زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین دکتر در اصفهان برای تزریق چربی گونه

بهترین دکتر در اصفهان برای تزریق چربی گونه
محتوا پنهان
1 بهترین دکتر در اصفهان برای تزریق چربی گونه
1.1 تزریق چربی چیست؟

بهترین دکتر در اصفهان برای تزریق چربی گونه

برخی از افراد برای رفع مشکلات پوستی خود به دنبال روش های جوانسازی از جمله تزریق چربی هستند، از این رو می خواهیم بهترین دکتر در اصفهان برای تزریق و چربی گونه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به منظور داشتن چهره ای زیباتر و پوستی صاف تر اقدام نمایید.

از گذشته تا به امروز کلیه انسان ها از نظیر بانوان جهت داشتن پوستی صاف در تلاش بوده اندT زیرا باعث جذاب تر و زیباتر دیده شدن چهره اشخاص می شود و همین موضوع باعث زیاد شدن میزان تقاضا جهت تزریق چربی گونه و کل صورت در ایران از جمله شهر اصفهان شده است.

در بین تکنیک هایی که جهت شادابی، زیباسازی و جوانسازی پوست وجود دارد، در سال‌ های گذشته تزریق چربی با استقبال بسیار زیادی از جانب مردم روبرو شده است.

در این تکنیک، متخصص اول چربی‌ های بدن شما را خارج کرده و بعد  طی روند سانتریفیوژ، مواد اضافی همراه با آن را کاملا جدا می‌ کند،در نتیجه چربی خالص به اندام هدف تزریق خواهد شد.

تزریق چربی در اصفهان به منظور یکی از امن‌ترین اقدامات زیبایی در کل جهان شناخته شده است.

به این علت که چربی از بدن خود فرد برداشت شده و در نهایت سیستم ایمنی بدن آن را به هیچ وجه پس نخواهد زد.

به طور کلی اگر شما بهترین دکتر در اصفهان برای تزریق و چربی گونه را پیدا کنید مطمئن خواهید بود که این عمل زیبایی به بهترین شکل انجام شده و به نتایج مطلوب خواهید رسید.

در این مقاله ما قصد داریم از وب سایت کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان که زیر نظر بهترین متخصص دکتر محمد علیزاده تمامی خدمات انجام می شود، تزریق و چربی گونه را برای شما عزیزان بشکافیم پس با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

تزریق چربی چیست؟

با افزایش سن بافت چربی زیر پوست به تدریج از دست می‌رود و به صورت رفته رفته لاغرتر شده و به دلیل شل شدن، چروک خوردن و افتادگی پوست، چهره شادابی و جذابیت خود را از دست می‌دهد.

در چنین افرادی، تزریق چربی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

همان‌طور که ذکر شد، تزریق چربی یکی از روشهای جوانسازی پوست است که در آن چربی بدن خود فرد به عنوان فیلر استخراج شده و به مناطقی که نیازمند تزریق چربی است انتقال پیدا می‌کند.

در مواردی که شخص در صورت، سینه یا باسن خود احساس کم حجمی می کند یا در مورد برطرف کردن فرورفتگی‌ها، درمان چین و چروک صورت و درمان سکار، تزریق چربی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

همچنین تزریق چربی، روی پوست دست برای از بین بردن خطوط ایجاد شده و پوشاندن عروق و تاندونها نیز کاربرد دارد.

بهترین دکتر تزریق چربی در اصفهان کیست؟

به منظور از بين بردن بعضی مشكلات پوستی می توان از تکنیک های متعددی استفاده كرد كه هر يك به نوعی در بين بردن يكی از مشكلات پوست می توانند تاثیرگذار باشند؛ يكی از اين تکنیک های بسيار مهم و اثرگذار، تزريق و چربی گونه می باشد كه اگر افراد می خواهند از آن بهره ببرند، بايستی به مطب پزشک متخصصی که در اين زمينه تجربه دارند مراجعه كنند.

پیدا کردن بهترین دکتر تزریق چربی کار دشواری خواهد بود.

اگر در این زمینه شناخت بسیار کافی نداشته باشید،برای یافتن بهترین دکتر احتمال دارد از دوستان و یا آشنایان مشاوره بگیرید، و یا در گوگل جستجو کنید.

بهترین کار تحقیق و بررسی پزشکانی می باشد که مورد تایید مراجعین بوده اند و دارای نمونه کارهای بسیار هستند،تا با مشاهده و مقایسه آن ها بهترین دکتر تزریق چربی در اصفهان را انتخاب کنید.

در شرایطی که شما در شهر اصفهان ساکن هستید می توانید با مراجعه به مقاله بهترین دکتر تزریق چربی در اصفهان، پزشک مورد نظر را بیابید و به مطب ایشان مراجعه کنید و از خدماتشان بهره ببرید.

چه افرادی کاندیدای مناسب تزریق و چربی به حساب می‌آیند؟

اگر شما برای جوانسازی، فرم دهی و افزایش حجم در صورت، باسن، سینه ها، پشت دست، واژن و … به دنبال روشی هستید که در عین کم عارضه بودن، دوام و ماندگاری زیادی نیز داشته باشد و همچنین تمایلی به استفاده از بافتی جز خود بدن ندارید، تزریق چربی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

البته برای گزینش این روش، نظر پزشک متخصص و با تجربه بسیار اهمیت دارد.

علاوه بر آن شخصی که می‌خواهد تزریق چربی انجام دهد، باید مشکلی در گردش خون نداشته باشد و از سلامت عمومی خوبی، چه به لحاظ جسمی و چه روحی برخوردار باشد .

تزریق چربی به چه صورت است؟

در واقع تزریق و چربی به صورت و اعضای دیگر بدن، یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد که می توان آن را به تعبیری دیگر، نوعی جراحی زیبایی دانست؛ زیرا در جراحی، جا به جا شدن چربی از قسمتی از بدن شخص به قسمتی دیگر که آسیب‌دیده یا دچار فرورفتگی و افتادگی شده، انجام می شود.

باید در ضمن اشاره کرد که تزریق چربی روشی بسیار ایمن و بی‌خطر است که طول عمر و ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به نمونه‌های شبیه به خود دارد؛ زیرا در این روش در عوض این که از ماده ی شیمیایی و ناشناس به عنوان filler یا همان پرکننده برای بدن فرد استفاده شود، چربی‌ای مورد استفاده قرار می گیرد که از بدن خود انسان برداشته شده است.

از این رو کاملا مشخص می باشد که تزریق چربی از بدن خود فرد گرفته شده است و در مقایسه با حجم‌دهنده‌های دیگر یا همان انواع ژل‌ها، ماندگاری بسیار طولانی تری خواهد داشت و لازم به ذکر است که تقریبا مقدار بیشتری از آن اصلا جذب پوست و عضو های دیگر بدن نخواهد شد.

ولی می توان گفت، این جراحی صرفا به دلیل برداشتن چربی که تهاجمی‌تر است، انجام می شود؛ با این حال، این روش در مقایسه با جراحی‌های زیبایی دیگر، به صورت سرپایی انجام می شود و برداشتن چربی بدون به وجود آمدن درد و خونریزی و هر گونه زخمی به پایان می‌‌رسد و در بیشتر موارد، فرد بعد از یک هفته، بهبودی کامل خود را باز خواهد یافت.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-تزریق چربی

گونه گذاری با تزریق چربی چیست؟

گونه گذاری با تزریق چربی تکنیکی جهت زیباتر ساختن چهره و زاویه دار کردن صورت است.

تزریق چربی به صورت و گونه یکی از تکنیک هایی است که هم در راستای جوان‌سازی پوست انجام می‌ شود و هم می‌ تواند با زاویه‌ دار کردن صورت، ظاهر شما را متفاوت و جذاب تر کند.

این تکنیک در چند دسته از اشخاص قابل انجام است:

  • افرادی که به علت بالا رفتن سن، پوست صورت‌ شان دچار افتادگی و چروک شده است.
  • کسانی که هنوز سن زیادی ندارند اما به علت کاهش وزن و از دست رفتن چربی‌های زیر پوست، در ظاهر شان گود افتادگی و تغییر فرم ایجاد شده است.
  • افرادی که می‌خواهند با برجسته سازی گونه و زاویه‌دار کردن صورت، چهره‌ای جذاب داشته باشند.
  • یکی از عوارض بالا رفتن سن، شل شدن و افتادگی پوست صورت است، به علت کاهش خاصیت کشسانی پوست از یک سو و رفع چربی زیر پوست از سمت دیگر، پوست صورت دچار افتادگی و چین خوردگی می‌ شود. در چنین وضعیتی انجام عمل‌های زیبایی نظیر لیفت و کشیدن پوست و همچنین تزریق ژل به گونه و فیلر یا چربی، می‌ تواند پوست صورت را صاف و برجسته کند و فرم صورت را چند سال جوان‌تر نماید.
  • گونه گذاری با تزریق چربی در حقیقت با کمک استخراج چربی طبیعی بدن خود شخص و تزریق مجدد آن به گونه و صورت انجام می‌شود. این تکنیک که بهتر است توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی صورت گیرد، عوارض روش‌های دیگر نظیر تزریق ژل گونه یا پروتز گونه را ندارد. از سوی دیگر می‌ توان این تکنیک را همزمان با سایر جراحی‌های زیبایی نظیر لیفت صورت و یا لیپوماتیک و لاغر شدن بدن انجام داد.

مراحل تزریق چربی گونه

  1. برداشت چربی

در مرحله اول از عمل تزریق چربی، ابتدا بعد از مشخص شدن اندامی که از آن چربی خارج خواهد شد، چربی مورد احتیاج توسط یک سوزن کوچک زیر پوستی برداشته می شود. (روش لیپوساکشن)

این مرحله با دقت بسیاری صورت می گیرد زیرا بافت و سلول های چربی به هیچ عنوان نباید آسیب ببینند.

همچنین موقع استفاده از سوزن، پزشک این عمل را با تمام دقت انجام می دهد که بافت چربی صدمه نبیند.

همچنین بایستی بدانید که میزان چربی خارج شده از بدن شخص، بسیار نادر می باشد.

بعضی ها فکر می کنند که بعد از خروج چربی از بدن، آنها به میزان قابل توجهی لاغر خواهند شد بلکه این تصور کاملا اشتباه است.

  1. آماده سازی سلولهای چربی

جهت عمل تزریق چربی، تنها به سلول های چربی احتیاج است و نه موادی که به آنها چسبیده اند.

پس بایستی چربی را از مایعات و موادی که در مجاور چربی هستند جدا کرد.

جهت این کار از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می شود.

سانتریفیوژ با سرعتی بسیار زیاد، موجب به وجود آمدن نیروی گریز از مرکز می شود و به همین علت می تواند چربی را جدا و خالص سازی کند.

  1. تزریق چربی

بعد از این که چربی خالص سازی شد، تزریق چربی به اندام هدف شروع خواهد شد.

در این مرحله، پزشک متخصص شما، با یک نوع سرنگ مناسب، چربی را به اندام های مشخص شده تزریق می کند تا بتوانید به نتیجه خوب و مطلوب رسید.

مراقب های قبل از تزریق چربی گونه

  1. از استعمال دخانیات و مواد الکلی تا یک هفته پیش از انتقال چربی پیشگیری کنید.
  2. اگر از داروهایی خاص استفاده می کنید که سبب افزایش فشار خون در شما می شود با پیشنهاد پزشک مصرف آنها را تا یک هفته کنار بگذارید.

3.استراحت و خواب کافی می تواند پوست گونه شما را برای تزریق چربی آماده تر کند.

  1. رژیم غذایی مناسب و نوشیدن آب به مقدار زیاد را پیش از تزریق چربی فراموش نکنید.
  2. از داروهایی نظیر آسپرین تا حد امکان پیش از تزریق چربی استفاده نکنید.
  3. از انجام انواع روش هایی که موجب آسیب های پوستی می شود پیشگیری کنید.
  4. اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.

با رعایت این نکات می توانید تا حدود زیادی از ایجاد عوارضی که شاید پس از تزریق چربی در شما مشاهده شود، پیشگیری کنید.

مراقبتهای پس از تزریق چربی گونه

همان گونه که گفته شد رعایت نکات مراقبتی در دوران نقاهت بعد از تزریق چربی از اهمیت بسیاری به عنوان دستیابی سریع به نتیجه مثبت و پیشگیری از ایجاد عوارض جانبی احتمالی برخوردار است.

از جمله اساسی ترین و اصلی‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف منظم و صحیح کلیه داروها و پمادهای تجویز شده توسط پزشک
  • پیشگیری از مصرف هر گونه دارو به ویژه مسکن‌ها، ویتامین‌ها و داروهای رقیق کننده خون بدون مشورت با پزشک
  • پرهیز از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی حداقل تا سه هفته پس از تزریق چربی
  • استفاده از کمپرس سرد به عنوان کاهش تورم و کبودی ‌های به وجود آمده
  • رعایت بهداشت در ناحیه برداشت و تزریق چربی به عنوان پیشگیری از بروز عفونت در زخم‌ها
  • داشتن تغذیه خوب و مقوی
  • نوشیدن آب کافی و خوردن میوه‌ها و سبزیجات به عنوان هیدراته نگه داشتن بدن
  • دوری از انجام فعالیت‌ های بدنی و ورزشی سنگین به عنوان پیشگیری از اعمال فشار در ناحیه تزریق چربی
  • عدم اعمال هر گونه فشار و مالش در ناحیه تزریق چربی

ماندگاری و مزایای تزریق چربی و گونه گذاری

اصولا بسته به اینکه چه میزان چربی تزریق شده و اینکه چربی از کدام قسمت از بدن خارج شده یا با چه تکنیکی تزریق شده باشد؛ درصد ماندگاری آن گوناگون است.

همچنین سبک زندگی، ثابت نگهداشتن وزن، واکنش بیولوژیکی بدن به چربی تزریق شده و مواردی از این دست نیز در درصد ماندگاری گونه گذاری با تزریق چربی تاثیرگذار است.

با این حال اصولا تا یک سال این چربی باقی خواهد ماند.

در وضعیت مناسب، گونه سازی انجام شده با تزریق چربی می‌ تواند تا چند سال نیز ماندگاری خوبی داشته باشد.

نخستین مزیت تکنیک تزریق چربی به صورت این است که چربی از بدن خود شخص خارج می‌ شود.

این کار چند حسن دارد: بدن شخص چربی را به منظور یک جسم خارجی پس نمی‌ زند و یا واکنش و حساسیت نشان نمی‌دهد.

همچنین می‌ توان میزان بیشتری چربی از بدن خارج کرد تا به قسمت های دیگر بدن نیز تزریق نمود.

بر اساس گزارشات چون بافت چربی، سلول‌های زنده بدن است، اگر به قسمتی از بدن تزریق شود به همان ناحیه پیوند می‌ خورد.

در حقیقت رگ‌ها و بافت‌های بدن، چربی تزریق شده را احاطه می‌کند تا جزئی از چربی طبیعی همان نواحی شود (به اصطلاح چربی به بدن جوش می‌ خورد).

در این صورت بافت چربی امکان جا به‌ جا شدن و حرکت را ندارد و در نهایت فرم دادن به گونه با این شیوه بهتر انجام خواهد شد.

اگر چربی از ناحیه مقاوم به ورزش و رژیم غذایی برداشته شوند، ماندگاری مناسبی دارند و شاید تا چند سال نیز آب نشوند. در صورتی که موادی نظیر ژل  خیلی سریعتر جذب می‌شوند.

قوام طبیعی چربی نیز خیلی مهم است؛ یعنی چربی تزریق شده لمس طبیعی و نرمالی دارد و نظیر بافت طبیعی بدن خواهد بود.

در صورتی که ژل و یا پروتز حالت سفت و غیرطبیعی دارند و با کمی دقت تعیین می‌شود که گونه مصنوعی است.

امکان عفونت، حساسیت و پس زدن چربی طبیعی بدن بسیار نادر است و اصولا به سادگی و بدون عوارض، گونه گذاری با تزریق چربی انجام خواهد شد.

همچنین هزینه تزریق ژل گونه و تزریق فیلر نیز بالا است، به ویژه اگر احتیاج باشد به چند نقطه تزریق شود؛ در صورتی که چربی از بدن خود شخص خارج می ‌شود.

فاصله مناسب جلسات تزریق چربی

هر چند فاصله مناسب جلسات تزریق چربی به میزان پایداری سلول‌های چربی برداشت شده از ناحیه اهدا کننده بستگی دارد؛ اما در حالت کلی حدود 65 درصد از میزان چربی تزریق شده حدود 3 الی 6 ماه بعد از عمل جذب بدن می‌ شوند و فقط 35% آن باقی می‌ ماند که در این صورت تزریق باید مجددا انجام شود.

فاصله مناسب جلسات تزریق چربی اکثر داوطلبان حدود 2 الی 6 ماه بعد از اولین جلسه انتقال چربی می‌ باشد و بعد از آن باید منتظر بمانند و اجازه دهند اولین انتقال آن‎ها رسوب کرده و بهبود یابد.

میزان ماندگاری چربی بعد از جلسه اول به عواملی مانند میزان تحرک و تعریق در ناحیه عمل، کاهش وزن متقاضی بعد از تزریق و چربی، حجم چربی‌ های تزریق شده و نحوه مراقبت زیبا جو بستگی دارد.

باید بدانید مقداری از چربی تزریقی آب می‌ شود و هیچ استثنایی در این مورد وجود ندارد، بنابراین توصیه می‌ شود فردی که انتقال چربی انجام می‌دهد با استفاده از چربی‌ های سالم در رژیم غذایی خود از تحلیل رفتن بافت‌های چربی جلوگیری کنند.

با جدی گرفتن مراقبت‌ های توصیه شده و برخی نکات جزئی در رژیم غذایی بدن کاملا برای تزریق مجدد آماده خواهد بود و جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

در کل عمل تزریق و چربی جدی و پر خطر محسوب نمی‌ شود و بعد از مدت کوتاهی هیچ اثری از عوارض جزئی باقی نخواهد ماند.

بهترین زمان برای انجام جلسه دوم تزریق چربی

برای تجدید اعمال چربی بر ناحیه ای که قبلا تزریق چربی صورت گرفته، بهترین زمان سه ماه پس از اولین تزریق است.

البته لازم به ذکر است برخی پزشکان برای طولانی کردن زمان نیاز به جلسه ی دوم، مقدار چربی بیشتری به ناحیه تحت درمان تزریق می‌ کنند که مقداری از آن بعد از مدتی جذب می‌شود و مقدار کافی باقی می‌ ماند (مورد گفته شده با تأیید پزشک و تا حدودی نیز به ترجیح فرد بستگی دارد).

با وجود اینکه در اکثر موارد با دو جلسه تزریق چربی نتیجه مطلوب و ماندگاری مناسب حاصل می‌ شود اما در برخی موارد جذب چربی توسط بدن زیاد بوده و ممکن است حدود سه الی شش ماه بعد از جلسه دوم یک جلسه تزریق دیگر هم مجددا نیاز باشد، اما در بیشتر موارد با دو جلسه می‌ توان به نتیجه رسید زیرا بدن تا حد معینی چربی را متابولیزم می‌ کند و بعد از آن چربی باقی مانده دائمی خواهد بود.

در اکثر موارد با مشورت فرد با پزشک، تزریق چربی به نحوی صورت می‌ گیرد که نیاز به جلسه سومی نباشد؛

همچنین با انجام مراقبت‌ های اصولی و استاندارد از نواحی تحت درمان احتمال نیاز به تزریق مجدد چربی به حداقل خواهد رسید.

مزایای تزریق چربی به کل صورت جهت جوانسازی و مقایسه با سایر روش‌ ها

تزریق چربی به کل صورت در مقایسه با دیگر روش‌ های جوانسازی صورت مزایای بسیاری دارد، نظیر:

در این تکنیک به جای استفاده از مواد مصنوعی از سلول‌ های چربی بدن خود بیمار استفاده می‌ شود.

این رویکرد باعث می‌ شود روند درمان سریع‌تر و اثرات آن ماندگارتر باشند و مواد تزریق شده بسیار راحت تر با بافت صورت و دیگر سلول‌های چربی ادغام شوند.

این در صورتی است که ژل‌های تزریقی با سلول‌های چربی ادغام نمی شوند و استفاده دراز مدت از آن‌ها می‌ تواند به پوست شما صدمه وارد کند.

این تکنیک در مقایسه با دیگر تکنیک ها، قابلیت سازگاری و انطباق بیشتری دارد و چند‌ منظوره است، بدین مفهوم که می‌ توان چربی استخراج شده را در هر قسمت دلخواه در صورت تزریق کرد.

فرآیند بهبودی بعد از عمل در مقایسه با تکنیک کاشت ایمپلنت بسیار سریع تر و آسان تر است.

بیماران می‌ توانند بعد از شش ماه نتیجه نهایی عمل خود را ببینند.

خطرات و عوارض احتمالی تزریق چربی بسیار کمتر از تزریق فیلر و ژل است.

شما بعد از اتمام پروسه تزریق چربی می‌ توانید به سادگی به روال عادی فعالیت‌ های خود بازگردید، در حالی که بعد از کاشت ایمپلنت بایستی حداقل یک الی دو هفته از کار و دیگر فعالیت‌ها دور باشید و استراحت کنید.

نتایج این تکنیک ماندگاری بیشتر دارند.

سلول‌های چربی تزریق شده بعد از مدت شش ماه دیگر ثابت خواهند بود و به صورت طبیعی خون رسانی می‌ شوند.

اگر شما در رژیم غذایی و به اندازه کافی کالری دریافت کنید به احتمال زیاد دیگر احتیاج به تزریق مجدد چربی ندارید چرا که سول‌های چربی تزریق شده به حد کافی تغذیه می‌ شوند.

این تکنیک می‌ تواند در کم شدن چروک‌ های پوستی در زیر چشم می تواند بسیار اثر گذار باشد.

با کمک تزریق و چربی به کل صورت چه مشکلاتی را می‌ توان برطرف کرد؟

تزریق چربی به صورت یک روش چند منظوره است.

پزشکان احتمال دارد برای هر یک از اهداف زیر، تزریق چربی به کل صورت را انجام دهید:

  • جوانسازی ناحیه اطراف پلک‌ها 

پوست ظریف اطراف چشم یکی از اولین قسمت های صورت است که علائم پیری را نشان می‌ دهد.

تزریق چربی در این قسمت می‌ تواند با پر کردن گودی زیر چشم زیبایی ظاهری این قسمت را بازیابی کند.

تزریق چربی در این قسمت همچنین می‌ تواند باعث بر طرف شدن سیاهی زیر چشم شود.

  • برجسته کردن لب‌ها

داشتن لب‌های برجسته و متقارن اثر بسیار زیادی در متعادل بودن صورت و ظاهر جوان آن دارند.

با افزایش سن، لب‌های شما بیش از هر ناحیه دیگری در معرض تغییرات ناخواسته هستند.

ممکن است شما متوجه شوید که لب‌های شما به اندازه ی قبل پر و برجسته نیستند و به همین خاطر چهره شما حالتی پیر و مسن پیدا کرده.

برای کسانی که می‌ خواهند از گذاشتن پروتز لب پرهیز کنند، تزریق چربی یک تکنیک طبیعی مطلوب است.

مقدار تزریق چربی در لب را می‌ توان دقیقا مطابق با خواسته‌ های شما، تنظیم کرد؛ خواه تغییرات و تحولات مورد نظر شما بسیار ظریف یا بسیار چشم گیر باشند.

  • برجسته کردن گونه‌ها

گونه‌ها به لحاظ زیبایی‌ شناسی نقش بسیار مهمی در تقویت‌ هارمونی صورت دارند.

هنگامی که بافت گونه‌ها به دلیل بالا رفتن سن یا نوسانات وزن نازک یا افتاده می‌ شوند، صورت شما پیر یا خسته به نظر می‌ رسد.

به همین خاطر است که بسیاری افراد خواستار برجسته کردن گونه‌ های خود با روش تزریق چربی هستند.

تزریق چربی به گونه‌ها به شما این فرصت را می‌ دهد که چگونگی تغییر شکل گونه‌ها را کاملا در کنترل خود داشته باشید و بدون نیاز به گذاشتن پروتز، به ظاهر دلخواه خود رسید.

  • جوانسازی کلی پوست صورت

این موضوع که تزریق چربی روشی چند منظوره و تطبیق‌ پذیر است موجب شده که این تکنیک برای رفع علائم آزار دهنده‌ی پیری مانند چین و چروک‌های پوستی در نواحی مختلف صورت، ایده‌آل باشد.

هنگامی که چربی در چین و چروک‌ های دو طرف بینی یا چانه یا اطراف لب تزریق می‌ شود، فرو رفتگی‌های سطحی را پر کرده و بافتی صاف و یکدست به پوست می‌ دهد.

همچنین می‌ توان چربی را در ناحیه جلوی فک پایین تزریق کرد تا ظاهر افتادگی پوست روی کناره‌ های فک را کاهش داد.

  • فرم دادن به چهره

علاوه بر برجسته کردن گونه، می‌ توان با برجسته کردن نواحی دلخواه دیگر، از تزریق چربی برای تغییر دادن فرم صورت استفاده کرد.

می‌ توان برای حالت دهی به صورت و زاویه سازی فک، چربی را در امتداد خط فک یا در ناحیه چانه تزريق کرد تا صورت ما فرم دلخواه را پیدا کند.

دوره نقاهت و بهبودی بعد از گونه گذاری با تزریق چربی بسته به اینکه چه مقدار چربی و از کدام قسمت برداشته شده، گوناگون است اما معمولا بعد از ۳ تا ۴ روز می‌توان به زندگی روزمره برگشت.

تا مدتی شاید کبودی و تورم در پوست صورت وجود داشته باشد که آن نیز بعد از مدتی بر طرف خواهد شد.

تزریق چربی چه مزایایی به همراه دارد؟

تزریق چربی نیز مانند روش های دیگر با مزایا و فواید بسیاری همراه است که موجب جلب نظر افراد بسیاری می شود؛

این مزایا به شرح زیر می باشند :

اصلا در این جراحی امکان به وجود آمدن هر گونه حساسیت آلرژیک وجود نخواهد داشت.

در ضمن ماندگاری تزریق کردن چربی در مقایسه با ژل‌ها و پرکننده‌های دیگر بسیار بیشتر می باشد و در نهایت تزریق چربی روشی طبیعی‌تر و ایمن‌تر است.

تزریق چربی می تواند در موارد بسیاری موجب بهبود یافتن بافت پوست نیز شود.

در نتیجه این روش کمک بزرگی به جوان‌سازی پوست و منفذهای پوست می کند و باعث از بین رفتن زخم‌ها و جای فرورفتگی‌های ناشی از آکنه و جوش می‌شود.

از مزایای دیگری که این روش دارد، جذب کردن یا اصطلاحا گرفتن چربی تزریق شده به طور سریع می باشد.

انجام دادن جراحی تزریق و چربی فقط در مدت یک جلسه‌ی درمانی انجام می شود که البته این نکته فقط در رابطه با تزریق‌های صورت صادق می باشد؛ زیرا که در این روش به تکرار کردن تزریق چربی به صورت، نیازی نخواهد بود.

در ضمن می توان انجام دادن این روش تنها در یک جلسه را، از جمله مزایای دیگر آن دانست.

مزایای دیگری که این روش دارد، این است که می توان چربی برداشته شده از بدن انسان را به قسمت های دیگر بدن فرد پیوند زد که این نیز از دیگر مزایای اصلی این شیوه به شمار می‌رود.

کاشت گونه با تزریق چربی یکی از روش های زیباسازی و جوانسازی پوست می شود.

  • موجب افزایش حجم گونه می گردد.
  • یکی دیگر از کاربردهای استفاده از آن در بهبود برآمدگی در قسمت استخوان گونه ها می باشد.
  • موجب ایجاد تقارن در صورت می گردد.

معایب تزریق چربی به صورت

تزریق چربی نیز کاملا بی‌عیب نبوده و دارای معایب و عوارضی است.

البته، اگر جهت انجام این کار به یک پزشک متخصص با سابقه مراجعه کنیم، می‌توانیم ۹۰ درصد از عوارض آن را کاهش داده و نتایج بی نظیری کسب کنیم.

در ادامه به چند عیب این تکنیک درمانی اشاره می‌کنیم.

  • طولانی بودن دوره نقاهت و احتیاج به استراحت بیشتر
  • واکنش‌های آلرژیک بعد از انجام عمل تزریق چربی
  • امکان صدمه به بافت اصلی بدن
  • باقی ماندن جای زخم (نه در تمام اشخاص)
  • ایجاد عفونت‌های پوستی بعد از عمل تزریق چربی
  • هماتوم یا سروما (لخته شدن خون و جمع شدن مایع در زیر پوست که قابل درمان است)
  • در مواقعی لزوم نیاز به تکرار عمل تزریق با تشخیص پزشک است.

نتیجه کاشت گونه با تزریق چربی

نتیجه تزریق پس از انجام آن نمایان می شود.

مقدار کبودی که به علت تزریق ایجاد می شود طبیعی بوده و بستگی به نوع آن دارد، ولی به صورت کلی می توان گفت که در طول چند روز پس از تزریق به صورت کامل رفع می شود.

عوارض انجام تزریق چربی به کل صورت:

تزریق چربی به‌ پوست صورت هم کاملا بدون عیب و نقص نمی‌تواند باشد و همچنین دارای عوارضی نیز هست.

البته اگر برای انجام این کار به پزشکی مراجعه نمایید که با تجربه و کار بلد است می توان تا نود درصد از عوارض و خطرات آن را کاهش داد و همچنین نتیجه بی نقصی را کسب کنیم. در ادامه این صحبت ها چندین عیب این روش درمانی را نیز مطرح خواهیم کرد:

تزریق کاشت گونه با تزریق و چربی معمولا بدون عوارض می باشد و نیاز به استراحت ندارد.

در ادامه عوارض کمی که پس از تزریق احساس می شود را ذکر می کنیم.

  • باعث ایجاد تورم ، کبودی و خونریزی می شود.
  • ممکن است در هنگام تزریق کمی درد برای شخص احساس شود.
  • گاهی احتمال دارد بیمار دچار عفونت شود. اگر تحت نظر متخصص پوست صورت بگیرد احتمال ابتلا به آن به شدت کاهش می یابد.
  • شاید جا به جا شود که در این صورت احتیاج به عمل های بیشتری می باشد.

▪︎دوره نقاهت طولانی مدت و استراحت بیشتر؛

▪︎واکنش های ایجاد کننده آلرژی پس از عمل تزریق چربی؛

▪︎بر جای ماندن محل زخم و اسکار البته نه در همه افراد؛

▪︎امکان آسیب دیدن بافت مهم و اصلی بدن؛

▪︎ممکن است بعد از انجام عمل عفونت‌ های پوستی بروز کند.

▪︎امکان لخته شدن خون و انباشته شدن مایع در زیر پوست شخص که البته می‌ توان آن را درمان کرد.

  • بدون شک عملی وجود ندارد که عوارض و خطر نداشته باشد و اشخاص باید نسبت به این موضوع آگاه باشند.
  • فقط زمانی می‌ توان این عارضه ها را به کمترین حد خود رساند که اشخاص با مراجعه به یک پزشک کار بلد و حرفه‌ ای و با استفاده از تجارب آن پزشک بیشترین رضایت را به همراه داشته باشند. به هیچ وجه به کلینیکی که به طرز نا معقولی ارزان قیمت هستند مراجعه نکنید و بدیهی است که نباید به آنها اعتماد کرد و امکان این وجود دارد که تجهیزاتی که آنها برای انجام عمل تزریق استفاده می‌ کنند؛ اصلا استاندارد و به روز نباشد و سلامتی شما را به خطر بیندازد.

شما می توانید با خیالی آسوده تزریق چربی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هر گونه عوارض جانبی و خطرات ناخواسته در امان بمانید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک معتبر زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد.

کاربرد تزریق چربی

به صورت کلی کاربرد تزریق چربی به شرح زیر است:

  • پر کردن چین و چروک پیرامون دهان و زیر بینی
  • حجم‌ دهی به لب‌ ، برجسته‌ کردن گونه و چانه
  • رفع نواحی فرو رفته صورت نظیر گودی زیر چشم و شقیقه‌ها
  • محو کردن زخم‌ها و اسکارجوش و آکنه
  • رفع شلی و افتادگی پوست در اشخاص سن بالا

   .جوانسازی پوست

آیا جای زخمی از تزریق چربی در گونه باقی می ماند؟

خوشبختانه، بر خلاف دیگر روندهای جراحی، چربی تزریق شده در گونه اصولا جای زخمی بر جای نمی گذارد.

چربی به وسیله میکروکانولاهای بسیار کوچک به گونه تزریق شده و در نهایت جای زخم بر جای مانده از آن، اصلاً قابل ملاحظه نیست.

برش های دسترسی به نواحی درمان، با سوزن های بسیار کوچک ایجاد می شوند و در نهایت، بدون بر جای ماندن جای زخم، بهبود می یابند.

فاصله بین جلسات ترمیم تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد؟

در بعضی از موارد، بعد از تزریق چربی و گذشت چندین ماه احتیاج است در بافت هدف مجدداً چربی تزریق شود و به اصطلاح ترمیم تزریق چربی انجام گیرد.

به این منظور بایستی فاصله بین جلسات تزریق چربی به گونه‌ای تنظیم شود که هنوز تاثیراتی از تزریقات قبلی وجود داشته باشد و همه تاثیر تزریق چربی از بین نرفته باشد.

همچنین جهت ترمیم تزریق چربی نباید عجله کرد زیرا احتمال دارد اثر جانبی زیادی به همراه داشته باشد.

بعد از تزریق چربی بافت مورد تزریق بایستی فرصت داشته باشد تا خود را با شرایط جدید وفق دهد و با چربی های تزریق شدن به هماهنگی برسد.

وقتی زمان مورد نیاز جهت این هماهنگی سپری شود، ترمیم تزریق چربی با تاثیر گذاری بالا و حداقل عوارض توأم خواهد بود.

پیش از تزریق چربی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

بهتر می باشد که از چند هفته پیش از تزریق و چربی، میزان آب مصرفی خود را افزایش دهید، چرا که با انجام این کار پوست خود را آبرسانی می کنید و این مسئله، امری بسیار مهم در این روش است.

تا مدت ۶ هفته پیش از تزریق کردن، از استعمال دخانیات مانند کشیدن سیگار و قلیان جدا خودداری نمایید تا پوست شما آماده جراحی شود.

در صورتی که شما از داروهایی از جمله آسپرین و داروهای ضدالتهابی مصرف می‌ کنید، بهتر می باشد که برای مدتی مصرف کردن آن‌ها را متوقف نمایید، چون که برخی از این داروها امکان دارد میزان خون‌رسانی به بدن را افزایش دهند و این داروها موجب انباشته شدن خون در قسمت های مختلف بدن شده و کار را برای دکتر بسیار سخت می‌کند.

هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی به کل صورت بالا نیست و با هزینه ای نه چندان زیاد، می توانید به بهترین نتایج برسید.

ماده ای که تزریق می شود از درون بدن خود فرد استخراج می شود؛ به همین علت مواد و لوازمی که در این عمل مورد استفاده قرار می گیرند قیمت بالایی ندارند.

بیشترین هزینه ای که باید پرداخت کنید، حق الزحمه پزشک است که این مورد هم کاملا متفاوت که بستگی به میزان توانایی، تخصص، منطقه جغرافیایی و امکانات مطب یا کلینیک دارد است.

همچنین این قیمت ها برای هر فرد بستگی به عوامل مختلف دارد مثلا به تعداد نواحی تحت درمان و مقدار چربی استخراج شده و تزریق شده دارد.

عوامل مختلفی از جمله نوع بی حسی، تعداد تزریق، میزان چربی مورد نیاز و مراقبت های پیش و پس از عمل در هزینه این روش زیبایی دخیل هستند.

بنابراین برآورد هزینه تزریق چربی به گونه و تزریق چربی به چانه با یکدیگر متفاوت می باشد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط و انجام این تزریقات کلینیک بین المللی و تخصصی آراد واقع در اصفهان تماس گرفته و نسبت به هزینه ها توسط کارشناسان مجرب مطلع شوید.

بهترین دکتر در اصفهان تزریق و چربی گونه باید از چه خصوصیاتی برخوردار باشد؟

هنگامی که شما بهترین دکتر تزریق و چربی در اصفهان را برای از بین بردن مشکلات پوستی و رفع اسکار های پوستی انتخاب می کنید، باید به برخی ویژگی ها و خصوصیات دکتر توجه کنید تا نتیجه خوبی حاصل شود؛ ویژگی های ایشان شامل موارد زیر هستند :

  • دکتر باید بتوانند تزریق چربی را به خوبی انجام دهند و تسلط کافی بر روی انجام این روش داشته باشند.
  • دکتر باید هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای تزریق کردن چربی از بیماران اخذ کنند زیرا در این صورت اکثر افراد می توانند از خدماتشان بهره ببرند.
  • دکتر باید با هر بیماری که برای تزریق چربی به مطب مراجعه می کند رفتار و برخوردی بسیار مناسب داشته باشند تا آن ها رضایت کافی از دکتر داشته باشند.
  • دکتر باید مطب خود را در بخشی از شهر اصفهان احداث کنند که مردم این شهر دسترسی راحتی به آن داشته باشند.

باید دکتر در بهترین دانشگاه تحصیل کرده باشند و مدرک بسیار معتبری در زمینه انجام تزریق چربی اخذ کرده باشند.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه-تزریق چربی

سوالات متداول زیبا جویان عزیز کلینیک زیبایی آراد

1_معمولا از چه جا هایی چربی برداشته می‌ شود؟

معمولا از پهلو ها یا هر قسمت دیگری که چربی اضافه دارد مانند شکم ، قسمت خارجی ران وغیره… می‌ توان چربی را استخراج کرد.

2_آیا برای تزریق چربی نیاز به بستری شدن در بیمارستان است؟

خیر این عمل تزریق چربی به کل صورت سرپایی انجام می‌ شود و نیاز به بستری شدن ندارد.

3_آیا در حین تزریق چربی بیمار بیهوش است؟

خیر، تزریق چربی تحت بی‌حسی موضعی یا تزریق داخل وریدی داروی خواب آور و آرام بخش انجام می‌ شود و نیازی به بیهوشی کامل ندارد.

4_سن مناسب برای تزریق چربی چند سال می باشد؟

معمولا برای تزریق چربی محدودیت سنی خاصی وجود ندارد، ولی تزریق چربی برای اشخاصی با سن کمتر از هجده سال و بالای هشتاد سال توصیه نمی‌شود.

قرار داشتن در این محدوده سنی، علاوه بر ایجاد ماندگاری بالا در تزریق چربی، تاثیرات مثبتی بر ظاهر اشخاص خواهد داشت.

همچنین عوارض و خطرات تزریق چربی در این سنین به حداقل خواهد رسید.

البته به طور معمول تزریق چربی در هر منطقه‌ای از بدن، در سنین خاصی انجام می‌شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

5_چرا تزریق چربی پر طرفدار است؟

چون در این روش از چربی بدن خود بیمار استفاده می شود، احتمال بروز حساسیت پس زدن جراحی کم است.

به همین دلیل دوام و ماندگاری این روش نسبت به سایر روش های پرکننده زیبایی بیشتر است و امکان جابجایی و یا حرکت چربی زیر پوست وجود ندارد.

6_تزریق چربی به کل صورت روش ایمنی است؟

در این روش از سلول های چربی بدن خود بیمار استفاده می شود، علاوه بر ایمنی و کارآمدی، امکان حساسیت نیز به صفر می رسد.

7_با یک بار تزریق می توان به نتایج دلخواه رسید؟

در مورد تزریق های محدود مثل تزریق لب، ممکن است یک مرتبه تزریق کافی باشد. اما در موارد گسترده تر برای این که به نتیجه دلخواه برسید معمولا باید ۲ الی ۴ بار تزریق انجام دهید.

برخی از پزشکان، بار اولی که چربی را لیپوساکشن می کنند، مازاد مورد نیاز را نگه می دارند تا در تزریق های بعدی استفاده کنند،اما برخی نیز در هر بار تزریق از چربی جدید استفاده می کنند.

8_برای انجام این عمل، بدن باید مقدار چربی مشخصی داشته باشد؟

در تزریق چربی به کل صورت از چربی خود بدن استفاده می‌شود، بنابراین اگر فرد متقاضی این عمل چربی کافی برای کشیدن و تزریق به محل مورد نظر را در بدن نداشته باشد، گزینه مناسبی برای انجام این عمل نمی باشد.

9_چه زمان می توان پس از درمان به محل کار و فعالیت های عادی بازگشت؟

این موضوع بستگی به توصیه پزشک دارد، اما معمولا بین ۳ تا ۵ روز زمان نیاز دارید تا بتوانید به محل کار و فعالیت های روزانه خود باز گردید.

10_برای بازگشت به فعالیت های ورزشی به چه میزان زمان نیاز داریم؟

با گذشت ۷ تا ۱۰ روز پس از درمان، امکان بازگشت به فعالیت های ورزشی وجود دارد،البته باز هم با توجه به توصیه پزشک این زمان ممکن است متغییر باشد.

11_جهت تشکیل فرآیند خون رسانی به چربی تزریق شده چه مدت زمان نیاز است؟

خون رسانی جدید به سلول های تزریق شده به چند ماه زمان نیاز دارد.

شبکه خون رسانی به این بافت ها حدود ۶ ماه زمان نیاز دارد، اما گاهی نیز این فرایند ۱۲ تا ۱۸ ماه طول می کشد.

12_چربی را باید هر چند وقت یک بار تجدید کرد؟

بهترين زمان براي تزريق مجدد چربي براي افزايش اثر چربي ٤ ماه بعد و با استفاده از چربي فريز شده از نوبت اول مي باشد.

اما بسته به شرایط بیمار ممکن است باز هم نیاز به تزریق مجددا وجود داشته باشد.

بهتر است ۲ سال بعد از تزریق اولیه این عمل مجددا تکرار شود.

اگر بیمار از نتیجه عمل راضی باشد می تواند هر ۲ سال یک بار آن را تجدید کند.

جالب است بدانید که حتی اگر چربی کاملا آب هم شود باز هم حدود ۳۰ درصد پایه آن باقی می ماند.

13_جذب چربی در بدن چه کسانی رخ می دهد؟

معمولا پزشکان توصیه می کنند که بعد از تزریق چربی به صورت یک سری نکات را رعایت کنید.

به عنوان مثال به اکثر این افراد رژیم غذایی خاصی داده می شود.

به عنوان مثال اگر کسی که چربی تزریق کرده است اقدام به رعایت رژیم غذایی سخت کند، اولین جایی از بدنش که لاغر می شود، محلی است که در آن چربی تزریق کرده است. این موضوع نشان می دهد که فردی که چربی تزریق کرده است، باید رژیم غذایی متعادل داشته باشد.

این در حالی است که معمولا توصیه می شود زمانی اقدام به انجام این عمل کنید که قصد لاغر کردن خودتان را نداشته باشید.

البته جذب چربی در بدن افراد مختلف متفاوت است.

در بدن برخی از افراد، چربی بیشتر باقی می ماند و در بدن برخی دیگر به سرعت جذب می شود.

بنابراین این امر به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و تنها بعد از تزریق اول می توان این موضوع را متوجه شد.

14_آیا پس از انجام عمل می توانیم کارهای روزمره خود را ادامه دهیم؟

بله مطمئنا.

اصلا یکی از مزایای خوب تزریق چربی به کل صورت این است که شما پس از آن می توانید به راحتی حرکت کنید و کارهای روزمره خود را نیز انجام دهد.

15-آیا این روش موجب به جا ماندن جای زخم می‌ شود؟

برش‌هایی که در حین عمل تزریق چربی ایجاد می‌ شود بسیار کوچک هستند و بنابراین جای زخم روی پوست باقی نمی‌ماند.

همچنین، پزشک همیشه برش را در محلی ایجاد می‌کند که به طور طبیعی از دید پنهان است و به سختی دیده می‌شود.

16-آیا نتایج تزریق چربی به کل صورت دائمی هستند؟

تزریق چربی نتایج بند مدت و دائمی به دنبال دارد.

دلیل این امر، استفاده از بافت چربی بدن خود بیمار است که باعث می‌ شود احتمال پس زده شدن یا جذب شدن چربی به حداقل برسد.

این در حالی است که احتمال پس زده شدن یا جذب شدن کامل، در روش تزریق ژل بسیار بیشتر است.

17-چه مدت پس از جلسه ی تزریق چربی در صورت می‌ توانم به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهم؟

شما در همان روز انجام عمل می‌ توانید به انجام کارهای روزمره خود باز گردید.

ممکن است در محل انجام لیپوساکشن و محل تزریق کمی احساس درد خفیف داشته باشید و بنابراین تصمیم بگیرید برای چند روز از کار و فعالیت فاصله گرفته و استراحت کنید. داروهایی که پزشک برای شما تجویز می‌کند، نهایتا برای یک هفته است.

پزشک معمولا از شما می‌ خواهد، که برای دو هفته از انجام فعالیت‌های سنگین و تمرینات هوازی و بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.

18-چه مدت پس از تزریق چربی به کل صورت می‌ توانم نتایج نهایی را مشاهده کنم؟

شما بلافاصله پس از انجام تزریق چربی می‌ توانید نتایج اولیه عمل خود را مشاهده کنید.

از همان ابتدا، سیاهی و گودی زیر چشم‌ها برطرف شده، گونه‌ها برجسته می‌ شوند و جای زخم‌ها و چین و چروک‌های پوستی محو می‌ شوند.

بلافاصه پس از تزریق چربی به کل صورت شما ورم خواهد داشت و این تورم طی چند روز بعدی بیشتر می‌ شود و سپس شروع به بهتر شدن می‌ کند.

بر طرف شدن کامل تورم‌ها ممکن است بین یک تا دو هفته زمان ببرد.

اگر باز هم سوالات دیگری در ذهن شما عزیزان تداعی شده می توانید با مشاورین ما در کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان تماس بگیرید و به تمامی سوالات خود در این زمینه پاسخ دهید.

نتیجه گیری:

به این نکته دقت داشته باشید که اگر می خواهید بهترین نتیجه ممکن را بعد از تزریق و چربی داشته باشید، از دست زدن به محل تزریق حداقل تا پنج روز بعد از تزریق جدا خودداری نمایید زیرا ممکن است باعث جابجایی چربی تزریق شده گرد و بر روی نتیجه به دست آمده تاثیر منفی نیز بگذارد.

تزریق چربی به کل صورت و بدن یک شیوه درمانی فوق العاده بوده و کمک فوق العاده ای به افزایش حس اعتماد به نفس می کند ولی به این نکته بسیار مهم دقت داشته باشید که تزریق چربی به صورت و بدن فقط می بایست توسط پزشک متخصص کار بلد و یا جراح پلاستیک انجام شود و از انجام این عمل تحت نظر غیر متخصص اجتناب شود زیرا ممکن است عوارض غیر قابل جبرانی برای فرد داشته باشد.

در آخر می‌ توان گفت بهبودی بعد از انتقال تزریق و چربی به گونه به منظور جوانسازی صورت، یک فرآیند تدریجی است.

معمولاً تنها یک برش کوچک دیده می‌ شود، اما مقداری کبودی و تورم وجود خواهد داشت که معمولاً در دو هفته بعد از جراحی بر طرف می‌ شود.

برخی از تورم‌ های خفیف ممکن است برای چندین ماه باقی بماند و ممکن است تا ۱ سال زمان ببرد تا نتایج شما به طور کامل ظاهر شود.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این آقای دکتر محمد علیزاده در کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش برای تزریق چربی به کل صورت را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌ گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/ucghs

نماشا:https://www.namasha.com/v/K5uHvCKj

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.