زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین راه لیفت شقیقه

بهترین راه لیفت شقیقه
لیفت شقیقه برای جوانسازی و رفع چین و چروک به وجود آمده. در یک سوم بالایی صورت یعنی قسمت بیرونی چشم ها و قسمت بیرونی ابروها و پیشانی و قسمت بالایی گونه ها استفاده میشود. که با استفاده از لیفت شقیقه می‌توان باعث کشیده شده. پوست در این نواحی و رفع خطوط پنجه کلاغی نیز شد. که باید یک پزشک متخصص را به عنوان بهترین راه لیفت شقیقه انتخاب کنید.

لیفت شقیقه چیست:

افتادگی پوست ناحیه شبکه می‌تواند باعث شود تا همیشه چشم و ابرو ها نیز به صورت نامطلوب باعث شود. تا ظاهر افراد باعث نارضایتی آنها میشود. که باعث استفاده از لیفت شقیقه می توانید باعث رفع چین و چروک ها شوید لیفت شقیقه به صورت کاملاً بیهوشی انجام میگیرد. در زاویه های پوست سر بیمار برای انجام این روش برش های کوچک ایجاد می‌شود. و با استفاده از ابزارهایی به نام آندوسکوپ امواج را به مانیتور ارسال می‌کنند. و باعث می‌شوند تا به سمت بالا کشیده شده. و این روش ابروها در محل مورد نظر خود قرار می گیرد. و چین و چروک آیه به وجود آمده روی پوست و شقیقه را از بین می‌برد و در نهایت محله برش‌ها برخی هم می‌شود برای بیمار نیز پانسمان می‌شوند.

چه کسانی می توانند کاندیدای مناسبی برای انجام لیفت شقیقه باشند:

به عنوان بهترین راه لیفت شقیقه این عمل زیبایی برای افرادی مناسب است که در ناحیه شرقی که و ابرو افتادگی پوست دارند و دچار چین و چروک و علائم پیری پوست شده اند و برای افرادی خوب است که می خواهند با انجام یک عمل با کمترین مشکلات که برایشان به وجود می‌آید به ظاهری جوانتر و زیباتر دست پیدا کند همچنین با استفاده از لیفت شقیقه می توان مشکلات ارثی مانند افتادگی پوست شقیقه و ابرو را درمان کند.

بهترین راه لیفت شقیقه از چه مزایای برخوردار است:

راه لیفت شقیقه به عنوان رفع چین و چروک و افتادگی های پوست می تواند بهترین روش برای لیفت شقیقه باشد که با جراحی لیفت شقیقه می توان سنگینی ایجاد شده در ناحیه هایی که باعث ایجاد تقارن شده است را از بین برد و همچنین خطوط پنجه کلاغی را هموار کرد و ظاهری جوانتر و زیباتر برای نیمه های بالایی صورت به وجود آورد.

مراقبت های قبل از انجام لیفت شقیقه:

راه لیفت شقیقه به عنوان یک درمان برای رفع چین و چروک پوست صورت و مشکلات افتادگی پوست است که قبل از انجام این روش باید نکاتی را رعایت کنیم و آمادگی های لازم برای انجام این روش را توسط مشاورانه مربوط به انجام این روش انجام دهید که حداقل سعی کنه از سه هفته قبل از انجام لیفت شقیقه از مصرف سیگار و مواد دخانیات خودداری کنید و همچنین سعی کنید از برخی از داروها و مکمل‌های غذایی نظیر آسپرین و ویتامین e باعث رقیق شدن خون میشود خودداری کنید و مسکن های بدون تجویز پزشک را مصرف نکنید و هنگامی که می خواهید این روش را انجام دهید لباس های دکمه دار و راحت همراه خود داشته باشید.

مراقبت های بعد از انجام لیفت شقیقه:

بعد از انجام عمل جراحی لیفت شقیقه ممکن است که بیمار پس از عمل با توجه به اثرات بیهوشی کمی حالت تهوع و احساس سرما خوردگی کند که بعد از خارج شدن داروهای بیهوشی این حالت ها از بدن فرد نیز فروکش می کند همچنین ممکن است که بعد از انجام این روش تا ۴۸ ساعت ترشحاتی از زخم خارج شود که برای تمیز کردن و مراقبت از زخم ها توسط پزشک معالج به شما روش هایی داده خواهد شد که آنها را حتما رعایت کنید شما میتوانید برای رفع ورم ها و کبودی های به وجود آمده از کمپرس یخ به صورت غیر مستقیم بر روی پوست صورت خود استفاده کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام لیفت شقیقه یکی از فاکتورهای مهمی است که فرد هنگام عمل به آن توجه می‌کند.
هزینه های مربوط به انجام لیفت شقیقه بستگی دارد به انتخاب پزشک متخصص و همچنین کلینیک مورد نظر که می خواهید برای انجام این روش در نظر بگیرید شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط به انجام لیفت شقیقه با کارشناسان کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به انجام این روش به صورت کامل با خبر شوید.

نتیجه:

بهترین راه لیفت شقیقه را می‌توان در کلینیک های معتبر و تحت درمان دکترهای با تجربه و سوابق کاری بالا انجام داد تا بتوانید به عنوان یک روش برای رفع افتادگی پوست از آن به طور کامل بهره مند شوید .
پیشنهاد ما به شما برای انجام لیفت شقیقه به‌عنوان یک راه برای جوانسازی و زیباسازی صورت تان انتخاب کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده می باشد زیرا که این دکتر با توجه به سوابق کاری بالایی که در انجام لیفت شقیقه دارند می تواند باعث رفع چین و چروک و افتادگی پوست صورت در شما بدون هیچ گونه عوارض و همچنین برخورداری از مزایای این روش نیز می توانید برای شما شود.
دوستان عزیز شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران کلینیک بین المللی آراد که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می شود تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/hh1a
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/t1ok
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.