زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

آیا نخ ها در صورت قابل مشاهده هستند؟

آیا نخ ها در صورت قابل مشاهده هستند؟
محتوا پنهان
1 آیا نخ ها در صورت قابل مشاهده هستند؟
1.1 لیفت صورت با نخ چیست؟

آیا نخ ها در صورت قابل مشاهده هستند؟

روش های جدید جوان سازی پوست شاید نتوانند پیری پوست را به تعویق بیندازد ولی می تواند به شکل چشمگیری روند پیری پوست را آهسته کنند . لیفت با نخ یکی از روش های موثر و محبوبی است که برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت استفاده می‌ شود و می ‌تواند به راحتی به رفع چین و چروک های صورت کمک کند .

افرادی هستند که علاقه به لیفت نخ را دارند اما می ‌خواهند بدانند که آیا نخ هایی که در صورت استفاده می شود قابل مشاهده است یا نه .اگر می خواهید در خصوص این روش درمانی و همچنین سوالاتی که در ذهن تان وجود دارد اطلاعات کاملی به دست آورید با ما همراه باشید تا شما را در خصوص مزایا و معایب لیفت صورت با نخ آشنا کنیم و اطلاعات کاملی را برای شما بیان کنیم.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت صورت با نخ چیست؟

تا همین چند سال پیش تنها راه درمان افتادگی و برطرف شدن شل شدگی پوست جراحی لیفت صورت بود  یک جراحی بسیار خطرناک و دشواری که دوره نقاهت طولانی با خود به دنبال داشت.

البته روش‌ های جوان‌ سازی خیلی زیادی نیز وجود دارند که قدمت طولانی دارند ولی نتایج آنها قابل مقایسه با نتایج نهایی جراحی لیفت نبود در واقع تنها راه برای برطرف کردن افتادگی پوست حذف پوست اضافه با استفاده از تیغ جراحی  لیفت است که می تواند به نتایج خوب و فوق العاده منجر شود.

این روش می تواند خطرات زیاد و همچنین هزینه بالایی را نیز در پی داشته باشد برای همین خیلی از افراد متقاضی یا علاقه به رفتن به زیر تیغ جراحی را ندارند یا از لحاظ شرایط جسمی و روانی  نمی تواند  این کار را انجام دهد به همین دلیل روش‌ های جدید و کم تهاجم برای لیفت صورت ابداع شد که لیفت صورت یکی از این روش ها به شمار می رود .

لیفت صورت با استفاده از نخ یک روش جوان سازی است که در آن از نخ های قابل جذب و بخیه موقتی برای بالا بردن پوست استفاده می شود نخ های موقت در زیر پوست به  کار گرفته می‌ شوند و دو اثر مهم و فوق العاده می ‌توانند برای پوست صورت به دنبال داشته باشند:

. لیفت و سفت کردن پوست

در این روش نیازی به استفاده از تیغ جراحی نخواهید داشت و هیچ گونه برش یا برداشتی روی پوست انجام نخواهد گرفت و به جای آن پزشک متخصص با ایجاد تغییر در زیر پوست کاری خواهد کرد.

که پوست صورت بالا برود و پزشک متخصص با استفاده از نخ های بخیه  افتادگی و شل شدگی پوست را جمع کرد تا دیگر افتادگی در سطح پوست مشاهده نشود پس بدون دردسر جراحی لیفت پوست شما می‌ تواند جوان تر و زیباتر از قبل شود.

. تحریک کلاژن سازی

باید بدانید که نخ های  استفاده شده در زیر پوست به جز اینکه می‌ تواند پوست را خوش حالت و سفت کند و افتادگی آن را برطرف کند فرایند پیری پوست را میتواند از بین ببرد و با آن مبارزه کند این نخ ها با تحریک فرایند ترمیمی پوست کاری خواهد انجام داد.

که بدن در نزدیکی مناطقی که تحت درمان قرار گرفته مقدار زیادی کلاژن بسازد این تاثیر شگفت انگیز در رسیدن به هدف نقش مهمی را ایفا می‌ کند چون کلاژن‌ های که از عوامل اصلی برای جوان سازی و زیبایی پوست به شمار میرود ، کلاژن پروتئینی است که در عمر پوست وجود دارد و کاربردهای زیادی در بدن دارد.

این رشته های پروتئینی برای ترمیم زخم ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و کاری خواهد کرد که پوست ما همیشه سرزنده و قوی ، حجیم و با طراوت به نظر برسد .

 هر چه که سن  افراد افزایش پیدا می ‌کند بدن تولید کلاژن کمتری را انجام می دهد که در نهایت ۸۰ درصد از ضخامت پوسته در سن ۷۰ سالگی کاهش پیدا می‌ کند.

کاهش حجم و قدرت پوست یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد افتادگی و چین و چروک در پوست با ضعیف شدن پوست قدرت آن برای بالا نگه داشتن و ساختارها و بافت های زیرین کاهش پیدا می‌ کند و بدین معنا که دیگر نمی توان اثرات جاذبه زمین را خنثی کرد و نیروی جاذبه سبب افتادگی و شل شدگی در پوست خواهد شد .

تحریک کلاژن در پوست زمانی که هنوز افتادگی آن زیاد نیست و انعطاف پذیری پوست خوب است  می تواند با افزایش ضخامت و قدرت پوست و به کاهش سرعت پیری و جوان سازی آن شود به بیان دیگر باید گفت لیفت صورت با نخ یک روش جوان سازی پیشرفته است .

افرادی که برای تحریک کلاژن ‌سازی لیفت با نخ را انجام می‌ دهند به تدریج متوجه بهبود حجم و همچنین سفتی پوست خود خواهند شد تا هنگامی که نخ ها در جای خود هستند فرایند ترمیمی مداوم فعال خواهد بود چرا که بدن می خواهد بخش بخیه خورده را ترمیم کند و نخ ها را از بین ببرد ، بدن ما طوری برنامه ریزی شده که در برابر وجود یک جسم خارجی واکنش از خود نشان می دهد .

خوشبختانه نخ  های استفاده شده در این روش بسیار ظریف هستند شما متوجه فعل و انفعالات آن در زیر پوست خود نخواهید شد و هیچ گونه ناراحتی یا درد را احساس نخواهید کرد بیشتر افراد متقاضی بعد از اینکه بافت اطراف بخیه ترمیم شد اصلاً وجود نخ ها در  پوست را احساس نخواهند کرد.

انواع لیفت با نخ

در این روش جوان سازی پوست با استفاده از نخ ها  فلزی داربستی در زیر پوست ساخته می شود ضخامت آنها حدود یک تار مو می‌باشد و ممکن است از فلزات گران قیمتی مانند طلا ، پلاتینیوم یا فیبرهای سنتتیک مانند پلی استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلیمر های صناعی یا سایر مواد باشد .

نخ ها در صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-نخ ها در صورت

لیفت با نخ را با استفاده از سه نوع نخ انجام می دهیم :

. نخ های جذبی

این نخ ها بعد از مدتی جذب بدن می شوند و  از مواد زیست سازگار ساخته شده است یعنی بافت بدن به آن ها  واکنش نشان نخواهد داد ، سلول‌ های پوست در مجاورت این ها تشکیل می شود و این خود تقسیم و مستقر خواهند شد برای همین حتی بعد از این که نخ ها  از بین رفتن اثرات آن تا  مدت ها باقی خواهد ماند.

. نخ های غیرقابل جذب

نخ های ساخته شده از طلا و بعضی فیبر های سنتتیک در این دسته قرار دارد این نخ ها تا آخر  عمر در زیر پوست باقی خواهند ماند و بیشتر برای رفع مشکلات جدی پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرد مثلاً برای لیفت خیلی قوی گردن از این  نخ استفاده خواهد شد .

. نخ های ترکیبی

این نخ ها به گونه ای هستند که قسمتی از مواد آنها جذب پوست خواهد شد و بخشی از آنها به شکل تکه های ریز در زیر پوست باقی خواهند ماند معروفترین نخ  های اینچنینی نخ های سیلوئیت اینستالیفت هستند.

ساختار این نخ ها  به گونه ای است که خودشان جذب پوست خواهد شد ولی در دسته تکه های مخروطی قرار خواهد داشت که جذب پوست نمی شود و برای همیشه در پوست باقی خواهد ماند البته این مخلوط ها بسیار کوچک هستند و از بیرون مشاهده نخواهد شد کمی هم که زمان بگذرد دیگر زیر پوست آنها را احساس نخواهید کرد فقط مشکلی که ایجاد  می کنند این است که بعد از جایگذاری به سختی می ‌توان آن ‌ها را جابجا کرد.

مزایای لیفت صورت با نخ

. نتایج طبیعی: مهمترین مزایای لیفت با نخ این است که نتایج بسیار طبیعی و زیبایی را با خود به دنبال دارد مثلاً بعد از جراحی پوست به حالتی می ‌شود که انگار آن را کشیده باشید انحنای صورت از بین خواهد رفت و حجم برخی قسمت ها مانند گونه و لب ها کاهش پیدا می ‌کند.

در مورد لیف با نخ اینطور نخواهد بود و ویژگی اصلی صورت را حفظ خواهد کرد نخ ها با ظرافت مشکلات پوستی را از بین خواهد برد و جلوه زیبایی را برای پوست رقم خواهند زد این کارها می تواند بدون اینکه شکل ویژگی های صورت را تغییر دهد سبب جذابیت صورت شود .

ایمنی بالا: لیفت با نخ می تواند در نواحی مختلفی مانند ابرو یا پلک ها استفاده شود و مثلاً پلک هایی که دچار افتادگی  شده اند را با استفاده از لیفت آنها را درمان کرد .

برخلاف روش های لیفت اینکه در خیلی از نقاط صورت نمی‌ توان آن را استفاده کرد لیفت با نخ می ‌تواند در حساس ترین نواحی نیز از آن استفاده کرد بررسی‌ های علمی و تجربه در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد نشان داده که لیفت با نخ در محیط کلینیک و توسط پزشک متخصص باید انجام شود تا هیچگونه عوارض و خطری را با خود به دنبال نداشته باشد.

. ریکاوری سریع: دوره نقاهت یا ریکاوری حداکثر ۵ روز  خواهد بود برخلاف جراحی نیز در این مدت نیاز به مراقبت خاصی  نخواهید داشت و می توانید به راحتی به فعالیت های روزمره خود بپردازید اما رفتن به سرکار و رویدادهای اجتماعی یا انجام ورزش در این مدت توصیه نخواهد شد.

. هیچ اثری از درمان باقی نمی ماند: در مدت ۵ تا ۷ روز که دوره نقاهت را پشت سر می گذارید تقریباً تمام نشانه های لیفت با نخ از بین خواهند رفت نخ ها در زیر  لایه های عمیق قرار دارند است.

در صورت قابل مشاهده نخواهد بود سوراخ هایی که برای وارد کردن نخ ها  ایجاد می شوند ریز بسیار کوچک هستند و اصلاً دیده نخواهد شد پس می ‌توان گفت که لیفت با نخ یک روش غیر تهاجمی است که می‌ توانید از نخ ها  استفاده کنید بدون این که نخ ها در زیر پوست قابل مشاهده باشد.

هزینه مناسب: لیفت با نخ در مقایسه با جراحی لیفت هزینه بسیار کمتری را با خود به دنبال دارد جراحی لیفت صورت نیاز به بیهوشی دارد ، اتاق عمل بیمارستان ، تیم کامل جراحی و شرایط بستری خواهد داشت.

دردسرهایی که در لیفت با نخ وجود دارد سبب تفاوت هزینه چشمگیر این دو روش خواهد شد البته باید گفت که لیفت با نخ و عوامل زیادی بستگی دارد هزینه دقیق آن در جلسه مشاوره برای شما اعلام خواهد شد.

شما هم می توانید از مزایای لیفت با نخ در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می ‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و هموار زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

معایب لیفت صورت با نخ

تغییرات محدود: در قسمت مزایا بیان کردیم که نتایج لیفت با نخ طبیعی هستند واقعیت این است که این وضعیت برای خیلی از افراد متقاضی یک عیب به شمار می ‌رود طبیعی بودن نتایج بیشتر به دلیل این است که در این روش نمی توان تغییرات زیاد و جدی را در پوست ایجاد کرده و در انجام جراحی لیفت عضلات و بافت های زیر جلدی تغییرات زیادی را می بیند.

این کارها نمی‌ تواند در لیفت با نخ انجام شود . این روش برای حفظ ساختار است که پوست تغییر در انحنای صورت را ایجاد کنیم برای همه این روش های جوان سازی برای افرادی که بین ۲۰ تا ۵۰ سال دارند توصیه خواهد شد و افراد دیگر باید از روش های دیگر برای جوان سازی پوست استفاده کند.

 البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که انتخاب یک کلینیک و پزشک متخصص نیز در رسیدن به نتیجه مورد نظر و جلوگیری از معایب و عوارض این روش درمانی اهمیت زیادی دارد پس در انتخاب کلینیک دقت زیادی داشته باشید.

آیا لیفت با نخ درد دارد؟

در انجام لیفت با نخ ممکن است کمی احساس درد داشته باشید که البته این احساس نیز دور از انتظار نخواهد بود به هرحال دردی انجام درمان نخ در زیر پوست شما قرار داده می شوند و برخی نواحی پوست را خواهد کشید البته با استفاده از مسکن و داروهای بی حس کننده می توانید درد را به حداقل خود برسانید.

نتایج و ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

لیفت با نخ در مقایسه با جراحی می توان کم تهاجمی تر باشد ولی ماندگاری بسیار کمتری را نیز با خود به دنبال دارد جراحی لیفت می تواند حدود پنج یا ده سال ماندگاری با خود به دنبال داشته باشد از طرف دیگر لیفت با نخ جذبی معمولاً می تواند حدود یک یا دو سال ماندگاری داشته باشد و بعد از این مدت باید دوباره لیف را انجام دهید تا نتایج آن حفظ شود .

لیفت با نخ بر اساس تحریک کلاژن سازی استوار خواهد بود باید بدانید که در این روش از نخ ها جذبی یا نیمه جذبی استفاده خواهد شد چون های دائمی عوارضی با خود به دنبال دارند و در موارد خیلی خاص از آنها استفاده خواهد شد .

نخ های جذبی و نیمه جذبی ظریف حداکثر یک ماه جذب پوست خواهند شد بافت پوست نتایج حذف شده را به رشته ‌های کلاژن جایگزین خواهد کرد . پروتئین از  اجزای ساختار پوست هستند که در سفتی و قوام پوست نقش مهمی را ایفا می ‌کند که نشانه های پوست در حال تخریب و ساخته شده اند می باشند برای همین ماندگاری آنها دائمی نخواهد بود.

در روش ‌های گوناگون جوان سازی غیر تهاجمی مانند لیفت با نخ ، هایفوتراپی کلاژن سازی با تحریک پوست صورت می گیرد کلاژن هایی که ساخته می ‌شود می ‌توانند به پوست حجم دهند ، کانتور صورت را اصلاح کنند و کاری انجام میدهند که پوست ما ۱۰ سال جوان تر به نظر برسد.

کلاژن های جدید  می تواند تا حداکثر دو سال باقی بمانند و در این مدت اندک اندک از بین خواهند رفت بعد از اینکه کلاژن ها از بین رفتند اثرات لیفت با نخ نیز مانند سایر روش های لیفت صورت که کم تهاجمی هستند نخواهند در البته جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و می توانید دوباره برای تمدید اثرات ، همان درمان یا درمان های مشابه را انجام دهید.

شما هم می ‌توانید از اثرات نتایج لیفت با نخ در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می ‌گیرد که می‌ توانید از نتایج این خدمات بهره مند شوید.

انتخاب بین جراحی لیفت و لیفت با نخ

چند عامل هستند که می توانند در انتخاب شما موثر باشند

. هدف شما از جوان سازی پوست چیست؟

اصلی ترین و مهم تر از همه این است که چه انتظاری از روشی که می خواهید انجام دهید دارید؟ ابتدا باید محدودیت ‌ها و اثرات روش درمانی را به خوبی بشناسید و سپس با توجه به هدف و نیازی که دارید روش مورد نظر را انتخاب کنید.

مثلاً در لیفت با نخ نمی توان تغییرات زیادی در صورت حاصل کرد و فقط می توان شرایط را تا حدی بهبود بخشید یعنی بهتر است به عنوان یک ترمیم کننده نگاه کرد تا یک درمان برای زیبایی

. ماندگار و دشواری و موقت و آسان

در خصوص انتخاب بین لیفت با نخ یا جراحی لیفت دو ویژگی مهم در مقابل شما قرار دارد:

. درمان های دائمی با عوارض بسیار بیشتر و ریکاوری دشوار تر یا

. درمان های موقتی بدون عوارض و بدون داشتن دوره نقاهت و ریکاوری و برگشتن به فعالیت های روزمره

اولین نکته مربوط به جراحی لیفت می باشد ولی واقعیت این است که هیچ کدام از روش های کم تهاجمی مانند جراحی لیفت نمی تواند برای پوست موثر باشد فقط جراحی لیفت تهاجمی پرخطر و پر عارضه می‌ باشد به هر حال در این روش نیاز به بیهوشی خواهید داشت و تغییراتی که روی صورت شما ایجاد می شود بسیار شدید هستند.

دوره نقاهت آن نیز بسیار طولانی است که با جراحی حدود دو هفته زمان نیاز دارد و باید فعالیت ‌های سنگین را بعد از یک ماه آغاز کنید در لیفت با نخ نیازی به بیهوشی نخواهید داشت و کل انجام درمان با بی حسی موضعی صورت می گیرد این روش درمانی حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

بعد از آن نیازی به استراحت نخواهید داشت بلافاصله می‌ توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل بروید تمام اثرات این روش مانند ایجاد تورم ، قرمزی و موارد این چنینی حداکثر طی ۵ روز از بین خواهد رفت و بعد از آن نیز هیچ گونه محدودیت خاصی را نخواهید داشت.

. قیمت و هزینه های جانبی

به هرحال هزینه برای تمام افراد می تواند اهمیت داشته باشد جراحی لیفت چندین برابر روش های کم تهاجمی لیفتینگ می تواند هزینه با خود به دنبال داشته باشد ، هایفوتراپی به مراتب ارزان تر به شمار می‌رود ولی برای حفظ نتایج هر چند وقت یکبار باید آن را انجام داد اینکه کدام روش برای شما می تواند مقرون به صرفه باشد.

به شرایط شما بستگی دارد ، دوره ریکاوری بلند مدت برای جراحی لیفت را از نظر شغلی و آسیب های اقتصادی باید در نظر داشته باشید یا مثلاً شرایط پیری پوست به گونه‌ای باشد که اثرات روش های کم تهاجم خیلی کمتر از یک یا دو سال پایدار باشد.

. سن و عوامل دیگر

ماندگاری روش های کم تهاجمی تا حد زیادی به شرایط شما بستگی خواهد داشت پایداری درمان برای افرادی که دچار افتادگی های شدید و حاد در پوست هستند بسیار کوتاه خواهد بود در صورتی که در این  افراد انتظار می رود که در عرض چهار ماه ۶۰ درصد اثرات درمانی در آنها از بین برود.

قبل از انجام هر روش درمانی باید شرایط فرد و عواملی مانند فعالیت های روزمره او ، شغل و سبک زندگی او مورد بررسی قرار گیرد و ببینید که آیا این روش برای شما گزینه مناسبی خواهد بود یا نه؟ سن از عوامل موثر است که در روش های کم تهاجمی مانند لیفت افراد به جوان تر توصیه خواهد شد که پوست آن ها قابلیت کلاژن سازی بالایی دارد برای افراد بالای ۵۰ یا ۶۰ سال احتمالا این جراحی لیفت می‌ تواند گزینه‌ ی  مناسب‌ تری به شمار رود.

انتخاب بین لیفت با نخ اندولیفت و هایفوتراپی

این سه روش از روش های جدید لیفتینگ صورت به شمار می رود این سه روش بدون جراحی و کم تهاجمی هستند عوارض و خطرات بسیار کمی با خود به دنبال دارند و می ‌توانند به اندازه جراحی نیز موثر باشد.

به طور کلی علم پزشکی به طرف توسعه روش های کم تهاجمی در حال حرکت است ما تلاش می ‌کنیم تا حد ممکن از روش‌ های تهاجمی دوری کنید چون جراحی هزینه  بسیار بالا ، بار درمانی سنگین ، خطرات و عوارض زیاده روش های تهاجمی سبب شده که محبوبیت آنها در بین افراد متقاضی و پزشکان به شدت کاهش پیدا کند.

اندولیفت

در اندولیفت از فیبرهای نوری ویژه و تکنولوژی لیزر برای جوان سازی و لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد در این روش های بسیار نازک در زیر پست فرستاده خواهد شد و نور لیزر به بافت های زیرین خواهد تابید آسیب های جزئی در پوست ایجاد می کند و ساختار عمیق را وادار  به تولید کلاژن خواهد کرد اگر انرژی  به نواحی درستی تابیده شود می توانند لیفت موثری را انجام داد .

اندولیفت می تواند به اندازه لیفت با نخ و حتی بیشتر نیز موثر باشد عوارض و خطرات آن نیز کمتر از لیفت با نخ است و دوره ریکاوری آن نیز دو روز خواهد بود میزان کلاژن سازی در این روش بسیار بالا است برای همین ماندگاری این روش در خیلی از افراد بیشتر از لیفت با نخ می باشد.

. هایفوتراپی

هایفوتراپی نیز یکی از روش های جدید برای جوان سازی پوست می باشد که با استفاده از امواج ایمن فرا صوت صورت می گیرد در این روش از امواج فرا صوت به لایه های عمیق پوست آسیب های انتخابی وارد می کند و مانند اندولیفت یا لیفت با نخ کلاژن سازی را در بافت پوست تحریک خواهد کرد .

لیفت صورت محبوب ترین کاربرد هایفوتراپی می باشد که مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده نیز قرار گرفته است اصلی ترین اثرات هایفو تراپی روی لایه هایی است که به اختصار SMAS نامیده می شود.

این لایه ها در بین عضلات و چربی های  عمیق قرار دارند و دقیقا همان لایه است که در جراحی لیفت صورت نیز برای سفت کردن پوست استفاده می شود بدین ترتیب اثرات هایفو مانند جراحی لیفت صورت می باشد ، هایفوتراپی برای کاندیدای مناسب این روش می ‌تواند موثرتر از لیفت با نخ و همچنین اندولیفت باشد.

. بالاخره کدام بهترین گزینه می باشد؟

این سه روش درمانی مزایا و معایبی را با خود به دنبال دارند و نمی ‌توان گفت کدام روش می تواند بهترین و موثرترین نتیجه را برایمان رقم بزند چرا که اثرات آنها برای شرایط هر فرد متفاوت است .

شرایط فرد در انتخاب بهترین روش نقش مهمی را دارد از جمله سن ، میزان افتادگی در پوست  فرد متقاضی ، مراحل لیفت و موارد این چنینی می ‌تواند در انتخاب بهترین روش موثر باشد برای اینکه بدانید کدام روش برای شما گزینه مناسبی است می توانید با متخصصین و کارشناسان حرفه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد گفت و گو داشته باشید.

دیگر مزیت های لیفت صورت با نخ :

. از بین بردن چین و چروک صورت ،

. منافذ پوست را تشدید  می کند ،

. بهبود سفتی پوست را به دنبال دارد ،

.سبب بهبود رنگ پوست میشود ،

. به کاهش پیری پوست کمک می ‌کند ،

. جوان سازی پوست را به دنبال دارد ،

. پوست را همواره هیدراته نگه می دارد ،

. سبب کشیده شدن پوست شل می شود ،

. کاهش پیری پوست ناشی از اشعه خورشید ،

نکات و مراقبت های قبل از لیفت صورت با نخ

. انتخاب و شناسایی یک کلینیک معتبر و دریافت مشاوره از پزشک و یا تکنسین و برخورداری از تجربه و صلاحدید در ارائه خدمات لیفت با نخ

. عدم همکاری با پزشک فاقد تجربه و صلاحدید و البته کلینیک های فعال در زاویه سازی صورت با خدمات ارزان قیمت

. دوری کردن از مصرف دخانیات و الکل حداقل یک هفته قبل از انجام درمان

. اصلاح کردن صورت برای آقایان قبل از انجام لیفت با نخ

. مصرف ویتامین C و برخورداری از رژیم غذایی سالم حداقل دو هفته قبل از انجام درمان

. اگر داروی خاصی استفاده می کنید یا بیماری خاصی دارید حتماً باید پزشک را مطلع کنید

. دوری کردن از بروز حساسیت یا گزارش برنامه داروی مورد استفاده به پزشک.

لیفت صورت با نخ چگونه  انجام میشود؟

وقتی که کلینیک مورد نظر را انتخاب کردید و به آنجا برای درمان مراجعه کردید پزشک متخصص در جلسه مشاوره لیفت صورت را برای شما مشخص می ‌کند و عکس ‌هایی را از شما خواهد گرفت تا مشخص شود آیا پوست شما برای انجام لیفت با نخ مناسب خواهد بود یا خیر .

اگر پوست شما مورد تایید قرار گرفت در جلسه لیفت پزشک  برنامه شما  را مشخص می کند. ناحیه مورد نظر با استفاده از کرم‌ های موضعی یا تزریق بیهوشی بی حس خواهد شد و درمان لیفت صورت می تواند حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول بکشد که نخ ها  بسته به نیاز فرد در زیر پوست توسط سوزن های مخصوص قرار داده می شود.

در انجام لیفت صورت  ایجاد هیچ برش و یا شکافی انجام نمی گیرد و هر گونه خطر ایجاد زخم به حداقل  خواهد رسید .وقتی نخ ها در محل مورد نظر قرار داده شده اند کشیده می شوند و یک اثر فوری با نخ در صورت شما حاصل می شود اما برای دیدن اثر کامل کشیدن صورت حدود ۶ ماه باید صبر داشته باشید در این مدت بدن شما تولید کلاژن و الاستین را افزایش خواهد داد.

. توصیه ها و مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

استفاده نکردن از لوازم آرایشی بعد از لیفت برای خانم ها و حدود یک هفته

.عدم  تراشیدن ریش و سبیل بعد از انجام لیفت  برای آقایان حدود ۳ هفته

. دوری کردن از مشروبات الکلی و استعمال دخانیات بعد از لیفت با نخ حداقل یک هفته

. دوری از استخر سونا و جکوزی بعد از انجام درمان حدود سه هفته

. دوری از انجام  ورزش ها و فعالیت های سنگین و افزایش فشار خون دو هفته

. حذف فعالیت های سنگین از روتین روزانه خود بعد از درمان حداقل دو هفته

. مصرف داروهایی که پزشک برای شما در نظر گرفته تا پایان

. مراجعه به پزشک در صورت بروز علائم غیر عادی تا یک ماه.

اثرات و نتایج لیفت با نخ چقدر است؟

جوان سازی پوست با استفاده از نخ ماندگاری نسبتا طولانی دارد و ماندگاری لیفت صورت با نخ در حدود ۱ تا ۲ سال است .

اما از  نظر هزینه و هم از نظر سختی از سایر روش ها بهتر می باشد بعد از گذشت این مدت شما دوباره نیاز دارید که به ترمیم مجدد بپردازید تا زیبایی و جوان سازی پوست شما حفظ شود و شما می توانید از اثرات و نتایج لیفت با نخ در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشکی متخصص و باتجربه صورت می ‌گیرد که می‌ توانید از نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

عوارض لیفت صورت با نخ

همانطور که بیان کردیم نخ های  که در صورت استفاده می شود قابل مشاهده نخواهد بود و شما بلافاصله می ‌توانید به فعالیت های روزمره را انجام دهید.

لیفت با نخ  کم خطر ترین روش های زیبایی برای پوست و سایر قسمت های بدن به شمار می‌ رود و این روش نیز همچون سایر روش ‌ها می ‌تواند عوارضی را برای افراد متقاضی به دنبال داشته باشد از جمله عوارض لیفت صورت با نخ :

. واکنش آلرژیک به مواد بی حس کننده :

یکی از عوارضی که به عنوان مشکل برای روش های جراحی در نظر گرفته می شود امکان داشتن آلرژی به بی حسی های موضوعی می باشد احتمال دارد که شما در صورت داشتن تجربه قبلی و بی حسی از این حساسیت آگاه باشید.

هرچند همیشه این چنین نخواهد بود شدت واکنش و آلرژی به مواد بی حسی تا حد زیادی متغیر می باشد پس اگر شک دارید که حساسیت دارید احتمالاً جستجوی یک روش جایگزین می تواند بهتر باشد.

 . اکستروژن یا پس زدن

 بدن انسان ها زمانی که چیزی به خودش تعلق نداشته باشد را در آن قرار گیرد را به خوبی شناسایی میکند و بر همان اساس آن را پس میزند و از همین طریق از بدن خارج می شود.

. عفونت لیفت با نخ

عفونت یک مشکل است که در ارتباط با هر چیزی می تواند برای پوست ایجاد شود و پوست در مقابل آن آسیب پذیر خواهد بود .

بنابراین استریل  بودن در زمان جراحی و کشیدن پوست با استفاده از نخ های مناسب اهمیت بالایی دارد  که نخ ها قبل از استفاده کاملا ضدعفونی شود پوست نیز باید به طور کامل تمیز شود تا باکتری ها تا حد زیادی از بین برد و از ایجاد عفونت به توان جلوگیری کرد.

. دندان ها

همچنین ممکن است دندان های قابل مشاهده ‌ی بعد از کشیدن پوست با نخ روی صورت فرد متقاضی ظاهر شود علت آن این است که یکی از نخ ها در زیر نقطه که باید قرار گیرد بیش از حد به خود بافت جذب کرده است .

این بدین معناست که پوست آن نقطه خاص محکم  قلاب شده و اثر چروک ظاهر خواهد شد ماساژ در این ناحیه توسط متخصص گاهی اوقات می تواند به رفع این مشکل بپردازد هرچند یک راه حل جایگزین برای داشتن روش اصلاحی بهتر خواهد بود.

. ناسازگاری پوست

تعدادی از عوارض لیفت صورت با نخ وجود دارد که کشیدن پوست با آن را می تواند موفقیت آمیز نکند زیرا نخ عا نتوانستند به خوبی پوست را در موقعیت خوب نگه دارند و در نتیجه صورت دچار افتادگی خواهد شد دلیل آن این است که وجود چربی در زیر پوست و یا جراح بی تجربه می باشد .

این عارضه می ‌تواند از طریق یک نخ دیگر  برطرف کرد  هرچند بستگی زیاد به دلایل عدم موفقیت آن وجود دارد.

. آسیب های عصبی

آسیب های عصبی نیز برترین عوارضی هستند که می توانند بر اثر لیفت پوست صورت با نخ به وجود آید هرچند نادر هستند اما می ‌تواند وجود داشته باشد اگر در لیفت با نخ  پزشک متخصص به یک شاخه عصبی آسیب وارد کند.

می تواند منجر به فلج شدن و افتادگی صورت شود ، این آسیب بر توانایی در نشان دادن احساسات  مانند بالا بردن ابرو ها  یا لبخند زدن و حتی بستن چشم ها می تواند تاثیرگذار باشد.

عوارض جانبی لیفت صورت با نخ عبارتند از :

. ایجاد کبودی و تورم بسیار کم ،

.خونریزی طولانی مدت ،

. ایجاد عفونت ،

.زمان زیاد برای بهبودی کامل که می تواند زندگی را به دچار اختلال کند ،

. سطوح مختلفی از حساسیت در نواحی مختلف پوست ،

. عدم تقارن در صورت که هر کدام از نخ ها  در جای خود دچار حرکت شوند یا در جای مناسب خود قرار نگرفته باشد ،

. حرکت نخ که می تواند سبب به عدم تقارن احتمالی و نیز تا حدودی درد ناراحتی ایجاد کنند ،

. ایجاد اسکار های قابل مشاهده ،

.حساسیت به لمس ،

. بی حسی احتمال ،

.ایجاد حساسیت و آلرژی به مواد بی حس کننده ،

.دندان های صورت ،

. عدم لیفت صورت ،

. آسیب های عصبی ،

.پس زدن نخ ها توسط بدن

نخ ها در صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-نخ ها در صورت

تعداد جلسات برای لیفت با نخ

گذراندن فقط یک جلسه لیفت صورت با نخ می تواند کافی باشد و در صورت اتمام زمان ماندگاری اثرات لیفت  می ‌تواند حدود ۱ تا ۲ سال ماندگاری داشته باشد  و بعد از این مدت دوباره نیاز به ترمیم لیفت مجدد برای پوست شما وجود دارد .

نخ های  که در صورت استفاده می شود قابل مشاهده نخواهد بود و شما به راحتی می توانید از زیبایی صورت و جوان سازی آن لذت ببرید ، اگر که علاقه دارید از این روش درمانی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرد و اگر کاندیدای مناسب این روش درمانی به شما می روید به انجام آن بپردازید و به نتایج فوق العاده برسید.

در چه شرایطی نمی توان از لیفت با نخ استفاده کرد؟

.ایجاد آکنه های فعال یا عفونت در پوست ،

. زمینه برآمدگی بعد از التیام زخم ،

. بیماریهای خود ایمنی ،

. مصرف داروهای ضد انعقاد خون ،

. حاملگی ،

. هموفیلی ،

. هپاتیت ،

. شیمی درمانی و بدخیمی ،

هزینه لیفت صورت با نخ

هزینه هایی که در لیفت با نخ  استفاده میشود برای تمام افراد یکسان نخواهد بود و بستگی به موارد زیادی دارد مثلاً ناحیه مورد نظر ، کلینیکی که انتخاب می‌ کنید ، تجربه و مهارت پزشک ، موادی که استفاده می شود ، نوع و مقداری نخی استفاده می شود ، همگی روی هزینه انجام درمان تاثیرگذار خواهند بود برای مثال تکنیک لیفت به روش دوبل اثر ماندگار تری دارد و به طبع نیز قیمت بالاتری نیز دارد .

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد با آن تماس گرفته با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما گفت و گو داشته باشید و از هزینه انجام درمان و هر سوالی  که در خصوصی روش درمانی دارد اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد و همچنین می توانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره مند شوید.

دوره نقاهت لیفت با نخ

افراد زیادی هستند که می ‌خواهند بدانند آیا نخ های  که در لیفت  صورت استفاده می شود قابل مشاهده است ؟ باید گفت که خیر نخ ها را نمی توان با چشم غیر مسلح دید زیرا آنها بسیار نازک هستند و در زیر پوست قرار می گیرد و بعد از مدتی نیز از طریق پوست جذب  خواهد شد .

این روش درمانی یک روش غیر تهاجمی برای لیفتینگ صورت است که هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری نیز با خود به دنبال ندارد و افراد بلافاصله بعد از اتمام درمان می ‌تواند کلینیک را ترک کنند و به فعالیت ‌های روزمره خود مشغول شود فقط کافیست  چند روز به توصیه هایی که پزشک ارائه می دهد توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از روش برای خود رقم بزنید و از بروز هرگونه عوارض جانبی احتمالی نیز جلوگیری به عمل آید.

کاندیدای مناسب لیفت با نخ چه افرادی هستند؟

همانطور که برای شما بیان کردیم لیفت با نخ یک روش غیر تهاجمی برای لیفتینگ پوست و بالا کشیدن پوست برای افرادی که دچار افتادگی و چین و چروک در پوست شده اند پس این افراد می توانند بهترین کاندیدا برای رفع مشکلات پوستی باشند.

افرادی که به تازگی دچار چین و چروک در صورت شده اند و می خواهند به ترمیم پوست خود کمک کنند می توانند از این روش درمانی استفاده کنند این افراد باید از سلامت عمومی برخوردار باشد و از بیماری های زمینی رنج نبرند ، اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب لیفت صورت به شمار می روید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید و به نتایجی که دوست دارید برسید.

سوالات متداول لیفت صورت با نخ

. آیا کشیدن پوست صورت با نخ  دردناک است؟

ممکن است در طول کشیدن پوست صورت با نخ  از روش های بیهوشی موضعی و یا تزریق استفاده شود تا مطمئن شوید که فرد متقاضی هیچگونه در دوران راحتی را تحمل نخواهد کرد .

. آیا نخ ها در صورت قابل مشاهده هستند و می توان آنها را احساس کرد؟

در ابتدا بعد از کشیدن پوست صورت ممکن است شما قادر باشید وجود بعضی نخ ها را احساس کنید ولی به  تدریج جذب شده‌اند و این احساس بهبود پیدا می‌کند همچنین نخ های  که در صورت استفاده می شود قابل مشاهده نخواهد بود .

. نخ ها می توانند شکسته شوند؟

بسیار بعید است که نخ ها شکسته  شود با این حال اگر این مشکل نیز بدهد اصلاً نگران نباشید زیرا آن خود جذب می شوند و در صورت لزوم می توان نخ های دیگری را جایگزین کرد.

. چه مقدار نخ استفاده میشود؟

نخ های  که روش غیر جراحی لیفت صورت استفاده می شود را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد نخ  هایی که برای کمک به لیفت گردن و سفت کردن پوست ضعیف استفاده می شود و آنهایی که بیشتر به صورت سطحی استفاده می شود تا در هنگام تولید کلاژن و حالت ارتجاعی پوست پشتیبان باشد . تعداد نخ های  لیفت صورت بسته به پوست  فرد نیاز دارد متفاوت میباشد.

. نتایج چه موقع قابل مشاهده است؟

شما قادر هستید اثرات فوری لیفت صورت با نخ بعد از جراحی را ببینید با این نتایج اصلی در حدود ۶ ماه خود را آشکار می‌کند وقتی که پوست با کلاژن و الاستین روبرو می شود نتایج آن بهتر خواهد شد.

. کشیدن و لیفت کردن با نخ چقدر دوام می آورد؟

اثرات کشیدن پوست با نخ  حدود دو تا سه سال زمان ببرد با این حال نتایج کشیدن پوست از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است و عوامل مختلفی مانند سن  فرد متقاضی ، سلامتی و عادات شیوه زندگی  ،مانند مصرف دخانیات و الکل یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

لیفت صورت در کلینیک بین المللی آراد

کیا لیفت صورت بانخ انجام داده اند؟

گونه گذاری با نخ لیفت

نتیجه گیری

روش های جدید جوان سازی پوست شاید نتواند زمان را متوقف کند ولی می تواند روند پیری پوست را آهسته کند لیفت با نخ  از  روش های محبوب و موثر است که برای رفع چین و چروک صورت در سنین بالا استفاده می شود .

لیفت صورت با نخ یک روش جوان سازی است که از نخ های بخیه موقت یا جذبی برای بالا بردن پوست استفاده می شود نخ  های موقت در زیر پوست کار می ‌شوند و دو اثر مهم می‌ توانند برای پوست به دنبال داشته باشد اولین اثر لیفت و سفت کردن پوست صورت است و دومین تحریک کلاژن سازی در پوست است .

این روش درمانی مزایای بی شماری را با خود به دنبال دارد و سبب جوان سازی و زیبایی پوست می شود هیچ ‌گونه دوره نقاهت طولانی با خود به دنبال ندارد و فرد می‌ تواند نتایج خوبی از این روش درمانی را مشاهده کند .لیفت صورت با نخ و حدود ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارد و نخ های  که در صورت استفاده می شود قابل مشاهده نخواهد بود .

اگر شما هم علاقه به استفاده از این روش درمانی برای جوان سازی و زیبایی پوست خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرد و اگر کاندیدای مناسب این روش درمانی به شمار می روید به انجام این روش پردازید و  از  نتایج بی شمار آن بهره مند شوید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/915b

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/UCEI4XjV

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.