زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین درمان ریزش موها

بهترین درمان ریزش موها
بهترین درمان ریزش موها ،که تمامی افراد به دنبال ان هستند.ریزش مو دلایل مختلفی را دارد.از جمله دلایل ارثی،رژیم غذایی اشتباه ،مشکلات هورمونی و ..
ریزش چند تار در روز امری طبیعی است.فرد بزرگسال در هرروز 50 تا 100تا رمو را از دست میدهد. درصورتی که ریزش مو شما بیشتر از این تعداد باشد باید به دنبال راهی برای درمان ان باشید.

بهترین درمان ریزش موها

علائم ریزش مو

همانگونه که گفته شد ریزش 50تا 100تار از موها امری طبیعی است.ولی اگر ریزش شما بیشتر باشد میتوان گفت که به ریزش مو دچار شده اید. همچنین در بعضی اوقات نیز ممکن است متوجه شوید که فقط موهای ناحیه ی خاصی میریزد.در این صورت به ریزش موی سکه ای مبتلاشدید که باید برای درمان ان اقدام کنید.

انوع روش ها برای درمان ریزش موها

انواع روش های درمانی برای درمان ریزش موها شامل مزوتراپی و پی ار پی است.در این روش ها ریشه ی موهارا تقویت میکنند در نتیجه فولیکول های مو تقویت میشوند و کمتر موها میریزند.

بهترین درمان ریزش موها با مزوتراپی

درروش مزوتراپی مواد معدنی به موها تزریق میشود که باعث تقویت فولیکول های مو میشود.تقویت فولیکولهای مو باعث رشد مجدد موها یریخته شده و همچنین پرپشت شدن موها میشود.

چه افرادی برای درمان  ریزش موها با مزوتراپی مناسب اند؟

افرادی که ریزش موهایشان هنوز در مرحله ی اول است کاندید مناسبی برای استفاده ازاین روش هستند.مزوتراپی محدودیت سنی ندارد و هم خانم ها و هم اقایان میتوانند از این روش استفاده کنند.نشانه هایی که فرد را به سمت مزوتراپی سوق میدهد عبارتند از:کم پشت شدن موها، عقب کشیده شدن خط رویش موها، کم پشت شدن فرق،ریزش موی سکه ای.

انجام دادن روش های درمانی برای این عارضه چه کاربردی دارد ؟

کاربرد هایی که این روش درمانی داردعبارتند از:تحریک کردن سلامتی و رشد موها،از بین بردن شوره و چربی پوست سر،درمان کردن کم پشتی و ضعیف بودن موها،استفاده از این روش نیازی به بیهوشی ندارد.

مراقبت های قبل ازانجام مزوتراپی

قبلاز انجام مزوتراپی نباید از روغن های نرم کننده و حالت دهنده ی مو استفاده کنید.درصورتی که باردار هستید و شیرده و یا بیماری هایی نظیرسرطان و دیابت دارید نباید از این روش استفاده کنید.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی

 بعد زا انجام مزوتراپی تا 24 ساعت از حمام رفتن خودداری کنید.در زیر نور مستقیم افتاب قرار نگیرید.کلاه تنگ بر روی سر قرار ندهید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه ی مزوتراپی به تعداد جلساتی که پزشک برای شما تعیین میکند بستگی دارد.

نتیجه

بسیاری از افرادبه دنبال راه بهترین درمان ریزش موها خودهستند.از جمله یکی از روش های موجود مزوتراپی است.در این روش برای بسیاری از افراد کاربرد دارد.هزینه ی درمانی ان بستگی به پزشک و همچنین تعداد جلسات درمانی دارد.
درصورتی که قصد انجام مزوتراپی را دارید میتوانیددر کلینیک بین المللی اراد زیر نظر دکتر علیزاده این کار را انجام دهید.کلینک بین المللی اراد در هر روز تخفیفات ویژه ای را در اختیار افراد قرار میدهد.همچنین درصورتی که نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با مراجعه به این کلینیک از مشاوره ی زیبایی رایگان بهرمند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/19sv

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/zpxr

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.