زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

از زمان های باستان تا کنون تاتو و خالکوبی در بخش های مختلف بدن انجام می شودکه در هر آداب و رسوم نشانه نماد های خاصی خواهد داشت اما اگر خالکوبی ها بر سطح پوست ایجاد شود تا آخر عمر طرح ایجاد شده بر جای می ماند و پاک کردن آن ها ممکن نبود . در چند سال اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه زیبایی پزشکی و زیبایی با روش لیزر می توان در طی چند جلسه کوتاه مدت و محدود انواع رنگ های تاتو را از لایه سطحی پوست محو کرد. با دستگاه لیزر رنگ هایی که در پوست نفوذ کرده استخراج می شود. دستگاه های لیزر به شکلی طراحی شده است که برای انواع رنگ ها برای هر نوع رنگ پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب ما به نحوه پاک کردن تاتوی ابرو و بدن می خواهیم پرداخت و علاوه بر روش های زیبایی لیزر روش های دیگری را به شما معرفی خواهیم کرد تا به نتیجه برسید که چرا فرآیند لیزر نسبت به روش های دیگر موثر تر می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

پاک کردن تاتو ابرو و بدن با لیزر

اگر شما در گذشته خالکوبی یا تاتو روی بر سطح پوست خود طراحی کرده اید و طرح تاتو شما سبب دلسردی شما شده است و یا از این عمل ناراحت شده اید و تصمیم دارید از روشی مناسب و بدون خطر آن را از سطح پوست خود پاک کنید. فرآیند لیزر جزء بهترین روش های پیشنهادی متخصصان می باشد. بر حسب نتایج حاصل شده درماتولوژی آمریکا لیزر یکی از موثرترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا معرفی کرده است که می‌ تواند به طور کاملا ایمن و موثر انواع طرح های خالکوبی و تاتو را با هر رنگی از سطح پوست محو کرد. این فرآیند در طی چند جلسه کوتاه مدت صورت می گیرد. با روش زیبایی لیزر انواع تاتو و خالکوبی هایی که در سالیان گذشته محو کردن آن ها امکان پذیر نبوده محو می شود.

اگر چه یکی از موارد که باید در کنار پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های لیزر مورد اهمیت قرار داد و تاثیر زیادی در محو کردن تاتو و خالکوبی دارد میزان مهارت و تخصص اپراتور لیزر و یا متخصص می باشد و که در کامل کردن این فرایند زیبایی می باشد اگر روش لیزر توسط پزشکان با تجربه و حرفه‌ای عمل شود مشاهده اثرات بی نظیری خواهید شد. در غیر این صورت دستگاه های لیزر با همه توانایی های خاص خود نمی تواند تاتوی شما را پاک کند و حتی ممکن است خطرات جدی برای پوست شما داشته باشند.

پاک کردن تاتو ابرو و بدن در کلینیک زیبایی آراد اصفهان

پاک کردن تاتو با لیزر Q – Switched

یکی از پیشرفته ترین تجهیزاتی که برای پاک کردن انواع خالکوبی و تاتو مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه های پیشرفته کیوسوییچ می باشد که این دستگاه عملکرد خاصی دارد. یکی از ویژگی‌ های خاص این دستگاه این است که پالس های لیزری را با قدرت بالا به لایه پوست منتقل می کنند. میزان ماندگاری انرژی آن یک میلیاردم ثانیه است و فورا توسط ملانین های تاتو جذب می شود و سبب منهدم شدن رنگدانه های تاتو و خالکوبی می شود. روزهای پس از جلسه لیزر جوهر باقی مانده در پوست توسط ماکروفاژهای سیستم ایمنی بدن جذب و دفع می شود و به تدریج هیچ اثری از تاتو بر روی پوست مشاهده نمی شوند.

کاربرد های دستگاه لیزر کیوسوییچ

همراه با پاک کردن تاتو ابروی و بدن لیزر در جهت کاربرد های دیگری استفاده می شود که عبارت است از :

• جوان سازی پوست
• بر طرف کردن چین و چروک ها و محو کردن خطوط سطحی پوست
• رفع شلی و افتادگی پوست
• برداشتن انواع خال ها
• برطرف کردن انواع ضایعات پوستی و عروقی
• برطرف کردن انواع لکه مانند لکه های دوران بارداری ، آفتاب سوختگی، ماه گرفتگی
بر طرف کردن قارچ ناخن

انواع دستگاه لیزر کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ کاربرد های فراوانی ندارد که می توان یکی از کاربرد های بی نظیر آن را پاک کردن انواع تاتوی ابرو و بدن معرفی کرد. این دستگاه ها مانند دستگاه های از بین بردن مو های زائد می باشد که تفاوت آن ها با دستگاه های از بین بردن تاتو سیستم های پیشرفته و پرتو های قوی می باشد که می تواند به بهترین روش برای از بین بردن انواع تاتو و خالکوبی معرفی شود.

دستگاه های لیزر کیوسوییچ شامل موارد زیر می باشد:

• ان دیاگ کیوسوییچ

دستگاه لیزر دیاگ کیوسوییچ برای از بین بردن چین و چروک ها خطوط سطحی پوست کاربرد دارد و همچنین برای برطرف کردن جای زخم ، اسکار های تیره رنگ و لکه های ناشی از ماه گرفتگی و نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به شکل قابل توجهی انواع خالکوبی و تاتو را پاک می کند.

• لیزر روبی

دستگاه روبی را برای از بین بردن تاتو هایی با رنگ سبز آبی و آبی کمرنگ و آسمانی مورد استفاده قرار می دهند.

• لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت جزء دستگاه‌ هایی است که در جهت حذف لکه های قهوه ای رنگ و خال های پوستی که به علت نفوذ نور خورشید تشکیل شده‌ اند همچنین اسکار های تیره و تاتو هایی با رنگ سفید، مشکی، سبز و آبی و ماه گرفتگی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

مراحل پاک کردن تاتو ابرو و بدن

قبل از این که تصمیم بگیرید برای حذف کردن انواع تاتو با دستگاه های پیشرفته لیزر اقدام کنید باید به موارد توجه قرار دهید . متخصصان زیبایی در طی جلسات مشاوره در باره مراقبت هایی که باید در این روش انجام دهید توضیحات کاملی برای شما ارائه خواهند داد. تعداد جلسات لیزر بر اساس اندازه رنگ، عمق، سن تاتو تعیین می شود و شرایط بدنی هر فرد مورد بررسی قرار می‌گیرد. متخصصان در این زمینه با ارزیابی عمق تاتو ، رنگ تاتو، پاکسازی تاتو از سطح پوست انجام می شود.

در مرحله اول بی‌حسی پوست صورت می گیرد و طول موج پرتو های لیزر بر اساس شرایط هر فرد تعیین می شود . هر جلسه لیزر ۳۰ دقیقه زمان طول می کشد و در پایان جلسه لیزر شما می توانید به کار های روز مره خود بپردازید.

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

بهترین کاندیدای پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر چه کسانی هستند؟

متخصصین حرفه ای و با تجربه ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جلسه مشاور ابتدا در مرحله اول وضعیت جسمانی و میزان تا تو را بررسی می کنند و این که شما کاندیدای مناسبی برای لیزر هستید را مشخص خواهند کرد. متقاضیان مناسب این فرآیند بر اساس مواردی زیر تعیین می‌ شود که شامل:

مدت زمانی که انجام تاتو بر سطح پوست ایجاد شده است؟

میزان رنگ های تاتو تا چه عمقی از پوست نفوذ کرده است؟

رنگ تاتو و خالکوبی ایجاد شده کدام است ؟

ناحیه ای که خالکوبی یا تاتو بر آن ایجاد می شود کجاست؟

وضعیت بدنی متقاضیان چگونه است؟

آیا درگیر بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی مصرف می کنید یا خیر؟

متقاضیان مناسب زیبایی لیزر نباید مستعد زخم های کلوئیدی و گوشتی باشند و همه متقاضیان از نظر بدنی شرایطی مناسب می باشند و درگیر بیماری هایی سیستم ایمنی نباشند .

خانم های باردار و شیرده فرآیند لیزر را پس از طی کردن این دوران انجام خواهند داد.

در این روش زیبایی متخصصان بر حسب رنگ تاتو و خالکوبی و همچنین وضعیت فرد و میزان عمق تاتو نوع دستگاه لیزر مشخص می کنند و توصیه های لازم در این زمینه ارائه می شود. برای بدست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد لیزر و نتایج بی نظیر آن می‌ توانید با مشاوران و کارشناس ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمائید.

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر کیوسوئیچ چه عوارضی به همراه دارد؟

فرایند لیزر کاربرد های درمانی فراوانی دارد و که به علت پیشرفته بودن این تجهیزات عوارض آن خفیف می باشد . عوارض پس از از این فرایند زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

شما چقدر نسبت به انواع فرآیند های زیبایی دچار حساسیت می شوید؟

کدام دستگاه لیزر برای شما مناسب تر است؟

میزان تخصص و مهارت پزشک شما چقدر است؟

با فرایند زیبایی لیزر کیوسوییچ جز ایمن ترین و بی خطر ترین روش های پاک کردن انواع تاتو و خالکوبی می باشد که عوارض رایجی که پس از لیزر حاصل می‌شود کاملاً گذرا است و ممکن است با ایجاد لکه ها تیره یا روشن همراه می باشد. این عارضه در مدت زمان ۶ تا ۱۲ ماه از بین می رود. اگر شما این فرآیند را توسط افراد غیر حرفه ای انجام دهید امکان دارد با عوارضی از قبیل تغییر رنگ پوست و بافت های بدن، سوختگی، تاول و صدمه به لایه های دیگر بدن و تغییر در رنگ پوست همراه شوید.

متخصصین برای کاهش و کنترل سطح درد در هنگام انجام لیزر از بی حسی موضعی استفاده می کنند.

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

هزینه پاک کردن تاتو ابرو و بدن با لیزر چقدر است؟

هزینه ها در این روش زیبایی تحت تاثیر دلایل مختلفی قرار می‌ گیرد که از قبیل میزان نفوذ عمق، نفوذ رنگ و جوهر تاتو در پوست رنگ جوهر تاتو سن و تعداد جلساتی که پزشک مشخص می باشد.

اگرچه باید مواردی مانند مهارت و تخصص پزشک، دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی آراد اصفهان مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌‌ باشد.

مراقبت های قبل از پاک کردن تاتو ابرو و بدن با لیزر

  • متخصصین حرفه ای و مجرب در جلسه مشاوره شرایط بدنی متقاضیان سنجیده می شود و درمورد بیماری های شما یا دارو هایی که استفاده می کنید با شما مشورت خواهند کرد.
  • اگر در جهت پاک کردن تاتوی خود از راهکار‌ های درمانی دیگری بهره مند شده اید و نتوانستید به نتایج مد نظر خود دست پیدا کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • قبل از انجام لیزر از لایه برداری وکس کردن و برنزه کردن پوست امتناع کنید. چون سبب تحریک شدن پوست خواهد شد.
  • اگر در محلی که لیزر انجام می شود دچار زخم، جراحت و تبخال هستید قبل از شروع روند درمان مورد درمان قرار دهید.
  • قبل از شروع جلسات لیزر مایعات زیاد بنوشید تا با این عمل بدنتان هیدراته شده و نتایج بهتری حاصل خواهید کرد.
  • دو هفته قبل از آغاز لیزر از مصرف دارو های رقیق کننده خون، ضد التهابی، انواع مکمل‌ ها و ویتامین‌ آ و ای بپرهیزید.
  • دو هفته قبل از لیزر از استعمال سیگار و قلیان و مشروبات الکلی امتناع کنید.
  • در هنگام حضور در کلینیک در ناحیه لیزر آرایش نداشته باشید.
  • چند روز قبل از آغاز لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

مراقبت‌های پس از پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر

  • در صورت تجویز دارویی توسط پزشک دارو ها را سر وقت مصرف کنید.
  • پس از انجام لیزر در برابر نور خورشید و آلودگی های محیطی قرار نگیرید.
  • از ماساژ دادن ، خاراندن، لمس کردن و دستکاری کردن ناحیه لیزر خودداری کنید. .
  • با پوشیدن لباس های گشاد و نخی از سایش محل لیزر با لباس جلوگیری کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید تا پوست خود را هیدراته کنید
  • تعداد جلساتی که پزشک بر حسب رنگ تاتو شما را در نظر می گیرد را کامل کنید.
  • برای کم کردن میزان گر گرفتگی و التهاب پوست و البته خارش از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • تا ۲۴ ساعت از انجام فعالیت های ورزشی و سنگین بپرهیزید.
  • هنگام شستشو ی پوست از آب ولرم استفاده کنید و از شوینده های غیر معطر استفاده کنید.

اثرات و نتایج

با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن لیزر می توانید برای پاک کردن انواع خالکوبی و تاتوی ابرو و بدن اقدام کنید. برای پاک کردن خالکوبی ها و تاتو هایی که یک رنگ دارند از طول موج نوری استفاده می شود و تاتو هایی که با رنگ های مختلفی انجام شده است طول موج های متفاوتی در نظر گرفته می شود. با استفاده از پرتو های لیزر انواع تاتو ها بدون آسیب بافت پوست پاک می شود؛ چون هر رنگ تاتو و خالکوبی با طول موج معینی پاک خواهد شد. بانفوذ پرتو های لیزر بر رنگدانه های تاتو باعث شکستن پیوند بین رنگدانه های تاتو و خالکوبی می‌ شود با کمک ماکروفاژ های نتایج لیزر فوق العاده خواهد بود. ذرات کوچک جوهر های تاتو با کمک سیستم ایمنی بدن دفع می شود و به مرور زمان پس از چند هفته شاهده محو شدن رنگ‌ تاتو و خالکوبی خواهید بود.

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

دوره نقاهت پس از پاک کردن تاتوی ابرو و بدن چقدر است؟

متخصصین مجرب و حرفه ای بدون نیاز داشتم به بیهوشی و با فرآیند بی حسی موضعی فرایند زیبایی لیزر را انجام می دهند . بی حسی برای کاهش و کنترل درد در حین لیزر انجام می شود. ممکن است پس پایان جلسه درمانی با عوارض نا چیزی مانند تورم و سوزش همراه باشید. متخصصین برای پیشگیری از عفونت ناحیه درمان دارو های مناسبی را تجویز خواهند کرد تا و توصیه های مهم در مورد نحوه مراقبت از پوست برای شما ارائه خواهد شد . روند بهبودی در همه افراد یکسان نیست که تقریباً سه روز طول می کشد. متخصصین برای این که پوست زمان کافی برای باز سازی و ترمیم داشته باشد جلسات لیزر را با فواصل ۴ تا ۶ هفته مشخص می کند. عوارض پس از لیزر در جلسه آخر آن پس از یک روز به طور کاملا موثر از بین خواهد رفت.

تعداد جلسات پاک کردن تاتو ابرو و بدن با لیزر چقدر است؟

تعداد جلسات لیزر برای همه افراد کاملا متفاوت می باشد. متخصصین در این روش بر حسب سن تاتو، رنگ آن ، ناحیه و اندازه آن تعداد جلسات را مشخص خواهند کرد. معمولاً تعداد جلساتی تعیین می شود ۲ تا ۱۱ جلسه خواهد بود. این جلسات با فواصل خاص صورت می‌ گیرد تا پوست ناحیه درمان فرصت کافی برای التیام و بازسازی داشته باشد که تقریباً ۴۰ تا ۴۵ روز فاصله بین جلسات تعیین خواهد شد. پس از جلسه سوم تاتوی ابرو و بدن به تدریج بی رنگ تر می شود و شما شاهد تاثیرات روند درمان خواهید بود.

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

روش‌های دیگر پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

در برخی مواقع به جای فرایند لیزر کیوسوییچ روش های دیگری نیز در جهت پاک کردن تاتو و خالکوبی ها مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل ویژگی های خاص در دستگاه لیزر کمتر از این روش ها استفاده می شود.

• روش های لایه برداری پوست

این این روش رنگدانه های تاتو توسط متخصصین به صورت لایه برداری و غیر لایه برداری مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام انجام مراحل لایه برداری شدت عوارض ایجاد شده بیشتر می باشد و آسیب زیادی به پوست وارد خواهد شد. پس با مشکلات پوستی همراه می باشد. از فرآیند های لایه برداری می توان به درم ابریژن، لیزر co۲ فرکشنال و لایه برداری شیمیایی نام برد. با این روش ها صدمه زیادی به لایه های پوست وارد می شود. لیزر های غیر لایه بردار شامل لیزر کیوسوئیچ است که در طی این مطلب توضیحات جامعی در مورد آن ارائه شده است.

در روش های لایه بردار لایه سطحی پوست به نام اپیدرم برداشته می شود و با سوختگی درجه یک در سطح پوست مواجه خواهید شد. با برداشتن لایه سطحی پوست رنگ تاتو از لایه میانی پوست محو می شود و لایه تثبیت کننده آن نیز برداشته خواهد شد . که می‌ توان توسط آن رنگ تاتو را استخراج کرد. معروف ترین نوع لایه برداری برای محو کردن تاتو و خالکوبی درم آبریژن می باشد.

پس از انجام مراحل درم آبریژن و لایه برداری ، پوست این ناحیه بسیار دردناک و حساس می شود و باید دو هفته دوره نقاهت را طی کنید. در دوران بهبودی توصیه می شود که به هیج وجهً از منزل خارج نشوید و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید حتمآ خودداری کنید. و نمی ‌توان نتایج پس از آن را پیش‌بینی کرد و حتی نمی توانید به طور قطعی به نتایج مطلوب و مورد نظر خود دست یابید. متخصصین زیبایی فرآیند لیزر راهکاری موثر و ایمن تعیین می کنند.

• روش های آرایشگاهی

با روش های آرایشگاهی ممکن نیست که بتوانید جوهر تاتو را از لایه های پوست استخراج کرد. این روش با نفوذ رنگ های همرنگ تاتو انجام می شود . آرایشگران رنگدانه های تاتو را با جوهر های رنگ پوست پوشش می دهند. این روش پاک کردن بد ترین نوع پاک کردن تاتو و خالکوبی معرفی می شود . زیرا نمی توان به طور قطعی تاتو را محو کرد و حتی پس از انجام این روش، امکان استفاده از روش‌ های دیگر مانند لیزر امکان پذیر نیست.

• روش های خانگی و کرم‌ های پاک کننده تاتو

شاید در سایت های مختلف ، اینستاگرام و تبلیغات مختلفی در مورد محصولاتی مشاهده کرده باشید که ادعا می کنند پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با این کرم ها امکان پذیر است. در صورتی که تاتو و خاکوبی یکی روش های دائمی آرایشی محسوب می شود و به راحتی نمی توان آن را محو کرد و اگر به دنبال مطلبی در این زمینه باشید تا کنون هیچ گزارش علمی در این زمینه ارائه نشده است. همچنین سازمان غذا و داروی آمریکا نیز مصرف این کرم ها را تایید نکرده است چون این کرم ها با اسید های بسیار قوی تهیه شده‌ اند و آسیب زیادی به پوست وارد خواهند کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.com/%db%b5-%d8%ae%d8%a7%d8%b5%db%8c%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%d9%85%da%a9%d9%85%d9%84-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b2%db%8c%d9%86%da%a9-%da%a9%d9%87-%d9%85%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%8b-%d9%86%d9%85/

https://clinicarad.com/%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%aa%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-1/

نتیجه گیری

با منتقل کردن رنگ تاتو به لایه های زیرین پوست، امکان پاک کردن به راحتی انجام نمی شود و بهتر است از روش های بی خطر و ایمن بهره مند شد. پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر کیوسوییچ یکی بهترین راهکار های کلینیکی است که در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کمک دستگاه های مدرن و مهارت متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود. در طی انجام مراحل لیزر ملانین های جوهر به صورت کاملاً غیر تهاجمی از پوست خارج می شود .

امواج لیزر پیوند بین رنگدانه های تاتو را از بین می برند و با کمترین میزان عوارض از سطح پوست پاک می شود. اگر چه سیستم ایمنی بدن هر فرد نیز نقش مهمی در این فرایند زیبایی خواهد داشت. استفاده از راهکار های دیگری مانند لایه برداری و مصرف از کرم هایی که دارای مواد شیمیایی مضر هستند و همچنین راه های آرایشی نمی توانید به نتایج مورد نظرتان دست یابید و به پوست شما آسیب زیادی وارد خواهد کرد. پس از لیزر بهترین راهکار در پاک کردن انواع تاتو و خالکوبی می باشد. با استفاده از دستگاه لیزر کیوسوییچ آسیبی به بافت ها و لایه ‌ های دیگر بدن وارد نمی کند و هدف از انجام آن استخراج رنگدانه های تاتو می باشد. طول موج لیزر کیوسوییچ بر حسب شرایط سن متقاضیان ، رنگ تاتو ، اندازه و عمق نفوذ رنگ تاتو و خالکوبی مشخص می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinic.arad
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicarad.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/26qu
لینک آپارات: https://aparat.com/v/FYg9Q
لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/26a9WpJi
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1491384374964928512?s=20&t=j7jjqCPci3U1qUW3bFuoEQ
لینک یوتیوب: https://youtu.be/iFqD3dis-fE
تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.