زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین راه ازبین بردن پف بالا چشم

بهترین راه ازبین بردن پف بالا چشم

پف بالای چشم ممکن است یک مشکل جدی باشد.مخصوصا اگر این تورم به بینایی فرد اسیب برساند.تورم چشم ها معمولا خطری را برای فرد ندارد.البته اگر تورم چشم به دلایل ارثی و یا افزایش سن ایجاد شده باشد.بهترین راه ازبین بردن پف بالا چشم شامل روش های تهاجمی و غیر تهاجمی است که در ادامه انهارا توضیح میدهیم.

علت های پف چشم

تورم پلک ها یا پف بالای پلک به دلایل مختلفی ایجاد میشود. از جمله دلایلی که باعث ان میشوند عبارتند از : گل مژه،خستگی،الرژی،گریه کردن.

انوع روش های درمانی و بهترین راه ازبین بردن پف بالا چشم

روش های درمانی شامل ،تزریق ژل و چربی، بلفاروپلاستی،پلاسما جت.بهترین روش برای از بین بردن پف بالای چشم بلفاروپلاستی است.

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی نوعی عمل جراحی است که از این روش بهترین راه ازبین بردن پف بالا چشم استفاده میشود.با افزایش سن پلک ها کشیدگی پیدا میکنند.زیرا ماهیچه هایی که انهارا نگه میدارند ضعیف میشوند.

چه افرادی برای درمان با بلفاروپلاستی مناسب اند؟

کسانی که از پف چشم خود رنج میبرند میتوانند از این روش استفاده کنند. البته استفاده ازاین روش درصورت یمجاز است که فرد بیماری زمینه ای نداشته باشد و پزشک تایید کند که این عمل مشکلی را برای فرد به وجود نمی اورد.

مزایا و کاربرد های انجام بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی که جز بهترین راه ازبین بردن پف بالا چشم  است،مزایا و کاربرد هایی را دارد.
انجام دادن این نوع عمل برای افرادی که افتادگی پلک دارند هم انجام میشود . در سنین بالا پوست پلک افتاده میشود.شما میتوانید با انجام دادن این عمل این افتادگی را برطرف کنید.علاوه بر این بر زیبایی فرد نیز تاپیر میگذارد و چهره ی فرد را شاداب ترنشان میدهد.تاثیرات افزایش سن و پیری در پلک های فرد بیشتر نمایان میگردد.در سنین 35سال به بالا باعث میشود که پلک ها و چین و چروک ها اغاز شود.افتادگی پلک ارثی است و با نژاد نیز رابطه ی مستقیم دارد.در بعضی از افراد به صورت ارثی پلک افتاده ای دارند.این افراد نیز میتوانند از این عمل جراحی استفاده کنند.

مراقبت های قبل ازانجام

قبل از انجام بلفاروپلاستی در صورتی که از داروهای مصرفی استفاده میکنید انهارا با پزشک درمیان بگذارید.از داروهای رقیق کننده استفاده نکنید.در روز عمل ارایش نداشته باشید .درصورت بیماری زمینه ای نیز با پزشک مشورت کنید.

مراقبت های بعد از انجام

بعد از جراحی از کیسه های یخ بر روی پلاک های خود استفاده کنید.در هر روز به مدت ده دقیقه در یک ساعت.در روز های بعد هر4و 5 ساعت یکبار این کیسه های یخ را روی چشمتان بگذارید.
شستوی پلک های خود را فراموش نکنید.انهارا به ارامی شستشو دهید.از پماد و قطره های چشمی استفاده کنید.
به مدت یک روز از زور زدن به شدن خودداری کنید.شنا نکنید.
از انجام دادن فعالیت هایی مثل ورزش های هوازی و دویدن به شدت خودداری کنید.
از سیگار و دخانیات دوری کنید.
چشمانتان را به هیچ وجه نمالید.
از عینک افتابی تیره استفاده کنید.
زمانی که میخوابید سر خود را بالاتر از بدن خود قرار دهید.
اگر درد داشتید از کمپرس اب سرد استفاده کنید.
بعد از چند روز برای کشیدن بخیه ها به پزشک مراجعه کنید.
از اسپرین و ایبوپروفن ،ناپروکسن،ناپروکسن سدیم و داروها و مکمل های گیاهی که باعث میشود که خونریزی ایجاد شود به مدت یک هفته به شدت خودداری کنید.زیرا ممکن است به خود اسیب جدی وارد کنید.اگر درد شما زیاد بود میتوانید از استامینوفن برای کاهش درد استفاده کنید.
بعد از انجام دادن بهترین راه ازبین بردن پف بالا چشم در صورتی که علائمی را مشاهده کردید حتما با پزشک خود درمیان بگذارید.علائمی مثل :تنگی نفس،درد در قفسه ی سینه،ضربان قلب غیرطبیعی،درد های شدید در چشم ،خونریزی،مشکلات در بینایی.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه ی انجام بهترین راه ازبین بردن پف بالا چشم بستگی کلینک و پزشک مربوطه و همچنین وسایلی که برای شما استفاده میشود دارد.در کلینیک بین المللی اراد طرح های تخفیفی ویژه ای به مشتریان ارائه میشود و افراد میتوانند از این طرح ها استفاده کنند.علاوه بر این این کلینک به صورت رایگان امکان مشاوره با پزشک را برقرار میکند.

نتیجه

بهترین راه ازبین بردن پف بالا چشم بلفاروپلاستی است.در روش بلفاروپلاستی برشی را در پلک ایجاد میکنند و پف چشم را از بین میبرند.علاوه بر پف چشم در درمان افتادگی پلک نیز میسر است.همانگونه که گفتیم بلفاروپلاستی یکی از بهترین راه ازبین بردن پف بالای چشم است.هزینه ی ان نیز بستگی به پزشک و کیلینیک مربوطه دارد.
کیلینیک بین المللی اراد زیباجویان زیادی را در سراسر دنیا دارد.تمامی این زیباجویان از عملکرد و نتیجه ی نهایی که توسط دکتر علیزاده صورت میگیرد رضایت کامل را دارند.این کلینیک جز برترین و بهترین کلینیک های ایران است.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/wrl4

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.