زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین روش های افزایش قطر آلت تناسلی در اصفهان :

بهترین روش های افزایش قطر آلت تناسلی در اصفهان :

بهترین روش های افزایش قطر آلت تناسلی در اصفهان :

امروزه یکی از دلایل مراجعه اکثر آقایان به کلینیک های درمانی و زیبایی احساس نگرانی برای اندازه آلت تناسلی خود می باشد . معمولاً این افراد در مورد تبلیغات گسترده ای که در فضای مجازی و سایت های مختلف دیده اند و یا روش های مختلف برای افزایش قطر و اندازه دستگاه تناسلی خود با پزشک گفت و گو می کنند.

به دلیل اهمیت این موضوع ما قصد داریم  در طی این مطلب در جهت  افزایش آگاهی شما چند نمونه از روش های مختلف را معرفی کنیم تا فریب تبلیغات نا درست را نخورید و از عوارض نا خوشایند برخی از روش ها در امان بمانید.  اگر شما نیز با این مشکلات مواجه هستید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

اندازه نرمال یا میانگین سایز و قطر آلت تناسلی مردان چقدر است ؟

بر اساس بررسی های  ارولوژی بر ۸۰ مرد نتایج حاصل شده به شرح زیر است.

اندازه متوسط آلت تناسلی مردان در حالت نعوظ ۹ تا ۱۴ با قطر ۴ تا ۷ سانتی متر می باشد . همچنین بر اساس این تحقیقات متوجه شده اند که اندازه متوسط در حالت نعوظ و حالت غیر ربطی به همدیگر ندارد.  بنابراین ممکن است مردانی که در حالت خوابیده اندازه آلت تناسلی آن ها یکسان است در حالت نعوظ نتایجی متفاوت دارند همچنین اندازه آلت به سن مردان مرتبط نخواهد بود.

 بیشترین زمان رشد آلت تناسلی در سنین ۱۲ تا ۱۶ سالگی می باشد و دوره رشد تا مدتی متوقف می‌ شود و مجدداً تا ۲۰ سالگی رشد می کند.  اما در چند سال آخر رشد کندی خواهد داشت و پس از ۲۰ سالگی آلت تناسلی رشد نمی کند و اندازه آن به طور ثابت باقی می ماند.  در حدود پنج درصد از مردان با مشکل کوچکی آلت مواجه هستند که باید با روش های مناسب و بی خطر  برای درمان اقدام کنند.

طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده اکثر مردانی که برای افزایش سایز و قطر آلت تناسلی به مراکز درمانی و زیبایی مراجعه می کنند دارای آلتی با اندازه نرمال هستند لازم به ذکر است که بدانید رضایت و کیفیت  رابطه جنسی به اندازه آلت ارتباط چندانی ندارد و احساس رضایت از برقراری رابطه جنسی از فکر و شرایط روحی افراد نشأت می‌گیرد.

بنابراین متخصصین قبل از ارائه خدمات درمانی پیشنهاد می‌ کنند که با یک روانپزشک مشورت داشته باشند.  در مطلب پیش رو ما چند روش را برای انجام افزایش سایز آلت تناسلی به شما معرفی خواهیم کرد.

  • استفاده از دستگاه های کششی

امروزه دستگاه های مختلف کششی برای افزایش سایز آلت تناسلی ساخته شده است که این کشش ها از نظر علمی نا درست می باشند و در برخی مواقع باعث بروز عوارض و بیماری هایی مانند ایسکیمی و کاهش گردش خون در بافت آلت تناسلی شده است و ممکن است که قدرت مردان را برای حالت نعوظ کاهش دهد.  این روش از نظر علمی مورد تایید قرار نگرفته و این تبلیغات نا درست ، پوچ و بی اساس می باشد.

  • مصرف قرص های افزایش قطر آلت تناسلی

شاید شما با تبلیغات ماهواره‌ ای و یا سایت های مجازی مواجه شده باشید که ادعا می‌ کنند که می‌ توانید با مصرف قرص و یا استفاده از ژل های مخصوص،  سایز آلت تناسلی خود را بزرگ کنید .

بر اساس تحقیقات به دست آمده در دنیا هیچ دارو و قرصی نمی تواند افزایش طول و قطر دستگاه تناسلی مردان را به همراه داشته باشد . لذا این تبلیغات کاملاً دروغ است و نباید فریب تبلیغات کاذب آن را بخورید.

  • استفاده از دستگاه وکیوم

وکیوم یکی از دستگاه هایی است که با مکانیسم کاهشی خون  در آلت تناسلی به متورم شدن آن منجر خواهد شد. حتی در برخی مواقع در حالت نعوظ آلت اختلال ایجاد می کند.  استفاده از این دستگاه در افزایش سایز آلت تناسلی تقریباً بی اثر است و از نظر علمی مورد تایید نمی باشد.

  • افزایش قطر آلت تناسلی با ماساژ دادن

تمرینات کششی دستی یعنی استفاده از دست برای افزایش سایز آلت می باشد که در پوست کشش ایجاد می کند.  در این روش با کمک ورزش های دستی و روان کننده سعی بر این است که سایز آلت افزایش یابد. انواع ماساژ هایی که در این زمینه پیشنهاد می شوند عبارتند از :

✓ تمرینات کششی که می تواند به طور طبیعی کمی سایز آلت را افزایش دهد.

✓ ورزش دادن

در این روش با کمک روان کننده آلت تناسلی به آرامی ماساژ داده می شود.  این تمرینات در پوست آلت حالت کشش ایجاد می کند و به بزرگ شدن آن کمک خواهد کرد.  شما برای دست یابی به نتایج باید مرتباً و سریع این کار را تکرار کنید.

✓ ورزشی جلکینگ

ورزش جلکینگ شایع ترین نوع ورزش در بین آقایان است که به افزایش قطر آلت تناسلی کمک می کند.  برای دستیابی به نتایج در این زمینه این ورزش حداقل باید روزی یکبار انجام شود.  نحوه انجام این ورزش این گونه است که باید هر دو دست را بر روی آلت قرار داد و به آرامی از بالا به پایین حرکت دهید.

✓ ورزش های کششی

این تکنیک شبیه دوشیدن گاو است  و جزء بهترین تمرین هایی است که می تواند به کلفت شدن و افزایش قطر آلت تناسلی کمک کند.  در این روش با کمک انگشت شست و انگشت اشاره آلت تناسلی ورزش داده می شود و باید انگشتان را از بالا به پایین بلغزانید.

ورزش کششی باید به مدت ۲۰ دقیقه انجام شود اما در حین انجام این عمل  باید مطمئن شوید که خود ارضایی نمی کنید . اگر آلت شما به حالت نعوظ قرار گرفت صبر کنید تا شل شود و پس از ۵ دقیقه مجددا ادامه دهید.

  • جراحی

استفاده از بیگمان های آویزان کننده به آلت یکی از روش هایی است که در جهت افزایش سایز آلت تناسلی در برخی از مراکز درمانی ارائه می شود.  با انجام این عمل آلت تناسلی در حدود ۲ تا ۴ سانتی متر بزرگ می شود.

از معایب این روش می‌ توان به افتادگی شدید آلت در هنگام نعوظ اشاره کرد و حتی در هنگام برقراری رابطه جنسی دچار اختلال خواهد شد. متخصصین معمولاً این روش را به عنوان روشی مناسب برای افزایش سایز آلت تناسلی پیشنهاد نمی کنند.

  • جایگذاری سیلیکون اسلیو در قطر آلت

در این روش متخصصین با جایگذاری سیلیکون در زیر بافت آلت به طور متناسب و یکدست سایز آلت را افزایش می دهند.  استفاده از این روش هزینه بالایی به همراه دارد و احتمال بروز عفونت زیاد است.  به دلیل قرار دادن فیبروز بیش از حد در اطراف آلت،  باعث جمع شدن آلت،  ایجاد انحنا و کاهش طول آلت تناسلی در حالت نعوظ می شود.

حتی خطر سوراخ شدن آن در هنگام برقراری رابطه جنسی وجود دارد.  پس از انجام این فرایند باید دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر بگذارید.

  • افزایش قطر آلت تناسلی از طریق مهندسی بافت با داربست های زیست تجزیه‌ پذیر

در این روش متخصصین از مواد اسفنجی قابل تجزیه PLGA که به شکل لوله هستند استفاده می کنند . این ماده اسفنجی شکل است و  به مدت دو روز  در مایعی مخصوص دارای سلول های خود بیمار می مانند.  سپس در زیر پوست آلت جایگذاری می شوند و باعث افزایش قطر آلت خواهد شد .

این لوله ها می توانند به عنوان پایه در حفظ سلول های آلت مورد استفاده قرار گیرند و به مرور زمان حالتی دائمی به خود می گیرند و در پوست جذب می شوند . این روش تقریبا امیدوارکننده است  و معمولاً برای کسانی که نمی توانند تزریق چربی به آلت را انجام دهند راه کار مناسبی خواهد بود.  به دلیل تجهیزات پیشرفته که در این روش نیاز است معمولاً در برخی از کلینیک های خاص این فرایند انجام می شود.  اگر می خواهید از این تکنیک درمانی استفاده کنید باید با پزشکی خود در این زمینه مشورت داشته باشید.

  • افزایش قطر در آلت تناسلی با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از روش های افزایش قطر آلت تناسلی در مردان می باشد.  در این روش با کمک فیلر های پوستی طول و قطر آلت در حدود ۲۰ درصد افزایش می یابد.  در این روش فیلر ها به زیر پوست  تزریق می شوند و به مرور زمان مجدداً جذب خواهند شد  و تاثیرات آن از بین می رود.

معمولاً متخصصین برای افزایش سایز آلت تناسلی از ژل ردکسیس استفاده می‌ کنند. این ژل حاوی ماده ای به نام هیالورونیک اسید می باشد که منشاء غیر حیوانی دارد و در بدن جذب می شود.  این فیلر  از دانه هایی به نام دکسترانومر تشکیل شده است که به توانایی تولید بافت های جدید کمک می کند .

این دانه های ریز در پوست به راحتی جذب می شوند و به تولید کلاژن می پردازند.  بنابراین این به طور طبیعی کلاژن و الاستین را به سمت خود جذب می کنند و سبب افزایش طبیعی اندازه آلت خواهد شد.  این ژل به مرور زمان در بدن تجزیه می شود. ژل ردکسیس یکی از فیلر های ایمن و موثر است که حتی در جهت از بین بردن چین و چروک های عمیق پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

میزان تهاجم در این روش نسبت به تزریق چربی کمتر است اما به دلیل مصنوعی بودن فیلر ها احتمال بروز واکنش های حساسیت زا و احتمالی وجود دارد . همچنین مدت ماندگاری این فیلر ها در حدود یک تا دو سال خواهد بود و دوام موقتی دارند.  در برخی مواقع نیز پس از تزریق ژل بافت آلت حالتی نا هموار به خود می گیرد و با مشکلاتی از قبیل قبیل جمع شدن ژل در زیر پوست،  نا متقارن شدن، عفونت آلت و بروز حساسیت ها و عوارض دیگر همراه می باشد.

البته،  در صورت مواجه شدن با این مشکلات امکان استخراج ژل با کمک آنزیم های مخصوص  وجود دارد. به دلیل عوارض ذکر شده معمولاً میزان طرفداران این روش نسبت به تزریق چربی کمتر است.

  • افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی

تزریق چربی یکی از  روش‌ های پر طرفدار  و ایمن برای افزایش سایز آلت تناسلی در مردان می باشد . البته،  تا کنون روش‌ های زیادی برای دستیابی به این نتایج ارائه شده است اما معمولاً متخصصین روش های کم تهاجم با عوارض کمتر را پیشنهاد می کنند.  در این روش متخصصین برای افزایش سایز آلت تناسلی از چربی های بخش‌ های دیگر بدن مانند،  شکم،  پهلو یا ران استفاده می کنند.

این روش از نظر ایمنی و دستیابی به نتایج مورد نظر پر کاربرد ترین روش معرفی شده است.  مراحل انجام آن با بی حسی موضعی خواهد بود.  در برخی موارد خاص پزشک این عمل را با بی هوشی انجام می دهد در این روش دیگر خبری از ژل های مصنوعی،  نا هموار ی ها آسیب به پوست آلت و  اختلال در نعوظ نمی باشد . به دلیل استفاده از چربی های بدن خود شخص عفونت و  همچنین واکنش های حساسیت زا  به حداقل می رسد.

به دلیل امن بودن و مورد تایید قرار گرفتن این تکنیک،  برای افزایش سایز آلت تناسلی ما ادامه مطلب را به این روش درمانی اختصاص می دهیم.

 آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- آلت تناسلی

مراحل افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی :

۱. استخراج چربی ها از بدن

استخراج چربی ها جزء اولین مراحل این فرایند خواهد بود در این مرحله متخصصین با در نظر گرفتن شرایط افراد محل مناسبی را برای تخلیه چربی انتخاب می کنند و با ایجاد برش ظریف و  با استفاده از کانو لای  دستگاه لیپوساکشن چربی ها را به اندازه مورد نیاز استخراج خواهند کرد.

۲. آماده سازی چربی ها

پس از استخراج چربی ها برای پردازش و فیلتر کردن آن ها از ترکیبات دیگر از دستگاهی به نام سانتریفیوژ استفاده می کنند.  در این مرحله پزشک باید اطمینان کامل حاصل کند که ترکیبی غیر از چربی وجود نداشته باشد چون ممکن است پس از تزریق باعث عفونت و از بین رفتن سلول های چربی شود.

۳. تزریق چربی به آلت تناسلی

در این مرحله پزشک با استفاده از ژلی  مخصوص آلت را به حالت نعوظ تبدیل می کند و چربی ها با استفاده از تکنیک های پیشرفته به بدنه و سر آلت تزریق می شوند.  در این مرحله تجربه و مهارت پزشک اهمیت زیادی دارد و نحوه تزریق به سوابق پزشک بستگی دارد.  هدف از انجام این روش این است که حالت آلت ظاهری طبیعی پیدا کند و اندازه طول و قطر آن مناسب باشد.

با تبدیل کردن آلت به حالت نعوظ در مرحله تزریق باعث می شود که چربی ها به طور مساوی در بخش های مختلف آلت توزیع شوند.  با انجام تزریق چربی به آلت در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد سایز آلت افزایش می یابد.  متخصصین پس از پایان مراحل تزریق چربی مراقبت های لازم را برای شما گوشزد خواهند کرد. سپس شما می توانید برای پشت سر گذاشتن دوره نقاهت به منزل بروید.

مزایای افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی

تزریق چربی به آلت تناسلی بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان و بی هوشی انجام می شود.

 مدت زمان این فرآیند یک تا دو ساعت خواهد بود که پس از ریکاوری ۲ تا ۳ ساعت متقاضیان می‌ توانند به منزل باز گردند .

 دوره نقاهت پس از تزریق چربی به آلت تناسلی کوتاه مدت است و معمولاً پس از ۳ تا ۵ روز می توان فعالیت های روزانه را آغاز کرد.

 تزریق چربی با حداقل اسکار و ناراحتی نتایجی تقریباً دائمی به دنبال دارد و می‌ تواند ۳۰  درصد سایز آلت را افزایش دهد.

  تزریق چربی به آلت تناسلی روشی کم تهاجم است و تقریباً عارضه قابل توجهی به همراه ندارد زیرا در این روش از سلول های چربی بدن خود شخص استفاده می‌ شود و احتمال پس زدن چربی ها،  عفونت و حساسیت بسیار کم است .

کاربرد ها

  • افزایش طول و قطر آلت تناسل به صورت طبیعی
  • درمان نعوظ دردناک
  • درمان زود انزالی
  • افزایش اعتماد به نفس آقایان در برقراری رابطه جنسی
  • درمان کجی آلت
  • برطرف کردن مشکلات زناشویی و سرد مزاجی

بهترین کاندیدای افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی چه کسانی هستند ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم بسیاری از مردانی که به دنبال راه های درمانی برای افزایش آلت تناسلی خود هستند اغلب دیدگاهی متفاوت دارند.  پس متخصصین قبل از ارائه خدمات درمانی هدف آن ها را در مورد افزایش سایز آلت تناسلی مورد بررسی قرار می‌ دهند .

 افرادی که می خواهند تزریق چربی را  در این زمینه تجربه کنند باید نسبت به نتایج آن درک واقع بینانه ای داشته باشند.  مهم ترین مسئله برای متقاضیان این روش حضور در جلسات مشاوره می باشد تا بتواند  در مورد انجام این تکنیک اطلاعاتی حاصل کنند و نگرانی های خود را برطرف نمایند.

 شکل و اندازه آلت تناسلی در همه مردان متفاوت است و طبق مطالعات انتشار یافته کسانی که آلتی با طول کمتر از ۷  و قطر کمتر از ۴ سانتی متر دارند می توانند برای افزایش سایز و قطر دستگاه تناسلی خود اقدام کنند. مهم ترین ویژگی های کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به آلت شامل موارد زیر می باشد.

اگر اندازه آلت تناسلی کمتر از حد متوسط تعیین شده باشد و باعث از دست رفتن اعتماد به نفس آقایان شده باشد. این افراد معمولاً با مشکل زود انزالی نیز مواجه هستند.

 متقاضیان این روش باید نسبت به نتایج درمان درک واقع بینانه ای داشته باشند. این تکنیک درمانی معمولاً برای داوطلبانی با ویژگی زیر مناسب نمی باشد.

  • افراد زیر ۲۰ سال( زیرا تا کنون به رشد کامل و تثبیت هورمون های بدن نرسیده‌ اند.)
  • کسانی که درگیر بیماری های جدی مانند بیماری های عفونی،  عروقی ، لنفاوی و …. هستند.
  • کسانی که درگیر بیماری های مقاربتی فعال می باشند.
  • کسانی که به بیماری پیرونی مبتلا هستند.
  • کسانی که قبلاً از عمل جراحی برای آلت تناسلی انجام داده اند .

(پس  پیشنهاد می‌ شود که متقاضیان در جلسه مشاوره در مورد شرایط خود با پزشک گفت و گو کنند و پزشک را از  شرایط خود و جراحی هایی که تا کنون انجام داده اند مطلع کنند.)

البته مهم ترین موضوع در مورد تزریق چربی به آلت تناسلی انتظارات واقع بینانه افراد نسبت به نتایج می باشد.  با تزریق چربی به آلت تناسلی سایز آن در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می یابد بنابراین نباید از این تکنیک درمانی انتظارات غیر واقعی داشته باشید.

عوارض افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی چیست ؟

با توجه به روش هایی که برای افزایش سایز آلت تناسلی به شما معرفی کردیم میزان عوارض در تزریق چربی بسیار کمتر خواهد بود.  زیرا،  در این روش برای افزایش سایز آلت تناسلی نیازی به فیلر های مصنوعی،  جایگذاری سیلیکون،  برش بخیه و حتی آسیب به بافت آلت تناسلی نمی باشد.

بلکه در این روش با استفاده از سلول‌ های چربی بخش های دیگر بدن سایز آلت افزایش می یابد.  البته هر روش درمانی و زیبایی با عوارض رایجی همراه است همچنین به دلیل استخراج چربی ها این تکنیک روشی نیمه تهاجمی محسوب می شود.  از عوارض تزریق چربی می توان به موارد ی از قبیل سوزش،  التهاب،  کبودی و تورم اشاره کرد که در طی چند روز بر طرف می شود.

 شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی تا ۹۵ درصد عوارض ناشی از تزریق چربی را کاهش دهید.  اگر مراحل تزریق توسط افراد کم تجربه و یا در مراکز غیر تخصصی انجام شود شما عوارض نا خوشایند ی مانند

  • نکروز
  • نا هموار شدن سطح آلت
  • جذب سریع چربی ها
  • تورم و کبودی گسترده و طولانی مدت
  • عفونت
  • خونریزی
  • احساس درد در حین نعوظ
  • اختلال در ادرار کردن

و … را تجربه خواهید کرد.

 در طی مراحل تزریق چربی باید همه اصول بهداشتی به خوبی رعایت شود.  در برخی مراکز مراحل تزریق با دستگاه های قدیمی و غیر استاندارد انجام می‌ شود و ممکن است  در حین تخلیه چربی بافت های بدن شما دچار آسیب شود . پس قبل  از هر اقدامی باید در مورد معتبر بودن کلینیک و همچنین مهارت پزشک تحقیق کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و توسط متخصصین حرفه ای و با استفاده از تجهیزات مدرن با برند های جهانی ارائه می شود.  در این کلینیک هدف متخصصین و کادر درمانی کسب بهترین نتایج با حداقل عوارض می باشد.

هزینه عمل افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی چقدر است ؟

قطعاً هزینه تزریق چربی نسبت به روش های جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا،  در این روش شما نیازی به اتاق جراحی، بستری شدن و مراقبت های ویژه نخواهید داشت. برای انجام این فرایند نمی توان هزینه مشخصی را اعلام کرد زیرا میزان تخلیه چربی و انتظارات متقاضیان متفاوت می باشد.  عوامل مختلفی هزینه های این فرایند را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل

  • میزان تخلیه و تزریق چربی
  • مهارت و تخصص پزشک
  • دستگاه‌ ها و تجهیزات مورد استفاده
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • دارو های تجویز شده
  • آزمایشات و معاینات انجام شده

 می باشد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است و انواع خدمات زیبایی و درمانی با تعرفه معقول و استاندارد ارائه می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی :

قبل از انجام  تزریق چربی به آلت  حضور شما در جلسات مشاوره الزامی می‌ باشد.  متخصصین در این جلسه شرایط شما را مورد بررسی قرار می دهند و  با انجام آزمایش ها و معاینات لازم  شرایط جسمانی شما ارزیابی خواهد شد.  همچنین شما می توانید انتظارات و اهداف خود را بدون تعارف بیان کنید.

در صورت مساعد بودن شرایط پزشک زمان مناسبی را برای تزریق چربی به آلت تناسلی در نظر می گیرد.  در این دوره شما باید برای کاهش عوارض و آمادگی قبل از تزریق چربی نکات ارائه شده را به خوبی اعمال کنید.

دو هفته قبل از تزریق چربی مصرف غذا ها و دارو های رقیق کننده خون را از جمله پروفن،  آسپیرین ، ویتامین e،  روغن ماهی،  مکمل ها و ویتامین ها را کنار بگذارید. زیرا،  ممکن است مراحل تزریق را برای پزشک دشوار کند .

دو هفته قبل از تزریق چربی باید مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید زیرا با اختلال در سیستم گردش خون عوارض پس از تزریق را افزایش می دهد و شما دوره بهبودی طولانی مدتی را پشت سر خواهید گذاشت.

 اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک خود را مطلع کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنید و مو های زائد ناحیه تناسلی را به طور کامل از بین ببرید.

 اگر درگیر بیماری های مقاربتی مانند تبخال یا زگیل تناسلی هستید حتما از پزشک خود را مطلع کنید.

 چند ساعت قبل از تزریق چربی از مصرف مواد خوراکی و یا نوشیدن مایعات بپرهیزید.

 استرس نداشته باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.

 آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد- آلت تناسلی

مراقبت های پس از افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی :

پس از تزریق چربی به آلت تناسلی ماساژ دادن،  دست زدن  و فشار دادن محل تخلیه و تزریق چربی خودداری کنید.

 تا سه روز از رفتن به حمام بپرهیزید.

 در هنگام شست و شوی آلت از فشار دادن آلت خودداری کنید.

 برای شست و شو از آب ولرم و شوینده های مناسب استفاده کنید.

 تا سه هفته پس از تزریق چربی ها از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.

 تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی،  فعالیت های شدید بدنی،  شنا کردن و جا به جایی اشیاء سنگین خودداری کنید.

 تا چند روز لباس های راحت و گشاد بپوشید.

 اگر عوارض ناشی از تزریق چربی بیشتر از دو هفته طول کشید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 برای کاهش التهاب و قرمزی ناحیه تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید.

 با نوشیدن مایعات زیاد سرعت بهبودی را افزایش دهید.

 اگر در هنگام دفع ادرار  و نعوظ با مشکل مواجه شدید به پزشک خود اطلاع دهید.

اثرات و نتایج :

مشاهده نتایج تزریق چربی برای افزایش قطر  آلت تناسلی در همه افراد متفاوت می باشد.  معمولاً همه افرادی که این تکنیک درمانی را انجام می دهند می توانند شاهد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصد قطر آلت خود باشند.  نتایج قطعی تزریق چربی به آلت تناسلی پس از سه تا چهار هفته قابل مشاهده خواهد بود.

در این روش شانس موفقیت بسیار بالا می باشد و متقاضیان می‌ توانند به طور طبیعی آلتی بزرگ با اندازه متناسب داشته باشند.  افزایش سایز آلت تناسلی در مردان باعث بر طرف شدن مشکلات زنا شویی، درمان زود انزالی و نعوظ دردناک خواهد شد. همچنین اعتماد به نفس آقایان را در هنگام برقراری رابطه جنسی افزایش می دهد و شرایط روحی را برای آن ها مساعد می کند.  تزریق چربی جزء روش های نسبتا طولانی مدت و حتی دائمی می باشد البته ، عوامل مختلفی از قبیل :

  • محل برداشت چربی ها
  • سوخت و ساز بدن
  • مهارت پزشک

در مدت ماندگاری تاثیر گذار خواهد بود.  برخی مواقع متخصصین برای تثبیت نتایج جلسات بیشتری را برای متقاضیان در نظر می گیرند. پس از تزریق چربی به طور طبیعی در حدود ۳۰ درصد از چربی ها جذب می شود و متقاضیان شاهد ۷۰ درصد از نتایج خواهند بود.‌ در این شرایط پزشک برای به دست آوردن نتایج مد نظر چربی بیشتری در در این تزریق می کنند.

دوره نقاهت پس از افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی چقدر است ؟

متخصصین در شرایطی تزریق چربی را پیشنهاد می دهند که مطمئن شوند متقاضیان کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی خواهند بود. همچنین متخصص اطمینان حاصل پیدا می کنند که چربی های تزریق شده می توانند به مقدار کافی خون و مواد مغذی دریافت کنند تا سلامتی آن ها در زیر پوست حفظ شود.  پس دوره بهبودی و دست یابی به نتایج به مهارت و پزشک شما بستگی دارد. پس از تزریق چربی شما به مدت یک تا دو ساعت در حالت ریکاوری می مانید و پس از تایید پزشک مرخص خواهید شد و دوره بهبودی را در منزل سپری می کنید.

در این دوره باید مراقبت ها به خوبی اعمال شود.  برخی افراد پس از تزریق چربی و مرخص شدن از کلینیک همچنان در دغدغه شروع به فعالیت های روزانه خود را دارند شما پس از تزریق چربی نمی توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید. بلکه باید به مدت ۳ تا ۵ روز در منزل استراحت کنید. سپس می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید البته، تا بهبودی کامل باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید.

مصرف مایعات کافی،  تغذیه مناسب،  دوری از فعالیت های ورزشی و شدید بدنی که گردش خون را افزایش می دهد را کنار بگذارید.  متخصصین در این دوره آموزش های لازم را برای ماساژ دادن آلت ارائه می‌ دهند تا چربی ها به طور یکنواخت در زیر پوست پخش شوند و نتایجی طبیعی به همراه داشته باشد. در این دوره سعی کنید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی و نوشیدنی های گاز دار خودداری کنید.  پزشک در این دوران برای پیشگیری از عفونت و کاهش دادن عوارض دارو هایی را تجویز می کند تا سرعت بهبودی افزایش یابد.

پس از انجام تزریق چربی شما تغییری در عملکرد آلت تناسلی خود مشاهده نمی کنید و مشکلی در ارتباط با دفع ادرار یا نعوظ نخواهید داشت. ممکن است در دفعات اول در هنگام نعوظ با درد خفیفی همراه باشید که نگران کننده نیست و به سرعت از بین می رود اما با رعایت کردن مراقبت های توصیه شده و ماساژ دادن اصولی در طول روز می‌ توانید از ایجاد توده های چربی و نا متقارن شدن آلت جلوگیری کنید .

تعداد جلسات افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق چربی چقدر است ؟

با شرکت در جلسه مشاوره پزشک زمان مناسبی را برای انجام تزریق چربی مشخص می کند. تزریق چربی معمولاً در طی یک جلسه انجام می شود.  زمانی که برای انجام این تکنیک زیبایی و درمانی در نظر گرفته می شود در حدود یک تا دو ساعت می باشد.

پس از تزریق چربی به مدت ۲ تا ۳ ساعت در حالت ریکاوری می مانید تا شرایط شما توسط پزشک بررسی شود سپس می توانید به منزل باز گردید و دوره نقاهت را سپری کنید . در برخی مواقع پزشک برای تثبیت و پایدار کردن نتایج جلسات بیشتری برای افراد در نظر می‌ گیرند. این جلسات با فواصل سه تا شش ماهه انجام خواهد شد البته،  هزینه و مدت زمان آن نسبت به جلسه اول کمتر می باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b1/

https://clinicarad.com/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b0/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

نتیجه گیری :

نگرانی آقایان در مورد اندازه و قطر آلت تناسلی شان امری کاملا معمولی است که باعث شده در روابط زناشویی آن ها مشکلاتی رخ بدهد و اعتماد به نفس آن ها را تحت تاثیر قرار دهد.  خوشبختانه امروزه می توان با راه کار های مختلفی مشکلات را برطرف کرد.

این مسئله در کنار دست یافتن به نتایج مورد نظر باعث می شود که رضایت همسران در برقراری رابطه جنسی حاصل شود البته،  این مشکلات فقط مربوط به ناحیه تناسلی آقایان نمی باشد حتی در برخی مواقع خانم ها  با مشکلاتی از قبیله افتادگی و شلی واژن، آتروفی، خشکی واژن و مواجه می‌ شوند و باید با استفاده از روش های پزشکی مورد درمان قرار گیرند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات درمانی در این زمینه برای خانم ها و آقایان ارائه می شود.

اکثر آقایانی که به کلینیک های زیبایی مراجعه می‌ کنند از اندازه آلت تناسلی خود رضایت ندارند و قصد دارند با انجام روش های مختلفی به سایز آلت  مورد نظر خود دست یابند . از نظر متخصصین اکثر افراد آلتی با اندازه  متناسب دارند و علت گرایش آن ها به انجام این روش ها کاهش اعتماد به نفس و مشکلات روحی می باشد.

بنابراین باید قبل از انتخاب و انجام هر روش با پزشک در مورد اهداف خود گفت و گو کنید.  برقرای رابطه جنسی با کیفیت از ذهن و تفکرات افراد نشات می گیرد و اندازه آلت تاثیر چندانی بر کیفیت روابط نخواهد داشت.  در حدود ۵ درصد از مردان با مشکل کوچکی آلت تناسلی مواجه هستند که می توانند با روش های مختلف مشکل خود را برطرف کنند.

در طی این مطلب با توجه به روش های ارائه شده به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر ایمن ترین و موثر ترین روش برای افزایش قطر آلت تناسلی تزریق چربی می باشد زیرا، در این روش چربی ها از بدن خود شخص تهیه می شود و میزان عوارض در این روش بسیار کم است.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین ما می‌ توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند و با توجه به شرایط شما راه کار ی موثر را پیشنهاد  دهند.  در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات کلینیک با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/gsb4

لینک آپارات:https://aparat.com/v/PgKsb

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/OrFdhwWm

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

2 نظر

  • سلام وعرض ادب . اگه امکان داره سوال منو پاسخ بدید ممنونم. پوست الت تناسلی وبیضه شوهرم تیره هستش واصلا دوست ندارم. یه جورایی رو رابطمون اثر گذاشته. حالا ایا بنظر شما ایا با لیزر کردن میشه پوست الت وبیضه شوهرم رو شفاف کرد یانه ؟ لطفا بفرمایین چجوری میشه این قسمت رو سفید کرد سپاسگذارم از شما

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.