زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

برداشتن پف چشم

برداشتن پف چشم

برداشتن پف چشم : چشم ها نقش مهمی در زیبایی ظاهر افراد و انتقال احساسات درونی دارا می باشند. با افزایش سن، پوست اطراف چشم ها نیز مانند سایر نقاط پوست، دچار افتادگی و تیرگی می شود. افتادگی پلک بالایی چشم، باعث می شود باعث شود فرد غمگین یا خسته به نظر برسد. از طرف دیگر با بالا رفتن سن، تجمع چربی ها در زیر پوست موجب ایجاد پف در پلک بالا یا پایین می شود. برای از بین بردن پف دور چشم و نیز رفع افتادگی پلک، عمل بلفاروپلاستی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله این روش را بررسی می کنیم.

محتوا پنهان

بلفاروپلاستی به چه معناست ؟

عمل جراحی بلفاروپلاستی به معنای جراحی زیبایی پلک می باشد که می تواند برای پلک بالایی یا پایینی چشم یا هر دو پلک انجام شود. بسته به اینکه کدام پلک نیاز به اصلاح داشته باشد، مراحل لازم برای اصلاح پف چشم در آن ناحیه از چشم، انجام می شود. این عمل باید حتما توسط پزشک مجربی انجام شود تا نتایج رضایت بخشی داشته باشد. زیرا ناحیه حساسی از صورت تحت این عمل صورت می گیرد.

مراحل برداشتن پف چشم با عمل بلفاروپلاستی

در بلفاروپلاستی، برای اصلاح پلک بالایی، برش بسیار ظریفی در شکاف پلک بالایی ایجاد می شود و از این طریق، چربی و پوست اضافه برداشته می شود. در این روش، میزان پوست یا چربی برداشته شده به این بستگی دارد که میزان افتادگی پلک چه مقدار است. اما اگر نیاز به اصلاح پلک پایینی چشم باشد و میزان چین ها و پف موجود زیاد نباشد، برش داخل پلک زده می شود. به این صورت، جای برش به جا نمی ماند. در حالی که اگر میزان پف یا چین های زیر چشم زیاد باشد، برش مورد نیاز، زیر خط مژه ها ایجاد شده و پوست و چربی اضافه برداشته می شود.
در انتهای این عمل، بخیه های بسیار ظریفی زده می شود تا برش های ایجاد شده روی پلک ها بسته شود. همان گونه که اشاره شد برش های ایجاد شده در عمل بلفاروپلاستی، به گونه ای ایجاد می شود که پس از بهبود، کمترین اثر از آن به جا بماند یا دیده نشود. بنابراین عمل بلفاروپلاستی می تواند در نهایت ظرافت و دقت موجب رفع پف دور چشم، رفع افتادگی پلک و بازتر به نظر رسیدن چشم ها شود.

مزایای عمل بلفاروپلاستی

برخی از مهم ترین مزایای بلفاروپلاستی عبارتند از :

  • برداشتن پف چشم
  • رفع افتادگی پلک بالایی چشم
  • بهبود میدان دید که در برخی از افراد در اثر افتادگی پلک کاهش یافته است
  • بازتر شدن چشم ها که در اثر افتادگی کوچکتر شده اند
  • بازگرداندن حالت پلک بالایی و بهتر دیده شدن آن

در نهایت بلفاروپلاستی باعث زیباتر و جوان تر دیده شدن شما می شود. اما این عمل  برای از بین بردن خطوط پا کلاغی در اطراف چشم ها و چروک های بین ابروها کاربردی ندارد و تنها به اصلاح حالت پلک ها می پردازد. اگر دچار چین و چروک پیشانی یا خط اخم هستید باید اعمال دیگری برای شما انجام شود.

کاندیدای بلفاروپلاستی چه کسانی هستند ؟

افراد زیر با داشتن سلامت عمومی و عدم ابتلا به بیماری های خاص می توانند داوطلب بلفاروپلاستی برای برداشتن پف چشم باشند :

  1. افرادی که در اثر افزایش سن، پلک بالایی آنها دچار افتادگی شده است و روی چشم را پوشانده است.
  2. افرادی که به دلیل تجمع بافت چربی در اطراف چشم، دچار پف چشم شده اند.

عوارض بلفاروپلاستی

عمل جراحی بلفاروپلاستی پلک برای اصلاح پلک ها و رفع پف چشم انجام می شود. اما اگر به درستی انجام نشود یا مراقبت های پس از آن به درستی انجام نشود، می تواند عوارضی به دنبال داشته باشد که برخی از آنها عبارتند از :

  1. ایجاد مقداری درد، کبودی یا تورم در روزهای اول که موقتی بوده و بعد از حدود یک هفته برطرف میشود.
  2. احساس کشیدگی اطراف چشم ها و احساس مشکل در بستن چشمها که این عارضه نیز موقتی بوده و معمولا پس از مدتی برطرف می شود.
  3. در برخی از افراد ممکن است مشکل در بینایی احساس شود. البته این عارضه نیز باید پس از مدتی برطرف شود. پس چنانچه ادامه دار شود باید به پزشک اطلاع داد. همچنین چنانچه احساس درد، تورم، کشیدگی پلک نیز پس از چند هفته وجود داشته باشد، باید به پزشک اطلاع داده شود.

هزینه بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی در کلینیک های مختلف هزینه های متفاوتی دارد. البته هزینه ، به میزان اصلاحات مورد نیاز برای هر فرد نیز بستگی دارد.  اگر می خواهید از هزینه‌ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

مراقبت های پیش از انجام بلفاروپلاستی

  • در جلسات مشاوره پیش از بلفاروپلاستی، اگر بیماری خاصی دارید یا دارویی مصرف می کنید حتما به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر پزشک آزمایشی را برای شما تعیین نمود، انجام دهید.
  • مصرف سیگار، الکل و همچنین داروهای ضد انعقاد خون باید از چند هفته قبل از عمل قطع شود.
  • لازم است در روز عمل یکی از نزدیکان خود را به همراه داشته باشید تا پس از انجام بلفاروپلاستی حداقل تا پایان روز همراه شما بماند.

مراقبت های پس از انجام بلفاروپلاستی

  • مصرف سیگار، الکل و همچنین داروهای ضد انعقاد خون باید تا چند هفته بعد از عمل قطع شود.
  • از دست زدن و تحریک ناحیه مورد نظر بپرهیزید.
  • چنانچه دارو یا پمادی برایتان تجویز شده حتما استفاده کنید.
  • تا مدتی از آرایش کردن بپرهیزید.
  • بعد از التیام ناحیه احتمالا باید مراقبت های خاصی مانند پرهیز از نور خورشید را تا مدتی رعایت کنید.
  • تا مدتی که مشخص شده حمام نکنید.
  • بهتر است مدتی از تماشای تلویزیون خودداری کنید.
  • هنگام خواب، سر شما باید بالا باشد و در حالت عادی نیز سر را بالا نگه دارید و از خم کردن سر بپرهیزید.
  • مصرف آب کافی و رژیم غذایی سالم نیز به بهبودی سریع ترکمک خواهد کرد.

نتایج بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی موجب رفع پف زیر چشم، رفع افتادگی پلک بالایی و اصلاح حالت چشم شده، جوانی و شادابی را به شما باز می گرداند.

دوره نقاهت

به طور میانگین باید یک دوره یک هفته ای را برای التیام محل عمل و بهبود جای برش در نظر بگیرید و در این مدت استراحت کافی و رژیم غدایی و مراقبت های لازم را رعایت کنید.

تعداد جلسات مورد نیاز

بلفاروپلاستی طی یک جلسه به مدت حدود 2 ساعت انجام می شود و اگر مراقبت های پس از آن به درستی انجام شود چندین سال ماندگاری دارد. تنها در برخی از افراد اگر عوارضی بروز کند، ممکن است جراحی اصلاحی  و یا جراحی های مکمل برای جوانسازی سایر نواحی صورت لازم باشد.  

نتیجه گیری

بلفاروپلاستی میتواند برای برداشتن پوست و چربی اضافه در ناحیه پلک فوقانی یا پلک تحتانی چشم انجام شود. چنانچه این عمل توسط یک پزشک مجرب و با مهارت کافی انجام شود، جای زخمی به جا نمی ماند و جوانی و شادابی را به چشمان شما بازمی گرداند.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انواع روشهای پاک کردن ابرو باریموور توسط پزشک ماهر و با تجربه جناب آقای دکتر علیزاده صورت می‌گیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
لینک کوتاه :
https://clinicarad.com/dum1

تزریق چربی به صورت

در کنار عمل بلفاروپلاستی که برای برداشتن پف زیر چشم مناسب است عمل تزریق چربی به پوست نیز می تواند برای زیباسازی صورت موثر باشد. امروزه افراد زیادی وجود دارند که در سنین پایین دچار پیری و افتادگی و ایجاد چین و چروک روی پوست می شوند. در افراد دیگر نیز بالا رفتن سن موجب افتادگی پوست و بروز چین و چروک می شود.
با توجه به اینکه همه ما خواهان زیبایی پوست خود مخصوصا پوست صورت هستیم، در علم پزشکی از روش های مختلفی جهت جوانسازی پوست استفاده می شود. یکی از روشهای جوانسازی پوست که عوارض کمی داشته و نتایج خوبی را نیز به دنبال دارد، تزریق چربی به پوست است. در این مقاله چگونگی تزریق چربی جهت جوانسازی پوست صورت و مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم.

تزریق چربی به صورت

اساس روش تزریق چربی به صورت جهت جوان سازی، این است که به جای مواد خارجی مثل ژل، مقداری چربی از بدن خود فرد متقاضی، از نواحی ای مانند شکم ، پهلو ها و باسن که دارای چربی اضافه باشد، برداشته می شود و به عنوان فیلر در زیر پوست نواحی دیگر تزریق می شود. چربی تزریق شده، با بافت بدن سازگار بوده و بزودی می تواند اثرات خوبی را از خود نشان دهد. درواقع  تزریق چربی به صورت، می‌تواند برای موارد ‏زیر استفاده شود :

  1. از بین بردن چین و چروک های صورت
  2. رفع خطوط لبخند و اخم
  3. رفع جای جوش و اسکار
  4. پُر تر شدن گونه ها
  5. حجم دهی و زیبا سازی لب ها
  6. صاف و هموار شدن پوست

البته بخشی از چربی همیشه طی چند هفته اول جذب می شود. اما آنچه باقی می ماند باعث حجم دهی به بافت زیر پوست و جوانسازی پوست می شود.

 مراحل تزریق چربی به صورت

برای تزریق چربی به صورت مراحل زیر انجام می شود:

  • ابتدا برداشتن چربی توسط سوزن یا دستگاه مخصوص لیپوساکشن از پهلو یا شکم یا باسن انجام می شود.
  • سپس چربی پس از پاکسازی، توسط سوزن های مخصوص در ناحیه هدف تزریق می گردد.
  • در اغلب موارد برای تزریق چربی، از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. اما برداشتن چربی اغلب نیازمند بیهوشی می باشد.
  • پس از تزریق، ناحیه ای که چربی از آن برداشته شده پانسمان شده و ناحیه ای که تزریق در آن انجام شده است ابتدا دچار تورم یا کبودی خواهد شد. چنین عوارضی طبیعی بوده و طی چند روز پس از تزریق، برطرف می شود.

 مزایای روش تزریق چربی به صورت چیست ؟

در روش تزریق چربی همان گونه که ذکر شد، از چربی موجود در بدن خود شخص جهت جوانسازی پوست، استفاده می شود. به همین دلیل این روش مزایایی را نسبت به سایر روش‌ها از جمله تزریق ژل دارا می باشد که عبارتند از  :
1- چربی تزریق شده طی چند هفته توسط سلول ها و بافت بدن احاطه شده و با آن سازگار می شود. یعنی به عنوان یک ماده خارجی در نظر گرفته نمی شود. در نتیجه احتمال بروز واکنش های آلرژیک در این روش بسیار کم است.
2- به دلیل ماهیت چربی تزریقی، ناحیه ای از صورت که تزریق در آن انجام شده است، پس از تزریق کاملا طبیعی به نظر رسیده و صاف و هموار خواهد شد و مشخص نمی شود که ماده ای زیر پوست تزریق شده است.
3- روش تزریق چربی را می توان برای حجم دهی و زیباسازی و جوان سازی سایر نواحی مانند سینه، دست و باسن نیز مورد استفاده قرار داد که در این صورت تنها میزان چربی مورد نیاز متفاوت خواهد بود.

بهترین کاندید برای تزریق چربی به صورت

اگر به دلیل بالا رفتن سن، دچار افتادگی پوست و چین و چروک های پوستی هستید و مبتلا به بیماری خاصی نیستید، روش تزریق چربی می تواند برای شما مناسب باشد. البته باید از ذخیره چربی مناسبی در مناطقی مانند باسن یا پهلوها برخوردار باشید.
البته خانم های باردار و شیرده، بیماران قلبی و دیابتی از جمله افرادی هستند که باید حتما وضعیت خود را به پزشک اطلاع دهند. زیرا این گروه ها اغلب برای اعمال زیبایی ممنوعیت دارند.

معایب روش تزریق چربی

روش تزریق چربی به صورت مانند هر روش جوانسازی دیگر، می‌تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد که به برخی از آنها اشاره می کنیم :

  • بروز درد، تورم و کمبودی که معمولا موقتی می باشد.
  • در موارد نادر، عفونت و واکنش های پوستی ممکن است ظاهر شود.
  • احتمال ایجاد لخته خون در زیر پوست و واکنش های آلرژیک نیز جزء عوارض نادر است.
  • عدم بهبودی کامل و یا تغییر رنگ دائمی پوست نیز در موارد بسیار نادر ممکن است بروز کند.

در اینجا تاکید می کنیم که اگر تزریق چربی توسط یک پزشک با تجربه، انجام گیرد، احتمال بروز چنین عوارضی بسیار کم است.

هزینه تزریق چربی به صورت

روش تزریق چربی از لحاظ هزینه نسبت به روش تزریق ژل، مقداری گران تر است. زیرا یک مرحله اضافه تر، یعنی لیپوساکشن در این روش وجود دارد. شما می‌توانید در رابطه با هزینه در جلسات مشاوره پیش از تزریق با  پزشک خود مشورت کنید.
اگر می خواهید از هزینه‌ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به صورت

قبل از تزریق چربی به پوست لازم است :

  • از مصرف داروهای ضد انعقاد خون، الکل و دخانیات از چند هفته قبل از جلسه تزریق چربی خودداری کنید.
  • رژیم غدایی سالمی داشته باشید.
  • اگر دارویی برایتان تجویز شده جتما مصرف کنید و سایر توصیه های پزشک را نیز به دقت انجام دهید.

مراقبت های پس از تزریق چربی

  • طی روز های اول ممکن است نیاز باشد که با تجویز پزشک از مسکن استفاده کنید.
  • در هفته های اول سعی کنید روی صورت نخوابید.
  • شستشوی پوست را تنها پس از زمانی که پزشک تعیین کرده است با ملایمت انجام دهید و مدت زمان حمام کردن را تا حد امکان کاهش دهید.
  • در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • برای تعویض پانسمان یا تمیز کردن ناحیه ای که چربی از آن برداشت شده است طبق توصیه پزشک عمل کنید.
  • تا چند ماه پس از تزریق، از انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین خودداری کنید. تنها پیاده روی سبک به مدت حدود ۲۰ دقیقه و چند بار در هفته می تواند مفید باشد.

نتایج حاصل از تزریق چربی به صورت

اگر تزریق چربی به روش صحیح و با مراقبتهای لازم انجام گیرد، با گذشت چند هفته نتایج نهایی به تدریج ظاهر می‌شود. نتایج تزریق چربی بین ۲ تا ۵ سال ماندگاری دارد.

دوران نقاهت

برای بهبودی از روش تزریق چربی، بهتر است بین یک هفته تا 10 روز زمان برای بهبودی زخم ها در نظر گرفته شود. در این مدت کمی به خود استراحت دهید و مراقبت های گفته شده را انجام دهید.

تعداد جلسات لازم برای تزریق چربی به صورت

معمولا پس از چند هفته نتایج تزریق چربی به خوب مشاهده میشود. در این صورت اگر میزان چربی جذب شده زیاد باشد و نتیجه مورد نظر به دست نیامده باشد می توان تزریق های مجدی را انجام داد.

نتیجه گیری

در روش تزریق چربی به صورت، از چربی اضافه موجود در نواحی دیگر بدن استفاده می شود. اگر این ورش به درستی انجام شود می‌تواند به جوانسازی و رفع آثار پیری پوست و همچنین حجم دهی در نواحی مختلف مانند صورت، دستها، سینه و … کمک کند. در این روش به جای فیلرهای خارجی، از چربی بدن خود شخص استفاده می شود تا نهایت سازگاری حاصل شده و بافت زیر پوست نرم و طبیعی باشد.
لیفت و فرم دهی بینی با نخ
بینی جزء مهمی از صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی دارد. به همین دلیل افراد زیادی اقدام به انجام اعمال زیبایی بینی می کنند. اما امروزه به دلیل عوارض اعمال جراحی بینی، روش هایی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای عوارض کمتری بوده، نیاز به بیهوشی نداشته باشد و تا حد ممکن به فرم دهی بینی کمک کند. یکی از روش های آسان و نسبتا کم عارضه برای فرم دهی بینی، لیفت بینی با نخ است.  در ادامه این روش را بررسی می کنیم.

لیفت بینی با نخ

برداشتن پف چشم با هدف زیبایی ناحیه اطراف چشم صورت میگیرد. اما علاوه براین، روش های دیگری برای زیبایی صورت وجو دارد. به طورمثال امروزه روش لیفت با نخ برای اهداف مختلفی مثل لیفت ابرو، لیفت گونه و بینی استفاده می شود.
در این روش، نخ های جذبی نازک و مخصوصی جهت فرم دهی، در زیر پوست قرار می گیرند و توسط پزشک و با توجه به خواسته فرد متقاضی، فرم دهی توسط آن انجام می شود. این نخ ها علاوه بر این که باعث لیفت و حالت دهی به عضوی مانند بینی میشود، پوست را تحریک می کند که عمل کلاژن سازی را سریع تر انجام دهد. یعنی نوعی ترمیم و بازسازی نیز در پوست اتفاق می افتد و پوست نیز شاداب و جوان می شود.
این روش برای افرادی که از جراحی هراس دارند یا ممنوعیتی برای آن دارند و خواهان فرم دهی و بالا بردن سر بینی هستند می تواند مفید باشد.
البته نخ های مورد استفاده، جذبی هستند و بعد از مدتی که جذب شوند، تاثیر آنها نیز به تدریج از بین می رود. اما با تکرار این روش، می توان تاثیر آن را ماندگارتر کرد.

مراحل لیفت بینی با نخ

در جلسه لیفت بینی با نخ، ابتدا محل مورد نظر تمیز و ضد عفونی می شود. سپس از بیحسی موضعی استفاده می شود. نخ های مخصوص توسط سوزن وارد پوست شده و در جای مورد نظر قرار می گیرند. پزشک تغییرات را انجام داده و کار به پایان می رسد. بعد از این روش نیازی به بستری شدن نمی باشد و فرد می تواند با رعایت برخی ملاحظات روند زندگی عادی را ادامه دهد.

مزایای لیفت بینی با نخ

روش لیفت و فرم دهی بینی با نخ دارای مزایای زیادی می باشد از جمله اینکه :

  • نیازی به بیهوشی ندارد و با بی حسی انجام می شود.
  • دوره نقاهت طولانی مدت ندارد.
  • اثر آن موقت بوده و پس از جذب نخ ها بینی به حالت قبل بر می گردد.
  • عوارض شدیدی ندارد.

کاندید لیفت بینی با نخ چه کسانی هستند ؟

افرادی که خواهان تغییراتی مانند بالابردن نوک بینی، کوچک کردن پره ها، رفع قوز بینی و تغییراتی از این دست هستند و تمایلی به عمل جراحی ندارند، اگر دارای بیماری خاصی نباشند می توانند داوطلب لیفت بینی با نخ باشند.

عوارض فرم دهی بینی با نخ

روش لیفت با نخ معمولا عوارض چندانی به جز مقداری درد و التهاب کوتاه مدت، ایجاد نمی کند. عوارضی مثل عفونت، عدم کسب نتیجه لازم، درد، ورم و …. زمانی رخ می دهد که پزشک تجربه کافی نداشته باشد یا مراقبت های بعد از لیفت به خوب صورت نگیرد.

هزینه

هزینه لیفت بینی با نخ، به مقدار نخ مورد استفاده و دستمزد پزشک بستگی دارد.
اگر می خواهید از هزینه‌ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

مراقبت های قبل از لیفت بینی

  • مانند هر عمل زیبایی دیگر در جلسات مشاوره برای لیفت بینی پزشک خود را از بیماری ها و همچنین داروهایی که مصرف می کنید مطلع سازید.
  • مصرف داروهایی مانند آسپیرین و سایر داروهای رقیق کننده خون را باید چند هفته قبل از لیفت بینی قطع نمایید.
  • صورت خانمها برای انجام لیفت بینی باید بدون آرایش باشد.
  • چنانچه پزشک توصیه خاصی به شما کرده است، طبق دستور پزشک آن را رعایت کنید.

مراقبت های بعد از لیفت بینی

  • برای درد احتمالی از مسکن هایی که پزشک مشخص کرده استفاده نمائید.
  • از ضربه زدن و بردن اشیا به داخل بینی خودداری کنید.
  • هنگام خواب، ترجیحا استفاده از دو بالش توصیه می شود. همچنین صورت شما نباید روی بالش قرا گیرد.
  • تا حدود دو ماه از انجام ورزش و فعالیت های سنگین خودداری نمایید.
  • بهتر است طی یک تا دو روز اول به خود کمی استراحت دهید تا عوارض اولیه مانند تورم و درد برطرف شود.
  • زمان مناسب برای آرایش کردن را نیز از پزشک خود جویا شوید.

نتایج لیفت بینی با نخ

اگر پزشک مجربی لیفت بینی با نخ را برای شما انجام دهد، شما شاهد تغییر حالت بینی، قوس و فرم مناسب بینی و حالت طبیعی پوست بینی خواهید بود و این نتایج بین یک تا دوسال ماندگار خواهد بود.
دوره نقاهت
بعد از انجام لیفت بینی تا چند روز بهتر است کمی بیشتر از حد معمول استراحت کرده و از اعمال هرگونه فشار به بینی پرهیز کنید تا بدن سازگاری لازم را با وضعیت جدید پیدا کند.

تعداد جلسات

همانگونه که گفته شد تاثیر لیفت بین با نخ بین یک تا دوسال ماندگاری دارد. البته گاهی با وارد کردن نخ های بیشتری در پایان سال اول ماندگاری افزایش می یابد. در هر حال زمانی که نخ ها کاملا جذب شوند تاثیرات آنها نیز به آرامی از بین می رود. اما امکان تکرار این روش وجود دارد.

سخن پایانی

لیفت با نخ روشی آسان و سریع برای حجم دهی، فرم دهی و جوانسازی در نواحی مختلف صورت از جمله بینی می باشد که تا حد زیادی می تواند جایگزین عمل جراحی زیبایی بینی باشد. البته همه چیز بستگی به مهارت پزشک و کیفیت مواد مورد استفاده و مراقبت های پس از لیفت دارد.

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت و سفت کردن پوست صورت ، در کنار روش هایی که برای برداشتن پف چشم و … در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد، یک عمل زیبایی است که باعث جوانسازی صورت می‌شود. در لیفت صورت، بافت‌های صورت با استفاده از تکنیک‌های مختلف از بین می‌روند و ظاهر فرد را جوان‌تر می‌کند. افرادی که به علت افزایش سن، شاهد بروز مشکلات پوستی بوده‌اند، با کمک این روش می‌توانند پوستی زیبا داشته باشند.
در این عمل ، چربی‌ها و سلول‌های مرده پوست برداشته می‌شود و سلول‌های پوستی برای بازسازی تحریک می‌شوند. با بالا کشیدن پوست، چین‌وچروک‌های پوست شما از بین می‌رود .بعد از اینکه این عمل را روی صورت خود انجام دادید، هیچ نشانه‌ای از چین‌وچروک را در اطراف چشم‌ها، گونه‌ها، دهان، پیشانی و فک خود مشاهده نمی‌کنید.

شرایط لازم برای انجام عمل لیفتینگ

  • نسبت به بدن خودتان شرایط کشش پوستی مناسب را داشته باشید.
  • ساختار مناسب پوستی
  • سلول‌های مرده و چین‌وچروک داشته باشید که شما را پیر نشان دهد.
  • از مشکل پوستی برخوردار نباشید
  • وزن متعادلی داشته باشید

روش‌های جراحی لیفت صورت

لیفت صورت به دو دسته غیر جراحی و  جراحی تقسیم می‌شود. روش‌های بدون جراحی معمولاً ارزان‌تر و ساده‌تر هستند و همچنین درد و سوزشی احساس نمی‌شود و دوره نقاهت چندانی هم ندارند. هرچند برای همه‌ی افراد و همه‌ی پوست‌ها نیز به یک میزان اثربخش نیستند و ممکن است در بعضی افراد ماندگار و در بعضی‌ها از بین می‌رود.
در روش لیفت صورت با جراحی، لایه‌های مختلف پوست و بافت‌های چربی و عضله زیر آن برش می‌خورد و از استخوان صورت جدا و برداشته می‌شود. درگذشته تنها لایه‌های سطحی پوست کشیده می‌شود لیفت سطحی برای کسانی که چروک عمیق یا افتادگی شدید و خطوط عمیق نشان از پیری ندارند مناسب است.
اما در افرادی که دچار شل شدگی و چین‌وچروک زیادی هستند، عضلات و بافت‌های عمیق زیر پوست نیز دچار افتادگی می‌شوند و برای از بین بردن این عوامل نمی‌توانند به لیفت سطحی بسنده کنند و   به همین دلیل نتایج لیفت سطحی پوست صورت در این موارد چندان ماندگار نیست.

ماندگاری لیفت صورت

به طور عادی ، اثرات لیفت صورت  تا 10 سال طول می‌کشد. بعضی از مردم دنبال اثرات کوتاه‌مدت  هستند، درحالی‌که برخی دیگر دنبال اثرات طولانی‌مدت  این روش هستند.  معمولاً، اقدامات پس از درمان، برای حفظ نتایج موردنیاز است.

عوارض جانبی لیفت صورت

روش  لیفت صورت ایمن است و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه ترس اقدام به انجام آن کنید.  ازآنجایی‌که این روش مبتنی بر جراحی است ، دارای یکسری عوارض ممکن است باشد که در ادامه نام برده شده است :

  • ورم
  • کبودی
  • خون‌ریزی
  • هماتوم
  • آسیب به عضلات صورت که معمولاً موقت است
  • عوارض بیهوشی
  • عفونت
  • جای زخم
  • ضخیم شدن زخم‌ها
  • گسترش زخم‌ها
  • بی‌حسی که ممکن است چند روز طول بکشد تا بهبود یابد
  • از بین بردن موهای اطراف شکاف
  • تفاوت در هر دو طرف صورت.

پلاسما ژل

در این مقاله ابتدا به برداشتن پف چشم و  لیفت صورت اشاره کردیم. اکنون به موضوع دیگری می پردازیم. با بالارفتن سن شاهد پیری پوست و از بین رفتن شادابی پوست هستیم. که آزار دهنده ترین نشانه هایی که به وضوح قابل مشاهده است همان چین و چروک هایی است که بر روی پوست دست و صورت دیده می شود.
برای از بین بردن این علائم و نشانه ها راه های زیادی وجود دارد که نه تنها باعث زیبایی ما می‌شوند، بلکه تاثیر به سزایی در فعالیت‌های روزمره و احساس خرسندی ما دارند. ما قصد داریم در این مقاله یکی از ایمن‌ترین و موثرترین روش‌های جوانسازی پوست، یعنی تزریق پلاسما ژل را به شما معرفی کنیم که یکی از پیشرفته ترین و شگفت انگیز ترین روش ها به حساب می آید.

پلاسما ژل چیست؟

پلاسما ژل یکی از جدید‌ترین فیلرها یا ژل‌های استفاده شده برای رفع چین و چروک‌ها و جوانسازی پوست است. تفاوت پلاسما ژل با سایر فیلرهای تزریقی این است که با استفاده خون خود فرد ساخته می‌شود. در واقع با استفاده از یک سرنگ خون فرد گرفته شده و در تزریق از آن استفاده میشود.

کاربردهای پلاسما ژل چیست ؟

پلاسمای خون از دو بخش PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) و PPP (پلاسمای کم پلاکت) تشکیل شده است. از هردوی این بخش‌ها می‌توان برای تولید پلاسما ژل استفاده کرد که هر کدام تاثیر متفاوتی بر پوست می‌گذارد.
به عبارت دیگر پلاکت‌های خونی سرشار از محرک‌های رشد هستند . برای همین تزریق PRP به پوست باعث افزایش حجم دهی به آن می‌شود. یا مثلاً تزریق آن به پوست سر باعث افزایش رشد مو و جلوگیری از ریزش مو می‌شود.

نحوه ساخت پلاسماژل:

ابتدا خون شخص را به مقدار مشخص شده گرفته و درون کیت هایی ریخته و با قرار دادن در دستگاه سانتریفوژ پلاسمای آن را جدا میکنند. پلاسمای جدا شده را در دستگاهی قرار میدهند تا تبدیل به ژل شود و ژل تهیه شده را به محل مورد نظر تزریق میکنند.

برخی از کاربردهای پلاسما ژل شامل موارد زیر است:

  • برطرف کردن چین و چروک‌های دست و صورت
  • حجم دهی به پوست صورت و لب‌ها
  • جوانسازی دست
  • درمان ترک‌های پوستی
  • کلاژن سازی پوست
  • زاویه دار کردن فک
  • رم دهی به چانه
  • فرم دهی گونه

فواید استفاده از پلاسما ژل:

  • به دلیل استفاده از خون شخص هزینه کمتری نسبت به سایر روشهای زیبایی دارد.
  • بدلیل استفاده از خون شخص خطری ندارد و باعث ایجاد حساسیت نمیشود.
  • برای تمامی قسمتهای صورت و همچنین بدن قابل استفاده است.
  • بعد از تزریق نتایج ان قابل مشاهده میباشد.
  • به هر میزانی که نیاز داشته باشید میتوان آماده کرد و افزایش حجم تاثیری بر هزینه دریافتی ندارد.

ماندگاری پلاسما ژل چقدر است؟

در صورتی که این درمان را 3 جلسه در ماه انجام دهید نتایج خوبی را در پی خواهد داشت. نتایج این درمان تا 2 سال ماندگاری دارد. علاوه بر اینکه کیفیت پوست در طول این مدت همواره بهبود پیدا خواهد کرد.

نتیجه:

شما میتوانید برای از بین بردن چین وچروک صورت و دست ها ، فرم دهی به صورت و …  از پلاسماژل استفاده کنید . پلاسماژل به دلیل سازگاری با بدن و بی خطر بودن و همچنین هزینه پایین طرفدارهای زیادی دارد. همچنین این روش کاملا ایمن بوده و بی خطر است.

پی آر پی زیر چشم

چشم ها عضو بسیار مهمی از صورت هستند و زیبایی چشم‌ها و ناحیه اطراف چشم تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد. به طوری که اگر پوست ناحیه اطراف چشم کبود شود، سن فرد را بالا نشان داده یا حالت چهره فرد را غمگین یا خسته نشان میدهد.
به همین دلیل افرادی که دچار کبودی یا چروک اطراف چشم خصوصا در ناحیه زیر چشم هستند به دنبال راهکاری برای زیباسازی و جوانسازی ناحیه زیر چشم و برداشتن پف چشم هستند. یکی از کاربردی ترین و موثرترین روش ها برای رفع تیرگی و چروک های ناحیه زیر چشم به روش PRP می باشد. روش PRP زیر چشم برای جوانسازی پوست نواحی مختلف بدن مانند صورت، دست پا و سینه می تواند مورد استفاده واقع شود

پی آر پی زیر چشم چیست ؟

برای رفع کبودی و چین و چروک های پوست اطراف چشم از روش های مختلفی مانند تزریق چربی، تزریق ژل، PRP و روش های دیگر استفاده می شود.  اما روش PRP زیر چشم یک مزیت مهم نسبت به روشهای دیگر دارد و آن مزیت این است که از خون شخص متقاضی برای درمان تیرگی و چین و چروک زیر چشم استفاده می کند. در واقع مقداری از خون فرد متقاضی، گرفته شده و پلاسمای سرشار از پلاکت آن جداسازی میشود.
این فرآورده خونی سرشار از سلولهای بنیادی و فاکتورهای رشد می باشد. زمانی که این ماده به زیر پوست ناحیه زیر چشم تزریق می شود باعث می شود که فرایند ترمیم بافت پوست و همچنین فرآیند تولید کلاژن و الاستین در پوست سرعت بگیرد.
در نتیجه پوست صاف و هموار شده، تیرگی آن برطرف شده و مجددا درخشان می شود و همچنین حالت جوانی به آن باز می گردد. تیرگی و گودی و همچنین چین و چروک اطراف چشم به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، استرس، کم خوابی، سیگار کشیدن و تغذیه ناصحیح ممکن است بروز کند  و روش PRP قادر است به خوبی و طی چند جلسه این مشکل را بهبود ببخشد. البته برای گرفتن نتیجه باید صبور باشید. زیرا انجام فرآیندهای ترمیم و جوان سازی پوست به زمان احتیاج دارد.

 مراحل انجام پی آر پی زیر چشم 

چنانچه روش PRP برای برطرف کردن تیرگی و پف یا چروک های زیر چشم برای شما مناسب تشخیص داده شود مراحل زیر برای این کار انجام می شود :
ابتدا یک واحد از خون فرد متقاضی گرفته می شود.
سپس این خون در دستگاه سانتریفیوژ قرار می گیرد تا پلاسمای حاوی پلاکت از آن جدا سازی شود.
فراورده خونی به دست آمده در نقاط مورد نظر از ناحیه دور یا زیر چشم تزریق می شود.
فرد متقاضی پس از انجام این کار نیاز به بستری نداشته و می‌تواند به روال عادی زندگی خود بپردازد.
ممکن است کمی قرمزی یا التهاب در ساعات اولیه وجود داشته باشد اما این حالت موقتی بوده و برطرف می شود.

 مزایای انجام پی ار پی زیر چشم 

روش PRP  چنانچه به‌درستی انجام گیرد دارای مزایای زیر می باشد :

  • عدم استفاده از مواد خارجی مانند ژل برای تزریق.
  • عدم ایجاد حساسیت به دلیل اینکه از خون خود فرد برای بهبود پوست استفاده می شود.
  • این روش به زمان کمی نیاز دارد.
  • نیاز به بستری و بیهوشی ندارد.
  • دارای هزینه مناسب نسبت به برخی از روش‌های دیگر.

نتیجه

روش پی آر پی که با استفاده از پلاسمای سرشار از پلاکت برای افراد انجام می شود، یک روش موثر و جدید جهت جوانسازی پوست در نواحی مختلف بدن می باشد. این روش معمولا حساسیت و عوارضی ایجاد نمی کند. اما نکته مهم این است که باید این روش توسط یک پزشک با تجربه کافی و تخصص لازم صورت پذیرد.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انواع روشهای پاک کردن ابرو باریموور توسط پزشک ماهر و با تجربه جناب آقای دکتر علیزاده صورت می‌گیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.