زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین جراحی زیبایی لب در اصفهان

بهترین جراحی زیبایی لب در اصفهان

بهترین جراحی زیبایی لب در اصفهان

جراحی زیبایی لب با جای گذاری جسمی جامد در داخل لب ها سبب برجستگی و فرم دهی به لب ها می شود.  این جسم به طوری طراحی شده است که کناره پایین لب را باریک تر نشان می دهد و دارای طراحی مشابه با فرم لب ها می باشد و به صورت طبیعی در زیر پوست لب قرار می گیرد.

این جسم از سیلیکون های نرم ساخته شده‌ اند وتا زمانی که در لب بیمار جایگذاری می شوند تا احساس نا خوشایندی در افراد ایجاد نشود و ضخامت خاصی به لب ها می بخشد.  طول و ضخامت ایمپلنت های لب متنوع می باشند و پس از آزمایش کردن انتخاب می شود .  برخی افراد دوست دارند لب بالایی آن ها بزرگتر از لب پایین باشد در صورتی که باید به طور ایده آل لب بالا حجمی کوچکتر  از لب پایین داشته باشد .

متاسفانه این روش جراحی عوارض نا خوشایند ی به دنبال دارد  که سبب عفونت،  نا متقارن شدن لب ها و  نتایج نا مطلوب خواهد شد. بنابراین امروزه متخصصین به جای جراحی زیبایی لب روش‌ های غیر جراحی را پیشنهاد بهتری می دانند . تزریق ژل به لب یکی از روش های پر طرفدار سریع و موثر است که می تواند فرم لب ها را به مدل های مختلفی تبدیل کند.

در این روش محدودیتی برای تغییر فرم لب نمی باشد و به دلیل ترکیبات فیلر های پوستی سبب آب رسانی و خوشرنگ شدن لب ها نیز خواهد شد.  در طی این مطلب ما قصد داریم شما را با تزریق ژل به لب آشنا کنیم پس شما نیز می توانید در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

زیبایی لب با تزریق ژل

ژل ها نوعی پر کننده و حجم دهنده پوستی  هستند که ساختار آن ها ژله ای مانند و نرم می باشد و ترکیبات این ژل هو بر پایه ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید می باشد . زمانی که ژل  ها به محل  مورد نظر تزریق می شود باعث افزایش کلاژن سازی و آب رسانی لایه های پوست می شود  و تا پایان دوره اثر بخشی ژل ها،  لب هایی خوش فرم و برجسته حاصل می شود.

نتایج زیبایی لب با تزریق ژل  دائمی نمی باشد اما دوام و تاثیر گذاری نسبتأ طولانی مدت به دنبال دارد.  البته، عواملی مانند  نوع برند ژل و مراقبت های پس از تزریق در این مدت ماندگاری تاثیر زیادی خواهد داشت.  معمولاً ژل های حاوی هیالورونیک اسید در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند  و اما صورت مراقبت نا درست پس از تزریق ژل  ممکن است عوارض خطرناکی به دنبال داشته باشد.

ژل ها در انواع  برند ها و مارک متفاوتی  ساخته شده اند و هر یک  دارای ویژگی ها  و برتری های متفاوتی خواهند بود.  مهم ترین  خاصیت و ویژگی ژل  های تزریقی این است که شما بتوانید در زمان کوتاهی نتایجی عالی حاصل کنید.‌  از ویژگی‌ های بی نظیر این ژل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • جمه نشدن ژل ها  در زیر پوست
  • یکنواخت بودن ژل پس از تزریق  در ناحیه مورد نظر
  • غلظت  و سفتی  مناسب
  • چسبندگی مناسب
  • زنجیر های متصل به هم در ترکیبات و ساختار ژل

ژل  های تزریقی در سه نوع

  • دائمی
  • نیمه دائمی
  • موقتی ساخته شده اند که با توجه به عوارض بیش از حد  ژل های دائمی متخصصین از تزریق آن ها خود داری می کنند.  البته ژل  های نیمه موقتی نیز  ماندگاری بسیار کمی  دارند و در مدت ۳ تا ۴ ماه تاثیرات آن از بین می رود . اما ژل های موقتی نتایج بی نظیر،  طبیعی و نسبتا طولانی مدت  به همراه دارد.
  • یکی از ویژگی  های بی نظیر این ژل ها امکان استخراج آن توسط آنزیم هیالورونید  می باشد. زیرا،   در صورت مواجه شدن با  حساسیت و آلرژی و یا احساس نا رضایتی از نتایج تزریق متخصصین  با کمک آنزیم هیالورونید می توان  ژل های تزریق شده  را تجزیه  و تخلیه کنند.

انواع مدل زيبايي لب یا تزریق ژل :

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر حسب اجزاء صورت و انتظارات متقاضیان از تزریق ژل ،  مدل لب را پیشنهاد می کنند.  ژل ها در داخل لب ، حاشیه و اطراف آن به آرامی  تزریق می شود در نهایت مدل لب با توجه به  چگونگی تزریق و محل آن تغییر می کند . پس  شما می توانید با حضور  در جلسه مشاوره در مورد مدل لب مورد نظرتان  با پزشک گفت و گو کنید.

 برخی از زیبا جویان می خواهند  که لب بالایی آن ها بزرگتر از لب پایینشان  باشد و یا در برخی مواقع  ترجیح می دهند اندازه لب بالا و پایینی  برابر  باشد پس بهتر است که  با برخی از تکنیک ها و مدل های پر طرفدار لب ها  آشنا شوید.

  • مدل لب روسی

مدل لب روسی  طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است در این مدل  ژل ها از سمت داخل به بیرون و حاشیه لب ها به طور عمودی تزریق می شوند.   این مدل لب  معمولاً برای افرادی که لب هایی کم حجم و نازک  دارند انتخاب می شود و نتایج بی نظیری به همراه دارد.

  • مدل لب عروسکی

 مدل لب عروسکی به ژل بیشتری در لب پایینی نیاز  دارد. پس  حجم لب پایینی کمی  بیشتر از لب بالایی می شود و لب ها به به مدل باربی یا عروسکی تبدیل می شود.

  • مدل لب طبیعی

مدل لب طبیعی را معمولاً افرادی انتخاب می کنند که دوست دارند فرم لب های آن ها  حالتی طبیعی تر داشته باشد.  در این مدل لب ها به صورت کاملا طبیعی و نا محسوس حجیم و برجسته تر  خواهند شد.

  • مدل لب قلبی

مدل لب قلبی برای کسانی که  صورتی بیضی شکل و گرد دارند انتخاب مناسبی است. در این مدل لب،  فاصله بین دو حاشیه لب و قسمت بالایی آن کمی افزایش می یابد و فرم لب ها شبیه قلب می باشد.

زیبایی لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-زیبایی لب

کاندیدای مناسب زیبایی لب با  تزریق ژل به  لب چه کسانی هستند ؟

تزریق ژل  به لب ها یکی از خواسته های سلیقه‌ ای و شخصی زیبا جویان است پس برای افرادی  که از مدل  و حجم لب های خود نا راضی هستند و می خواهند  لب هایی برجسته و زیبا تری  داشته باشند انجام می شود.  البته این افراد باید نسبت به نتایج تزریق ژل به لب انتظارات واقع بینانه ای داشته باشند . برای برخی از متقاضیان ، متخصصین  تزریق ژل  به لب را مناسب نمی دانند  که شامل موارد زیر می باشد :

  • در صورتی که افراد مبتلا به عفونت های فعال پوستی مانند تبخال باشند.
  • برای مبتلایان  به دیابت یا بیماری های خود ایمنی
  • کسانی که درگیر  بیماری های خاص مانند لوپوس هستند.
  • کسانی که با مشکل در سیستم  انعقاد خون مواجه هستند.
  • کسانی که به بیماری های ویروسی از قبیل سرماخوردگی یا کرونا مبتلا شده اند.
  • افرادی  که نسبت به ژل های تزریقی و مواد بی حسی حساسیت و آلرژی دارند.
  • خانم هایی که در دوران  بار داری  و شیردهی قرار دارند .

پس  کسانی که با مشکلات ذکر شده درگیر هستند حتماً باید پزشک را در جریان  شرایط خود قرار دهند.

به طور کلی تزریق ژل به لب برای افراد زیر مناسب می باشد

  • افراد بالای ۱۸ سال
  • کسانی که از فرم لب خود رضایت ندارند.
  • کسانی که به دلیل افزایش سن،  حجم و زیبایی لب های خود را از دست داده اند.
  • کسانی که با افتادگی گوشه لب ها مواجه شده اند .
  • کسانی که به طور ژنتیکی لب های باریک و قیطانی دارند.
  • کسانی که فاصله بین بینی و لب های آن ها  بسیار زیاد  است.
  • کسانی که لب های نا متقارن دارند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از تزریق انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو  شرایط جسمانی متقاضیان را مورد بررسی قرار می‌ دهند . در صورت مساعد بودن شرایط تزریق ژل به لب  به بهترین نحو انجام خواهد شد.  متخصصین  ماهر و با تجربه نوع مدل لب ها و  تزریق را بر حسب انتظارات سلیقه زیبا جویان و همچنین اجزاء دیگر   انتخاب می کنند.

مراحل زیبایی لب با تزریق ژل :

قبل از این که شما را با چگونگی انجام تزریق ژل به لب آشنا کنیم بهتر است که ا در مورد انواع برند ها و مارک های ژل  ها اطلاعاتی حاصل کنید.  انتخاب برند و مارک مرغوب یکی از اصلی  ترین مراحل تزریق ژل  است که باید قبل از تزریق به آن توجه کنید .  در صورت  انتخاب برند های نا مرغوب و بی کیفیت عوارض جبران نا پذیری را حاصل خواهید کرد.

اگر چه ،  عواملی مانند  شرایط سنی افراد،  مدل اولیه  لب و انتظارات متقاضیان در انتخاب برند و مارک ژل موثر است.  پس از انتخاب برند های مرغوب  و مناسب،  نحوه تزریق ژل   نیز اهمیت خاصی  دارد. انواع  ژل هایی که برای تزریق به لب ها مورد استفاده قرار می گیرند شامل موارد زیر می باشد.

  • ژل لب رستلین

این برند دارای غلظت بالایی است و از هیالورونیک اسید ساخته شده است و قیمت این برند  نسبت به ژل  های دیگر  کمی بیشتر است.  این فیلر مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا( FDA (قرار گرفته است و تقریبا  شش ماه ماندگاری دارد.

  • ژل لب تئوسیال

ژل تئوسیال تولید  کشور سوئیس است که مانند ژل های  رستلین از  هیالورونیک اسید ساخته شده است.  این برند  منشاء غیر حیوانی دارد و ماندگاری  آن در حدود یک سال بر لب ها می باشد.  اگر چه ، عواملی از قبیل سبک زندگی و جنس بافت و  پوست در مدت ماندگاری آن تاثیر گذار است.

  • ژل لب استایلج

این برند  ساخت فرانسه است و از هیالورونیک اسید و ماده بی حس کننده لیدوکائین تشکیل شده است و در لب ها حجمی با حالتی طبیعی ایجاد خواهد کرد . مدت تاثیر گذاری ژل استایلج در حدود ۶ تا ۲۴ ماه می باشد و عوارض خاصی پس از تزریق به همراه ندارد.  متخصصین پس از تزریق ژل به لب توصیه می کنند هیچ فشاری به لب های خود وارد نکنید.

  • ژل لب بلوتروو

این ژل نیز ساخت کمپانی Merz آلمان است و همانند ژل های معرفی شده بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده اند . همچنین دارای مقداری لیدوکائین می باشد بنابراین در حین  تزریق ژل متقاضیان درد زیادی  احساس نمی کنند.  این برند مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و ماندگاری آن تقریبا ۶   تا ۱۲ ماه خواهد بود.

  • ژل لب پرفکتا

ژل پرفکتا  نیز تولید  کشور فرانسه است  که حجم خاصی  بر لب ها خواهد داشت و تاثیرات اولیه  آن پس از تزریق بلافاصله قابل مشاهده می باشد.  پس از تزریق این ژل متقاضیان شاهد عارضه خاصی نخواهند بود.

  • ژل لب رووفیل

ژل لب رووفیل، ژلی کره ای است و  از هیالورونیک اسید ساخته شده است این برند  دوام و ماندگاری بالایی دارد و اثرات آن حتی  تا ۱۲ ماه بر لب ها باقی می ماند.

مدت ماندگاری و جذب  این ژل  بر اساس میزان تزریق،  جنس پوست  و نحوه تزریق تعیین می  شود.  این ژل می تواند  به صورت محسوسی حجم لب ها را افزایش دهد و برای لب های باریک و نازک  بسیار موثر است.‌ همچنین لب ها را به سمت بالا لیفت می شود.

ژل  های داری  هیالورونیک اسید تقریباً ترکیبات  مانند  یکدیگر دارند اما از نظر غلظت و قوام با هم متفاوت هستند. ژل ها می توانند  فرم و مدل زیبا و خاصی   به لب ها می بخشند .

بنابراین در هنگام انتخاب ژل،  بر اساس محل تزریق و مدل آن باید دقت بالایی داشته باشید.  متخصصین ژل هایی که از  غلظت کمتری برخوردار هستند در بخش های سطحی تر تزریق می شوند  و سبب می‌ شود که لب ها برجسته تر و حجیم تر به نظر برسند.

نکته قابل  اهمیت در مورد ژل ها این است که استفاده از ژل ها فقط برای حجم دهی قابل اهمیت نیست   بلکه میزان  دوز  تزریق  و شکل دهی به لب ها در این تکنیک زیبایی بسیار اهمیت دارد. پس باید  موضوع  را مورد توجه ویژه‌ ای قرار داد.

  متخصصین برای دست یابی به نتایج مطلوب عواملی از قبیل :

  • شرایط  سنی افراد
  • مدل  اولیه لب ها
  • اهداف و انتظارات  آر تزریق ژل
  • انحنا  و شکل هندسی  لب ها
  • برند و مارک ژل

 را مورد اهمیت قرار می دهند.

پس  از آشنایی شما با مدل ها و انواع فیلر ها بهتر است در مورد نحوه تزریق ژل نیز اطلاعاتی حاصل کنید.

پس از حضور شما در بهترین کلینیک های زیبایی و تخصصی بافت لب، مدل لب و اهداف شما برای تزریق ژل توسط پزشک بررسی می شود.  شما در این جلسه باید انتظارات و اهداف خود را بدون تعارف و خجالت کشیدن اعلام کنید.  متخصصین نیز بر حسب اجزاء دیگر  صورت شما و فرم لب ها را انتخاب می کنند.  پس از انتخاب برند و مارک  ژل لب و مدل آن مراحل تزریق آغاز می شود.

 در مرحله اول  لب ها ضد عفونی و بی حس می شود . سپس ژل  انتخابی با دوز معین در بافت لب  و حاشیه های کناری آن تزریق می شود.  تزریق ژل به لب در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد که  این مدت زمان به مدل لب و میزان تزریق ژل بستگی دارد.

پس از پایان مراحل  تزریق ژل به لب  پزشک توضیحات کاملی در مورد مراقبت های پس از تزریق برای شما ارائه خواهند داد . سپس می‌ توانید بدون نیاز به استراحت فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.

مزایا و کاربرد ها تزریق ژل به لب

 پس از تزریق ژل به لب زیبا جویان عزیز می توانند در کوتاه ترین زمان با در نظر گرفتن سلیقه خود لب هایی خوش فرم، خوش رنگ و برجسته داشته باشند.

 ماندگاری تزریق ژل تقریباً طولانی مدت است و پس از پایان دوره ماندگاری تمدید   مجدد تزریق امکان پذیر است.

 عوارض ناشی از  زیبایی لب با تزریق ژل با انتخاب پزشک ماهر و مراجعه به مراکز معتبر بسیار خفیف خواهد بود.

 هزینه تزریق ژل به لب نسبت به روش های دیگر مقرون به صرفه تر است  و زیبا جویان عزیز می توانند در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات و نتایج تزریق  باشند.

 پس از تزریق ژل به لب نیاز به دوره نقاهت و استراحت نمی باشد و متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

 در صورت بروز حساسیت و یا نا رضایتی متقاضیان می توان  ژل ها ی تزریق شده را با استفاده از آنزیم های مخصوص استخراج و تجزیه   کرد.

کاربرد ها

  • زیبایی لب ها
  • افزایش حجم و برجستگی لب ها
  • درمان افتادگی گوشه لب ها
  • آب رسانی و خوش رنگ شدن رنگ  لب
  • تغییر مدل لب به شکل دلخواه
  • ایجاد تقارن در دو طرف لب
  • کاهش فاصله بین بینی تا لب ها
  • رفع چین و چروک ها و خطوط اطراف لب
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد تناسب بین اجزاء صورت
  • درمان لبخند لثه ای

زیبایی لب با تزریق ژل چه عوارضی به همراه دارد؟

در کشور های اروپایی تزریق ژل به لب ها را درمان (وقت ناهار )می نامد زیرا این روش بسیار کم خطر و بی عارضه می باشد . پس می توان در زمانی بسیار کوتاهی مانند هنگام استراحت و  ناهار  برای تزریق ژل به کلینیک های زیبایی مراجعه کرد  و مجددا پس از تزریق به محل کار خود باز گشت.  این تکنیک زیبایی روشی بی دردسر است البته،  اگر شما برای این تکنیک زیبایی مراکز تخصصی و پزشکان با تجربه را انتخاب کنید و  قبل از انجام این روش از میزان مهارت و تخصص پزشک خود و معتبر بودن کلینیک اطمینان کامل حاصل کنید.

در صورت بی  توجهی به این مسئله،  خطرات نا خوشایند ی  برای شما حاصل می شود.  یکی از این خطرات انسداد عروق خونی  است‌.   در این روش با انتخاب  پزشک بی تجربه  عروق خونی مسدود خواهد شد  و با نرسیدن خون به بافت های لب،  بافت ها می می میرند و بافت  لب از بین می رود.  پس شما  باید  قبل از انجام تزریق با مشاهده نمونه کار های پزشک،  از ایجاد این عارضه جلوگیری کنید.  از عوارض رایج و جانبی تزریق ژل به لب  می توان کمی تورم،  سوزش،  التهاب و خون مردگی را اشاره کرد  که در مدت زمان کوتاهی بر طرف می شود.

در اکثر برند های ژل های تزریقی که دارای هیالورونیک اسید می باشند  ماده بی حس کننده لیدوکائین وجود دارد.  همچنین متخصصین در  هنگام  تزریق پوست لب را بی حس می کنند.  پس زیبا جویان در هنگام تزریق ژل به لب هیچ  دردی احساس  نخواهند کرد.

 در برخی شرایط نیز با تزریق داروی بلوک کننده عصبی که  مانند زمان  دندان پزشکی  استفاده می شود و  شما هیچ دردی احساس نمی شود.  البته متخصصین بی حسی لب  ها را به صورت موضعی   ترجیح می دهند زیرا،  در صورت استفاده از دارو های بلوک کننده عصبی فرم  و حرکت دادن  لب ها تغییر می کند و تا چند ساعت مشخص نیست که فرم لب های شما چگونه است.  اما این عارضه در کرم های بی حسی وجود ندارد.

در هنگام تزریق ژل  به لب احساس سوزش بسیار کمی  خواهید داشت.  حتی اگر  فرآیند بی حسی به خوبی صورت نگیرد  درد زیادی احساس نخواهد شد  و سوزش آن قابل تحمل می باشد.

هزینه زیبایی لب با تزریق ژل چقدر است ؟

در هر کلینیک و مرکز تخصصی هزینه ها با تعرفه و استاندارد های مشخصی تعیین می شوند.  برند و مارک ژل و مدل انتخابی  لب نیز  هزینه ها متغیر خواهد کرد. پس  نمی توان هزینه ثابتی  برای این تکنیک زیبایی اعلام کرد.  هزینه تزریق ژل به لب به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل

  • نوع ژل
  • برند و مارک ژل
  • میزان تزریق ژل به لب

البته  تعرفه و موقعیت جغرافیایی کلینیک و  مهارت پزشک نیز هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد .  هزینه انواع  خدمات زیبایی و درمانی در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان  بیشتر است. هر چه پزشک شما تخصص و سابقه بالاتری داشته باشد قطعاً شما باید هزینه بیشتری پرداخت می  کنید . برای تعیین   هزینه ها باید به چند نکته مهم  توجه کنید.

 زمانی  که می خواهید هزینه های خود را ارزیابی کنید به مدت ماندگاری ژل توجه داشته باشید. زیرا،  ژل ها در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگار  هستند و پس از پایان این دوره باید مجدداً،  به کلینیک مراجعه کنید و تزریق را انجام دهید.

 در برخی از مراکز و کلینیک ها هزینه کمتری برای تزریق دریافت می کنند .در صورت هزینه  بسیار پایین در این مراکز،  اینموضوع شک بر انگیز است.  در صورت تفاوت زیاد هزینه های نهایی ممکن است فیلر های تزریقی از مواد مرغوب و با کیفیت نباشد و یا پزشک تجربه و تخصص کافی برای تزریق ندارد.

در برخی از سالن های آرایشی افراد بی تجربه  تزریق ژل به لب را انجام می دهند ژل های مرغوب فقط در اختیار متخصصین قرار می گیرد  پس در این مراکز از ژل های بی کیفیت و نا مرغوب استفاده می شود و ممکن است عوارض خطرناکی برای مراجعه کنند گان به همراه داشته باشد.  پس برای پیشگیری از عوارضی مانند

  • عفونت
  • جمع شدن ژل در زیر پوست
  • پس زدن ژل ها
  • نا متقارن شدن لب ها و …..

 از رفتن به سالن های آرایشی و مراکز غیر تخصصی خودداری کنید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق انواع ژل ها با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می شود همچنین برای زیبا جویان تخفیفات ویژه‌ ای در نظر گرفته شده است . اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک  زیبایی آراد اصفهان شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از زیبایی لب با تزریق ژل :

مهم ترین اقدام قبل از انجام تزریق ژل  به لب ها،  انتخاب  مراکز تخصصی و کلینیک های معتبر می باشد.  در کلینیک های تخصصی قبل از آغاز مراحل تزریق ژل پزشک با شما  صحبت  می کند و  توضیحات کاملی در مورد مدل لب،  مارک ژل و انتظارات شما از انجام این عمل ارائه می دهند. پس باید  قبل از تزریق ژل   به برخی نکات مهم توجه کنید که عبارتند از  :

 دو هفته قبل از تزریق فیلر از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی مانند سیگار و قلیان بپرهیزید زیرا باعث اختلال در سیستم گردش خون و افزایش عوارض پس از تزریق می شود.

 هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن لب ها خودداری کنید.

دو هفته قبل از تزریق ژل از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید. زیرا ، با افزایش جریان خون رسانی در لب ها احتمال بروز خونریزی و خون مردگی در لب ها افزایش می یابد.

  اگر مستعد به تبخال هستید حتماً مصرف قرص های آسیکلوویر را آغاز کنید.

چند روز قبل از انجام تزریق با نوشیدن مایعات زیاد بدن و پوست خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از  زیبایی لب با تزریق ژل

دو تا سه روز پس از تزریق ژل به لب ،  لب های شما  متورم و کبودی می شود . این عوارض کاملاً طبیعی هستند و در طی مدت کوتاهی کاهش می یابد  و کم کم از بین می رود . پس از انجام تزریق  ژل به لب  باید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید.

از فشار دادن،  لمس کردن خاراندن و گاز گرفتن لب ها خودداری کنید.

برای کاهش تورم و کبودی پس از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید.

 تا دو روز پس از تزریق ژل از انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی خودداری کنید زیرا با افزایش جریان خون رسانی میزان تورم و کبودی همچنین خون مردگی در لب ها افزایش می یابد.

 تا سه روز پس از تزریق ژل  از رفتن به سونا،  استخر،  جکوزی و  مکان های گرم خودداری کنید.

 تا دو روز  پس از تزریق ژل  مایعات زیاد بنوشید تا با هیدراته کردن پوست و بدن سرعت بهبودی افزایش یابد

  تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن لب ها بپرهیزید زیرا  سبب افزایش حساسیت و خشک شدن لب ها  می شود.

 تا ۳ روز از خم شدن و جا به جایی اشیاء سنگین بپرهیزید.

 تا چند روز پس از تزریق  ژل در هنگام خوابیدن یا استراحت کردن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از تورم لب ها کاهش یابد.

اثرات و نتایج :

تزریق ژل به  لب نتایج موقتی  به همراه دارد و ژل های تزریق شده  به مرور زمان  در پوست  جذب می شوند و تا زمانی که تاثیرات آن از بین برود .  بنابراین  اکثر افراد هر چند ماه یک بار برای زیبایی لب  ها با  تزریق ژل  به کلینیک مراجعه می‌ کنند تا ماندگاری و نتایج تزریق  را ادامه دار  کنند.  مدت ماندگاری تزریق  ژل  در لب برای همه زیبا جویان کاملاً متفاوت است که به عوامل زیر بستگی دارد :

  • نوع ژلی که تزریق می شود.

 ژل های دارای  هیالورونیک اسید در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری می باشند‌  اما ژل های موقتی که از کلاژن ساخته شده اند در حدود ۳ تا ۴ ماه  ماندگار می باشند.  ژل های دائمی نیز به دلیل عوارض نا خوشایند  مورد تایید متخصصین نمی باشند این ژل ها  ماندگاری ۵ سال به بالا  خواهند داشت.

  • نوع برند و مارکی که استفاده می شود.

 شرکت های مختلف انواع  فیلر ها با فرمول های متنوعی  می سازند.  برخی از  ژل ها  فقط در جهت تزریق به لب ساخته شده اند و برخی دیگر نیز  برای اعضای   دیگر صورت مناسب هستند.  متخصصان در طی  جلسه مشاوره توضیحات کاملی در این زمینه برای شما ارائه خواهند داد.

  • میزان حجم دهی به لب ها اهمیت  زیادی دارد.

 اگر در این طی تزریق ژل  حجم  زیادی ژل در لب ها تزریق شود  قطعا  به ترمیم دیر تری نیز  نیاز پیدا می کند.

  • متابولیسم بدن و شرایط فیزیولوژیکی پوست نیز  یکی از  عوامل مهم و  تاثیر گذار بر ماندگاری  ژل می باشد.

بنابراین افرادی که سوخت و ساز بالایی دارند ژل هیالورونیک اسید زود تر در بدن آن ها جذب می شود. حتی ممکن است برخی از افراد  شش ماه پس از تزریق به تمدید مجدد نیاز دارند  و برخی دیگر پس از ۹ تا ۱۰ ماه نیاز به تزریق مجدد خواهند داشت. پنابراین مدت ماندگاری تزریق ژل برای  همه افراد متفاوت می باشد.

عامل دیگر تاثیر گذار  بر مدت ماندگاری ترکیبات تشکیل دهنده ژل و تاثیر گذاری آن بر لب می باشد.   ژل های آلیاکسین تقریبا ماه ماندگاری خواهند داشت در برخی افراد حتی بیشتر از یک سال  ماندگار می باشد.   که البنه کمتر برای لب ها این ماندگاری حاصل می شود.

تزریق ژل های الانسه کمی متفاوت  هستند .  معگولا متخصصین با استفاده از ۴ نوع ژل که در دسترس دارند ماندگاری متفاوتی حاصل می کنند.  کمترین زمان ماندگاری  برای ژل های الانسه S می باشد و بیشترین ماندگاری برای سری E آن ها است که در حدود دو سال ماندگار می باشند.

تاثیرات اولیه تزریق ژل برای زیبایی لب ها بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود  اما نتایج  قطعی  پس از  ۷ تا ۱۰ روز  حاصل  می‌ شود و نتایج رضایت بخشی به همراه دارد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  تزریق ژل  به لب با بهترین برند ها و مارک های جهانی ارائه می‌ شود و زیبا جویان عزیز می‌ توانند بهترین نتایج را در این زمینه حاصل کنند.

همچنین در این کلینیک تزریق ژل به گونه ، چانه، زیر چشم ، بینی و بخش های دیگر بدن مانند سینه، باسن و ناحیه تناسلی انجام می شود.

دوره نقاهت پس از  زیبایی لب با تزریق ژل چقدر است ؟

تزریق ژل به لب یکی از  روش‌ های غیر جراحی است که بدون نیاز به  برش و بخیه  انجام می شود.  پس برای انجام این تکنیک زیبایی،  زیبا جویان عزیز می توانند در مدت زمان کوتاهی به کلینیک مراجعه کنند و تزریق ژل را به لب را انجام دهند بر خلاف روش جراحی افراد می توانند به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

پس از تزریق ژل به لب  نیاز به دوره نقاهت و استراحت نمی باشد  البته،  انجام  مراقبت های توصیه شده  پس از تزریق اهمیت بالایی خواهد داشت.  پس از تزریق ژل به لب ها تا مدتی لب های افراد بی حس است پس  باید مواظب باشند در این فاصله زمانی لب های خود را گاز  نگیرند و از ایجاد  هر گونه  فشار به   آن ها خود داری کنند.

لب های ما سرشار از عروق خونی هستند  و احتمال دارد در هنگام تزریق  با کمی خونریزی و خون مردگی در لب ها  همراه باشد  این  اتفاق کاملاً طبیعی است و  نگران کننده نمی باشد.  زیرا این عوارض در طی دو تا سه روز از بین می روند.   همچنین توصیه می شود  با استفاده از کمپرس سرد سرعت بهبودی را افزایش دهید.

موضوع دیگر پس از تزریق ژل به لب ها زمان  آرایش کردن لب ها می باشد. آرایش کردن لب ها بلافاصله پس از تزریق  باعث خشک شدن و افزایش حساسیت در  لب ها خواهد شد.  پس متخصصین توصیه می کنند  تا ۴۸ساعت از آرایش کردن لب ها خود داری کنید .

اگر پس از تزریق ژل از نتایج آن رضایت نداشتید و یا با عوارض نا خوشایند ی مواجه شدید می توانید به کلینیک مراجعه کنید و برای تخلیه ژل تزریق شده اقدام کنید.  دوره بهبودی در این تکنیک زیبایی به جنس و بافت  لب ها و انجام مراقبت های افراد   بستگی دارد.  پس از تزریق ژل با نوشیدن مایعات زیاد می توان  تاثیرات تزریق و همچنین سرعت بهبودی را افزایش داد.

تعداد جلسات زیبایی لب با تزریق ژل چقدر است ؟

تزریق ژل به لب ها در طی یک جلسه انجام می‌ شود زیبا جویان عزیز،  قبل از شروع  مراحل تزریق باید در مورد انتظارات و اهداف خود، برند ژل  و همچنین مدل لب مرد نظر  با پزشک گفت و گو کنند تا نتایج مورد نظر خود را بدست آورند. تزریق ژل به لب به  ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد.  این فاصله زمانی به میزان تزریق ژل و همچنین مدل انتخابی لب ها بستگی دارد.  میزان تزریق ژل نیز به  وضعیت لب های شما وابسته است.

برای داشتن  لب های طبیعی و نچرال  یک سی سی ژل به لب تزریق می شود و در صورت انتخاب مدل های دیگر میزان دوز تزریق متغیر خواهد بود.  با تزریق بیش از حد ژل ها،  فرم لب ها  از حالت طبیعی خارج می شود و نمی توان نتایج مطلوبی بدست آورد.  متخصصین زیبایی  سعی می کنند در جلسه اول یک سی سی ژل به لب  تزریق کنند و در  دفعات بعدی برای حفظ ظاهر طبیعی لب ها مقدار دوز تزریق به تدریج افزایش می یابد.

پس در برخی مواقع،  پزشک  برای دست یافتن به نتایج نچرال و طبیعی  پیشنهاد می کنند که تزریق ژل  در طی چند جلسه انجام شود.  یعنی در طی دو تا سه جلسه تزریق،  به تدریج حجم لب ها افزایش می یابد.  در این فاصله باید صبور باشید  تا ژل تزریق شده با بافت لب یکی شوند و نتایج آن تثبیت شود.

افزایش تدریجی حجم لب ها با تزریق ژل  سبب طبیعی شدن نتایج و  فرم لب ها می شود و  حتی افراد دیگر  تشخیص نمی دهد که شما ژل به لب تزریق کرده اید.  پس اگر قصد دارید  در یک جلسه حجم زیادی ژل به لب های خود تزریق کنید بدون شک  فرم لب های شما از حالت طبیعی خارج می شود.  پس برای کسب نتایج مطلوب به پزشک خود اعتماد کنید و صبور باشید.

موضوع دیگر مراجعه بعدی شما به کلینیک برای تمدید مجدد تزریق ژل می باشد.  پس اگر دوست دارید  که کسی متوجه تغییرات لب ها  و  چهره شما نشود سعی کنید  تا زمانی که ۲۵ تا ۳۰ درصد از حجم لب ها باقی مانده از پزشک بخواهید تا مجددا تزریق برای شما انجام دهد .

  امروزه تزریق ژل  به عنوان بهترین و سریع ترین روش برای فرم دهی و حجم دهی به لب ها معرفی می شود و طبق شواهد حاصل  شده کسانی که تزریق ژل به لب را   استفاده کرده اند رضایت کامل حاصل کرده اند . پس قبل از این که ژل ها به طور کامل در پوست جذب شود برای تزریق مجدد به کلینیک مراجعه کنید  تا  ماندگاری ژل ها  را به مرور زمان افزایش دهید و جذب آن ها در پوست کند تر خواهد شد . همچنین بدن نسبت به ژل های تزریق شده واکنش کمتری نشان می دهند و  کمتر  دچار حساسیت و واکنش های آلرژیک خواهید شد.

تفاوت زیبایی لب با  تزریق ژل و چربی  چیست ؟

چربی ها نیز نوعی فیلر پوستی و حجم دهنده می باشند  که از بدن خود شخص تهیه می شود و  هیچ ماده مصنوعی درست نشده است.  این فیلر ها از اندام های مختلف بدن خود شخص از قبیل شکم ، ران یا پهلو تخلیه  می شوند و پس از استخراج و پردازش  به لب ها تزریق می شود.  به دلیل آشنایی سیستم ایمنی با سلول های چربی پس از تزریق،  زیبا جویان عزیز کمتر با عوارضی مانند آلرژی، عفونت و واکنش های حساسیت زا مواجه می شوند.

مسئله دیگر  مدت ماندگاری است که  تزریق چربی نسبت به ژل های مصنوعی ماندگاری  بیشتری  دارد.  نکته مهم در این زمینه این است که پس از برداشت چربی ها،  باید دوره نقاهت تقریبا طولانی مدتی را سپری کنید  زیرا، استخراج چربی ها با دستگاه های لیپوساکشن انجام می شود و این تکنیک نیمه تهاجمی است.  البته متخصصین تزریق چربی را برای زیبایی لب ها  مناسب نمی دانند  این فرایند  معمولا برای پر کردن فرو رفتگی ها و حجم دهی به بخش‌ های مختلف  صورت و بدن همچنین جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

با  تزریق  چربی به لب ها،  حالتی متورم و غیر طبیعی در لب ها ایجاد می شود و نتایج رضایت بخشی به دنبال  ندارد. اما با  کمک  ژل های حاوی هیالورونیک اسید لب هایی با  حالتی طبیعی و زیبا حاصل می کنید و قطعا  عوارض کمتری را به دنبال دارد . همچنین پس از تزریق  ژل  می ت آن بدون نیاز به دوره نقاهت فعالیت های روزانه را آغاز کرد تا در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات و نتایج آن باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b3%d9%87-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c/

https://clinicarad.com/%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d8%b1%d9%88%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%b1-%d9%84%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

نتیجه گیری :

لب های یکی از اجزاء مهم و خاص چهره است که نقش مهمی در زیبایی چهره خواهد داشت.  با داشتن لب های بر جسته،  خوش فرم و زیبا قطعاً جذابیت چهره دو برابر می شود. اما ، متاسفانه بعضی افراد به دلیل عوامل ژنتیکی و یا  مادرزادی دارای لب هایی باریک و نازک  هستند و یا با افزایش سن،  حجم لب های خود را از دست داده اند. در نتیجه این موضوع سبب کاهش اعتماد به نفس و از دست رفتن زیبایی می شود.

  با  استفاده  از ژل های پر کننده  می توان حجم و  زیبایی لب  ها را افزایش داد.  تزریق ژل به  لب روشی کاملا ایمن و ایمن است  که نتایج  شگفت انگیزی  به همراه دارد . پس همه ی کسانی که از فرم لب های خود رضایت  ندارد و به دنبال راهی راحت و سریع برای حجیم کردن و تغییر مدل لب های  خود هستند می توانند در کمترین زمان از تزریق ژل به لب استفاده کنند. به علاوه  این  فرایند سبب تقویت بافت لب ها و درمان افتادگی گوشه لب ها می شود و  قطعا زیبایی لب اعضای صورت را تحت تاثیر قرار می دهد.

  امروزه تزریق ژل به  لب با استفاده از برند ها و مارک های مختلفی انجام می شود . برای انجام این تکنیک زیبایی باید حتما به مراکز  معتبر و تخصصی مراجعه کنید.  در این مراکز تزریق ژل  با استفاده از برند ها و مارک های با کیفیت و مرغوب انجام می شود و شما  زیبا جویان  شاهد عوارض خطرناک و احتمالی  نخواهند بود و در نهایت  نتایجی طبیعی و رضایت بخش در این زمینه حاصل می کنند.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان با دریافت  انواع مجوز های لازم برای  انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو و همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی به روز دنیا زبان زده همه مردم  می باشد و همه زیبا جویان  عزیز از نتایج خدمات درمانی آن رضایت کامل  حاصل کرده اند. رعایت کامل اصول و استاندارد های وزارت بهداشت ، مشتری مداری و مهارت و تخصص متخصصین در این کلینیک باعث شده که متقاضیان آن روز به روز افزایش یابند.

هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان و ارائه بهترین خدمات  زیبایی می باشد.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی و درمانی کلینیک زیبایی آراد اصفهان  با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.مشاوره و ارائه خدمات به صورت رایگان ارائه می شود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/d2d2

لینک آپارات:https://aparat.com/v/yN15X

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/B8bQAORP

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.