و e مصرف نکنید.

افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند باید قبل از درمان حتماً با پزشک صحبت کنند.

یک هفته قبل از  مصرف قلیون, دخانیات و الکل خو داری کیند زیرا باعث کاهش روند بهبودی می شود.

قبل از آماده شدن برای تزریق موهای خود را شسته و تمیز کنید.

مراقبت بعد از عمل

از دست زدن  و خاراندن پوست سر به شدت خودداری کنید.

چند  روز پس از تزریق داروهای رقیق کننده خون را مصرف نکنید.

به مدت یک هفته از ورزش کردن و انجام فعالیت های که باعث تعریق می شود اجتناب کنید.

در صورت احساس درد می توانید از مسکن استفاده نمایید.

اثرات یا نتایج استفاده از بهترین مارک داروی مزوتراپی مو

در مزوتراپی از مواد مغذی و غنی شده استفاده می‌شود که به وسیله سوزن های مخصوص به پوست سر تزریق می‌شوند و باعث افزایش تولید کلاژن میشود و در صورتی که دوره درمان و مراقبت های قبل و بعد مزوتراپی را به خوبی انجام دهید می تواند نتایج ماندگاری را به همراه داشته باشد .

اثرات و نتایج مزوتراپی ( با بهترین مارک داروی مزوتراپی مو )  حدود دو هفته پس از اولین تزریق شروع به دیده شدن می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین کلینیک بین المللی آراد تماس بگیرید لازم به ذکر است که کلیه خدمات مشاوره زیبایی در این کلینیک رایگان است

دوره نقاهت

برای تزریق داروهای مزوتراپی به پوست سر از سرنگ های بسیار ریز استفاده می‌شود که جراحات زیادی را ایجاد نمی‌کند بنابراین نیاز به دوره نقاهت یا ریکاوری نخواهد داشت.

جلسه

به طور معمول برای ریزش مو و توقف آن یک جلسه درمانی کافی نمیباشد  و تعداد جلسات مورد نیاز توسط پزشک  شما تعیین می شود .برای رسیدن به نتایج مطلوب  دوره درمان را کامل کنید .

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد  هر آنچه درباره ریزش مو و درمان آن لازم است بدانید به شما گفته می‌شود و این روش توسط پزشک عالی و حرفه‌ای انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مزوتراپی مقاله راهکار درمان ریزش موی شما با مزوتراپی  را مطالعه کنید.

مشاوره پوست وزیبایی به صورت کاملا رایگان برای شما در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام خواهد شد‌.

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/jtcm

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :  https://youtu.be/D5WMWMGLPlQ

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.