زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

برای شادابی پوست صورت چه کنیم ؟

برای شادابی پوست صورت چه کنیم ؟
شادابی پوست شما به میزان اهمیت شما به پوستتان تاثیر دارد.شادابی پوست صورت تاثیر شگفت انگیزی را در زیبایی صورتتان دارد.برخی از روش های زیبایی مانند از بین بردن چین و چروک های صورت باعث ایجاد شادابی پوست میشوند.

برای شادابی پوست صورت چه کنیم ؟

دلایل ایجاد شادابی پوست

شادابی پوست باعث حس طراوت و جوانی و زیبایی در پوست شما میشود.و همچنین باعث میشود که اعتماد به نفس از دست رفته ی خود را برگردانید.

انواع روش های درمانی برای شادابی پوست

روشهای درمانی که برای شادابی‌پوست استفاده میشودشامل روشهای از بین بردن چین وچروک های پوست که عبارتنداز:تزریق فیلر،تزریق چربی،مزوتراپی،لیزردرمانی  و تزریق بوتاکس است.

تزریق بوتاکس برای شادابی پوست

صاف کردن چروک ها با بوتاکس جز یکی از موثر ترین وبهترین روش های زیبایی است.بوتاکس رایج ترین و پرمصرف ترین فراورده سم بوتولیسم در بازار است.سم بوتولیسم یک پروتئین خارجی است که به انتهای رشته های عصبی در عضلات متصل میشود.پس از اتصال در صفحه ی عصبی_عضلانی  از تحریک شدن عضله جلوگیری میکند و به صورت موقت عضله را فلج میکند.مثلا هنگامی که عضلات متصل به پوست در ناحیه ی میان ابروها منقبض شود،چین و چروک هایی ایجاد میکند.جلوگیری از انقباض این عضلات باعث میشود که این خطوط شکل نگیرد.

استفاده از بوتاکس برای شادابی پوست مناسب چه افرادی است؟

کسانی که چین وچروکها باعث شده که شادابی‌پوست خود را از دست دهند میتوانند ازاین روش استفاده کنند.استفاده از این روش برای مادران باردار و شیرده و کسانی که حساسیت و بیماری پوستی دارند توصیه نمیشود.

مزایا و کاربرد های بوتاکس برای شادابی پوست

مزیتی که این روش درمانی دارد این است که هیچگونه بخیه و زخمی را ایجاد نمیکند.روش درمانی سریع است و باعث از بین رفتن چین و چروکها در تزریق اول میشود.دوره ی نقاهت کوتاهی دارد.

مراقبت های قبل ازانجام

قبل از تزریق بوتاکس از داروهای رقیق کننده استفاده نکنید.درصورت داشتن حساسیت و بیماری زمینه ای به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از انجام

برای رفع ورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید.محل تزریق را دست کاری نکنید و انرا ماساژ ندهید. تا چند روز استراحت کنید و از الکل و سیگار استفاده نکنید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

بستگی به برند بوتاکس و همچنین مقدار تزریق دارد.البته درکلینیک بین المللی اراد طرح های تخفیفی ویژه ای به مراجین ارائه میشودکه میتوانند با قیمتی کمتر کارهای زیبایی خود را انجام دهند.مشاوره در این کلینیک رایگان است.

نتیجه

شادابی پوست باعث افزایش اعتماد به نفس و جوانتر شدن شما میشود.یکی از راههای شادابی پوست استفاده از بوتاکس است. بوتاکس به صورت معمول در پیشانی و میان دو ابرو تزریق میشود.محل تزریق خارج از محدوده ی چشم هاست.محل های کمتر رایج تزریق لب بالا و پایین چانه میباشد.جراح در هنگام تزریق بوتاکس میتواند درناحیه های ویژه ای به عضلات دیگر اجازه دهد که ابروهارا بالا بکشند.در نتیجه لیفت ابرو را انجام دهد.میتوان در چند ناحیه به طور همزمان بوتاکس را تزریق کرد.هزینه ی انجام ان بستگی به برند بوتاکس دارد.

معرفی

کلینیک بین المللی اراد همه روزه مراجعین بسیاری را در سراسر ایران و خارج از کشور دارد.در این کلینیک تمامی کارهای زیبایی تحت نظر دکتر علیزاده است که دارای محبوبیت و رضایت بالایی در بین افراد و مراجعین است.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/ybba

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/u0ck

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.