زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین زمان اصلاح بعد از کاشت ابرو

بهترین زمان اصلاح بعد از کاشت ابرو

بهترین زمان اصلاح بعد از کاشت ابرو

 کاشت ابرو نوعی عمل سر پایی و غیر تهاجمی است که بر اساس فرم و مدل ابرو و در طی یک جلسه توسط متخصصین زیبایی انجام می شود. به علت داشتن عوارض خفیف ، دوره نقاهت کوتاه مدت ، نتایج موفقیت آمیز و رضایت بخش روز به روز متقاضیان آن افزایش می یابد . یکی از مسائل مهمی که ذهن متقاضیان را بعد از کاشت ابرو درگیر می کند چگونگی رشد تار های کاشته شده و مراحل اصلاح ابروها بعد از کاشت می باشد . همانطور که می دانید در جهت افزایش حجم ابرو ها از موهای بغل گوش و یا پشت سر برداشته می شود و به ناحیه ابرو منتقل می شود بنابراین رشد تار های کاشته شده با ابرو های طبیعی متفاوت است .

برخی از متقاضیان برای جلوگیری از ریزش دوباره ابرو های خود از اصلاح کردن آن ها خودداری می کنند و این مسئله زیبایی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین ما در طی این مطلب قصد داریم نحوه صحیح اصلاح ابرو ها را برای شما معرفی کنیم تا با خیال آسوده از نتایج آن لذت ببرید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

مراحل و روش های پیشنهادی برای اصلاح  بعد از کاشت ابرو

متقاضیان کاشت ابرو خانم ها و آقایانی هستند که از کم پشتی ، کم رنگی و نازکی ابرو های خود رنج می برند و کاشت ابرو که روشی دقیق و دائمی را انتخاب می کنند متقاضیان این روش به دلایل مختلفی با ریزش ابرو مواجه هستند به دلیل این که ابرو ها رشد کافی ندارند و یا در برخی از مواقع به دلیل عوامل محیطی دچار آسیب شده اند و رشد آن ها متوقف شده است برای رفع این مشکلات کاشت نچرال یکی از گزینه‌ های مناسب می باشد.

زیرا در این روش پس از مدتی ابرو ها رشد کرده و امکان ریزش آن ها نسبت به ابرو های طبیعی بسیار کم می باشد. به هر حال با رعایت مراقبت هایی که بعد از کاشت توسط متخصصین ارائه می شود می توانید از ریزش مجدد و عوارض احتمالی پیشگیری کنید و تاثیرات نتایج را افزایش دهید. قطعاً یکی از سوالات متقاضیان بعد از انجام این عمل چگونگی نگهداری، مراقبت ها و اصلاح ابرو ها بعد از کاشت می باشد که در ادامه مطلب ما به بررسی این موارد می پردازیم.

قیچی کردن ابرو ها بعد از کاشت ابرو

به دلیل این که فولیکول هایی که به ناحیه ابرو منتقل می شوند رشد غیر طبیعی دارند بنابراین اولین اقدام در جهت اصلاح ابرو پس از کاشت قیچی کردن آن ها می باشد . برای انجام این عمل ابتدا باید یک قیچی تیز و مناسب  تهیه کنید و برای کوتاه کردن ابرو های پیوندی دقت بالایی به خرج بدهید .

در صورت عدم دقت و توجه گرافت های تازه پیوند داده شده به سادگی از پوست جدا می‌ شوند و نمی توانید از نتایج این عمل بهره مند شوید .بهتر است که برای انجام اصلاح و قیچی کردن ابرو ها یک ماه صبر کنید تا از خطر ریزش تار های مو در هنگام قیچی کردن ابرو ها جلوگیری کنید.

استفاده از تیغ برای اصلاح ابرو ها بعد از کاشت 

یکی از بهترین و بی خطر ترین روش ها برای اصلاح ابرو ها بعد از کاشت استفاده از تیغ در نواحی اطراف ابرو می باشد اگر شما جزء دسته افرادی هستید که همیشه دوست دارید چهره‌ ای مرتب داشته باشید این روش بی خطر است و آسیبی به نتایج کاشت وارد نمی کند زیرا با استفاده از تار های سطحی از بین می‌ رود و ریشه ابرو را درگیر نمی کند. پس می توانید شما برای تمیز کردن ابرو ها از این روش استفاده کنید. البته باید در هنگام انجام این عمل نیز دقت و مهارت بالایی به خرج دهید زیرا با وارد کردن فشار به ابرو ها تا یک ماه امکان ریزش آن ها وجود دارد بنابراین برای به دست آوردن نتایج تا یک ماه صبر کنید.

اصلاح ابرو ها بعد از کاشت با مو چین 

پس از انجام عمل کاشت ممکن است شما مو های طبیعی را با مو های کاشته شده ابرو اشتباه بگیرید ابرو های پیوندی در نواحی کم پشت و طاس ابرو جای گذاری می شوند از این رو کسانی که این عمل را انجام داده اند باید با دقت و احتیاط زیاد از مو چین استفاده کنند.‌ همانطور که می دانید با استفاده از مو چین ریشه ابرو ها جدا می شود،  بنابراین سعی کنید از دستکاری بیش از حد ابرو ها با استفاده از مو چین بپرهیزید .‌

اگر شما در حین برداشت تار های مو با مو چین مو های کاشته شده را از پوست جدا کنید رشدی اتفاق نمی افتد و شما مجدداً باید برای کاشت ابرو اقدام کنید .‌با استفاده از مو چین امکان دارد که در ناحیه ابرو با زخم یا تروما مواجه شوید و حتی عوارضی مانند عفونت و عدم موفقیت نتایج پیوند را افزایش دهد.

اصلاح ابرو ها بعد از کاشت با وکس

یکی از روش‌ های دیگری که برای اصلاح ابرو مورد استفاده قرار می گیرد وکس است. وکس نوعی ماده چسبناک است که با قرار دادن در پوست اطراف ابرو می تواند مو های زائد را از بین ببرد. یکی از سوالات اکثر متقاضیان کاشت ابرو این است که نحوه اصلاح ابرو ها با وکس و زمان آن کدام است.

همه ما می دانیم که وکس می تواند ریشه مو های زائد را از بین ببرد و باید قبل از یک ماه پس از کاشت، از این ماده استفاده نشود . برای اصلاح ابرو با کمک این ماده باید از آرایشگران  متخصص و حرفه‌ ای کمک بگیرید زیرا در صورت بروز خطر و اشتباه ابرو های کاشته شده خود را از بین می برید پس در هفته اول به هیچ وجه از وکس استفاده نکنید.

استفاده از بند در اصلاح ابرو بعد از کاشت 

یکی از روش های سنتی و قدیمی برای اصلاح کردن ابرو ها استفاده از بند است این روش کاربرد زیادی دارد و راه کاری ساده است  یک ماه پس از انجام کاشت ابرو می توانید از این روش استفاده کنید .زیرا تا یک ماه ابرو های پیوند داده شده ضعیف هستند و ممکن است ریشه مو ها را درگیر کند.

در هفته اول پیوند ها با یک حرکت یا فشار خفیف دچار ریزش خواهند شد. همانطور که می دانید برداشتن مو های زائد با استفاده از بند سرعت بالایی دارد اما ممکن است همراه با مو های زائد مو های کاشته شده را نیز از پوست جدا کند و امکان رشد مجدد برای آن ها امکان پذیر نمی باشد و نتایج کاشت را نا موفق خواهد کرد.

کاشت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت ابرو

اصلاح بعد از کاشت ابرو با لیزر مو های زائد

با پیشرفت علم و تکنولوژی اکثر افراد ترجیح می دهند که از روش های پیشرفته و مدرن برای حذف مو های زائد خود استفاده کنند.  یکی از روش هایی که امروزه طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده لیزر مو های زائد می باشد که می توان برای مو های نواحی مختلف بدن به ویژه صورت استفاده کرد.

در این روش مانند سایر روش های دیگر متقاضیان شاهد عوارض جانبی نخواهید بود و یکی از راه های مناسب برای اصلاح ابرو بعد از کاشت می باشد. دستگاه های لیزر انواع متنوعی دارد و با طول موج های تعیین شده‌ ای به این ناحیه تابانده می شود. اپراتور لیزر باید در این زمینه مهارت و دقت کافی داشته باشند و برای حذف مو های زائد رنگدانه های مو را مورد هدف قرار دهد .

البته اگر لیزر به مو های کاشته شده تابانده شود مو ها را از بین می‌ برد و امکان رشد مجدد آن ها وجود ندارد و شما هیچ نتیجه‌ ای از عمل پیوند خود حاصل نخواهید کرد.‌ پس قبل از انجام این روش باید حتماً اپراتور یا متخصص را در جریان قرار دهید.

هم اکنون که شما را با روش‌ های اصلاح بعد از کاشت ابرو آشنا کردیم بهتر است در مورد این فرآیند زیبایی اطلاعات بیشتری حاصل کنید .پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با مزایا و عوارض ، مراقبت ها و نتایج این فرایند بیشتر آشنا شوید.

کاشت ابرو چیست ؟

کاشت ابرو یکی از روش های جراحی با تهاجم بسیار کم است که امروزه جزء پر طرفدار ترین عمل های زیبایی محسوب می شود با کمک این عمل می توانید ابرو های پر پشت و خوش حالت داشته باشید.  کسانی که طرفدار ابرو های زیبا و خوش حالت به‌ صورت طبیعی هستند این تکنیک را انتخاب می کنند.

متخصصین برای انجام این عمل باید مهارت و تخصص بالایی داشته باشند زیر ابرو ها دارای خواب ، جهت و زاویه مشخصی است و چرخه رشد آن ها با مو های بخش‌ های دیگر بدن متفاوت است.  متخصصین برای پر پشت کردن ابرو ها از مو های بغل گوش و یا پشت سر استفاده می کنند .

فولیکول ها پس از جایگذاری در این ناحیه رشد می کنند و شما به نتایجی دائمی و طبیعی دست خواهید یافت.  اگر شما نیز می خواهید کاشت ابرو انجام دهید پیشنهاد می کنیم که کلینیک زیبایی آراد اصفهان را انتخاب کنید. در این کلینیک از مهارت و تخصص بهترین متخصصین زیبایی بهره مند خواهید شد و به نتایج عالی دست می یابید.

مزایای کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو جزء عمل های غیر تهاجمی و بی خطر است که نتایج دائمی و طبیعی به همراه دارد به دلیل استفاده از دستگاه ها و تکنیک های پیشرفته در این روش سرعت عمل بسیار بالا می باشد و معمولاً این عمل در یک جلسه دو تا سه ساعت انجام می شود .

به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن و هوشمند میزان عوارض به حداقل میزان خود می‌ رسد و نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت و استراحت و مراقبت های سخت نمی باشد.

 متخصصین برای انجام پیوند ابرو از فولیکول های قوی و تیره تر استفاده می کنند بنابراین درصد موفقیت در این عمل بسیار بالا خواهد بود.

کاشت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت ابرو

بهترین کاندیدای کاشت ابرو چه کسانی هستند ؟

 کاشت ابرو برای همه کسانی که از  نازکی و کم پشتی ابرو های خود رنج می برند و چهره‌ ای کم رنگ دارند بسیار مناسب می باشد . متقاضیان این روش باید از بانک موی مناسبی برخوردار باشند و از بیماری خاصی رنج نبرند.

کسانی که به دلایل مختلفی مانند سوختگی، شکستگی ،بخیه جراحت و… حجمی از ابروی خود را از دست داده اند می توانند با عمل پیوند زیبایی و شادابی را مجدداً به چهره خود باز گرداند.

افرادی که در سیستم گردش خون دچار اختلال هستند، افرادی که به بیماری های خود ایمنی و سرطان ها مبتلا هستند،  خانم های باردار و شیرده ، افرادی که به بیماری های پوستی مبتلا هستند کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نمی باشند و باید راهکار های دیگری را در پیش بگیرند.

 متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از اقدام به پیوند مو و ابرو ، ریش و سبیل  با بررسی آزمایش ها و معاینات لازم شرایط جسمی متقاضیان را بررسی می کنند و در صورت مساعد بودن شرایط این عمل به بهترین نحو انجام خواهند داد.

عوارض کاشت ابرو

خوشبختانه امروزه پیوند ابرو با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود و متخصصین با تجربه ما در این زمینه مهارت بالایی دارند. بنابراین میزان عوارض در این روش به حداقل میزان خود رسیده است اگر چه در برخی از کلینیک ها مبنای کار خود را بر اساس تبلیغات نا درست گذاشته‌ اند و متقاضیان نمی‌ توانند با کیفیت بالای این عمل مواجه شوند پس شما باید قبل از مراجعه به کلینیک در مورد معتبر بودن آن و همچنین میزان مهارت و تخصص پزشکان در این کلینیک تحقیق کنید زیرا در صورت عدم تجربه پزشک و نا معتبر بودن کلینیک متقاضیان با عوارضی از قبیل عفونت، خونریزی ، نا متقارن شدن ابرو ها ،رشد نکردن فولیکول های کاشته شده نتایج نا مطلوب و بر جای ماندن اسکار مواجه خواهند شد و باعث هدر رفتن هزینه ها و وقت مراجعه کنند گان می  شود .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با دستگاه ها و تجهیزات مدرن توسط بهترین متخصصان زیبایی ارائه می‌ شود. در این کلینیک تا کنون در هیچ روش  درمانی و زیبایی عوارض خطرناک و نا مطلوبی گزارش نشده است و متقاضیان به نتایج رضایت بخش دست یافته اند.

هزینه کاشت ابرو چقدر است ؟

کاشت ابرو یکی از عمل های جراحی محسوب می شود و باید در کلینیک های تخصصی و معتبر انجام شود.  یکی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه ها موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان باید هزینه بیشتری برای خدمات زیبایی و درمانی ارائه شود.

از موارد دیگری که بر هزینه ها تاثیر گذار است می ‌توان به مدت زمان انجام پیوند ابرو ، تعداد گرافت های مورد نظر،  میزان تخصص و مهارت پزشک،  تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده و دارو هایی که تجویز می شود  اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک برای متقاضیان عزیز به صورت رایگان ارائه می شود.

مراقبت های قبل از کاشت ابرو

  • در مورد مهارت و تخصص پزشکان و معتبر بودن کلینیک تحقیق کنید .
  • نمونه کار های پزشک را مشاهده کنید .
  • در جلسه مشاوره اهداف و نظرات خود را بیان کنید.
  • در انتخاب طرح ابرو دقت داشته باشید .
  • اگر بیماری خاصی دارید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید .
  • از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین و پروفن بپرهیزید .
  • از مصرف غذا هایی که باعث اختلال در سیستم گردش خون می شود بپرهیزید.
  • شب قبل از عمل استراحت کافی داشته باشید .
  • استرس را از خود دور کنید وعده‌ های غذایی را کامل دریافت کنید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی دو هفته قبل از انجام عمل بپرهیزید.

 مراقبت های بعد از کاشت ابرو

  • از دستکاری کردن، لمس کردن و خاراندن ابرو ها بپرهیزید.
  • از کندن پوسته های ایجاد شده بر سطح ابرو بپرهیزید.
  • دارو های تجویز شده را سر وقت مصرف کنید.
  • از مصرف خود سرانه دارو ها خودداری کنید.
  • هنگام استراحت سر خود را در زاویه مناسب قرار دهید.
  • در هنگام خوابیدن از فشار آوردن به صورت بپرهیزید.
  • لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس دچار مشکل نشوید .
  • از مصرف غذا های شور، چرب و تند خودداری کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرد و غبار و آلودگی‌ های محیطی خودداری کنید.
  • تا یک ماه از اصلاح بعد از کاشت ابرو خودداری کنید.
  • در مورد نحوه اصلاح پس از کاشت ابرو با پزشک گفت‌و گو کنید.
  • از آرایش کردن ابرو ها تا بهبودی کامل بپرهیزید.
  • از جابجایی اشیای سنگین و انجام فعالیت‌ های شدید بدنی خودداری کنید.
  • از رفتن به استخر، سونا و جکوزی بپرهیزید.
  • برای شستشو از شوینده های مناسب و آب ولرم استفاده کنید.
  • در صورت مشاهده عوارض خطرناک مانند عفونت، درد شدید، قرمزی و کبودی گسترده به پزشک اطلاع دهید.

اثرات و نتایج

 کاشت ابرو یکی از بهترین روش ها برای داشتن ابرو های زیبا، طبیعی و سالم می باشد و نتایج این روش کاملاً طبیعی و دائمی است و شما برای همیشه ابرو های پر پشت خواهید داشت و نیاز به تمدید مجدد ندارد. سه الی چهار هفته پس از انجام کاشت ابرو دچار ریزش خواهید شد اما این مسئله نباید سبب نگرانی شما شود زیرا یکی از مراحل روند طبیعی بهبودی این اتفاق می باشد .‌پس از ۶ تا ۹ ماه می توانید شاهد نتایج قطعی این عمل زیبایی باشید.

شما پس از بهبود یافتن می توانید برای اصلاح بعد از کاشت اقدام کنید متخصصین توصیه می کنند که در هفته اول و دوم بعد از کاشت از دستکاری و اصلاح کردن و ایجاد هر گونه فشار به ابرو ها خودداری کنید ، زیرا در این مراحل امکان ریزش ابرو ها وجود خواهد داشت .‌در هفته اول پس از پیوند گرافت های پیوند داده شده ضعیف هستند و بر روی آن ها لخته های خون وجود دارد .

هر گونه تماس و فشار به این ناحیه باعث ایجاد خونریزی و عدم رشد طبیعی ابرو ها می شود پس باید برای اصلاح ابرو ها زمان مشخصی در نظر گرفته شود .‌مو هایی که در ناحیه ابرو کاشته می شوند با تار های ابرو های طبیعی تفاوت چندانی نخواهد داشت بنابراین ممکن است متقاضیان در حین اصلاح کردن آسیب جدی به آن ها وارد کنند و از رشد آن ها جلوگیری شود .‌

پس از ده روز گرافت های کاشته شده با استفاده از زنجیر های کلاژنی جدید محکم می شوند و کم کم احتمال ریزش و جابجایی آن ها کاسته می شود و شما می توانید در حدود ۱۰ روز تا یک ماه برای انجام اصلاح ابرو اقدام کنید.

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو چقدر است ؟

همانطور که گفته شد میزان تهاجم در این عمل زیبایی و درمانی بسیار کم است بنابراین زیبا جویان عزیز نیاز نیست که یک دوره استراحت طولانی مدتی را سپری کنند .البته تکنیک پیوند مو در این موضوع حائز اهمیت است اگر برداشت فولیکول ها به صورت نواری باشد باید متقاضیان به مدت ۳ تا ۴ روز در منزل استراحت کنند و در صورت استفاده از تکنیک های پیشرفته مانند SUT میزان عوارض به حداقل می رسد و پس از ۴۸ ساعت متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند البته متخصصین به اعمال مراقبت های پس از کاشت توصیه جدی خواهند داشت.

در این دوره سعی کنید تغذیه مناسبی داشته باشید و در معرض نور خورشید،  گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار نگیرید.‌ پزشک در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد اصلاح بعد از کاشت، شست‌ و شوی صورت، آرایش کردن و موارد دیگر ارائه می دهد تا شما بتوانید پس از بهبودی از نتایج بی نظیر این عمل بهره مند شوید و سرعت بهبودی را افزایش دهید.

تعداد جلسات کاشت ابرو چقدر است ؟

پیوند ابرو در حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌ کشد برای انجام این عمل برداشت ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرافت کافیست که پس از برداشت زمان بسیار کوتاهی گرافت ها بیرون از پوست نمی مانند و سریعاً در ناحیه ابرو جایگذاری می‌ شوند . بنابراین متخصصین این عمل زیبایی را در طی یک جلسه انجام می‌ دهد البته باید حضور در جلسات مشاوره را جدی بگیرید همچنین پس از انجام عمل پیوند باید یک تا دو هفته برای بررسی نتایج عمل و تجویز دارو های جدید اقدام کنید تا بتوانید به نتایج مطلوبی دست یابید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%aa%d8%a7%d8%aa%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88-%d9%88-%d8%a8%d8%af/

https://clinicarad.com/%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%86/

نتیجه گیری

زیبایی صورت یکی از عوامل مهم برای موفقیت در امور اجتماعی  و افزایش اعتماد به نفس می باشد .هر فردی به اهداف و دلایل مختلفی برای کاشت ابروی طبیعی اقدام می‌ کند و همیشه داشتن چهره ای مرتب و جذاب آرزوی هر فردی بوده است. البته فقط کاشت ابرو کافی نیست و باید مراقبت های پس از آن به بهترین نحو انجام شود. اصلاح ابرو بعد از کاشت یکی از مراقبت های مهم و پر اهمیت می باشد که باید در این زمینه اطلاعات کافی حاصل شود.

زیبا جویان عزیز بعد از انجام پیوند ابرو برای داشتن چهره ای مرتب و ابرو های زیبا برای اصلاح آن ها اقدام می‌ کنند که در این مطلب ما توضیحاتی در مورد اصلاح با بند ، قیچی کردن و تیغ برای شما ارائه دادیم این روش ها بسیار ساده هستند و البته باید با احتیاط و مهارت بالا انجام شود . برخی افراد به دلیل ترس از ریزش ابرو ها از دست زدن به آن ها و اصلاح خودداری می کنند در صورتی که عدم رسیدگی به آن ها و رشد بی اندازه باعث از دست رفتن زیبایی خواهد شد.  اگر شما خواستار انجام کاشت ابرو هستید و به دنبال کلینیکی معتبر و حرفه ای می باشید پیشنهاد می‌ کنیم کلینیک زیبایی آراد اصفهان را انتخاب کنید .‌

در این کلینیک به صورت تخصصی این عمل برای شما انجام می شود متخصصین ما با برگزاری جلسات مشاوره شما را در تصمیم تان همراهی خواهند کرد. مشاورین ما در این کلینیک به صورت آنلاین پاسخگوی همه سوالات شما عزیزان خواهند بود و تا کسب نتایج کاشت ابرو شما را همراهی خواهند کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/fr9k

لینک آپارات: https://aparat.com/v/KWrv8

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/6ZCBPoPw

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر:https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1526498135593340931?s=20&t=sUgo3nDIVKMeOBL9JNBPbw

لینک یوتیوب: https://youtu.be/WaZX6Iv-voI

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.