زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

انجام لیفت پیشانی چگونه انجام میشود

انجام لیفت پیشانی چگونه انجام میشود
انجام لیفت پیشانی برای برطرف کردن خطوط پیشانی و همچنین خط اخم مورد استفاده قرار می گیرد.که فرد به راحتی و آسانی می‌تواند از شر چروکهای پیشانی خلاصی پیدا کند.

انجام لیفت پیشانی چگونه انجام میشود

دلایل لیفت پیشانی:

با افزایش سن لات از جمله چین و چروک پیشانی خط اخم به وجود می‌آید که انجام لیفت پیشانی می‌تواند به حل این مشکل و جوانسازی پوست بپردازد.

روش درمانی انجام لیفت پیشانی:

انجام لیفت پیشانی برای درمان چروکهای پیشانی و همچنین خط اخم و از بین بردن خطوط اطراف چشم بالا کشیدن دم ابروها و جوانسازی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان آن را روش درمانی ایمن و مناسبی دانست که در این روش درمانی نخ توسط متخصص به قسمتهای مورد نظر وارد می شود و بعد از کشیده شدن و جذب بافت پوست باعث رفع چروک و خطوط پیشانی و همچنین خط اخم و بالا کشیدن ابروها و درشت شدن چشم ها می شود نخاعی استفاده شده هیچ گونه عوارضی برای فرد در پی ندارند بلکه با تحریک بافت پوست باعث تولید کلاژن بیشتر نیز می‌شود کلاژن عامل اصلی جوانسازی پوست است و می‌توان لیفت نخ را یکی از بهترین روش‌های درمانی جوانسازی پوست دانست.

لیفت پیشانی برای چه افرادی کارایی دارد:

انجام لیفت پیشانی برای افرادی که دچار خطوط پیشانی و همچنین خط اخم هستند و افرادی که می‌خواهند ابروهای آنها کشیده تر به نظر برسد کارایی دارد.

مزایا:

از مزایای انجام لیفت پیشانی رفع خطوط پیشانی رفع خط اخم بدون درد و خونریزی نیاز نداشتن به بیهوشی و بستری و هزینه مناسب آن است.

مراقبتهای قبل ازلیفت پیشانی:

– قبل از درمان پوست را تمیز کنید و از هیچگونه مواد آرایشی بر روی آن استفاده نکنید همچنین از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از لیفت پیشانی:

– از فشار آوردن و ماساژ صورت تا ۲۴ ساعت خودداری کنید و از شستشوی آن با آب گرم و رسیدن بخار گرم به پوست خودداری کنید و برای جلوگیری از خشکی پوست از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

هزینه:

هزینه انجام لیفت‌پیشانی بستگی به نوع نخ انتخابی شما و تعداد نخ های استفاده شده و همچنین حق الزحمه پزشک متخصص دارد که برای هر فرد متفاوت می باشد.

نتیجه:

با افزایش سن پیشانی نیز دچار خطوط و چین و چروک می شود که انجام لیفت‌پیشانی می تواند به رفع این مشکل کمک کند لیفت پیشانی با نخ یکی از روش های ایمن و آسان برای رفع خطوط و جوانسازی پوست است.
 اگر به دنبال یک کلینیک معتبر برای انجام لیفت‌پیشانی هستید میتوانید به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و کلیه درمان ها در این کلینیک تحت نظر جناب دکتر علیزاده انجام می‌شود و شما می توانید از خدمات گسترده کلینیک مانند مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:  https://clinicarad.com/p8vh

برای اطلاعات بیشتر  درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com/qnah

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.