زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین دکتر در اصفهان برای بزرگ کردن آلت تناسلی

بهترین دکتر در اصفهان برای بزرگ کردن آلت تناسلی
محتوا پنهان
1 بهترین دکتر در اصفهان برای بزرگ کردن آلت تناسلی
1.1 انواع روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین دکتر در اصفهان برای بزرگ کردن آلت تناسلی

امروزه روش های مختلفی برای بزرگ کردن آلت تناسلی ارائه شده است که به صورت جراحی یا غیر جراحی ارائه می شود که البته برخی از روش ها بر پایه تبلیغات گسترده و فریب دهنده در سایت ها و ماهواره ها می باشد که ادعا می کنند با دستگاه یا دارو ها می توانند سایز آلت را افزایش دهند.  در صورتی که این روش‌ ها کاملاً غیر  علمی  است  و حتی ممکن است  آسیب زیادی به دستگاه تناسلی و  سلامتی اجزاء دیگر بدن وارد کنند.

اگر شما با مشکل کوچکی آلت مواجه هستید به هیچ وجه فریب این راه ها را نخورید و حتماً در این زمینه با پزشکان مربوطه  مشورت داشته باشید.  متخصصین با تجربه و حرفه ای پس از معاینه و بررسی شرایط شما راه کار های درمانی موثری را ارائه می دهند . برخی افراد به دلیل وسواس فکری و یا کاهش اعتماد به نفس احساس می کنند که آلت تناسلی آن ها  کوچک است .

در صورتی که طبق تحقیقات انجام شده ۹۵ درصد از آقایان از آلتی متناسب برخوردار می باشند و تنها چند درصد از آن ها  با مشکل کوچکی آلت مواجه هستند بنابراین متخصصین با تجربه و حرفه ای در این شرایط شما را کمک خواهند کرد و با توضیحات کاملی در این زمینه مشکلات شما را رفع خواهند کرد.

ما  در طی مطلب پیش رو قصد داریم شما را با انواع روش های ارائه شده معرفی کنیم و یکی از راه های موثر را برای انجام این عمل معرفی کنیم  اگر می خواهید در این زمینه اطلاعاتی حاصل کنید در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

انواع روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

برای بزرگ کردن آلت تناسلی امروزه روش های مختلف ابداع شده است که می توان آن ها را به دو  دسته تهاجمی و غیر تهاجمی گروه بندی کرد که شامل موارد زیر می باشد.

  • افزایش سایز آلت تناسلی با طب سنتی

در برخی مواقع روش های سنتی  تأثیری بر اندازه آلت نخواهد داشت و فقط در جهت تبلیغات انجام می شود محصولات گیاهی که در این زمینه ارائه می شوند  نیاز به مجوز از سازمان غذا و دارو ندارند و بنابراین سود جویان  می توانند به راحتی در مورد آن ها تبلیغات گسترده و دروغی داشته باشند  تا  درآمد زیادی  حاصل کنند . حتی  ارائه دارو های گیاهی بی اثر ،  می‌ تواند جسم و روح افراد را دچار آسیب کند.

  • آویزان کردن وزنه های بزرگ کننده آلت تناسلی

این درمان در برخی از مراکز انجام می‌ شود که البته نباید بدون نظارت پزشک انجام شود.  زیرا ، اسیب های جبران نا پذیری به دنبال دارد.  در این عمل با آویزان کردن وزنه یا چار چوب کوچک باز شونده به دستگاه تناسلی،  که کشش آلت نامیده می شود. متقاضیان می توانند یک تا دو سانت پس از شش ماه متوجه  بزرگی آلت خود به اندازه ۲ تا ۳ سانتی متر شوند .

  • ورزش جلکینگ

ورزش جلکینگ  یکی از ورزش هایی است که باید به طور منظم و مکرر انجام شود. متقاضیان این ورزش را  باید زمانی انجام می دهند که آلت در حالت شل و خوابیده باشد و با  کمک انگشت اشاره از سمت بالا به سمت پایین آلت کشیده می شود تا اندازه آلت در حالت نعوظ افزایش پیدا کند.

در این روش با افزایش جریان خون رسانی در بافت  آلت،  باعث می شود که تغییراتی به مرور زمان در طول و قطر آن ایجاد شود.  عملکرد ورزشی جلکینگ همانند کرم ها و لوسیون های بزرگ کننده می باشد که برخی آقایان با آن ها آشنایی دارند اما از نظر علمی نتایج آن  تا کنون ثابت نشده است که ورزش جلکینگ می تواند در بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیر گذار باشد.

  • آمپول های بزرگ کننده آلت تناسلی

بیشترین رشد  آلت تناسلی در پسران آن در سنین  ۹ تا ۱۴  سالگی و همچنین ۱۵ تا ۱۷ سالگی می باشد و که رشد  آن در سن ۲۰ سالگی به طور کامل متوقف می شود و دارو ها و هورمون ها هیچ  تاثیری بر آن نخواهند داشت.

معمولاً در این  شرایط با تشخیص پزشک نسبت به کوچکی آلت تا قبل از ۲۰ سالگی  متخصصین آمپول های هورمونی  را تحت نظارت بهداشت   تجویز می کنند که زیر نظر متخصصین ارولوژی تزریق می شود.

 اندازه نرمال آلت تناسلی در ایران از استخوان پوبیس تا نوک آلت در حالت نعوظ به طور متوسط ۱۳ سانتی متر می باشد و در صورت کوچک بودن آلت کمتر از این حد دارو های هورمونی مانند تستسترون،  ناندرولون و آمپول HCG تجویز می شود.

  • کرم ها،  لوسیون ها و قرص های افزایش حجم آلت

محصولات ذکر شده دارای مواد معدنی،  گیاهان دارویی،  ویتامین ها و هورمون ها می باشد که برخلاف ادعایی که می کنند تاثیری بر اندازه آلت نخواهد داشت و حتی در برخی شرایط این محصولات سبب آسیب  آلت تناسلی خواهد شد . استفاده از کرم ها و لوسیون ها هیچ تاثیری بر اندازه آلت نخواهد داشت فقط به افراد کمک می کند که خجالت کشیدن آن ها در مورد آلت تناسلی خود کاهش یابد.

  • دستگاه وکیوم

دستگاه وکیوم نوعی پمپ مکنده است که با استفاده از از لوله ای که روی آلت قرار می گیرد هوا را به بیرون می مکد و  حالت کششی در آلت ایجاد می کند.  با این تکنیک خون به داخل آلت تناسلی کشیده می شود و حالت آلت   متورم و  حجیم می شود.

استفاده از این دستگاه های مکنده می‌ تواند در درمان نا توانی جنسی به افراد کمک کند.  اما،  زمان آن بسیار کوتاه است و حتی در برخی مواقع بافت های آلت را دچار آسیب خواهد کرد و باعث اختلال در حالت نعوظ می شود . شواهد اندکی از تاثیر گذاری این دستگاه بر روی اندازه آلت وجود دارد.

  • عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی با جراحی بر اساس نیاز های شخصی و اهداف آن ها انجام می شود که برای بزرگ کردن و افزایش  قطر و طول آن می باشد . در این روش  متخصصین با بریدن رباطی که آلت را به استخوان شرمگاهی وصل می کنند  سایز  آلت را   افزایش می دهند.  این عمل می تواند ۲ تا ۴ سانتی متر سایز آلت را افزایش دهد.

  • اصلاح پرده آلت، در آلت تناسلی پرده دار

آلت تناسلی پرده دار  یکی از بیماری های ژنتیکی است که تقریباً ۴ درصد از آقایان با این مشکل مواجه هستند.  متخصصین در این عمل،   پرده پوستی که از پوبیس بیضه به قسمت تحتانی آن وصل شده است  از بین می برند . زیرا ، این پرده باعث کوتاهی و حتی کج شدن آلت خواهد شد . در این شرایط با برطرف کردن آن طول آلت و نمای ظاهری آن بهبود می یابد.

  • ابدومینوپلاستی

شاید شنیدن کلمه ابدومینوپلاستی برای بزرگ کردن آلت تناسلی عجیب باشد اما به نظر شما چه ارتباطی بین افزایش سایز آلت و کوچک شدن شکم می باشد ؟ در برخی افراد چربی های اضافه شکم بر  روی ناحیه تناسلی می‌ افتند بنابراین باعث کوچکتر دیده شدن آلت خواهد شد.

  در این روش متخصصین با برداشتن چربی های اضافه شکم و حتی تزریق آن ها  به آلت سایز  آلت  را افزایش می دهند.   معمولاً این عمل برای کسانی که اضافه وزن بالایی دارند و پوست اضافه شکم آن ها زیاد است این جراحی انجام خواهد شد.

  • افزایش سایز آلت تناسلی با بافت داربست های زیست تجزیه پذیر

در این روش متخصصین  از لوله های اسفنجی  شکل  استفاده می کنند.  این لوله ها به مدت ۲۴ ساعت در مایع مخصوصی از سلول های بدن خود شخص قرار می گیرند و پس از جای گذاری در اطراف آلت حالتی دائمی و طبیعی به خود می گیرد تا در پوست جذب شوند .

تا کنون بر اساس تحقیقات انجام شده این عمل نتایج امیدوار کننده‌ ای به همراه داشته است.  این تکنیک معمولا برای کسانی که  قادر به تزریق چربی به آلت نیستند انجام می شود . برای انجام این عمل نیاز به تجهیزات مدرن و بسیار پیشرفته می باشد بنابر این فقط در برخی از کلینیک ها این عمل قابل انجام خواهد بود.

  • تزریق ژل

استفاده از فیلر های پوستی راحت ترین راه برای بزرگ کردن آلت تناسلی می باشد.  در این روش متخصصین با استفاده از فیلر  ها می توانند ۲۰ تا ۳۰ درصد سایز آلت را افزایش دهند . فیلر های پوستی ماندگاری دائمی ندارند و به مرور زمان در پوست جذب می شوند و تاثیرات آن از بین خواهد رفت.

در این روش معمولاً از ژل ردکسیس استفاده می شود.  این ماده بر پایه هیالورنیک اسید ساخته شده است و  دارای دانه هایی به نام دکسترا نومر می باشند که در تولید کلاژن نیز تاثیر گذار خواهد بود .  فیلر های پوستی پس از تزریق به مرور زمان حالت طبیعی به آلت می بخشند و می توانند حتی چین و چروک های پوست را برطرف کنند.

تزریق ژل به آلت تناسلی جزء روش های غیر تهاجمی است  که متاسفانه به دلیل مصنوعی بودن  فیلر ها ممکن است افراد پس از تزریق دچار حساسیت و واکنش های آلرژی زا شوند . همچنین ممکن است بافتی نا هموار بر سطح آلت  ایجاد کنند.  در این شرایط امکان تخلیه ژل ها با استفاده از آنزیم های مخصوص وجود دارد .

از عوارض احتمالی تزریق فیلر به  آلت تناسلی می توان به مواردی از قبیل

  • نا هموار شدن و نا متقارن شدن آلت
  • عفونت
  • جمع  شدن ژل زیر پوست
  • حساسیت
  • عفونت
  • واکنش های آلرژی زا

اشاره کرد.  همچنین  به دلیل موقتی بودن ژل های تزریقی معمولاً آقایان تزریق چربی را انتخاب بهترین می دانند.

بزرگ کردن آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی

از نظر متخصصین ، در حال حاضر تزریق چربی   بهترین روش برای بزرگ کردن و افزایش سایز آلت تناسلی مردان می باشد.  با توجه به روش های مختلفی که ارائه شده است تزریق چربی از عوارض و خطرات کم تری برخوردار است.  همچنین نتایج حاصل از آن ، طبیعی می باشد.  در این روش به دلیل استفاده از چربی های بدن خود شخص میزان عوارضی  از قبیل حساسیت و  واکنش های آلرژی زا کمتر است .

در این روش چربی را از اندام  های مختلف بدن مانند شکم،  پهلو  یا ران استخراج می شوند . البته معمولاً متخصصین چربی ها را از شکم استخراج می کنند تا با کوچک شدن شکم ، اندازه آلت نیز بزرگ تر به نظر برسد.  تزریق چربی یکی از  روش های ایمن و پر کاربرد است  که حتی برای بخش های مختلف دیگر بدن مانند باسن،  سینه ، ساق پا ، ران و حتی جوان سازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

مراحل تزریق چربی نیاز به بی هوشی ندارد بلکه تخلیه و تزریق چربی با استفاده از بی حسی انجام خواهد شد . پس از تزریق چربی سلول ها به بافت های دیگر می چسبند و امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد.  بنابراین نتایج حاصل از این عمل طبیعی و ماندگار خواهد بود . پس از تزریق چربی افراد مشکلی در نعوظ یا برقراری رابطه جنسی  نخواهد داشت.

این روش مورد تایید سازمان بهداشت قرار گرفته است و نتایج موفقیت آمیز  به دنبال دارد.  به دلیل ایمن بودن و گرایش افراد به این تکنیک درمانی ادامه این مطلب را به تزریق چربی اختصاص می دهیم . در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق چربی برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود.  در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با چگونگی تزریق ، عوارض و مراقبت های قبل و پس از آن بیشتر آشنا شوید.

مراحل بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی

تزریق چربی در طی سه مرحله انجام می شود البته،  قبل از انجام این عمل بدن متقاضیان مورد معاینه و بررسی قرار می گیرد و آزمایش و معاینات لازم برای اطمینان از سلامتی افراد انجام می شود. پس از اقدامات اولیه مراحل تزریق چربی در طی سه مرحله

۱. تخلیه‌ چربی ها

۲.  آماده سازی

۳.  و تزریق  چربی

انجام می شود.

در ادامه مطلب توضیحاتی جدا گانه  در مورد مراحل آن ارائه خواهیم داد.

۱. تخلیه چربی ها

اولین مرحله ای که برای افزایش بزرگ کردن آلت با تزریق چربی انجام می شود مرحله استخراج  چربی از محل مورد نظر می باشد.  این ناحیه توسط پزشک تعیین می‌ شود که شامل پهلو،  کمر و  شکم می باشد.

متخصصين  ابتدا محل تخلیه چربی را  ضد عفونی و بی  حس می کنند. سپس‌   برش ظریفی به اندازه ۲ تا ۳ میلی متر در این ناحیه ایجاد می‌ شود و چربی ها با کمک  گرما و حرکات کانولای دستگاه لیپوساکشن از ناحیه مورد نظر استخراج می شوند.

۲. آماده سازی

در این مرحله چربی های تخلیه شده پردازش می‌ شوند و ترکیباتی که همراه با چربی ها استخراج شده جدا سازی  خواهد شد. در  این مرحله با از دستگاهی به نام سانتریفیوژ استفاده  می شود که با حرکات چرخشی و گریز از مرکز ترکیبات غیر از چربی جدا می شوند.

اگر این مرحله با دقت انجام نشود با عوارضی مانند عفونت،  از بین رفتن سلول های چربی و پس زدن چربی ها همراه خواهد بود.

۳. تزریق چربی

پس از آماده شدن و پردازش سلول های چربی،  آلت تناسلی با استفاده از ژل  مخصوصی به حالت نعوظ تبدیل می‌ شود و چربی های فیلتر شده  به بدنه و سر  آلت تزریق خواهند شد.  مرحله تزریق باید با دقت و مهارت بالا انجام شود.  هر چه پزشک در این زمینه  سابقه و مهارت بالاتری  داشته باشد نتایج تزریق طبیعی تر و ماندگار تر خواهد بود.

متخصصین در جهت  یکنواخت شدن چربی بر سطح آن، آلت را به حالت نعوظ تبدیل می کنند  و پس از تزریق  اندازه  آلت در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا  می کند.  و در نهایت  مراقبت های لازم پس از تزریق توضیح داده  می شود.  متقاضیان پس  از چند روز استراحت در منزل می توانند به بهبودی کامل دست یابند .

مزایا و کاربرد های تزریق چربی دستگاه  تناسلی :

تزریق چربی یکی از روش های طبیعی و ماندگار برای افزایش بزرگ کردن آلت تناسلی می باشد و مراحل انجام آن نیاز به بی هوشی،  برش و بخیه ندارد.

 زمانی که شما برای تزریق چربی باید در نظر بگیرید در حدود یک تا دو ساعت می باشد و پس از ریکاوری  دو تا سه ساعته در بیمارستان ،  دوره نقاهت را در منزل پشت سر خواهید گذاشت.

 پس از تزریق چربی بهتر است به مدت ۳ تا ۵ روز در منزل استراحت داشته باشید اما می توانید به آرامی  فعالیت های روزانه خود را  انجام دهید.

 این فرایند زیبایی و درمانی می تواند سایز آلت  را تا  ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهد .

 پس از تزریق چربی شما درد ناراحتی و جای زخمی را مشاهده نخواهید کرد .

تزریق چربی به آلت تناسلی روشی کم تهاجم است و پس از تزریق ، افراد  عوارض خاصی را تجربه نمی کنند.

 به دلیل استفاده از چربی های بدن خود شخص عوارضی  مانند عفونت و حساسیت به ندرت اتفاق می افتد.

کاربرد ها

  • هموار شدن سطح آلت
  • بزرگ کردن آلت تناسلی
  • درمان سرد مزاجی
  • درمان کجی آلت
  • درمان خمیدگی آلت در حین برقراری رابطه جنسی
  • درمان زود انزالی
  • از بین بردن مشکلات زنا شویی و استحکام خانواده
  • افزایش اعتماد به نفس آقایان در هنگام برقراری رابطه جنسی

بهترین کاندیدای  بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی چه کسانی هستند ؟

بر اساس  تحقیقات  و پژوهش های انجام  شده در حدود  ۹۵ درصد از آقایان از آلتی با اندازه متناسب برخوردار هستند و فقط ۵ درصد از آن ها با مشکل کوچکی آلت مواجه هستند.

اکثر  آقایانی که برای افزایش سایز آلت تناسلی به کلینیک‌ های درمانی مراجعه می کنند با اهداف مشخصی برای تزریق چربی اقدام می کنند متخصصین قبل از ارائه این خدمات درمانی شرایط جسمانی افراد را مورد بررسی قرار می دهند و  در مورد اهداف آن ها  سوالاتی پرسیده خواهد شد.

 کسانی که می خواهند تزریق چربی را انجام دهند باید نسبت به نتایج تزریق درک واقع بینانه ای  داشته باشند مسئله مورد اهمیت  برای تزریق چربی حضور در جلسات مشاوره می باشد تا پزشک توضیحات کاملی در مورد نحوه انجام تزریق و همچنین تاثیرات آن ارائه دهد تا نگرانی ها و ابهامات متقاضیان بر طرف شود.

طبق تحقیقات و مطالعات انتشار یافته شکل و اندازه آلت در همه مردان متفاوت می باشد و کسانی که با مشکل کوچکی آلت مواجه هستند یعنی آلت آن ها طولی کمتر از ۷  و قطری کمتر از ۴ سانتی متر دارند می توانند برای افزایش سایز آلت تناسلی خود به کلینیک‌ ها مراجعه کنند.  مهم ترین ویژگی افرادی که می توانند تزریق چربی را به آلت تناسلی انجام دهند عبارتند از

  • افرادی که اندازه آلت تناسلی آن ها کمتر از حد معین باشد و این موضوع باعث افت اعتماد به نفس آن ها شده باشد این افراد ممکن است با مشکل زود انزالی مواجه باشند .
  • کسانی که نسبت به نتایج تزریق چربی در ک واقع‌ بینانه ای دارند می توانند تزریق چربی را انجام دهند .

تزریق چربی برای برخی افراد نیز توصیه نمی شود که شامل موارد زیر می باشند.

  • کسانی که قبلا عمل جراحی بر آلت تناسلی انجام داده اند.
  • کسانی که درگیر بیماری های عروق،  خونی،  لنفاوی و خاص هستند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری های مقاربتی فعال مانند تبخال یا زگیل می باشند.
  • کسانی که از بیماری پیرونی رنج می برند.
  • پسران زیر ۲۰ سال زیرا در این سنین افراد به رشد کامل جنسی دست نیافته اند و هورمون های آن ها متعادل نمی باشد .

بنابراین متخصصین  حضور متقاضیان در جلسه مشاوره را الزامی  می دانند تا در این جلسه همه شرایط آن ها مورد  ارزیابی قرار گیرد و توضیحات کاملی در این زمینه ارائه گردد. همچنین کسانی که قبلا،  از عمل جراحی در آلت تناسلی استفاده کرده اند باید پزشک خود را مطلع کنند.

داوطلبان  تزریق چربی پس از انجام این عمل،  می‌ توانند ۲۰ تا ۳۰ درصد شاهد افزایش سایز آلت خود باشند.  پس  باید نسبت به نتایج درک واقع بینانه ای  پیدا کنند و انتظار بیش از حد و معجزه نداشته باشند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه تزریق چربی توضیحات کاملی در این زمینه ارائه خواهند داد همچنین متخصصین با بررسی شرایط افراد تعیین می‌ کنند که شما متقاضی مناسبی برای تزریق چربی هستید یا خیر؟؟ در غیر این صورت روش های  درمانی دیگر ارائه خواهد شد.

عوارض بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی چیست ؟

با آشنایی شما با روش های معرفی شده در جهت افزایش  سایز آلت تناسلی  متوجه شدید که تزریق چربی به عنوان کم خطر ترین و ایمن ترین روش شناخته  می شود.  در این فرایند درمانی بدون نیاز به استفاده از سیلیکون ها و یا فیلر های مصنوعی،  ایجاد برش و بخیه و حتی کشش بافت آلت می توان اندازه  آلت تناسلی  را ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داد.

در این تکنیک  به علت  استفاده از چربی های اندام  های دیگر بدن از شر  عوارضی از قبیل  عفونت و واکنش های حساسیت زا  در امان خواهید ماند و این عوارض به ندرت اتفاق می افتد. تخلیه چربی ها در این روش با دستگاه لیپوساکشن،  روشی نیمه تهاجمی می باشد  در نتیجه ،  پس از تزریق چربی عوارض جانبی  از قبیل

  • التهاب
  • کبودی
  •   تورم و سوزش

 کاملاً طبیعی می باشد که در طی چند روز بر طرف  می شود. پس   شما  می توانید با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و  مراجعه به مراکز معتبر تا ۹۵ درصد عوارض پس از تزریق را کاهش دهید.  در صورت عدم توجه به این موضوع و مراجعه به مراکز نا معتبر  شاهد عوارضی از قبیل :

  • نا متقارن شدن و  نا هموار شدن سطح آلت
  • نکروز (بافت مرده چربی)
  • کبودی و تورم طولانی گسترده  و طولانی مدت
  • خونریزی
  • عفونت
  • احساس درد در هنگام نعوظ
  • احساس درد و سوزش در هنگام دفع ادرار

 خواهید بود.

مهم ترین موضوع  در هنگام انجام  مراحل  تزریق چربی   مهارت و رعایت کردن اصول بهداشتی و دقت پزشک  می باشد. زیرا  در برخی از مراکز تخلیه چربی با استفاده از دستگاه های قدیمی و بی کیفیت ارائه می شود و حتی  ممکن است در هنگام  استخراج چربی ها،  آسیب زیادی به بافت های دیگر بدن وارد شود.

پس قبل از مراجعه به مراکز و کلینیک در مورد معتبر بودن  این مراکز و  مهارت پزشک تحقیق کنید .

در  کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای انجام می شود.  همچنین مراحل تزریق چربی با استفاده از دستگاه های پیشرفته با برند های جهانی ارائه خواهد شد.  بنابراین میزان عوارض پس از تزریق  به حداقل می رسد و نتایجی عالی به همراه خواهد داشت.

هزینه بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی چقدر است ؟

تزریق چربی نسبت به روش‌ های دیگر هزینه  مناسب تری خواهد داشت زیرا در این روش شما هزینه ای برای خرید فیلر پرداخت نخواهید کرد همچنین  شما نیازی  به اتاق عمل ،  بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های ویژه ندارید  پس برای موارد ذکر  شده هزینه  ای پرداخت نمی کنید.

در این تکنیک درمانی  میزان استخراج چربی برای همه افراد  متفاوت می باشد  که به  انتظارات و اهداف افراد بستگی دارد.  پس نمی توان برای این تکنیک درمانی هزینه ثابتی را تعیین کرد.  هزینه ها در این روش بر اساس  عواملی از قبیل

  • میزان استخراج و تزریق چربی
  • دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • دارو های تجویز شده توسط پزشک
  • انجام آزمایشات و معاینات لازم

 تعیین می شود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان خدمات زیبایی و درمانی با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می‌ شود همچنین خدمات در این کلینیک با تخفیفات ویژه ارائه خواهد شد.  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی آراد اصفهان مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی :

همه متقاضیان باید در جلسه مشاوره  قبل از تزریق چربی شرکت کنند  زیرا،  در  جلسه مشاوره  همه شرایط افراد مورد  ارزیابی قرار می گیرد.  متخصصین نیز در جهت  بررسی شرایط بدنی افراد  آزمایش ها و معاینات لازم را انجام می دهند.  همچنین توضیحات لازم را  در مورد مراحل تزریق چربی ارائه می دهند .

متقاضیان  نیز می توانند   انتظارات و اهداف خود را بیان کنند.  در این جلسه متخصصین توضیحات کاملی در مورد نحوه انجام تزریق و مراقبت هایی که باید قبل و بعد از آن انجام شود در اختیار شما قرار می دهند.  شما با انجام مراقبت ها می توانید  عوارض پس از تزریق را کاهش دهید و  تاثیرات درمان را افزایش دهید.

دو هفته قبل از انجام تزریق چربی باید مصرف برخی از غذا ها و دارو ها  مانند  پرو فن، آسپیرین ، ویتامین A و E،  روغن ماهی ، مکمل ها  و دارو های گیاهی را متوقف کنید.  زیرا با مصرف  این دارو ها سبب  اختلال در سیستم گردش خون می شود و  مراحل تزریق چربی را برای پزشک سخت می کند.

 دو هفته قبل از تزریق چربی از مصرف انواع دخانیات مانند  سیگار و قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید. زیرا،  سبب افزایش غلظت خون می شود و  عوارض پس از تزریق را  افزایش می دهد  و روند  بهبودی را کند تر  می کند.

اگر درگیر  بیماری خاصی  هستید و یا  دارو ها ی خاصی مصرف می کنید به  پزشک خود اطلاع  دهید تا در صورت امکان دارو های دیگری جایگزین آن ها شود.

 مو های زائد ناحیه تناسلی را شیو و اصول بهداشتی را به خوبی رعایت کنید .

استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.

اگر درگیر  بیماری های  های مقاربتی مانند تبخال یا زگیل تناسلی هستید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 چند ساعت قبل از تزریق چربی از مصرف مواد غذایی و یا نوشیدن مایعات خودداری کنید .

 مراقبت های پس از بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی :

قبل از ترخیص افراد  از کلینیک پزشک توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت ها ارائه خواهند داد و همچنین در مورد  نحوه ماساژ دادن آلت را  توضیحاتی شرح می دهد.  شما با انجام این  روش می توانید تاثیرات و ماندگاری  تزریق چربی را افزایش دهید.

در هنگام شست و شوی آلت با ملایمت رفتار کنید.

 برای کاهش التهاب و قرمزی ناحیه تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید .

پس از تزریق چربی تا سه روز از شستن ناحیه تخلیه و تزریق چربی بپرهیزید.

تا بهبودی کامل پس از تزریق چربی از انجام فعالیت های ورزشی،  فعالیت های شدید بدنی و جا به جایی اشیا سنگین بپرهیزید.

در صورت طولانی شدن و شدت یافتن عوارض،  پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 مایعات زیاد بنوشید و سعی کنید از مصرف غذا های حساسیت زا ، چرب و شور خودداری کنید.

لباس های راحت و گشاد بپوشید .

 تا یک ماه از برقراری هر گونه  رابطه جنسی  و تحریک آلت خود داری کنید.

اثرات و نتایج :

نتایج پس از  تزریق چربی به آلت تناسلی در همه  متقاضیان متفاوت خواهد بود.  معمولاً پس از انجام این عمل  سایز آلت در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می یابد .

متقاضیان نمی توانند بلافاصله پس از تزریق  نتایج قطعی  تزریق چربی را مشاهده کنند  بلکه  باید برای  دست یافتن به  نتایج نهایی  ۱ تا ۲ ماه صبر کنند.

معمولاً کسانی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی تزریق چربی را انجام داده اند نتایج مثبتی  حاصل کرده اند.   در این روش به دلیل استفاده از چربی های بدن خود فرد  نتایجی طولانی مدت و  طبیعی  حاصل می شود.  با تزریق چربی به آلت تناسلی می توان  مشکلاتی مانند

  • سرد مزاجی
  • زود انزالی
  • نعوظ دردناک
  • خمیدگی آلت

را درمان کرد  و همچنین  اعتماد به نفس آقایان در برقراری رابطه جنسی  افزایش می دهد. و در نهایت  شرایط روحی آن ها مساعد خواهد شد . میزان  ماندگاری تزریق چربی در این  تکنیک درمانی  برای همه متقاضیان متفاوت است.  البته عوامل مختلفی از قبیل

  • محل استخراج چربی ها
  • سوخت و ساز بدن
  • مهارت پزشک

بر مدت  ماندگاری  تاثیر گذار می باشد.  حتی متخصصین برای به دستیابی به  نتایج مطلوب و ماندگار تزریق چربی را در طی چند جلسه ارائه می دهند.

 تزریق چربی به آلت تناسلی می تواند سایز آلت را ۲۰ تا ۳۰د درصد افزایش دهد البته پس از تزریق چربی، ۳۰ درصد از چربی ها در پوست جذب می شوند  و  می توان ۷۰ درصد از نتایج را مشاهده  کنند .

پزشکان با تجربه با در نظر گرفتن این موضوع  و برای دست یافتن به نتایج  مد  نظر مقدار بیشتری چربی در این ناحیه تزریق می کنند تا پس از جذب چربی ها،  نتایج مورد نظر حاصل شود.

دوره نقاهت پس از بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی چقدر است ؟

یکی از  موضوعات مهم  قبل از آغاز مراحل  تزریق چربی این است که افراد  کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی باشند.  متخصصین با انجام آزمایش ها و معاینات لازم و همچنین گفت و گو با بیمار تصمیمی درست و معقول  خواهند گرفت.  پزشکان با تجربه  پس از تزریق چربی مطمئن می شوند که چربی های تزریق شده به آلت  مواد مغذی  و خون مورد نیاز خود را دریافت می کنند تا سلامتی آن ها در زیر پوست تضمین  شود.

نتایج حاصل از این تزریق چربی  به مهارت و تخصص پزشک شما  همچنین انجام مراقبت های قبل و بعد از آن بستگی دارد.  پس از تزریق کردن  چربی شما به مدت  یک تا دو ساعت در بیمارستان در حالت ریکاوری  می مانید تا پزشک شرایط شما را بررسی کند . در صورت مساعد بودن شرایط  از کلینیک مرخص می‌ شوید تا دوره نقاهت را در منزل سپری کنید.

در این دوره انجام مراقبت ها بسیار مهم است  و  در سرعت بهبودی و نتایج  تاثیر زیادی خواهد داشت.  پس از تزریق چربی افراد بلافاصله  نمی توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند بلکه باید به مدت ۳ تا ۵ روز دوره بهبودی را پشت سر بگذارند.  پس از این دوره می توانند به محل کار خود باز گردند.  روند بهبودی برای همه متقاضیان متفاوت است که به  اعمال مراقبت ها ، مهارت پزشک و شرایط بدنی آن ها  بستگی دارد .

در دوره  بهبودی توصیه می شود که انجام فعالیت های سنگین را کنار بگذارید.  مایعات زیاد بنوشید و  از مصرف غذا های  حساسیت زا ، چرب و شور خودداری کنید.  متخصصین با تجربه  در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد چگونگی ماساژ دادن آلت و پخش کردن چربی در زیر پوست ارائه می دهند  تا  بتوانید روند  بهبودی را افزایش دهید و از جمع شدن توده چربی در زیر پوست جلوگیری شود.

استعمال  دخانیات و مصرف مشروبات الکلی پس از تزریق چربی سبب اختلال در سیستم گردش خون می شود  پس  باید مصرف آن ها را کنار بگذارید. .  همچنین باید  از مصرف  انواع نوشیدنی های گاز دار و خوراکی هایی  که باعث نفخ می شود خود داری کنید . متخصصین  دارو هایی  در جهت پیشگیری از عفونت و افزایش سرعت بهبودی  تجویز می کنند کا باید به موقع مورد استفاده قرار  گیرد.

در صورت مراجعه به پزشک ماهر و با تجربه،  پس از تزریق چربی شما مشکلی در عملکرد آلت تناسلی در هنگام نعوظ و یا دفع ادرار  نخواهید داشت.

احتمالاً در دفعات اول که آلت در حالت نعوظ قرار می گیرد  کمی  احساس درد خواهید داشت که نگران کننده نیست  و بسیار زود بر طرف  می شود. با انجام  ماساژ های مناسب،  نوشیدن مایعات کافی و اعمال مراقبت ها می توانید از جمع شدن توده های چربی و نا هموار شدن سطح آلت پیشگیری  کنید.

تعداد جلسات بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی چقدر است ؟

قبل از آغاز  مراحل تزریق چربی متقاضیان  باید در جلسه مشاوره شرکت کنند.  در این جلسه پزشک به برسی  اهداف و نظرات آن ها می پردازد  همچنین شرایط جسمانی افراد  ارزیابی می شود .

سپس تزریق چربی در یک جلسه انجام می شود.  تزریق کردن  چربی به ۱  تا ۲ ساعت زمان نیاز دارد سپس، پس از تزریق به مدت ۲ تا ۳ ساعت در حالت ریکاوری می مانید تا پس از معاینه پزشک از بیمارستان یا کلینیک مرخص شوید و دوره نقاهت کوتاه مدتی  را در منزل سپری کنید.

برخی افراد به دلیل متابولیسم بالای بدن،  نیاز به جلسات بیشتر تزریق  دارند  متخصصین برای پایداری و تثبیت  نتایج دو تا سه جلسه تزریق چربی را در نظر می گیرند.

تزریق چربی در این جلسات با فواصل  ۳ تا ۶ ماهه انجام می شود .  مدت زمان جلسات و همچنین هزینه آن نسبت به جلسه اول کمتر است چون،   در جلسه اول استخراج  چربی انجام می‌ شود و  نگه داری چربی ها تا ۶ ماه امکان پذیر می باشد.

«سوالات رایج مراجعه‌کنند گان در مورد سایز آلت تناسلی»

فرایند بزرگ شدن آلت تناسلی چگونه است ؟

بیشترین زمان  رشد آلت تناسلی در پسران در سنین بلوغ رخ می دهد اما در دهه سوم یعنی بیست سالگی رشد آن متوقف می شود.  رشد آلت از سن ۹ تا ۱۴ سالگی شروع می شود و ادامه رشد آن به زمان آغاز رشد بستگی دارد.  به طور معمولی زمانی که پسران به سن ۱۸ تا ۱۹ سالگی می رسند رشد  آلت آن ها کمتر  می شود اما این رشد در همه افراد متفاوت خواهد بود.

به طور معمول سرعت متوسط رشد در سنین ۱۱ تا ۱۵ سالگی ۱۲ میلی متر می باشد و  در سن ۱۹ سالگی رشدی آهسته و کند تر  خواهد داشت اما تولید منی،  حالت نعوظ و انزال نیز در این سنین شروع می شود .

اندازه متوسط آلت تناسلی چقدر است ؟

اندازه آلت تناسلی بر اساس هورمون های جنسی بدن هر فرد تعیین می شود و اختلاف در اندازه آن ها به هورمون های بدن آن ها بستگی دارد.  اما به طور متوسط می توان این اندازه را در حالت شل ۷ تا ۹ سانتی متر و در حالت نعوظ ۱۳ تا ۱۴ سانتی متر اعلام کرد.

آیا اندازه آلت من کوچک است ؟

یکی از سوالات رایج مراجعه کنند گان به کلینیک های درمانی این است که آیا اندازه آلت آن ها کوچک است ؟؟  زیرا اکثر آن ها از اندازه آلت خود رضایت ندارند و فکر می کنند با کوچکی آلت مواجه هستند.  طبق  تحقیقات انجام شده اکثر کسانی که تصور می‌ کنند از آلتی کوچک بر خوردارند نیازی به هیچگونه درمانی  نخواهند داشت و اندازه  آلت نرمال است و هنگامی که  با متخصصین ارولوژی گفت‌ و گو می‌ کند ابهامات زیادی در ذهن خود دارند .

بنابراین اين افراد با انتخاب پزشک با تجربه می توانند مشکل خود را به راحتی  بر طرف کنند.  احساس کوچکی آلت باعث کاهش اعتماد به نفس افراد در روابط جنسی می شود در این شرایط حتماً باید با یک روانپزشک گفت و گو شود قبل از آن که به فکر بزرگ کردن آلت تناسلی خود باشید بهتر است که برخی نکات را انجام دهید تا علت اصلی احساس شما مشخص شود.

  • سعی کنید همیشه مو های زائد ناحیه شرمگاهی خود را شیو کنید.  زیرا،  مو های این ناحیه باعث می شود که آلت تناسلی شما کوچک به نظر برسد.
  • وزن خود را کاهش دهید زیرا با افزایش چربی ها در پایین شکم ناحیه تناسلی کوچک تر دیده می شود.
  • سعی کنید اندام خود را با انجام ورزش متناسب کنید تا جذابیت و اعتماد به نفس شما افزایش یا بد.  این موضوع در روابط جنسی شما تاثیرات مطلوبی خواهد داشت.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%b7%d8%b1-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d8%af%d8%b1/

https://clinicarad.com/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%b7%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%da%98%d9%84-%d9%88-%da%86/

https://clinicarad.com/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%b7%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86/

نتیجه گیری:

اگر شما جزء  افرادی هستید که احساس می کنید از کوچکی آلت برخوردارید باید با  پزشکان ماهر و با تجربه مشورت کنید زیرا، ممکن است  با مشورت  با افراد که تجربه در این زمینه  راه کار های خطرناکی را به شما معرفی کنند و آسیب زیادی به بدن و روحیات شما وارد کند . برای بزرگ کردن آلت تناسلی باید روش های مناسبی را به کار بگیرید.

داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن می تواند در این زمینه به شما کمک کند.  استفاده از روش های تبلیغاتی از قبیل استفاده از قرص ها ، دارو های گیاهی،  لوسیون ها  و ژل ها تاثیری بر بزرگ شدن آلت تناسلی نخواهد داشت بنابراین استفاده از این روش ها به غیر از این که زمان شما را می گیرد و هزینه زیادی را پرداخت می کنید نتیجه ای نخواهد داشت.

مساله اینجاست که این روش های تبلیغاتی فریبنده و پر سر و صداست اما مورد تایید نمی باشد و تا کنون هیچ شواهدی علمی مبنی بر مفید بودن آن ها حاصل نشده است.   بنابراین به هیچ وجه به طور خود سرانه این روش‌ها را انتخاب نکنید.

طبق تحقیقات به عمل آمده اکثر مردانی که فکر می کنند اندازه آلت آن ها کوچک است و نگران عدم رضایت  شریک جنسی خود هستند کاملا در اشتباه اند در صورتی که ۸۵ درصد از خانم ها از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی خود رضایت دارند و فقط ۱۵ درصد از آن ها به آلت بزرگ تر تمایل دارند . بنابراین برای از بین بردن این مشکل و همچنین افزایش سایز آلت تناسلی باید روش های موثری را به کار گرفت.

 در این شرایط با مراجعه به مراکز تخصصی می توانید از روش های مناسبی استفاده کنید.  در طی این مطلب شما را با تزریق چربی به آلت تناسلی آشنا کردیم.  در این روش به دلیل استفاده از چربی های بدن خود شخص و طبیعی بودن نتایج میزان عوارض به حداقل می رسد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/lxtj

لینک آپارات:https://aparat.com/v/W120A

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/GDF41EbD

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.