زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

 بهترین دکتر هایفو و جوانسازی در اصفهان :

 بهترین دکتر هایفو و جوانسازی در اصفهان :

 بهترین دکتر هایفو و جوانسازی در اصفهان :

در چند سال اخیر امواج فرا صوت به عنوان بهترین ابزار هایی شناخته می شود که می توان در انواع روش های پزشکی از آن ها استفاده کرد .‌یکی از کاربرد های بی نظیر  این امواج در جهت زیبایی و جوان سازی پوست بدون جراحی می باشد. همچنین راه کار های درمانی نیز دارد و متخصصین برای درمان تومور ها از این امواج استفاده می کنند.  امواج فراصوت از دستگاهی به نام هایفوتراپی منتشر می شود .

این دستگاه بسیار پیشرفته و مدرن طراحی شده است تاثیرات فوق‌ العاده‌ ای در از بین رفتن اثرات پیری بر چهره خواهد داشت.  جوانسازی با  هایفو نوعی راه کار بسیار بی نظیر در جهت لیفت و جوانسازی پوست  صورت و گردن خواهد بود. اشعه های فرا صوت هایفوتراپی پس از نفوذ به  پوست،  لایه های عمیق و زیرین پوست را مورد هدف قرار می‌ دهد و با کمک انرژی فرا صوت بافت ها گرم خواهد شد و زمانی که سلول ها به دمای معینی برسند تخریب سلولی اتفاق می افتد.

با تخریب سلول ها شرایط برای تولید کلاژن بیشتر فراهم خواهد شد. همه ما می دانیم که کلاژن یکی از پروتئین های ضروری و مهم پوست است که در جهت کشیدگی و انعطاف پوست موثر خواهد بود. بنابراین این فرایند زیبایی با افزایش تولید کلاژن سبب کشیدگی و لیفت پوست خواهد شد. متخصصین از این روش برای لاغری و تجزیه سلول های چربی نیز استفاده می کنند . هم اکنون که توانستیم تا حدودی شما را با این عمل زیبایی آشنا کنیم. شما باید برای کسب نتایج مطلوب و برطرف کردن اثرات پیری از چهره خود بهترین دکتر هایفوتراپی را بشناسید تا بتوانید با خیال راحت از مزایا و کاربرد های این تکنیک بهره مند شوید.

پس برای انجام این عمل مهارت و تخصص پزشک یکی از موضوعات بسیار مهم خواهد بود .متخصصین حرفه ای و با تجربه بر اساس نوع پوست و میزان آسیب های پوستی و همچنین اهداف متقاضیان فرایند زیبایی و درمانی هایفوتراپی را به بهترین نحو انجام خواهند داد.  در ادامه مطلب ما قصد داریم شما را با فر آیند هایفوتراپی آشنا کنیم پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد کلینیک آراد

جوانسازی پوست با هایفو چیست ؟

همراه با افزایش سن نشانه های پیری بر چهره و صورت خود خواهید کرد و این فرایند روند طبیعی پوست خواهد بود و به همه افراد به طور نا خواسته تجربه می کنند. بروز چین و چروک ها و خطوط در اطراف چشم،  سطح پیشانی،  اطراف دهان و بخش های دیگر به علت کاهش کلاژن و شل شدن پوست اتفاق می افتد .‌شما در این شرایط باید به فکر راه حلی مناسب برای رفع این نشانه ها بر چهره خود باشید و باید با متخصصین با تجربه پوست و مو مشورت کنید.

هایفوتراپی یکی از ایمن ترین و تاثیر گذار ترین روش های زیبایی پوست بدن و صورت می باشد که برای حذف چین و چروک و لیفت صورت،  سفت کردن پوست و برطرف کردن چربی های موضعی در بخش های مختلف بدن مورد استفاده قرارمی گیرد.‌ برای زیبایی پوست روش غیر تهاجمی است . برای انجام هایفوتراپی نیاز به اتاق عمل و مراقبت های بالینی دشوار نمی باشد . در کلینیک های زیبایی و تخصصی این فرایند توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود عوامل زیادی باعث می شود که شما بتوانید نتایج رضایت بخشی از این فرایند حاصل کنید.

میزان مهارت و تخصص کادر درمانی یکی از موضوعات مهم است که حائز اهمیت خواهد بود .‌متخصصین با این دستگاه ها آشنایی کامل دارند و بر اساس میزان آسیب های پوستی،  عمق چین و چروک ها و سن افراد طول موج دستگاه هایفوتراپی را تعیین می کنند.  عامل دیگر وسایل و تجهیزاتی است که در کلینیک وجود دارد .دستگاه هایفوتراپی باید از نظر ایمنی و اثر بخشی مورد تایید وزارت بهداشت قرار گیرد. شرایط شخصی متقاضیان نیز یکی از عوامل دیگر است که به میزان افتادگی پوست سن و عوامل دیگر بستگی دارد.

با توجه به عواملی که ذکر کردیم می توان از این فرآیند بهترین نتایج ممکن را حاصل کرد . هایفوتراپی نتایجی همانند لیفت صورت با جراحی خواهد داشت و به جای تیغ جراحی از امواج پر قدرت و متمرکز الکترو سوند استفاده می شود و پس از نفوذ امواج به لایه های زیرین پوست سلول های پوستی دچار تخریب خواهند شد تا فرایند کلاژن سازی افزایش یابد و به تدریج شاهد سفتی و قوام پوست خواهید شد.

مراحل انجام جوانسازی پوست با هایفو :

مهمترین مرحله قبل از انجام فرایند زیبایی و درمانی هایفوتراپی انتخاب پزشک ماهر و با تجربه خواهد بود. مطمئن متخصص با تجربه در کلینیک های تخصصی ارائه خدمت می کنند شما می توانید با مراجعه به وب سایت های مختلف و مشاهده نمونه کار های پزشک و همچنین پرس و جو از متقاضیان اطلاعات دقیقی در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک خود حاصل کنید.

پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه و مراجعه به کلینیک تخصصی در جلسه مشاوره با متخصصین زیبایی مشورت خواهید کرد . پزشک شرایط سنی ، میزان آسیب های پوستی و سلامتی شما را مورد بررسی قرار می دهند و پس از مساعد بودن شرایط مراحل اصلی هایفوتراپی آغاز می شود. ابتدا ناحیه مورد نظر پاک سازی و ضد عفونی خواهد شد و از بی حسی موضعی برای کاهش و کنترل درد در حین درمان استفاده می کنند.

در این روش از ژل لوبریکانت همان ژلی است که در هنگام سونوگرافی استفاده می شود و بر سطح پوست مالیده خواهد شد و پرتو های متمرکز فرا صوت به صورت متمرکز لایه های سطحی پوست را پشت سر گذاشته و لایه های عمیق و زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. شما در حین انجام هایفوتراپی احساس گرمی و گز گز شدن خواهید داشت. این احساس تا پایان جلسه ادامه دارد .

هر جلسه هایفوتراپی ۴۵ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد که به وسعت پوست، عمق چین و چروک ها و میزان افتادگی پوست بستگی دارد.  در پایان جلسه درمانی متقاضیان می توانند کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود راآغاز کنند.  البته متخصصین توضیحات کاملی در مورد مراقبت های پس از این فرآیند ارائه خواهند داد.

مزایا و کاربرد های هایفو :

جوانسازی پوست با فرایند هایفوتراپی روشی غیر جراحی که می تواند همانند لیفت صورت با جراحی همه مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک ها ، خطوط و افتادگی پوست را برطرف کند. در این روش نیاز به بیهوشی و برش و بخیه بر سطح پوست نخواهد بود و مراحل آن به صورت سرپایی خواهد شد . متخصصین پس از پایان جلسه درمان می توانند کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند پس نیاز به استراحت در منزل نخواهند داشت.

هزینه این عمل نسبت به عمل جراحی کمتر است و تاثیرات آن کمتر از لیفت با جراحی نخواهد بود.  دستگاه هایی که برای جوان سازی پوست طراحی شده اند هیچ آسیبی به بافت های دیگر وارد نمی کند و نتایجی بی نظیر با اثر بخشی بالا خواهد داشت.‌ این دستگاه ها بسیار ایمن هستند و شما با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه بدون ترس می توانید مراحل انجام این عمل را طی کنید.  بهترین دکتر زیبایی با شناخت و تسلط بالا نسبت به آناتومی صورت مراحل درمان را پیش خواهد بود و به صورت تخصصی این عمل انجام می شود.

هایفو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد هایفو

کاربرد ها :

  • جوان سازی پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست
  • رفع افتادگی و شلی پوست
  • بهبود کیفیت رنگ پوست
  • قوام و استحکام پوست
  • بستن منافذ باز پوست
  • از بین بردن چربی های موضعی
  • زاویه سازی صورت
  • لیفت ابرو و گونه
  • درمان غبغب

بهترین کاندیدای جوانسازی پوست با هایفو چه کسانی هستند ؟

معمولاً متخصصین بهترین سن برای انجام این فرایند زیبایی بالای ۲۵ و یا ۳۰سال می دانند زیرا در این سنین کم کم علائم پیری بر  چهره نمایان می شود به مرور زمان و با کاهش میزان کلاژن پوست حالت انعطافی و کشسانی خود را از دست خواهد داد و خطوط و چین و چروک ها بر سطح پوست خود نمایی می کند.  با مشاهده خطوط بر بخش های مختلف صورت و گردن بهتر است سریعا به بهترین دکتر زیبایی مراجعه کنید.

متخصصین نیز بر اساس شرایط سنی و پوستی شما مشخص می‌ کند که شما کاندیدای این فرایند هستید یا خیر!! و در صورت مساعد بودن شرایط به چند جلسه درمان نیاز دارید . متخصصین افرادی که با مشکلات زیر مواجه هستند را کاندیدای مناسبی برای هایفو نمی دانند.

  • کسانی که پوست خود را برنزه کرده اند.
  • کسانی که به بیماری های فعال پوستی مانند جوش و آکنه مبتلا هستند.
  • کسانی که دندان فلزی و یا ایمپلنت دارند.
  • کسانی که در سه ماه اخیر روش های دیگر جوان سازی پوست مانند ژل ، بوتاکس و چربی را تجربه کرده اند.
  • کسانی که به بیماری های خاص مانند دیابت و فشار خون مبتلا هستند.

برخی افراد از این فرایند  زیبایی بر جهت کند کردن روند پیری پوست استفاده می کنند. زیرا پس از این عمل تولید کلاژن در پوست افزایش خواهد یافت و از چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری می کند.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین خدمات زیبایی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می‌ شود.  در این کلینیک متخصصین قبل از ارائه خدمات درمانی شرایط جسمانی و پوستی متقاضیان را مورد بررسی قرار می‌ دهند تا بتوانند بهترین خدمات درمانی را ارائه دهند.

جوانسازی با هایفو چه عوارضی به همراه دارد ؟

در برخی مواقع در برخی از آرایشگاه و سالن های زیبایی و نا معتبر  افراد غیر حرفه ای به انجام فرآیند هایفوتراپی می پردازند. در مورد موضوع پیش رو باید گفت این دستگاه ها در انواع مختلفی تولید و طراحی شده اند که به دو نوع دستگاه خانگی یا غیر پزشکی و دستگاه بالینی تقسیم خواهند شد. از دستگاه های خانگی سالن های زیبایی و مراکز غیر معتبر استفاده می شود رود اما تنها مجوز انجام این فرایند تخصصی و خاص  در کلینیک های معتبر و مجاز ارائه شده است.

اگر به  این نکته توجه کنید متوجه می شوید  که  زمانی می‌ توانید از نتایج هایفوتراپی بهره‌مند شوید که مراحل انجام این عمل با دستگاه های بالینی برای شما انجام شود.‌ برای اینکه مطمئن شوید که خدمات کلینیک در سطح عالی است باید به دو نکته توجه کنید.

یکی از نکات مهم دریافت خدمات درمانی در کلینیک تخصصی خواهد بود  اما موضوع دیگر این است که پزشکی که مراحل درمان را برای شما تعیین می کند در این زمینه تخصص کافی دارد و با این دستگاه ها آشنایی کامل دارد؟

میزان مهارت و تخصص پزشک یکی از موضوعات بسیار مهم است . متخصصین بر اساس شرایط فرد تشخیص می دهند که این فرآیند برای شما گزینه مناسبی خواهد بود .‌همچنین با توجه به این موارد با عوارض خاص و خطرناک مواجه نخواهید شد. به دلیل تخریب سلول ها توسط گرمای امواج این دستگاه در اعماق پوست احساس گرمی،  گز گز شدن و بی حسی در ناحیه کاملا طبیعی است که در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود .

مراحل انجام این عمل نیازی به هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست نخواهد بود.‌ در نتیجه هرگز عوارض لیفت با جراحی را تجربه نمی کنید . در صورتی نتایج  کمتر از لیفت نمی باشد که دستگاه های بالینی هایفوتراپی بسیار تخصصی و پیشرفته طراحی شده باشد و یک پزشکی خوب بهترین خدمات را برای شما ارائه دهد تا هیچ آسیبی به بافت و عضلات صورت یا گردن شما وارد نشود.  در ادامه مطلب شما را با تاثیرات یک پزشک خوب و کلینیک معتبر ب فرایند زیبایی هایفوتراپی آشنا خواهیم کرد.

نقش پزشک متخصص در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چیست ؟

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان همه مراحل هایفوتراپی توسط پزشکان متخصص و حرفه ای انجام خواهد شد.  شما در اولین مرحله می توانید از طریق ارتباط های تلفنی و یا پیام رسان که شماره های آن در سایت قرار داده شده با کلینیک ما تماس بگیرید و زمانی را برای دریافت مشاوره تعیین کنید.  سپس در جلسه مشاوره متخصصین با بررسی دقیق شرایط بدنی و جسمانی شما در مرحله اول تعیین خواهند کرد که آیا این عمل برای شما گزینه مناسبی خواهد بودی یا خیر؟؟

در صورت مساعد بودن شرایط مراحل بعدی انجام خواهد شد در صورتی که شما کاندیدای مناسبی نباشید روش های جوانسازی دیگر که تاثیر بیشتری بر پوست  خواهد داشت ارائه خواهد شد.  شما با انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی می  توانید نتایج آن را حاصل کنید. زیرا در این کلینیک‌ها بهترین متخصصین حضور دارند و این موضوع تاثیر چشمگیری بر تاثیر گذاری هایفوتراپی خواهد داشت و این موضوع به چند دلیل مهم بستگی دارد.

یک  پزشک ماهر و با تجربه می داند چه زمانی نباید جوانسازی با هایفو انجام شود.  شاید شما این مثل قدیمی را در علم پزشکی شنیده باشید که می گویند « یک پزشک خوب می داند چه زمانی از چه روشی استفاده کند اما یک پزشک متخصص عالی می داند چه زمانی یک روش درمانی مناسب نیست» یکی از وظایف متخصص  زیبایی تشخیص بهترین کاندیدای هایفوتراپی خواهد بود . متخصصین بر اساس شرایط سلامتی عمومی،  میزان افتادگی پوست و شدت آسیب های پوستی و عوامل دیگر میزان تاثیر گذاری این روش را پیش بینی می کنند.

یک پزشک خوب بهترین نتایج را برای شما می خواهد.  فرایند هایفوتراپی تقریباً گران قیمت است و برای جوان سازی پوست بسیار موثر خواهد بود.  علت اصلی بالا بودن قیمت در این روش  به دلیل تاثیرات بی نظیر آن بر  صورت می باشد وماندگاری زیادی دارد.  همچنین شما عوارض و خطرات خاصی را تجربه نخواهید کرد. با توجه به این نمی توان گفت که جوانسازی با هایفو برای همه افراد گزینه مناسبی می باشد.

در کلینیک زیبای آراد اصفهان ما همواره تلاش می کنیم در کنار ارائه خدمات درمانی با کیفیت و متنوع راهنمایی خوب برای زیبا جویان عزیز باشیم . بنابراین متخصصین ما تلاش می کنند بدون در نظر گرفتن مسائل اقتصادی موثرترین و بهترین روش های جوانسازی پوست برای زیباجویان عزیز ارائه دهند.

مهارت و تخصص پزشک تاثیر زیادی بر نتایج جوانسازی با هایفو خواهد داشت . متخصصین که در کلینیک های تخصصی به انجام هایفوتراپی می پردازند برای درمان  از تکنیک هایی استفاده خواهند کرد که خودشان ابداع کرده اند این تکنیک ها خاص و منحصر به فرد هستند و بر اساس تجربه و تحقیقات چند ساله آن ها حاصل شده است.

در کلینیک های تخصصی از بهترین دستگاه هایی استفاده می شود.‌ همان طور که می دانید دستگاه های متنوعی برای انجام هایفو  در بازار ارائه شده است  که قابلیت های متنوعی دارد.  این که یک دستگاه چه توانایی هایی دارد به کارتریج این دستگاه بستگی دارد . بنابراین  در این دستگاه از سه نوع کارتریج استفاده می شود که برای  یک نوع برای صورت  و دو نوع دیگر برای  بدن  مورد استفاده قرار می گیرد که به شرح زیر خواهد بود.

  • کارتریجDS_ 1.5

میزان تولید فرکانس در این کارتریج به ۱۰ مگاهرتز است که تا یک و نیم میلی متر در عمق پوست نفوذ خواهد کرد.  این کارتریج لایه سطحی و یا اپیدرم را تحت تاثیر قرار می دهد و در جهت رفع چین و چروک های ظریف سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کارتریج3.0 DS

میزان تولید فرکانس در این کارتریج ۸ مگاهرتز خواهد بود و به عمق ۳ میلی متری پوست نفوذ خواهد کرد. این کارتریج لایه میانی پوست یا همان درم را تحت تاثیر قرار می دهد و  سبب باز آرایی و تحریک پوست برای تولید رشته های کلاژن انتخاب می شود.  این کارتریج سبب استحکام سطحی پوست و همچنین از بین بردن چین و چروک ها تاثیر گذار می باشد.

  • کارتریج DS_4.5

فرکانس تولیدی در این کارتریج ۴ مگا هرتز است و تا عمق ۴ و نیم میلیمتری پوست نفوذ می کند .‌این کارتریج لایه SMAS تاثیر گذار خواهد بود. یعنی همان لایه که در جراحی های لیفتینگ تغییر می کند. از این کارتریج در جهت صاف کردن عمیق پوست صورت استفاده خواهد شد.

  • کارتریجDS 8.0 و DS13.0

این دو کارتریج هر دو دارایی فرکانسی برابر است ۲ مگاهرتز خواهد بود که می تواند بافت های چربی پوست را از بین ببرد که عمق ۸ تا ۱۳ میلیمتری زیر پوست قرار گرفته با استفاده از این کارتریج پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک شده و سفت کردن پوست چربی های اضافه را نیز از بین می برد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان برای جوانسازی های فوق از چه دستگاهی استفاده می شود

کلینیک زیبایی آراد اصفهان به بهترین دستگاه های هایفوتراپی مجهز می باشد و دارای انواع کارتریج هایی که در بخش قبل معرفی کردیم می باشد و می توان در جهت جوان سازی قسمت های مختلف بدن از قبیل صورت، گردن و بدن استفاده کرد.

در کلینیک های تخصصی جوانسازی با هایفو با قیمتی معقول و استاندارد ارائه می شود البته عواملی می تواند هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد که در بخش هزینه ها به آن ها اشاره خواهیم کرد.

هایفو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد هایفو

هزینه جوانسازی با هایفو چقدر است ؟

همانطور که در بخش قبلی اعلام کردیم در کلینیک های تخصصی  فرایند هایفوتراپی با قیمتی معقول و با صرفه برای زیبا جویان عزیز ارائه می شود و در این بخش به عوامل تاثیر گذار بر هزینه های آن می پردازیم.

تمام دستگاه های هایفوتراپی دارای کارتریج های محدودی هستند که بعد از از انتقال پرتو های امواج صوتی عمر آن ها به پایان می رسد و  باید تعویض شود . این کارتریج لوازم یکبار مصرف دستگاه محسوب می شوند و باید دائما آن تعویض شوند.  دستگاه هایفوتراپی باید بازبینی دوره ای و تعمیرات داشته باشد و توسط نمایندگی های معتبر تأیید شود که بدون نقص عمل می کنند و کاملا ایمن هستند.  در کلینیک های معتبر تخصصی  این موضوع اهمیت زیادی دارد و دائما باید  در جهت صحت عملکرد این دستگاه اطمینان کامل حاصل کنند.

اپراتور ها و پزشکان ماهر در  کلینیک های تخصصی دستمزد بالایی دارند رند و  پس هر چه پزشک مهارت بالاتری داشته باشد مطمئنا شما تاثیرات بهتری حاصل خواهید کرد.  این موضوع مشخص می کند که پزشک ماهر و با تجربه دست مرده بالاتری خواهد داشت.

با وجود عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها باید گفت که با استفاده از دستگاه های پیشرفته هایفوتراپی و بهره گیری از بهترین تیم  پزشکی ،  هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان معقول و استاندارد اعلام می شود . ‌البته  هزینه ها در این روش به ناحیه درمان،  تعداد جلسات و نوع کاربرد دستگاه هایفو بستگی دارد.  در نتیجه برای لیفت صورت به طور کامل و حذف از چین و چروک را در اطراف لب باید هزینه متفاوتی پرداخت کرد .‌در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در صورت بررسی وضعیت پوست شما هزینه ها به صورت قطعی اعلام شود.

مراقبت های قبل از جوانسازی با هایفو :

در بخش های قبل شما را با ویژگی های بهترین متخصصین آشنا کردیم . پس شما باید با در نظر گرفتن این موضوعات اقدامات اولیه این فرایند زیبایی را انجام دهید.  شما با حضور در جلسه مشاوره متوجه می شوید که آیا هایفو برای شما مناسب است یا خیر؟؟ در صورت مساعد بودن شرایط متخصصین در مورد مراقبت های قبل و بعد از عمل توضیحاتی برای شما ارائه خواهند داد که به شرح زیر می باشد.

چند روز قبل از جلسه هایفوتراپی مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی از قبیل آسپیرین،  پرو فن، ناپروکسن و … را کنار بگذارید.

متخصصین توصیه می کنند یک هفته قبل از هایفوتراپی مصرف سیگار و مشروبات الکلی را متوقف کنید.

هنگام حضور در جلسه مشاوره آرایشی نداشته باشید از برنزه کردن،  لایه برداری و وکس کردن پوست خودداری کنید.

اگر بیمار هستید و یا داروی خاصی مصرف می کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید .

اگر دست  در چند ماه اخیر روش های دیگر جوان سازی پوست مانند بوتاکس، ژل و چربی را تجربه کرده اید به پزشک اطلاع دهید .

اگر دندان فلزی و یا ایمپلنت  دارید پزشک را مطلع کنید.

چند روز قبل از انجام هایفوتراپی در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از رفتن به سولاریوم خود داری کنید.

در صورت داشتن تبخال و یا جراحت باز بر سطح پوست تا بهبود یافتن کامل پوست از انجام هایفوتراپی خودداری کنید.

مراقبت های پس از جوانسازی با هایفو :

پس از انجام فرایند  زیبایی هایفوتراپی از خاراندن و لمس کردن پوست خود بپرهیزید.

از شست و شوی پوست تا ۲۴ساعت خودداری کنید.

تا ۲۴ساعت از محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبتی پوست استفاده نکنید.

هنگام شست و شو از آب ولرم از شوینده های مناسب استفاده کنید.

از قرار دادن کمپرس سرد و گرم بر سطح پوست بپرهیزید. زیرا باعث کاهش تاثیرات امواج فراصوت خواهد شد.

در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

مایعات زیادی بنوشید تا پوست خود را هیدراته کنید و تاثیرات بهتری حاصل  کنید .

هنگام استراحت  زیر سر خود را کمی بلندتر از بدن قرار دهید تا از تورم صورت جلوگیری کنید.

هایفو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد هایفو

اثرات و نتایج :

شما باید برای به دست آوردن نتایج مطلوب به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید زیرا در این مکان ها بهترین متخصصین حضور دارند و دستگاه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد و مورد تایید قرار گرفته اند.  شما با توجه به این مسائل می توان به نتایج عالی در حد لیفتینگ صورت با جراحی دست یابید.‌ شما پس از انجام هایفو شاهد تاثیرات اولیه آن خواهید بود و به مرور زمان میزان کلاژن سازی افزایش می یابد و به مرور زمان شاهد سفتی و کشیدگی پوست خود خواهید بود .

با افزایش گردش خون در سطح پوست کم کم رنگ پوست نیز بهبود می یابد و برخی از آسیب های پوستی از قبیل منافذ باز مورد درمان قرار می گیرد.‌ نتایج قطعی  جوان سازی با هایفو پس از سه ماه قابل مشاهده است و نتایجی ماندگارو طولانی مدت به همراه دارد . با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه مراجعه به کلینیک های معتبر و تخصصی،  اعمال مراقبت ها و تغذیه مناسب می توانید به نتایج عالی و طولانی‌  مدت دست یابید و پوستی صاف و یکدست را تجربه کنید.

دوره نقاهت پس از جوانسازی با هایفو چقدر است ؟

همانطور که می دانید فرایند هایفوتراپی جزء عمل های زیبایی و غیر جراحی است. مراحل انجام این عمل بدون نیاز به تیغ جراحی و برش و بخیه طی می شود. در نتیجه شما شاهد عوارض خاصی پس از درمان نخواهید بود . جوان سازی و لیفتینگ پوست در این روش توسط امواج متمرکز و پر قدرت الکترو سوند حاصل می شود. پس از انجام هایفوتراپی و ترک کلینیک شما می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید. با  نوشیدن مایعات،  قرار نگرفتن در معرض نور خورشید و تغذیه مناسب می توانند تاثیرات   این فرایند زیبایی را افزایش دهید.

قرمزی که سطح پوست ایجاد می شود کاملاً طبیعی است و پس از چند ساعت برطرف خواهد شد و برخی افراد ممکن است با احساس بی حسی مواجه شوند که امری کاملاً طبیعی است و بدون نگرانی برطرف خواهد شد .‌هایفوتراپی جزء روش های ایمن و تاثیر گذار می باشد و شما با انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر شاهد هیچ عارضه خاصی نخواهید بود و پس از پایان جلسه درمان می توانید فعالیت های روزانه خود را به راحتی ادامه دهید.

تعداد جلسات جوانسازی پوست با هایفو چقدر است ؟

حضور در جلسات مشاوره یکی از  مهم‌ترین مراحل جوانسازی پوست با هایفوتراپی می باشد.  زیرا در این جلسه متخصصین شرایط جسمانی و بدنی شما و همچنین عمق چین و چروک ها را مورد بررسی قرار می دهد و بر اساس این موضوعات تعداد جلسات را مشخص خواهند کرد.  برای رفع چین و چروک های سطحی و افتادگی خفیف پوست یک تا دو جلسه جوان سازی کافی می باشد.  اما کسانی که با چین و چروک ها و خطوط عمیق و افتادگی شدید مواجه هستند  به جلسات بیشتر دو تا سه جلسه نیاز خواهند داشت. جلسات هایفوتراپی در فاصله زمانی شش ماه در نظر گرفته می شود.

پس اگر در مرکزی از شما بخواهند که باید هر دو هفته یکبار برای حضور در جلسات بعدی اقدام کنید بدانید که دستگاه آن ها از نوع بالینی نمی باشد و به میزان مهارت و تخصص پزشک شک کنید. هر جلسه هایفوتراپی ۴۵ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد این فاصله زمانی بر حسب میزان چین و چروک‌ ها و خطوط سطح پوست ناحیه درمان و میزان افتادگی پوست بستگی دارد . متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تلاش می کند تا با ارائه خدمات عالی و با کیفیت بهترین راهنما برای زیبا جویان عزیز باشند تا بتوانند در طی جلسات موثرترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست را برای آن ها ارائه دهند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%db%8c%d8%a7-%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%81/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%db%b1%db%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%da%af%d8%b1-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

نتیجه گیری :

جوانسازی با هایفو موثرترین و بهترین روش های زیبایی بدن و صورت می باشد . از این روش می توان در جهت لیفت صورت،  سفت کردن پوست ، حذف چین و چروک ها و حتی لاغری استفاده کرد.‌ همه کاربرد های این فرایند زیبایی و درمانی به صورت غیر جراحی ارائه می شود و مراحل آن نیاز به اتاق عمل ، تیغ جراحی و بخیه نخواهد داشت.  زیبایی و جوان سازی پوست در این روش با کمک امواج پر قدرت فرا صوت حاصل می شود و شما با انتخاب کلینیک معتبر و متخصصین با تجربه می توانید به نتایج عالی دست یابید .‌

نتایج حاصل از هایفوتراپی در حد لیفتینگ و جراحی خواهد بود و شما بدون نیاز به دوره نقاهت می توانید به زیبایی و جوانی مد نظر خود دست یابید. کلینیک زیبایی آراد اصفهان دارای مجوز های لازم برای انجام هایفوتراپی می باشد .‌در این کلینیک انواع روش های زیبایی و درمانی پوست و مو و همچنین  هایفوتراپی با تمام مجوز های لازم از وزارت بهداشت ارائه می شود.  متخصصین و اعضای تیم درمانی برای انجام فرآیند های هایفوتراپی دارای صلاحیت و  تجربه کامل خواهند بود و همه عوامل تاثیرگذار و نتایج این فرایند رعایت شده است.  مطمئناً شما می توانید بهترین دستگاه های هایفوتراپی را در این مرکز تخصصی بیابید.

استفاده از بهترین دستگاه های موجود در کشور عزیزمان ایران با پیروی از دستورالعمل های دقیق و سختگیرانه درمانی در جهت افزایش میزان ایمنی و اثر بخشی هایفوتراپی برخوردار بودن از مجوز های لازم و همچنین بهره بردن از بهترین کاردرمانی جزء جمله افتخارات کلینیک زیبایی آراد اصفهان محسوب می‌ شود و شما عزیزان می توانید با خیال راحت برای زیبایی و جوان سازی پوست خود اقدام کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/0s7b

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.