زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهبود خارش سر و ریزش مو

بهبود خارش سر و ریزش مو
خارش پوست سر و ریزش مو رابطه ی تنگاتنگی را با یکدیگر دارند.بهبود خارش سر در بعضی اوقات باعث بهبود ریزش مو میشود. خارش پوست سر مشکلی میباشد که با یافتن راه درمان ان حل میشود.درصورتی که به موقع ریزش مو وخارش سر خودرا درمان کنید،موهای ریخته شده شما مجدد رشد میکنند.
در بسیاری از اوقات خارش سر باعث میشود که سر پوست بیاندازد.ریزش مو زمانی اتفاق میوفتد که خارش موها و سر زیاد شود.خاراندن باعث میشود که فولیکول های مو اسیب ببینند.

بهبود خارش سر و ریزش مو

علائم و دلایل ایجاد خارش سر

خارش سر دلایل متفاوتی را دارد.از جمله شوره ی سر،پوسته پوسته شدن سر،پسوزیاریس.

شوره سر:

شوره سر هم دلایل ارثی دارد.و هم بهدلیل خشکی بی از حد موها و یا به دلیل چرب شدن بیش از موها اتفاق میوفتد.ریزش مو به دلیل  شوره بسیار کم یاب است.ولی اگر شوره زیاد باشد و فرد مدت زمان طولانی انرا درمان نکند ریزش مو اتفاق میوفتد.

انوع روش های درمانی برای بهبود  خارش سر

برای بهبود خارش سر ابتدا باید دلیل انرا پیدا کنید.اگر به دلیل شوره بود ،از شامپوهای ضد شوره استفاده کنید.برای درمان ریزش مو روشها درمانی بسیاری به میدان امده اند:از جمله پی ار پی ومزوتراپی .

پی ار پی برای بهبود خارش سر و ریزش مو

PRPبه پلاسمای غنی از پلاکت میگویند.پلاسمای غلیظ شده دارای چیزی حدود پنج برابر بیشتر از از خون طبیعی پلاکت دارد.پلاکت ها به صورت کلی باعث احیای بافت اسیب دیده میشوند. از این روش در درمان و تقویت مو و ریشه ی موها استفاده میشود.

انجام دادن روش های درمانی پی ار پی برای  بهبود خارش سر و ریزش کاربردی دارد ؟

انجام دادن روش های درمانی پی ار پی  باعث میشود که فرد موهای از دست رفته ی خود رابه خود برگرداند.و همچنین باعث میشود که اعتماد به نفس او نیز بازگردد.داشتن موهای زیبا و پرپشت هم برای زنان و هم برای مردان زیبا است.همچنین این روش نیازی به بیهوشی ندارد.

مراقبت های قبل ازانجام روش درمانی پی  ار پی برای ریزش موو بهبود خارش سر

از یک هفته قبل از ترکیبات رقیق کننده مثل ویتامین آ و ای خودداری کنید.چنانچه از داروهای رقیق کننده استفاده میکنید پزشک خودر ا در جریان بگذارید.از داروهای ضدالتهابی استفاده نکنید.در معرض نور شدید و یا گرمای زیاد قرار نگیرید.

مراقبت های بعد از انجام  روش درمانی پی  ار پی برای ریزش مو

بین 2 الی4روز بعد زا تزریق ظاهر شدن علائمی مثل کبودی و قرمزی و خارش طبیعی است.احساس خارش درپوست سر داشتن امری طبیعی است که به مرور برطرف میشود.کمپرس سرد را بر روی نواحی تزریق قرار ندهید.تا سه روز از مصرف داروهای ضدالتهابی خودداری کنید.سه الی چهار ساعت بعد زا تزریق سر خود رابا اب داغ بشورید.در یک هفته ی اول بعد از تزریق اب زیاد مصرف کنید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه بستگی به کلینیک و تعداد جلسات مربوطه دارد.درکلینک اراد در هرروز تخفیفات ویژه ای برای مراجعین به اشتراک گذاشته میشود.

نتیجه

خارش سر و ریزش مو با یکدیگر ارتباط دارند.ابتدا باید به دنبال راهی برای بهبود خارش سر و ریزش مو باید اول خارش سر را درمان کنید و بعد به دنبال درمان ریزش موباشید.یکی از راه های درمانی برای ریزش موها استفاده از پی ار پی است.پی ار پی یا استفاده از پلاسمای غنی شده ی خون تاثیر زیادی را در کاهش ریزش مو دارد.باعث میشود که فولیکول ها فعال شده و موهای ریخته شده دوباره جایگزین شوند.
انتخاب پزشک و کلینیک امری مهم است.کلینیک بین المللی اراد که تحت نظر دکتر محمد علیزاده است،زیباجویان زیادی را در سراسر ایران دارد.و همگی از عملکرد انها رضایت کامل را داشته اند. البته مشاوره  در این کلینیک به صورت رایگان است.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/e0xj

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/ya7b

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.